Şimdi Ara

Yeni Opel Astra (Teknik Detaylar, Donanım Özellikleri ve Hakkında Herşey..)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
35.907
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  •  Yeni Opel Astra (Teknik Detaylar, Donanım Özellikleri ve Hakkında Herşey..)

    Wir Leben Autos.

     Yeni Opel Astra (Teknik Detaylar, Donanım Özellikleri ve Hakkında Herşey..)

     Yeni Opel Astra (Teknik Detaylar, Donanım Özellikleri ve Hakkında Herşey..)


    - Canlı; Atletik tasarım ve heyecan verici sürüş
    - Çevik; Yeni şasi ile mükemmel yol tutuşu ve konfor
    - Verimli: Temiz ve güçlü motorlar, yakıt tüketimini azaltıyor
    - Yüksek kalite: Kompakt sınıfta kullanılan sıra dışı teknolojiler ve yenilikler
    - 1.6lt 115 hp (manuel ve otomatik şanzıman) ve 1.6lt 180 hp (manuel ve otomatik şanzıman), 1.4lt 100hp (manuel şanzıman) ve 140 hp (manuel şanzıman) Ocak 2010 tarihinde, 1.4lt 140 hp turbo (otomatik şanzıman) 2011 yılı Ocak ayında pazara sunulacak
    - Dizel motor seçeneği olan 1.3lt CDTi 95hp manuel şanzımanlı olarak Nisan 2010 da Türkiye pazarına sunulacak
    - Tamamen yenilenen Opel Astra sportif tasarım, yenilikçi teknolojiler ve yüksek yakıt verimliliğine sahip motor seçenekleriyle kompakt segmentinde liderliği hedefliyor.



    Opel’in 1936’da ilk Kadett ile başlattığı kompakt sınıf geleneğinden gelen Astra, yıllardır Avrupa’da en çok satılan kompakt otomobil unvanını elinde bulunduruyor. Astra, toplam otomobil pazarının yüzde 27’sini oluşturan kompakt segmentte, her zaman Avrupa’nın en çok satan otomobilleri arasında ilk üç’de yer aldı. Yılda yaklaşık 500 bin adete ulaşan ortalama satış hacmiyle Astra satışları tüm Opel satışlarının üçte birini oluşturuyor. Ülkemizde ise Astra HB, 2004 yılının son çeyreğinden bu yana 5 yıl üst üste sınıfının en çok tercih edilen modeli olmayı başardı.

    Yeni nesil Astra, Insignia’nın ilk kez orta boyutlu araçlara taşıdığı pek çok konfor ve güvenlik özelliğini kompakt sınıfa taşıyor. Tamamen yeni mekatronik şasi, geliştirilmiş sürüşe duyarlı aydınlatma sistemi, ve mükemmel ergonomiye sahip koltuk teknolojisi gibi gelişmiş özelliklere sahip.

    “Yeni Astra heyecan verici tasarımı, dinamik sürüş özellikleri ve mükemmel pratik özellikleri ile kompakt sınıfta standartları yükseltmekte. Opel markası olarak bireylerin duygularına hitap eden ve Alman mühendisliğinin mükemmelliğine sahip otomobiller ürettiğimizin bir göstergesidir.” diyor Opel/Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik.

    Opel'in yeni tasarım dili kompakt sınıf araçlar için yeniden yorumlandı


    Yeni Opel Astra, ilk kez Insignia’da görülen “Heykeltraşın Dokunuşuyla Alman hassasiyetinin buluşmasını simgeleyen” ödüllü tasarım dilini kendi yorumuyla kompakt sınıfa taşımaktadır. Güçlü, bir coupé’yi andıran çizgileri ve şık detayları araca yeni ve çekici bir görünüm vermektedir. Şık tasarımı araca güçlü bir siluet kazandırmakta ve dik bir şekilde inen ön cam ve giderek alçalan orta tavan hatları geleneksel hatchback formatına görsel bir heyecan katmaktadır.

