Şimdi Ara

Türk Telekom Çağrı Merkezi ve Operatörler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
7.911
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Özellikle 17.00-21.00 arasında arasanız bazen 12 dakika bile telefonda beklemek zorunda kalabilirsiniz. (Misal ben)

    -Merhaba, TTnet, Ben A, Nasıl yardımcı olabilirim.
    -Merhaba, Ben X
    -Evet X bey, buyrun sorununuz nedir
    -Benim şöyle bir sorunum var şöyle şöyle oluyor şöyle problemler var vs vs vs...

    (Show başlıyor)


    Operatör sorunumu anlamadığı açık. Bana sorunumla alakası olmayan şeyler sarfeder. Ve dikkat edin bunlar hep fixtir.



    Telefon hattınızı direk modeme bağladınız mı? (Evet bu yapılan aramaların %98 inde söylenmiştir )
    Splitter'ınızda arıza olabilir mi?
    Link ışığınız yanıyor mu? (Abicim ablacım, link diyorsun ama, benim modemimde o yazmıyor yahu)
    Modeminizi açıp kapatın. (Modemi açıp kapamadan kolay ne var)
    Ben sizin arıza kaydınızı yapıyorum. Yetkililerimiz sizi arayacak.

    - - - -

    Yahu sanki şu operatörlerin bir OPERATOR-BELLEK adında beyinlerinde bir bölge var. Oraya TTnet gereken bilgileri yüklüyor. Ona göre konuşuyorlar.

    Dikkat ederseniz ezbere konuştukları B-E-S-B-E-L-L-İ. Belki bu işi gerçekten bilen operatör sayısı çok az. Farklı bir durumla karşılaşınca yine şu yukarıda yazdıklarımı söylüyorlar







  • haklısın benim aramalarımdada aynı laflar ben direk uzatmadan yaptım yaptım diyorum
  • hayatın gerçegi ttnet bende bu sahneyi bir yerden haturluyorum da



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BİLÂL85 -- 6 Şubat 2008; 0:17:04 >


  • 4 MBit ler ilk çıktığında ben aramıştım, Benimki daha niye geçmedi diye..

    Operatör: Beyfendi, Benim bilgi ekranımda sizin hattınız'a verilen bağlantı hızı 4 Mbit olarak gözükmekte.
    Ben: İyi ama bende hız çok düşük, eskiden 1024 dü şimdi ondan dahada düşük?
    Operatör: Hmm. Peki Link ışığınız yanıyor mu?
    Ben: Kardeşim Bağlantı var! Hızı yavaş onu soruyorum.
    Operatör: Modeminizi açıp kapatmayı denedinizmi?
    Ben: Hadi ya öyle oluyor mu ?
    Operatör: Aa tabi ADSL kullanıcısının her sorunda her problemde denemesi gereken bir yöntem. Aklınızda Bulunsun!

    40 Saniye sonra:

    Ben: Hocam bende değişen birşey yok!
    Operatör: Sanırım Sizin Hattınız açılıp kapatılmış. Bu yüzden Yavaş yavaş hızınız yükselecektir.
    Ben: O niye o? Birden yüklenince kablolarmı yanıyo, modem mi patlıyo ?
    Operatör: Hmm..
    Ben: Hmm... ne hocam???
    Operatör: Ben sizin arıza kaydınızı yapıyorum. Gün içinde yetkililer sizi arayacaktır.
    Ben: Çok sağol hocam ya müthiş yardımcı oldun...

    Operatör: dıt dıt dıt dıt ....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: by__metallica



    4 MBit ler ilk çıktığında ben aramıştım, Benimki daha niye geçmedi diye..

    Operatör: Beyfendi, Benim bilgi ekranımda sizin hattınız'a verilen bağlantı hızı 4 Mbit olarak gözükmekte.
    Ben: İyi ama bende hız çok düşük, eskiden 1024 dü şimdi ondan dahada düşük?
    Operatör: Hmm. Peki Link ışığınız yanıyor mu?
    Ben: Kardeşim Bağlantı var! Hızı yavaş onu soruyorum.
    Operatör: Modeminizi açıp kapatmayı denedinizmi?
    Ben: Hadi ya öyle oluyor mu ?
    Operatör: Aa tabi ADSL kullanıcısının her sorunda her problemde denemesi gereken bir yöntem. Aklınızda Bulunsun!

