Şimdi Ara

Yeni Seat İbiza kötü mü,-İnceleme/Polo ile karşılaştırma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
1
Favori
7.134
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese merhaba.

    Yeni Seat İbiza'yı 115 beygirlik TSi+DSG kombinasyonu ile yaklaşık 2 ay kadar önce kullanmıştım.

    Aracı insanlar merak ediyorlar ve Polo ile arasındaki farklar neler diye soruyorlar.

    İlk olarak aracı bayide gördüğümde inanamadım eski kasaya nazaran fitilleri vs. kalite olarak çok garip gelmişti Polo'ya göre kalitesi çok düşük duruyordu .


    Sonradan aracı kullanınca ön yargının ne kadar tehlikeli birşey olduğunu fark ettim iç genişliğini vs. tamamen ıskalayan ben sadece fitillere ve iç plastiğe takılıp aracı kafamdan tamamen silmiştim.

    İncelemeyi bölümlere ayırıp başlamak istedim ilk olarak

    İzolasyon :

    Aracı kullanınca ilk olarak şunu fark ettim,o berbat fitillere göre şaka gibi bir izolasyonu var, o arabada o sessizlik olması inanılmaz.

    Arabanın yol gürültüsü vs. çok iyi arkadaşlar özellikle Civic,Corolla vs. arabalardan çok daha sessiz bir araç araçta VW sessizliği var ,kendime de kızıyorum açıkçası insanlara hep ön yargılarınızı bırakın derim,kendim yaptım bu araca karşı,kesinlikle kötü bir araba değilmiş kullanmadan asla konuşmamak lazım içerideki özellikle kapılardaki malzemeler çok garip gelebilir ama bunu kesinlikle sürüşe yansıtmıyor.

    Aracın direksiyon tepkisi gayet güzel,bir tık sert geldi bana ama bu sertlik aracın FR modellerindeki H&H kimliğine uygun direksiyon 3 kollu,iç mekandaki tuşlar vs. Polo ile aynı şehir içinde ani manevralarda yeteri kadar net bir araç gayet tok hisettiriyor genel olarak amortisörler Polo'dan biraz daha gürültülü yol sesi şehir içinde fazla belli olmasada stabilize yolda Polo'dan ayrılıyor ama Polo'nun izolasyonunu bir üst segmentte bile bulmak çok zorken konuda İbiza'nın sunduğu sessizlik kesinlikle eksi olarak ele alınamaz izolasyon olarak arabada hiç sıkıntı yok.

    İç mekan-büyüyen boyutlar :

    İç mekanda Leon'dan göğüs plastiği haricinde çok farklı değil hatta dizayn olarak eğer demode gelmiyorsa kesinlikle zayıf değil.

    Bagaj olarak sınıfının en büyüğü denebilir 355 litre bagajı ile şu an en büyük bagaj İbiza'da en yakın rakipleri 354&349 litre ile Jazz&Polo.

    Arka diz mesafesi ve kabin boyutlarınında doğruladığı üzere tıpkı Polo gibi Corolla,Focus,Auris,Egea vs araçlardanda geniş ölçüleri var arka diz mesafesi Polo'dan iyi ama bu genişlik bu segment için çok fazla diyebilirim yeni dizayn ile birlikte eski C HB'lerle aynı arka diz mesafesine sahip inip binerken dahi hiç zorlanmıyorsunuz diyebilirim.

    Araç karoserdende epey büyük en uzun ve en geniş olarak İbiza en büyüğü oluyor. Enden 178 santim genişlik ile 1 serisi veya eski Golf'ten daha geniş bir ön yüze sahip zaten arka omuz mesafeside Megane IV'ten 1,Focus'tan 7 santim kadar geniş aracın içi gayet ferah eski İbiza'larla alakası yok ikinci el bölümünde eski kasaya baktım arkası daracık ve alakası olmayan araçlar boyutlardan da ziyade şasi çok önemli.

    Polo ve İbiza'nın bu kadar büyümesinin nedeni insanlar aracın boyutu küçük olunca almıyor bu yüzden eksikleri ne olursa olsun VAG grubunda genişlik,ferahlık olarak küçük araç istenmiyor A segment olan VW Gol,artık eski Polo boyutlarında neredeyse Polo Golf 5'le aynı,İbiza'da Leon'un tamponuna yapışmış zaten bahsi geçen tüm B-C araçlar MQB A0 üzerine kurulu.

