Şimdi Ara

Yeni Skoda Fabia 1.2 TSİ 110 DSG Style satın aldım.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
338
Cevap
11
Favori
80.211
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhabalar Öncelikle Kandiliniz Mübarek olsun.

    Yaklaşık 20 gün önce Yeni Skoda Fabia 1.2 TSİ 110 DSG Style yarış mavisi satın aldım.Aracım la yaklaşık 750 km yol yaptım bugün itibari ile.Sizin için yaklaşık bu 20 günde olan biten her şeyi artısı ve eksi si ile yazacağım en ufak bir marka taraftarı ve fanatikliği olmadan.

    Öncelikle tavsiyem olarak Aracı imkanınız varsa style paketli almaya çalışın biliyorum maalesef fiyatlar ortada ama 2 tane daha airbag veriyor diğer dijital klima vs olmasa da olan şeyler ama airbag hayati bir önem taşıyor.( Arabayı zamdan önce aldım.)

    Aracı tercih nedenim B sınıfında yeni bir araç olması ve rakiplerinin fiyatlarının yanında ( bu hali ile araç 49.000 TL ye geldi ) uçuk olması idi aslında hyundai i20 1.4 elite 54.000 tl ama 4 ileri şanzıman eski bir teknoloji opel corsa zaten hiç sevmedim oldum olası ford fiestada kullandım fakat onada ısınamadım pek.Vw polo demeyin artık lütfen 1.2 tsi 90 bg oluşu euro 5 motor oluşu vw lounge donanım ile fiyatının 57.000 tl ye gelişi çok anlamsız ve gereksizdi.Alan arkadaşlara ve tercih eden arkadaşlara saygım sonsuz zevkler ve renkler tartışılmaz demek isterim.

    Aracın genel intibası B sınıfı bir araç için çok iyi Style paket ile 6.5 İnch dokunmatik bolero ekran dijital klima hız limitleyici ( c/c değil ) otomatik kararan dikiz aynası yağmur far sensörü yan hava yastıkları 185/60/r15 çelik jant ön sis farları maxi dot ekran yol bilgisayarı ön kol dayama anahtarsız çalıştırma easy start ambition donanımın üstüne ek olarak gelen yani full diye tabir edilen paket.

    Araç 1.2 TSİ 110 BG 175 nm tork yeni euro 6 emisyonuna sahip bir motor.Motor da eski 105 lik TSİ lara göre triger zincirinden kayışa geçilmiş kaputu açınca bariz anlayacağınız bir şey yok emisyon dalgası yani.Üzerinde kuru tip kavramalı DSG 7 ileri geliyor.

    Yakıt Muhabbetine gelecek olursak araç daha rodaj döneminde yine net birşey doğru olmaz ama yoğun trafik te maksimum iki saat trafikte kaldım dün 8.1 Litre üst seviye klima açık.Normal akıcı trafikte 5.5 litre civarı otoyolda 3.7 lere kadar düştüm.Kasa 1129 KG şöför dahil deniyor kasa motora şanzımana kombinasyon tamam yeterli denilen kıvamda bırakılmış buna zaten bundan fazlası haram buna Otoyolda sizi kesinlikle üzmüyor autoshow a gitmek için nişanlım ile tem otoyoluna çıktık orta şeritte gayet güzel gittik hiç rüzgardan vs öyle alıp başını sapıtmadı şerit değiştirmedi.Direksiyon hissi güzel doğru sertleşiyor park ederken gayet hafif oluyor.Yol tutuş karakteri virajda 80 km/h ye kadar başarılı sonrasını denemedim fazla üstüne çıkmadım ama limitleri o gibi sonrasında muhtemelen ESP müdahalesi gelicek.

