Şimdi Ara

Yeni Suzuki Vitara (ANA KONU) (379. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
8.823
Cevap
175
Favori
935.102
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 377378379380381
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kul Ahmet -- 9 Temmuz 2020; 12:7:29 >
  • Merhaba, bir önceki mesajımda verdiğim yanlış bilgiyi( direk enjeksiyon} düzelten ersingüven arkadaşa çok teşekkür ederim, ben yanlış biliyormuşum özürdilerim.
  • Herkeze merhaba bende araniza yeni katıldım 2016 1.6 gl+ aldım km 60.000 de triger seti zincir mi? Kayış mi? Trigerin değişim km si nedir bilgilendirirseniz sevinirim arkadaşlar..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba,

    Bende de 2018 4x2 Gl+ modeli bulunmakta. Bugün rölantide klimayı çalıştırırken fark ettiğim bir husus oldu. Devir 1000'e yakınken yavaşça 600'e doğru düşüyor, daha sonra zannediyorum ki kompresör motoru çalışıyor (belirgin bir motor sesi geliyor) ve aynı anda devir 1000'e yaklaşıyor, ve bu süreçler birbirini tekrar ediyor.

    Klima çalışırken motorun sabit devirde çalışması gerektiğini düşündüm ama sonuçta arabayla ilgili teknik bilgim sınırlı olduğundan emin olamadım. Sizce bu bir sorun mudur? 2. yıl bakımını da geçen hafta yetkili serviste yaptırmıştım, onların gözünden kaçmamalı diye düşünüyorum. Siz ne dersiniz?
  • bugün bende 2020 model vitara 4x2 glx alarak aranıza katılmış oldum. umarım araçtan memnun kalırız.
  • hamdi1980 H kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun, kazasız belasız iyi günlerde kullanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracını yeni alan arkadaşlar, hayırlı olsun Allah kaza bela göstermesin. 👍

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hamdi1980 H kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun. Sıfırsa ne kadara aldınız öğrenebilir miyim?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-7065557BE

    Arkadaşlar merhaba,

    Bende de 2018 4x2 Gl+ modeli bulunmakta. Bugün rölantide klimayı çalıştırırken fark ettiğim bir husus oldu. Devir 1000'e yakınken yavaşça 600'e doğru düşüyor, daha sonra zannediyorum ki kompresör motoru çalışıyor (belirgin bir motor sesi geliyor) ve aynı anda devir 1000'e yaklaşıyor, ve bu süreçler birbirini tekrar ediyor.

    Klima çalışırken motorun sabit devirde çalışması gerektiğini düşündüm ama sonuçta arabayla ilgili teknik bilgim sınırlı olduğundan emin olamadım. Sizce bu bir sorun mudur? 2. yıl bakımını da geçen hafta yetkili serviste yaptırmıştım, onların gözünden kaçmamalı diye düşünüyorum. Siz ne dersiniz?
    Rölanti devrinin yükselmesi normal.
    Klima çalıştığı zaman, araç otomatik olarak motor devrini yükseltir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HesaplayanAdam -- 14 Temmuz 2020; 17:6:4 >




  • Amin.. sağolun arkadaşlar. araç 255,000 tl di aksesuarlar eklettirdim 260,000 tl ye geldi
  • Hocam yaşadığınız olay bir arıza değil. Bir önceki aracım subaru xv idi. Aracı 0 almıştım. Aldığım ilk günden itibaren Aynı bahsettiğiniz olayı yaşardım. Aracıma binen birçok kişi devir dalgalanması olduğunu iddia dahi etmişti. Klima devredeyken özellikle kompresör çalışmasınsırasında devir 1000-1100 lere vurur sonra aşağı düşerdi. Şu anda kullandığım 1.4 booster vitramda da aynı tatlı dalgalanma mevcut. Kısacası aracınızda bu konuyla ilgili bir dert yok. Rahat olun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değerli arkadaşlar hiç yapmadığım bir şeyi yaparak test bile etmeden dacia dusterle vitara arasında kalıp vitarayı aldım. Dacia yol tutuşu konusunda beni pek memnun etmemişti bir kez kullanmıştım. O nedenle vitara aldım Ancak ekimde teslim edilecek. GL+ 4X4 Galaxy gri + siyah tavan olanını seçtim. Umarım güzel renk seçmişimdir. Vitara seçmemdeki sebep hem motoru hem karizması hem de 4x4 olması. Ve testlerde gördüğüm kadarıyla rakiplerinden çok önde 4 çeker konusunda. Bu makyajlı vitaralar yeni vitara çıkınca daha da değerlenecek diye düşünüyorum. Çünkü sınırlı sayıda üretilen bir model olacak. 2008 tek çeker mi vitara 4 çeker mi dedim ayrıca yine vitaradan yana tercih kullandım. Yeni Makyajlı Vitara İçin analog saati nereden temin edebilirim arkadaşlar. Teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogretmenht -- 15 Temmuz 2020; 18:20:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değerli forum üyeleri bu ilk mesajım. Haziran sonunda Vitara 4x4 GL+ aldım. 4 kere uzun yol yaptım, onun dışında şehir içi kullandım 4000 km'ye geldi bile. 😁 Görüşlerimi paylaşmak istedim. Araçtan çok ama çok memnunum. Bir önceki aracım 2012 Skoda Yeti'ydi. Ondan da çok memnundum ve o Elegance paketti. Donanım olarak bazı detaylarda Yeti'nin gerisinde kalsa da yine donanımda ve kullanımda çok büyük artıları var.

