Şimdi Ara

+Yeni LAGUNA III Ana Konu+ 0 Bir Laguna Aldım (Resim Ekledim+Modifiye Edildi) (173. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.860
Cevap
52
Favori
376.207
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 171172173174175
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mberat69

    Aracın altı bariz alçak. Köy yoluna gelecek araba değildir laguna

    Ne koy yolu yaa sehirde bile tumseklerde cukurlarda bile felaket... Aman dikkat !!!

    En guzeli otoban, hele hele asfalti yenilenmis ise
  • selamlar
    20 mayıstan beri ben de 2010 laguna 1.5 dci privilege modeliyle Bursa'dan aranızdayım.
    İlk mesajımı yazmadan önce uzun uzun paylaştıklarınızı okudum. Hepsi çok faydalı oldu aracı tanımamda.
    Mart ayından beri Lag3 arıyordum. Biraz bekledim ve beklediğime de değdi açıkçası.
    Aldığımda 69000kmdeydi.
    Zaten adam bunu satmadan önce Latitude almış acil olarak da bunu elden çıkardı yani.Bana kısmetmiş.

    Ayda 1000-1500 km yapan birisiyim. 2 aylık ortalamam %85 sehiriçi olmak kaydıyla 6,5-7 litre arasında değişiyor.
    Ancak kısa sayılabilecek bir şehirlerarası yolculukta 5,4 ü elde ettim ki bu ortalama hız 110-130 arasında.
    Şu an karşılaştığım birkaç problem var ki bunların forumdaki diğer kullanıcılar tarafından da bahsedildiğini
    gördüm.

    1. ön yolcu kapısından ses geliyo - gergi kolundan sanırım. çıt çıt sesi epey tok geliyo
    2. enjektör arıza yazısı sık sık olmasa da özellikle düşük devirde kullandığımda ya da yeni yakıt aldıgımda kızarıyo ekranda.
    3. içeride aynanın arkasından bir cızırtı geliyo düşük devirde ve bozuk yolda giderken özellikle. orada ufak bi motor ya da fan var sanırım calışan.
    4. direkt araçla alakalı değil ama önceki sahibi orjinalinde olmayan ön park sensörünü sonradan taktırmıs ve bazen sinir bozucu oluyo. özellikle yağmurlu ve rüzgarlı havalarda.
    kablosunu çekeceğim kışları bu kesin :)

    Gelelim performansa, ilk kez dizel kullanıyorum o nedenle performans olarak tam net konuşamam ama gerektiğinde hiç zorlanmadan 180 190 görüyorum ki bu da Türkiye şartlarında yeter zaten. uçak pistinde kullanmıyoruz sonuçta.
    En önemlisi konforu benim için. ve beni tatmin ediyo.
    Tam uzun yol arabası. uzun yolda ve yüksek süratte daha bi güven veriyo keyfle beraber;)

    şimdilik aklıma gelen bunlar.




  • Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin...
  • sabriozlem S kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun öncelikle.


    1. nin cevabı evet kapı gergisinden geliyordur. 2 ay önce servisten yaklaşık 200 tl'ye değişim yaptırmıştım düzeldi sonra.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabriozlem

    selamlar
    20 mayıstan beri ben de 2010 laguna 1.5 dci privilege modeliyle Bursa'dan aranızdayım.
    İlk mesajımı yazmadan önce uzun uzun paylaştıklarınızı okudum. Hepsi çok faydalı oldu aracı tanımamda.
    Mart ayından beri Lag3 arıyordum. Biraz bekledim ve beklediğime de değdi açıkçası.
    Aldığımda 69000kmdeydi.
    Zaten adam bunu satmadan önce Latitude almış acil olarak da bunu elden çıkardı yani.Bana kısmetmiş.

    Ayda 1000-1500 km yapan birisiyim. 2 aylık ortalamam %85 sehiriçi olmak kaydıyla 6,5-7 litre arasında değişiyor.
    Ancak kısa sayılabilecek bir şehirlerarası yolculukta 5,4 ü elde ettim ki bu ortalama hız 110-130 arasında.
    Şu an karşılaştığım birkaç problem var ki bunların forumdaki diğer kullanıcılar tarafından da bahsedildiğini
    gördüm.