    40 Saniye sonra:

    Ben: Hocam bende değişen birşey yok!
    Operatör: Sanırım Sizin Hattınız açılıp kapatılmış. Bu yüzden Yavaş yavaş hızınız yükselecektir.
    Ben: O niye o? Birden yüklenince kablolarmı yanıyo, modem mi patlıyo ?
    Operatör: Hmm..
    Ben: Hmm... ne hocam???
    Operatör: Ben sizin arıza kaydınızı yapıyorum. Gün içinde yetkililer sizi arayacaktır.
    Ben: Çok sağol hocam ya müthiş yardımcı oldun...

    Operatör: dıt dıt dıt dıt ....
    Link ışığı demek, "modeme adsl sinyalinin ulaşıp ulaşmadığını gösteren ışık" bunu biliyorsun sanırım. Bu modemin markası ve modeline göre değişir.Modemlerde ADSL, Link, Showtime vs. gibi ışıklar link ışığı olarak kabul edilir.Bu ışığın sabit yanmamasının sebebi, öncelikli olarak splitterdan kaynaklıyor olabilir, ana hattı direkt modeme takıp denersiniz ve eğer bu şekilde de sabit yanmıyorsa arayıp sorununu açıkça belirtirseniz zaten arıza kaydı açarlar.Operatörler hattınıza müdahale edemez.Bu yüzden arıza kaydı açarlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi silmarilon -- 6 Şubat 2008; 0:44:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: silmarilon

    Link ışığı demek, "modeme adsl sinyalinin ulaşıp ulaşmadığını gösteren ışık" bunu biliyorsun sanırım. Bu modemin markası ve modeline göre değişir.Modemlerde ADSL, Link, Showtime vs. gibi ışıklar link ışığı olarak kabul edilir.Bu ışığın sabit yanmamasının sebebi, öncelikli olarak splitterdan kaynaklıyor olabilir, ana hattı direkt modeme takıp denersiniz ve eğer bu şekilde de sabit yanmıyorsa arayıp sorununu açıkça belirtirseniz zaten arıza kaydı açarlar.Operatörler hattınıza müdahale edemez.Bu yüzden arıza kaydı açarlar.

    Alıntıları Göster
    Çağrı merkezi == Komedi Dükkanı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: extreme_mac

    Çağrı merkezi == Komedi Dükkanı

    Alıntıları Göster
    Aydın'da yaşarken bağlama müdürü vardı yani bu bağlantı işlerinin aydındaki genel müdürü neden benimkisi interleaved mode da demiştim adamda kabloları çıkar yeniden tak demişti amma küfür ettim adama ya o adama verilen 1 kuruş bile haram olsun




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ThisisaNightmare

    Aydın'da yaşarken bağlama müdürü vardı yani bu bağlantı işlerinin aydındaki genel müdürü neden benimkisi interleaved mode da demiştim adamda kabloları çıkar yeniden tak demişti amma küfür ettim adama ya o adama verilen 1 kuruş bile haram olsun

    Alıntıları Göster
    arkadasın bırı senın gıbı bundan once konu acmıs zaten ne gerek vardı sende actın neyse dıger konuyu acan ark kendını makara yaptım sanıyorda mhy kısı senınle makara yapmasın:)bu kadar nasıl emın oluyorsun bılıyorsun ters yuz olursun sonra bı daha ne nette gırersın nede buraya yazı yazabılırsın:)hıcbırsey demıyorum sadece guluyorum ısınız mı yk Allah askına arkadaslar ugrasdıgınız seye bakın ya sımdı mhy ugrasmaya basladınız!muhabbetlere konulara guluyorum sadece hıc bırsey demıyorum:)dersem cunku ortalık karısır ancak okuyorum ve guluyorum:)

    abone:internete baglıyım ama baglanamıyorum

    mhy:adsl hattınız acık suanda baglı oldugunuz santralda yapılan bı calısma nedenıyle baglantı kuramıyorsunuz

    a:nasıl bi çalışma bu saatte ne calısması ya

    mhy:suanda baglı oldugunuz santralda calısma bılgısı gorunuyor

    abone:ne calısması ya hergun santralda calısma var dıyorsunuz 15gundur gıremıyorum nette

    mhy:hattınızın bağlı olduğu santral ...8 dslam 2 shelf 14 kart 2 portta baglısınız ustunuzdekı baglanır altınızdakı baglanır

    mhy:sızın baglı oldugunuz santral farklı onların baglı oldugu santral farklıdır

    abone:hmmm ne zaman bitecek calısma en kısa surede bıtecek zaman veremıyoruz

    mhy:eueheh-:)))iyi akşamlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihann -- 6 Şubat 2008; 1:33:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihann

