< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi therichestman -- 5 Şubat 2020; 11:53:0 > |
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi therichestman -- 5 Şubat 2020; 11:53:0 > |
_____________________________
|
Cok iyi para ama boyle omur gecmez, saglam yatirimlar yaparsin umarim, hayirli olsun.
|
4500 dolar amerikada memur maasi orda da iyi para,ama bi yonden haklisiniz bizim aldigimiz maas norvec de asgari ucret zaten bu isi yapanlar genelde ukrayna-hint-filipinliler ve turkler.yunanlar italyanlar ingilizler cruise gemilerinde daha iyi sartlarda calisiyor.
Kaptan maasi 12k dolar maas Amerika sartlarinda da cok iyi para. Belli bi sure sonra karaya gecme imkanida var karada da iyi maas aliyorsun. bazilari csb demis. Isim gucum yok milletin aldigi maasimi paylascam insanlar milyon kazaniyor ben 4k maasin havasini atmak icin konu mu acicam. Bilgilendirmek icin actim csb olsa zaten meslek bilgimde olmaz Piri Reis Universitesinden mezunum |
vardiya usulu calısırız ticari gemilerde yari askeri sistem vardır.Yani sen 4.kaptansan üstünde 3.kaptan 2.kpt ve kaptan vardır bunlara saygılı olman lazım.
3.kpt ve 4.kpt seviye olarak aynıdır sadece 3.kpt biraz daha tecrübelidir. 2.kaptana ve kaptana özellikle saygılı olman gerekir.Dediklerini yapman gerekir onların dedikleri haricinde herkesin kendi sorumlu oldugu bölüm vardır.Diğer calısanlar yani senin altların gemiciler vs aynı sekilde sana saygılı olurlar. Genel olarak vardiya tutma (yani gemiyi köprüüstünden yönetme ve seyir işini yaptıktan sonra) 4 saat kendi diğer işlerini yaparsın ) çoğu sirkette kısaca 4.kaptan emniyet ve güvenlik ekipmanların bakımından 3.kaptan rota cizmekten köprüüstü cihazların bakımından 2.kaptan yük alımından ve gemi stabilisinden sorumludur kaptan vardiya tutmaz hiç bir iş yapmaz ama her sey den sorumlu odur.Sadece takibinden ve işlerin yapıldıgına bakar.Denetleyicidir.Gemideki "wise man" odur.Tıkandıgımız yerlerde yardımcı olur iyi biriyse kendi deneyimlerini öğretir kötü biriyse sadece bağırır cağırır.Her iş yerindeki patronlar gibi yani Tankerde tehlikeli yük tasıdıgımız için bir cok kural vardır.Bu kurallara uymaya calısmak ve her seyi kitabına uygun yapmak mesai saatlerinden fazla calısmayı gerektirir ki işler yetissin buda uykusuzluga ve yorucu tempoya neden olur Bu yuzden maaslar daha yuksektir diğer gemi tiplerine göre. Hayırlı olsun mesajınız icin tesekkürler :) zor meslek ama biran önce yüksek maas kazanıp birikim yapmak icin güzel meslek. mesleğimi hem seviyorum hem sevmiyorum |
4500 dolar icin denizde surunecegime amarigaya kacar garson olurum 2 katına yakinini kazanirim
|
Bir denizci kardeşiiniz olarak yaziilanlara ithafen birseyler yazmak istiyorum.
