Şimdi Ara

YENi NESiL GEARS OF WAR [ FPS Olarak Gelebilir ]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
482
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gears of War FPS'sine ne dersiniz? Kulağa alıştığımız normların çok dışında geliyor, öyle değil mi? Ancak Epic Games'ten Rod Fergussen bu konuya "Neden olmasın" şeklinde yaklaşıyor.

    OXM'e konuşan Fergusson, Gears of War FPS'sine sıcak baktığını şu sözlerle dile getirdi:

    "'Asla, asla olmaz demeyin' sözüne çok inanırım. Söz konusu olan tek şey varsa o da o an endüstride neyin ilgi çekici olduğu ve hayranların ne tarafa yönelmenizi istediğidir. Asla olmaz diyemiyoruz ama zihnimin tepesini kurcalayan bir şey de değil. Mantıklı olan ne varsa oraya göz atıyoruz ve o tarafa yönelmeye gayret ediyoruz."

    Oyun endüstrisinin en popüler kategorisinin FPS olduğu aşikar. Belki de Epic Games de bu yönde bir Gears of War FPS ile karşımıza çıkar. Fakat bildiğim kadarıyla Gears of War: Judgment, bu neslin son Gears of War'u olacak. Yani olası bir Gears of War FPS'sini ancak yeni nesilde görebiliriz. Kulağa ilginç geliyor.


    http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Gears_of_War_FPS_mi_Neden_Olmasin-30218.htm

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >







  • quote:

    Gears of War FPS could happen: “Never say never”
    Gears of War as an FPS? It goes against everything the series has stood for, but Epic Games executive producer Rod Fergusson isn’t ruling it out just yet.




    Speaking with OXM, Fergusson was asked about the possibility of Gears of War FPS.

    “I’m a big believer in never say never,” Fergusson replied, “It’s all about what’s interesting in the industry at the time and where fans want us to take it. We don’t want to say never but it’s not on the top of my mind either. We look at what makes sense and move in that direction.”

    Fergusson also relinquished new details on Gears of War: Judgment, currently in development at Buletstorm studio People Can Fly, “Our Gears game was heavily scripted – lots of cinematics, big storytelling stuff.People Can Fly is very much about things in level with a high replayability because of the Smart Spawn System,


    http://www.vg247.com/2012/08/06/gears-of-war-fps-could-happen-never-say-never-epic/

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapma Epic'cim bari sen yapma,ortalik FPS'den gecilmiyor senin bir tarzin,oturmus bir oyun düzenin var..Sirf daha fazla kitleye hitap edeyim,daha fazla satayim diye oyunun icine etme..
  • Bu kadar büyük hayran kitlesi oluşturmuş fenomen haline dönüşmüş bir oyunun tarzını değiştireceğini sanmıyorum,ancak yeni gelecek olan Geow:Judgement'dede görebileceğimiz gibi FPS benzeri hızlı silah değiştirme seçenekleri ekliyorlar.Belki cover sistemini komple değiştirmeseler bile,kontrolleri daha FPS tarzı yapabilirler.Hatta yapsınlarda bu haliyle kontrollerin ağırlığı yüzünden Gears serisi tamamen 5-10m menzili içinde oynanan shotgun festivalidir.Ama assault riflelara ağırlık verilir,haritalar daha geniş olur,oyuncu sayısı arttırılır,o zaman oyunun seyiri komple değişebilir.
  • Judgment'da ki sınıf sistemi bile FPS'ye geçiş sinyallerini veriyor yavaştan. Yeni nesilde GEOW FPS olarak gelirse şaşırmamak gerek.
  • Evet, Epic Games'i de para uğruna kaybettik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pozigamer -- 6 Ağustos 2012; 16:25:51 >
  • Xbox Live Turkce oldu yeni nesil Ex oyunlarda Turkce olacaktir. Bakalim GEOW FPS buna önculuk yapacakmi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StrafingBullet