    Donanım seviyesi style ile gerçekten şımartıyor Leon aracımı satıp aldım leon da vardı bunda yoktu dediğim bir şey olmadı pek şu ana kadar.Tabii Leon C sınıfı Bu B sınıfı bir araç karşılaştırmak pek adil olmaz.Özellikle 6.5 inch ekran ile birlikte gelen yeni grafikler nerdeyse bayıla bayıla baktırıyor her karesine daha özenilip çalışılmış + mirrorlink özelliği eklenmiş.Mirrorlink cep telefonunu aracın ekranını yansıtıyor yani cep te navi vs gibi uygulamalar varsa bu ekran dan kontrol edebiliyorsunuz.Yani birebir navi yapıyor zaten amacıda bu.Duran halde facebook vs youtube da herşeye yapabiliyorsunuz fakat araç haraket edince uygulamaları güvenlik için kapatıyor navi dışındakileri.

    B/T var SD card girişi usb aux var cd mevcut değil nedense gerçi bu kadar teknoloji varken cd yi gereksiz gördüler heralde. Style paket ile başka gelen bir özellik daha skoda surround müzik sistemi.Bu müzik sistemi 6 hoperlör sunuyor ve yeni nesil bolero ile geliştirilen bir işlemci ile sanal subwoofer sunuyor açıp kapatabiliyorsunuz ince ayarlar yapabiliyorsunuz sesi de başarılı basslar gayet iyi bagajda woofer var gibi adeta tabii sanal bir woofer yer kaplamıyor.

    Araba göz olarak gayet cömert sağda solda kalan bir eşyam olmadı.Kapı içlerinde hepsinde 1.5 litrelik pet şise yeri var torpido da yine aynı şekilde torpidosu geniş.Koltuk altlarında kapaklı göz var kol dayamanın içinde ufak bir bölme var.Güneş gözlük kabı tavanda mevcut gömme bir şekilde açıp kapatmak mümkün.El frenin altında boş bir yer var yine ön tarafta bardaklık var onun önünde yine cüzdan telefon koymak için yine koskoca bir boşluk var.Sadece far kumandasının altında bir ruhsat koymak için yer olsaydı iyi olurdu ruhsat kol dayamanın içinde yer kaplıyor.Koltuk yanlarında bile not defteri kalem koymak için fileler var her şey akıl edilmiş Park bileti tutucusu var.Bagaj hacmi 305 Litre sağda solda çekmece gibi gözler var onların içinde yeni yardım çantasını yangını tüpünü koydum bagaj bomboş bana kaldı sadece şemsiyem var her ihtimale karşı İstanbulun havasına ve kızına güven olmaz sözünden yola çıkarak

    Koltuklar olarak kabin olarak ferah hissi var araçta genel olarak arka tarafta 1.84 boy tahminimce limit ben 1.79 um.Diz mesafesi tam sınırda kotarmışlar işi milimetrik desek yeri B sınıfı için limit biraz daha iyi olabilirdi.

    Gelelim Artılarına

    DSG ve motor kombini +
    Yakıt +
    Donanım gırtlak +
    Ufak olması nedeni ile çok rahat haraket ve manevra kabileyeti +
    Ses sistemi +
    Fiyat +
    Konfor +
    Süspansiyon ve darbe emiş +

    Gelelim eksilerine


    Arka diz ve baş mesafesi daha iyi olabilirdi -
    Araç ufak olduğu için büyük araçların tecavüzü oluyor trafikte -
    Otomatik kararan dikiz aynası güzelde tasarım yapalım diye ayna çok küçük kalmış ayna arka görüşü sıfıra sıfır kurtarıyor yani en ufak oynatmanız da gidiyor -
    Bu doluluğa bir arka park sensörü de giderdi - ( Serviste 200 Tl verdim orjinal boyası ile yapıldı her şey dahil )
    Hız Limitleyici yerine hız sabitleyici olsa daha iyiydi -

    Şu an genel intibası iyi bakalım herhangi bir arıza sıkıntı yok.Arkadaşlar mutlaka yorumlarınızı bekliyorum eleştirin katılın.Foto daha da gelicek zamanla iş yoğunluğumdan dolayı şimdilik bu kadar.

    Saygılar.

    Dipnot : Nişanlım arabaya Şirine ismini verdi tam bir rezillik

     Yeni Skoda Fabia 1.2 TSİ 110 DSG Style satın aldım.

     Yeni Skoda Fabia 1.2 TSİ 110 DSG Style satın aldım.

     Yeni Skoda Fabia 1.2 TSİ 110 DSG Style satın aldım.

