Bildirim
Yeni Skoda Fabia 1.2 TSİ 110 DSG Style satın aldım.
Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Aracınız Hayırlı olsun, kazasız belasız binin.
Benimde baktığım model şuan 51900 liste fiyatı ve araç ne zaman gelir hakkında bayi bilgi veremiyor. İndirim aldınızmı yoksa sadece eski listeden yazdığınız fiyatmı ?
Araçta ses durumu nedir, çok ses alıyomu içeri?
Bu donanımda ki araçta park sensoru olmaması buyuk saçmalık. -
quote:
Orijinalden alıntı: athloon
Aracınız Hayırlı olsun, kazasız belasız binin.
Benimde baktığım model şuan 51900 liste fiyatı ve araç ne zaman gelir hakkında bayi bilgi veremiyor. İndirim aldınızmı yoksa sadece eski listeden yazdığınız fiyatmı ?
Araçta ses durumu nedir, çok ses alıyomu içeri?
Bu donanımda ki araçta park sensoru olmaması buyuk saçmalık.
Öncelikle nazik cevabınız için sağol un
Evet 51.900 şu an ben aldığım da eski liste fiyatı yani euro zammından önce 49.900 dü + metalik renk var 900 TL sıkı bir pazarlık yaptım yaklaşık 20 dakika kadar istediğim fiyata aldım aracı.2 kez zam yedi tüm araçlar.
Şu anda en erken bildiğim araç temmuz ortaları galiba ben sormuştum bayii ye sizden sonra 1.2 tsi 110 dsg bej bir ambition paketli araç gelicek sonrası temmuz a sarkıyor demişti satış danışmanı arkadaş.
Araç üstünde Bridgestone lastiklerle geldi 185/60/r15 isterseniz opsiyon olarak 16 ve 17 jantlar da var.Maalesef şu an rodajda olduğu için çok yüksek hızlara çıkamadım ama maks 105 gördüm biraz alıyor yol sesi rüzgar sesi de gayet ideal di benim eski leon da bu kadar alıyordu.Bunları tabii rodaj bitince daha iyi tecrübe etmiş olurum.
Evet maalesef park sensörü yok orjinal fabrikasyon isterseniz de araç bulmak zor servisler takıyor 200 lira gibi bir ücrete benim araç bayii ye gelir gelmez hemen taktırdım orjinal kendi rengine boyandı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi henry_93 -- 2 Haziran 2015; 1:13:02 >
-
Aracınız hayırlı olsun. Bu fiyata alınabilecek en iyi sıfır araç denilebilir. Ben combi versiyonunu bekliyorum ama almak çok zor görünüyor. -
quote:
Orijinalden alıntı: SertyAdams
Aracınız hayırlı olsun. Bu fiyata alınabilecek en iyi sıfır araç denilebilir. Ben combi versiyonunu bekliyorum ama almak çok zor görünüyor.
Sağol un Teşekkür ederim.
Evet şartlar ve rakiplere bakılınca hem yüzü yeni motor alt yapısı yeni olan bir araç.Umarım en yakın zamanda size de combi versiyonu kısmet olur diyelim.Bende bütçemi zorladım hocam VDF kredisi çektim araç için en mantıklısı.Ama dizel araç düşünüyorsanız maalesef ülkemizde dizel çok satıldığı için hemen aracın üstüne 10.000 TL hiç abartmıyorum fabia da 1.2 110 dsg style 51.900 aynı aracın 1.4 tdi 90 bg dizel dsg si 61.900 TL.
Zaten 62 k dizel fabia ya da verilmez hocam.
-
Henry hayırlı olsun.güzel bi seçim yapmışın.yakıt tüketimlerini paylaşmaya devam edersen sevinirim.burdan takip ediyorum ... -
quote:
Orijinalden alıntı: actros v8
Henry hayırlı olsun.güzel bi seçim yapmışın.yakıt tüketimlerini paylaşmaya devam edersen sevinirim.burdan takip ediyorum ...
teşekkür ederim hocam :) Evet bugün kini paylaşıyorum şimdi
Sabah 10-11.30 Zeytinburnu-Levent ara sıra yoğun bazen akıcı bazen full kilit bir trafik karma : 6.6 LT klima açık
saat 17-18.00 Levent - Fındıkzade yine daha iyiydi sabaha göre 6.4 LT klima açık
Özel bir ekonomi vs kasmıyorum kafama göre takılıyorum
Bu arada deposu 45 LT lamba 55 km menzil kala yanıyor lamba hemen yanar yanmaz alınca yaklaşık 40 litre de pompa tabancası atıyor
-
maşallah değeerler çok güzel...motor oturdukça biraz daha düşecektir....dizelle uğraşmaya hiç gerek yok.peki düşük devirde dizel gibi hemen toparlayıp gidiyomu? -
quote:
Orijinalden alıntı: actros v8
maşallah değeerler çok güzel...motor oturdukça biraz daha düşecektir....dizelle uğraşmaya hiç gerek yok.peki düşük devirde dizel gibi hemen toparlayıp gidiyomu?