    İbiza Fiesta'dan 63 litre,i20'den 54 litre daha büyük bir bagaj hacmi sunuyor omuz mesafelerine gelince i20'den 7-5 santim Fiestadan 7-10 santim daha geniş bir araç kısaca iç boyutlar C sınıfa yakın,bazı C araçlardan daha iyi.

    Yani A-B segment VAG gruplarda segmentlerin sınırlarını aşması hatta C araçlarla rekabet edip onlardan müşteri çalması söz konusu araçları değerlendirirken karoser boyutlarını pek dikkate almam,teknik verilerde omuz&baş mesafelerine bakarım zaten Avrupa'da insanlar çok önem veriyor ama bizde pek yok Sedansa daha büyüktür deyip Symbol alırız.


    Tasarım :

    Dizayn anlamında ben çok beğendim uzaktan görünce Leon sanmamak imkansız,özellikle arka dizayn bence enfes ön farların formu biraz aracı küçük göstermiş ama araba sert bakışlı yandaki çizgiler DS 7 çizgisi gibi araca bambaşka bir hava katmış.

    Dizayn,görünüm,iç hacim olarak bence i20'den ve Fiesta'dan çok üstün bir araç olmuş iç dizayn olarakta garantiye oynamışlar Fiesta gibi,yeni Auris gibi orta konsola mezartaşı formunda,heykel gibi ekran koymaktansa geleneksel bir dizayn olması daha iyi geliyor bana.



    Performans,yakıt :

    Müşteriler 1.0'a ağırlık verdiğinden dolayı 1.0 TSi'yi anlatacağım ve bu motorun bu ağırlıkta sunduğu performansa bakalım dersek ;

    Üst segmentten BMW 1 serisindeki baz motora değineceğim,180 N/m torka sahip 3 silindir ve 1.5 litre hacminde, 109 beygir güç üretiyor 0-100 10.9 saniye araç 1380 kilogram.

    İbiza'da 175-200 N/m motor var.


    1.0 TSi 95 PS 0-100 10.9 saniye
    1.0 TSi 115 PS 0-100 9.3 saniye

    Değerler Polo ilede aynı sayılır.

    Burada 1 serisi ile karşılaştırdığım sanılmasın,perfomans olarak nasıl bir şey sunduklarını anlatmak istedim zira forumumuzda 1.0 motorun "son devirde zor çektiğini " söyleyenler var böyle yorumları görünce acaba insanlar gerçekten böyle bir algıya sahip mi yoksa algı yapmaya mı çalışıyorlar diye merak etmiyor değilim.

    Yani 1380 kilogram ağırlığındaki araca BMW 180 N/m torku standart sunmuş 95 beygir İbiza ile aradaki fark 10 kilowatt ve 14 beygir 115'lik zaten daha güçlü bir motor yukarıdaki satırlara rağmen 1.0 çekmiyor diyenlerin Aventador fln kullanması lazım teknik olarak 1.0'ın çekmemesi imkansız İbiza benzinli olarak 1150-1200 kilogram arası değişiyor ağırlık faktörü ile de gayet ekonomik bir araç .

    Sabit hızda yakıt ekonomisi ve 5 ileri vites oranları






    (Videoyu İbiza için bulamadım araç 95 beygir 5 ileri manuel Polo,115 beygirlik İbiza zaten uçuyor .)

    1.0 motor 5.vites son devirde 250-260 km/h civarına kadar vites oranına izin veriyor Polo'da gördüğümüz gibi 140 km/h'de 3.000 180 km/h'de 4.000 devir çeviriyor her 20 km/h dolayında 500 devir artıyor.






    Motor hırıltısı bu şekilde DSG 6.000 devire kadar gidiyor.


    Ama bu motorda bu araçların tercih edilme sebebi performansta öte kesinlikle ekonomileri,95'lik versiyonların yakıtından alanlar çok memnun dizel alıp gürültü &yüksek maliyetleri veya 1.6 araçlara LPG takıp şehir içi çift haneli LPG tüketimleri yerine TSi almak daha avantajlı olabiliyor özellikle rodaj sonrası sakin kullanımda şehir içi 5-6 litre civarı rahat gezilebiliyor .Zaten araçlar ağırlık avantajlı ,verimli ve sorunsuz yeni nesil 1.0 TSi motorlar ile de ülkemizde on binlerce global pazarda yüz binlerce kişi tarafından tercih edildi .

