Şimdi Ara

Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH (153. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
3.056
Cevap
40
Favori
154.752
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 149150151152153
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHElAnalistaDeBitsyoutube
    🔥 Games -70% OFF:: https://ene.ba/Analista 🔥 Buy the best games at the lowest price!: https://ene.ba/Analista-Games 🔥 Buy digital cards at the best price!: https://ene.ba/Analista-Tarjetas 🇺🇸 - EA Sports FC 26 has two display modes on PS5: Graphics/Quality or Resolution. - As with FC 25, the main changes are in ambient occlusion and some minor lighting improvements. - Switch 2 is a hybrid between the old-gen and current-gen versions. It retains the lighting and Hypermotion of PS5, albeit with some visual cutbacks such as hair quality, textures, and physics. - Visually, Switch 2 is considerably better than PS4. However, while Sony's console aims for 60fps, Switch 2 settles for 30fps at the same resolution. - EA has made a risky decision by focusing more on visual fidelity than fluidity in a sports game. 🇪🇸 - EA Sports FC 26 tiene 2 modos de visualización en PS5: Gráficos/calidad o Resolución. - Al igual que FC 25, los principales cambios están en la oclusión ambiental y algunas pequeñas mejoras de iluminación. - Switch 2 es un híbrido entre la versión oldgen y la actual. Mantiene la iluminación e Hypermotion de PS5, aunque con algunos recortes visuales como calidad del pelo, texturas y físicas. - A nivel visual, Switch 2 es considerablemente mejor que PS4. Sin embargo, mientras la consola de Sony apunta a los 60fps, Switch 2 se conforma con 30fps a la misma resolución. - EA ha tomado una decisión arriesgada apostando más por la fidelidad visual que por la fluidez en un juego de deportes. 🇧🇷 - EA Sports FC 26 tem 2 modos de visualização no PS5: Gráficos/qualidade ou Resolução. - Assim como o FC 25, as principais mudanças estão na oclusão ambiental e algumas pequenas melhorias na iluminação. - Switch 2 é um híbrido entre a versão antiga e a atual. Mantém a iluminação e o Hypermotion do PS5, embora com alguns cortes visuais, como qualidade do cabelo, texturas e física. - Visualmente, Switch 2 é consideravelmente melhor que o PS4. No entanto, enquanto o console da Sony visa 60 fps, Switch 2 se contenta com 30 fps na mesma resolução. - A EA tomou uma decisão arriscada ao apostar mais na fidelidade visual do que na fluidez em um jogo de esportes.
    https://www.youtube.com/watch?v=9k8sLZZZ_v8
    _____________________________
  • Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHElAnalistaDeBitsyoutube
    🔥 Games -70% OFF:: https://ene.ba/Analista 🔥 Buy the best games at the lowest price!: https://ene.ba/Analista-Games 🔥 Buy digital cards at the best price!: https://ene.ba/Analista-Tarjetas 🇺🇸 - Dying Light: The Beast offers two display modes on all platforms except Xbox Series S. This version only has one mode at 30fps. - Performance mode sacrifices resolution and some settings slightly, such as shadows, lighting, and level of detail. - Xbox Series S reduces the quality of shadows, reflections, global lighting, and level of detail compared to other versions. However, there is no drastic change. - The game is quite solid on all platforms, and there are no major visual differences in terms of settings at the expense of low internal resolution. - The main advantage of PS5 Pro is its resolution, which is slightly higher than on PS5. - PS5 and Xbox Series X can fall below 540p in performance mode. PS5 Pro reaches minimums of around 576p. 🇪🇸 - Dying Light: The Beast ofrece 2 modos de visualización en todas las plataformas excepto Xbox Series S. Esta versión sólo tiene un modo a 30fps. - El modo performance sacrifica resolución y algunos settings ligeramente como sombras, iluminación y nivel de detalle. - Xbox Series S reduce la calidad de sombras, reflejos, iluminación global y nivel de detalle con respecto al resto de versiones. Sin embargo, no hay un cambio muy drástico. - El juego es bastante sólido en todas las plataformas y no hay grandes diferencias visuales en cuanto a settings a costa de una baja resolución interna. - La principal ventaja de PS5 Pro en su resolución, algo más alta que en PS5. - PS5 y Xbox Series X puede caer por debajo de los 540p en el modo performance. PS5 Pro llega a mínimos rondando los 576p. 🇧🇷 - Dying Light: The Beast oferece 2 modos de visualização em todas as plataformas, exceto Xbox Series S. Esta versão tem apenas um modo a 30 fps. - O modo de desempenho sacrifica ligeiramente a resolução e algumas configurações, como sombras, iluminação e nível de detalhe. - O Xbox Series S reduz a qualidade das sombras, reflexos, iluminação global e nível de detalhe em relação às outras versões. No entanto, não há uma mudança muito drástica. - O jogo é bastante sólido em todas as plataformas e não há grandes diferenças visuais em termos de configurações, apesar da baixa resolução interna. - A principal vantagem do PS5 Pro é sua resolução, um pouco mais alta que a do PS5. - O PS5 e o Xbox Series X podem cair abaixo de 540p no modo de desempenho. O PS5 Pro atinge mínimos em torno de 576p.