     Yeni Skoda Fabia 1.2 TSİ 110 DSG Style satın aldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi henry_93 -- 1 Haziran 2015; 20:57:42 >







  • Aracınız Hayırlı olsun, kazasız belasız binin.

    Benimde baktığım model şuan 51900 liste fiyatı ve araç ne zaman gelir hakkında bayi bilgi veremiyor. İndirim aldınızmı yoksa sadece eski listeden yazdığınız fiyatmı ?
    Araçta ses durumu nedir, çok ses alıyomu içeri?

    Bu donanımda ki araçta park sensoru olmaması buyuk saçmalık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: athloon

    Aracınız Hayırlı olsun, kazasız belasız binin.

    Benimde baktığım model şuan 51900 liste fiyatı ve araç ne zaman gelir hakkında bayi bilgi veremiyor. İndirim aldınızmı yoksa sadece eski listeden yazdığınız fiyatmı ?
    Araçta ses durumu nedir, çok ses alıyomu içeri?

    Bu donanımda ki araçta park sensoru olmaması buyuk saçmalık.

    Öncelikle nazik cevabınız için sağol un

    Evet 51.900 şu an ben aldığım da eski liste fiyatı yani euro zammından önce 49.900 dü + metalik renk var 900 TL sıkı bir pazarlık yaptım yaklaşık 20 dakika kadar istediğim fiyata aldım aracı.2 kez zam yedi tüm araçlar.

    Şu anda en erken bildiğim araç temmuz ortaları galiba ben sormuştum bayii ye sizden sonra 1.2 tsi 110 dsg bej bir ambition paketli araç gelicek sonrası temmuz a sarkıyor demişti satış danışmanı arkadaş.

    Araç üstünde Bridgestone lastiklerle geldi 185/60/r15 isterseniz opsiyon olarak 16 ve 17 jantlar da var.Maalesef şu an rodajda olduğu için çok yüksek hızlara çıkamadım ama maks 105 gördüm biraz alıyor yol sesi rüzgar sesi de gayet ideal di benim eski leon da bu kadar alıyordu.Bunları tabii rodaj bitince daha iyi tecrübe etmiş olurum.

    Evet maalesef park sensörü yok orjinal fabrikasyon isterseniz de araç bulmak zor servisler takıyor 200 lira gibi bir ücrete benim araç bayii ye gelir gelmez hemen taktırdım orjinal kendi rengine boyandı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi henry_93 -- 2 Haziran 2015; 1:13:02 >




  • Aracınız hayırlı olsun. Bu fiyata alınabilecek en iyi sıfır araç denilebilir. Ben combi versiyonunu bekliyorum ama almak çok zor görünüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SertyAdams

    Aracınız hayırlı olsun. Bu fiyata alınabilecek en iyi sıfır araç denilebilir. Ben combi versiyonunu bekliyorum ama almak çok zor görünüyor.

    Sağol un Teşekkür ederim.

    Evet şartlar ve rakiplere bakılınca hem yüzü yeni motor alt yapısı yeni olan bir araç.Umarım en yakın zamanda size de combi versiyonu kısmet olur diyelim.Bende bütçemi zorladım hocam VDF kredisi çektim araç için en mantıklısı.Ama dizel araç düşünüyorsanız maalesef ülkemizde dizel çok satıldığı için hemen aracın üstüne 10.000 TL hiç abartmıyorum fabia da 1.2 110 dsg style 51.900 aynı aracın 1.4 tdi 90 bg dizel dsg si 61.900 TL.

    Zaten 62 k dizel fabia ya da verilmez hocam.




