Şimdi Ara

Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu) (670. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30.225
Cevap
294
Favori
1.547.990
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 668669670671672
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Izmir Halil Ozturk peugeot'nun yardim ve iyi niyetli yaklasimlari sonucu sorunsuz sekilde travers ve klima kompresor ayagi degisti. Iki sorun da fabrikasyon hata olarak degerlendirildi. Aracim 20 bin km'ye ulasti ve tam bir yasinda. Sadece ses sikayetine sebep olan bu iki sorun disinda arabanin f/p olarak her noktasindan memnunum. Yol tutus, stop-start sisteminin kusursuz calismasi, iyi bir tork konvertorlu sanziman, trim-motor sesi gayet makul bir ic mekan ve tatminkar motor, cok pratik ve net bir direksiyon... Kompresor ayagi degisimi ilk benim aracimda yapildi ve klima tamemen sessiz hale geldi. Benden alinacak bilgi ile ayni sikayete sahip iki arac icin daha Fransa'dan parca siparisi verilecek. Su an sifir arac almisim gibi hissediyorum. 1 yasinda ama ilk gunkunden farkli degil.Simdilik aramiz iyi yani...;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ampul_patlatan A kullanıcısına yanıt
    Klima kompresör ayağı dediğiniz parçanın parça kodunu alırsanız ve paylaşırsanız sevinirim. Kompresör ayağı ile ses olayını kafamda kuramadım.

    Nasıl bir ses sorunu yaşıyordunuz?
  • otmotvmhndsi O kullanıcısına yanıt
    Beni sesin kesilmesi ile ilgili teyit icin 1-2 gun icinde arayacaklar. Parca kodunu sorarim. Parcayi gordum. Anladigim kadariyla yeni parca kompresoru sasiden uzaklastiriyor. Ugultu ve zorlanan kompresor seklinde bir sesti. Ayni ses sikayeti ile baska araclar da gelmis. Forumun baslarinda bu konu konusuldu diye hatirliyorum. Hatta muhendislik hatasi diye bir yorum da vardi. Aracim mayis 2015 fabrika cikisli..Kodu verecegim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar
    1.2 allure premium+performance sedefli beyaz satın aldım. Sorusu olana yardımcı olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ampul_patlatan A kullanıcısına yanıt
    Umarım uğultu sesi biter bende bu sese hiç alışamadım, bende cevap bekliyorum, en azından parça kodu ile bunu burdaki servislere daha iyi anlatabiliriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ar$op kullanıcısına yanıt
    Hangi bayiden ve fiyata aldınız acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fasson kullanıcısına yanıt
    Ses sorunu cozuldu. Kodu yazacagim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ampul_patlatan

    Izmir Halil Ozturk peugeot'nun yardim ve iyi niyetli yaklasimlari sonucu sorunsuz sekilde travers ve klima kompresor ayagi degisti. Iki sorun da fabrikasyon hata olarak degerlendirildi. Aracim 20 bin km'ye ulasti ve tam bir yasinda. Sadece ses sikayetine sebep olan bu iki sorun disinda arabanin f/p olarak her noktasindan memnunum. Yol tutus, stop-start sisteminin kusursuz calismasi, iyi bir tork konvertorlu sanziman, trim-motor sesi gayet makul bir ic mekan ve tatminkar motor, cok pratik ve net bir direksiyon... Kompresor ayagi degisimi ilk benim aracimda yapildi ve klima tamemen sessiz hale geldi. Benden alinacak bilgi ile ayni sikayete sahip iki arac icin daha Fransa'dan parca siparisi verilecek. Su an sifir arac almisim gibi hissediyorum. 1 yasinda ama ilk gunkunden farkli degil.Simdilik aramiz iyi yani...;)





  • PSA GRUP GERÇEK YAKIT TÜKETİM RAKAMLARINI AÇIKLANDI
    Peugeot, Citroen ve DS markalarında oluşan PSA Grup daha önce vaad ettiği şekilde 28 temel modelinin gerçek dünya sürüş koşulları yakıt tüketim testi sonuçlarını yayınladı. PSA Grup Gerçek Yakıt Tüketim Rakamlarını Açıklandı


