![]() IN THIS VIDEO I COMPARE GRAPHICS AND DETAILS OF GTA 5 WITH GTA 6
HOPE YOU GUYS ENJOYED
TIME CODE
00:00 - INTRO
00:11 - PROTAGONIST DETAILS
01:40 - GRAPHICS COMPARISON
02:15 - SUNSET
03:21 - NIGHT TIME
03:40 - EXPLOSIONS
viewers discretion advised
this video is only made for entertainment and educational purpose only . all characters shown in this video are fictional and all clips recorded and edited by myself https://www.youtube.com/watch?v=3ih0mVAGQfc&ab_channel=GRIZZLYBEAR |
Yeni Nesil Grafikler | PC vs PS vs XBOX vs SWITCH (150. sayfa)



-
-
Sanflixyoutube
Credits: Grand Theft Auto VI Trailer 2: https://youtu.be/VQRLujxTm3c Music provided by Epidemic sound: For Real Tho - Toby Tranterhttps://www.youtube.com/watch?v=zLv0DZfOCOM&ab_channel=Sanflix -
2.fragman seni tatmin ettimi ? 1.fragmandaki grafikleri yetersiz bulmustun
-
2. fragman da grafik kalitesi olarak ilkiyle benzer. Her ne kadar grafikleri yetersiz bulmuş olsam da çevre detaylarıyla ve haritanın çeşitliliğiyle etkilemeyi başarıyor.
Düz ps5'te 2kya yakın bir çözünürlükte rtgi açık şekilde çalışıyor. Yansımaların bir kısmı rt bir kısmı klasik ssr tekniğiymiş. Performans yüzünden hepsini rt yapmamışlar. Gölgelerde ise hiç rt yokmuş. Buna rağmen hiç fena durmuyor. Pro'da yansımaların hepsi rt olabilir. Üstüne belki gölgelerde de rt olur. Bi tık da çözünürlük arttırabilirlerse tamam işte. Pc ise ayrı bir olay. Ben full rt desteğinin yanında path tracing de geleceğini düşünüyorum. Kaç yıllık cyberpunk'a path tracing geldi. Gta 6'ya gelmezse ayıp olur. İşte o zaman görsel olarak tatmin eder herkesi. Çünkü dokular harika, karakter modellemeleri, detayları, poligon sayıları falan üst düzey. Saç ve fizik efektleri mükemmel.Oyunda herhangi bir eksik göremiyorsun. Tek eksik her ne kadar iyi görünse de aydınlatmanın günümüz teknolojisinin ötesinde birşey sunmaması. Bunu sadece path tracing ile kırabilirler. Oyun bambaşka bir görünüme kavuşabilir. Bunun için de pcye çıkmasını bekleyeceğiz bakalım.
Genel olarak tatmin oldum ama. Temeli sağlam çünkü. Yapılacak modları falan da düşününce tüm açıklar kapatılır.
-
ilk fragmana göre grafiklerde çok daha realistik bir hava yokmu ? ilk fragmandaki grafik efekti ve karakter modellemeleri plastik gibi duruyor 2.fragmana göre.
2.Fragmanda çok daha realistik bir grafik tarzı gördüm.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İlk trailer biraz aha renk cümbüşüydü. Kontrastlı bir görüntü, göz alıcı bir sunum. 2. trailer ara sinematiklerden ve oyun içi görüntülerden oluştuğu için o tarz patlayan kontrast görüntüler kullanılmamış. Oyunda ne göreceksek o gösterilmiş. O yüzden daha doğal duruyor. Yoksa teknik olarak bir fark yok aslına bakarsak.
-
GTA 6 PS5 Pro'da Daha İyi Görünecek mi? Uzmanlar Kararlarını Verdi
Teknoloji uzmanı Digital Foundry, GTA 6 fragmanı 2 hakkında analizlerini sunuyor.
IGN , gördüklerimizi analiz etmek ve en yeni GTA 6 fragmanından çıkarabileceğimiz herhangi bir ders olup olmadığını ve bunun konsolda gerçek bir oyun deneyimine nasıl çevrilebileceğini anlamak için Digital Foundry'den Alexander Battaglia ile görüştü . Ve ortaya çıktı ki, çevirebiliyoruz.
