Şimdi Ara

YENİ PASSAT 1.6 TDİ 7 İLERİ DSG ŞANZIMAN PLATFORMU (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
1
Favori
30.471
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Passat 1.6 TDI 105 PS BlueMotion Technology Tiptr. DSG Comfortline 80.300,00

    bu aracın metalik grisi için artı trafik sigortası 80.000 tl fiyat aldım

    aracımı sattığım adama kredisi onaylanmadı 200 tl korası yandı

    bekliyorum sattığım an hemen alıcam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IGBT

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    quote:

    Orijinalden alıntı: IGBT

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    D sınıfı 1.6 dizel otomatik olarak rakipsiz bir araç.

    Kendi kullandığım markadan bahsetmem pek tavsiye mevzu bahis olunca ama dizel otomatik olarak 508 var rakip.

    72.500 TL 508 Active 1.6 e-HDI Auto6R

    74.500 TL lik Trendline Passt'tan + ları;
    Daha güçlü motor, daha düşük yakıt tüketimi
    Donanımı bariz üstün(yağmur,far sensörü,hız sabitleyici,çift bölgeli otomatik klima,otomatik kararan iç dikiz aynası)

    Passat'ın + ları
    çift kavramalı şanzıman DSG
    İllaki malzeme kalitesi daha iyidir.
    o bir VW herzaman heryerde kar edilerek satılabilir

    Manuel 508 deseniz Passat'ın manueline ciddi bir rakip olur ama o çakma otomatik şanzımanıyla Auto6R 508, DSG Passat'ın rakibi olamaz diye düşünüyorum. D sınıfı bir arabaya o tarz şanzıman koymak nasıl bir zihniyetin eseridir anlamıyorum.

    Şanzıman iyidir kötüdür onu detaylı bilemem. 308 de kullanmıştım Auto6R, "bu ne biçim şanzıman ulan" dedirtmedi bana.
    En azından bir otomatik şanzıman seçeneği var dizelde. Bence diğer markalara nazaran biraz daha fazla rakip olur Passat a.

    DSG ile AUTO6R tarzı yarı otomatikler arasında feci bir uçurum var. DSG'den sonra Easytronic şanzımanlı Corsa sürünce "bu ne lan" demiştim açıkçası. Peugeot'ta da durum farklı değil. Aradaki fiyat farkı sadece o DSG için bile değer. 508'in motoru iyi ama o çöp şanzımanından dolayı fazladan sunduğu donanımın bir esprisi kalmıyor benim gözümde. Şahsen DSG'li bir VW'i de test etmenizi öneririm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    quote:

    Orijinalden alıntı: IGBT

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    quote:

    Orijinalden alıntı: IGBT

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    D sınıfı 1.6 dizel otomatik olarak rakipsiz bir araç.

    Kendi kullandığım markadan bahsetmem pek tavsiye mevzu bahis olunca ama dizel otomatik olarak 508 var rakip.

    72.500 TL 508 Active 1.6 e-HDI Auto6R

    74.500 TL lik Trendline Passt'tan + ları;
    Daha güçlü motor, daha düşük yakıt tüketimi
    Donanımı bariz üstün(yağmur,far sensörü,hız sabitleyici,çift bölgeli otomatik klima,otomatik kararan iç dikiz aynası)

    Passat'ın + ları
    çift kavramalı şanzıman DSG
    İllaki malzeme kalitesi daha iyidir.
    o bir VW herzaman heryerde kar edilerek satılabilir

    Manuel 508 deseniz Passat'ın manueline ciddi bir rakip olur ama o çakma otomatik şanzımanıyla Auto6R 508, DSG Passat'ın rakibi olamaz diye düşünüyorum. D sınıfı bir arabaya o tarz şanzıman koymak nasıl bir zihniyetin eseridir anlamıyorum.

    Şanzıman iyidir kötüdür onu detaylı bilemem. 308 de kullanmıştım Auto6R, "bu ne biçim şanzıman ulan" dedirtmedi bana.
    En azından bir otomatik şanzıman seçeneği var dizelde. Bence diğer markalara nazaran biraz daha fazla rakip olur Passat a.