    Yeti'nin viraj performansına alıştığım için aynı hızda giriyorum ama düz yol gibi geliyor Vitara'yla. Sanırım kaba hesapla yüzde 20 daha hızlı ve savrulmadan girebiliyorum. Dağlık virajı bir yolda önce tedirgin oluyorum, sonra hız kesmeden girince adeta virajı yutuyor, şaşırtıcı derecede iyi bir yol tutuşu var. Rampalara önceden hız vermeden girmek de keyifli.

    Rodajına da çok dikkat ettim. Sol ön emniyet kemerinden bazen ses geliyor ama sıcaklık değişimine göre geçiyor ses. Bu konularda titiz olmama rağmen kafaya takmadım. Rot ayarına götürdüğümde bilgisayarda hangi Vitara modeli seçildi hatırlamıyorum ama kusursuz çıktı. Kendi simetri manyaklığımdan direksiyonu hafif sağa aldırdım Continental bayisinde artık kafam rahat. Aklıma bir soru geldi: Torsiyon Eğriliği olsaydı rot kontrolünde çıkar mıydı? Usta sonuçların mükemmel olduğunu söyledi. Direksiyon ayarı kendi tercihim. Memlekete gidince öğrendim ki bazı takık ustalar bilgisayarda düz bile görünse 2-3 tur atıp kendi düzleştiriyormuş direksiyonu, her usta yapmazmış, ben de kendime göre ayarlattım.

    Aracın lastikleri aşırı şişik geldi 41-41,ben 35'e getirdim. Kapıdaki açıklamaya göre 41-38 ekonomik ayarmış, bana ters. 33-33 ise konfor ayarı. Continental'deki usta da 35-35'i doğru buldu.

    Araçtaki kusurlar multimedyada. Ekranında güneş gözlüğü takınca görülen ufak tefek lekeler. Bir tanede üstte mor büyük leke var. Baktığım açıya göre mor leke kaybolduğu için çok sorun etmedim. Bluetooth telefona otomatik bağlanıyor, bazen bağlandığı halde telefon görüşmesi sesi gelmiyor, bağlantıyı kopartıp tekrar yapınca düzeliyor. Bir de bazen karşı tarafa sesim cızırtılı gidiyor. 15.000 km. İlk periyodik bakımında sorunlar devam ederse söyleyeceğim.

    1000 km. bakımını servis kendi istedi. Geri görüş kamerası açısı yamuktu, onu basitçe düzelttiler. Ama kamera solda olduğu için sağ tarafa yanaşırken dikkat etmek lazım, dikiz aynalarıyla detaylı ortalamak gerekebiliyor. Ön ve arka sensörünün donanımda olmaması çok komik, o yüzden arka sensörü bayi kendi takıp hediye ediyor. Bursa Ceketçiler'den aldım.

    Herkese sevgiler saygılar, tüm yeni kullanıcılara hayırlı olsun, bence şu ortamdaki en iyi fiyat/performans veren araç piyasadaki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÖZGÜR_DH -- 15 Temmuz 2020; 21:27:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Değerli arkadaşlarım makyajsız 2016 2018 vitaranın analog saati yeni makyajlı 2019 2020 kasaya uyum sağlar mı? Ona göre sipariş verecektim. Bir de dijital ve gps olan saat var internette. İçinizde kullanan var mı hangisi daha hoş duruyor sizce. Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba, 4x2 GL+ modeline sahibim. Bu modelde acaba AUX ve DVD özelliği var mı? Multimedya ekranında gördüğüm için sormak istedim.
  • ogretmenht O kullanıcısına yanıt
    Ben distribütör servisinden satın aldım sadece Japon harflerle geliyor dediler ne kadar doğru bilmiyorum, hoşuma gitti ama otantik kendine özgü bir tasarım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ÖZGÜR_DH Ö kullanıcısına yanıt
    Ben de kayseri servise sordum. Yeni makyajlı 2019 2020 suziki vitaranın saati bir önceki makyajsız vitaraya uymaz dedi. Yeni vitara analog saat için 600 Tl istediler. Direk yurt dışı parçaymış öyle dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ogretmenht O kullanıcısına yanıt
    Bana da 700'e verdiler. Japon karakterli olan, memnunum 1 aydır sorunsuz çalışıyor, gece aydınlatması da şık.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Vitara ile iki inceleme yapmış ve ikisinde de yol tutuşu ile ilgili olumsuzluklardan bahsetmiş. 1.4 S ve sonra da makyajlı kasada inceleme yapmış. Aracı bir kere test sürüşünde kullandığım için ne demek istediğini anlamadım. Önden kayma eğilimi diye bir şeyden bahsediyor. Sizin fikirleriniz nelerdir?


    https://www.youtube.com/watch?v=wr6zquy0FVA&feature=youtu.be&t=459


    Dakikayı ayarladım ama açılmazsa 7:40'tan itibaren izleyebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ikskareyim -- 18 Temmuz 2020; 22:52:25 >
  • ikskareyim kullanıcısına yanıt
    Bazı araçların karakteristik özelliklerini olumsuzluk gibi görmek ezber dışına çıkamamaktır. Aracı 2 yıldır sürüyorum, direksiyon hakkında bahsedilen durumu anlıyorum ama bu hiçbir zaman ne uzun yolda yorulma ne de başka bir olumsuzluğa yol açtı. Araç inceliyorsa bu direksiyonun bozuk toprak yolda ya da hafif arazide sağladığı avantajı da konuşmalıydı o zaman. Aracın önden kayma eğilimi falan da yine ezbere. Buyrun size daha nitelikli bir karşılaştırma. Videonun sonunda puanlamaya dikkat ediniz, Vitara birinci gelmiştir. Yol tutuşu da tam puana yakındır. İzleyin kendiniz görün;

    https://www.youtube.com/watch?v=oezeF6WdAOw&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 377378379380381
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.