    Otomıobil üreticileri tarafından açıklanan teknikverilerdeki tüketim rakamlarının gerçek yol koşullarında elde edilen rakamlar ile gösterdiği farkın gün giderek açılması ve bu durumun tüketici nezdinde rahatsızlığa yol açması, markaları farklı önlemler almaya zorluyor. Volkswagen'in yaşadığı emisyon krizinin ardından teknikverilere olan güvenin iyice azalmasının ardından Peugeot, Citroen ve DS markalarının birlikteliğinden oluşan PSA Grup, daha önce duyurduğu şekilde 28 temel modelinin gerçek dünya sürüş koşulları yakıt tüketim testi sonuçlarını yayınladı. Sonuçlar firmanın prosedürünü iki sivil toplum örgütü T&E (Ulaşım ve Çevre) ve FNE (Fransa Doğal Çevre) ile birlikte oluşturduğu, Bureau Veritas tarafından denetlenen testlerden geliyor. Güvenilir ve yeniden üretilebilir test prosedürü PSA müşterilerinin gerçek dünya yakıt tüketimlerini ölçüyor.

    Avrupa Birliği’nin gerçek sürüş emisyonları (RDE) projesi üzerine kurulan prosedür yakıt tüketimini otomobile takılan taşınabilir emisyon ölçüm sistemi (PEMS) ile tespit ediyor. Bağımsız ve saygın bir uluslararası kuruluş olan Bureau Veritas prosedür için garanti veriyor, sonuçların tutarlı ve güvenilir olduğunu belirtiyor.

    Ölçümler trafiğe açık yollarda (25 km şehir içi, 39 km tali yol, 31 km otoban) ve gerçek yaşam sürüş koşulları altında gerçekleştirildi. Testlerde yolcu ve bagaj yükü, yol gradyanları ve klima kullanımı da göz önünde bulunduruldu. Ölçümler bağımsız anketlerle elde edilen PSA müşterilerinin verileri ile kıyaslanabiliyor. Bu kıyaslamalar T&E ve FNE ile birlikte geliştirilen prosedürün sağlam, güvenilir, yeniden üretilebilir ve tipik bir sürücünün davranışlarını yansıtır nitelikte olduğunu gösteriyor.

    Kasım 2015’te otomobil testlerine olan müşteri güveninin çökmesiyle birlikte PSA Grup şeffaflık adına özgün bir yaklaşım benimsemeye ve gerçek dünya yakıt tüketim verilerini yayınlamaya karar verdi. Bu amaçla saygın çevre örgütleri ve sertifikasyon kurumları ile işbirliği yapıldı ve otomotiv sektöründe bir ilk gerçekleştirildi.

    2016 yılının sonu itibariyle Peugeot, Citroen ve DS markaları web sitelerine müşterilerin taşıtlarının yakıt tüketimini sürüş stili ve şartlarına (şehir içi, otoban, tali yol, araç yükü vs.) göre tahmin edebilecekleri bir simülatör koyacaklar. Aynı zamanda bir verimli sürüş uygulaması da müşterilere çevrimiçi olarak sunulacak ve yakıt tüketimlerini yönetmelerini sağlayacak.

    Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan firmanın Ar-Ge’den sorumlu başkan yardımcısı Gilles Le Borgne şunları söyledi: “PSA Grup bugün otuz Peugeot, Citroen ve DS modeli için gerçek dünya tüketim verilerini yayınladı. Bunun sözünü şeffaflık adına 2015 yılının Ekim ayında vermiştik. Yıl sonu itibariyle yirmi modelin daha veirleri yayınlanacak ayrıca müşterilerin yakıt tüketimlerini sürüş koşullarına göre tahmin edebilecekleri bir simülatör sunulacak. 2017’de PSA Grup kirletici Nox emsiyonlarının azaltılması için alınan önlemleri arttırarak bir sonraki aşamaya geçecek”.

    T&E temiz araçlar direktörü Greg Archer ise yeni test prosedürü için “Bu gerçek dünya sürüş koşulları testi müşterilere laboratuar testlerinden daha fazla veri sunuyor ve yakıt tüketimi açısından en verimli, emisyon değerleri en düşük modelleri seçmelerine yardımcı oluyor” dedi.