    DSG ile AUTO6R tarzı yarı otomatikler arasında feci bir uçurum var. DSG'den sonra Easytronic şanzımanlı Corsa sürünce "bu ne lan" demiştim açıkçası. Peugeot'ta da durum farklı değil. Aradaki fiyat farkı sadece o DSG için bile değer. 508'in motoru iyi ama o çöp şanzımanından dolayı fazladan sunduğu donanımın bir esprisi kalmıyor benim gözümde. Şahsen DSG'li bir VW'i de test etmenizi öneririm.

    Güzel kardeşim ben Auto6R şanzımanı da savunmuyorum 508 i de.
    DSG ile tek kavramalılar arasında tabiki uçurum olacak, adamlar boştan yere geliştirmedi çift kavramayı.

    Sadece dizel+otomatik seçeneği bir tek Passat da yok demeye çalışıyorum.
    Sonuçta bir alternatiftir, iyi veya kötü bir altenatif. Yetersiz olduğunu, kötü olduğunu düşünen almaz olur biter.




  • Bu kadar agir bir arabaya bu sanjimani 1.6lt motor ile kullanmak pek akil isi degil.Bu kadar agirligin altinda 7 ileri dsg sanjimanin gorevini tam anlamiyla yerine getiremez.Bildigim kadariyla bu kadar agir kasalarda 6 ileri dsg sanjimani kullaniyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykutpafuli

    quote:

    Orijinalden alıntı: wagnerx

    Sayın forum yönetimi ve Aykutpafuli açtığınız konu inanılmaz reklam kokmaktadır. Eğer gerçekten amaç reklamsa bunun ücretini ödemek gereklidir. Açtığınız son üç konu şöyle: Skoda Yeti'nin ayrıntılı tanıtımı, Tiguan'ın ayrıntılı tanıtımı, Skoda Limuzin tanıtımı, aradki yorumlarınızın önemli kısmıda Doğuş'un fiyat listeleri.

    Şimdi böyle olunca Passat 1, TDİ 7 ileri 90 milyar şeklinde bir konu açılınca. Akla başka şeyler geliyor...

    Size sorum şudur. Doğuş çalışan ımısınız? Eğer öyle iseniz ayıp. Eğer diiklseniz aynı anda Hem Tiguanı, hem Passaıt, hem Skodayı yada Doğuş markalarına aynı anda nasıl düşkünlüğünüz var. Forumda fanatikler var. Markanın fanatiği olur. Normal.

    Aynı anda Skoda ve Vw ve Audi'yi nasıl beğeniyorsunuz?.

    audi vw skoda ve seat aynı paltformun araçlardır.
    ben alman araç hastasıyım ve motor platformları hoşuma gidiyor.
    TDİ, TSİ,TFSİ motorlara özel ilgim var. DSG şanzımanlı bir tdi aracım var.
    bmw ve mercedes ise daha premium araçlar onlara güç yetmediği için onları hiç konuşmuyorum bile.
    bunun reklam ile ilgisi yok.
    diğer firmaların araçlarına özel hiç bir ilgim yok.opel hariç.

    Üstat yuykarıda Allah var. Alman aracı hastasıyım demişsiniz. Skoda alman değil, Seat ispanyol. Ayrıca Skoda ne kadar Almansa, Opel ondan daha almandır. Daha lafını bile tmemişsiniz. Keza Passat alan adam aynı fiyata BMW de alabilir. Bu kadar reklam kokan hareketler forumda VW düşmanlığı yaratıyor. Keza Türkiye'de Astra'nın son ayı satışı nerdeyse Passat, Golf ve Polo satışından fazla ama koparılan sese bir bakın.

    Bence bir yerlerde bir hata var. Keza forumda bir çok kişinin 39 milyara golf alıp navigasyon veya ek donanım alıp taktıkları konuları okudum. Nedense sizin fibi değerli arkadaşlar hiç o konulara uğramıyor.




  • Toyota Yaris`e 49300 kusur lira istendigi 1 ulkede Passat a 80 bin fazla olmasa gerek
  • Çok saçma 38 milyara sıfır golf, 55 milyarın altına audi a3 , 57 milyara sıfır 508, 58 milyara 2 bin motor dizel cruz satılıyor. Birileri çok kar edecek diye konu açanları şiddetle konıyorum. Niçin 38 e golf konusu açılmıyor. Ve herkes a3ilerin inanılmaz indirimlerle satıldığını bildirirken bu arkadaşlar niye seslerini çıkarmıyor??????