    Fiyat avantajı :

    İbiza'daki kampanya ile 80-90 civarına orta donanım olan Style/ TSi DSG alabilirsiniz diye ümit ediyorum Polo'nun donanım ve genel izolasyon kalitesi bayağı fark ediyor İbiza'da kaput,kapı birleşimleri çıplak metal yığını ama kullanımda minimalize edilmiş Polo yerine de kesinlikle alınabilir sonuçta her iki araçta ikinci el alabileceğiniz bir Megane 3, Focus,Corolla'dan daha iyi omuz baş mesafeleri sunuyor yani aile kullanımı için dahi artık İbiza kesinlikle pişman etmez.

    FR donanım 115'lik TSi+DSG 100 civarında seyrediyor kampanya ile muadil Polo'lar ile arasında 10-20 bin lira fark olabiliyor.






    Polo'nun tavan,taban döşemeleri ve izolasyon malzemeleri Golf ayarında diyebilirim İbiza'ya nazaran konsol dizaynı bence daha güzel iç malzeme kalitesinde Polo'nun konsolu Golf,Passat ile aynı malzemeden oluşuyor İbiza'nın artıları ise fiyat ve motor,bunların haricinde arka diz mesafesi bir tık iyi,bagaj daha geniş Polo'da R-Line almak Comfortline/Manuelde kampanyasız 115 bin lirayken,İbiza'da bu fiyat bandından daha ucuza 115 beygir+DSG /FR alınabiliyor üst versiyonlarda uçurum var .

    Style İbiza'da dijital klima,sis farı varken kol dayama ve 6.5" ekran yok Polo'da var.

    Sıfır km İbiza yerine 10.000 km altı Cpomfortline veya Highline Polo'da alabiliyorsunuz aynı şekilde ikinci el düşünenlerde İbiza'ya yönelebilir.


    Sonuç olarak İbiza'yı beğendim fiyatlarıda muadillerine göre uygun kesinlikle aklınızda olmasa bile gidip test sürüşü yapın ters köşe bir araç olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JNG9O -- 15 Ağustos 2018; 16:10:11 >







  • Ya arkadaş, forumdaş

    Dizel polo kullanırken, tsi alanlara "dizele parası yetmeyip kendini avutanlar", "bu araba kadar az yakanı yok" diyip de, ardından hybrid yaris baktığın ve aldığın vakitler "japonlar almanlardan daha iyi" diyen, yarise methiyeler düzen, "hybrid abi bu, çamur gibi dizelden kurtuldum" diyen, ondan sonra yarisi de satıp tsi ibiza alınca, "japon leş yaris berbat, alman abi bu", "dizel neymiş tsi on numara dizele gerek yok" diyen sen değil misin ?

    Bunların üstüne tutarsızsın, malının kölesisin demem hakaret mi gerçekleri söylemek mi ?

    Almışsın işte arabanı, eskisni yerin dibine sokup yenisini göğe çıkarınca ne değişiyor? Daha mı iyi oluyor araba, yoksa kendini mi tatmin ediyorsun ? Bin gez işte keyfine bak...
    ben size karşılaştırma yapayım arkadaşlar seve seve. zira 2 ay önce hem sosylojik hem teknik hem donanım hem performans hem de tasarım anlamında karşılaştırma yaptım. bu versusta benim tercihim polo'dan daha ucuz olan seat ibiza oldu. nedenlerini aşağıda sıralayacağım umarım, aklı başında olan birileri anlarlar.

    araçlar aynı şase üzerine yapılmış sadece poloda torpido koltuk vs gibi yerler daha yumuşak plastik.. siz sanki her gün elinizi yüzünüzü torpidoya mı değdiriyorsunuz?

    kısaca bariz farkları özetleyeceğim
    volkswagen polo 1.0 tsi dsg comfortline:

    eksiler

    90 beygir
    175 nm tork
    arkalar kampana fren.
    cruise control yok.
    arka stop lambaları led değil.
    sis farı yok.
    dijital klima yok.
    tip olarak eskiyi çok andıran arka stopları mevcut.
    hava yastığı ek donanım almazsan 2 tane.
    351 lt bagaj hacmi

    artılar

    yağmur sensörü,
    park sensörü,
    6 inç ekran
    motor kaput koruması
    kol dayama
    yan aynalar ısıtmalı
    ve sadece daha kaliteli bir yumuşak plastik

    seat ibiza 1.0 tsi dsg style.
    115 beygir
    200 nm tork
    arkalar disk fren
    arka stoplar led
    sis farı mevcut.
    dijital klima mevcut.
    6 hava yastığı
    cruise control
    355 lt baga
    xds özelliği (sadece 115 beygir dsg şanzımana sahip araçlarda var)
    tip olarak polo'dan çok daha sportif bir araç. ön kaput çizgileri olsun yan çizgiler olsun, arka ledli farlar olsun araba çok sportif duruyor.