    İşte PSA Grup modellerinin gerçek yakıt tüketim değerleri ile teknik verilerinin karşılaştırması;
    14 PEUGEOT MODELİ Gerçek Değer (lt/100 km) Teknik Veri (lt/100 km) Fark (lt/100 km) Fark (yüzde)
    108 1.2l PureTech 82 BVM5 15'' STD tyres 6,1 4,3 1,8 41,9
    208 1.6l BlueHDi 100 BVM5 16'' VLRR tyres 4,7 3,5 1,2 34,3
    208 1.6l BlueHDi 120 S&S BVM5 16'' ULRR tyres 4,7 3 1,7 56,7
    2008 1.6l BlueHDi 100 BVM5 16'' VLRR tyres 5,1 3,7 1,4 37,8
    2008 1.6l BlueHDi 120 S&S BVM6 16'' VLRR tyres 5,2 3,7 1,5 40,5
    2008 1.2l PureTech 82 BVM5 16'' VLRR tyres 6,4 4,9 1,5 30,6
    2008 1.2l PureTech 110 S&S EAT6 16'' VLRR tyres 7,1 4,8 2,3 47,9
    308 1.6l BlueHDi 120 S&S BVM6 16'' ULRR tyres 4,9 3,2 1,7 53,1
    308 1.2l PureTech 130 S&S BVM6 16'' VLRR tyres 6,6 4,6 2 43,5
    308 1.2l PureTech 110 S&S BVM5 16'' ULRR tyres 6,3 4 2,3 57,5
    3008 1.6l BlueHDi 120 S&S BVM6 17'' VLRR tyres 6,1 4,1 2 48,8
    3008 1.2l PureTech 130 S&S BVM6 17'' ULRR tyres 7,6 4,9 2,7 55,1
    508 2.0l BlueHDi 180 S&S EAT6 17'' ULRR tyres 6,3 4 2,3 57,5
    PARTNER 1.6l BlueHDi 120 S&S BVM5 15'' VLRR tyres 6,1 4,3 1,8 41,9
    11 CITROËN MODELİ Gerçek Değer (lt/100 km) Teknik Veri (lt/100 km) Fark (lt/100 km) Fark (yüzde)
    C1 PureTech 82 BVM Feel 15'' STD tyres 6,1 4,3 1,8 41,9
    C3 PureTech 82 BVM Exclusive 16'' VLRR tyres 6,3 4,6 1,7 37,0
    C3 Picasso BlueHDi 100 BVM Confort 16'' VLRR tyres 5,7 3,8 1,9 50,0
    C3 BlueHDi 75 S&S BVM 15'' ULRR tyres 4,9 3 1,9 63,3
    C4 Cactus BlueHDi 100 BVM Shine 16'' VLRR tyres 5,1 3,6 1,5 41,7
    C4 Cactus PureTech 110 S&S BVM Shine 16'' VLRR tyres 6,1 4,3 1,8 41,9
    C4 BlueHDi 100 BVM Feel 16'' VLRR tyres 5,1 3,6 1,5 41,7
    C4 Picasso BlueHDi 120 S&S EAT6 Intensive 17'' VLRR tyres 6,5 3,9 2,6 66,7
    Grand C4 Picasso BlueHDi 120 S&S BVM6 Attraction 5,7 4 1,7 42,5
    Grand C4 Picasso PureTech 130 S&S BVM6 Intensive 7,4 5 2,4 48,0
    Berlingo BlueHDi 100 BVM 15'' VLRR tyres 6,1 4,3 1,8 41,9
    3 DS MODELİ Gerçek Değer (lt/100 km) Teknik Veri (lt/100 km) Fark (lt/100 km) Fark (yüzde)
    DS 3 BlueHDi 120 S&S BVM6 Sport Chic 5 3,6 1,4 38,9
    DS 3 PureTech 110 S&S BVM So Chic 6 4,3 1,7 39,5
    DS 4 PureTech 110 S&S BVM So Chic 5,4 3,8 1,6 42,1
    (STD = standard, VLRR = çok düşük sürtünme dirençli lastik, ULRR =ultra düşük sürtünme dirençli lastik)

    Yukarıdaki tabloda görüldüğü üzere, tüm modellerde gerçek tüketim değerleri açıklanan teknik verilerin üzerinde çıkıyor. Litre olarak bakıldığında 28 PSA Grup modeli için 1.2 litreden başlayıp 2.7 litreye kadar çıkabilen bu fark ilk bakışta az gibi görünse de yüzdelik oran olarak bakıldığında işin boyutu daha net görülebiliyor. En düşük sapmanıın bile yüzde 30'larda olduğu görülürken, bu değer bazı modellerde yüzde 66'yı da aşıyor. Tüm 28 modelin verileri birarada incelendiğinde ise ortalama sapmanın yüzde 44 olduğu görülüyor. Analiz yapabilmek için yeterli bir rakam olan 28 modelden elde edilen bu veriler, satın alınan bir aracın gerçek yol koşullarında, teknik verilerinde açıklanan tüketim değerlerinin ortalama yüzde 44 üzerinde yakıt tüketim değerlerine ulaşabileceğine işaret ediyor. Bu durum fabrika verisi olarak ortalama 5 litre/100 km'lik tüketim değerine ulaştığı iddia edilen bir modelin gerçek yol koşullarında 100 km'lik bir mesafede ortalama 7 litre tüketmesi anlamına geliyor.