    Bu kadar büyük hayran kitlesi oluşturmuş fenomen haline dönüşmüş bir oyunun tarzını değiştireceğini sanmıyorum,ancak yeni gelecek olan Geow:Judgement'dede görebileceğimiz gibi FPS benzeri hızlı silah değiştirme seçenekleri ekliyorlar.Belki cover sistemini komple değiştirmeseler bile,kontrolleri daha FPS tarzı yapabilirler.Hatta yapsınlarda bu haliyle kontrollerin ağırlığı yüzünden Gears serisi tamamen 5-10m menzili içinde oynanan shotgun festivalidir.Ama assault riflelara ağırlık verilir,haritalar daha geniş olur,oyuncu sayısı arttırılır,o zaman oyunun seyiri komple değişebilir.

    Ne farkı kalır güzelim oyunun CoD'dan , BF'den...Gears serisinin özelliğidir çabukluğa ve iyi bir dengede olmaktır ve tabi ki Gnasher.Gears of War 1'de rifle hiç yoktu neredeyse , 2'de TU6'dan sonra Lancer güçlendirildi mermi kapasitesinin azlığıyla çok fazla varlığını hissetirmiyordu , 3'te ise 1'e dönüş yaparak mermi kapasitesi yükseldi , active reload gücü arttırıldı ve herşey overpowereda döndü.Herşey casual'lar için...

    Epic'in bu sürekli bir değişiklik içerisinde olmasını sevmiyorum , bilmiyorum herkes sanki rahatsız şuanki yapıdan da yok FPS'idi yok Class-Based oyun idi gidiyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arm the Homeless

    quote:

    Orijinalden alıntı: StrafingBullet

    Bu kadar büyük hayran kitlesi oluşturmuş fenomen haline dönüşmüş bir oyunun tarzını değiştireceğini sanmıyorum,ancak yeni gelecek olan Geow:Judgement'dede görebileceğimiz gibi FPS benzeri hızlı silah değiştirme seçenekleri ekliyorlar.Belki cover sistemini komple değiştirmeseler bile,kontrolleri daha FPS tarzı yapabilirler.Hatta yapsınlarda bu haliyle kontrollerin ağırlığı yüzünden Gears serisi tamamen 5-10m menzili içinde oynanan shotgun festivalidir.Ama assault riflelara ağırlık verilir,haritalar daha geniş olur,oyuncu sayısı arttırılır,o zaman oyunun seyiri komple değişebilir.

    Ne farkı kalır güzelim oyunun CoD'dan , BF'den...Gears serisinin özelliğidir çabukluğa ve iyi bir dengede olmaktır ve tabi ki Gnasher.Gears of War 1'de rifle hiç yoktu neredeyse , 2'de TU6'dan sonra Lancer güçlendirildi mermi kapasitesinin azlığıyla çok fazla varlığını hissetirmiyordu , 3'te ise 1'e dönüş yaparak mermi kapasitesi yükseldi , active reload gücü arttırıldı ve herşey overpowereda döndü.Herşey casual'lar için...

    Epic'in bu sürekli bir değişiklik içerisinde olmasını sevmiyorum , bilmiyorum herkes sanki rahatsız şuanki yapıdan da yok FPS'idi yok Class-Based oyun idi gidiyor...

    Sen Gears hastasısındır bilirim ve hardcore kitle sevdikleri formülün değişmesini istemez Ama şu varki Gears her ne kadar çok iyi satsada daha büyük bir kitleye hitap edebilir,bence Gears'ı Gears yapan kontrolleri yada pompalı tüfekleri değil.Oyunun kendine has sanat yönetimi,evreni,renk paleti ve şiddeti var.Geow asla CoD'a dönüşemez zaten.Ben sıkı Geowcu değilim ama serinin her oyununu oynadım,en uzun süre 3cüsünü.Demekki yapılan casual değişiklikler beni yakalayabilmiş.Belki tekrardan yapılacak olan revizyonlar daha fazla kitleye hitap edecek,bu açıdan CoD'a benzeyebilir,satış başarısı ve kullanıcı profilinin çok olması..Ama serinin sıkı hayranlarını üzecektir o kesin.




