Şimdi Ara

YENİ SSANGYONG TİVOLİ 'XLV' ANA KONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
3
Favori
21.025
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Halihazırda satışta olan Tivoli'nin ağabeyi niteliğinde olan "XLV" versiyonu en geç 2017 başında ülkemizde olacakmış. Tivoli'den tek farkı bagaj büyüklüğü.

    XLV, standart Tivoli’nin 2600 mm’lik tekerlek açıklığına sahip fakat 720 litrelik hacme sahip devasa bagajı yaratmak için C sütunundan sonra gövdeyi 238 mm daha uzatmışlar. Uzatılmış arka taraf Ssangyong Tivoli XLV’yi standart modele göre önemli ölçüde irileştirmiş ve hantal görünmesine neden olmuş. Fakat diğer taraftan daha uzun arka kısım araç sahiplerinin daha fazla eşya taşıyabilmesi anlamına geliyor. Arka koltuklar 60:40 parçalı olarak yatırılabiliyor ve bu sayede düz bir alan elde edilerek uzun eşyaların taşınması daha kolay hale geliyor. İç tarafta birçok saklama gözü var ve kapı içindeki gözler 1.5 litrelik su şişesini alabilecek genişlikte. Buna ek olarak, bagaj bölmesinde ayrı gözler, bagaj filesi ve taşıma kancaları mevcut.

    Tivoli XLV, temel olarak standart model ile aynı özelliklere sahip 6.000 devirde 128 beygir güç ve 4.600 devirde 160 Nm tork üreten 1.6 litrelik benzinli motor ve 3.400 devirde 115 beygir güç ve 1.500 devirde 300 Nm tork üreten 1.6 litrelik dizel motor ile karşımıza çıkacak. Bu motorlar standart altı ileri manuel veya opsiyonel olarak altı ileri otomatik Aisin şanzımanla, iki veya dört tekerlekten çekiş sistemiyle satışa sunulacak.

    Koltuk ısıtma-havalandırma, direksiyon ısıtma gibi üst sınıf donanımları mevcut. Tivoli'nin ülkemizde pek tuttuğu söylenemez. Bakalım "XLV" ne yapacak...

    Teknik özellik ve donanımlarının bulunduğu İngilizce broşür:

    http://www.ssangyonggb.co.uk/static/pdf/unity/ssangyong/tivoli-xlv-brochure.pdf

     YENİ SSANGYONG TİVOLİ 'XLV' ANA KONU
     YENİ SSANGYONG TİVOLİ 'XLV' ANA KONU
     YENİ SSANGYONG TİVOLİ 'XLV' ANA KONU
     YENİ SSANGYONG TİVOLİ 'XLV' ANA KONU







  • Arkadaşlar aracı uzun araştırma sonucu satın aldım . Sonrası ise benim için şok ediciydi . Ben bu zaman kadar çok araba değiştirdim bir dönemde alım satım yaptım c sınıf her arabaya bindim ilk defa suv araç aldım . Araç tam bir canavar 128 hp motor gayet güzel ve performanslı , aracın kaslı yapısı dikkat çekici ön , arka ve yan Dizayn çok hoş duruyor . Belki inanmayacaksınız ilk defa kendimi bir araçta bu kadar güvende hissettim ( mevcutta 2016 aurisimde var) .yok tutuş gayet güzel . Şanzıman geçişleri hiç hissettirmiyor . Manisa'da henüz bu araç ilk o sebeple her gören araca bakıyor hatta 1hafta içerisinde en az 10 kişi araca yanaşıp yada diğer aracın camından seslenerek markayı soruyor ve çok güzel olduğunu belirtiyor ve bu tabi benim çok hoşuma gidiyor . İyiki piyasası Yok ve ben bu fiyatlara böyle güzel bir araca binebiliyorum . Eğerki aynı kasa piyasa markası olsaydı en az 140000 tl olurdu .ön LED'ler arka stoplar gece ayrı bir şık duruyor . İçi gayet geniş . Kasanın sağlamlığını araca binince daha iyi anlıyorsunuz . Piyasası olsun olmasın binecekseniz sağlam ve şık bir araca binmiş olacaksınız . Herkese tavsiye ederim eğerki sorusu olan olursa herzaman yardımcı olurum .

