|
► Original Content Sponsored By Nvidia
► Watch the FULL Video Here: https://youtu.be/5AmgPEcopk8
► Support us on Patreon! https://bit.ly/3jEGjvx
► Digital Foundry YouTube: https://youtube.com/digitalfoundry
► Digital Foundry Merch: https://store.digitalfoundry.net
► Digital Foundry at Eurogamer: https://eurogamer.net/digitalfoundry
► Follow on Twitter: https://twitter.com/digitalfoundry https://www.youtube.com/watch?si=gcdmWoIati76o-e1&v=F5gEjW2lFgM&feature=youtu.beGüzel video olmuş. Keşke günümüzde de John Carmack gibi isimler olsa. Teknik konularda, amatör ruhunu koruyarak öncülük yapacak isimlere ihtiyaç var. Tabi günümüzde, grafik olarak o zamanki kadar etkileyici farklar getirilemez; ama diğer konularda gene Carmack gibi isimler çıkabilirdi. Bu arada, 2000'li yılların ortası her bakımdan çok iyidi. Pixel Shader oyunlara yedirilmeye başlanmıştı. İlk kez görülen efektlerle, oyunlar dönüşüm geçiriyordu. Kartlar günümüzden hızlı eskiyordu ama bunun karşılığı, günümüzün aksine fazlasıyla alınıyordu. Fiyatlar da daha düşüktü. Videoda, Alex'in Doom 3'teki Ultra texture'lara değinmesi de güzel olmuş. Oyunda sıkıştırmasız Ultra texture açmak için, oyundan sonra çıkan Geforce 6800 Ultra 512 MB gerekiyordu < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 20 Temmuz 2025; 22:35:33 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
PS5 Pro | LG G4 OLED 65 | Samsung Q990C Soundbar | Samsung Odyssey G7 27 | Creative SBX G6 + Beyerdynamic DT 990 Edition | Galaxy S23 Ultra
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

önceki
kullanıcısına yanıt
Hızlı