    “Her bir Opel modelinin kendine ait, güçlü bir kimliğe sahip olması önemlidir. Bu nedenle kanat teması gibi ilk kez Insignia’da kullanılan ve aracın biçimine enerji katan tasarım temaları Astra’da yeniden yorumlandı” diyor General Motors Avrupa Tasarımdan sorumlu Başkan Yardımcısı Mark Adams.

    Astra’nın yan kısmına arka camın ve C direğinin güçlü hareketliliğine görsel olarak bağlanan dinamik, tersine çevrilmiş kanat biçimi eklenmiştir. Arka uçta ise arka lambaların her birindeki çift kanat biçimleri aracın kolaylıkla tanınabilmesini sağlar.

    İç mekan kaportanın akıcı biçimini yansıtmaktadır: akıcı çizgiler, dolgun kıvrımlı biçimler ve tasarımın gerçekleştirilmesindeki kalite Opel’in tasarım dilinin parçalarıdır. Opel imzasını gösteren tasarım temalarından biri de gösterge panelinin kapı kaplamalarının üst kısmına doğru yükselen kanat biçimidir. Bunun etkisi araçtaki yolcuların sıcak bir şekilde karşılanması, aracın sıcak bir karşılama ortamı sunmasıdır, bu karşılama ortamı geceleri orta düğme grubunu ve ön kapı panellerini aydınlatan kırmızı renkli loş bir ışıkla güçlendirilir.

    Arka aksta Watts bağlantısına sahip yeni mekatronik şasi sistemi

    Sürüş dinamikleri ve denge 71 mm uzatılmış, toplam 2685 mm uzunluğundaki bir aks mesafesi ile iyileştirilmiştir. Yeni Astra önde 1544 mm ve arkada 1588 genişliğindedir ve tekerlek izleri önde ve arkada sırasıyla 56 mm ve 70 mm arttırılmıştır. Bu durum araca daha geniş bir iz aralığı sağlar, böylece aracın daha dengeli bir direksiyon hakimiyeti ve çok daha iyi bir yol tutuşuna sahip olmasına katkıda bulunur. Yeni Astra’nın yol tutuşu ve sürüş özelliklerinin optimize edilmesinde sağlam bir temel oluşturmak için, merkez gövde yapısının sertliği burulma bakımından yüzde 43 ve bükülme bakımından yüzde 10 iyileştirilmiştir. Arttırılan sertlik, kabin içindeki gürültü ve titreşimleri de azalttığı için, aynı zamanda konfora da katkıda bulunur.

    Opel Astra’nın şasisi mekanik işlevleri ve elektronik kumandaları tamamen bir araya getiren bir mekatronik sistem olarak tasarlanmıştır. Yeni Astra önceki modelin dinamik ve keyifli bir sürüş sağlayan karakterini sürdürürken, direksiyon tepkisi ve sürüş konforunda önemli geliştirmeler yapılmıştır. Şaside ön kısımda kanıtlanmış McPherson gergi kolu yerleşimi bulunurken, Rüsselsheim’daki Opel mühendisleri dünyada ilk kez birleşik bir arka krank aksını bir Watt’s bağlantısı ile birleştirmeyi başarmışlardır.

    Astra birleşik krank arka aks yerleşimi tasarımının boyut, ağırlık ve genel verimlilik bakımlarından avantajlarını kullanarak, bu tamamen yeni arka aks yapısından yararlanmaktadır. Watt’s bağlantısı viraj alma sırasında yanal kuvvetleri destekler ve denge ve konfordan ödün vermeden aracın dinamik ve çevik olmasını sağlar.

    Insignia’da olduğu gibi, yeni Astra da bu sınıfta nadir görülen bir özellik olan akıllı Opel FlexRide Şasi sistemi ile sipariş edilebilir. FlexRide Şasi sistemi sürüş tarzındaki ve viraj alma hızlarındaki değişikliklere sürekli olarak uyum sağlar. Ayrıca, üç ayar – Normal, Sport ve Tour – seçeneği ve ek kişiselleştirme seçenekleri sunar.

    Son derece verimli motor yelpazesi salınımları yüzde 12 azaltır

    Yeni Astra 70 kW/95 hp’den 132 kW/180 hp’ye uzanan, beş motordan oluşan eksiksiz bir yelpaze ile satışa sunulacaktır ve sürücülere gerçek yaşamda karşılığı alınabilecek bir verimlilik sunuyor.