  • Henry hayırlı olsun.güzel bi seçim yapmışın.yakıt tüketimlerini paylaşmaya devam edersen sevinirim.burdan takip ediyorum ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: actros v8

    Henry hayırlı olsun.güzel bi seçim yapmışın.yakıt tüketimlerini paylaşmaya devam edersen sevinirim.burdan takip ediyorum ...

    teşekkür ederim hocam :) Evet bugün kini paylaşıyorum şimdi

    Sabah 10-11.30 Zeytinburnu-Levent ara sıra yoğun bazen akıcı bazen full kilit bir trafik karma : 6.6 LT klima açık

    saat 17-18.00 Levent - Fındıkzade yine daha iyiydi sabaha göre 6.4 LT klima açık

    Özel bir ekonomi vs kasmıyorum kafama göre takılıyorum

    Bu arada deposu 45 LT lamba 55 km menzil kala yanıyor lamba hemen yanar yanmaz alınca yaklaşık 40 litre de pompa tabancası atıyor




  • maşallah değeerler çok güzel...motor oturdukça biraz daha düşecektir....dizelle uğraşmaya hiç gerek yok.peki düşük devirde dizel gibi hemen toparlayıp gidiyomu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: actros v8

    maşallah değeerler çok güzel...motor oturdukça biraz daha düşecektir....dizelle uğraşmaya hiç gerek yok.peki düşük devirde dizel gibi hemen toparlayıp gidiyomu?

    Evet değerler şu anlık iyi tabii rodajda araç tahminen 4000 km de yakıt değerleri daha da düşer ekonomik araç zaten B sınıfında 10 bin tl verip dizele çıktıktan sonra o paraya daha iyi C sınıfı araçlar var.

    1.2 TSİ 110 BG yeni motor hocam euro 6 105 lik tsi lardan farkı 5 bg fazlası ve triger kayışı var 105 likler zincirliydi.

    Ben klima açıkken de kapalıyken de çekişte hiç bir problem yaşamadım zaten komperesör + turbo beslemeli motor araçta çok ağır bir araç olmadığı için ok gibi fırlıyor.zaten test edip değerlendirebilirsiniz sizde.Polo şu an 1.2 tsi 90 beygir olarak geliyor fabia 110 beygir siz düşünün gerisini derim

    Hızlanma verisi 9.4 sn 0-100 son sürat 196 km olarak verilmiş teknik değerlerde benim çok yakın bir arkadaşımın superb si var 1.6 105 dizel dsg o kullandı valla superb ten daha iyi gidiyor dedi onun araç 1500 kg civarı 1.6 dizel zorlanıyor epey falan dedi fabia daha atak daha seri geldi ona.




  • Güzel günlerde kullanın bende 2011 1.2tsi+dsg var. Benzer tüketimlere bende imza atıyorum. Yorumlarınızda yerinde, bilgi paylaşımı için teşekkürler.
    Performans olarak sorular gördüm. Şöyle diyeyim, 2.0 motorlu sedan araçlara benzer bir performansı var ancak bunu ekonomik olarak gerçekleştiriyor. Uzun yolda 90-100'e sabitleyebilirseniz 4.3-5lt arası oluyor tüketim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kocaday -- 11 Haziran 2015; 0:22:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kocaday

    Güzel günlerde kullanın bende 2011 1.2tsi+dsg var. Benzer tüketimlere bende imza atıyorum. Yorumlarınızda yerinde, bilgi paylaşımı için teşekkürler.
    Performans olarak sorular gördüm. Şöyle diyeyim, 2.0 motorlu sedan araçlara benzer bir performansı var ancak bunu ekonomik olarak gerçekleştiriyor. Uzun yolda 90-100'e sabitleyebilirseniz 4.3-5lt arası oluyor tüketim.

    Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim.

    Şimdi 2.0 da motor çeşidine göre değişir hocam 2.0 eski atmosferik dediğimiz yani turbo suz araçlara kalkışta hızlanmalarda hertürlü yersiniz.Sadece onlar devrini son süratini alırsa sizi geçer gider uzun yolda.

    TSİ veya türevleri turbo benzinli motorların amacı da zaten bu hocam küçük hacim maksimum beygir i turbo sayesinde alıyor araçlar.Fakat bilinçsiz kullanıcılar motoru çat pat kapatıp açıyor turbo ya dinlenme süresi vermiyor ondan sonrada yok motor arızalı bilmem ne sen kullanmayı bilmessen tabii bozulur




  • Hayırlı olsun, inceleme için de teşekkürler. Fakat Skoda'nın web sitesinde ön-arka görsel park sensörü var diyordu yanılmıyorsam. Hatta görselleri de vardı. Ayrıca hız limitleyici değil de sanki bildiğiniz sabitleyici (cruise control) var gibi yazmışlar. Niye böyle ki acaba?