    eksileri
    kol dayama yok
    park sensörü yok
    yağmur sensörü yok
    5 inç ekran
    yan aynalar ısıtmalı değil

    iki aracıda uzun yolda kullandım. performans olarak ibiza polo'dan daha iyi doğal olarak. yol tutuş anlamında da yine ibiza daha iyi, zira polo virajlarda arka kıçı salarken, ibiza daha bir sağlam giriyor virajlara.
    polo tam anlamıyla bayan arabası. adından da anlaşılacağı gibi konfor arabası. ibiza ise daha genç daha sportif.. stil sahibi insanların arabası.

    tercih sizin arkadaşlar. 10 bin tl daha fazla verip, torpido da yumuşak plastik ar diye polo almanın nesi mantıklı bilemedim açıkcası.
  • İbiza FR,Gol ve Polo











    Yeni Seat İbiza kötü mü,-İnceleme/Polo ile karşılaştırma







    Yeni Seat İbiza kötü mü,-İnceleme/Polo ile karşılaştırma

    Yeni Seat İbiza kötü mü,-İnceleme/Polo ile karşılaştırma

    Yeni Seat İbiza kötü mü,-İnceleme/Polo ile karşılaştırma




    Yeni Seat İbiza kötü mü,-İnceleme/Polo ile karşılaştırma




    Yeni Seat İbiza kötü mü,-İnceleme/Polo ile karşılaştırma



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JNG9O -- 15 Ağustos 2018; 16:21:40 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni Seat İbiza kötü mü,-İnceleme/Polo ile karşılaştırma Yeni Seat İbiza kötü mü,-İnceleme/Polo ile karşılaştırma
    Yeni Seat İbiza kötü mü,-İnceleme/Polo ile karşılaştırma Yeni Seat İbiza kötü mü,-İnceleme/Polo ile karşılaştırma



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hayrettin_79 -- 15 Ağustos 2018; 16:42:19 >




  • İbizanın avantajı Seat markasının türkiyede bilinirliğinin az olması sebebiyle ucuz olmasıydı. 3 yıl boyunca 2014te aldığım sıfır ibizayı kullanarak biri olarak söylüyorum bunu. Ancak şuan sıfır ibiza ile polo arasında taş çatlasın 10 bin tl oynuyor. Bu fiyatlara 2 sinide tercih etmem ancak mecbur alacak olsam poloyu alırım. Seatın hiçbir avantajı yok şuanda bana göre.

    İç dizaynda yeni polo çığır açtı bana göre seat tercih meselesi değil benim için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uza -00- -- 15 Ağustos 2018; 16:50:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayrettin_79


    Benim arşivim sağlamdır.








    Yeni Seat İbiza kötü mü,-İnceleme/Polo ile karşılaştırma

    Yeni Seat İbiza kötü mü,-İnceleme/Polo ile karşılaştırma







    Yeni Seat İbiza kötü mü,-İnceleme/Polo ile karşılaştırma

    Yeni Seat İbiza kötü mü,-İnceleme/Polo ile karşılaştırma

    Yeni Seat İbiza kötü mü,-İnceleme/Polo ile karşılaştırma





    [simage]https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/2619431/d4778701-2e9b-4e95-a494-

    Yeni Seat İbiza kötü mü,-İnceleme/Polo ile karşılaştırma



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JNG9O -- 15 Ağustos 2018; 17:2:11 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni polo sanki golf gibi araç olmuş, daha kaliteli ve daha oturaklı duruyor . Fiyat avantajı pek kalmadı üstelik bakım avantajı da yok bazı vw servisler seat skoda servislerinden daha uygun fiyat teklifi sunuyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ibiza alacaktım ama sadece arkası tospa gibi olduğu için hiç hoşuma gıtmedı. i20 aldım arka tasarımı yüzünden almadım yani anlayacagınız

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • nightbringer kullanıcısına yanıt
    Bence Golf'tende daha iyi duruyor hocam.



    Klima çıkışları enfes olmuş Golf un soldaki klima çıkışı Golf 3 gibi.





    Yeni Seat İbiza kötü mü,-İnceleme/Polo ile karşılaştırma





    Leon yerinede epey alan oluyor Polo'nun en sevilen yönü iç dizaynı olmuş bana VW ST'si insanların Polo'yu daha çok beğendiğini söyledi özellikle ikinci el anlamında Midline veya Comfortline Golf yerine insanlar yeni Polo alıyor .