Battaglia, "Fragman 30 fps'de çalışıyor ve tamamen -muhtemelen- gerçek zamanlı ara sahnelerden oluşuyor ve oynanıştan değil -bu yüzden ekranın üstünde ve altında siyah çubuklar var," diyor. "Oyunun bu tür ara sahneler için birincil hedefinin 30 fps olduğunu düşünüyorum ve oynanış için de muhtemelen aynı şey geçerli."
PS5 ve Xbox Series X'te 30 fps yeni bir şey değil. Oyunlar genellikle 30 fps'de 4K çözünürlüğe kadar öncelik veren bir sadakat modu veya daha düşük çözünürlükte 60 fps'yi hedefleyen bir performans moduyla gelir. Ancak PS5 Pro'nun piyasaya sürülmesiyle Sony, iki modu birleştirmek için çaba sarf etti ve Battaglia'nın oyunun piyasaya sürülmesine daha yakın bir zamanda bunun gerçekleşeceğini söylediği bir şey.
"Fragmandaki görüntü kalitesi göz önüne alındığında, bu düşük dahili çözünürlükten dolayı FSR1'in (AMD'nin yapay zeka performans geliştirme aracı ve PS5 Pro'nun PSSR'sinin temeli) kullanılmasından kaynaklanıyor olabilir. PS5 Pro, PSSR kullanımıyla görüntü kalitesini artırarak daha az bulanıklığa sahip, daha az takma adlı, daha ayrıntılı bir görüntü elde edebilir."
Kişisel olarak, her zaman sadakat modu yerine performans modunu tercih etme eğilimindeyim, ancak PS5 Pro için en önemli satış noktalarından biri, bu seçimi yapmak zorunda olmamanız, ikisine de sahip olabilmenizdir. Dolayısıyla Digital Foundry, PS5 Pro'nun görüntü kalitesini artırabileceğini düşünse de, asıl soru şu: GTA 6 konsolda 60 fps'de çalışacak mı?
YouTube'da yayınlanan Digital Foundry teknik dökümünde , panel GTA 6'nın konsolda 60 fps'ye ulaşamayacağı konusunda hemfikir görünüyor. "RTGI [Ray Traced Global Illumination], devasa bir açık dünyanız olduğunda, bu şeyler 60 fps'de iyi çalışma eğiliminde olmuyor... Sanırım her şey bunun 30 fps'lik bir oyun olduğunu, belki bazı [konsollarda] 40 fps modu olduğunu gösteriyor."
Fragmanda ışın izleme yoğun bir şekilde kullanılıyor ve bu PS5 Pro'da daha da geliştirilebilir.
Meselenin özünde, Digital Foundry'nin GTA 6'nın sadece teknik açıdan değil, aynı zamanda sanatsal açıdan da ayrılmaz bir parçası olduğunu söylediği ışın izleme var. "RTGI'dan kurtulamazsınız. Oyunun çalışma şeklinin doğasında var. Ve fragman boyunca yer alıyorlar, bu yüzden onları açıkça oyunun bir parçası haline getirdiler."
Rockstar'ın Sunshine State versiyonu Leonida, ışıkla doludur. İster parlak plajlara ve bronzlaşmış vücutlara vuran güneşin kendisinden, ister Vice City'nin gece hayatını aydınlatan neon ışıklarından olsun, ışın izleme GTA 6'nın sanat yönetiminin özü gibi görünüyor ve ayrıca muhtemelen 30 fps'den daha yüksek çalışmamasının nedeni de bu. Ayrıca PS5 Pro oyuncularının PS5 ve Xbox Series X muadillerine göre en çok keyif aldığı yer burası olabilir: Battaglia, "Fragmanda ışın izleme yoğun bir şekilde kullanılıyor ve bu PS5 Pro'da daha da geliştirilebilir," diyor.
PS5 Pro'daki ışın izleme iyileştirmeleri varsayımsal olsa da, Rockstar'ın GTA 6'nın görünümünde RTGI'nin önemini vurguladığını görmek için yeni GTA 6 fragmanını ilk fragmanla karşılaştırmanız yeterli. "Gerçek zamanlı ışın izlemeli şeffaflık yansımaları bu fragmanda çok daha belirgin, bu nedenle bira şişelerindeki camlar, arabaların ön camları, bina pencereleri ve daha fazlası özellikle iyi görünüyor." Yüz milyonlarca GTA hayranının takıntılı olduğu köpüklü bira, GTA 6'nın 60 fps'de çalışmamasının nedeni olabilir, ancak aynı zamanda GTA 6'nın PS5 Pro'da daha da iyi görünmesinin nedeni de olabilir.