     YENİ SSANGYONG TİVOLİ 'XLV' ANA KONU
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Yenilenen SSANGYONG TİVOLİ "XLV": Geniş ve Etkileyici Bir Yol Arkadaşı

    SSANGYONG TİVOLİ serisine yeni bir üye katıldı: XLV. Geniş iç hacmi ve etkileyici özellikleriyle dikkat çeken XLV, şehir hayatının tüm zorluklarına göğüs germeye hazır.

    Geniş ve Konforlu İç Mekan

    TİVOLİ XLV, ferah bir iç mekana sahip olup beş yetişkinin rahatça seyahat etmesine olanak tanır. Uzun yolculuklarda bile konforlu sürüş deneyimi sunan geniş koltukları ve ayarlanabilir direksiyon simidi sayesinde yorgunluğu en aza indirir.

    Dört Çekerli Performans

    SSANGYONG TİVOLİ XLV 4x4 seçeneği ile arazi koşullarında da etkileyici bir performans sergiliyor. Dört tekerlekten çekiş sistemi, zorlu yollarda bile güvenli ve keyifli bir sürüş deneyimi sağlar.

    Güvenlik ve Teknoloji

    XLIV, sürücü ve yolcuların güvenliği için gelişmiş güvenlik özellikleriyle donatılmıştır. Otomatik frenleme, şerit takip asistanı ve kör nokta uyarı sistemi gibi teknolojiler, yolculuğunuzu daha güvenli hale getirir. Ayrıca, 8 inçlik dokunmatik ekran ve Apple CarPlay ve Android Auto entegrasyonu gibi teknolojik özellikler, sürüş deneyimini daha keyifli kılar.

    SSANGYONG TİVOLİ XLV Yorumları

    Kullanıcı yorumları, XLV'nin hem şehir içi hem de arazi koşullarında mükemmel bir performans sergilediğini gösteriyor. Geniş iç hacmi, konforlu sürüşü ve güvenlik özellikleri kullanıcılar tarafından beğeniyle karşılanıyor.

    Eğer geniş ve etkileyici bir SUV arıyorsanız, SSANGYONG TİVOLİ XLV mükemmel bir seçim olacaktır. Ferah iç mekanı, dört çeker seçeneği, gelişmiş güvenlik özellikleri ve teknolojik imkanlarıyla tüm ihtiyaçlarınızı karşılayacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Koltuk, direksiyon ısıtma koyana kadar arka tarafa klima için kanal koysalarmis keşke
  • arabayı uzatıyorsun arkaya gömülebilen 2 Koltuk koy da bir anlamı olsun.
  • Bu ne yahu dacia bu bildigin
  • Yollarda hiç göremeyeceğimiz bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neilblack

    Koltuk, direksiyon ısıtma koyana kadar arka tarafa klima için kanal koysalarmis keşke
    Ssangyong sahibi olarak söylüyorum, şu an satışı aktif olan araçların ön tasarımları gerçekten güzel iken arka tasarımları hoşuma gitmiyor. Bu araçların arka kısmını kim tasarlıyorsa oturalım konuşalım bu iş böyle olmaz.

    Bu araçlar ülkemize ne yazık ki boş olarak geliyor. Korede direksiyon ısıtma, spor görünümlü deri döşeme, full led veya bixenon farlar varken, bize boş boş araçlar geliyor, isteseniz de bu üst donanımı alamıyorsunuz. (Korando Sports pikap için söylüyorum.)

    2013 Korando Sports kullanıyorum ve araçta ESP yok. 2013 model, 4x2 arkadan itişli araca ESP koymayı çok görmüşler. 155hp, 360 tork var, ıslak zeminde yengeç gibi gidiyoruz arkadaş. Sonra yasa çıktı da ESP ve TPMS(Lastik Basınç Sensörü) zorunlu oldu, yoksa yine getirmezlerdi herhalde. Yıllardır Korando Sports'un 4x4 olanının gelmesini bekliyoruz, hala getirebildiler mi emin değilim. Korede 2200cc olanı çıktı, onun da geleceğinden emin değilim.

