Şimdi Ara

Yetkili Serviste Fiyat Şişirmeye İtiraz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
2.836
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, iki hafta önce talihsiz bir kaza oldu. Ve iki haftadır bu kaza ile ilgili prosedürde dokunduğum her yerde mağdur edildim. Hiç bir şey bilmeden hak aramak gerçekten çok çok zor. Siz uzmanlardan veya tecrübe edenlerden bilgi almak istiyorum çünkü artık yılmak üzereyim.

    Öncelikle dümdüz yolda giderken, bir şahsın bana vurduğu kazada haksız bulundum: Konu Burada
    * Buradaki kusura itiraz etmeyi başardım, kaza yeniden değerlendiriliyor.

    Sonrasında ise iki hafta boyunca aracı teslim ettiğim yetkili servise ulaşamadım evet şaka değil ciddiyim hasar danışmanım ahizeyi kaldırıp kaldırıp kapattı telefonu. Burası Peugeot yetkili servisi bu arada.

    Telefon ve Şikayet Var aracılığı ile Peugeot Türkiye'ye ulaştım, genel merkezi hassasiyetle yaklaştı neyseki duruma. Aracımda çamurlukta bir göçük vardı, adamla buranın onarımını tartışırken bana aracımın farınında değiştiğini söyledi. Bunu duyunca başımdan aşağı kaynar sular döküldü, aracımdaki ufak bir göçükten dolayı önemli işlerimi yapmak için 1-2 gün daha kullandım arabayı farda en ufak bir problem görmedim resimlerde de sapasağlam duruyor.

    Sizden ricam lütfen aşağıdaki hasara bir bakın, bu hasarda 3000TL'lik ne görüyorsunuz. Göz göre göre haksızlığa uğruyorum, Anadolu Sigortayı aradım "bu para sizin cebinizden çıkacak eksper ve yetkili servis arasında bir hile var farkında mısınız?" diye sordum konuştuğum kız zaten mesai saati dolsun diye bekliyor, beyefendi olur öyle şeyler arada tarzında yaklaştı. Şikayet kanalı olarakta eksperler, hazine müsteşarlığına bağlı oraya müracaat edebilirsiniz diyip kapattı.

    Yetkili Serviste Fiyat Şişirmeye İtiraz
    Yetkili Serviste Fiyat Şişirmeye İtiraz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erhan -- 20 Temmuz 2017; 15:51:40 >







  • Tam olarak hangi parçalar değişiyor ? Farda çatlak var mı? Jantta yamulma var mı? En mantıklısı onarım sonrası değişen parça ve işçiliğe ait faturayı görünce yorum yapmak olur. Ancak tramere işlenen bir rakamı daha sonra değiştirebilir misiniz emin değilim.
  • Merhabalar
    Öncelikle geçmiş olsun..

    Öncelikle parça fiyatlarına bakmak lazım şöyleki resimlerde anladığım kadarıyla

    Ön tampon Sök.Tak + boya
    Sağ ön çamurluk ( yakından bakmak lazım) onarım yada değişim + boya
    Sağ ön jant onarım ( mobil onarım da yapılır gibi görünüyor)
    Rot kontrol ( rot kontrolünde çıkacak parça değişimi vs. olabilir)
    Far dıştan sağlam olabilir ancak çamurluğun kastırmasıyla ayakları kırıksa tamir olabilir ancak kasa alt taraftan kırıksa yada ayaklar kasa kısmından kırıksa değişir servislerde yani siz dıştan gözle göremeyebiiirsiniz.
    Sağ tampon ayağı ekleyebilirler

    parçalar ve eksperle anlaşıldığı işçilik fiyatı üzerinden anlaşmalı servis ise sigortayla yapılan anlaşma iskontosu yapılarak fatura edilir.

    Gördüğüm ve anladığım kadarıyla yorumladım bazen öyle durumlar oluyor ki tampon tek parça görünüyor dıştan ancak içinde 10 12 adet ayrı parça çıkıyor ve bunlar da sökülmeden tabi belli olmuyor kırık mı hasarlı mı vs. diye gerektiğinde de onlar da değişiyor.

    Çamurluk far artı bir kaç ufak parçayla beraber + işçilik eklenirse 3000 tl çıkması normal olabilir parçalar ne yazık ki ucuz değil. Yetkili servislerde fiyat şişirmesi olacağını sanmam ama dediğim gibi dıştan ufak hasar olarak görünen durumlar değişkenlik gösterebiliyor.

    Faturadan kontrol edin değişen parçalar neler diye.

    Geçmiş olsun tekrardan.




  • Çok daha az hasara 9500 tl fatura çıkarttılar ve bu durum Benin'de oldukça rahatsız ediyor yetkili serviste tampon tamir edildi ama hasar sağda olmasına rağmen amblem bile değişti. Ne yapılabilir

    Yetkili Serviste Fiyat Şişirmeye İtiraz

    Yetkili Serviste Fiyat Şişirmeye İtiraz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zogoben

    Çok daha az hasara 9500 tl fatura çıkarttılar ve bu durum Benin'de oldukça rahatsız ediyor yetkili serviste tampon tamir edildi ama hasar sağda olmasına rağmen amblem bile değişti. Ne yapılabilir



    Hocam eğer az hasar kaydı vs istiyorsanız dışarıdaki anlaşmalı servise götürecektiniz onlar bir şekilde yürür hale getirir. Ama yetkili servis kusursuz iş yapmak zorunda. Sonuçta yaptıkları işlemler 2 yıl garantili. Emin olun doğru düzgün olsun dediğiniz zaman ufacık bir farın ayak kırılması bile problem çıkarıyor içini göremezsiniz parçanın veya tamponun. Hiçbir şey yapamazsınız suanki durumunuzda. Aracınıza keyifle binin. Oluşan değer kaybı için de karsi tarafın sigortasına başvurun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yetkili servislerin aylık asgari 300-500 bin TL masrafı vardır, bunun üzerinde bir rakam kazanacak ki masrafları çıkartıp patrona kar kalsın. Bu yüzden işçilik ücretleri yüksek ve en ufak çizikte bile parça değişimi yapmak isterler.

    Özel servisler ise, sizden parça değişecek diye tamamı değil bazıları artık sizin şansınıza kalmış her türlü hinliği yapmak suretiyle size diyelim onarım için 5.000 TL teklif verir ondan sonra her türlü sahtekarlığı yaparak masrafları en aşağıya indirip fazladan para kazanmaya çalışır.

    Bu servis işi birazda şans işi.Yetkili servisler özel servislere göre çok daha iyi iş yaparlar çünkü denetime tabidirler. Örneğin ; Borusan Otomotiv Almanya'da ki BMW tarafından rutin periyotlarla denetlenir, aracınızı düzgün tamir etmeden size verir sizde BMW'ye şikayet ederseniz anında olaya müdahil olur ve Borusan otomotiv'den savunma ister gerekirse ceza bile keser.




  • Yapılacak işlemlerin resmi kaydı yok mu?



    Doğuş bana vermişti tahmini, en son da 500 TL mi ne az çıkmıştı. Ne yazmışlar bu kadar anlamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.