Şimdi Ara

YENİ MERCEDES W205 C CLASS FAR ŞAŞIRACAKSINIZ (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
79
Cevap
2
Favori
5.427
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ruzbe_

    yok yok sözlü fln yapmak haddimize değil.
    ayrıca sepulnation arkadaşım meraklanma bilmediğim bi konu hakkında forumda konu açmam için rahat olsun. @hknaydmr @sepulnation
    evet farba w205'in stop lambalarını yapıyor. ayrıca bayraktarlar grubu olan farba geçtiğimiz senelerde global far üreticisi odelo'nun %100 satın almıştır. Böylece Farba-Odelo'nun Far ürettiği bazı otomobil firmaları Audi
    Bentley, BMW, Ferrari, Fiat, Lancia, Maserati, Maybach, McLaren, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Rolls Royce, Saab, Smart, Toyota, Volkswagen, Volvo dur. Dünya otomotiv devlerine üretim yapan bir Türk
    firması açıkcası beni gururlandırmıştır.
     YENİ MERCEDES W205 C CLASS FAR ŞAŞIRACAKSINIZ
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ruzbe_

    evet farba w205'in stop lambalarını yapıyor. ayrıca bayraktarlar grubu olan farba geçtiğimiz senelerde global far üreticisi odelo'nun %100 satın almıştır. Böylece Farba-Odelo'nun Far ürettiği bazı otomobil firmaları Audi
    Bentley, BMW, Ferrari, Fiat, Lancia, Maserati, Maybach, McLaren, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Rolls Royce, Saab, Smart, Toyota, Volkswagen, Volvo dur. Dünya otomotiv devlerine üretim yapan bir Türk
    firması açıkcası beni gururlandırmıştır.
     YENİ MERCEDES W205 C CLASS FAR ŞAŞIRACAKSINIZ

    Alıntıları Göster
    İhracat açısından çok önemli bir olay. Bir Türk firmasının bunu başarması da ayrıca bir gurur.
    _____________________________
    İnanmayabilirsiniz ama bu hesaptan atılan bütün mesajlar uzun sürecek bir sosyal deneyin parçasıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: heymannn

    İhracat açısından çok önemli bir olay. Bir Türk firmasının bunu başarması da ayrıca bir gurur.

    Alıntıları Göster
    direk fabrikasından alsak ucuza gelirmi acep
    _____________________________
    No Sign
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TexasRanger

    direk fabrikasından alsak ucuza gelirmi acep

    Alıntıları Göster
    bir türk firmasının böylesine dev firmalara ürün tedariği sağlaması gerçekten büyük başarı. ülkemizde Mercedesin otobüs ve kamyonlarına ürün tedariği gercekleştiren bir çok firma var ama otomobillere tedarik sağlayan hatta ve hatta bantdaki otomobillere ürün tedariği sağlayan firma sayısı bir elin parmakları kadar var yok. buda gercekten sanayimizin ne derece ilerlediğinin bir örneği
    _____________________________




  • %1000 FARBA
    A,B,C,E,S serisinin farlarını üretiyor :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    YENİ RENAULT KADJAR ANA KONUMercedes Benz B180 1.6 Sport Hyundai Accent Blue 1.6 CRDI Prime
  • Iyi iyi uretsinler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Eee bi yerden başlamak gerek ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Fikrin kadar varsın!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    Eee bi yerden başlamak gerek ;)
    3 serısının camları şişecam dıye hatırlıyorum ön harıcdı...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasin90

    Paşabahçe

    Sesli güldüm
    _____________________________
    308 GP Yarışı, 91 Zafer, 155 Podyum, 68 PP, 77 EHT, 7 Şampiyonluk, Tek Kral Michael Schumacher

    Novitec Bravo 1.4 T-Jet 170PS Sport

  • quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin90

    Paşabahçe

    Sesli güldüm

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar biz bir çok markaya otomobil parçaları üretiyoruz. Rolls Royce' a bile parça gönderiyoruz sıkıntı yok. Özellikle far grubu, buji, motor aksamlarında kullanılan alüminyum parçalar, jantlar genelde Türk malıdır bir çok otomobil markasında. Bu konuda bu kadar başarılı bir ülkeyken, kendi otomobilimizi neden üretemiyoruz işte asıl cevabı aranması gereken soru bu.