    Yeni Seat İbiza kötü mü,-İnceleme/Polo ile karşılaştırma

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • JNG9O J kullanıcısına yanıt
    bu arada kusra bakma özelden yazmışsın cepten onaylı olmadığı için özelden mesaj atamıyorum :)
  • polonun 2 renkli konsolunu canlı gören varmı. doğuş bayisinde hiçbir arabada göremedim.
  • yeni polo çok güzel acayip beğeniyorum.1.0 tsi manuel versiyonuna anasının nikahını istemeseler hemen alırım.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-firsat-0-km-2018-uranus-gri-yeni-polo-comf-07-2018-tescil-596064927/detay

    70 bin olsa mesela hemen alırdım daha fazlası deyince aklım leona kayıyor.0 polo alacağıma 10 daha koyar 2.el leon alırım.
  • malzeme kalitesi vs canlı canlı inceleme fırsatım olmadı ancak tasarım olarak bence ibiza çok daha başarılı
  • celal_55 C kullanıcısına yanıt
    En pahalisina bakmissin hocam 80 altına 5000 km de araçlar var

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orcnd

    polonun 2 renkli konsolunu canlı gören varmı. doğuş bayisinde hiçbir arabada göremedim.
    Çok riskli hocam kafalarına göre getiremezler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayrettin_79

    bu arada kusra bakma özelden yazmışsın cepten onaylı olmadığı için özelden mesaj atamıyorum :)
    Benim numarayla onayla diyeceğim amma.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polo ve Golfün Ibiza ve Leondan farkı iç tasarımda ki kaliteli görsellik değiş görsel olarak bakarsak hem dış hem iç te Seat modelleri çok daha önde dış tasarımları rezalet bence Polo ile Golfün çok sade çok basit.

    Otoparkın Ibiza Cupra testi vardı param olsa alırdım o modeli hem güzel hem performanslı bi araba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CR7_35

    Polo ve Golfün Ibiza ve Leondan farkı iç tasarımda ki kaliteli görsellik değiş görsel olarak bakarsak hem dış hem iç te Seat modelleri çok daha önde dış tasarımları rezalet bence Polo ile Golfün çok sade çok basit.

    Otoparkın Ibiza Cupra testi vardı param olsa alırdım o modeli hem güzel hem performanslı bi araba.
    Bahsi geçen videoyu izledim tasarım olarak özellikle de arka Body-Kit ler çok hoşuma gitti beyaz-kırmızı renkte de müthiş duruyor.



    Ibiza Cupra, Polo GTi bunlar başka bir alem .



    Yeni kasa ile de yan yana çekip incelemek lazım zira PQ'den MQB'ye geçince Polo ve İbiza'da Golf,Leon'un koltuk rayları amortisörleri vs. kullanılıyor araçlar C segment standartlarında konfor ve dinamiklere sahip özellikle de Ibiza'nin 1.0 115 PS'lik motorunda ara hızlanma verileri müthiş, 2.7 litre atmosferik motor verisi sunan bir makine...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • ben size karşılaştırma yapayım arkadaşlar seve seve. zira 2 ay önce hem sosylojik hem teknik hem donanım hem performans hem de tasarım anlamında karşılaştırma yaptım. bu versusta benim tercihim polo'dan daha ucuz olan seat ibiza oldu. nedenlerini aşağıda sıralayacağım umarım, aklı başında olan birileri anlarlar.

    araçlar aynı şase üzerine yapılmış sadece poloda torpido koltuk vs gibi yerler daha yumuşak plastik.. siz sanki her gün elinizi yüzünüzü torpidoya mı değdiriyorsunuz?

    kısaca bariz farkları özetleyeceğim
    volkswagen polo 1.0 tsi dsg comfortline:

    eksiler

    90 beygir
    175 nm tork
    arkalar kampana fren.
    cruise control yok.
    arka stop lambaları led değil.
    sis farı yok.
    dijital klima yok.
    tip olarak eskiyi çok andıran arka stopları mevcut.
    hava yastığı ek donanım almazsan 2 tane.
    351 lt bagaj hacmi

    artılar

    yağmur sensörü,
    park sensörü,
    6 inç ekran
    motor kaput koruması
    kol dayama
    yan aynalar ısıtmalı
    ve sadece daha kaliteli bir yumuşak plastik

    seat ibiza 1.0 tsi dsg style.
    115 beygir
    200 nm tork
    arkalar disk fren
    arka stoplar led
    sis farı mevcut.
    dijital klima mevcut.
    6 hava yastığı
    cruise control
    355 lt baga
    xds özelliği (sadece 115 beygir dsg şanzımana sahip araçlarda var)
    tip olarak polo'dan çok daha sportif bir araç. ön kaput çizgileri olsun yan çizgiler olsun, arka ledli farlar olsun araba çok sportif duruyor.