30 fps konsollar arasında varsayılan gibi görünse de, PS5 Pro'nun daha iyi ışın izleme yetenekleri, bu önemli GTA 6 özelliğinin Sony'nin daha güçlü konsolunda daha iyi bir şekilde sergilenmesi gerektiği anlamına geliyor. Şu ana kadar, PS5 Pro'nun temel konsola göre sunduğu iyileştirmeler bir oyundan diğerine büyük ölçüde değişiyor ve Assassin's Creed Shadows şu anda konsolun neler yapabileceğini en iyi şekilde sergiliyor . Ancak Rockstar ve GTA 6'nın bunu bir adım öteye taşıyıp farkı daha da belirgin hale getirmesini umuyorum.
Güçlü ölçeğin diğer ucunda ise şu anda GTA 6'yı oynayabilen en zayıf konsol olan Xbox Series S yer alıyor (Rockstar'ın GTA 6'yı Switch 2'ye getirip getirmeyeceği henüz belli değil). Digital Foundry, GTA 6'yı Series S'e getirmek için Rockstar'ın oyunu 30 fps'de ve 1080p altı çözünürlükte çalıştırmak için ışın izlemeyi tamamen feda etmesi gerekebileceğini söylüyor. Ancak Series S hala Series X ile aynı seviyede CPU gücüne ve depolama alanına sahip, bu yüzden imkansız değil.
GTA 6'nın raflara çıkmasına daha bir yıl var (üzücü bir şekilde) ve şu ana kadar sadece iki fragman yayınlandığından, hala çok sayıda bilinmeyen değişken var. Ancak ilk GTA 6 fragmanından en yenisine yapılan değişiklikler bile PS5'te yakalanan sabit 30 fps'den iyileştirilmiş ışın izlemeye kadar birçok ilginç teknik ayrıntıyı ortaya koyuyor. Ve tarih bize Rockstar'ın genellikle sadece 30 fps GTA oyunları yayınladığını söylerken, tüm işaretler GTA 6 için de aynı şeyi gösteriyor - ancak fragmanlara bakılırsa, seri hiç bu kadar iyi görünmemişti.
ıgn
Will GTA 6 Look Even Better on PS5 Pro? Experts Give Their Verdict - IGNhttps://www.ign.com/articles/will-gta-6-look-even-better-on-ps5-pro-experts-give-their-verdict?utm_campaign=trueAnthem%3A+Manual&utm_medium=trueAnthem&utm_source=facebook
-
PS5 Pro, PSSR 2 sayesinde, 60 FPS'de yüksek görüntü kalitesi verebilir. Fakat 60 modunda CPU'dan dolayı şehrin yoğunluğu ve detay seviyesinde belirgin düşüş yaşanır. O sebeple, şu anki konsollar için bu işin oluru 40 FPS.
30'a mahkum olacağımızı sanmıyorum. 40 modunu artık Ubisoft bile koyuyor. Rockstar da -umarım- es geçmez.