    Bir yerden başlamak tabi ki çok güzel, tüketim değil, üretim toplumu olmamız lazım artık. Mantalitemizi, kafa yapımızı bu şekilde değiştirmemiz gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 207m -- 25 Nisan 2014; 10:34:17 >
    _____________________________
    Fenerbahçe büyüklüğü, ne kupa büyüklüğü, ne de şampiyonluk büyüklüğüdür.Fenerbahçe büyüklüğü öyle bir büyüklüktür ki, adı konamaz.

    İslam ÇUPİ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pC_moNSteR

    Bizde Mercedes G-class'a hidrolik direksiyon kutusu uretiyoruz. Dunyada sadece Hema Endustri Cerkezkoy/Tekirdag uretiyor.

    Türkiye dünyadaki en iyi yedek parça üreticilerinden biridir.
    Ara yapamıyoruz ama parçalarının büyük bir kısmını üretiyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    quote:

    Orijinalden alıntı: pC_moNSteR

    Bizde Mercedes G-class'a hidrolik direksiyon kutusu uretiyoruz. Dunyada sadece Hema Endustri Cerkezkoy/Tekirdag uretiyor.

    Türkiye dünyadaki en iyi yedek parça üreticilerinden biridir.
    Ara yapamıyoruz ama parçalarının büyük bir kısmını üretiyoruz.

    Alıntıları Göster
    Ülkemizde ki parça üreticileri ciddi seviyede kaliteli firmalar.
    Ana üreticilerin ERP sistemlerine tam entegre vaziyetteler ve kurum kültürleri oluşmuş durumda.

    Aslında şu anda yerli araç üretilebilir durumda bana kalırsa. Ancak önemli olan üretmek değil satmak tabii ki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Barbo

    Ülkemizde ki parça üreticileri ciddi seviyede kaliteli firmalar.
    Ana üreticilerin ERP sistemlerine tam entegre vaziyetteler ve kurum kültürleri oluşmuş durumda.

    Aslında şu anda yerli araç üretilebilir durumda bana kalırsa. Ancak önemli olan üretmek değil satmak tabii ki.

    Alıntıları Göster
    Yamulmuyorsam dünyadaki birçok otomobilin FİTİLLERinide biz üretiyoruz. Gel gelelim yedek parça olarak almaya kalktığında dünya para istiyorlar.
    _____________________________
    308 GP Yarışı, 91 Zafer, 155 Podyum, 68 PP, 77 EHT, 7 Şampiyonluk, Tek Kral Michael Schumacher

    Novitec Bravo 1.4 T-Jet 170PS Sport





  • quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    Yamulmuyorsam dünyadaki birçok otomobilin FİTİLLERinide biz üretiyoruz. Gel gelelim yedek parça olarak almaya kalktığında dünya para istiyorlar.

    Alıntıları Göster
    küçük görmek için söylemiyorum elbet güzel gelişmeler ama adam üretemiyor sen üretiyor değilsin. Çok kaliteli olduğun için de seçilmiyorsun kendileri çok daha kalitelisini üretiyor. Ancak işçilikleri pahalı. Bizim iyi olduğumuz yön ucuza belli kaliteyi sağlamak ,işçilik, hız, deniz yollarının var oluşu v.s.. Önemli olan o üretim bandındaki milyon dolarlık makineleri kim kuruyor, üretiyor? Bilgisayar otomasyon sistemlerini kim yazıyor? Yeni teknolojiyi gene onlar geliştiriyor maalesef asıl işin kaymağı denen kısımda adımız pek yok. Yan sanayimiz iyi ama otomobil üretebilmek bambaşka bir olay.
    Gelişmeler umut verici ama hala çok gerideyiz bu gerçek.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    küçük görmek için söylemiyorum elbet güzel gelişmeler ama adam üretemiyor sen üretiyor değilsin. Çok kaliteli olduğun için de seçilmiyorsun kendileri çok daha kalitelisini üretiyor. Ancak işçilikleri pahalı. Bizim iyi olduğumuz yön ucuza belli kaliteyi sağlamak ,işçilik, hız, deniz yollarının var oluşu v.s.. Önemli olan o üretim bandındaki milyon dolarlık makineleri kim kuruyor, üretiyor? Bilgisayar otomasyon sistemlerini kim yazıyor? Yeni teknolojiyi gene onlar geliştiriyor maalesef asıl işin kaymağı denen kısımda adımız pek yok. Yan sanayimiz iyi ama otomobil üretebilmek bambaşka bir olay.
    Gelişmeler umut verici ama hala çok gerideyiz bu gerçek.