  • Çok kötü olur benim için , fps oyunlarını oynamak bana işkence , geow seriside buna katılırsa bende seriyi devam ettiremem sanırım.
  • Bu oyunu başarılı yapan üçüncü kişi bakış açısıydı.Uzak çatışma,yakın temas ,saklanma,atlama gibi aksiyon ögeleri tps tarzına göre ayarlanmıştı.Fps olursa çok değişik bir oynanabilirlikle karşılaşacağız demektir.
  • geow'un fps olması bitişi anlamına gelir
  • Fps olarak gelirse olay biter

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StrafingBullet

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arm the Homeless

    quote:

    Orijinalden alıntı: StrafingBullet

    Bu kadar büyük hayran kitlesi oluşturmuş fenomen haline dönüşmüş bir oyunun tarzını değiştireceğini sanmıyorum,ancak yeni gelecek olan Geow:Judgement'dede görebileceğimiz gibi FPS benzeri hızlı silah değiştirme seçenekleri ekliyorlar.Belki cover sistemini komple değiştirmeseler bile,kontrolleri daha FPS tarzı yapabilirler.Hatta yapsınlarda bu haliyle kontrollerin ağırlığı yüzünden Gears serisi tamamen 5-10m menzili içinde oynanan shotgun festivalidir.Ama assault riflelara ağırlık verilir,haritalar daha geniş olur,oyuncu sayısı arttırılır,o zaman oyunun seyiri komple değişebilir.

    Ne farkı kalır güzelim oyunun CoD'dan , BF'den...Gears serisinin özelliğidir çabukluğa ve iyi bir dengede olmaktır ve tabi ki Gnasher.Gears of War 1'de rifle hiç yoktu neredeyse , 2'de TU6'dan sonra Lancer güçlendirildi mermi kapasitesinin azlığıyla çok fazla varlığını hissetirmiyordu , 3'te ise 1'e dönüş yaparak mermi kapasitesi yükseldi , active reload gücü arttırıldı ve herşey overpowereda döndü.Herşey casual'lar için...

    Epic'in bu sürekli bir değişiklik içerisinde olmasını sevmiyorum , bilmiyorum herkes sanki rahatsız şuanki yapıdan da yok FPS'idi yok Class-Based oyun idi gidiyor...

    Sen Gears hastasısındır bilirim ve hardcore kitle sevdikleri formülün değişmesini istemez Ama şu varki Gears her ne kadar çok iyi satsada daha büyük bir kitleye hitap edebilir,bence Gears'ı Gears yapan kontrolleri yada pompalı tüfekleri değil.Oyunun kendine has sanat yönetimi,evreni,renk paleti ve şiddeti var.Geow asla CoD'a dönüşemez zaten.Ben sıkı Geowcu değilim ama serinin her oyununu oynadım,en uzun süre 3cüsünü.Demekki yapılan casual değişiklikler beni yakalayabilmiş.Belki tekrardan yapılacak olan revizyonlar daha fazla kitleye hitap edecek,bu açıdan CoD'a benzeyebilir,satış başarısı ve kullanıcı profilinin çok olması..Ama serinin sıkı hayranlarını üzecektir o kesin.