    https://www.youtube.com/watch?v=ujbrEkX0vsY
    _____________________________
  • Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHElAnalistaDeBitsyoutube
    Tomtoc Case: https://amzn.to/41XRmIk Tomtoc Travel Bag: https://amzn.to/4nA1wag 🔥 Games -70% OFF:: https://ene.ba/Analista 🔥 Buy the best games at the lowest price!: https://ene.ba/Analista-Games 🔥 Buy digital cards at the best price!: https://ene.ba/Analista-Tarjetas 🇺🇸 - FC 26 on Switch 2 is not only the game with the biggest visual upgrade I've seen on Switch, but also one of the biggest generational leaps in recent years. - Switch 2 greatly improves all graphics settings, matching the PS5/Xbox Series version in most aspects. - Improvements in modeling, physics, lighting, animations, textures, effects... practically another world compared to the Switch version. - The only negative thing about Switch 2 is that its frame rate remains at 30fps, just like its predecessor. This is somewhat inevitable considering the visual leap. 🇪🇸 - FC 26 en Switch 2 no sólo es el juego con mayor upgrade visual que he visto con respecto a Switch, si no también uno de los mayores saltos generacionales de los últimos años. - Switch 2 mejora enormemente todos los settings gráficos hasta equipararse en la mayoría de aspectos a la versión de PS5 / Xbox Series. - Mejoras en modelados, físicas, iluminación, animaciones, texturas, efectos... prácticamente otro mundo comparado con la versión de Switch. - Lo único negativo de Switch 2 es que su framerate siga manteniéndose a 30fps al igual que su predecesora. Algo innevitable si tenemos en cuenta el salto visual. 🇧🇷 - FC 26 no Switch 2 não é apenas o jogo com a maior atualização visual que já vi em relação ao Switch, mas também um dos maiores saltos geracionais dos últimos anos. - O Switch 2 melhora enormemente todas as configurações gráficas, equiparando-se em muitos aspectos à versão para PS5/Xbox Series. - Melhorias em modelagem, física, iluminação, animações, texturas, efeitos... praticamente outro mundo em comparação com a versão do Switch. - O único aspecto negativo do Switch 2 é que sua taxa de quadros continua sendo de 30 fps, assim como sua versão anterior. Algo inevitável se levarmos em conta o salto visual.