    Aynen hocam

    İmzamı atarım.

    Adamların ellerinde ne teknolojiler var.

    Biz anca yan sanayi.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasin90

    Paşabahçe

    Sesli güldürdün cuma cuma.
    _____________________________
  • mr.big kullanıcısına yanıt
    _____________________________
    yeni astracı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hug

    alt metinde aslında biz araba üretebiliriz mesajı güzel olmuş
    _____________________________
    özlü sözler yazacaktım ama durdum, o zamanlar eskilerde kalmış. vaz geçtim yazmaktan...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: urugakhina

    alt metinde aslında biz araba üretebiliriz mesajı güzel olmuş

    Alıntıları Göster
    ECU üretbilmek önemli.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    ECU üretbilmek önemli.

    Alıntıları Göster
    Kendi aracımızı üretip küresel otomotiv devleriyle başa çıkabilmemiz bence maalesef çok zor ve bazılarının dediği gibi treni kaçırmış bulunuyoruz.
    Bilinmesi gerekirki Araba üretimi demek sadece parça üretmek değildir. En temel gereksinimlerden sadece birkaçını tek başlık altında toplarsak;
    Başarılı, rekabet edebilir düzeyde, pazara ulaşma hızı ve ürün tazeliği her daim korumamız gerekli.

    Başarılı ve rekabet edebilir düzeyde olmak için, daha az platform kullanırken daha geniş bir araç çeşitliliği sunmamız gerekiyor. A , B, C, D, E segmentlerini tek bantda montajlamak gibi.
    Ortalama bi araça harcanan saat Gm'nin oshawa fabrikasında araba başına 15,9 saat Nissan'ın Tennessee fabrikasında 16,1 saat Ford'un Atlanta fabrikasında 16,6 saattir.

    Pazara ulaşma hızı ve tazeliği her daim korumak içinde sürekli olarak şaşi ve aktarma organlarıyla birlikte yeni araba karoserleri üretmemiz gerekiyor. Bugün yeni bir arabayı sıfırdan geliştirmek 24 ay kadar bir süre gerekiyor. Bu alandan uzman olan Toyoya'da 15 ay gibi kısa bir süredir.
    Global markaların araba gelistirme ve piyasaya sürüş aralıkları sadece 1,2 - 2 yıl arasındadır.
    Bu şartlar altında 1-2 yılda bir yeni model araç üretebilcek babayiğit bulmak gerçektende zor. Elektrikli otomobile yoğunlaşmak daha akıllıca olabileceği kanısındayım.

    Bugun araba alırken sadece fiyatlarına ve kalitelerine göre şeçim yapmıyor; tasarımını ve özelliklerini de göz önünde bulunduruyoruz. Müsteri odaklı küresel firmalar ürün geliştirmeyi hızlandırarak ve müsterinin istediği ürünleri müşterinin istediği zamanda piyasaya sürerek müşteri taleplerini karşılamak zorundalar. Bu temel pazar eğilimlerini gözden kaçıran sirketler dünün ürünlerini ne kadar verimli üretirlerse üretsinler, başarısızlığa mahkumdurlar.
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.