    1. ön yolcu kapısından ses geliyo - gergi kolundan sanırım. çıt çıt sesi epey tok geliyo
    2. enjektör arıza yazısı sık sık olmasa da özellikle düşük devirde kullandığımda ya da yeni yakıt aldıgımda kızarıyo ekranda.
    3. içeride aynanın arkasından bir cızırtı geliyo düşük devirde ve bozuk yolda giderken özellikle. orada ufak bi motor ya da fan var sanırım calışan.
    4. direkt araçla alakalı değil ama önceki sahibi orjinalinde olmayan ön park sensörünü sonradan taktırmıs ve bazen sinir bozucu oluyo. özellikle yağmurlu ve rüzgarlı havalarda.
    kablosunu çekeceğim kışları bu kesin :)

    Gelelim performansa, ilk kez dizel kullanıyorum o nedenle performans olarak tam net konuşamam ama gerektiğinde hiç zorlanmadan 180 190 görüyorum ki bu da Türkiye şartlarında yeter zaten. uçak pistinde kullanmıyoruz sonuçta.
    En önemlisi konforu benim için. ve beni tatmin ediyo.
    Tam uzun yol arabası. uzun yolda ve yüksek süratte daha bi güven veriyo keyfle beraber;)

    şimdilik aklıma gelen bunlar.


    Hayirli olsun gule gule kazasiz belasiz kullan, aramiza hosgeldin...


    1-) kapi gergi kolu, serviste degistirebilirsin yada usta birini bulursan sokup tornada asinan diskin daha iyisi yapiliyor birkac sayfa once yazildi... Servis 150 tl , tornaci 60 tl.
    2-) hayatimda hic dizel kullanmadim, insaallah kullanmam da... Yorum yok.
    3-) O aynanin icindeki Klimanin sensoru kucuk bir motor var donen. alismaya bak elletme. Acar temizlerler, yerine takarken etrafini sunger vs ile beslerler filan ama bence elleme elletme... O ses alisirsin zamanla yada git servisten paran coksa yenisi ile degistir ki sadece o motor satilmaz eminim ayna ile birlikte komple itelerler
    4-) O konuyu bende arastirmistim yetkili servisten. Clio RS e taktiklarini ama yagmurda filan surekli ottugunden bahsettikleri icin vazgecmistim... Orjinalini taktirmak gerek ki ilave beyni filan var astari yuzunu geciyor... Yada iceri bir acma kapama yapilacak bir dugme filan taktirilabilir ....




  • Ankarali Laguna 3 culer sabahtan hayirlisyla gorgulu kardeslerdeyim, beklerim
  • Ön sağ kapıdan yukarıda belirtildiği şekilde ses gelmeye başladı. Demekki gergi kolundanmış.

    Bugün yine "Enjeksiyonu kontrol edin yazsı" geldi ekrana. Stop ve tekrar çalıştırma. Yazı gitti.

    Direksiyonun olduğu yerden çıtırdı şeklinde dikkatli kulakların duyabileceği ses gelmeye başladı.
  • merhaba arkadaşlar bende aranıza katıldım, aracım 2010 dynamiq gt
    acaba orijinal lastik ebatı nedir? üzerinde 225 45 17 var biraz sert kaçıyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: levogrande

    merhaba arkadaşlar bende aranıza katıldım, aracım 2010 dynamiq gt
    acaba orijinal lastik ebatı nedir? üzerinde 225 45 17 var biraz sert kaçıyor...