    Polo'ya kıyasla ben de olsam Fabia'yı alırdım fakat CC yoksa sadece bu yüzden bile Polo alınır :( Ne güzel MirrorLink de varmış araçta. Vw'de yok zira.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: igorparker

    Hayırlı olsun, inceleme için de teşekkürler. Fakat Skoda'nın web sitesinde ön-arka görsel park sensörü var diyordu yanılmıyorsam. Hatta görselleri de vardı. Ayrıca hız limitleyici değil de sanki bildiğiniz sabitleyici (cruise control) var gibi yazmışlar. Niye böyle ki acaba?

    Polo'ya kıyasla ben de olsam Fabia'yı alırdım fakat CC yoksa sadece bu yüzden bile Polo alınır :( Ne güzel MirrorLink de varmış araçta. Vw'de yok zira.

    Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim.

    Fakat görseller de Türkiye deki araçlar la ile farklılık gösterebilir diyor.İsterseniz geliyor ama ön park sensörü ufak araç için yani ben ihtiyaç duymuyorum pek anca D sınıfı Mondeo Superb Passat gibi araçlarda güzel oluyor çünkü uzunluktan dolayı aklınız kalmıyor.

    Maalesef hız sabitleyici yok limitleyici var Geçen memleketime gittim özellikle virajlı yollarda pek işinize yaramıyor çünkü fren vs yapmak zorunda kalınca cruise bozuluyor bunda gazdan kesmeniz yeter sadece kickdown aynı gaza yüklenirseniz devreden çıkıyor limitleyici.

    Hız sabitleyici opsiyon fakat Adaptif hız sabitleyici olarak geliyor.Önünüze bir araç çıkarsa gazı freni kendi ayarlıyor ön panjurda gizli bir radar var fotoğrafta mevcut görebilirsiniz.İşaretlediğim yer.

    Polo biraz golf paralarına yaklaşmış hocam 1.2 tsi 90 bg lounge alıcaktım hem araç yok dediler bir tane zar zor eskişehir asil de buldum o da siyahmış daha önce siyah aracım oldu dedim almam bir daha isterseniz bedava verin.Yıkamadan çıkarsınız toz içinde sıcak çeker bkz çeken bilir tecrübe ile sabit.

     Yeni Skoda Fabia 1.2 TSİ 110 DSG Style satın aldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi henry_93 -- 23 Haziran 2015; 0:13:38 >




  • henry_93 kullanıcısına yanıt
    Hmm anladım. En azından gerçek cc'yi alabiliyoruz. Sürekli gaza basmak zorunda olmak çok yorucu oluyor uzun yolda. Keza arka park sensoru de fabrikasyon alınabiliyor anladığım kadarıyla değil mi? Açıkçası ben haricen alıp sıfır aracın tamponunu boyatmak istemezdim, o yüzden soruyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: igorparker

    Hmm anladım. En azından gerçek cc'yi alabiliyoruz. Sürekli gaza basmak zorunda olmak çok yorucu oluyor uzun yolda. Keza arka park sensoru de fabrikasyon alınabiliyor anladığım kadarıyla değil mi? Açıkçası ben haricen alıp sıfır aracın tamponunu boyatmak istemezdim, o yüzden soruyorum.

    Tabii ki alabilirsiniz C/C.Fakat fiyatı nedir yalan söylemek istemem.Arka park sensörü de fabrikasyon alınabiliyor 700 TL gibi bir farkla vw deki gibi ekrana ops olarak geliyor hemde bonus.Ben hali hazırda full araç çok aradım sadece 1.0 mpi lar vardı.

    Bu aracıda 18 gün bekledim.Beyaz alıcaktım arka park sensörlü dediler temmuzu geçer gelmesi dedim o kadar sürede araçsız zor olur.Ben arka park sensörünü serviste eklettim hocam tamponun boyanması gerekmiyor gözümün önünde yaptılar bende titizim bu konularda araç geldi dediler montajı yapalım mı dedim beni bekleyin Orjinal park sensörü ile aynı yerlerden takıyorlar takmadan önce sensörleri aynı boya kodu ile sprey boya attılar çapak vs herhangi bir durum olmadı işçiliğini beğendim servisin.

