Şimdi Ara

Yeni Operatör ve Avea'nın Müşteri Hizmetleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
430
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar,
    Arkadaşlar öncelikle bu günümüz Türkiye'sindeki şirketlerin çoğunda olan bir sorun. Yani müşteri hizmetleri yetkilileri müşterileri geçiştirmeye çalışır genellikle. Ama ben bunun artık en azından büyük şirketlerce yapılmaması gerektiğini düşünüyorum. Tabi tüm şirketleri suçlamamalıyım, örneğin telefon konusunda Turkcell'den henüz bu tarz sıkıntı çekmedim.

    Ha buradan yanlış anlaşılmasın Turkcell'in sorunu yok demiyorum elbette var. Ancak Turkcell ile sorun yaşadığımda müşteri hizmetleri ile konuşurken dürüst davranmadıklarını henüz görmedim, sorulara mantıklı cevaplar verdiklerini gördüm, ve istenilenin istenilme nedenini halletmeye değil istenileni halletmeye çalıştıklarını gördüm. Türk Telekom'da da internet konusunda(şimdi super online a geçsem bile)bir sorunum olduğunda gayet sağlıklı çözümler bulunduğunu hatırlıyorum. Ancak Vodafone ve Avea ile olan denemelerimde yüksek dozda gayri ciddilik gördüm.

    Zamanında vınn almıştık vodafone'dan ve bir türlü çözemiyorduk hız sorununu kötü yerde olmamama rağmen.(20 kbps gibi komik rakamlar vardı henüz ay başında) Ve yetkililer ile yaptığım görüşmelerde soruna bir çözüm bulamıyorduk. Bir hafta aradım ettim sonuç hüsran. Ancak müsait olduğumda tam adını hatırlamıyorum ama bayilerine gittiğimde iki ayrı kişi ile karşılaştım. Birinci şahıs pc de bir vınn daha takılı olmasına rağmen benimkini de takıp hız sorunu olmadığını söylemişti diğerini çıkartmadan. Devam etmeyip gülüp geçmiştim. İkinci şahıs ise pc'nin tüm internet bağlantılarını kesip denemişti ve sorunu kabul etmişti. Bir şekilde çözmüştü meseleyi ve ttnete geçene kadar en azından normal hızda bir internete sahip olmuştum.

    TTnette ise benzer sorunlarda her zaman telefondan halledildi. Tivibu ile veya internet ile ilgili ne zaman sorun yaşasak ya birileri gönderiliyordu, ya oradan hallediliyordu ya gerekli yerlereyönlendiriyorlardı.

    Turkcell'de de farklı birşey yaşamadım TTnete göre. Tüm hizmetlerde çok aktifler ve direkt soruna yöneliyorlar geçiştirmeye asla çalışmıyorlar farklı yollarla düzelterek.

    Avea ile ise acil işlerim olmasına rağmen dört gün online işlemlere giremedim. İlk aramalarımda basit bir sorun olduğunu düşünüp çözmeye çalıştılar ancak olmadı. Farlı bir numara ile girmeyi denedim aynı pc aynı tarayıcıdan ve sorun yaşanmadı. Bende diğer günler önceki günler o sorun çözümünün denenip işe yaramadığını, ve diğer denememin başarılı sonuçlandığını anlattım . Bu sefer önce bir yönlendirme seansı yaşadım ilginç biçimde. Daha sonra ise sürekli geçici çözümler denediler. Aradığım bilgileri fatura yolu ile yollamaya çalıştılar vs ama benim sorunum belliydi. İsteğim online işlemlere girmekti. Ve bugünde benzer tavırla karşılaşıp üzerine birde diğer numara ile girdiğimde bulduğum bilgiler olmasına rağmen o bilgileri zaten bulamayacağımı vs söylemeleri üzerine diğer hatla nasıl gördüğümü anlamamaları üzerine üstelik önceki gün bu konuda talebimi vermeme rağmen verilmemiş olması da eklenince beş para etmez bir sistemleri olduğu konusunda kanaat getirdim kendi kendime. Müşteriyi gözü ile gördüğü şeylerin, sırf diyeceklerini bildiği için test ettiği şeylerin aksini iddia ederek kandırmaya çalışmanın adı yalancılıktır. Benim verdiğim talebin işlenmemiş olması disiplinsizliktir, ilgisizliktir, sorunumu geçiştirme veya istediğimi farklı yollardan verme çabaları disiplinsizliktir. Ben neden istediğimi söylemek zorunda bile değilimdir. "Online işlemlere giremiyorum" dediysem zaten çözülmesini istediğim konu odur.

    Elemanların suçunu şirketlere yüklemeyelim diyenler olacak şimdi ama bu elemanların biri hariç(onunla da basit çözümü konuşurken telefonu açıp kapatmam dolayısıyla sorunun çözümüne ulaşamadık) geri kalan tümü bu bahsettiğim tavırları takınıyorsa, o şirketin eleman seçimlerinde, denetlemelerinde ve yönlendirmelerinde sorun vardır. Çünkü her şirkette aynıları olmuyor.