    https://www.youtube.com/watch?v=hOFOpQZyJRA
    _____________________________
  • Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHElAnalistaDeBitsyoutube
    🔥 Games -70% OFF:: https://ene.ba/Analista 🔥 Buy the best games at the lowest price!: https://ene.ba/Analista-Games 🔥 Buy digital cards at the best price!: https://ene.ba/Analista-Tarjetas 🇺🇸 - Silent Hill f features two display modes on PS5 and one on PS5 Pro. - PS5's performance mode sacrifices resolution, shadows, ambient occlusion, and post-processing, among other things, to achieve 60fps. - Visually, it's a solid game, with clever use of Unreal Engine 5 resulting in an excellent atmosphere. - PS5 Pro suffers from the same problems with noise in certain shadows and ambient occlusion as we saw in Silent Hill 2 and Metal Gear Solid Delta due to PSSR. - An option to disable PSSR on PS5 Pro would have been ideal as a temporary solution. - In terms of performance, both consoles maintain a stable frame rate, although there are sequences that intersperse cutscenes (locked at 30fps) and gameplay, which is somewhat annoying. - Maintaining this stable frame rate comes at a high price with a fairly low rendering resolution. PS5 Pro stays at 720p, while PS5 ranges between 720p and 360p in performance mode. - Ideally, it would have been better to rescale to 4K from 1080p, as 720p as a starting point does not seem to me to be the ideal resolution for increasing to 2160p. 🇪🇸 - Silent Hill f muestra 2 modos de visualización en PS5 y uno en PS5 Pro. - El modo rendimiento de PS5 sacrifica resolución, sombras, oclusión ambiental y postprocesado entre otros para alcanzar los 60fps. - A nivel visual es un juego sólido, con un uso inteligente de Unreal Engine 5 que dan resultado una ambientación excelente. - PS5 Pro arrastra los mismos problemas con ruido en ciertas sombras y oclusión ambiental como hemos visto en Silent Hill 2 o Metal Gear Solid Delta debido al PSSR. - Una opción para desactivar PSSR en PS5 Pro hubiera sido lo ideal como solución temporal. - En cuanto al rendimiento, ambas consolas mantienen un framerate estable, aunque hay secuencias que intercalan cinemáticas (bloqueadas a 30fps) y gameplay, lo que resulta algo molesto. - Mantener este framerate estable tiene un alto precio con una resolución de renderizado bastante baja. PS5 Pro se mantiene a 720p, mientras que PS5 oscila entre esos 720p~360p en el modo rendimiento. - Lo ideal hubiera sido conseguir reescalar a 4K desde 1080p, ya que 720p como punto de partida no me parece la resolución idónea para aumentar a 2160p. 🇧🇷 - Silent Hill f apresenta dois modos de exibição no PS5 e um no PS5 Pro. - O modo de desempenho do PS5 sacrifica a resolução, sombras, oclusão ambiente e pós-processamento, entre outras coisas, para atingir 60 fps. - Visualmente, é um jogo sólido, com uso inteligente do Unreal Engine 5, resultando em uma atmosfera excelente. - O PS5 Pro sofre dos mesmos problemas com ruído em certas sombras e oclusão ambiente que vimos em Silent Hill 2 e Metal Gear Solid Delta devido ao PSSR. - Uma opção para desativar o PSSR no PS5 Pro teria sido ideal como solução temporária. - Em termos de desempenho, ambos os consoles mantêm uma taxa de quadros estável, embora haja sequências que intercalam cenas (bloqueadas em 30fps) e jogabilidade, o que é um pouco irritante. - Manter essa taxa de quadros estável tem um preço alto, com uma resolução de renderização bastante baixa. O PS5 Pro permanece em 720p, enquanto o PS5 varia entre 720p e 360p no modo de desempenho. - Idealmente, teria sido melhor redimensionar para 4K a partir de 1080p, pois 720p como ponto de partida não me parece ser a resolução ideal para aumentar para 2160p.
    https://www.youtube.com/watch?v=zAj-x5f0ae0
    _____________________________
  • Bu arada, ElAnalistaDeBits son dönemde hatalı bilgiler vermeye başlamış. Mesela PS5'in Silent Hill F'deki Perf modu render çözünürlüğüne 360p-720p yazmışlar, ama gerçekte 1080p. Dying Light'ta da mesela 540p yazmışlar.


    Başka oyunlarda ise, FPS bilgileri hatalı girilmiş:



    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    PS5 Pro | LG G4 OLED 65 | Samsung Q990C Soundbar | Samsung Odyssey G7 27 | Creative SBX G6 + Beyerdynamic DT 990 Edition | Galaxy S23 Ultra
  • False King kullanıcısına yanıt

    Evet 360p olayı dikkatimi çekti benim de . Dinamik çözünürlük ve upscale söz konusu olduğu için oyunun en düşük çözünürlüğe düştüğü, en zorlandığı yerdeki çözünürlüğü yazmıştır belki diyorlar. Sonuçta 540plerden, 720plerden upscale yapılan oyunları çokça görür olduk. Şaşırtıcı olmaz bu. Digital Foundry kanalın yanlış bilgi verdiğini söylüyorsa onlara güvenirim açıkçası.