    Yazdığın her cümleye katılıyorum Zaten Halo'dan sonra Xbox'ın en çok satan exclusive oyunu , Live'da en çok oynanan oyunlar arasında ilk 10'da sürekli.Yani yeterli oyuncusu ve gösterilen ilgi var.Bence Judgment-OverRun ile bir köprü olacak ve yapılan bu değişiklikleri kullanıcıların beğenisine göre oyun daha da başka bir hal alacaktır diye düşünüyorum.Epic'in bundan sonra düşündüğü kullanıcılardan DLCler , ücretli silah skinleri , prequel oyun ne kadar yolabilirsem yolayım da bir yandan hardcore oyun yapısını bozup her kesime hitap edeyim oynayan oynasın mantığındalar gibi gözüküyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arm the Homeless

    quote:

    Orijinalden alıntı: StrafingBullet

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arm the Homeless

    quote:

    Orijinalden alıntı: StrafingBullet

    Bu kadar büyük hayran kitlesi oluşturmuş fenomen haline dönüşmüş bir oyunun tarzını değiştireceğini sanmıyorum,ancak yeni gelecek olan Geow:Judgement'dede görebileceğimiz gibi FPS benzeri hızlı silah değiştirme seçenekleri ekliyorlar.Belki cover sistemini komple değiştirmeseler bile,kontrolleri daha FPS tarzı yapabilirler.Hatta yapsınlarda bu haliyle kontrollerin ağırlığı yüzünden Gears serisi tamamen 5-10m menzili içinde oynanan shotgun festivalidir.Ama assault riflelara ağırlık verilir,haritalar daha geniş olur,oyuncu sayısı arttırılır,o zaman oyunun seyiri komple değişebilir.

    Ne farkı kalır güzelim oyunun CoD'dan , BF'den...Gears serisinin özelliğidir çabukluğa ve iyi bir dengede olmaktır ve tabi ki Gnasher.Gears of War 1'de rifle hiç yoktu neredeyse , 2'de TU6'dan sonra Lancer güçlendirildi mermi kapasitesinin azlığıyla çok fazla varlığını hissetirmiyordu , 3'te ise 1'e dönüş yaparak mermi kapasitesi yükseldi , active reload gücü arttırıldı ve herşey overpowereda döndü.Herşey casual'lar için...

    Epic'in bu sürekli bir değişiklik içerisinde olmasını sevmiyorum , bilmiyorum herkes sanki rahatsız şuanki yapıdan da yok FPS'idi yok Class-Based oyun idi gidiyor...

    Sen Gears hastasısındır bilirim ve hardcore kitle sevdikleri formülün değişmesini istemez Ama şu varki Gears her ne kadar çok iyi satsada daha büyük bir kitleye hitap edebilir,bence Gears'ı Gears yapan kontrolleri yada pompalı tüfekleri değil.Oyunun kendine has sanat yönetimi,evreni,renk paleti ve şiddeti var.Geow asla CoD'a dönüşemez zaten.Ben sıkı Geowcu değilim ama serinin her oyununu oynadım,en uzun süre 3cüsünü.Demekki yapılan casual değişiklikler beni yakalayabilmiş.Belki tekrardan yapılacak olan revizyonlar daha fazla kitleye hitap edecek,bu açıdan CoD'a benzeyebilir,satış başarısı ve kullanıcı profilinin çok olması..Ama serinin sıkı hayranlarını üzecektir o kesin.



    Yazdığın her cümleye katılıyorum Zaten Halo'dan sonra Xbox'ın en çok satan exclusive oyunu , Live'da en çok oynanan oyunlar arasında ilk 10'da sürekli.Yani yeterli oyuncusu ve gösterilen ilgi var.Bence Judgment-OverRun ile bir köprü olacak ve yapılan bu değişiklikleri kullanıcıların beğenisine göre oyun daha da başka bir hal alacaktır diye düşünüyorum.Epic'in bundan sonra düşündüğü kullanıcılardan DLCler , ücretli silah skinleri , prequel oyun ne kadar yolabilirsem yolayım da bir yandan hardcore oyun yapısını bozup her kesime hitap edeyim oynayan oynasın mantığındalar gibi gözüküyor.