    Yeni Astra’nın düz şanzımanlı güç aktarım sistemleri yelpazesi çarpıcı bir performans sunar ve şu andaki nesle göre CO2 salınımlarını yüzde 12’den fazla azaltır. Dizel motorların ortalama yakıt tüketimi 100 km’de 4,6 l ve benzinli motorların yakıt tüketimi 100 km’de sadece 6,1 l’dir.

    Gelecek baharda satışa sunulacak, 70 kW/95 hp 1.3lt CDTI motorun ecoFLEX versiyonu 100 km’de 4,2 litre yakıt tüketimine ve 109 g/km CO2 salınımı değerine sahip olacaktır.

    Benzinli motor yelpazesi 74 kW/100 hp ile 132 kW/180 arasında güç sağlayan doğal havalandırmalı ve turboşarjlı 1,4lt ve 1,6lt motorlardan oluşur. Benzinli motor yelpazesinde giriş seviyesi model sadece 129 g/km CO2 salınımı yapar, bu değer kompakt segmentindeki bir benzinli motorun sahip olduğu en iyi değerdir. Opel’in boyut küçültme stratejisine uygun şekilde, önceki nesildeki 103 kW/140 hp 1,8lt litrelik bir motoru benzer güç çıkışına sahip olmasına karşın, 100 km’de sadece 5,9 l yakıta ihtiyaç duyan ve yakıt tüketimini ve CO2 salınımlarını yaklaşık yüzde 18 oranında azaltan bir 1,4lt Turbo motorla değiştirmişlerdir.

    Kompakt segmentine getirilen yenilikçi teknolojiler

    “Opel’in yüksek teknolojili yeniliklerin erişebilir olmasını sağlama hedefi Insignia’da başarılı oldu. Şimdi kendimize bu özelliklerin büyük kısmını yeni Astra ile kompakt sınıfına taşımak gibi çok daha zorlu bir hedef koyduk” diyor Opel Genel Müdürü Hans Demant.

    Yeni Astra ile sunulan yenilikçi teknolojilerin çoğunun kompakt sınıfta benzeri yoktur veya bu segmentte daha önce görülmemiş bir seviye getirmektedirler:
    Ergonomik Spor Koltuklarda segmentteki en geniş ayar aralığı olan 8 yönlü bir ayar aralığı, 4 yönlü bel desteği ayarı ve uzatılabilir koltuk minderi bulunur. Tüm döşeme seviyelerinde mevcut olan bu koltuk seçeneğinde, sürücü koltuğu geliştirilmiş destek ve genel gövde konforu özelliklerine sahiptir. Kompakt sınıfta, Almanya’daki ergonomi uzmanlarının ve doktorların oluşturduğu bağımsız bir panel olan AGR tarafından verilen ve en çok istenen onay damgalarından biri olan damgaya sahip tek koltuktur.
    Kompakt sınıftaki en gelişmiş aydınlatma sistemi olan, yeni nesil Opel bi-xenon Gelişmiş Sürüşe Duyarlı Ön Farlar (AFL+) sistemi dokuz farklı aydınlatma işlevi kullanarak, mevcut sürüş ve yol koşullarına uyacak şekilde yoğunluğunu ve mesafesini değiştirir.



    Gövde mühendisliğindeki iki akıllı yenilik de Opel Astra’nın esnekliğinin artmasını sağlar:
    Opel’in yeni bisiklet taşıyıcısı olan FlexFix, arka tamponun arkasına entegre edilmiştir ve yeni Astra hatchback’te seçenek olarak sunulur. Bagajının ucunun yanında bulunan bir bırakma kolu çekildiğinde kayarak arka tampondan dışarı çıktığından bisikletlerin taşınmasını kolaylaştırır.
    Opel mühendisleri ve tasarımcılarının geliştirdiği yaratıcı bir fikir olan FlexFloor geniş bir çeşitlilikteki yüklerin kolaylıkla yerleştirilmesini sağlar. Bagaj zemini hareketlidir ve bagajın her bir köşesinin yanında bulunan ergonomik tasarımlı bağlantı kanalları kullanılarak üç seviyede yerleştirilebilir.