    arkadasın bırı senın gıbı bundan once konu acmıs zaten ne gerek vardı sende actın neyse dıger konuyu acan ark kendını makara yaptım sanıyorda mhy kısı senınle makara yapmasın:)bu kadar nasıl emın oluyorsun bılıyorsun ters yuz olursun sonra bı daha ne nette gırersın nede buraya yazı yazabılırsın:)hıcbırsey demıyorum sadece guluyorum ısınız mı yk Allah askına arkadaslar ugrasdıgınız seye bakın ya sımdı mhy ugrasmaya basladınız!muhabbetlere konulara guluyorum sadece hıc bırsey demıyorum:)dersem cunku ortalık karısır ancak okuyorum ve guluyorum:)

    abone:internete baglıyım ama baglanamıyorum

    mhy:adsl hattınız acık suanda baglı oldugunuz santralda yapılan bı calısma nedenıyle baglantı kuramıyorsunuz

    a:nasıl bi çalışma bu saatte ne calısması ya

    mhy:suanda baglı oldugunuz santralda calısma bılgısı gorunuyor

    abone:ne calısması ya hergun santralda calısma var dıyorsunuz 15gundur gıremıyorum nette

    mhy:hattınızın bağlı olduğu santral ...8 dslam 2 shelf 14 kart 2 portta baglısınız ustunuzdekı baglanır altınızdakı baglanır

    mhy:sızın baglı oldugunuz santral farklı onların baglı oldugu santral farklıdır

    abone:hmmm ne zaman bitecek calısma en kısa surede bıtecek zaman veremıyoruz

    mhy:eueheh-:)))iyi akşamlar

    Alıntıları Göster
    modemin link isigi yaniyorsa zaten sorun sende modemin ayarlarini bozmussun daha ne ariyorsun, cagri merkezi denilen yer zaten sadece kontrol edilen yerdir siz galiba direk ordan santrale müdale edilen bir yer saniyorsunuz :)

    zaten santralde sorun var dediklerinde direk santralenizin telefonunu alin ordan ulasin hem beklemezseniz, hemde daha hizli cözüm bulursunuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Apexi

    modemin link isigi yaniyorsa zaten sorun sende modemin ayarlarini bozmussun daha ne ariyorsun, cagri merkezi denilen yer zaten sadece kontrol edilen yerdir siz galiba direk ordan santrale müdale edilen bir yer saniyorsunuz :)

    zaten santralde sorun var dediklerinde direk santralenizin telefonunu alin ordan ulasin hem beklemezseniz, hemde daha hizli cözüm bulursunuz

    Alıntıları Göster
    kardes guzel acıklama yapmıssın sagol ben bılıyorum ama ıste bılmeyenler ıcın yazdım:)okusunlar gorsunler dalga gecıyoruz dıyorlar ya dalga nasıl gecılıyor hersey ortada neyse fazla soze gerek yk:)ueheeh




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihann

    kardes guzel acıklama yapmıssın sagol ben bılıyorum ama ıste bılmeyenler ıcın yazdım:)okusunlar gorsunler dalga gecıyoruz dıyorlar ya dalga nasıl gecılıyor hersey ortada neyse fazla soze gerek yk:)ueheeh

    Alıntıları Göster
    Müşteri hizmetleri yetkililerinin komik adamlar olduklarını ben de kabul ediyorum ama orayı her arayan da çok bilgili değiller. Ayrıca orada çalışan kişilerin zorunlu olarak sormak zorunda olduğu sorular var. Her ne kadar aptalca da olsa, o soruları size sormak ve teyid etmek zorundalar. Yoksa ceza alıyorlar takım liderleri tarafından. Telefonların hepsi dinleniyor ve değerlendiriliyor. Her müşteriyle konuşma süreleri, müşteri tepkileri değerlendirilip, ay sonunda puan veriliyor ve ona göre prim alıyorlar. Bu yüzden saçma da olsa size o tür şeyler sormak zorundalar

    Not: Hayır, ben müşteri hizmetleri yetkisi değilim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2eu5

    Müşteri hizmetleri yetkililerinin komik adamlar olduklarını ben de kabul ediyorum ama orayı her arayan da çok bilgili değiller. Ayrıca orada çalışan kişilerin zorunlu olarak sormak zorunda olduğu sorular var. Her ne kadar aptalca da olsa, o soruları size sormak ve teyid etmek zorundalar. Yoksa ceza alıyorlar takım liderleri tarafından. Telefonların hepsi dinleniyor ve değerlendiriliyor. Her müşteriyle konuşma süreleri, müşteri tepkileri değerlendirilip, ay sonunda puan veriliyor ve ona göre prim alıyorlar. Bu yüzden saçma da olsa size o tür şeyler sormak zorundalar

    Not: Hayır, ben müşteri hizmetleri yetkisi değilim.