    Daha onceki sayfalara bakarsan kapi icindeki ve kitapciktaki orjinal lastik jant ebatlarini vermistim. Sadece daha guzel gorunecek yada MODA diye ozenip orjinal olculerin disina cikmamak gerek. Kaldiki arac 4 avuc lastik uzerinde yuruyor yani en onemli parcalardan biri...
  • içerdeki o aynanın ardında ufak motordan gelen sese alıstım gibi birşey.
    cok da rahatsız değilim yani.
    dediğin gibi onu elletmek daha masraflı şeylere mallolur ki buna gerek yok.

    ayrıca enjektör ile ilgili o uyarı sonucta ufacık bi pislik/tortu bile gelse cıkıyormus.
    stop edip calıstırdıgında kayboluyor zaten.
    hem ayda 2-3 kez oluyo en fazla.

    ön park sensorlerine gelince,
    onlar için içeride bos buton var zaten (esp nin yanında)
    iyi bi elektrikcide bunu hallettirmeyi düşünüyorum sonbahar yagmurlarına kadar :D
  • levogrande kullanıcısına yanıt
    Ön sağ kapı kilidi yanında ebatlar yazıyor. 225 45 17 değeri burada yazıyor mu araca bakmam lazım.

    Orijinal ebat 215 50 17 kullanıyorum. Bozuk zeminde bu bile çok sert geliyor. Sizin aracınızdaki çok daha sert gelir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: damla2004

    Teşekkür ederim..Bugün ömer abiyle bulusayım drken bizim kronik sorun kapı çatırdaması ve kapı kolları soyulması işini hallettim.

    DAMLA2004 kardeş kapı çatırdaması sorunu ile kapı kolları soyulmasını nasıl hallettin ben izmirdeyim açıklama yaparmısın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halhal

    quote:

    Orijinalden alıntı: damla2004

    Teşekkür ederim..Bugün ömer abiyle bulusayım drken bizim kronik sorun kapı çatırdaması ve kapı kolları soyulması işini hallettim.

    DAMLA2004 kardeş kapı çatırdaması sorunu ile kapı kolları soyulmasını nasıl hallettin ben izmirdeyim açıklama yaparmısın.

    abicim ben Ankaradayım... Daha önceki lagunamda da aynı sorunlar olduğu için aynı ustalara gidiyorum. Ankara Başkent sanayide Kalender Kilit Bünyamin Abi önce kapıyı söküyo ardından kilidi söküyo ve kilit parçalarından bir tanesinin pirinçten aynısını yapıyo... ( daha önceki sayfalarda resmini bulabilirsin) 60TL ye halletti.... Kapı kolları için ise karbon fiber ... 50 TL




  • Sonradan kapı kolunda duzeltmeler yapılmış herhalde. Çünkü benim araçta kapı kırılır ama o kol soyulmaz. Füme ve çok güzel bir kaplama. Kapi kolu ve torpidonun ust tarafında bu kaplamadan var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabriozlem

    içerdeki o aynanın ardında ufak motordan gelen sese alıstım gibi birşey.
    cok da rahatsız değilim yani.
    dediğin gibi onu elletmek daha masraflı şeylere mallolur ki buna gerek yok.

    ayrıca enjektör ile ilgili o uyarı sonucta ufacık bi pislik/tortu bile gelse cıkıyormus.
    stop edip calıstırdıgında kayboluyor zaten.
    hem ayda 2-3 kez oluyo en fazla.

    ön park sensorlerine gelince,
    onlar için içeride bos buton var zaten (esp nin yanında)
    iyi bi elektrikcide bunu hallettirmeyi düşünüyorum sonbahar yagmurlarına kadar :D




    enjektör arızası benim çok canımı sıktı ama çözümünü bulunca sorun kalmadı.

    bahsettiğiniz gibi düşük devirlerde meydana geliyor.

    ben de artık arabayı her boşa alışımda çıkar hale gelmişti ve çok sinir bozucuydu.

    neyseki sonunda yazılım ile çözüldü ve konu kapandı. çok sık karşılaşmaya başlarsan ve donanımsal olarak bir sebep bulamazsanız Zeytinburnu/Topkapı oto sanayi de Renault cu Oğuz yardımcı olabilir. 400-750 tl arası masrafı oluyor ve 2 -3 gün sürüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: damla2004

    quote:

    Orijinalden alıntı: halhal

    quote:

    Orijinalden alıntı: damla2004

    Teşekkür ederim..Bugün ömer abiyle bulusayım drken bizim kronik sorun kapı çatırdaması ve kapı kolları soyulması işini hallettim.