    Sonuç olarak biz bu konuda daha ziyade piksel avcılığından çok görselleri yan yana görüp ne fark var ona bakıyoruz. Çözünürlükten çok grafik farkı odaklı gidiyoruz.

    _____________________________
  • Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHElAnalistaDeBitsyoutube
    🔥 Games -70% OFF:: https://ene.ba/Analista 🔥 Buy the best games at the lowest price!: https://ene.ba/Analista-Games 🔥 Buy digital cards at the best price!: https://ene.ba/Analista-Tarjetas 🇺🇸 - Ghost of Yotei offers 3 display modes on PS5 and 4 on PS5 Pro. - Quality mode prioritizes resolution at a common resolution of 2160p on both consoles at 30fps. - Performance mode targets 60fps. PS5 has a lower resolution (generally 1440p~1080p) compared to PS5 Pro (1800p~1440p). - Ray-Tracing mode slightly improves global lighting (especially in areas of ambient occlusion and indirect indoor lighting) at 30fps. - PS5 Pro exclusively offers a Ray-Tracing Pro mode. This mode applies lighting enhancements at 60fps. This mode ranges from 1440p~1080p with PSSR. - The performance of both versions is generally solid with some minor drops on PS5 when using performance mode, but nothing noticeable. - Ghost of Yotei is a game with a solid and extremely optimized engine. Without a doubt, Sucker Punch has done an outstanding job. 🇪🇸 - Ghost of Yotei ofrece 3 modos de visualización en PS5 y 4 en PS5 Pro. - El modo calidad prioriza la resolución a una resolución común de 2160p en ambas consolas a 30fps. - El modo performance tiene como objetivo los 60fps. PS5 tiene una resolución más baja (generalmente 1440p~1080p) con respecto a PS5 Pro (1800p~1440p). - El modo Ray-Tracing mejora ligeramente la iluminación global (especialmente en la zonas de oclusión ambiental e iluminación indirecta de interiores) a 30fps. - PS5 Pro ofrece en exclusiva un modo Ray-Tracing Pro. Este modo aplica las mejoras en iluminación a 60fps. Este modo oscila entre los 1440p~1080p con PSSR. - El rendimiento de ambas versiones es sólido por lo general con alguna pequeña caída en PS5 cuando se usa el modo performance, pero nada apreciable. - Ghost of Yotei es un juego con un engine sólido y extremadamente optimizado. Sin duda, Sucker Punch ha realizado un trabajo sobresaliente. 🇧🇷 - Ghost of Yotei oferece 3 modos de visualização no PS5 e 4 no PS5 Pro. - O modo qualidade prioriza a resolução para uma resolução comum de 2160p em ambos os consoles a 30fps. - O modo desempenho tem como objetivo 60fps. O PS5 tem uma resolução mais baixa (geralmente 1440p~1080p) em relação ao PS5 Pro (1800p~1440p). - O modo Ray-Tracing melhora ligeiramente a iluminação global (especialmente em áreas de oclusão ambiental e iluminação indireta de interiores) a 30fps. - O PS5 Pro oferece exclusivamente um modo Ray-Tracing Pro. Este modo aplica as melhorias na iluminação a 60fps. Este modo oscila entre 1440p~1080p com PSSR. - O desempenho de ambas as versões é geralmente sólido, com alguma pequena queda no PS5 quando se utiliza o modo de desempenho, mas nada apreciável. - Ghost of Yotei é um jogo com um motor sólido e extremamente otimizado. Sem dúvida, a Sucker Punch fez um trabalho notável.
