Şimdi Ara

Yetenek Güncellemesi: Xin Zhao

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
880
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bu güncelleme hakkındaki geliştirici köşesi yazımız dışında uzun süredir Xin Zhao'dan pek bahsetmesek de kendisi “güncelle beni” diye bağıran birçok yöne sahip bir şampiyon. Bundan önceki yetenek güncellemelerinde olduğu gibi, Xin Zhao'ya daha belirgin bir kimlik ve daha dinamik bir oynanış katmak için yapabileceğimiz birçok şey olduğunu düşünüyoruz. Sezon Öncesi Dönem'in yaklaştığı şu günlerde yetenekleri üzerinde cesur değişiklikler yapmak ve bunların onu nereye götürdüğünü incelemek için iyi bir fırsata sahibiz. Şimdi gelin nelerin değiştiğine şöyle bir göz atalım.



    Xin Zhao Kimdir?

    Xin Zhao'nun oynanış kimliği üzerinde düşünmeye başladığımızda; yetenek setinden esinlenmekte gerçekten zorlandık. Xin Zhao'nun hızlı, güçlü ve gizemli olması gerektiğini bilsek de bunların ötesinde pek de belirgin temellere sahip değildik. Gerçekten öne çıkan tek yönü kargısıydı ama yetenek seti onun kargı taşıyan bir savaşçı olduğu hissiyatını veremiyordu.
    O bir tür akıncıydı. Ancak çoğu akıncı takım savaşlarında (öncülere kıyasla) hasar odaklı savaş başlatıcılar ya da (suikastçılara kıyasla) tüm güçleriyle rakip takıma hücum eden katliam yumakları olarak öne çıksa da, Xin Zhao takım savaşlarında epey silik kalıyordu. Bu yüzden ilk adımımız Xin Zhao'ya takım savaşlarında yapabileceği bir şey vermekti.
    İkinci adımsa Xin Zhao'ya verebileceği kararlar sağlamaktı. Xin Zhao şu anda bütün düğmelerini üzerinizde kullanıyor ve o anki niteliklerine göre kazanıyor veya kaybediyor.



    Akıncı

    Xin Zhao'yu bir tür akıncı olarak gördüğümüzü biliyorduk. Peki ama onu özel yapan şey neydi?
    Demacia'ya hizmet etmeye başlamadan önce, Xin Zhao Can Pazarı olarak bilinen bir Noxus arenasına mahkûm edilmişti ve burada sayıları sürekli artan rakiplere karşı savaşıyordu. Fiora ve Kha'Zix gibi diğer düellocular rakiplerini arkadaşlarından ayırmak isterken, Xin Zhao takım savaşlarının karmaşasında kendini buluyor. Xin Zhao'nun, karşısına çıkan bütün zorlukları yenebilecek bir dövüşçü olduğu fikrine yoğunlaşarak kaotik bir takım savaşında kendi dövüşlerini seçme becerisini biraz daha öne çıkarmak istedik. Bu da Mızrağın Hışmı yeteneğinin bir rakibi arkadaşlarından ayırma özelliğini yeniden gözden geçirmemiz ve onu yalnızca mesafe değil, güvenlik de sağlayacak şekilde değiştirmemiz anlamına geliyordu.

    Xin Zhao'ya takım savaşlarında güvenli bölgeler oluşturmakta kullanabileceği bir ulti vermek istiyorduk. Ayrıca bu ulti, karşı takım çabucak karşılık veremezse Xin Zhao'ya rakip bir şampiyonu ortadan kaldırma şansı tanımalıydı.

    R - Hilal Koruması

    Xin Zhao kargısını çevresinde döndürerek son saldırdığı rakip dışındaki tüm rakipleri geriye savurup kısa süreliğine sersemletir ve onlara hasar verir. Saldırının ardından Xin Zhao büyük bir farkındalık artışı kazanır ve farkındalık çemberinin dışında kalan şampiyonlardan hasar almaz hale gelir. Çemberin içerisinde kalan rakipler ona hasar vermeye devam edebilir.





    Daha Kontrollü Bir Oynanış

    Ayrıca Xin Zhao'ya yeni bir oynanış katmak istiyorduk. Mevcut W'su olan Savaş Narası büyük miktarda gizli güce sahipti (kritik vuruş, iyileştirme, ilave saldırı hızı). Bu yetenek ona büyük miktarda güç sağlıyordu ama Xin Zhao'ya rakibine ulaştığında ona sağ tıklamak dışında yapacak pek bir şey bırakmıyordu. Saldırı hızını E'sine ve ilave hasarı ve iyileştirme etkisini pasifine aktararak W'sunu hem başarılı hem de başarısız şekilde kullanabileceği, etkileşimli bir yeteneğe dönüştürdük.