    Araç kalitesi bence gayet iyi, fiyatına göre alınıp binilecek araçlar, milletimiz hala Çin malı olduğunu zannedip surat ekşitse de, Mercedes Benz desteğiyle üretilen motorları ve Aisin şanzımanları var. Zaten tork konvertörü kullanıyorlar, bakımları yapıldığı sürece sıkıntı çıkaracak araçlar değil kesinlikle. Motor ve çevre aksamında kullanılan parçalar gayet kaliteli. Kendi aracımdan örnek vermek gerekirse, ben kaputu açtığımda dikkatimi çeken çoğu parçanın Bosch marka olmasıydı ve turbosu Garrett.

    Servisleri de iyi ve yardımseverler, alınıp binilecek araçlar bence. Ancak distribitörü daha fazla çeşit sunsa daha iyi olacak donanım konusunda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Diablo -- 31 Ağustos 2016; 19:50:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diablo

    Ssangyong sahibi olarak söylüyorum, şu an satışı aktif olan araçların ön tasarımları gerçekten güzel iken arka tasarımları hoşuma gitmiyor. Bu araçların arka kısmını kim tasarlıyorsa oturalım konuşalım bu iş böyle olmaz.

    Bu araçlar ülkemize ne yazık ki boş olarak geliyor. Korede direksiyon ısıtma, spor görünümlü deri döşeme, full led veya bixenon farlar varken, bize boş boş araçlar geliyor, isteseniz de bu üst donanımı alamıyorsunuz. (Korando Sports pikap için söylüyorum.)

    2013 Korando Sports kullanıyorum ve araçta ESP yok. 2013 model, 4x2 arkadan itişli araca ESP koymayı çok görmüşler. 155hp, 360 tork var, ıslak zeminde yengeç gibi gidiyoruz arkadaş. Sonra yasa çıktı da ESP ve TPMS(Lastik Basınç Sensörü) zorunlu oldu, yoksa yine getirmezlerdi herhalde. Yıllardır Korando Sports'un 4x4 olanının gelmesini bekliyoruz, hala getirebildiler mi emin değilim. Korede 2200cc olanı çıktı, onun da geleceğinden emin değilim.

    Araç kalitesi bence gayet iyi, fiyatına göre alınıp binilecek araçlar, milletimiz hala Çin malı olduğunu zannedip surat ekşitse de, Mercedes Benz desteğiyle üretilen motorları ve Aisin şanzımanları var. Zaten tork konvertörü kullanıyorlar, bakımları yapıldığı sürece sıkıntı çıkaracak araçlar değil kesinlikle. Motor ve çevre aksamında kullanılan parçalar gayet kaliteli. Kendi aracımdan örnek vermek gerekirse, ben kaputu açtığımda dikkatimi çeken çoğu parçanın Bosch marka olmasıydı ve turbosu Garrett.

    Servisleri de iyi ve yardımseverler, alınıp binilecek araçlar bence. Ancak distribitörü daha fazla çeşit sunsa daha iyi olacak donanım konusunda.

    Alıntıları Göster
    dunyanin en iyi arabasini dahi yapsalar turkiyede ismi olmadigindan tutulmaz. muadillerinden 15-20 bin ucuz olmali ki tutulsun. ama bu da firmayi batirir.

    ayni arac, onune vw, bmw, mercedes gibi logolarla ciksaydi fiyati 10bin fazla olsa bile satardi.

    unuttuklari sey turkiyede araba degil marka satilir. bu fiyatlarla isi zor.




  • merhaba arkadaşlar gla dan yola çıktım pahallı geldi mokka ya kadar düştüm mokkada b sınıfı olduğu için hevesim çabuk geçti bugünlerde xlv ciddi ciddi ilgimi çekiyor yokmu alan kullanan binen forumu biraz canlandıralım yahu...
  • Konu hortlamış madem aşağıdaki moose test videosuyla kapatalım bence

    km77.comyoutube
    SsangYong XLV 2016. Maniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com
    https://www.youtube.com/watch?v=B6xF0Di9Qa4




