Şimdi Ara

Yeni Suzuki Vitara (ANA KONU) (380. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
8.801
Cevap
175
Favori
930.328
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 378379380381382
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • solidgrind S kullanıcısına yanıt
    Cok dogru yorum. Aracin orasini burasini minciklayip sebebini aciklamadan soyut cumlelerle herhangi bir ozelligine olmamis diyen birisi genelde soz konusu videodaki kisi. Koltuklari bej diye toyotaya kalite algisi daha iyi diyen adamdan ne bekliyorsunuz. Malzemenin renginden kalitesini anladi adam...

    Sizin paylastiginiz video cok daha mantikli ve objektif testler iceriyor. Bos beles "direksiyon hissi" gibi soyut konusmuyor adamlar. Direksiyon hissi dedigine de cukurdan gecerken direksiyonun titremesine bakip yorum yapmiyorsa ben de bi sey bilmiyorum. 2008 de basarili is cikarmis bu arada

    Sedanlar icin bildiginiz videosu varsa bu veya baska kanalin ozelden gonderebilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: solidgrind

    Bazı araçların karakteristik özelliklerini olumsuzluk gibi görmek ezber dışına çıkamamaktır. Aracı 2 yıldır sürüyorum, direksiyon hakkında bahsedilen durumu anlıyorum ama bu hiçbir zaman ne uzun yolda yorulma ne de başka bir olumsuzluğa yol açtı. Araç inceliyorsa bu direksiyonun bozuk toprak yolda ya da hafif arazide sağladığı avantajı da konuşmalıydı o zaman. Aracın önden kayma eğilimi falan da yine ezbere. Buyrun size daha nitelikli bir karşılaştırma. Videonun sonunda puanlamaya dikkat ediniz, Vitara birinci gelmiştir. Yol tutuşu da tam puana yakındır. İzleyin kendiniz görün;

    https://www.youtube.com/watch?v=oezeF6WdAOw&feature=youtu.be
    Vitara ile ilgili iki videosu var. Linkini gönderdiğim video Kona ile karşılaştırma videosu. 2019 makyajlı kasayla karşılaştırmış. Başta biraz olumlu idi ama videonun sonuna doğru yine direksiyondan bahsetti. İlk videoda 1.4 S incelemesinde yine direksiyona getirdi ve aynı şeylerden bahsetti. Önden kayma dendiği zaman da benim aklıma, belirli bir süratin üzerinde aracın yolda durmadığı falan geldi.
    Bugün izlediğim başka bir incelemede ise testi yapan kişi düz bir yolda yüksek hızlara çıktıktan sonra virajlara 130-140 ile girdi ve sonucunda da olumsuz bir şey söylemedi. Dediğim gibi benim 10 dakikalık bir kullanımım var. Yorum yapmam pek mümkün değil. Ama araç altımdan falan kaçmıyordu diyebilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ikskareyim -- 19 Temmuz 2020; 22:24:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • solidgrind S kullanıcısına yanıt
    Bu tür inceleme videoları varken, bizimkilerin yaptığı testler oldukça zayıf kalıyor. Araba ile ilgilenen bir çok kişi bizdeki gibi inceleme videosu çekebilir diye düşünüyorum. Bende aracı alırken inceleme videolarından fikir aldım. Bir kaç yorumcunun virajlarda arabanın performansına şaşırması almamda etkili olmuştu. Ayrıca video da direksiyon zayıf, bagaj büyük ufak gibi yorumlar yapılıyor, ancak hangi araçtan büyük hangisinden küçük bilgi verilmemesi anlamsız oluyor. Bir yorumcu süspansiyonlar sert ama bu yol tutuşu artırıyor diyor, diğeri sert çok konforsuz diyor.