    Teknik Özellikler:

     Yeni Opel Astra (Teknik Detaylar, Donanım Özellikleri ve Hakkında Herşey..)


    Donanım Standartları:


     Yeni Opel Astra (Teknik Detaylar, Donanım Özellikleri ve Hakkında Herşey..)

     Yeni Opel Astra (Teknik Detaylar, Donanım Özellikleri ve Hakkında Herşey..)


    Ölçü ve Ağırlıklar:

     Yeni Opel Astra (Teknik Detaylar, Donanım Özellikleri ve Hakkında Herşey..)


    Edition:


     Yeni Opel Astra (Teknik Detaylar, Donanım Özellikleri ve Hakkında Herşey..)

     Yeni Opel Astra (Teknik Detaylar, Donanım Özellikleri ve Hakkında Herşey..)


    Enjoy:

     Yeni Opel Astra (Teknik Detaylar, Donanım Özellikleri ve Hakkında Herşey..)

     Yeni Opel Astra (Teknik Detaylar, Donanım Özellikleri ve Hakkında Herşey..)


    Sport:


     Yeni Opel Astra (Teknik Detaylar, Donanım Özellikleri ve Hakkında Herşey..)

     Yeni Opel Astra (Teknik Detaylar, Donanım Özellikleri ve Hakkında Herşey..)


    Cosmo:

     Yeni Opel Astra (Teknik Detaylar, Donanım Özellikleri ve Hakkında Herşey..)

     Yeni Opel Astra (Teknik Detaylar, Donanım Özellikleri ve Hakkında Herşey..)



    Yeni Opel Astra NCAP güvenlik testlerinden beş yıldız aldı!

     Yeni Opel Astra (Teknik Detaylar, Donanım Özellikleri ve Hakkında Herşey..)

     Yeni Opel Astra (Teknik Detaylar, Donanım Özellikleri ve Hakkında Herşey..)


    Avrupa’nın yeni araç güvenliği değerlendirme organizasyonu olan Euro NCAP yeni Opel Astra’ya güvenlik açısından beş yıldız verdi .Testlerde elde edilen başarı , bu yıl yürürlüğe giren daha zorlu düzenlemeler altında gerçekleştiğinden ayrı bir önem taşıyor.

    Euro NCAP bugüne kadarki en yüksek puanı Astra’nın boyun incinmelerine karşı yüksek koruma sağlayan aktif baş koruma sistemine vermişti. Boyun incinmeleri arkadan çarpışmalarda en çok karşılaşılan yolcu yaralanması tipi olduğundan, bu koruma sistemi özellikle önem arz etmekte. Opel’in piyasa lideri koltuk sistemlerinin bir parçası olan aktif baş koruma sistemi, başlı başına olağanüstü bir teknik yeniliktir. Olası bir arkadan çarpışma sonrasında bir servis müdahalesi gerektirmeden tümüyle eski durumuna getirilebilir özelliktedir.

    Euro NCAP artık maksimum güvenliği ifade eden bir beş yıldız derecelendirmesi anlamına gelmektedir . Yıldızların sayısı aracın dört alanda sunduğu koruma performansını belirtir: yetişkin koruması, çocuk koruması, yaya koruması ve güvenlik yardımı. Toplam koruma performansı dört alan için verilen puanlar eksiksiz olarak toplanmak suretiyle hesaplanır.

    Astra bu değerlendirmede bir önden çarpışma durumunda ön koltuktaki yolcunun korunması bakımından çok yüksek bir puan almış. NCAP ayrıca, kayma durumunu tespit edip azaltarak araç dengesini artıran ve bilgisayar kumandalı bir teknoloji olan Elektronik Denge Denetimiplus sisteminin Norveç ve İsviçre dahil olmak üzere Euro NCAP derecelendirmesini kullanan 27 ülkedeki otomobillerde standart donanım olarak bulunması nedeniyle de ekstra puan vermiştir.