Evet değerler şu anlık iyi tabii rodajda araç tahminen 4000 km de yakıt değerleri daha da düşer ekonomik araç zaten B sınıfında 10 bin tl verip dizele çıktıktan sonra o paraya daha iyi C sınıfı araçlar var.
1.2 TSİ 110 BG yeni motor hocam euro 6 105 lik tsi lardan farkı 5 bg fazlası ve triger kayışı var 105 likler zincirliydi.
Ben klima açıkken de kapalıyken de çekişte hiç bir problem yaşamadım zaten komperesör + turbo beslemeli motor araçta çok ağır bir araç olmadığı için ok gibi fırlıyor.zaten test edip değerlendirebilirsiniz sizde.Polo şu an 1.2 tsi 90 beygir olarak geliyor fabia 110 beygir siz düşünün gerisini derim
Hızlanma verisi 9.4 sn 0-100 son sürat 196 km olarak verilmiş teknik değerlerde benim çok yakın bir arkadaşımın superb si var 1.6 105 dizel dsg o kullandı valla superb ten daha iyi gidiyor dedi onun araç 1500 kg civarı 1.6 dizel zorlanıyor epey falan dedi fabia daha atak daha seri geldi ona.
-
Güzel günlerde kullanın bende 2011 1.2tsi+dsg var. Benzer tüketimlere bende imza atıyorum. Yorumlarınızda yerinde, bilgi paylaşımı için teşekkürler.
Performans olarak sorular gördüm. Şöyle diyeyim, 2.0 motorlu sedan araçlara benzer bir performansı var ancak bunu ekonomik olarak gerçekleştiriyor. Uzun yolda 90-100'e sabitleyebilirseniz 4.3-5lt arası oluyor tüketim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kocaday -- 11 Haziran 2015; 0:22:11 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Kocaday
Güzel günlerde kullanın bende 2011 1.2tsi+dsg var. Benzer tüketimlere bende imza atıyorum. Yorumlarınızda yerinde, bilgi paylaşımı için teşekkürler.
Performans olarak sorular gördüm. Şöyle diyeyim, 2.0 motorlu sedan araçlara benzer bir performansı var ancak bunu ekonomik olarak gerçekleştiriyor. Uzun yolda 90-100'e sabitleyebilirseniz 4.3-5lt arası oluyor tüketim.
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim.
Şimdi 2.0 da motor çeşidine göre değişir hocam 2.0 eski atmosferik dediğimiz yani turbo suz araçlara kalkışta hızlanmalarda hertürlü yersiniz.Sadece onlar devrini son süratini alırsa sizi geçer gider uzun yolda.
TSİ veya türevleri turbo benzinli motorların amacı da zaten bu hocam küçük hacim maksimum beygir i turbo sayesinde alıyor araçlar.Fakat bilinçsiz kullanıcılar motoru çat pat kapatıp açıyor turbo ya dinlenme süresi vermiyor ondan sonrada yok motor arızalı bilmem ne sen kullanmayı bilmessen tabii bozulur
-
Hayırlı olsun, inceleme için de teşekkürler. Fakat Skoda'nın web sitesinde ön-arka görsel park sensörü var diyordu yanılmıyorsam. Hatta görselleri de vardı. Ayrıca hız limitleyici değil de sanki bildiğiniz sabitleyici (cruise control) var gibi yazmışlar. Niye böyle ki acaba?
Polo'ya kıyasla ben de olsam Fabia'yı alırdım fakat CC yoksa sadece bu yüzden bile Polo alınır :( Ne güzel MirrorLink de varmış araçta. Vw'de yok zira. -
-
Hmm anladım. En azından gerçek cc'yi alabiliyoruz. Sürekli gaza basmak zorunda olmak çok yorucu oluyor uzun yolda. Keza arka park sensoru de fabrikasyon alınabiliyor anladığım kadarıyla değil mi? Açıkçası ben haricen alıp sıfır aracın tamponunu boyatmak istemezdim, o yüzden soruyorum.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: igorparker
Hmm anladım. En azından gerçek cc'yi alabiliyoruz. Sürekli gaza basmak zorunda olmak çok yorucu oluyor uzun yolda. Keza arka park sensoru de fabrikasyon alınabiliyor anladığım kadarıyla değil mi? Açıkçası ben haricen alıp sıfır aracın tamponunu boyatmak istemezdim, o yüzden soruyorum.
Tabii ki alabilirsiniz C/C.Fakat fiyatı nedir yalan söylemek istemem.Arka park sensörü de fabrikasyon alınabiliyor 700 TL gibi bir farkla vw deki gibi ekrana ops olarak geliyor hemde bonus.Ben hali hazırda full araç çok aradım sadece 1.0 mpi lar vardı.