    Aynen dostum,Prequel'i alt stüdyoya yaptırıp hem ekstra kazanç kaynağı sağlıyorlar hemde ana stüdyo Epic'in ,Unreal engine 4 ile yeni nesil Gears'ın üzerinde çalışmasına imkan sağlıyor.Prequel diyip geçmemek lazım,bu franchise Microsoft ve Epic Games'in kontrolü altında,eğer prequel'e FPS tarzı kontrol şeması ekliyorlarsa bu yeni nesilde gelecek olan sonraki Gears'ın nasıl şekil almaya başladığının göstergesidir.

    Bana sorarsanız sonraki Gears'ın kesinlikle FPS olacağını düşünmüyorum,çok kuvvetle muhtemel TPS yapısını koruyup,daha hızlı bir aksiyon entegre edeceklerdir.Cover sisteminde ufak tefek değişiklikler yapılacaktır.Silahların çeşitliliği ve dengesinde değişiklikler olacaktır.Gears'ın kontrolleri çok enteresandır,ne Uncharted gibi akıcıdır nede FPS gibi tepkiye dayalı,ikisinin tam ortası biryerlerde.Oyunun yapısını bozmadan radikal değişiklikler yapmak zor,ayrıca Epic'in bu değişikliklere gitmek istemesinin sebebi,oyun çok sattığı halde çok az kişi tarafından ustalaşılabilmesi,gerçekten Gears'da iyi bir oyuncu olmak cidden zor.Hayatında hiç gamepadi eline almamış bir adam MW'de çok kısa sürede fırtınalar estirebiliyor,yada Battlefield'da takım oyunu içinde kendine bir rol bulabiliyor,Gears'da bu çok zor,ya çok iyisindir yada vasat.Aradaki köprüyü kurmak için oyunu casuallaştırıyorlar.

    Bu sadece bu seri için değil,hemen hemen ustalaşması uzun zaman alan,grinda dayalı her oyunda böyle.5 sene WoW oynadım,40 kişi bir araya toplanıp raid yapardık,10 runda 1 item düşmezdi bazen bir armor seti tamamlamak aylar sürerdi,PvP'de rank almak için biryerlerimizi yırtartık,arenada 2500 rating üzeri rakiplerle eşleşmemek için dua ederdik.Azmettik sebat ettik PvP de en yüksek ranki aldık arenada Gladiator olduk,en baba raid setlerini topladık,Blizzard tuttu ne yaptı?Bu saydıklarımı 1-2 hafta içerisinde çok daha az eforla alınabilir hale getirdi.Benim gibi hardcore oyuncuları uzaklaştırdı.Ne değişti hiç birşey,hala dünyanın en çok oynanan MMO'su.:)

    O yüzden bir oyunun hardcore hayranlarının gelecek değişikliklere basitleştirmelere,casual denemelerine verdikleri tepkiyi en iyi ben anlarım,ama ya geriye kalanlar? :D




  • Çöp olur aman diyim
  • Kamera ayarı koysunlar. İsteyen FPS isteyen TPS oynasın ..
  • Rahat olun beyler.En fazla bir yan oyun gelir FPS şeklinde.MS böyle bir hata yapmayacak bir şirket.Zaten MS nin elinde FPS nin kralı var.Üstelik piyasada da GEOW un yanına yaklaşacakmayı aklından geçirecek bir oyun bile yok.Ben yeni nesilde sadece GEOW için bile Xbox alırım ve eminim burda birsürü arkadaş vardır benim gibi başta Arm the Homeless olmak üzere
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StrafingBullet

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arm the Homeless

    quote:

    Orijinalden alıntı: StrafingBullet

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arm the Homeless

    quote:

    Orijinalden alıntı: StrafingBullet

    Bu kadar büyük hayran kitlesi oluşturmuş fenomen haline dönüşmüş bir oyunun tarzını değiştireceğini sanmıyorum,ancak yeni gelecek olan Geow:Judgement'dede görebileceğimiz gibi FPS benzeri hızlı silah değiştirme seçenekleri ekliyorlar.Belki cover sistemini komple değiştirmeseler bile,kontrolleri daha FPS tarzı yapabilirler.Hatta yapsınlarda bu haliyle kontrollerin ağırlığı yüzünden Gears serisi tamamen 5-10m menzili içinde oynanan shotgun festivalidir.Ama assault riflelara ağırlık verilir,haritalar daha geniş olur,oyuncu sayısı arttırılır,o zaman oyunun seyiri komple değişebilir.

