Şimdi Ara

Yeni Suzuki Vitara (ANA KONU)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
9.012
Cevap
183
Favori
972.256
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eşimin Daihatsu Teriosununsatınca arayışa girmiştim, Bugün test sürüşü yaptım, ne beklediğinizin çok önemi var, beklentinizi yüksek tutmayın.

    73500 tl lik fiyata göre aldıklarınız çok iyi, önündeki suzuki amblemini kaldır VW koy olur fiyatı 130 bin tl... Hemen hemen tüm videoları ve yabancı site testlerini titizlikle okudum, ortalama 7.5/10 puan alıyor, gl+ ile bu fiyata gelen özellikler çok çok iyi, testlerde range rover evoque ön tasarıma benzediğide söyleniyorki dış dizayn çok başarılı...

    Gelelim sürüşe, araç 110 km idi, iç kokpit sert plastik ama unutmayın sert plastikli civicler bu ülkede yok satıyor, kesinlikle rahatsız edici değil, benide endişelendiriyordu bu konu... Dış yalıtım çok iyi yol sesi neredeyse yok, rolentide çalıştığı duyulmuyor, 10'2 inch multimedia ekran 10 numara oha diyorsunuz geri kamera da görüntü okadar büyükki şaşırıyorsunuz ayrıca IGO ile geliyor yine ayrıca telefon ekranınızı yansıtabiliyorsunuz, eller serbest bluetooth direksiyondan kumandalı şekilde var, direksiyon derisi başarılı bolca düğme var üstünde, koltuklar çok rahatç içi çok ferah ben 182cm lik bir adamım tavanla kafam arası 1 karış boşluk oldu bu çok iyi..

    Kalkış iyi üst devirlerde hızlanıyor yine üst devirlerde motor gürültülü ancak yol ve cevre sesi yok denecek kadar az, yokusları sorunsuz tırmandı, yokus kalkış desteği güzel çalışıyor, direksiyon tepkisini beğendim, çok bir performans beklemeyin bu segmente subarı xv, qashquai ve juke ile aynı, ancak bunlardan daha ekonomik, jantlar 17 ve cok şık, motor ile tampon arası güvenlik boşluğu bırakılmış ve tampon 1/8 gibi çok başaılı bir esneme payına sahip.

    Start stop başarılı yalnız ilk dakikalar ayak frenden çekince tak sesi geliyordu sonra kayboldu...

    73500 için iri kıyım, nispeten iyi hızlanan , katalog yakıt seviyesini tutturabilen, 30 yıllık vitara geçmişi, bu fiyata sunduğu özellikler ve rakipsiz multimedia ile fiyatının ötesinde bir araç, beklentilerinizi iyi belirleyin, yüksek tutmazsanız severseniz, Bu arada acaip sipariş alıyor lansman fiyatı bittiğinde üzülebilirsiniz. Sanırım bu hafta içi satın alacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgao2000 -- 29 Haziran 2018; 16:47:25 >







  • Değerli forum üyeleri az önce Suzuki Türkiyeyle görüştüm ve yukarıda belirttiğim durumları aynen izah ettim. Bu aracı almış ve alacak herkesin buraya gerçekten çok önem vermesini ve gerekirse bu konuda ortak bir çabaya girmeyi rica ediyorum. Bu noktadan sonraki tüm cümleler bana değil Suzuki Temsilcisine ait .Aracın yurt dışında satılan versiyonlarında BOSCH marka multimedya ekranı ve direksiyon yanında bluetooth mevcut. Ancak bu multimedya ekranı türkçe arayüz ve dil desteğinden yoksun olduğu ve bazı özellikleri türkiye şartlarına uyum sağlamadığı için (tabi bu konuları yerseniz bana pek inandırıcı gelmedi) araç türkiye sınırlarına bu ekran ve multimedya cihazları çıkarılmış yani boş olarak giriyor. Daha sonra bu çok bilmiş arkadaşlar ne bize bu bilgiyi veriyorlar ne de önümğüze bir seçenek sunuyorlar ve kafalarına göre üç kuruşluk tableti o boşluğa bir güzel monte ediyorlar. takılan aygıtın markası D harfi ile başlıyor şimdi tam anlayamadım orasını. buna uydurdukları bahane ve kılıf ise yurt dışındaki insanların bile eski marka ekranı çıkarttırıp bu D ile başlayan marka tableti taktırmak istedikleri yönünde. ( yine tabi bize yutturabilirlerse). sonuç mu ne? sonuç olarak yine bir Türkiye gerçeği ve aracın orjinalinin daha elinize geçmeden araç sıfır km deyken bozulması. hadi lanet olsun der geçersin ama o kadar kötü bir tabletki taktıkları ne doğru düzgün çalışıyor ne de kaliteli performansı sağlıyor. Ben ne yapayım geri vitese taktıktan 10 saniye sonra açılan geri görüş kamerasını ben ne yapayım açılmayan radyoyu. inanın tuşları bile o kadar eğretiki 15 günlük olmasına rağmen yerinde oynamalar hatta nerdeyse yerinden çıkmalar başladı. Bu satırları bir Avukat olarak kaleme alıyorum ve ankaradaki bayi ile yapacağım konuşma sonrasında da herhangi bir sonuca ulaşamama halinde tüm yasal yollara başvuracağımı hepinize iletiyorum. Böyle durumlara karşı bilinçlenmek çok önemli çünkü satılan mal ayıplı ve marka tarafından bu durum böyle gizlenerek yapılıyorsa belki daha neler neler dönüyordur insan pekte güvende hissedemiyor. Sizlerden ricam eğer aldıysanız lütfen sizlerde aynı durumu bayilerinizde konuşun çünkü şuna eminim bugün arıza çıkmazsa yarın çıkacak çünkü takılan parça orjinal değil. Alıcı adayı sizlerse kesinlikle bu konuda bilgi almadan netleştirmeden yola çıkmayın. Satırlarımı bitirirken araçtan gerçekten çok memnun olduğumu hatta araca aşık olduğumu belirtmek istiyorum yani kimse yanlış anlayıpta burada bir karalama operasyonu sanmasın. Zaten tüm mevcut görüşme kayıtlarım Suzuki Türkiyenin sisteminde de yer almakta. Kimseden korkumuz yok çok şükür. Ama kimse kimseyi salak yerine koymasın sonuçta verilen para kolay kazanılmıyor. Saygılar...
    Ben biraz uzun yazacağım. Çok kızgın olduğum bir konu var, onu sizlerle paylaşmak istiyorum.
    Ben vitara ile büyüdüm. Kardeşimde de swift var. Aile olarak suzukiye yatkınız. O yüzden araba seçerken çok zorlanmadım.
    Vitara istedim. Olmuşken de iyisi olsun diye alabileceğim en yüksek paketi almak istedim.
    Sunroof istemediğim için de GL+ 4x4 aldım.