  • tivoliden farkı sadece bagajmıdır aracın sınıfı juke ile aynımı yoksa qasqaiylemi aynı arkadaşlar
  • bu xlv ile ilgili hiçmi biyerde bilgi olmaz ya araba geleli 7 ay olmuş incelemesi bile yok bi akıllı benmiyim buna vuruldum anlamıyorum 100k altı dizel otm c suv mantıklı değilmi kimsemi benim gibi düşünmüyo en sonunda 2. el kadjar alcam heralde
  • kimbehicayy kullanıcısına yanıt
    Qashqai ile aynı sınıf.
  • herkeze merhaba,
    bu arabayı kullanan inceleyen ilgilenen önünden geçen ilgisini çeken hiçmi Allahın kulu yok arkadaşlar hiçbiryerde türkçe gram yorum video bişey yok tek akıllı benmiyim bunu alcak niye kimse almıyor demekten kendimi alamıyorum...
    neyse gel gelelim dün maltepe ssangyonga gittim sercan bey çok ilgilendi saolsun yıllardır bayilere gider yeni araçları test ederim böyle bir ilgi alaka yardımseverlik görmedim Sercan beye ayrıca teşekkür ederim
    araba genel anlamda başarılı özellikle güvenlik ve konfor anlamında oldukça iddalı kapı sacıyla döseme arasında köpük yalıtım var ayrıca motor tirim sesini azaltmak için gene motor kapağında ve bazı kısımlarda yalıtım varki e sınıfının altında bu yalıtımı yapan araç görmedim yola çıkıyoruz test parkuru bir suv için harika 45 derecelik yokuşlar kasisler çukurlar tam bir suv test parkuru olmuş sercan bey saolsun parkuruda biraz uzattık kenel anlamda konfor ve performans olarakta aracı başarılı buldum malzeme kalitesi orta ne iyi ne kötü ama genel larak beni rahatsız etmedi, süspansiyonlar güzel ayarlanmış orta sert ama mutlaka arkada oturmam gerekli arkadaki yolcuların konforuda benim için önemli yokuşlarda bayılma tıkanma kesinlikle yaşamadım motor kasayı kaldırıyor. direk atmak yerine ivmeli ve stabil bir şekilde hızlanıyor, tasarım yakından resimde olduğundan daha güzeldi tasarım olayını halletmişler ben baya sevdim hoşuma gitmeyen yanlar kapaklı cantla geliyor araç cantlar kesinlikle değişmeli ve bir diğer eksisi güvenlik donanımları ful bir araç ama diğer donanımlar bakımından biraz fakir 7 inc ekran var navi neden konmaz telefon ekranıı yansıtıyormusuz tamam yansıtalım süper ama navide olsun xsenon far ve sanrof yok ki olmazssa olmaz iki donanımım güvenlik zaafı olduğu için konmamış sanrflu modelleriniz var peki onlar ne kardeşim demekten kendimi alamadım yine koltuk ısıtma ve anahtarsız giriş çalıştırma beklerdim donanım olarak ciddi anlamda günümüz araçlarından çok geride ama sürüş dinamikleri ve güvenlik açısından bu eksiği gözümde kapatmayı başardı
    sonuç larak f/p olarak bakarsak piyasada bundan daha iyi bir f/p arabası olduğunu düşünmüyorum gerçekten verdiğin parayı hakeden bir araç benden olumlu not aldı 2012 civic sahibiyim fb7 kasa ciddi anlamda satıp XLV ye geçmeyi düşünüyorum herkeze iyi forumlar
    inşallah forumda XLV ile ilgilenen teste çıkan video koyan yorum yapan arkadaşları görürüz ve sayfayı canlandırabiliriz ve ciddi anlamda bu arabayı almak istiyorum ve siz değerli forumdaslarımın tavsiyelerine ihtiyacım var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kimbehicayy -- 14 Ocak 2017; 9:54:37 >