    NOT: Alıntıdır




  • ersinkilci E kullanıcısına yanıt
    1.6 bluehdi 4.0 litre ben 6.0-6.4lt ortalama yakiyorum ama istanbulda
    (26-30km/h hizlarda), yani son açıkladığı veriler doğru.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu durum kişiden kişiye, yoldan yola çok değişir. fabrika verisinin bile altına indiğim zamanlar oluyor. köprüden geçen, dikkat etmeyen bir insan da %100 sapma yaşıyor.

    burada önemli olan Fransızlar en az yakan araçları yapıyorlar. Ancak bize bazı motorları göndermeyerek dışlamaları üzücü. 208 e BlueHDİ 100 güzel olurdu. 308 e manuel 120 güzel olurdu.
  • Çok sevdiğim aracımı bir üst modele geçeceğim için satıyorum arkadaşlar.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-yeni-peugeot-308-1.2-allure-319367484/detay

    Fiyat nasıl sizce?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wwide1543 -- 19 Ağustos 2016; 12:57:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Papy0n34 kullanıcısına yanıt
    cevap için teşekkürler
  • wwide1543 kullanıcısına yanıt
    Ne almayi planliyorsunuz hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kampanya varmış hadi bakalım hayırlı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    Kampanya varmış hadi bakalım hayırlı olsun

    Ne tür bir kampanya varmış?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mekmaster M kullanıcısına yanıt
    Forumda konusu var. (:

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ampul_patlatan A kullanıcısına yanıt
    Parça kodunu bulamazsanız hangi serviste yaptirdiysaniz bizde oraya sorabiliriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fasson

    Parça kodunu bulamazsanız hangi serviste yaptirdiysaniz bizde oraya sorabiliriz.

    Ya da servis ve plaka - ilgili teknik eleman bilgisi paylaşırsanız da gerekleri/yapılanları öğrenip bizde hallettirebiliriz belki

    @ampul_patlatan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun


    quote:

    Orijinalden alıntı: memurpower

    genelde aracın pozitif yönlerinden çok sürdükçe ortaya çıkan negatif yönlerini paylaşmaya başladık; fakat bu forumda ben gibi 20bin km yi devirmiş pek çok kullanıcı var fakat arka tarafın basık olması söz konusu değil, basık tavan asta hb nin işi; fakat boyu 1,80 olabilecek birisi için diz mesafesi bir yere kadar, fakat avatar resminde gördüğüm civic hb yi kullanıyorsan yanlış araçla tartışmaya giriyorsun, genede boyuna posuna göre bin al derim ; civic hb yi aldığın gbi alma ! arka diz mesafesiyse eğer konu , megan 4 ün hb sine bak derim , egea hb ye de bakman lazım

    Tartışmaya giren kim? bakmadan aldığımı nerden çıkardın? Civic hb diz baş mesafesi 308 den zaten bariz fazla. Civic de böyle bir sorunum yokki. Tamam bisey sormadım sen yoksay unut. Cevap verenlerde teşekkür ederim.


    Benim 2 aracım var; birisi son aldığım 308 ve mevcut olan CivicHB(İmza da yazıyor).

    CivicHB arka alanın kullanımı bakımından 308 den iyi. Çünkü koltuk katlama sistemi arka koltukların alt bölümünün boş
    olmasını sağlıyor ve bu sebepten dolayı ayak/diz mesafesi daha geniş, ayaklar haliyle! daha serbest ve 308'e(ve diğer HB'lere)
    göre çok daha rahat. Bunun sonucunda baş mesafesinin daha ferah/yüksek hissedilmesin sağlıyor.

    CivicHB dışarıdan küçük gibi gözükür ama çoğu HB araca bu konuda fark atar. Keza, Jazz da b sınıfı için aynen öyledir.



    *308 de diz mesafesinden çalarak bağaj hacmini genişleteceklerine, arka oturma hacminden çalmasalar daha yerinde olurmuş.
    Netice de bağaj hacmini önemseyenler için başka secenekler mevcut, isteyen gider onlardan birisini alır sorununu çözer(di).

    Merhabalar ben sizi cruze forumdan biliyorum cruze unuzu satmissiniz galiba bende araba arastirmasi icindeyim 308lere ne diyorsunuz konforlu arac mi cruzedan cok memnun kalmistim opel astra bakiyorum golf fluence fulunu juke ve captur bakiyorum bakalim hangisi nasipse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 668669670671672
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.