    Alıntıları Göster
    Eşi, dostu, yiğeni, kuzeni, komşuyu ve benzerlerini iş başına getirirlerse daha çok çekeriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nodex

    Eşi, dostu, yiğeni, kuzeni, komşuyu ve benzerlerini iş başına getirirlerse daha çok çekeriz.

    Alıntıları Göster
    emin olun önlerinde hazırbir text metin varve deafult olarak aynışeyi sorarlar ve çözemezler,
    sonrada arız kaydını alıp teknik departmana aktarırlar...

    fakat santrallerinde (şahsen anadolu yakasında çoğunu bizzat tanırım) çok kaliteli alcatel mühendisleri var..

    tt bazı taşlar zamanla yerine oyuracaktı büyük alt yapı değişiklikleri var...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nodex

    Eşi, dostu, yiğeni, kuzeni, komşuyu ve benzerlerini iş başına getirirlerse daha çok çekeriz.

    Alıntıları Göster
    Aynen oyle kardeşim dışarda bu işlerden anlayan universite,meslek lisesi çıkışlı veya kendini bu konuda geliştirmiş o kadar çok işsiz insan var onları almıyorlar.Gidiyorlar bilgisayarın "b" sinden anlamayan insanları operator yapıyorlar.Yazık yazık valla....Bu siteye giren ve bu konularda bilgisi az olan insanlar bile onlardan daha iyi biliyordur neyin nasıl yapılacagını.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Nodex

    Eşi, dostu, yiğeni, kuzeni, komşuyu ve benzerlerini iş başına getirirlerse daha çok çekeriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tekos

    Aynen oyle kardeşim dışarda bu işlerden anlayan universite,meslek lisesi çıkışlı veya kendini bu konuda geliştirmiş o kadar çok işsiz insan var onları almıyorlar.Gidiyorlar bilgisayarın "b" sinden anlamayan insanları operator yapıyorlar.Yazık yazık valla....Bu siteye giren ve bu konularda bilgisi az olan insanlar bile onlardan daha iyi biliyordur neyin nasıl yapılacagını.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Nodex

    Eşi, dostu, yiğeni, kuzeni, komşuyu ve benzerlerini iş başına getirirlerse daha çok çekeriz.


    Alıntıları Göster
    arkadaslar siz orayi aradiginizda direk adsl ile ilgili destek alirsiniz bilgisayar teknik servisi degil ki size modem ile ilgili sorular sorar modemlerin üstündeki
    modele göre degisen isiklar vardir,biliyorum hepiniz burda bu modem ayarlarini gözü kapali yaparsiniz ama verelim telefonu size bilmeyen birine telefondan nasil teknik destek verebilirsiniz,ayrica kopma , baglanmama sorunu uzaktan nasil bir cözüm yapilabilir ancak kontrol edilir santralden de cözülcegi garanti degildir ordan da santral tarafli kontrol yapilir, zaten internet problemlerinin yüzde 90 dan fazlasi direk kullanici hatalarindan

    evet ben ttnet destek hattinda calisiyorum kimseden fazla bir sey biliyorum demiyorum ama calisanlari sizden daha iyi taniyorum özellikle teknik destek kismindakiler gercekten cogu ilgili bölümü bitirmis ve bu konuda deneyimli insanlar tabi her sorunu cözerler demiyorum cünkü bazi sorunlar bilgin olsada cagri merkezinden cözülemicek kadar büyüktür zaten kücük sorunlari normal kullaniclar da kendileri halledebilir , cagri merkezinden ya modem ayari, (kullanici adi sifre protokol ayarlari yada ev hattinin dogru takilip takilmadi) zaten ttnet destek hatti cok iyi calisiyor demiyorum bekleyen sayisi her gelen 5 dk beklediginden sikayetci ki haklilar ama git gide iyilestiriliyor bu hizmette örnegin artik bölgenize genel bir ariza durumu oldugunda size sesli yanit direk bildiriyor 10 dk bekleyip genel ariza var uyarisini almiyorsunuz .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Apexi