    Adam Opel GmbH müdürü Hans Demant Opel’in güvenlik performansı hakkındaki düşüncelerini “Opel dünyanın en güvenli araçlarını tasarlar ve üretir. Bu bir yorum değil, bağımsız güvenlik organizasyonları tarafından onaylanan bir gerçektir" cümlesiyle özetlemekte.

    Astra’da bulunan çok sayıdaki güvenlik özellikleri arasında yaralanmaların önlenmesi noktasında en büyük paya sahip olan donanım, çarpışma sırasında yolcunun kalçalarının hareket etmesini önleyerek pahalı ve ağır diz hava yastıklarının kullanımına gerek bırakmayan ve yolcu için daha fazla alan sağlayan gelişmiş yeni emniyet kemeri ön gergileridir.

    Altı hava yastığı, akıllı emniyet kemeri hatırlatma sistemi ve çocuk koltuklarının ön tarafa emniyetli bir şekilde yerleştirilebilmesini sağlayan yolcu hava yastığı iptal mekanizması, Astra’nın diğer pasif güvenlik donanımlarındandır. Çeşitli yardımcı işlevleri bulunan ABS, çekiş kontrolü, yeni nesil ESPPlus, uyarlanabilir fren lambaları, Uyarlanabilir Ön Farlar (AFL+) ve Opel Eye kamera sistemi de aracın diğer güvenlik donanımları arasındadır.

    Son derece rijit kabini sayesinde, çarpışmaya karşı olağanüstü güvenli koruma performansı sunar.

    Astra’nın pasif güvenlik donanımı, özellikle yüksek dayanımlı çelik malzemeden üretilmiş olan ve Opel mühendisleri tarafından olası bir kaza durumunda düşük deformasyon ve geniş yolcu alanı sağlayacak şekilde tasarlanan rijit yolcu kabinleri ile başlar. Kabinin ön ve arka tarafı güvenli ve kontrollü bir şekilde deforme olan ve koruma sağlayan çökme bölgeleri ile çevrelenmiştir.

    Ön uç bölümü, alt şasiyi kapsayan ve yüksek hızda bir önden çarpışma durumunda dahi çarpışma enerjisini dağıtarak darbeye karşı koyan üç-yük yollu tasarıma sahiptir. Sağlam bir çökme bölgesi planlamak için oldukça düşük bir hareket alanı bırakan yandan çarpışma durumundaki gerekli koruma, yükün dağıtılması için sert bir yan gövde yapısı üretilerek sağlanmıştır. Kapılar, en yüksek sınıf çelikten üretilen B sütununa çapraz olarak bağlanan ultra yüksek dayanımlı çelik takviyeli kirişlerden üretilmiştir ve yan eşikler ile zemin ve tavan traversleri yükü birlikte dağıtacak şekilde görev alır.

    Mühendisler ayrıca, kaputun altındaki tüm sert noktalar için kısmen yeterli boşluk kalmasını sağlayan bir yapı ortaya koymak ve hem sağlam hem de yolcuların baş darbelerine karşı koruma sağlayan bir kaput tasarlamak suretiyle yaya korumasını sürekli geliştirmek için çalışmışlardır. Tüm araç kalınlığının neredeyse yarısına kadar alt bacak yaralanması koruması sağlayan enerji emici köpük malzeme içeren tamponu sayesinde Astra, bir alt kategoride maksimum NCAP puanı elde etmiştir.

    Çocuk koruması

    Astra NCAP’ın uyguladığı, 3 yaşındaki kuklanın önden ve yandan darbelerden korunması testinde maksimum puanı elde etmiştir. Bu başarı kısmen, özel geliştirilmiş ön ve yan darbe koruma özellikli Opel Çocuk Koltukları sayesinde elde edilmiştir. ISOFIX kilidinin yanı sıra, koltuğun arka koltuğun arkasına emniyetli bir şekilde takılmasını sağlayan üst bağlantı kiti Opel Çocuk Koltuklarında standart olarak bulunmaktadır. ISOFIX çocuk koltuğu sabitleme mekanizması dış arka koltuklarda bulunur. Çocuk koltuklarının o konumda da güvenli bir şekilde kullanılabilmesi için ön yolcu hava yastığı iptal edilebilmektedir.