Ben 40 FPS'yi dert etmem. 30'dan çok daha iyi oluyor. Hatta frametime olarak, 30 ile 60'ın tam ortasına denk. Tabi bir 60 seçeneği olursa, aksiyonlu görevlerde falan 60 moduna alırız.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 9 Mayıs 2025; 20:11:29 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Cycu1youtube
🌟 Got an idea for my next graphics comparison? I’d love to hear your suggestions! Drop your ideas in the comments, and I’ll see what I can do 😉. Your likes, shares, and channel support mean the world to me and help make this channel awesome! 🙌 ☕ Buy me a coffee: buymeacoffee.com/cycu1 🎉 Support me on Patreon: https://www.patreon.com/Cycu1 🎮 Join the YouTube channel: https://www.youtube.com/channel/UCD3rfp47a3xZuqHhllcIvIA/join Thanks for being amazing and helping this community grow! 🚀 Many thanks to Bethesda for providing review key PC Gameplay was captured on following rig: -Gigabyte RTX 4080 Eagle OC 16GB -Gigabyte Z790 Aorus Elite AX -Gigabyte UD1300GM PG5 -Intel i7 13700K -Corsair Vengeance DDR5 32GB -Samsung 980 Pro SSD 2TB / 1TB / 500GB -Barracuda 4TB HDD -Windows 11 -Be quiet! Silent Loop 2 360mm -Be quiet! Pure Base 600 BGW20 Kanał GRANALIZA po polsku: https://www.youtube.com/channel/UCD595AzU-cjds_slXwNHgeA Cycu1 Bilibili official Channel: https://space.bilibili.com/3537123885975590 Consider supporting my channel for cool bonuses: https://www.youtube.com/channel/UCD3rfp47a3xZuqHhllcIvIA/join Looking good quality gameplay for your own videos? Consider subscribing my other channels to be up to date! Cycu1 Xbox Archive https://www.youtube.com/channel/UCp-l2UOAGLVCHDUACpOPa0Q Cycu1 PlayStation Archive https://studio.youtube.com/channel/UCWdvw2QgaRXOK76mwOTaLPA Cycu1 Nintendo Archive https://studio.youtube.com/channel/UCtiv_Y4j86czF9lfk5KsQ-g Follow me on Twitter: https://twitter.com/Cyckiewicz Find me on Facebook: https://www.facebook.com/Cycu1YT/ Cycu1's friends: Jabcook: https://www.youtube.com/user/jabcook Easy Unboxing: https://www.youtube.com/channel/UCGvEuEUcKuP2yj5xSLRTrxQ Quick Expert Reviews https://www.youtube.com/channel/UC88hzx1yvz8nm3lPPRq3R6A FA Gamez: https://www.youtube.com/user/MrXboxgamer007https://www.youtube.com/watch?v=l9IgkY_kQ9o&ab_channel=Cycu1 -
ElAnalistaDeBitsyoutube
🔥 Play DOOM starting at $13.22 with Game Pass: https://ene.ba/Analista-GamePas 🔥 Games -70% OFF:: https://ene.ba/Analista 🔥 Crashback May Sales: https://ene.ba/Analista-CashbackMayo Xbox Series S: Upscaled 1080p/60fps (From Dynamic 831p) Xbox Series X: Upscaled 2160p/60fps (From Dynamic 1440p) PS5: Upscaled 2160p/60fps (From Dynamic 1440p) PS5 Pro: Upscaled 2160p/60fps (From Dynamic 1662p) - All platforms have a single display mode at 60fps. - FOV is adjustable on all platforms. For this comparison, it is set to 105. - Xbox Series S performs across the board visual clipping. Level of detail, draw distance, textures, global illumination, post-processing... - Xbox Series S resolution in open environments can drop to 635p. - PS5 shows a lower average resolution compared to Xbox Series X, but adding slight improvements in vegetation and terrain. - PS5 Pro adds anecdotal improvements in this game. A higher maximum resolution, better anisotropic filtering and small improvements in draw distance. - In terms of performance, the 60fps are practically flawless on all platforms. - IDTech once again dazzles us with a cutting-edge visuals and a stability that few games can exhibit. - DOOM The Dark Ages is available on Game Pass and is the cheapest way to play it. I recommend Eneba to purchase the subscription: https://ene.ba/Analista-GamePas - Eneba has also taken the opportunity to put on offer the entire DOOM saga in their store. You can have a look here: https://ene.ba/Analista-Doom - Soon there will be content related to the PC version. Don't miss it, because it's a visual spectacle. - Todas las plataformas tienen un único modo de visualización a 60fps. - El FOV es ajustable en todas las plataformas. Para esta comparativa, se ha configurado en 105. - Xbox Series S realiza recortes a nivel visual