    https://www.youtube.com/watch?v=OIU7wVwlo_Y
    _____________________________
  • Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHElAnalistaDeBitsyoutube
    🇺🇸 - Call of Duty Black OPS 7 is now available in early beta on all platforms. In this video, we'll review the differences between the Old Gen and the current generation. - PS4 receives even more visual cuts than we saw in Black OPS 6. Less interaction with the environment, worse lighting, shadows, textures, level of detail, etc. - PS5 lowers the rendering resolution, shadows, and reflections in 120Hz mode. - In terms of performance, PS5 remains stable most of the time in either mode (60Hz or 120Hz). PS4 shows a constant irregular frame rate, ranging from 60 to 40fps. - It's clear that after 12 years, it's surprising that PS4 continues to receive games like Call of Duty with a minimum level of quality. We won't have the same experience as on PS5, clearly, but it could be worse. 🇪🇸 - Call of Duty Black OPS 7 ya tiene su beta disponible de forma anticipada en todas las plataformas. En este video repasaremos las diferencias entre la Old Gen y la actual. - PS4 recibe aún más recortes visuales que los que vimos en Black OPS 6. Menor interación con el entorno, peor iluminación, sombras, texturas, nivel de detalle, etc. - PS5 rebaja la resolución de renderizado, sombras y reflejos en el modo 120Hz. - En cuanto al rendimiento, PS5 lo mantiene estable la mayoría del tiempo en cualquiera de los 2 modos (60Hz o 120Hz). PS4 muestra un framerate irregular constante, oscilando entre los 60~40fps. - Esta claro que después de 12 años, sorprende que PS4 siga recibiendo juegos como Call of Duty con un mínimo de calidad. No tendremos la misma experiencia que en PS5 claramente, pero podría ser peor. 🇧🇷 - Call of Duty Black OPS 7 já tem sua versão beta disponível antecipadamente em todas as plataformas. Neste vídeo, vamos revisar as diferenças entre a Old Gen e a atual. - O PS4 recebe ainda mais cortes visuais do que os que vimos no Black OPS 6. Menor interação com o ambiente, pior iluminação, sombras, texturas, nível de detalhes, etc. - O PS5 reduz a resolução de renderização, sombras e reflexos no modo 120Hz. - Em termos de desempenho, o PS5 mantém-se estável na maior parte do tempo em qualquer um dos dois modos (60Hz ou 120Hz). O PS4 apresenta uma taxa de quadros irregular constante, oscilando entre 60 e 40 fps. - É claro que, após 12 anos, é surpreendente que o PS4 continue recebendo jogos como Call of Duty com um mínimo de qualidade. Não teremos a mesma experiência que no PS5, claramente, mas poderia ser pior.
    https://www.youtube.com/watch?v=_XqIbYiEuiE
    _____________________________
  • Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHElAnalistaDeBitsyoutube
    Call of Duty Black OPS 7 | PC - PS5 - PS5 Pro - Xbox Series S/X | Graphics Comparison Beta
    https://www.youtube.com/watch?v=ZxbY3YJ2hEE
    _____________________________
  • Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH


    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH


    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH


    Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH
    _____________________________




  • Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHElAnalistaDeBitsyoutube
    🇺🇸 - This comparison focuses on PCs and their graphics settings. PS5 Pro has been used as a reference for the maximum quality that can be obtained on consoles. - The PC version has numerous settings that can be adjusted. In reality, except for a few settings such as shadows, textures, or lighting, there is no significant difference between them, and the game remains visually appealing even at low settings. - PS5 Pro uses settings that range from High to Medium. - DLSS remains the most recommended upscaling option. The PS5 Pro shows inferior quality in this regard compared to DLSS or FSR. - On PC, we can still achieve acceptable numbers at high settings at 1080p with an RTX 3050. This speaks very well of its optimization. 🇪🇸 - Esta comparativa está centrada en PC y sus settings gráficos. Se ha utilizado PS5 Pro para tomar como referencia la calidad máxima que se puede obtener en consolas. - La versión de PC tiene numerosos settings para ajustar. Realmente, salvo unos pocos settings como sombra, texturas o iluminación, no hay una diferencia considerable entre ellos y el juego sigue siendo atractivo visualmente incluso en bajo. - PS5 Pro utiliza settings que oscilan entre Alto y Medio. - DLSS sigue siendo la opción más recomendable de reescalado. PS5 Pro muestra una calidad inferior en este aspecto comparado con DLSS o FSR. - En PC podemos seguir obteniendo números aceptables en alto a 1080p con una RTX 3050. Esto habla realmente bien de su optimización. 🇧🇷 - Esta comparação centra-se no PC e nas suas configurações gráficas. Utilizou-se a PS5 Pro como referência para a qualidade máxima que se pode obter nas consolas. - A versão para PC tem várias configurações que podem ser ajustadas. Na verdade, com exceção de algumas configurações como sombras, texturas ou iluminação, não há uma diferença considerável entre elas e o jogo continua a ser visualmente atraente, mesmo em configurações baixas. - A PS5 Pro utiliza configurações que variam entre Alta e Média. - O DLSS continua sendo a opção mais recomendável para redimensionamento. O PS5 Pro apresenta uma qualidade inferior nesse aspecto em comparação com o DLSS ou o FSR. - No PC, podemos continuar obtendo números aceitáveis em alta definição a 1080p com uma RTX 3050. Isso diz muito a favor de sua otimização.