    Şimdi bunları niye anlattım...
    Arabayı aldım, otomatik vites. Uzun yolda, yokuş çıkarken falan, ya da şehir içi hareketli yollarda bana biraz hantal geldi.
    O esnada sport moda aldım. Araba uçtu... Sonra da bu forumda herkese 4x4 olsun, çünkü sport mod çok güzel diye tavsiyelerde bulundum.

    İyi de kardeşim, senin yapmadığın reklamı ben niye yapıyorum? Bana ulan senin arabandan!!!
    Sen gidiyorsun test sürüşüne 4x2 araba koyuyorsun. Millet bu araba hantal deyip almıyor, sonra diyorsun ki niye satamıyoruz!
    Koy kardeşim arabayı 4x4 GLX. Görsün millet neyin ne olduğunu.
    Koy arabaya full aksesuarları... Görsün insanlar kol dayama nasıl, cam rüzgarlığı nasıl, koruma barları nasıl, bagaj havuzu nasıl...

    170 liraya bagaj havuzu sattılar, bildiğin plastik çıktı *edit: plastik demişim, köpük gibi bir şey aslında. Kalitesiz köpük bir malzeme.
    130 liraya paspas seti verdiler, şaft üzeri boş
    300 liraya kapı kenarları film çektiler, onu var ya 100 liraya yaptırırsın...
    Şimdi deli gibi kol dayama istiyorum, ama bir tane örnek yok! İyi mi olacak kötü mü bilmiyorum. Kim ister 600 lira ile riske girmeyi?

    Ben bu arabayı aldım. 1 hafta sonra S Turbo geldi. Arkadaşım, ben belki bir kez sürsem o arabayı, ömrü billah kendi arabamdan nefret edeceğim.
    Ya da şu an bazı insanların kafası karışık, turbo mu alsam 4 çeker mi, 2 çeker mi... Yahu millet kullanmadan nasıl bilsin de gidip alsın?
    Ben turboyu kullanmadan, nasıl gidip alacağım? Nasıl?

    Bir de dizel meselesi var tabi...
    1.6 / Dizel / 320 nm torku olan / 4-5 litre yakan bir araba var şu an üretilen, ama bana satmıyorlar...
    Ayıp ulan ayıp... Niye getirmiyorsun? Kimse almaz... Sana ne ulan? Mevcut arabalarını satabiliyor musun?
    Sen satmayı bilmiyorsan ben ne yapayım?
    O vidasına kadar içindeki her bir zımbırtıyı sanki özellikmiş gibi yazan WV'ye baksana... Adam malını satıyor.
    Bir reklam yapıyor, araba bildiğin ticari caddy, "bazıları size bakar, bazıları işi yapar" falan diyor, benim bile hoşuma gidiyor...
    Sen de yap bir reklam!

    Yarın bir gün dizel vitara gelse. Ben de bir arkadaşımda görsem. Çok hoşuma gitse. Ne yapacağım.
    Kendi yepyeni arabam, adı ikinci el olacak, 20 bine zarara satıp, üzerine de 20 koyup dizel mi alacağım?
    Çöpten mi buluyoruz biz bu paraları?

    Baştan yanlış yaptılar...
    Tüm modelleri getirip, test arabalarını koyup, altyapıyı kurup satacaklardı...

    Vitara çok güzel.
    Ama Türkiye'de çok zor...

    Çok uzattım, kusura bakmayın.
    quote:

    Orijinalden alıntı: kilhan01

    Bende vitara konusunda birkaç şey paylaşmak isterim.
    Vitara ya karşı herzaman ilk modelerden en son üretilenlere kadar ayrı bir sempatim olmuştur.
    Yeni vitara eski modellerdeki gücünü kaybetmiş dif mekezi kilitdir dingilde değil ve bunun yanında hafiflik ve ekonomik tüketim gelmiş.
    Yukarıda yazılanlarda farklı araçlardan bahsediliyor.
    CX-3 kalite seviyesi çok daha iyi piyasa kalite nedeni ile kayıp ortalamalarda..
    Honda gelecek göreceğiz.Piyasası herzaman iyi olmuştur.
    Duster TR de tutulan bir model.Renault desteği ile götürür.çekiş sistemi nissandan geliyor çok iyidir.
    Fazla donanım olmadan gerçek araziye girilecekse duster bu konuda tek görüyorum.Bu arada yeni modelleri eskiye nazaran daha dolu.Fakat şehirde konforlu gezeceğim dersen çok ciddi dizel cx-3 iyi bir seçim.
    Son olarak TR de suzuki bayiden cıktımı size para kaybettirir.Uzun süre kullanacağınıza emin olmadan almayın..

    Alıntıları Göster
    Merhaba Arkadaşlar...
    07.03.2016 tarihi itibarıyla Vitara 1.6 Benzinli ve 4 çekebilirlir :) bir vitaram oldu. Koşuyolu'ndan yapılan ilk teslimat bana kısmet oldu.
    Yazdıklarınızı okudum da...
    Alma kriterlerimi anlatmak istedim.
    Uzun zamandır 2. el dif.kilitli bir araç arayışım vardı zaten.
    Ancak piyasadakilerin çoğu sürekli 4 çeker.Bu da yakıt olarak epey bi sıkıntı.Zaten olay 4X4 un ruhuna da uymuyor.En beğenmediğiniz SUV 2 çeker olsa da 75-80 Binlerden başlıyor.
    Son zamanda birçok arkadaşım ikinci el araç alırken dolandırıldı.Arabalar ellerinde patladı.
    Bu fiyatlara alınabilecek 4x4 lerin km ve diğer bilgilerine güvenmek çok zor bence.İyi olanlarda da fiyat fırlıyor.
    Doğan grubu tüm servislerin sözleşmelerini iptal etti.Yeni anlaşmalarla standartları yüksek Satış-Servis-Yedekparça ve aksesuar merkezleri oluşturuyorlar...Sayı doğal olarak artacak...