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wagnerx -- 29 Ocak 2012; 15:44:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Passat 1.6 TDI 105 PS BlueMotion Technology Tiptr. DSG Comfortline 80.300,00

    bu aracın metalik grisi için artı trafik sigortası 80.000 tl fiyat aldım

    aracımı sattığım adama kredisi onaylanmadı 200 tl korası yandı

    bekliyorum sattığım an hemen alıcam

    1.4 TSI DSG Passat çekmiyor hocam 1.6 TDI hiç yürümez.
  • Sevgili dostlar lütfen Passat fiyatlarına dikkat edin.

    Size şöyle örnek vereyim Mesela Fransa Fiyatlarına bakalım.

    Golf 1,6 TDİ DSG 24300 Eurodan başlar en pahalısı Carattır 28000 Euro

    Sıkı Durun Passat ise 26700 Euro dan başlar, DSG opsyionu 1,6 da bugün yok ama olan modellerde mesela 2 bin motorlarda vardır ve 2000 Eurodur. Yani, 28300 Euro diyebiliriz. Donanım olarak business diye geçer. En pahalı seçenek ise 32 bin Euro'dur (Carat).

    Türkiyede ise dolu bir golf 50 milyara rahat var. Aynı vergi yüküne sahip Passatın en fazla 55 e satılması gerekir. Ama talep fazla 75 e satıyorlar.. Dolusunu ise 100' e getirecekler. Bu Passat fiyatına arkadaşlar Fransa'da en dolu CC'yi alabiliyorsunuz. O yüzden akıllı adam bu arabalara dikkat eder. Kampanyalardan düşük motor benzinli manuelleri alır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wagnerx -- 29 Ocak 2012; 15:55:44 >




  • O para bağlanırmı 1.6 motora , insanın ilk otoban deneyiminde sinir krizi geçirmesi olağandır. Gider 2.0 130luk insignia alırım , paşa paşa binerim .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atakangrbz

    konuşsam tesiri yok sussam gönül razı değil....

    süper
  • Ahmaklar için turnusol kağıdı niteliğinde bir otomobil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wagnerx

    Çok saçma 38 milyara sıfır golf, 55 milyarın altına audi a3 , 57 milyara sıfır 508, 58 milyara 2 bin motor dizel cruz satılıyor. Birileri çok kar edecek diye konu açanları şiddetle konıyorum. Niçin 38 e golf konusu açılmıyor. Ve herkes a3ilerin inanılmaz indirimlerle satıldığını bildirirken bu arkadaşlar niye seslerini çıkarmıyor??????

    58 milyara Cruze varsa eğer bu araca verilen 80bin ana sütü gibi helaldir.

    Bence fiyat halihazırdaki araç fiyatlarını görünce o kadar şaşılacak kadar pahalı değil, zaten araç fiyatları sapıtmış , firmalar kendini kaybetmiş orgazm olmuş durumdalar.

    Biraz daha orgazma getirecek adam çok...

    Okşadıkça büyüyen bir sektör otomotiv sektörü...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    Bu kadar agir bir arabaya bu sanjimani 1.6lt motor ile kullanmak pek akil isi degil.Bu kadar agirligin altinda 7 ileri dsg sanjimanin gorevini tam anlamiyla yerine getiremez.Bildigim kadariyla bu kadar agir kasalarda 6 ileri dsg sanjimani kullaniyorlar.

    7 ileri DSG ve 6 ileri DSG arasındaki fark dayanabildiği tork miktarı. 6 ileri DSG 350 NM torka dayanırken 7 ileri DSG 250 NM torka dayanmaktadır (ve daha hafiftir ve üretimi daha hızlı, kolay ve ucuzdur).