    Ha elbette diyeceksiniz ki: "neden avea ya geçtin o zaman arkadaşım, turkcell den mutluyduysan.?"

    Turkcell in kalitesi çok çok iyi ama ben bu kalitenin azalacağını bilmeme rağmen öğrenci olmam, yani ekonomik sebeplerden dolayı geçiş yaptım. Çünkü faturasızda kırkbeş faturalıda benzer fiyatların altında fatura görmedim. Avea'da ise aynı fiyatlara alınabileceği belirtilen hizmet sınırlarının(1gb internet gibi) daha ucuza gelebileceği konusunda öneriler almıştım. Fiyat konusunda sıkıntı da olmadı yirmi beş lira iyidir ama kalite beklentim olmasa da müşteri hizmetlerinin bu saçmalığı üzerine işlem bittikten sonra hattımı değiştirme kararı aldım.

    Bu durumda bana herhangi bir operatörün 30 tl yi geçmeyecek internet+konuşma+mesaj(öncelik internet kullanım miktarı ve diğerlerinin her yöne olması) şeklinde bir operatörün bir paketini önerebilir misiniz? Ha birde lütfen müşteri hizmetleri sorunu farklı yollardan çözmeye değil sorunu çözmeye çalışan bir şirket olsun. Bu en en önemli öncelik :D







  • Turkcell müşteri hizmetleri it azarlar gibi azarlıyor. Siz denk gelmemişiniz bir daha da turkcell e geçmediğim gibi çevremde kemik 532 hattı olan 13 kişiyi vodafone a geçirdim. En azından dürüst oldukları için param ingilize feda olsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkcell'in müşterisine olan ilgisini,ben de çok iyi gördüm.
    3 senedir Avea kullanıyorum,birkaç kez işim düştü,gayet güzel çözüm buldular.
    Şöyle bir gerçek de var;
    Parası olan daha çok ilgi görüyor,
    Ayda 150 tl fatura ödemesi olan bir müşteri ile,20 tl faturası olan müşteriye,kimse aynı muameleyi yapmıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkcell müşteri hizmetleri açık farkla diğerlerine göre daha iyidir. Bağlandığınızda hal hatır soranı bile gördüm. Platinum müşteri hizmetleri zaten en üst seviyede.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caferhan

    Turkcell'in müşterisine olan ilgisini,ben de çok iyi gördüm.
    3 senedir Avea kullanıyorum,birkaç kez işim düştü,gayet güzel çözüm buldular.
    Şöyle bir gerçek de var;
    Parası olan daha çok ilgi görüyor,
    Ayda 150 tl fatura ödemesi olan bir müşteri ile,20 tl faturası olan müşteriye,kimse aynı muameleyi yapmıyor.

    Aylık 20TL ödüyorum turkcell müşteri hizmetlerini aradığımda;

    Sayın XXXX ZZZZZ
    Turkcell Platinum müşteri hizmetlerine hoş gediniz diyor.

    İşin şakası bir yana durum aynen dediğin gibi. Şirket hatlarında yetkili kişi olduğum için platinum diyor yoksa normalde sallamazlar. :)




  • turkcll müşteri hizmetleri tam bir rezillik çalışanlarda iq problemi var ya da müşteriyi geçiştirmeye çalışıyorlar imzamdaki konudan yaklaşık 3 ay bezdirdiler beni tcll mi Allah düşman başına vermesin. çoğu aramamda siz aptal mısınız diye sormaya maruz bırakıyorlardı beni kaç kere arka arkaya sormama rağmen hiçbiri cevap vermedi evet veya hayır diye cevap verse bende tamam deyip susacaktım ama onlar cvp vermedikçe ben hıncımı çıkardım oh iyi oldu.
    vodafone deseniz ondan beter haklı olduğum halde adam şikayet kaydı açmıyor ki haksız olsam bile kayıt açılıp incelenmesi gerekir, aynı konuyu şikayetvar a yazınca çözüyorlar
    aveada müşteri hizmetleri kaynaklı bir sorun yaşamadım tek sıkıntı arayınca çok sıra bekletiyorlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar 3 senedir turkcell kullaniyorum ama bu dediklerinizi turkcellde gormedim platinum kullanicisiyim aradiginizda hicbirseye tuslamadan direk musteri hizmetlerine baglaniyosunuz aciyorlar telefonu bu sene 3 defa 100 er tl toplamda 300 tl indirim aldim her 1 gbyt ek hediye tanimladilar eve kadar gelip telefonu yapiyorlar ama cok pahalilar bende buyuzden avea ya gecicem yalniz yigidi oldur hakkini yeme hizmet mukemmel mesela tim e gidiyosunuz yuzde 30 indiririmim var aksesuarlarda 6 ayda bir yeni cihaz kontratinyapabiliyorum platinum a mukemmel ilgi alaka var ama dedigim gibi pahali ve faturali kabarik kendimi keriz gibi hissetmeye basladim bu hafta aveay gececegim deneyecegim bir mudded
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.