    arkadaslar siz orayi aradiginizda direk adsl ile ilgili destek alirsiniz bilgisayar teknik servisi degil ki size modem ile ilgili sorular sorar modemlerin üstündeki
    modele göre degisen isiklar vardir,biliyorum hepiniz burda bu modem ayarlarini gözü kapali yaparsiniz ama verelim telefonu size bilmeyen birine telefondan nasil teknik destek verebilirsiniz,ayrica kopma , baglanmama sorunu uzaktan nasil bir cözüm yapilabilir ancak kontrol edilir santralden de cözülcegi garanti degildir ordan da santral tarafli kontrol yapilir, zaten internet problemlerinin yüzde 90 dan fazlasi direk kullanici hatalarindan

    evet ben ttnet destek hattinda calisiyorum kimseden fazla bir sey biliyorum demiyorum ama calisanlari sizden daha iyi taniyorum özellikle teknik destek kismindakiler gercekten cogu ilgili bölümü bitirmis ve bu konuda deneyimli insanlar tabi her sorunu cözerler demiyorum cünkü bazi sorunlar bilgin olsada cagri merkezinden cözülemicek kadar büyüktür zaten kücük sorunlari normal kullaniclar da kendileri halledebilir , cagri merkezinden ya modem ayari, (kullanici adi sifre protokol ayarlari yada ev hattinin dogru takilip takilmadi) zaten ttnet destek hatti cok iyi calisiyor demiyorum bekleyen sayisi her gelen 5 dk beklediginden sikayetci ki haklilar ama git gide iyilestiriliyor bu hizmette örnegin artik bölgenize genel bir ariza durumu oldugunda size sesli yanit direk bildiriyor 10 dk bekleyip genel ariza var uyarisini almiyorsunuz .

    Alıntıları Göster
    Evet dostum belki haklısın ama bazende telefonda oyle şeyler soyleniyorki , sorunla o kadar alakasız ve mantıksızki yani biz musteriler ister istemez kızıyoruz.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Apexi

    arkadaslar siz orayi aradiginizda direk adsl ile ilgili destek alirsiniz bilgisayar teknik servisi degil ki size modem ile ilgili sorular sorar modemlerin üstündeki
    modele göre degisen isiklar vardir,biliyorum hepiniz burda bu modem ayarlarini gözü kapali yaparsiniz ama verelim telefonu size bilmeyen birine telefondan nasil teknik destek verebilirsiniz,ayrica kopma , baglanmama sorunu uzaktan nasil bir cözüm yapilabilir ancak kontrol edilir santralden de cözülcegi garanti degildir ordan da santral tarafli kontrol yapilir, zaten internet problemlerinin yüzde 90 dan fazlasi direk kullanici hatalarindan

    evet ben ttnet destek hattinda calisiyorum kimseden fazla bir sey biliyorum demiyorum ama calisanlari sizden daha iyi taniyorum özellikle teknik destek kismindakiler gercekten cogu ilgili bölümü bitirmis ve bu konuda deneyimli insanlar tabi her sorunu cözerler demiyorum cünkü bazi sorunlar bilgin olsada cagri merkezinden cözülemicek kadar büyüktür zaten kücük sorunlari normal kullaniclar da kendileri halledebilir , cagri merkezinden ya modem ayari, (kullanici adi sifre protokol ayarlari yada ev hattinin dogru takilip takilmadi) zaten ttnet destek hatti cok iyi calisiyor demiyorum bekleyen sayisi her gelen 5 dk beklediginden sikayetci ki haklilar ama git gide iyilestiriliyor bu hizmette örnegin artik bölgenize genel bir ariza durumu oldugunda size sesli yanit direk bildiriyor 10 dk bekleyip genel ariza var uyarisini almiyorsunuz .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tekos

    Evet dostum belki haklısın ama bazende telefonda oyle şeyler soyleniyorki , sorunla o kadar alakasız ve mantıksızki yani biz musteriler ister istemez kızıyoruz.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Apexi

    arkadaslar siz orayi aradiginizda direk adsl ile ilgili destek alirsiniz bilgisayar teknik servisi degil ki size modem ile ilgili sorular sorar modemlerin üstündeki
    modele göre degisen isiklar vardir,biliyorum hepiniz burda bu modem ayarlarini gözü kapali yaparsiniz ama verelim telefonu size bilmeyen birine telefondan nasil teknik destek verebilirsiniz,ayrica kopma , baglanmama sorunu uzaktan nasil bir cözüm yapilabilir ancak kontrol edilir santralden de cözülcegi garanti degildir ordan da santral tarafli kontrol yapilir, zaten internet problemlerinin yüzde 90 dan fazlasi direk kullanici hatalarindan