    W - Rüzgârdan Şimşeğe

    Xin kargısıyla art arda 2 saldırı yapar

    1. Saldırı - Önündeki tüm rakipleri biçer
    2. Saldırı - Kargısıyla ileriye doğru atılır ve isabet ettirdiği rakipleri 1,5 saniyeliğine yavaşlatır




    Son olarak Xin Zhao üzerinde bazı denge değişikliklerine gittik (büyük ölçüde güçlendirme etkilerini eski W'sundan diğer yeteneklerine aktarmakla ilgili).


    Pasif

    Her üçüncü saldırı ilave hasar verir ve Xin Zhao'yu iyileştirir. Artık zırh değerini azaltmıyor.

    Q - Üç Pençe Saldırısı
    Taban hasarı azaldı. Artık toplam saldırı gücü yerine ilave saldırı gücüyle artıyor.

    E - Amansız Hücum

    Taban hasarı azaldı. Yavaşlatma süresi azadı. Artık Xin Zhao'ya 5 saniyeliğine ilave saldırı hızı sağlıyor.



    Yeni Xin Zhao, eskisinin sahip olduğu birçok zayıf yönü paylaşacak. Hâlâ hareketli şampiyonlar tarafından vurkaçlara maruz bırakılabiliyor veya kitle kontrolü ile olduğu yere mıhlanabiliyor. Ancak rakibini arkadaşlarından ayırarak bir düello alanı oluşturabilmesi, oyun uzayıp çatışmalar takım savaşlarına dönüştükçe Xin Zhao'nun da kendini gösterebilmesine olanak sağlıyor.







  • %100 ban/pick

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Urgot gibi çıkınca biraz ses getirir sonra söner. Rework yaptık demek için yapılmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eskisi gibi çöp 2 tane kitle kontrole onun can çalmasını yerim ben
  • Wsu çok garip ya, o kadar range absürd kaçmış, hiç uyumlu değil. Genelde üstüne atlayıp atıyorlar zaten. Hiç sinerjik gelmedi gerçekten, güçlü de olsa güçsüz de olsa çok başarısız bir rework.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eskisinden zayıf olmuş ultinin dışındayken zaten hasar veremiyordu öncedende baya ileri atıyor çünkü . tüm skiller nerflenmiş zırh delme gitmiş çöp olmuş. w yi e ve pasife taşımışlar sadece ve nerfli şekilde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xin zhao çok ortada kalmış bir çar bu haliyle de bişeye benzememiş. Ama ben sejuaniyi de beğenmemiştim oynanıyor şu an, o yüzden belli olmaz bu gözler ezreal jungler görüyor bugünlerde sonuçta.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Malphite Nasıl Counterlanır?
    13 yıl önce açıldı
    Ap Shaco Rehberi
    13 yıl önce açıldı
    Varus - sivir bug
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • +9 Kargı satılır xine uyumlu
  • pckopat542 P kullanıcısına yanıt
    Uzun kargı alabilirim ch2 oyung depo arkası come

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yirikalische kullanıcısına yanıt
    Katılıyorum. W sine yetenek bulamayıp seju w si ekleyelim demişler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • W su çok uyumsuz, ultisinin içine girerseniz xin pert ama uzaktakileri bloklaması hoş. Eskisi daha güçlüydü biraz kasılınca durdurması zor oluyordu bu haliyle biraz off tank daha iyi gider gibi ama eski etkiyi yaratmaz.

    Özet: oynanabilir çöp
  • Taricla güzel gidiyor adamı ölümsüz yapıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni hali çöp.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ağır çöp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • W meselesi yeni bir konu değil.Riot artık herifin üstüne tıklananıp atılan skiller istemiyor.Bİr çok rework yiyen heroda buna benzer değikiklik yaptılar.Shen Q,Sion E,WW Q R,Rengar E ,Q.Yavaş yavaş kaldırıyolar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kuklacini

    W meselesi yeni bir konu değil.Riot artık herifin üstüne tıklananıp atılan skiller istemiyor.Bİr çok rework yiyen heroda buna benzer değikiklik yaptılar.Shen Q,Sion E,WW Q R,Rengar E ,Q.Yavaş yavaş kaldırıyolar.

    WW qsu Skillshoot değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 560k xin vardı.Bu ne saçma bir reworktür ya!Rito oyunu oynamamamı istiyor anlaşılan.
  • içine sıçmışlar heronun 350k vardı 1 kere oynadım daha oynamam büyük ihtimalle
  • Derecelide oynıyım dedim zaten bildiğim hero bir şey olmaz dedim fakat cidden oynayamadığımdan değil de cidden çöp olmuş w yi sadece uzaktaki birini yavaşlatmak için kullanabiliriz zaten 2 hasarı versen de toplam hasar düz vuruştan az. Allahtan sonlara doğru biraz daha çözdüm heroyu da 3 te 3 alıp oyunu bitirdim :D
  • Çöp! Udyr daha iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.