    1.6 TDI 105 HP motorlu bir araçta 6-DSG kullanmak bizden çok VW için para israfıdır.

    Daha önce 6-DSG'li olarak gelen 1.4 TSI TwinCharger 140 ve 170 HP benzinli GOLF ve JETTA'lar 7 ileri DSG çıkınca 6 ileri ıslak kavramalı DSG'leri elinden öpüp elveda demiş, 7 ileri kuru kavramalı DSG'leri dudaktan öpüp hoşgeldin demişti.

    250 NM için DQ 200 = 7 ileri çift kavramalı kuru şanzıman
    350 NM için DQ 250 = 6 ileri çift kavramalı ıslak şanzıman




  • 7 ileri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    Bu kadar agir bir arabaya bu sanjimani 1.6lt motor ile kullanmak pek akil isi degil.Bu kadar agirligin altinda 7 ileri dsg sanjimanin gorevini tam anlamiyla yerine getiremez.Bildigim kadariyla bu kadar agir kasalarda 6 ileri dsg sanjimani kullaniyorlar.

    7 ileri DSG ve 6 ileri DSG arasındaki fark dayanabildiği tork miktarı. 6 ileri DSG 350 NM torka dayanırken 7 ileri DSG 250 NM torka dayanmaktadır (ve daha hafiftir ve üretimi daha hızlı, kolay ve ucuzdur).

    1.6 TDI 105 HP motorlu bir araçta 6-DSG kullanmak bizden çok VW için para israfıdır.

    Daha önce 6-DSG'li olarak gelen 1.4 TSI TwinCharger 140 ve 170 HP benzinli GOLF ve JETTA'lar 7 ileri DSG çıkınca 6 ileri ıslak kavramalı DSG'leri elinden öpüp elveda demiş, 7 ileri kuru kavramalı DSG'leri dudaktan öpüp hoşgeldin demişti.

    250 NM için DQ 200 = 7 ileri çift kavramalı kuru şanzıman
    350 NM için DQ 250 = 6 ileri çift kavramalı ıslak şanzıman

    Dsg sanjiman dusuk hizlarda yuksek vites ile yol aliyor ve araca az yaktiriyor,ben bu kadar agirligin altinda birde motor gucsuz olunca yuksek devirlerde vites degistirecegini dusunuyorum ayrica goruceksiniz 100 km hiz ile giderken dsg vitesi 7 ye atinca arac yigilip kalicak yada devamli vites kucultup buyutucek.

    Bu kaniya nerden kapildiniz derseniz bendeki Bmw 116i de ayni olayi yasiyorum Borusan bu araci Turkiyede satmak icin Bmw ye baski yaparak bu motora zorla otomatik sanjiman taktirdi ve ortaya garip bir motor sanjiman iliskisi cikti.Dogusotoda simdi standart disi baski yaparak bu araca Vw fabrikasinda dsg sanjiman taktiriyor goruceksiniz randiman vermicek.




  • BOŞLİNE, 105HP lik, D sınıfı araç... bi de 80bin TL.

  • D SINIFI EN BAZ MODEL VE MANUEL ARAÇLARIN FİYAT LİSTELERİ

    VW Passat 1.6 TDI 105 PS BlueMotion Technology Trendline 68.300,00 TL
    RENAULT LATİDUDE Expression 1.5 dCi 110 bg Euro5 64.900 TL
    FORD MONDEO Trend 1.6TDCI 115PS 4K 71.490 TL
    SKODA SUBERB Active1.6 TDI CR 105 HP 62.500 TL
    TOYOTA Avensis Dizel 2.0 D-4D Premium* 98,200 TL
    CİTROEN C5 1.6 HDİ CONCORD 67.780 TL
    OPEL İNSİGNİA 2CDTİ kmpanyalı 78.000 tl

    üst premium sınıflar hariç.
    bence en mantıklı araçlar passat veya insignia
  • FORD MONDEO Trend 1.6TDCI 115PS 4K kullanıyorum.O kasayı çok rahat taşıyor.Otomatik olsa bilemem.Bekleyip 1.6 tdi dsg alan arkadaşların yorumlarını almak lazım.
  • Benim 7 ileri DSG süper de, 1000 devirde kullanıyorum aracı ya 2000 devir görmüyor.. 1.2 105 Hp lik araca 7 ileri takarsan olacağı o, 70km de 7. vitese atıyor deli dumrul gibi fitez değiştiriyor
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.