generalizados. Nivel de detalle, distancia de dibujado, texturas, iluminación global, postprocesado... - La resolución de Xbox Series S en entornos abiertos puede caer a 635p. - PS5 muestra una resolución media menor con respecto a Xbox Series X, pero añadiendo ligeras mejoras en vegetación y terreno. - PS5 Pro añade mejoras anecdóticas en este juego. Una resolución máxima mayor, mejor filtrado anisotrópico y pequeñas mejoras en la distancia de dibujado. - En cuanto al rendimiento, los 60fps son prácticamente impecables en todas las plataformas. - IDTech vuelve a deslumbrarnos con un apartado visual puntero y una estabilidad que pocos juegos pueden exhibir. - DOOM The Dark Ages está disponible en Game Pass y es la forma más barata de jugarlo. Os recomiendo Eneba para adquirir la suscripción: https://ene.ba/Analista-GamePas - Eneba también ha aprovechado para poner en oferta toda la saga DOOM en su tienda. Podéis echar un vistazo aquí: https://ene.ba/Analista-Doom - Próximamente habrá contenido relacionado con la versión de PC. No os lo perdáis, porque es un espectáculo visual.https://www.youtube.com/watch?v=Io7A-Zwlcyc&ab_channel=ElAnalistaDeBits -
-
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ElAnalistaDeBitsyoutube
🔥 Play DOOM starting at $13.22 with Game Pass: https://ene.ba/Analista-GamePas 🔥 Games -70% OFF:: https://ene.ba/Analista 🔥 Crashback May Sales: https://ene.ba/Analista-CashbackMayo Xbox Series S: Upscaled 1080p/60fps (From Dynamic 831p) Xbox Series X: Upscaled 2160p/60fps (From Dynamic 1440p) PS5: Upscaled 2160p/60fps (From Dynamic 1440p) PS5 Pro: Upscaled 2160p/60fps (From Dynamic 1662p) - All platforms have a single display mode at 60fps. - FOV is adjustable on all platforms. For this comparison, it is set to 105. - Xbox Series S performs across the board visual clipping. Level of detail, draw distance, textures, global illumination, post-processing... - Xbox Series S resolution in open environments can drop to 635p. - PS5 shows a lower average resolution compared to Xbox Series X, but adding slight improvements in vegetation and terrain. - PS5 Pro adds anecdotal improvements in this game. A higher maximum resolution, better anisotropic filtering and small improvements in draw distance. - In terms of performance, the 60fps are practically flawless on all platforms. - IDTech once again dazzles us with a cutting-edge visuals and a stability that few games can exhibit. - DOOM The Dark Ages is available on Game Pass and is the cheapest way to play it. I recommend Eneba to purchase the subscription: https://ene.ba/Analista-GamePas - Eneba has also taken the opportunity to put on offer the entire DOOM saga in their store. You can have a look here: https://ene.ba/Analista-Doom - Soon there will be content related to the PC version. Don't miss it, because it's a visual spectacle. - Todas las plataformas tienen un único modo de visualización a 60fps. - El FOV es ajustable en todas las plataformas. Para esta comparativa, se ha configurado en 105. - Xbox Series S realiza recortes a nivel visual generalizados. Nivel de detalle, distancia de dibujado, texturas, iluminación global, postprocesado... - La resolución de Xbox Series S en entornos abiertos puede caer a 635p. - PS5 muestra una resolución media menor con respecto a Xbox Series X, pero añadiendo ligeras mejoras en vegetación y terreno. - PS5 Pro añade mejoras anecdóticas en este juego. Una resolución máxima mayor, mejor filtrado anisotrópico y pequeñas mejoras en la distancia de dibujado. - En cuanto al rendimiento, los 60fps son prácticamente impecables en todas las plataformas. - IDTech vuelve a deslumbrarnos con un apartado visual puntero y una estabilidad que pocos juegos pueden exhibir. - DOOM The Dark Ages está disponible en Game Pass y es la forma más barata de jugarlo. Os recomiendo Eneba para adquirir la suscripción: https://ene.ba/Analista-GamePas - Eneba también ha aprovechado para poner en oferta toda la saga DOOM en su tienda. Podéis echar un vistazo aquí: https://ene.ba/Analista-Doom - Próximamente habrá contenido relacionado con la versión de PC. No os lo perdáis, porque es un espectáculo visual.https://www.youtube.com/watch?v=Io7A-Zwlcyc&ab_channel=ElAnalistaDeBits -