    Vitara zaten hiçbir zaman konfor olarak ön plana çıkma iddiasında da bulunmuyor.İşlevsellik daha önde...
    Ben şantiyede 5 kişi doluşup 2 çeker toyota hilux ile giremediğimiz çamur ,toprak ve eğimli zeminde gayet başarılı işimi halledebildim.
    Ailece doluşup Şile taraflarına ortalama 130-140 ile rahatlıkla gidip geldim.
    Asfaltta Allgrip spor modu denemeden karar vermeyin.Müthiş bir hızlanma ve yol tutuş var.
    İkitelli de trafik sıkıştı.Ataşehire 3 saatte gelebildim.50 km yol.Yakıt otalama 7.8 lt/100 km. idi.
    Aynı yol açık trafikte 6.2 lt/ 100 km. ile tamamlandı.
    İzmire ise 5.5 ile gidebilirim sanıyorum.
    8 yıldır kullandığım suzuki swift bir kez bile arızalanmadı.Bir kez bile...Suzukiye bu yönden haklı olarak güvenirim.
    Aracın özelliklerine bir kez de globalsuzuki adresinden bakın derim.Tanıtım videolarını izleyin.
    Radar destekli frenleme ve hız sabitleme çok kullanışlı.
    Konfor benim için yeterli.
    İstanbul'da koltuk ısıtmanın ne işi olabilir ki.Anahtarsız çalıştırma ve sunroof...Belki olsaydı iyi olurdu.Ama işlevsel hiçbir eksiklik yok bence.
    Konforun da sınırı yok.
    Kısacası memnunum arkadaşlar.
    Bu fiyatla daha uygunu yoktu bence.Süslü bir SUV yerine gönül rahatlığıyla her koşulda kullanabileceğim bir 4X4 almış oldum.
    Aldığım bilgiye göre üst model temmuz-ağustos gibi gelecek.Fiyat 10-15 bin artacak en az...
    Aksesuarlar geldi.Sitede de var.
    Ağır offroad araçlarıyla otoyol yapılamadığını biliriz.O yüzden optimum bileşenler bana yetti.

    Yazının düzensiz olduğunun farkındayım.Sürem kısıtlıydı...
    Umarım faydası olmuştur.

    İyi günler dilerim.
    quote:

    Orijinalden alıntı: oto_sever

    Teknoloji ucuzladıkça araçlar teknolojik olarak dolduruluyor, ama malzeme kalitesinde düşüş yaşanıyor maalesef.
    . Durter'ın da iyi tarafları var yeni Vitara'nın da. Araç daha çok yeni, bekleyip görmek ve kullanıcı yorumlarını almak gerekir diye düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    Geçen hafta 4x4 yeni Vitara aldım. Aslında Ateca, Tiguan gibi yeni modelleri bekleyecektim ama bu donanım ve fiyata o araçları alamayacağımı da biliyordum. Sahibinden'de 2'nci el yeni Vitara var mı diye gezinirken bir tane buldum. Araç 100 km.de idi. Fiyat az da olsa biraz avantajlı oldu. Bu yüzden aracı satın aldım. Burada kullandıkça izlenimlerimi aktaracağım. Şunu açıkça söyleyebilirim, bu araçla yakıt olarak katalog değerleri rahatlıkla yakalanabilir.
    Aracı aldıktan sonra 250 km yol yaptım. Sürekli karşıdan rüzgar aldım. 110-130 km aralığında 5.8 lt/100 km ortalama ile geldim. Şu anda araç 400 km.de. Sakin kullanımla sürekli 5.x li değerler yakalıyorum. Yolda biraz devir-sürat aralıklarına baktım.
    - 6 ncı vites 2000 d/d 110 km
    - 6 ncı vites 2250 d/d 120 km
    - 6 ncı vites 2600 d/d 140 km hız yapıyor. Atmosferik bir motor için bence (düşük devir-yüksek sürat) bu değerler çok iyi. Rodajda olduğu için 3000 d/d yı geçmedim.

    Araç daha önce test ettiğim 4x2 modeline göre başta biraz sert geldi. Açıkçası biraz moralim bozulmuştu. Eve gelinde lastik havalarını kontrol ettiğimde lastiklerde 48 psi hava olduğunu tespit ettim. Aracı showroom havaları ile teslim etmişler. Lastikler soğuduktan sonra "konfor" ayarı olan 33 psi basınç değerlerine indirdikten sonra araç yeterli konfor seviyesine ulaştı. Genel olarak araç sessiz. Yan rüzgarlarda bile 120 km/h ile giderken rüzgar sesi almıyor. Kötü kaplamalı yollarda biraz lastik sesi var, ama diğer araçlar kadar. Ne fazla, ne eksik. Ama iyi yollarda hemen hemen hiç ses yok. Direksiyon çok yumuşak, üzerindeki düğmeler de çok hassas ve yumuşak. Ses sistemi kalitesi ortalama düzeyde.

    Gelelim audio yani android tablet sistemine. Araca bildiğiniz 10.1 inç android tablet entegre etmişler. İgo navigasyon yüklü geliyor. Dokunmatik hassasiyeti oldukça iyi. Bir arayüz ile direksiyondan bazı fonksiyonları kumanda edebiliyorsunuz. Bunlar;
    - Telefon açma-kapama,
    - Ses açma–kısma ve mute tuşu,
    - Track ileri-geri atlatma veya radyo modunda istasyon tarama gibi basit fonksiyonlar.
    Bu sistemde, Micro SD ve USB bağlantısı ile müzik dinleyebilir veya film seyredebilirsiniz. Telefonunuzu bluetooth, Wi-Fi veya USB ile bağlayarak hands-free konuşabilir, müzik dinleyebilir veya mirror link özelliklerini kullanabilirsiniz. Ben henüz mirror link özelliğini denemedim. Bu tablete android marketten bir çok uygulamayı wi-fi veya mobil telefonlarınızın internet bağlantısı ile indirebilir, internette sörf yapabilir ya da film izleyebilirsiniz. Araç yürüyünce film izlerken görüntü güvenlik nedeniyle kesiliyor. Ama VLC veya BS Player yükleyip denemedim.