Öncelikle burada yazdiğin yazidaki amacin nedir? Sidik mi yariştiriyorsun? millete kazandiğiin parayi yazip meslekten adam akilli bahsetmeyip daha meesleğe başlamamiş gençlerin üzerinde nasil bir etki biraktiğinin farkindamisiin? Mesleği yapmayi düşünen arkadaşlar önerim mesleği yapmayin. Tankerde yaziilan maaş allinir hatta daha fazlasi alinir Maasin bu kadar fazla olmasinin sebebi tankerde zombiye dönüşmmenizin karşiliğidir.Uyumazsin yemek yiyemezsin soluduğun hava 7 24 kimyasal veya gazdir gemisiine göre değişir dişlerin ve saçlrin dökülür metabolizman bozulur Normal kuru yük gemi kontratlari 6 8 aydr tanker ise 4 Tankerde çalişan insanlarin çoğu üzülerek söylemek istiyorum fakat ya hastalikla uğraşiiyor yada direkt kafadan 2 3 tahtasi eksiliyor erkenden ölme olayina girmek istemiyorum ben burada kendi fikrimi belirtiyorum bu arada gördüklerimi yaziyorum Tankerlerde çalişmayi denizcilik olarak görmüyorum.O şartlar çok agir parasi az bile burada şu mesaji görüpte özenen arkadaşlar lufen 2 3 defa düşünün Farkindaysaniz Gemide yaşadiginiz hasret dünyadan insanlardan uzak kalma saçma izinsiz sürekli iş temposu saçma sapan personellere katlanip çalişma cenazelere gidememe iş bulmanin zorluguna maaşlarin gittikçe düş tüğüne hiç deginmediim bile Diyeceklerim bu kadar telefonda bu kadar yazabildim aklima gelenleeri kisaca yazmak istedim bir denizcinin söyle bir konu acip şu şekilde mesajlar yazmasi ise ayri bir üzücü ... Bu basit bir iş değil bu para az bile zaten yüksek değil maaş Zamanim oldukça yazicam buraya Pruvaniz neta olsun sağlicakla |
bence bazı şeyler para değil. hayatının belirli dönemi sırf gemide, sosyaleşmeden, uykusuz ve yorgun geçiyor. arkadaşınla hafta sonu mekana gitmek istesen yok, bayramda ziyaret etmek istesen yok, home office yapayım bugün desen yok.
bence değmez. ama herkesin yapısı farklı tabi. o tür hayatı seven de vardır. |
Para için denizde sürünüp onca kaba saba anlayışsız arasında çile çekeceğime, aylarca başka insan görmeden onlara muhtaç olacağıma gider 2.500 TL ye krallar gibi çalışır akşamına evime aileme gelirim daha iyi. Parası batsın kafada ki tahtalar la sağlığımGittik den sonra. Not : kimi, Kimsesi olmayan, insanlardan bıkmış, asosyallikle arası iyi olanlar ve sağlığını düşünmeyenler için tercih edilebilir.
|
..
|
SSK'lı Gemi Kaptanlarının Maaşları
Gemi kaptanlığı, uzmanlık ve sorumluluk gerektiren zorlu bir meslektir ve kaptanların maaşları genellikle deneyimlerine, yeteneklerine ve çalıştıkları gemi türüne göre değişir.
uzakyol kaptan maaşları genellikle kıyı şeridine yakın bölgelerde çalışan gemi kaptanlarına göre daha yüksektir. Bunun nedeni, uzak yolculukların daha uzun süreler alması ve kaptanların denizde daha fazla zaman geçirmeleridir.
gemi kaptanları ne kadar maaş alıyor sorusunun kesin bir cevabı yoktur, çünkü maaşlar işverenler ve sendikalar arasında müzakere edilmektedir. Ancak, tecrübeli kaptanların genellikle yıllık 50.000 dolardan fazla kazandığı bildirilmektedir.
gemi kaptanı maaşları, kaptanın sahip olduğu lisans türünden de etkilenebilir. Örneğin, sınırsız tonajlı gemileri komuta edebilen kaptanlar, daha sınırlı lisanslara sahip kaptanlardan daha yüksek maaşlar alabilirler.
Genel olarak, kaptan maaşları rekabetçidir ve bu meslek, yüksek gelir potansiyeline sahip istikrarlı ve tatmin edici bir kariyer yolu sunar. Bu alanda başarılı olmak için, güçlü liderlik becerilerine, teknik bilgiye ve zorlu ortamlarda çalışabilme yeteneğine sahip olman gerekir.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi therichestman -- 5 Şubat 2020; 12:14:41 > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zibidi Gonzales -- 5 Şubat 2020; 20:9:47 > |
_____________________________
![]() Tofaş Doğan SLX Intel 4460/Sapphire R9 380X/Gskill 8GB RipjawsX/Msi H-81M Pro-Vd/WD 1TB Caviar Blue/Zalman R1/Pionner/Logitech G300/Logitech G103/Logitech F310/Sony Xperia X
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
.
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şoray uzun yolda -- 5 Şubat 2020; 21:45:28 > |
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|