    evet ben ttnet destek hattinda calisiyorum kimseden fazla bir sey biliyorum demiyorum ama calisanlari sizden daha iyi taniyorum özellikle teknik destek kismindakiler gercekten cogu ilgili bölümü bitirmis ve bu konuda deneyimli insanlar tabi her sorunu cözerler demiyorum cünkü bazi sorunlar bilgin olsada cagri merkezinden cözülemicek kadar büyüktür zaten kücük sorunlari normal kullaniclar da kendileri halledebilir , cagri merkezinden ya modem ayari, (kullanici adi sifre protokol ayarlari yada ev hattinin dogru takilip takilmadi) zaten ttnet destek hatti cok iyi calisiyor demiyorum bekleyen sayisi her gelen 5 dk beklediginden sikayetci ki haklilar ama git gide iyilestiriliyor bu hizmette örnegin artik bölgenize genel bir ariza durumu oldugunda size sesli yanit direk bildiriyor 10 dk bekleyip genel ariza var uyarisini almiyorsunuz .


    Alıntıları Göster
    budan 4 - 5 sene önce fazla bu işlerden çakmadan önce bir sorunumu halletmek için çağrı merkezindeki bir arkadaş bilgisayarıma uzak masa üstü yapmıştı
    hatta uzak masa üsütümü bana kendisi açtırmıştı şu nu yap bunu yap falan
    neticesindede sorunum hallolmuştu
    artık pek fazla aramıyorum aslına bakarsanız ama aradığımın hiç bir seferinde size uzaktan bağlanayım birde ben bakayım şu bilgisayara die bir teklif artık hiç almıyorum
    bunun nedenini de bir çok yere bağlayıp ihtimal yürütmek çok kolay
    genel izlenimim orada duran vatandaşın asli görevi yani sonzamanlar itibari ile
    hiçbirşeyden çakmayan kullanıcılara hizmet vermek
    ve aşırı yoğun olan telefon trafiğini süzerek gerçekten ihtiyacı olan insanları aralarından elemek
    buda arıza kaydı demek oluyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2eu5

    Müşteri hizmetleri yetkililerinin komik adamlar olduklarını ben de kabul ediyorum ama orayı her arayan da çok bilgili değiller. Ayrıca orada çalışan kişilerin zorunlu olarak sormak zorunda olduğu sorular var. Her ne kadar aptalca da olsa, o soruları size sormak ve teyid etmek zorundalar. Yoksa ceza alıyorlar takım liderleri tarafından. Telefonların hepsi dinleniyor ve değerlendiriliyor. Her müşteriyle konuşma süreleri, müşteri tepkileri değerlendirilip, ay sonunda puan veriliyor ve ona göre prim alıyorlar. Bu yüzden saçma da olsa size o tür şeyler sormak zorundalar

    Not: Hayır, ben müşteri hizmetleri yetkisi değilim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: .ZeuS.

    Müşteri hizmetleri yetkililerinin komik adamlar olduklarını ben de kabul ediyorum ama orayı her arayan da çok bilgili değiller. Ayrıca orada çalışan kişilerin zorunlu olarak sormak zorunda olduğu sorular var. Her ne kadar aptalca da olsa, o soruları size sormak ve teyid etmek zorundalar. Yoksa ceza alıyorlar takım liderleri tarafından. Telefonların hepsi dinleniyor ve değerlendiriliyor. Her müşteriyle konuşma süreleri, müşteri tepkileri değerlendirilip, ay sonunda puan veriliyor ve ona göre prim alıyorlar. Bu yüzden saçma da olsa size o tür şeyler sormak zorundalar

    Not: Hayır, ben müşteri hizmetleri yetkisi değilim.

    KATILMIYORUM...
    Aynı sorunla bir çok kez callcenterı arayan ve çözüme ulaşmayan bir sorunla ilgili aboneye devamlı olarak aynı sorular sorulmaz , ilgili birimlere mail veya takım liderleri aracılığıyla ulaşılarak aboneye en kısa süre içerisinde yardımcı olunması sağlanır.Çözüme ulaşmayan kayıtlar kapatılmaz ve güncellenir.

    Ama ttnet te bunlar olmaz çünkü orası dingonun ahırı , kusura bakmayın ama çalışanlar ve yöneticilerde dahil.

    Daha önce bir gsm operatörünün müşteri hizmetlerinde çalıştım 2 sene , o yüzden müşteri temsilciliği ne kadar zor ve lanet bir iştir bilirim ama lütfen bana ttnet mh çalışanlarını savunmayın.Şu an aynı şirkette bilgi işlem bölümünde çalışıyorum.