    Aracın sürüş modlarını, Adaptif Hız Sabitleyici, Radar Destekli Fren Sistemi ve Eğim İniş Kontrol sistemlerini henüz denemedim, onun için bir fikrim yok.

    Eleştirilen ve benim de eleştireceğim bazı noktalar da var tabiiki.

    - Evet, her yer sert plastik. Ama yumuşak olunca ne oluyor? Bize ne zararı var? Neticede bizler sert plastik olan ön göğüse veya kapı içlerine oturmuyoruz. Yapı olarak monokok olsun ve ses yapmasın yeter. Benim diğer küçük aracımda da her yer sert plastik. Ama o kadar rijit ve sağlam ki, bugüne kadar en ufak bir sorun ve tıkırtı yapmadı. Vitara’da bunu zaman gösterecek.
    - Hands-free bağlantısı için mikrofonu tabletin üstüne koymuşlar. Bu da sesinizin karşı tarafa boğuk ya da kısık gitmesine neden oluyor. Bir çift mikrofonun tavanda olmasını dilerdim.
    - Yol bilgisayarının direksiyondan kumanda edilmesini isterdim. Göstergenin sağındaki düğme ile kontrol ediliyor. Soldaki düğme ile de günlük seyahat mesafenizi (Trip A ve Trip B) kontrol ediliyorsunuz.
    - Geri görüş kamerasında çoğu araçta direksiyon manevrası ile aracın nereye gideceği simüle edilirken veya gösterilirken, Vitara’da bir hareket olmuyor. Kırmızı, sarı ve yeşil hatlar hep sabit. Bu da eleştirdiğim veya beğenmediğim bir durum.

    Kusurların yanında iyi diyebileceğimiz özellikler:

    - Donanımına göre fiyatı,
    - Güvenlik (EURO N-Cap 5 yıldız)
    - Atmosferik, Otomatik, Yüksek ve 4x4 bir araca göre yakıt ekonomisi.

    Şimdilik bu kadar. Kullandıkça, öğrendikçe yazacağım. Esen kalın.
    Herkes kendi görüşünü yazar, çünkü insanlar girip buraları okuyorlar. O yüzden sessiz kalamıyorum ve ben de kendi düşüncelerimi yazmak istiyorum.



    Lütfen ama lütfen, 4x4 gereksiz demeyin. Hayatında bir kez 4x4 kullanmış biri, bir daha asla vazgeçemez.

    4x4 olayı sadece kar, buz, çamur olayı değildir.

    Bakın, Subaru tarzı, daimi 4 çeker arabalar, genelde pek tercih edilmeyebiliyor. Burada haklılık payınız var.

    Ama AllGrip olayı çok farklı bir şeydir. Arabanız standart iki çeker, sadece özel durumlarda 4 çekere geçiyor.

    Bu özel durum, bazen bir otopark çıkışı bile olabiliyor.

    Bazen arkadaşımla otoparktan çıkarken, ya da trafikte dik bir yokuşta, lastik ıslanınca patinaj oluyor.

    Ben böyle bir durum ile asla karşılaşmayacağımı biliyorum.

    Yılda bir kere kar yağacak diye 4 çeker mi alalım diyorlar.

    4 çeker meselesi sadece kar, buz meselesi değildir.

    Mesela bir sport mode var ki, akıllara zarar. Bunun için bile AllGgrip alınır.

    2 çeker vitara almayı düşünenlere, dizel heçbek ya da sedan almalarını tavsiye ederim.

    Vitara size yaramaz.

    Vitara bir tutkudur, vitara dediğin 4 çeker olur.
    #mehmet0303531
    hahaha gülüm bari boşa gitmesin dostum sen arabayı kaldıramamışsan biz napalım
    video çekicem senin için bak bakalım bu araç nerelerden nasıl tırmanıyor gör
    iç malzemeden dem vurmuşsun ama acaba senelerden beri niye suzuki iç aksamda bu tip malzeme kullanıyor bi araştır
    bende Dodge nitro vardı o da bu tarz malzeme kullanıyor o'nuda beğenmezsin
    aksesuarları pahalı evet tek katıldığım nokta bu civic'le broadway'le kıyaslaman komik olmuş bilmesek eyvallah
    honda fanı olduğunuz ortada konularınıza da şöyle bi baktım ama bu başlık altında hiç kimse sizin gibi aracınına 10-15 sene gidecek 8 tl'lik silecek
    bulacam diye kastırmaz arkadaş arap sabunu ile torpido parlatanlardan neyse sallamış da sallamış herkes keyifle aracını sürsün boş beleş laflara kulak asmayın
    Hayırdır birader ne bu tavırlar?bilgili olun da yorum yapın cümleler filan?
    Geçenlerde aynısını bana da yaptın hız sabitleme ile ilgili birşey sorduk aracın var mı arac kullanmayı biliyor musun demeye başladın.Laflarına dikkat et senin karşında çocuk yok...herkes herşeyi bilmek zorunda değil.millet öğrenmek icin burada.çok sıkıldıysan hadi yallah.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Yeni Suzuki Vitara: Kapsamlı Bir İnceleme

    Eğer güvenilir, şık ve her türlü arazi koşuluna uygun bir araç arıyorsanız, Yeni Suzuki Vitara mükemmel bir seçenek olabilir. Bu kapsamlı incelemede, Suzuki Vitara'nın sunduğu özellikler, performans ve kullanıcı yorumlarına göz atacağız.

    Suzuki Vitara'nın Özellikleri

    Yeni Vitara, şık tasarımı, geniş iç mekanı ve gelişmiş teknolojileriyle öne çıkıyor. 1.6 litrelik benzinli motor seçeneğiyle gelen araç, 120 beygir gücü ve 156 Nm tork üretiyor.

    İç mekanda, Vitara rahat ve kullanışlı bir kabin sunuyor. Dokunmatik ekranlı bilgi-eğlence sistemi, Apple CarPlay ve Android Auto entegrasyonuna sahip. Ayrıca, çok sayıda güvenlik özelliği, aracın güvenli sürüş deneyimini destekliyor.

    Suzuki Vitara 1.6 GLX Yorumları

    Suzuki Vitara 1.6 GLX, popüler bir model ve kullanıcı yorumları genel olarak olumlu. Kullanıcılar, aracın sağlam yapısını, konforlu sürüşünü ve yakıt verimliliğini övüyor.