    Aracı 3 senedir kullanıyorum. Fanatik olmayan bir kişi olarak bir sıkıntı sorun yaşamadım. Artıları eksileri tabiki var. Ama artıları daha önemli konularda olduğundan (motor, şanzuman,yakıt tüketimi, sorunsuzluk vb) eskilerine çok ağır basıyor.
  • Vitaranın 4 çeker arazide kullanılması üzerine tasarlanmış ve üretilmiş araç olduğu göz ardı ediyorlar, vitaradan sedan komforu özellikleri bekliyorlar.
    kısaca özetlersek;
    *kapılarda ve konsollarda tek oarça plastik kullanımı bu tip arazi araçlarında şarttır, çünkü ağır kullanımlarda ne kadar az parça o kadar sağlamlık ve sessizliktir.
    * alt takımlar ve direksiyon arazi için tasaranmış olup sert ve sağlam olması komforu engeller
    * sürüş dinamiklari diğer düz araçlara göre daha stabil olmak zorundadır.

    bunları görmeden yorum yapanlara itibar etmeyin.
    3.5 yıldır keyifle kullanıyorum, çünkü ne aldığımı biliyordum ve beklentilerim 4x4 suv/arazi aracı ile doğru orantılıydı.
    yoksa 2012 honda civicden sonra 2016 yeni kasa honda civic ile devam ederdim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ikskareyim

    Vitara ile ilgili iki videosu var. Linkini gönderdiğim video Kona ile karşılaştırma videosu. 2019 makyajlı kasayla karşılaştırmış. Başta biraz olumlu idi ama videonun sonuna doğru yine direksiyondan bahsetti. İlk videoda 1.4 S incelemesinde yine direksiyona getirdi ve aynı şeylerden bahsetti. Önden kayma dendiği zaman da benim aklıma, belirli bir süratin üzerinde aracın yolda durmadığı falan geldi.
    Bugün izlediğim başka bir incelemede ise testi yapan kişi düz bir yolda yüksek hızlara çıktıktan sonra virajlara 130-140 ile girdi ve sonucunda da olumsuz bir şey söylemedi. Dediğim gibi benim 10 dakikalık bir kullanımım var. Yorum yapmam pek mümkün değil. Ama araç altımdan falan kaçmıyordu diyebilirim.

    Alıntıları Göster
    Önden kayma denince benim anladığım, önden çekişli araba ile viraja falan hızlı girince aracı viraj içinde tutmaya çalışmanıza rağmen tutunamayıp dışa doğru atması olarak anlıyorum. Yani ben denemek için bu araçla sert virajlara hızlı da giriyorum, henüz bir kayma eğilimi yaşamadım. Sadece bir sefer, asfalta akmış sudan geçtikten sonra hızla 90 derece sola döndüm ve aracın arkası atmıştı. Bunu da olağan karşıladım. Ayrıca videodaki makyajlı araç 4 çeker de değil. 4 çeker versiyonu Sport moda alıp virajlarda denese sedanlardan çok keyif alınacağını görecek kendisi de :) Araç normalde de çok keyifli ama size tavsiyem eğer tekrar test sürüşü yaparsanız Sport moda alıp gazlamayı deneyin. Hem böyle yol performansı olacak hem de 4 çeker hafif arazi olacak bir araç olsaydı biz onu alırdık zaten :D Konfor sorunları da görecelidir. Süspansiyon ve sert plastik iç trimler aracı almadan önce kişinin seçiminde kendi değerlendireceği konulardır. Yakıt ekonomisini de videodaki arkadaş da belirtmiş zaten
  • 4x2 araçların tümünde önden veya arkadan kayma eğilimi vardır, fizik kuralları gereği. Hangi araç hangi viraja hangi süratle girince arkayı veya önü bırakıyor, buna bakmadan soyut veya hislerle konuşmak yanlış olur. Bir kere Vitara kendi sınıfında zirvede yol tutuşu sağlıyor çünkü aks mesafesi ve süspansiyonları, tersine kuvvet uygulayan denge çubukları müthiş uyumlu çalışıyor. Ben bir önceki aracım olan Yeti ile çok büyük fark tecrübe ediyorum hergün kullanırken. Hâlâ alışamadım, araç beni daha da zorla diyor sürekli, tehlikeye atmamak için abartmadım. Yol tutuş konusunda rayda gider gibi bir his veriyor. Ayrıca arkadaki torsiyon çubuğu o kadar başarılı ki sanki bağımsız süspansiyon gibi bir his veriyor çok ilginç. 4x4 'ler ise sport modunda bence piyasadaki kompakt 4x2 hatchback'ler, sedanlar, kendi sınıfı ve bir üst sınıf dahil hepsinin öne geçecektir hakkaniyetli ve bilimsel bir test yapılırsa. Dediğim gibi hiçbir yol tutuş problemi yaşamadım. Virajlı ve bol şeritli dağ yollarında denedim, banamısın demedi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar 2020 vitara gl+ lar hangi marka lastikle geliyor? Teşeklürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Vitara GL+ 2017 model de android sistem 4.4 bunu yükseltebilen var mı?
  • ogretmenht O kullanıcısına yanıt
    Continental ContiEcoContact 215/55 R 17
  • zopik Z kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler arkadaşım. Sizin gibi ilgili arkadaşlar sayesinde araç hakkında daha iyi ve faydalı bilgi paylaşımında bulunabiliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar gl+ modellerdeki mercekli farlarda halojen ampul mü var acaba?
    Led ampülle değiştiren var mı göz alma ve arıza ışığı yakma durumu nedir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10 gün içinde ikinci güncelleme!!!