    https://www.youtube.com/watch?v=bq7fcShMHJI
    _____________________________
  • Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHElAnalistaDeBitsyoutube
    https://rog.asus.com/es/gaming-handhelds/rog-ally/rog-xbox-ally-x-2025/?utm_source=pr&utm_medium=media&utm_campaign=prrogxboxallyx https://estore.asus.com/es/rog-xbox-ally-x.html?config=90NV00H2-M003N0&utm_source=pr&utm_medium=media&utm_campaign=rogxboxallyxsh 🇺🇸 - Steam Deck settings are set to LOW/VERY LOW, while ROG Xbox Ally X settings are set to medium, which is closer to the original PS5 settings in performance mode. - However, keep in mind that Ray Tracing is disabled on Xbox Ally X and Steam Deck. - I recommend always enabling Frame Generation above 40fps and never below 35fps. If the game cannot natively reach 35-40fps, I recommend lowering the settings or not enabling it. - Spider-Man 2 is one of the most demanding games from Playstation Studios at the moment, and its performance on ROG Xbox Ally X is surprising. We are undoubtedly looking at a new generation of handheld PCs. 🇪🇸 - Los settings de Steam Deck se sitúan en LOW/VERY LOW, mientras que con ROG Xbox Ally X están en medio, algo más cerca de los settings originales de PS5 en el modo performance. - Sin embargo, hay que tener en cuenta que el Ray-Tracing está desactivado en Xbox Ally X y Steam Deck. - Recomiendo activar Frame Generation siempre por encima de los 40fps y nunca por debajo de 35fps. Si el juego no consigue de forma nativa alcanzar los 35-40fps, recomiendo bajar los settings o no activarlo. - Spider-Man 2 es uno de los juegos más exigentes de Playstation Studios actualemente y sorprende el rendimiento en ROG Xbox Ally X. Sin duda estamos ante una nueva generación de PC Handhelds. 🇧🇷 - As configurações do Steam Deck estão em LOW/VERY LOW, enquanto que no ROG Xbox Ally X estão no meio, um pouco mais próximas das configurações originais do PS5 no modo performance. - No entanto, é preciso ter em conta que o Ray-Tracing está desativado no Xbox Ally X e no Steam Deck. - Recomendo ativar a Frame Generation sempre acima dos 40 fps e nunca abaixo dos 35 fps. Se o jogo não conseguir atingir nativamente os 35-40 fps, recomendo baixar as configurações ou não ativá-la. - Spider-Man 2 é um dos jogos mais exigentes da Playstation Studios atualmente e o desempenho no ROG Xbox Ally X é surpreendente. Sem dúvida, estamos diante de uma nova geração de PCs portáteis.