    Suzuki Vitara Kullanıcı Yorumları

    Kullanıcı yorumlarına göre, Vitara güvenilir ve dayanıklı bir araç olarak kabul ediliyor. Aracın off-road yetenekleri de yüksek puan alıyor, bu da onu macera meraklıları için iyi bir seçenek haline getiriyor.

    Suzuki Vitara 1.6 GLX 4x4 Yorumları

    Dört tekerlekten çekiş seçeneğiyle gelen Suzuki Vitara 1.6 GLX 4x4, off-road performansını daha da artırıyor. Kullanıcılar, aracın zorlu arazi koşullarında bile mükemmel bir şekilde performans gösterdiğini belirtiyor.

    Suzuki Vitara 1.6 GL Plus Yorumları

    Suzuki Vitara 1.6 GL Plus, daha fazla özellik ve donanım sunan bir model. Kullanıcı yorumları, bu modelin sunduğu konfor ve teknolojik özellikleri övüyor.

    Sonuç

    İster şehir içi kullanımlar için ister macera dolu yolculuklar için bir araç arıyor olun, Yeni Suzuki Vitara dikkate değer bir seçenek. Kapsamlı özellikleri, güçlü performansı ve olumlu kullanıcı yorumlarıyla Vitara, güvenilir, şık ve çok yönlü bir araç arayanlar için mükemmel bir seçim olabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • şanzıman CVT mi? nasıl bişey?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokturk010

    şanzıman CVT mi? nasıl bişey?

    Evet 6 ileri CVT, motor ile son derece uyumlu, testlerde de övgü ile bahsedilmiş.. Direksiyondan da F1 vitesli ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: gokturk010

    şanzıman CVT mi? nasıl bişey?

    Evet 6 ileri CVT, motor ile son derece uyumlu, testlerde de övgü ile bahsedilmiş.. Direksiyondan da F1 vitesli ;)

    Alıntıları Göster
    CVT de 6 ileri olmaz ki olsa da sanal olur. kesintisiz modu yok mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokturk010

    CVT de 6 ileri olmaz ki olsa da sanal olur. kesintisiz modu yok mu?

    Cok ust devirlere kadar elektrikli gibi hızlanıyor cok zorlandığı en ust devirde vites değiştirme gibi bir şey yaşattı ama yol bitti devam edemedik..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokturk010

    CVT de 6 ileri olmaz ki olsa da sanal olur. kesintisiz modu yok mu?

    Sanal zaten, istersen manuel e alır kendin vites atarsın. Nissan CVT de 7 ileri, ben manuele alıp kendim değiştiriyorum diğer türlü çekilir şanzıman değil CVT.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokturk010

    CVT de 6 ileri olmaz ki olsa da sanal olur. kesintisiz modu yok mu?

    Cok ust devirlere kadar elektrikli gibi hızlanıyor cok zorlandığı en ust devirde vites değiştirme gibi bir şey yaşattı ama yol bitti devam edemedik..


    yani auto modunda iken motor devri kademe kademe düşmüyor değil mi? yukarı dikiliyor (4000 misal) ve orda kalarak araç hızlanıyor? (subaru, albea, audi vs)
  • Asağıdaki linkte uzun donem testi bulabilirsiniz, 4x4 Allgrip versiyonu her türlü yol sürüşü ile ortalama 43 Mpg yakıt yani 6.3 lt/100km ile çok ekonomik çıkmış ki bazı uzun dönem testlerde 5.5 lt tutturanlardan bahsediliyor. Ozellikle çok iyi yol ve rüzgar yalıtımından bahsediliyor.

    http://carproductstested.com/cars/2015-suzuki-vitara-1-6-allgrip-sz5-long-term-test-review-update-1/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000

    Asağıdaki linkte uzun donem testi bulabilirsiniz, 4x4 Allgrip versiyonu her türlü yol sürüşü ile ortalama 43 Mpg yakıt yani 6.3 lt/100km ile çok ekonomik çıkmış ki bazı uzun dönem testlerde 5.5 lt tutturanlardan bahsediliyor. Ozellikle çok iyi yol ve rüzgar yalıtımından bahsediliyor.

    http://carproductstested.com/cars/2015-suzuki-vitara-1-6-allgrip-sz5-long-term-test-review-update-1/
    Aracı bugün inceledim bayiide ...
    Lakin GLX donanımın gelmemiş olması ve ne zaman geleceğini bilmiyoruz demeleri garip geldi ...
    GLX donanim fiyatta ne fark oluşturacak soruma da cevap veremediler ...
    Bu GL+ donanim için bitirmeleri gereken stok mu mevcut anlamadım ...
    İzlenimlerime gelecek olursam; araç beklediğimden daha küçük, hem iç hem dış boyutlar olarak ... Ancak bunu eksi olarak söylemiyorum insanların önemli kısmı daha kompakt araçları seviyor ... Lakin kol dayama olmaması ve arka koltuklara havalandırma olmaması iç görünümü basitleştiriyor ... Arkaya 3 kişi zorlanır sığmakta, araç ASX boyutunda, Juku'un bir tık üstü veya dengi gbi düşünülebilir ... Vitara ismi nedeni ile ben daha hacimli bir beklentide idim belki de ...
    Tüm bunlara rağmen mevcut donanımı içime sinmese de aracı genel olarak sevdim ... GLX donanımı bekleyeceğim ... Aşırı bir fiyatlama olmaz ise GLX donanımı ile almayı düşünebilirim ... Sunroof ve deri döşeme iç mekanın albenisini çok değiştirir diye düşünüyorum ...