    Yeni Suzuki Vitara (ANA KONU)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni fiyatlar
    https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/163322/03e6ae51-3f0a-417b-b4b3-902e28d76958.jpeg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stressb -- 5 Ağustos 2020; 21:18:53 >
  • Arkadaşlar arka park sensörleri bi anda çalışmaz oldu
    Önler çalışıyor arkalar çalışmıyor geri vitese takınca bib diye ses geliyor sonrasında ses yok
    Arizada vermiyor
    Bilgisi olan Arkadaşlardan yardım bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cqr52 C kullanıcısına yanıt
    Gl+ daki kısa far zenon bence led'e gerek yok ama tercih meselesi. ben uzunları led ile değiştirdim hb3 serisi, inwells marka almıştım 3 yıldır sorunsuz kullanıyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hollywood29 kullanıcısına yanıt
    Hocam selamlar gl+ da mercekli far sarı yanıyor nasıl xenon oluyor sarı renk
    Bir de sislerin ampül tipini biliyor musunuz acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cqr52 C kullanıcısına yanıt
    A.selam hocam ben servise sorduğumda öyle demişti yanlışlık yoktur diye size öyle yazdım, normalde sarı renk xenon da mevcut piyasada (benim araç glx, led olandan) sislerin tipini bilmiyorum sarı olması gerektiğini düşündüğüm için onu değiştirmeyi düşünmedim açıkçası ama genelde ampullerde çeşidi yazıyor görebilirsem bakar bilgi veririm

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cqr52 C kullanıcısına yanıt
    Tabloda görüldüğü gibi kısa farlar led değilse ampuller halojen.

    Yeni Suzuki Vitara (ANA KONU)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • atakan84 kullanıcısına yanıt
    Peki kaliteli bir led ampül takınca orijinal led gibi oluyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ogretmenht O kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Kısa far fabrikasyon olarak LED değilse yani halojen ise, hangi LED'i takarsanız takın karşı tarafın gözünü alabilir. Benim aracım 1.4S. Fabrikasyon olarak kısa farlar LED, uzunlar halojen takılmış. Kendim uzun farları NİKEN marka 35 Wattlık LED ampuller ile değiştirdim. Görüş mesafesi biraz uzadı.
  • 
Sayfa: önceki 378379380381382
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.