Bu aracıda 18 gün bekledim.Beyaz alıcaktım arka park sensörlü dediler temmuzu geçer gelmesi dedim o kadar sürede araçsız zor olur.Ben arka park sensörünü serviste eklettim hocam tamponun boyanması gerekmiyor gözümün önünde yaptılar bende titizim bu konularda araç geldi dediler montajı yapalım mı dedim beni bekleyin Orjinal park sensörü ile aynı yerlerden takıyorlar takmadan önce sensörleri aynı boya kodu ile sprey boya attılar çapak vs herhangi bir durum olmadı işçiliğini beğendim servisin.
Tabii zevkler ve renkler tartışılmaz bulursanız orjinal park sensörlüsünü alın
Dipnot : Dizel model zaten aldığım bayii biz getirmiyoruz 1.2 tsi çok tercih ediliyor adam bana ekranı çevirdi programda gelecek araçların hepsi 1.2 tsi yada 1.0 dı dizel hiç yoktu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi henry_93 -- 23 Haziran 2015; 3:27:18 >
-
Teşekkürler. Ben de alacak olursam 1.2 tsi dsg tam donanımlısını alacağım. Şehir içinde B sınıfı çok rahat oluyor. Dizele de gerek duymuyorum. Haftasonları kullanılıyor araç çünkü. -
quote:
Orijinalden alıntı: igorparker
Teşekkürler. Ben de alacak olursam 1.2 tsi dsg tam donanımlısını alacağım. Şehir içinde B sınıfı çok rahat oluyor. Dizele de gerek duymuyorum. Haftasonları kullanılıyor araç çünkü.
Zaten Ambition 1.2 dsg ile style 1.2 tsi dsg arasında 3.500 TL gibi bir rakam oynuyor.
Dışarıda alamazsanız o kadar donanımı + 2 hava yastığını zaten taktırma imkanınız olmaz.Ben İstanbul da çok memnunum hocam yakıt hemen hemen 4 gün kullanıyorum haftada üzmüyor beni. -
merhaba,
bende aracınızın aynısından yeni satın aldım.cuma gunu teslim edecekler ınsallah.ilk defa dsg li bir araca bineceğim.daha önceki aracım 2006 corsa idi.bu aracı alırken cok beğenerek vede içime sinerek aldım.inşallah yakıt olarakta uzmezse çok mutlu olacağım sizde aracınızı güle güle kullanın.bende teslim aldığımda resimleri ve tecrubelerimi paylaşırım.. -
quote:
Orijinalden alıntı: meister_78
merhaba,
bende aracınızın aynısından yeni satın aldım.cuma gunu teslim edecekler ınsallah.ilk defa dsg li bir araca bineceğim.daha önceki aracım 2006 corsa idi.bu aracı alırken cok beğenerek vede içime sinerek aldım.inşallah yakıt olarakta uzmezse çok mutlu olacağım sizde aracınızı güle güle kullanın.bende teslim aldığımda resimleri ve tecrubelerimi paylaşırım..
Öncelikle teşekkür eder ve sizin de aracınızın Hayırlı uğurlu olmasını dilerim Yakıt olarak üzmüyor fakat rodaj döneminde dikkatli sürün ilk 1500 km 120 yi geçmeyin devir çevirmeyin ani frenlerden kaçının ilk 200 km frenler tam kaynamıyor diskle dikkatli sürün mutlaka.
Lastikler 500 km boyunca dikkat edin lastikler tam yol tutuşu randımanı vermezler.Rodaj da biraz fazla yakabilir bu gözünüzü korkutmasın asla yakıt km geçtikçe inmeye başlıyor motor yerine oturunca.DSG ilk defa kullanıyorsanız dikkatli olmanızı tavsiye ederim yapısı gereği hassas bir şanzıman duruşta önce N ye alın sonra el frenini çekip P ye takın aracı şanzımana yük binmesin birden bire.
Birde turbo motor olduğu için ilk çalıştırmada anlık yakıt tüketimi 0.7 ye düşene kadar bekleyin motor u hemen kalkıp haraket etmeyin kapatırkende bir 30 saniye kadar bekleyin.Hem aracınız için hemde cebiniz için çok sağlıklı ve harika bir rodaj geçirmiş olursunuz.
Zaten kullanım kılavuzunda da dediklerim harfiyen mevcuttur.
-
Korkarım bugunde vermeyecekler arabamı :(( ben aracımı engelli plakalı olarak aldığımdan biraz işlemleri normal araçlara göre uzun suruyor fakat bu kadarda olmamalıydı ...hafta sonu yine arabasısız
Benzer içerikler
- skoda octavia 1.4 tsi yorumları
- skoda fabia 1.0 greentec yorum
- skoda superb kronik sorunlar
- skoda superb 1.6 tdi prestige yorum
- skoda fabia kronik sorunlar
- skoda octavia 2022
- skoda fiyat listesi 2024
- 2024 octavia
- skoda kamiq 2024
- yeni kodiaq 2024
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X