  • Glx gelmeyecek, gelirse bile en az 8-10bin tl fark olur o zaman 100 e yaklaşır anlamı kalmaz,
    4x4 modeli 81500, cift renk metalik 83500 tl ki Radar frenleme sistemi adaptif cruise control ile geliyor. Bı hali ile tam fiyat performans canavarı, grand vitara gibi düşünmeyin bu fiyata kilitli diferansiyelli, Radar Supported Breaking Systemli japon 4x4 bulamazsınız...birkac video ekliyeyim

    Radar frenleme


    Adaptiv Cruise
    Suzuki Global Officialyoutube
    SUZUKI Vitara's Adaptive Cruise Control(ACC)
    http://youtu.be/m6SJYcOc1Pw


    Arazide
    khyrofilmsyoutube
    Nowa Suzuki Vitara - Piknik 4x4 - Kolibki Adventure Park
    http://youtu.be/wKZbMWxWr50


    Genel Eglenceli tanıtım
    AutoVoorUyoutube
    De nieuwe Suzuki Vitara, wij reden hem voor u!
    http://youtu.be/VWwU0AokX9Q



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgao2000 -- 7 Mart 2016; 2:00:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000

    Glx gelmeyecek, gelirse bile en az 8-10bin tl fark olur o zaman 100 e yaklaşır anlamı kalmaz,
    4x4 modeli 81500, cift renk metalik 83500 tl ki Radar frenleme sistemi adaptif cruise control ile geliyor. Bı hali ile tam fiyat performans canavarı, grand vitara gibi düşünmeyin bu fiyata kilitli diferansiyelli, Radar Supported Breaking Systemli japon 4x4 bulamazsınız...birkac video ekliyeyim

    Radar frenleme


    Adaptiv Cruise
    Suzuki Global Officialyoutube
    SUZUKI Vitara's Adaptive Cruise Control(ACC)
    http://youtu.be/m6SJYcOc1Pw


    Arazide
    khyrofilmsyoutube
    Nowa Suzuki Vitara - Piknik 4x4 - Kolibki Adventure Park
    http://youtu.be/wKZbMWxWr50


    Genel Eglenceli tanıtım
    AutoVoorUyoutube
    De nieuwe Suzuki Vitara, wij reden hem voor u!
    http://youtu.be/VWwU0AokX9Q
    macaristan malı değil mi bu? bakan var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokturk010

    macaristan malı değil mi bu? bakan var mı?

    Evet Macaristan da üretiliyor.

    "BUDAPEST, March 5 (Xinhua) -- Exclusive manufacture of the new Suzuki Vitara, a small SUV with off-road capabilities and a flashy design, got underway on Thursday at Suzuki's facility in Esztergom, a city in northern Hungary.

    Hungarian Prime Minister Viktor Orban and 85-year-old Suzuki chairman, Osamu Suzuki, attended the official production kickoff, local wire service MTI reported."

    Bugün bir test sürüşü daha yaptım, kararım kesinleşti sayılır 4x4 ünü sipariş vereceğim 82400 TL, Günlerdir SUV bakmaktan helak olduk, Ssyaoung Tivoli baktık, giriş seviyesi 84bin tl 4x2, 4x4 dedin mi 90 bin tl ve jantlar 16". Kia Sportage 2. el bakalım 2014 dedik 1.6 gdi motor eşek yükü ile yakıt harcıyormuş, yokuş çıkma problemlerinden şikayetçiler ve yalıtım, Subaru XV en güçlü rakip ancak 115 beygir e 1350 kg 13.5 sn civarı hızlanması ve yüksek sarfiyatı basık tavanı ve ince ön dizayn beğenemedik, Mazda CX-3 arka koltuklar felaket küçük bagaj yok, yere yakın ve 4x2, Qashquai desen hem pahalı hem 4x2 hem çok yakıyor hem gitmiyor, 1.2 Turboları aşırı tüketim büyük araç .. Juke zaten bombastik, Mokka bi moka benzetemedik...

    Vitara 1140 kg ile oldukça hafif, sürüşü zevkli , yokuşları iyi tırmanıyor, ön koltuk konsol yayla gibi, tavanla kafam arasında 1 karış var, gidişi ipek gibi, tek akla takılan sert pilastik ön konsol ve yarısı plastik kaplı kapılar, ama dış görünüş çok güzel arkadaşlar mavi tavan siyah çok şık... yakıtta 5.5 -6.5 lt civarı .. 4x4 ile 4 mod arazi özelliği ve diferansiyel kilidi , radar destekli frenleme ve çarpışma önleyici, akıllı hız sabitleyici, full fonksiyon multimedia & cep telefonu ekran yansıtma, IGO navigasyon, 17" jantlar, bagajda 12v ....hızlanması 11.5 sn, 120 beygir ... sabah ola hayrola...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: gokturk010

    macaristan malı değil mi bu? bakan var mı?

    Evet Macaristan da üretiliyor.

    "BUDAPEST, March 5 (Xinhua) -- Exclusive manufacture of the new Suzuki Vitara, a small SUV with off-road capabilities and a flashy design, got underway on Thursday at Suzuki's facility in Esztergom, a city in northern Hungary.

    Hungarian Prime Minister Viktor Orban and 85-year-old Suzuki chairman, Osamu Suzuki, attended the official production kickoff, local wire service MTI reported."

    Bugün bir test sürüşü daha yaptım, kararım kesinleşti sayılır 4x4 ünü sipariş vereceğim 82400 TL, Günlerdir SUV bakmaktan helak olduk, Ssyaoung Tivoli baktık, giriş seviyesi 84bin tl 4x2, 4x4 dedin mi 90 bin tl ve jantlar 16". Kia Sportage 2. el bakalım 2014 dedik 1.6 gdi motor eşek yükü ile yakıt harcıyormuş, yokuş çıkma problemlerinden şikayetçiler ve yalıtım, Subaru XV en güçlü rakip ancak 115 beygir e 1350 kg 13.5 sn civarı hızlanması ve yüksek sarfiyatı basık tavanı ve ince ön dizayn beğenemedik, Mazda CX-3 arka koltuklar felaket küçük bagaj yok, yere yakın ve 4x2, Qashquai desen hem pahalı hem 4x2 hem çok yakıyor hem gitmiyor, 1.2 Turboları aşırı tüketim büyük araç .. Juke zaten bombastik, Mokka bi moka benzetemedik...

    Vitara 1140 kg ile oldukça hafif, sürüşü zevkli , yokuşları iyi tırmanıyor, ön koltuk konsol yayla gibi, tavanla kafam arasında 1 karış var, gidişi ipek gibi, tek akla takılan sert pilastik ön konsol ve yarısı plastik kaplı kapılar, ama dış görünüş çok güzel arkadaşlar mavi tavan siyah çok şık... yakıtta 5.5 -6.5 lt civarı .. 4x4 ile 4 mod arazi özelliği ve diferansiyel kilidi , radar destekli frenleme ve çarpışma önleyici, akıllı hız sabitleyici, full fonksiyon multimedia & cep telefonu ekran yansıtma, IGO navigasyon, 17" jantlar, bagajda 12v ....hızlanması 11.5 sn, 120 beygir ... sabah ola hayrola...