    İnterneti eve bağlatmaya çalıştığımda çok haşır neşir olmuştum arkadaşlarla , sorunum modem ip almıyordu ama ayarları doğruydu yani hatla ilgili bir sorun vardı , kendim teknisyen olmama ve bir çok modem bağlamama rağmen bana cahil bir insanmışım gibi hep aynı şeyleri yaptırmış hep kayıt almış sonunda da pişkinlikle (bunu asla ve asla müşteriye hiç bir call center bünyesinde söyleyemezsin adamı ipe asarlar ) hattınızı kapatın o zaman diyip o zamana kadar hep insancıl ve eski meslektaşlarım olarak iyi davrandığım her şeye he he dediğim kişiye (hatta kendisi bayandı ve babamda telefonun yanındaydı vallahi sonra babamdan utanmıştım .) açtım ağzımı yumdum gözümü ve inanırmısınız ben yorulana kadar da telefonda dinledi sonrada gülerek kapattı .

    Azim yaptım avcılar telekom müdürlüğüne şikayet dilekçesi verdim , mail attım cevap bile gelmedi . Sonunda bi tanıdık aracılığıyla bizim bölgenin santral numarasını buldum , aradım , sağolsun trakya şiveli bi kadınla telefonda konuştum yardımcı oldu , önce neden açılmadığını anlattı , çünkü bizim bölgede portlara bakan teknisyen izne çıkmış bu yüzden yeni aboneler bekliyomuş tanımlamalar yapılamamış falan filan .Tamam dedim yani sorun bende değil.Evet dedi 2 gün sonra gelecek dedi ok dedim bende beklerim ve sonunda o kadının da yardımıyla , Allah razı olsun 28 gün sonunda internetim bağlandı.

    O YÜZDEN LÜTFEN BANA TTNET MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ SAVUNMAYIN BELKİ SİZİN BAŞINIZA BÖYLE Bİ SORUN GELMEMİŞ OLABİLİR AMA O İNSANLAR ORDAYKEN BU GELMEYECEĞİ ANLAMINA DA GELMİYOR.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sert_kaya

    quote:

    Orjinalden alıntı: .ZeuS.

    Müşteri hizmetleri yetkililerinin komik adamlar olduklarını ben de kabul ediyorum ama orayı her arayan da çok bilgili değiller. Ayrıca orada çalışan kişilerin zorunlu olarak sormak zorunda olduğu sorular var. Her ne kadar aptalca da olsa, o soruları size sormak ve teyid etmek zorundalar. Yoksa ceza alıyorlar takım liderleri tarafından. Telefonların hepsi dinleniyor ve değerlendiriliyor. Her müşteriyle konuşma süreleri, müşteri tepkileri değerlendirilip, ay sonunda puan veriliyor ve ona göre prim alıyorlar. Bu yüzden saçma da olsa size o tür şeyler sormak zorundalar

    Not: Hayır, ben müşteri hizmetleri yetkisi değilim.

    KATILMIYORUM...
    Aynı sorunla bir çok kez callcenterı arayan ve çözüme ulaşmayan bir sorunla ilgili aboneye devamlı olarak aynı sorular sorulmaz , ilgili birimlere mail veya takım liderleri aracılığıyla ulaşılarak aboneye en kısa süre içerisinde yardımcı olunması sağlanır.Çözüme ulaşmayan kayıtlar kapatılmaz ve güncellenir.

    Ama ttnet te bunlar olmaz çünkü orası dingonun ahırı , kusura bakmayın ama çalışanlar ve yöneticilerde dahil.

    Daha önce bir gsm operatörünün müşteri hizmetlerinde çalıştım 2 sene , o yüzden müşteri temsilciliği ne kadar zor ve lanet bir iştir bilirim ama lütfen bana ttnet mh çalışanlarını savunmayın.Şu an aynı şirkette bilgi işlem bölümünde çalışıyorum.

    İnterneti eve bağlatmaya çalıştığımda çok haşır neşir olmuştum arkadaşlarla , sorunum modem ip almıyordu ama ayarları doğruydu yani hatla ilgili bir sorun vardı , kendim teknisyen olmama ve bir çok modem bağlamama rağmen bana cahil bir insanmışım gibi hep aynı şeyleri yaptırmış hep kayıt almış sonunda da pişkinlikle (bunu asla ve asla müşteriye hiç bir call center bünyesinde söyleyemezsin adamı ipe asarlar ) hattınızı kapatın o zaman diyip o zamana kadar hep insancıl ve eski meslektaşlarım olarak iyi davrandığım her şeye he he dediğim kişiye (hatta kendisi bayandı ve babamda telefonun yanındaydı vallahi sonra babamdan utanmıştım .) açtım ağzımı yumdum gözümü ve inanırmısınız ben yorulana kadar da telefonda dinledi sonrada gülerek kapattı .