    Ne farkı kalır güzelim oyunun CoD'dan , BF'den...Gears serisinin özelliğidir çabukluğa ve iyi bir dengede olmaktır ve tabi ki Gnasher.Gears of War 1'de rifle hiç yoktu neredeyse , 2'de TU6'dan sonra Lancer güçlendirildi mermi kapasitesinin azlığıyla çok fazla varlığını hissetirmiyordu , 3'te ise 1'e dönüş yaparak mermi kapasitesi yükseldi , active reload gücü arttırıldı ve herşey overpowereda döndü.Herşey casual'lar için...

    Epic'in bu sürekli bir değişiklik içerisinde olmasını sevmiyorum , bilmiyorum herkes sanki rahatsız şuanki yapıdan da yok FPS'idi yok Class-Based oyun idi gidiyor...

    Sen Gears hastasısındır bilirim ve hardcore kitle sevdikleri formülün değişmesini istemez Ama şu varki Gears her ne kadar çok iyi satsada daha büyük bir kitleye hitap edebilir,bence Gears'ı Gears yapan kontrolleri yada pompalı tüfekleri değil.Oyunun kendine has sanat yönetimi,evreni,renk paleti ve şiddeti var.Geow asla CoD'a dönüşemez zaten.Ben sıkı Geowcu değilim ama serinin her oyununu oynadım,en uzun süre 3cüsünü.Demekki yapılan casual değişiklikler beni yakalayabilmiş.Belki tekrardan yapılacak olan revizyonlar daha fazla kitleye hitap edecek,bu açıdan CoD'a benzeyebilir,satış başarısı ve kullanıcı profilinin çok olması..Ama serinin sıkı hayranlarını üzecektir o kesin.



    Yazdığın her cümleye katılıyorum Zaten Halo'dan sonra Xbox'ın en çok satan exclusive oyunu , Live'da en çok oynanan oyunlar arasında ilk 10'da sürekli.Yani yeterli oyuncusu ve gösterilen ilgi var.Bence Judgment-OverRun ile bir köprü olacak ve yapılan bu değişiklikleri kullanıcıların beğenisine göre oyun daha da başka bir hal alacaktır diye düşünüyorum.Epic'in bundan sonra düşündüğü kullanıcılardan DLCler , ücretli silah skinleri , prequel oyun ne kadar yolabilirsem yolayım da bir yandan hardcore oyun yapısını bozup her kesime hitap edeyim oynayan oynasın mantığındalar gibi gözüküyor.

    Aynen dostum,Prequel'i alt stüdyoya yaptırıp hem ekstra kazanç kaynağı sağlıyorlar hemde ana stüdyo Epic'in ,Unreal engine 4 ile yeni nesil Gears'ın üzerinde çalışmasına imkan sağlıyor.Prequel diyip geçmemek lazım,bu franchise Microsoft ve Epic Games'in kontrolü altında,eğer prequel'e FPS tarzı kontrol şeması ekliyorlarsa bu yeni nesilde gelecek olan sonraki Gears'ın nasıl şekil almaya başladığının göstergesidir.