Cycu1youtube
Please note the Remaster has much more intense post process effects that's why it feels more blurry - Motion Blur was impossible to turn off entirely. Discover the all-new enhancements in The Sinking City: Remastered—from stunning Unreal Engine 5 lighting and ultra-detailed 4K textures to DLSS, FSR & TSR support. Check out the immersive Photo Mode and witness Oakmont’s eerie beauty like never before. Best of all, it’s a FREE UPDATE for all original owners. 🌟 Got an idea for my next graphics comparison? I’d love to hear your suggestions! Drop your ideas in the comments, and I’ll see what I can do 😉. Your likes, shares, and channel support mean the world to me and help make this channel awesome! 🙌 ☕ Buy me a coffee: buymeacoffee.com/cycu1 🎉 Support me on Patreon: https://www.patreon.com/Cycu1 🎮 Join the YouTube channel: https://www.youtube.com/channel/UCD3rfp47a3xZuqHhllcIvIA/join Thanks for being amazing and helping this community grow! 🚀 Many thanks to Frogware for providine early access code! Kanał GRANALIZA po polsku: https://www.youtube.com/channel/UCD595AzU-cjds_slXwNHgeA Cycu1 Bilibili official Channel: https://space.bilibili.com/3537123885975590 Consider supporting my channel for cool bonuses: https://www.youtube.com/channel/UCD3rfp47a3xZuqHhllcIvIA/join Looking good quality gameplay for your own videos? Consider subscribing my other channels to be up to date! Cycu1 Xbox Archive https://www.youtube.com/channel/UCp-l2UOAGLVCHDUACpOPa0Q Cycu1 PlayStation Archive https://studio.youtube.com/channel/UCWdvw2QgaRXOK76mwOTaLPA Cycu1 Nintendo Archive https://studio.youtube.com/channel/UCtiv_Y4j86czF9lfk5KsQ-g Follow me on Twitter: https://twitter.com/Cyckiewicz Find me on Facebook: https://www.facebook.com/Cycu1YT/ Cycu1's friends: Jabcook: https://www.youtube.com/user/jabcook Easy Unboxing: https://www.youtube.com/channel/UCGvEuEUcKuP2yj5xSLRTrxQ Quick Expert Reviews https://www.youtube.com/channel/UC88hzx1yvz8nm3lPPRq3R6A FA Gamez: https://www.youtube.com/user/MrXboxgamer007https://www.youtube.com/watch?v=F1PJ9mcDDqM&ab_channel=Cycu1 -
Oyun çıktığı zaman oyuncu olarak görsel kalite bâbında ben oynayıp karar vereceğim.
İşin uzmanlarının nedediği,40 yıllık bir oyun sever olarak beni hiç enterese etmiyor.
-
ElAnalistaDeBitsyoutube
🔥 Games -70% OFF:: https://ene.ba/Analista 🔥 Buy the best games at the lowest price!: https://ene.ba/Analista-Games 🔥 Buy digital cards at the best price!: https://ene.ba/Analista-Tarjetashttps://www.youtube.com/watch?v=YBW2nvNO17c&ab_channel=ElAnalistaDeBits -
Digital Foundryyoutube
Produced by talented Polish developer, People Can Fly, the original Painkiller was incredibly impressive from a technological perspective back at launch in 2004. Today, thanks to Nvidia's RTX Remix technology, the game receives a full path-traced upgrade. It's still work-in-progress, it's punishingly heavy in terms of performance fully maxed - but it's certainly something special. Alex looks back at the original game and what the modding team has delivered so far. Join the DF Supporter Program for pristine video downloads, behind the scenes content, early access to new videos, early access to DF Direct Weekly and much, much more: https://bit.ly/3jEGjvx Go here to check out DF merch! https://store.digitalfoundry.net Subscribe for more Digital Foundry: http://bit.ly/DFSubscribe 00:00:00 Introduction 00:00:47 What made Painkiller so great in 2004? 00:05:23 What does this RTX Remix mod add? 00:14:35 Path Tracing Performance and Optimised Settings 00:17:23 Conclusionhttps://www.youtube.com/watch?si=2chWmkav3UzzpirO&v=VyigIFJoEFQ&feature=youtu.be
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
GameSpotyoutube
What did you think of the Unreal 5 demo of the Witcher 4? #Sponsored by @PlayStation #PlayStation #Witcher4 #Witcher3 #Witcherhttps://www.youtube.com/shorts/Bi41_0NYVQ8 -
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X