    Azim yaptım avcılar telekom müdürlüğüne şikayet dilekçesi verdim , mail attım cevap bile gelmedi . Sonunda bi tanıdık aracılığıyla bizim bölgenin santral numarasını buldum , aradım , sağolsun trakya şiveli bi kadınla telefonda konuştum yardımcı oldu , önce neden açılmadığını anlattı , çünkü bizim bölgede portlara bakan teknisyen izne çıkmış bu yüzden yeni aboneler bekliyomuş tanımlamalar yapılamamış falan filan .Tamam dedim yani sorun bende değil.Evet dedi 2 gün sonra gelecek dedi ok dedim bende beklerim ve sonunda o kadının da yardımıyla , Allah razı olsun 28 gün sonunda internetim bağlandı.

    O YÜZDEN LÜTFEN BANA TTNET MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ SAVUNMAYIN BELKİ SİZİN BAŞINIZA BÖYLE Bİ SORUN GELMEMİŞ OLABİLİR AMA O İNSANLAR ORDAYKEN BU GELMEYECEĞİ ANLAMINA DA GELMİYOR.

    Alıntıları Göster
    öğrenciyken part time olarak çalışmış biri olarak size bunun sebebini yazayım. benim çalıştığım dönemde ben siemens business services çalışanıydım telekoma hizmet veriyordu bu firma.

    o gerizekaı kalıp soru cümlelerini aradığım zaman duyduğumda ben de cinnet geçiriyorum ancak orada çalışanların malesef bir kabahati yok adam teknik olarak çok fazla bilgiye sahip olsa dahi yardım etmesine izin verilmiyor. o her zaman duyduğunuz soruların dışına çıkıldığında işlerinden olma riski mevcut bu durumda siz olsanız ne yaparsınız? o soruların cevabında bir çok sorunun çözülebildiğini memleketteki 4 milyon adsl kullanıcısının tamamının bilgisayar konusunda gelişmiş bir bilgi birikimine sahip olmadığını da unutmayın. ayrıca bu soruların dışına çıkıldığına yasal sorunlar çıkması söz konusu olabiliyor misal adama format at desen formatı da şu şekilde atacaksın desen ve adam hiç bir dosyayı yedeklemeden bu işi yapsa ve bu adam çok önemli şirket bilgilerini kaybetse telekomu dava etme durumuna gelebiliyor .

    bu olayın yanlışlığı konusunda operatörlerden önce telekom yönetimini eleştirmelisiniz orada çalışan bir çok insan 3 kuruş para için onları yaşıyor . içlerindeki istisnaları saymazsak durum böyledir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tekos

    Aynen oyle kardeşim dışarda bu işlerden anlayan universite,meslek lisesi çıkışlı veya kendini bu konuda geliştirmiş o kadar çok işsiz insan var onları almıyorlar.Gidiyorlar bilgisayarın "b" sinden anlamayan insanları operator yapıyorlar.Yazık yazık valla....Bu siteye giren ve bu konularda bilgisi az olan insanlar bile onlardan daha iyi biliyordur neyin nasıl yapılacagını.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Nodex

    Eşi, dostu, yiğeni, kuzeni, komşuyu ve benzerlerini iş başına getirirlerse daha çok çekeriz.


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Tekos

    Aynen oyle kardeşim dışarda bu işlerden anlayan universite,meslek lisesi çıkışlı veya kendini bu konuda geliştirmiş o kadar çok işsiz insan var onları almıyorlar.Gidiyorlar bilgisayarın "b" sinden anlamayan insanları operator yapıyorlar.Yazık yazık valla....Bu siteye giren ve bu konularda bilgisi az olan insanlar bile onlardan daha iyi biliyordur neyin nasıl yapılacagını.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Nodex

    Eşi, dostu, yiğeni, kuzeni, komşuyu ve benzerlerini iş başına getirirlerse daha çok çekeriz.




    tt ye başka bir şirket destek veriyor call center için dolayısıyla eş dost olayı orda sökmez

    girenler de bu konularda uzun süre teknik eğitim alıyorlar

    yani bilgisayarın b sinden anlıyorlar




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.