    Bana sorarsanız sonraki Gears'ın kesinlikle FPS olacağını düşünmüyorum,çok kuvvetle muhtemel TPS yapısını koruyup,daha hızlı bir aksiyon entegre edeceklerdir.Cover sisteminde ufak tefek değişiklikler yapılacaktır.Silahların çeşitliliği ve dengesinde değişiklikler olacaktır.Gears'ın kontrolleri çok enteresandır,ne Uncharted gibi akıcıdır nede FPS gibi tepkiye dayalı,ikisinin tam ortası biryerlerde.Oyunun yapısını bozmadan radikal değişiklikler yapmak zor,ayrıca Epic'in bu değişikliklere gitmek istemesinin sebebi,oyun çok sattığı halde çok az kişi tarafından ustalaşılabilmesi,gerçekten Gears'da iyi bir oyuncu olmak cidden zor.Hayatında hiç gamepadi eline almamış bir adam MW'de çok kısa sürede fırtınalar estirebiliyor,yada Battlefield'da takım oyunu içinde kendine bir rol bulabiliyor,Gears'da bu çok zor,ya çok iyisindir yada vasat.Aradaki köprüyü kurmak için oyunu casuallaştırıyorlar.

    Bu sadece bu seri için değil,hemen hemen ustalaşması uzun zaman alan,grinda dayalı her oyunda böyle.5 sene WoW oynadım,40 kişi bir araya toplanıp raid yapardık,10 runda 1 item düşmezdi bazen bir armor seti tamamlamak aylar sürerdi,PvP'de rank almak için biryerlerimizi yırtartık,arenada 2500 rating üzeri rakiplerle eşleşmemek için dua ederdik.Azmettik sebat ettik PvP de en yüksek ranki aldık arenada Gladiator olduk,en baba raid setlerini topladık,Blizzard tuttu ne yaptı?Bu saydıklarımı 1-2 hafta içerisinde çok daha az eforla alınabilir hale getirdi.Benim gibi hardcore oyuncuları uzaklaştırdı.Ne değişti hiç birşey,hala dünyanın en çok oynanan MMO'su.:)

    O yüzden bir oyunun hardcore hayranlarının gelecek değişikliklere basitleştirmelere,casual denemelerine verdikleri tepkiyi en iyi ben anlarım,ama ya geriye kalanlar? :D

    Oyunun yapısı aslında 3. oyuna geçerken biraz olsun değişti.3.oyun öncekine göre çok hızlı , sensivity ayarlarının gelmesiyle çok rahat hard aim alıp oyuna ilk başlayanı bile gnasherla adam vurabiliyor yani 2de hard aim yaparsan direk ölüyorsun zaten , 2nin yapısı yavaş aslında fakat senin oynayış tarzına göre seri oynayabiliyorsun oyunu.Dediğin gibi çok az kişinin ustalaşabilmesi artık 3.oyunda kötü , standart ve çok iyi şeklinde sınıflandırılabilir 2.oyuna gör ve bunu Judgment ile sıradan hale getirecekler yani oyunda iyi olman takım oyununa veya ne bileyim sınıflarda kuracağın dengeye bağlı olacak.Bu köprü 3te sağlandı ve şimdi Judgment'a doğru uzanıyor.

    Ve evet rank sistemi 2de oldukça zordur , 3te çok kolay rank atlayabiliyorsun...2.oyunda 91 level oldum 100 level olana kadar canım çıkacak gibi ancak 3.oyunda hiç dikkat etmeden kısa süre içerisinde oynama sürene bağlı olarak 100 level veya üstü rank atlayabilirsin , Gears3'ün Dedicated Server barındırmasıyla TrueSkill sistemini kullanıyor ancak karşı takıma senin levelından düşük birisi gelse oyunun en iyi olma ihtimali bile var.Tabi WoW'da yapılan değişikler ile Gears'da yapılan değişiklikler bir değildir sanırım (WoW hakkında çok bilgim olmadığı için.).

    Geriye kalanların işi en iyi önüne ne gelirse oynasınlar , kime ne değişikliklerden :)




  • MS artık Geow serisini rahat bırakıp yeni Ex oyunlara yönelmeli. Birde FPS muhabbeti çıktı ne alaka illaki fanteziye kaçacaklar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.