    eksileri
    kol dayama yok
    park sensörü yok
    yağmur sensörü yok
    5 inç ekran
    yan aynalar ısıtmalı değil

    iki aracıda uzun yolda kullandım. performans olarak ibiza polo'dan daha iyi doğal olarak. yol tutuş anlamında da yine ibiza daha iyi, zira polo virajlarda arka kıçı salarken, ibiza daha bir sağlam giriyor virajlara.
    polo tam anlamıyla bayan arabası. adından da anlaşılacağı gibi konfor arabası. ibiza ise daha genç daha sportif.. stil sahibi insanların arabası.

    tercih sizin arkadaşlar. 10 bin tl daha fazla verip, torpido da yumuşak plastik ar diye polo almanın nesi mantıklı bilemedim açıkcası.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: irresponsible

    ben size karşılaştırma yapayım arkadaşlar seve seve. zira 2 ay önce hem sosylojik hem teknik hem donanım hem performans hem de tasarım anlamında karşılaştırma yaptım. bu versusta benim tercihim polo'dan daha ucuz olan seat ibiza oldu. nedenlerini aşağıda sıralayacağım umarım, aklı başında olan birileri anlarlar.

    araçlar aynı şase üzerine yapılmış sadece poloda torpido koltuk vs gibi yerler daha yumuşak plastik.. siz sanki her gün elinizi yüzünüzü torpidoya mı değdiriyorsunuz?

    kısaca bariz farkları özetleyeceğim
    volkswagen polo 1.0 tsi dsg comfortline:

    eksiler

    90 beygir
    175 nm tork
    arkalar kampana fren.
    cruise control yok.
    arka stop lambaları led değil.
    sis farı yok.
    dijital klima yok.
    tip olarak eskiyi çok andıran arka stopları mevcut.
    hava yastığı ek donanım almazsan 2 tane.
    351 lt bagaj hacmi

    artılar

    yağmur sensörü,
    park sensörü,
    6 inç ekran
    motor kaput koruması
    kol dayama
    yan aynalar ısıtmalı
    ve sadece daha kaliteli bir yumuşak plastik

    seat ibiza 1.0 tsi dsg style.
    115 beygir
    200 nm tork
    arkalar disk fren
    arka stoplar led
    sis farı mevcut.
    dijital klima mevcut.
    6 hava yastığı
    cruise control
    355 lt baga
    xds özelliği (sadece 115 beygir dsg şanzımana sahip araçlarda var)
    tip olarak polo'dan çok daha sportif bir araç. ön kaput çizgileri olsun yan çizgiler olsun, arka ledli farlar olsun araba çok sportif duruyor.

    eksileri
    kol dayama yok
    park sensörü yok
    yağmur sensörü yok
    5 inç ekran
    yan aynalar ısıtmalı değil

    iki aracıda uzun yolda kullandım. performans olarak ibiza polo'dan daha iyi doğal olarak. yol tutuş anlamında da yine ibiza daha iyi, zira polo virajlarda arka kıçı salarken, ibiza daha bir sağlam giriyor virajlara.
    polo tam anlamıyla bayan arabası. adından da anlaşılacağı gibi konfor arabası. ibiza ise daha genç daha sportif.. stil sahibi insanların arabası.

    tercih sizin arkadaşlar. 10 bin tl daha fazla verip, torpido da yumuşak plastik ar diye polo almanın nesi mantıklı bilemedim açıkcası.
    Fiyat çok iyi....Km çok iyi...Hiç kaçırmayın,hemen alın.Zaten Ibiza'ya binince elitist bir kültüre angaje olduğunuzu anlarsınız ve başka bir arabaya binince 'İnsanlar,ne kadar zevksizmiş'dersiniz..



    Ibiza'ya binmeyen bir insan,Anadolu'nun bin yıldır oluşturduğu kültürü yadsımış demektir.Aslında Ibiza,insanoğlunun teşekkül ettirdiği yüksek seviyeli zevklerin toplumda mütecelli bir şemsin aksülamelinin adıdır.Kısacası Ibiza ,uygarlıktır...............

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.