Bizde millet yetkili servisleri över, sanayiyi gömmeye çalışır. Oysa bilmez ki, adam gibi ustaya giderseniz, en "benim" diyen ama bi halt bilmeyen yetkili servise taş çıkarır. Ya geçende arkadaşım anlatıyor, Kia yetkili servise gitmiş, silecek değiştirelim diye, kola dokunup yukarı kaldırmayı bilmiyormuş, bunu geçen sefer nasıl değiştirdiniz ben değiştiremedim demiş. Oradaki tipler de bilmiyormuş. Sonra servis müdürü mü ne gelmiş o söylemiş Adamlara olan güvenim sıfırlandı dedi. Eh dedim ne bekliyorsun ki. O kadar işte. Zamanında Peugeot'larımızı bi özel servise götürüyorduk, "yetkili" denen servisten eleman tipler arabayı alıp geliyordu, "aaabi bunu çözemedik, bi baksana" diye E başka bi araç yazılımcı arkadaş gözümün önünde Honda yetkili servisine S2000 gaz kelebeği nasıl ayarlanır bilgisayarda, onu gösterdi, hayır öyle değil böyle diye. Servis yetkilisi falan bir de adam... Yani hani tamam, yetkili servis tamir yapamaz, parça değişimi yoluna gider de... Büyük bir çoğunluğu araçtan da bihaber, sorundan da bihaber, çözümden de bihaber. Anca deneme yanılma yoluyla parça değiştiriyorlar çoğu zaman. Yahu Alfa'da "koltuk iskeleti gıcırdıyor" diyen adama, koltuk iskeletine Alfa anahtarlığı tıkıp sıkıştıran yetkili servis var ne diyorsunuz |
Yetkili Servisin İlginç Tavrı (2. sayfa)



-
-
Dostum opel corsa kullanıyorum 1.3 cdti 40 litre mazot ile düşük hızlarda 1200 km yol yapıyorum..
LPG dediğiniz olay aracın motor ömrünü kısaltıyor daha sonra daha yüksek maliyetleri çıkıyor..
Biraz fazla yakar ama benzinli uzun ömürlülük bakımından daha iyi diyorlar aracı değiştirsem benzinli alırım büyük ihtimal
-
Teşekkürler. YP hedefi tutturmak düzgün işleyen serviste sorun olmaz. YP karı da premium markalar haricinde sandığınız kadar yüksek değil. Araç başı işcilik servislerde çok daha önemlidir sonuçta çoğu patron şirketi bunlar. Tamirat kazandırır duruma göre hatta çok daha fazla kazandırır. Fakat dediğim gibi riski, git geli illa olur. Bu da servis ortamında yürümüyor.
Anket konusu bilindik tüm markalarda var. Reno, VW, Toyota, Ford vs vs. Mail, SMS, arama ne ararsanız gönderirler, illa bir tanesi ile karşılaşırsınız.
-
Burası internet, RTÜK kontrolünde bir yayın organı değil. Marka model vermeyecekseniz boşa konu açmayın.
-
R****** (Fransız olan) veya F*** bence.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 5 Ekim 2024; 16:32:52 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Kesin Hyundai
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu arada aynı sorunu Mercedes E300d'de de yaşadım, yetkili servis ücretsiz değişim yaptı parçayı.
Bu parçanın bozulma sebebini de çözdüm, yetkili servisler motor temizliği adı altında yıkama/spreyleme yapıp bu parçaya sıvı kaçırıyorlar ve parça 1 ay içinde bozuluyor.
-
-
Abi 20 binlik parçaya nasıl 2 bin işçilik ödüyorsun. Birde turbo değişiyor. Bizim burda 1500 liralık tek amortisör değişimine 1500 işçilik yazıyorlar.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçmiş olsun.
Çok benzer bir durumu Renault ile yaşadık. Bu DPF başa bela. Turbo başa bela. Dizel arabadan soğudum. Şirket aracı olarak mecburiyetten kullanıyorum şahsi olarak dizelin yüzüne bakmam.
-
@zotacing Sizin yetkili servisleri övdüğünüz zamanlar geldi aklıma
, o zamanda demiştim Yetkili servislere garanti bittikten sonra gidilmez , hatta bence şuanda aracım garanti dahilinde bile olsa gitmem çünki artık yetkili servisler araç garanti dahilinde olsa bile bu tür sorunlarda fiyat çıkarıyor müşteriye , ne anladım garantiden o zaman ?
-
Markaya göre değişiyor, şuan memnun olduğum yetkili servis var diğer aracın.
-
Gittiğim usta sanayide ki ender şerefli ve namuslu adamlardan birisi, tek gördüğüm bu.
-
Adam fordcu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X