    https://www.youtube.com/watch?v=Uw1usmhDQ5k
    _____________________________
  • Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHElAnalistaDeBitsyoutube
    🇺🇸 - During the Black OPS 7 beta, I had the opportunity to test its performance on ROG Xbox Ally X, and the results were remarkably good. - With FSR set to Quality, we can achieve a frame rate of over 70fps. - The graphics settings on Xbox Ally X are balanced, with textures, shadows, and reflections set to medium. - As I always recommend, to enable frame generation, it is advisable that the game be capable of rendering 40fps natively. Otherwise, I recommend not enabling it or lowering the settings. 🇪🇸 - Durante la beta de Black OPS 7 tuve la oportunidad de probar su rendimiento en ROG Xbox Ally X y los resultados fueron considerablemente buenos. - Con FSR en Calidad, podemos conseguir una tasa que oscila por encima de los 70fps. - Los settings gráficos de Xbox Ally X están en balanced, con texturas, sombras y reflejos en medio. - Como siempre recomiendo, para activar frame generation lo recomendable es que el juego sea capaz de renderizar 40fps de forma nativa. De lo contrario, recomiendo no activarlo o bajar los settings. 🇧🇷 - Durante a versão beta do Black OPS 7, tive a oportunidade de testar seu desempenho no ROG Xbox Ally X e os resultados foram consideravelmente bons. - Com o FSR em Qualidade, podemos obter uma taxa que oscila acima de 70 fps. - As configurações gráficas do Xbox Ally X estão em equilibradas, com texturas, sombras e reflexos médios. - Como sempre recomendo, para ativar a geração de quadros, é recomendável que o jogo seja capaz de renderizar 40 fps de forma nativa. Caso contrário, recomendo não ativá-lo ou diminuir as configurações.
    https://www.youtube.com/watch?v=X3CWAjaQ-5E
    _____________________________
  • Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHElAnalistaDeBitsyoutube
    https://www.instant-gaming.com/es/15086-comprar-horizon-forbidden-west-complete-edition-complete-edition-pc-juego-steam-europe/?igr=analistadebits
    https://www.youtube.com/watch?v=ybm3nwUstUY


    https://www.youtube.com/watch?v=ybm3nwUstUY

    _____________________________
  • Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHElAnalistaDeBitsyoutube
    https://www.instant-gaming.com/es/16797-comprar-god-of-war-ragnarok-pc-steam/?igr=analistadebits
    https://www.youtube.com/watch?v=063x0ywFljM
    _____________________________
  • Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCHElAnalistaDeBitsyoutube
    https://www.instant-gaming.com/es/9015-comprar-the-outer-worlds-2-pc-steam/?igr=analistadebits 🇺🇸 - The Outer Worlds 2 offers three display modes on consoles: Quality, Balanced, and Performance. - Quality and Balanced modes display similar graphics settings, with the biggest difference being the rendering resolution. - Performance mode targets 60fps, sacrificing resolution, draw distance, shadows, level of detail, and some textures. - PS5 Pro offers a higher internal resolution than PS5/XSX. Performance mode is undoubtedly the best option on consoles. - PC offers Multi Frame Generation for RTX 5000 graphics with DLSS, significantly increasing performance. 🇪🇸 - The Outer Worlds 2 ofrece 3 modos de visualización en consolas: Quality, Balanced y Performance. - El modo quality y balanced muestran settings gráficos similares, donde la mayor diferencia está en la resolución de renderizado. - El modo performance tiene como objetivo los 60fps sacrificando la resolución, distancia de dibujado, sombras, nivel de detalle y algunas texturas. - PS5 Pro ofrece un resolución interna mayor con respecto a PS5/XSX. Sin duda, en consolas el modo performance es la opción más acertada. - PC ofrece Multi Frame Generation para gráficas RTX 5000 con DLSS, aumentando de forma considerable el rendimiento. 🇧🇷 - The Outer Worlds 2 oferece três modos de exibição em consoles: Qualidade, Balanceado e Desempenho. - Os modos Qualidade e Balanceado exibem configurações gráficas semelhantes, com a maior diferença sendo a resolução de renderização. - O modo Desempenho visa 60 fps, sacrificando resolução, distância de renderização, sombras, nível de detalhes e algumas texturas. - O PS5 Pro oferece uma resolução interna maior que o PS5/XSX. O modo Desempenho é, sem dúvida, a melhor opção em consoles. - O PC oferece Geração de Multiquadros para gráficos RTX 5000 com DLSS, aumentando significativamente o desempenho.
    https://www.youtube.com/watch?v=kQQvQcUiUfk
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 149150151152153
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.