    En Sorunsuz Otomobil: Yeni Astra

     Yeni Opel Astra (Teknik Detaylar, Donanım Özellikleri ve Hakkında Herşey..)


    2012 DEKRA Kullanılmış Araç Raporu sonuçlarına göre en az kusurlu araç Opel Astra. %96.9’luk bir oranla Opel Astra “en iyi bireysel araç” sıralamasında test edilen tüm araçlar arasında en iyi sonucu aldı. Geçen iki yılda zaten Corsa (2010) ve Insignia (2011) ile bu başarıyı elde eden Opel, listesine Astra’yı da kattı. Astra’ya küçük bir farkla geçilen Insignia “en iyi bireysel araç” kategorisinde ikinciliği elde ederken %96’lık bir kusur oranıyla orta boy segmentinde birinciliği elde etti. Rakip modeller ise ciddi bir farkla geride kaldı. “Son üç yılda markamızın DEKRA Kusur Raporu’ndan ardı ardına üç ödül alması, araçlarımızın kalitesini vurgulayan bir başka kanıt niteliğindedir,” diyen Opel/Vauxhall Başkan Yardımcısı Alain Visser, sözlerini şöyle destekledi: “Opel’deki çekirdek değerlerimizden biri olan güvenilirliği sağlamak konusunda büyük bir bağlılığa sahibiz.”

    DEKRA, yıllık raporunu sekiz araç sınıfında ve üç kilometrelik test menzilinde kesin değerlendirmeler yaparak hazırlıyor. Rapor, 230 farklı model üzerinde yapılan 15 milyon incelemeden elde edilen verileri temel alıyor. DEKRA, kullanılmış araçlar ile ilişkilendirilen, egzoz sisteminde paslanma, süspansiyonda oynamalar gibi sadece tipik kusurları inceleyerek araçların ömürlerini ve dayanıklılıkları hakkında kesin bir kanıya varıyor. Lastiklerde veya cam sileceklerinde yıpranmalar gibi servisle ilgili sorunlar rapora dahil edilmiyor.

    Güvenlik, kalite ve çevre alanlarında uzmanlık konusunda dünyanın önde gelen kurumlarından biri olan DEKRA’nın 50’den fazla ülkede 24.000 kadar çalışanı bulunuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Source -- 9 Ekim 2012; 20:01:55 >







  • Aracımı dün aldım bende. Gidişi, çekişi gayet iyi. Uzun yıllar dizel araç kullandıktan sonra benzinli araca hayran oldum. 3. viteste 30 km hızdan toparlıyor aracı. Daha az vites değiştiriyorum. Vites atmak çok kolay ve zevkli bu araçla. Vites topuzu çok net. Yalnız aracın daha sessiz olmasını bekliyordum. Benzinli bir araca göre motor sesi biraz yüksek geldi bana. Fikrime katılır mısınız? Bunun yanında aracın kilitleyince camlar otomatik kilitlenmiyor. 3 saniye basılı tutmak lazım. Bu bir eksi. Anahtar ise bu araca yakışmıycak düzeyde. Daha kaliteli ve klas bir anahtarı olabilirdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkprcn

    Aracımı dün aldım bende. Gidişi, çekişi gayet iyi. Uzun yıllar dizel araç kullandıktan sonra benzinli araca hayran oldum. 3. viteste 30 km hızdan toparlıyor aracı. Daha az vites değiştiriyorum. Vites atmak çok kolay ve zevkli bu araçla. Vites topuzu çok net. Yalnız aracın daha sessiz olmasını bekliyordum. Benzinli bir araca göre motor sesi biraz yüksek geldi bana. Fikrime katılır mısınız? Bunun yanında aracın kilitleyince camlar otomatik kilitlenmiyor. 3 saniye basılı tutmak lazım. Bu bir eksi. Anahtar ise bu araca yakışmıycak düzeyde. Daha kaliteli ve klas bir anahtarı olabilirdi.