    Alıntıları Göster
    Estergon kalesi denilen yer m i bu? Kahramanlık şarkılarında?

    tr.wikipedia.org
    Estergon Kalesi - Vikipedi
    https://tr.wikipedia.org/wiki/Estergon_Kalesi



    hayırlı olsun. Bayiye gidince randevu almadan test yapılabiliyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokturk010 -- 8 Mart 2016; 0:42:04 >




  • gokturk010 kullanıcısına yanıt
    Evet randevuya gerek yoktu..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000

    Evet randevuya gerek yoktu..
    Arkadaşlar merhaba
    Gidip en ince detayına kadar inceledim Vitara'yı. Sonuç hayal kırıklığı. Araç daha önceden Grand Vitara sahibi olan benim için çok basit kaldı. İsterseniz önce artılar
    1. Tasarım harika, özellikle ön ızgara, far ve tamponlar. Profilden de baya yakışıklı. Arka bölüm zevke göre değişir ama benim için orta diyebilirim.
    2. Çift renk olayı başarılı
    3. Arabanın hafif olması
    4. Dokunmatik ekran
    Negatif tarafları bayağı fazla
    1. Bi arabadan bu kadar malzeme çalınamazdı bence. Kaputu açınca tam bi hay kırıklığı. Kenarlarda saç yok, Arabanın sacı çok ince (Kaporta ustası bi tanıdığıma baktırttım aynısını söyledi). Motor çok çıplak duruyor.
    2. Lastik içi davlumbazları ön teker etrafında plastik, arka teker etrafında inanamazsınız ama keçe gibi bişey (Bu araba çamura girse, taş fırlasa anında yırtılır, yırtılmazsa 1 yıla çürür). Davlumbaz içinden amortisman ve bagaj sacı görünüyor.
    3. İç malzeme inanılmaz kötü. Sert plastik malzemeden yapılmış torpido ve kapı içleri çok ama çok basit duruyor.
    4. Koltuk dayama yok
    5. Torpido bildiğiniz plastik.
    6. Bayi(Koşuyolu) GLX'in ne zaman geleceğini bilmiyor, dizele ise bu yıl gelmez diyor. Haliyle GLX'e fiyat veremiyor. Ben şunu anladım; önce en baz modelleri piyasaya sürüp geri bildirim alacaklar ona göre yeniden fiyat yükseltecekler.
    7. Ön amblem o kadar adi plastik duruyorki sanki oyuncak araba amblemi gibi.

    Bu araçtan sonra Mazda CX3'e baktım. Kesinlikle malzeme kalitesi, işçilik, dizel otomatik motor daha kalliteli ancak araç görünüm olarak bir hatchback'e benziyor ve yerden yüksekliği 14 cm, yani şekil olarak bana hitab etmedi. Ancak 4x4, dizel otomatik fiyatı 90 civarı, Çok şehir dışına çıkmayacaklar için ideal bence.
    Kolay gelsin




  • Cx3 ile karşılaştırmışsınız ancak 4x4 cx3 reflex in fiyatı 94 bin tl ve arka koltuklara sığamazsınız ve bagaj olayını unutun ayrıca yere çok yakın.. Vitara 30 yıllık vitara, 4x4 ve ek Diferansiyel kilidi var ve fiyatı 81bin tl
    Vitara ile çok rahat off roada çıkabilirsiniz (tabiki hard offroad değil)

    Bu ülkede sert pilastik iç ile Honda Civic yok satıyor, testlerde de plastik kısma takılmayın görünüş olarak deriye çok benzediği söyleniyor. Bu araç şuan ki fiyatı ile rakibi yok, ayrıca 6.5 litre gibi dizele yakın bir ekonomisi var ve çok iyi hızlanıyor, 11.5 saniye binek araçların değerleri.. Çarpışma önleme ve adaptif hız ayarlama sistemini de unutmayın verdiğiniz ücrete, ayrıca kabin içi çok sessiz yol ve çevre sesi iyi yalıtımlı.. Grand vitara ile karşılaştırmayın bu vitara .. Juke, capture, mokka, subaru xv ile karşılaştırılıyor ve tüm testlerde öne çıkıyor..

    Su iki video yu seyretmenizi tavsiye ederim

    eBent Comunicación Integralyoutube
    SALÓN BARCELONA SUZUKI VITARA 2015
    http://youtu.be/jvZLk7aJwgE


    Automobile Classicsyoutube
    2015 - Suzuki Vitara Extreme - Exterior and Interior - Abenteuer Allrad 2015
    http://youtu.be/FZRux2_q4Q0


    Burada crv cx3 vitara testi var içlerinde gerçek suv vitara..

    Drive.com.auyoutube
    Suzuki Vitara v Mazda CX-3 v Honda HR-V | 2015 Drive Car of the Year
    https://m.youtube.com/watch?v=gHASAhYjyek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgao2000 -- 9 Mart 2016; 15:08:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000

    Cx3 ile karşılaştırmışsınız ancak 4x4 cx3 reflex in fiyatı 94 bin tl ve arka koltuklara sığamazsınız ve bagaj olayını unutun ayrıca yere çok yakın.. Vitara 30 yıllık vitara, 4x4 ve ek Diferansiyel kilidi var ve fiyatı 81bin tl
    Vitara ile çok rahat off roada çıkabilirsiniz (tabiki hard offroad değil)

    Bu ülkede sert pilastik iç ile Honda Civic yok satıyor, testlerde de plastik kısma takılmayın görünüş olarak deriye çok benzediği söyleniyor. Bu araç şuan ki fiyatı ile rakibi yok, ayrıca 6.5 litre gibi dizele yakın bir ekonomisi var ve çok iyi hızlanıyor, 11.5 saniye binek araçların değerleri.. Çarpışma önleme ve adaptif hız ayarlama sistemini de unutmayın verdiğiniz ücrete, ayrıca kabin içi çok sessiz yol ve çevre sesi iyi yalıtımlı.. Grand vitara ile karşılaştırmayın bu vitara .. Juke, capture, mokka, subaru xv ile karşılaştırılıyor ve tüm testlerde öne çıkıyor..