    Tabii zevkler ve renkler tartışılmaz bulursanız orjinal park sensörlüsünü alın

    Dipnot : Dizel model zaten aldığım bayii biz getirmiyoruz 1.2 tsi çok tercih ediliyor adam bana ekranı çevirdi programda gelecek araçların hepsi 1.2 tsi yada 1.0 dı dizel hiç yoktu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi henry_93 -- 23 Haziran 2015; 3:27:18 >




  • henry_93 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Ben de alacak olursam 1.2 tsi dsg tam donanımlısını alacağım. Şehir içinde B sınıfı çok rahat oluyor. Dizele de gerek duymuyorum. Haftasonları kullanılıyor araç çünkü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: igorparker

    Teşekkürler. Ben de alacak olursam 1.2 tsi dsg tam donanımlısını alacağım. Şehir içinde B sınıfı çok rahat oluyor. Dizele de gerek duymuyorum. Haftasonları kullanılıyor araç çünkü.

    Zaten Ambition 1.2 dsg ile style 1.2 tsi dsg arasında 3.500 TL gibi bir rakam oynuyor.

    Dışarıda alamazsanız o kadar donanımı + 2 hava yastığını zaten taktırma imkanınız olmaz.Ben İstanbul da çok memnunum hocam yakıt hemen hemen 4 gün kullanıyorum haftada üzmüyor beni.
  • merhaba,
    bende aracınızın aynısından yeni satın aldım.cuma gunu teslim edecekler ınsallah.ilk defa dsg li bir araca bineceğim.daha önceki aracım 2006 corsa idi.bu aracı alırken cok beğenerek vede içime sinerek aldım.inşallah yakıt olarakta uzmezse çok mutlu olacağım sizde aracınızı güle güle kullanın.bende teslim aldığımda resimleri ve tecrubelerimi paylaşırım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meister_78

    merhaba,
    bende aracınızın aynısından yeni satın aldım.cuma gunu teslim edecekler ınsallah.ilk defa dsg li bir araca bineceğim.daha önceki aracım 2006 corsa idi.bu aracı alırken cok beğenerek vede içime sinerek aldım.inşallah yakıt olarakta uzmezse çok mutlu olacağım sizde aracınızı güle güle kullanın.bende teslim aldığımda resimleri ve tecrubelerimi paylaşırım..

    Öncelikle teşekkür eder ve sizin de aracınızın Hayırlı uğurlu olmasını dilerim Yakıt olarak üzmüyor fakat rodaj döneminde dikkatli sürün ilk 1500 km 120 yi geçmeyin devir çevirmeyin ani frenlerden kaçının ilk 200 km frenler tam kaynamıyor diskle dikkatli sürün mutlaka.

    Lastikler 500 km boyunca dikkat edin lastikler tam yol tutuşu randımanı vermezler.Rodaj da biraz fazla yakabilir bu gözünüzü korkutmasın asla yakıt km geçtikçe inmeye başlıyor motor yerine oturunca.DSG ilk defa kullanıyorsanız dikkatli olmanızı tavsiye ederim yapısı gereği hassas bir şanzıman duruşta önce N ye alın sonra el frenini çekip P ye takın aracı şanzımana yük binmesin birden bire.

    Birde turbo motor olduğu için ilk çalıştırmada anlık yakıt tüketimi 0.7 ye düşene kadar bekleyin motor u hemen kalkıp haraket etmeyin kapatırkende bir 30 saniye kadar bekleyin.Hem aracınız için hemde cebiniz için çok sağlıklı ve harika bir rodaj geçirmiş olursunuz.

    Zaten kullanım kılavuzunda da dediklerim harfiyen mevcuttur.




  • Korkarım bugunde vermeyecekler arabamı :(( ben aracımı engelli plakalı olarak aldığımdan biraz işlemleri normal araçlara göre uzun suruyor fakat bu kadarda olmamalıydı ...hafta sonu yine arabasısız
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.