  • Selamlar, bugün izmir bayisinde 1.6 dizel otomatik xlv ile deneme sürüşü yaptım , hız, yol tutuşu, araç içi ses ve otomatik şanzıman konusunda bence çok iyi , deneme sürüşünü 4 kişi yaptık ve ortalama 80 kilo diyebilirim. Eksta olarak alınması gereken 17" jantlar(bayiden değil dışardan ortalama 3000 TL) , tavan rayı ve sürgülü bagaj kapağı ile 100.000 TL ye alınabileceğini düşünüyorum.
    2012 den bu yana 1.6 dizel manuel vites passat kullanıcısı olarak ,xlv yi hiç yadırgamadığım gibi , çok hoşuma gitti diyebilirim. Takasta istediğim rakamı verirler ise almayı düşünüyorum.
  • ülkemiz için doğmadan ölen bir araç olmuş
  • kimbehicayy kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar aracı uzun araştırma sonucu satın aldım . Sonrası ise benim için şok ediciydi . Ben bu zaman kadar çok araba değiştirdim bir dönemde alım satım yaptım c sınıf her arabaya bindim ilk defa suv araç aldım . Araç tam bir canavar 128 hp motor gayet güzel ve performanslı , aracın kaslı yapısı dikkat çekici ön , arka ve yan Dizayn çok hoş duruyor . Belki inanmayacaksınız ilk defa kendimi bir araçta bu kadar güvende hissettim ( mevcutta 2016 aurisimde var) .yok tutuş gayet güzel . Şanzıman geçişleri hiç hissettirmiyor . Manisa'da henüz bu araç ilk o sebeple her gören araca bakıyor hatta 1hafta içerisinde en az 10 kişi araca yanaşıp yada diğer aracın camından seslenerek markayı soruyor ve çok güzel olduğunu belirtiyor ve bu tabi benim çok hoşuma gidiyor . İyiki piyasası Yok ve ben bu fiyatlara böyle güzel bir araca binebiliyorum . Eğerki aynı kasa piyasa markası olsaydı en az 140000 tl olurdu .ön LED'ler arka stoplar gece ayrı bir şık duruyor . İçi gayet geniş . Kasanın sağlamlığını araca binince daha iyi anlıyorsunuz . Piyasası olsun olmasın binecekseniz sağlam ve şık bir araca binmiş olacaksınız . Herkese tavsiye ederim eğerki sorusu olan olursa herzaman yardımcı olurum .

     YENİ SSANGYONG TİVOLİ 'XLV' ANA KONU




  • quote:

    Orijinalden alıntı: segi45

    Arkadaşlar aracı uzun araştırma sonucu satın aldım . Sonrası ise benim için şok ediciydi . Ben bu zaman kadar çok araba değiştirdim bir dönemde alım satım yaptım c sınıf her arabaya bindim ilk defa suv araç aldım . Araç tam bir canavar 128 hp motor gayet güzel ve performanslı , aracın kaslı yapısı dikkat çekici ön , arka ve yan Dizayn çok hoş duruyor . Belki inanmayacaksınız ilk defa kendimi bir araçta bu kadar güvende hissettim ( mevcutta 2016 aurisimde var) .yok tutuş gayet güzel . Şanzıman geçişleri hiç hissettirmiyor . Manisa'da henüz bu araç ilk o sebeple her gören araca bakıyor hatta 1hafta içerisinde en az 10 kişi araca yanaşıp yada diğer aracın camından seslenerek markayı soruyor ve çok güzel olduğunu belirtiyor ve bu tabi benim çok hoşuma gidiyor . İyiki piyasası Yok ve ben bu fiyatlara böyle güzel bir araca binebiliyorum . Eğerki aynı kasa piyasa markası olsaydı en az 140000 tl olurdu .ön LED'ler arka stoplar gece ayrı bir şık duruyor . İçi gayet geniş . Kasanın sağlamlığını araca binince daha iyi anlıyorsunuz . Piyasası olsun olmasın binecekseniz sağlam ve şık bir araca binmiş olacaksınız . Herkese tavsiye ederim eğerki sorusu olan olursa herzaman yardımcı olurum .

     YENİ SSANGYONG TİVOLİ 'XLV' ANA KONU

    Hayırlı olsun hocam araç yakıyor.




  • SsangYong Xlv 1.6 D Otm. 4x4 liste fiyatı 117.000 Tl ile bu sınıftaki en yüksek F/P oranına sahip araç. Ancak marka algısı sebebi ile yollarda göremiyoruz. Distrübitör firmada bu konuda birşey yapmıyor maalesef.
  • segi45 S kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun, kaça aldınız acaba?
    ilgilendiğim ancak satış rakamlarından dolayı uzak durduğum bir model.
  • segi45 S kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam çok güzel duruyor araç, güle güle kullanın
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.