    Su iki video yu seyretmenizi tavsiye ederim

    eBent Comunicación Integralyoutube
    SALÓN BARCELONA SUZUKI VITARA 2015
    http://youtu.be/jvZLk7aJwgE


    Automobile Classicsyoutube
    2015 - Suzuki Vitara Extreme - Exterior and Interior - Abenteuer Allrad 2015
    http://youtu.be/FZRux2_q4Q0


    Burada crv cx3 vitara testi var içlerinde gerçek suv vitara..

    Drive.com.auyoutube
    Suzuki Vitara v Mazda CX-3 v Honda HR-V | 2015 Drive Car of the Year
    https://m.youtube.com/watch?v=gHASAhYjyek
    2 Ay önce Scross alacaktım ama ne olacağı belli değildi,

    Baktık baktık Gittim Mazda 3 aldım .

    Şimdi Suzuki Kapı komşum sayılır bugün gidip bir bakalım dedik.

    Donanım olarak Scross GLX'den düşük, İçi kesinlikle daha kalitesiz.

    Scross daha kaliteli duruyordu ( Katlanır aynı, Deri koltuk, Gündüz Led falan)

    Aracın iç hacmi QQ ile aynı diyebiliriz, Sert Plastiğe takılmayın ileride en az trim sesi demektir, Yumuşak Plastik ileride trim sesi çok veriyor. ( Eski aracım TUcson Full Sert Plastikti 85000 de 1 tık ses çıkmıyordu)

    Motor-Şanzıman-Yakıt tüketimi çok çok iyi.

    Bahsettiğim Mazda 3 neden aldığımı , iyi bir takas fiyatı verelim Vitara alın dediler. Bakalım uygun olursa değiştirebilirim.

    Bu fiyata çok iyi bence. ( Tiguen aldık arkadaşa da 1 ay önce 94500'e ön kapı ve konsol üzeri harici her yer sert plastik) Yakıt yüksek donanım daha düşük.

    Ayrıca araçlar 2+3 Yıl garantili.




  • Aynen karşılaştırma yaparken motor teknolojisinden, ekonomiden, hızlanmadan, arazi kabiliyetlerinden konuşalım, fiyat performansı konuşalım. subaru haric diğer tüm suv lar tatlısu suv u... Vitara ile yolculuk yaparken direksiyonu tarlaya yada ormana direk kırabilir, kapı yarısına kadar dereye suya girip çıkabilirsiniz... Ayrıca mirrorlink ve 10.2 super hassas multimedia dan konuşalım, parmaklarınızla haritada zoom yapabilmeyi konuşalım, fabrika çıkışı karartılmış arka camlardan konusalım, çift renk gövde rengi, çarpışma önleyici, mesafe koruyucu sistemlerden tartışalım..fiyata ve sunduklarına bakalım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000

    Aynen karşılaştırma yaparken motor teknolojisinden, ekonomiden, hızlanmadan, arazi kabiliyetlerinden konuşalım, fiyat performansı konuşalım. subaru haric diğer tüm suv lar tatlısu suv u... Vitara ile yolculuk yaparken direksiyonu tarlaya yada ormana direk kırabilir, kapı yarısına kadar dereye suya girip çıkabilirsiniz... Ayrıca mirrorlink ve 10.2 super hassas multimedia dan konuşalım, parmaklarınızla haritada zoom yapabilmeyi konuşalım, fabrika çıkışı karartılmış arka camlardan konusalım, çift renk gövde rengi, çarpışma önleyici, mesafe koruyucu sistemlerden tartışalım..fiyata ve sunduklarına bakalım...
    Sonunda bu foruma üye oldum. Ama üye olmamın sebebi sadece vitara için yorum yazabilmekti..
    Bende suzuki sever diğer insanlar gibi bu aracı merak ile bekliyordum.. Sonunda görücüye çıktı..
    Her ne kadar aracı kullananlardan gelen gerçek kullanıcı yorumları çok fazla olmasa da araç hakkında
    bir iki fikir sahibi olduk..
    Bu segmentte Ülkemizde bir eksiklik ve talep olduğunu üreticilerin bilmelerine rağmen, suzuki markasının
    distribitörlüğü yeni almış doğuş gurububun neden bu kadar yavaş hareket ettiği ve aracın tüm donanım
    seviyesini neden getirmediği biz suzuki severlerin en birinci merak konusu.. Ayrıca benim gibi aracını
    satışa çıkararak yeni vitarayı bir an önce alayım şeklinde düşünenlerin de akıllarında oluşan soru işaretleri var diye düşünüyorum..

    Ve sonuç olarak biraz daha beklemeye karar verdim. Konunun takipçisiyim..
    Saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavimantalite67

    Sonunda bu foruma üye oldum. Ama üye olmamın sebebi sadece vitara için yorum yazabilmekti..
    Bende suzuki sever diğer insanlar gibi bu aracı merak ile bekliyordum.. Sonunda görücüye çıktı..
    Her ne kadar aracı kullananlardan gelen gerçek kullanıcı yorumları çok fazla olmasa da araç hakkında
    bir iki fikir sahibi olduk..
    Bu segmentte Ülkemizde bir eksiklik ve talep olduğunu üreticilerin bilmelerine rağmen, suzuki markasının
    distribitörlüğü yeni almış doğuş gurububun neden bu kadar yavaş hareket ettiği ve aracın tüm donanım
    seviyesini neden getirmediği biz suzuki severlerin en birinci merak konusu.. Ayrıca benim gibi aracını
    satışa çıkararak yeni vitarayı bir an önce alayım şeklinde düşünenlerin de akıllarında oluşan soru işaretleri var diye düşünüyorum..

    Ve sonuç olarak biraz daha beklemeye karar verdim. Konunun takipçisiyim..
    Saygılarımla.

    Alıntıları Göster
    servis ağı yok. satış ağı yok. yokolmuş.. yeniden kurmaya çalışıyorlar ve muhtemelen bu süreçte suzuki ile ayak sürüme taktiği ile pazarlık ediyorlar. Ya da doğan grubunun bazı gümrük izin süreçleri vs onayları siyasi nedenlerle yavaş gidiyor.

    Aslında benzer sorunlar diğer markalarda da var VW mesela birçok modeli ve konfigurasyonu getirmiyor. tiguan off road versiyonu ilk sene geldi sonra kesildi. passat bir sürü modeli gelmiyor. california gelmiyor. golf sw gelmiyor. up gelmiyor. vs vs.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokturk010 -- 10 Mart 2016; 18:33:07 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.