    Ses seviyesi normal seviyede tek sorun araci ilk calistirma aninda biraz fazla titreme yapiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence o tıtreme pek sorun degıl:) sonucta anlık bırsey sonrasında yok oluyor.bakalım genelde sıkayet edılen su sesler bende de meydana gelcek mı.suana kadar bısey duymadım.cok rahatsız edıcı sesler olmadıgı surece ufak tefek gıcırtılar benı rahatsız etmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim arac 10.000km oldu ve suan icin bir ses yok bakalim ilerleyen zamanlarda olacakmi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim arac 10.000km oldu ve suan icin bir ses yok bakalim ilerleyen zamanlarda olacakmi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim arac 10.000km oldu ve suan icin bir ses yok bakalim ilerleyen zamanlarda olacakmi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim arac 10.000km oldu ve suan icin bir ses yok bakalim ilerleyen zamanlarda olacakmi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu mesajları atmayı nasıl başardım ben ?
  • Mobil sürümde bu tür olaylar olabiliyor.
  • yeni çıkan sedan içinde benzer mesajları bekliyoruz
  • Hocam çok güzel derlemişsiniz. Karar vermemde çok yardımcı olmuştu zamanında.

    Bir teşekkür etmek istedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TeQuiLaS

    Hocam çok güzel derlemişsiniz. Karar vermemde çok yardımcı olmuştu zamanında.

    Bir teşekkür etmek istedim

    Konu yardimci olduysa ne mutlu bana :) hayirli olsun araciniz kazasiz belasiz surusler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni Astra Sedan 1.6 115 HP Edition 47.754 42.751
    Yeni Astra Sedan 1.6 115 HP Active Select Edition 53.885 48.750
    Yeni Astra Sedan 1.3 Dizel 95 HP Edition 57.976 52.751
    Yeni Astra Sedan 1.4 140 HP Sport 55.418 50.250
    Yeni Astra Sedan 1.4 140 HP Start&Stop Sport 56.542 51.350
    Yeni Astra Sedan 1.4 140 HP Active Select Sport 58.995 53.751
    Yeni Astra Sedan 1.3 Dizel 95 HP Sport 63.085 57.750
    Yeni Astra Sedan 1.3 Dizel 95 HP Start&Stop Sport 64.210 58.851
    Yeni Astra Sedan 1.4 140 HP Cosmo 63.593 58.250
    Yeni Astra Sedan 1.4 140 HP Start&Stop Cosmo 64.717 59.350
    Yeni Astra Sedan 1.4 140 HP Active Select Cosmo 67.170 61.751
    Yeni Astra Sedan 1.6 180 HP Active Select Cosmo 69.520 64.050
    Yeni Astra Sedan 1.3 Dizel 95 HP Cosmo 71.261 65.751
    Yeni Astra Sedan 1.3 Dizel 95 HP Start&Stop Cosmo 72.385 66.851
  • Resimlerdeki artık eski astra
  • Çok güzel bir paylaşım teşekkür ederim. Bir çok hususta bilgi sahibi olduk yazıyı baştan sona okudum...

    Özellikle Dekra kısmı ilgimi çekti İnsignia ile Astra arasında küçük bir farkla Astra kazanmış :) Daha öncede İnsignia almış...

    50 den fazla ülkede faaliyet gösteren bir birim olduğunu bilmiyordum...

    240 modelin yarıştığı belirtilmiş bunlar önemli veriler..

    Opel gerçekten artık sorunsuzluğa önem veriyor bugünlerde bir çok konuda hala opelin 0-100'ü konuşuluyor, fakat opel sorunsuz araçlar yapma derdine düşmüş...

    Şuanda da sanırım iyi gidiyor..

    Benim aracım çok şükür hiçbir sorun çıkarmadı inşallahda çıkarmaz...

    Zaten olursa gelir burada paylaşırız bakarız...

    Önemli olan yazıdada belirtiyor aracın lastik, silecek lastikleri vs. gibi biten parçaları değil süspansiyon vs. gibi ana temel sistemleri üzerinde duruyorlarmış ki bu çok önemli.

    Tekrar teşekkür ederim paylaşım için...

    Her açtığınız konuda yeterince bilgi sahibi oluyoruz...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.