    DAMLA2004 kardeş kapı çatırdaması sorunu ile kapı kolları soyulmasını nasıl hallettin ben izmirdeyim açıklama yaparmısın.

    abicim ben Ankaradayım... Daha önceki lagunamda da aynı sorunlar olduğu için aynı ustalara gidiyorum. Ankara Başkent sanayide Kalender Kilit Bünyamin Abi önce kapıyı söküyo ardından kilidi söküyo ve kilit parçalarından bir tanesinin pirinçten aynısını yapıyo... ( daha önceki sayfalarda resmini bulabilirsin) 60TL ye halletti.... Kapı kolları için ise karbon fiber ... 50 TL

    Bilgilendirme için teşekkürler bende İzmir de bir araştırayım...




  • 2009 LAGUNA 3 ün 100.000 km bakımı geldi.Bugün yetkili servisi aradım 310 tl fiyat verdiler,% 25 indirim varmış.Yarın bakıma götüreceğim, ama bayağı şaşırdım bayağı hesaplı.Renaultun servisi gerçekten hesaplı.
  • halhal H kullanıcısına yanıt
    Sonradan kapı kolunda duzeltmeler yapılmış herhalde. Çünkü benim araçta kapı kırılır ama o kol soyulmaz. Füme ve çok güzel bir kaplama. Kapi kolu ve torpidonun ust tarafında bu kaplamadan var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veyselh


    quote:

    Orijinalden alıntı: mrvolkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Laguna 2.0 T

    Altı yüksek, cok sıkıntı yasamazsin. Hatta ben hayret ediyorum. Bu kadar bozuk yoldan geçiyoruz. On takım yürüyen aksam vs çok sağlam. Yakıt bizim lpg li araçlarda cok düşük zaten. Dizellerde iyidir herhalde.

    tskler bilgilendirme icin

    dizel düsünüyorum artık insallah

    Laguna nin yere en yakin noktasi 12cm, corolla 12,5 cm olmasi lazim. Koy yollarina gelecek bir arac degil laguna.

    Eger duzenli bozuk araziye cikiyorsaniz benim gibi bir gun laguna3 2.0dci yi satip subaru forester a gecersiniz.

    Bu yorum ve takip eden benzeri bir iki yorum bende hayal kırıklığı oluşturdu. Çünkü Laguna, almayı düşündüğümüz bir araç ve alırsak en az 3ay Giresun stabilize köy yollarında olacak.

    Aslında ben görüntüye bakarak sıkıntı yaşanmaz diye hesap ediyordum. Ama alçak noktasının neredeyse Corolla ile aynı olması çok şaşırtıcı ve bahsettiğim köy yolunda Corolla kullanan arkadaşım 2km'lik toplam yol boyunca kesin altını sürtüyor. Bu yolda Astra, Peugeot 207 kullandık, 508'i hala kullanıyoruz. Bu araçlarla 4-5 kişi ile bile hiçbir sıkıntı yaşamadık. Görünüm olarak yere yakın gibiler ama bozuk yollarda gayet başarılılar. Laguna da öyledir diye düşünüyordum .Bu biraz da aracın altındaki çıkıntıların çokluğu ve konumu ile alakalı sanırım.

    Bahsettiğim şey Lagunanın bir kusuru değil tabii ki. Neticede çoğunlukla asfalt kullanımı gözetilerek üretiliyor tüm otomobiller...

    Bu konuda yorumu olan başka arkadaşlar da yazarsa sevinirim.




  • hayalbaz kullanıcısına yanıt
    Teknik verilerde > 12 cm yazıyor. Arkadaş o yorumu yazdiktan sonra baktim ben. Arka tarafin degme ihtimali hiç yok. En yuksek kaldirima bile geri geri yaklasirken Egzoz ustte kalıyor. Lagunanin yere en yakin yeri on tarafı. Oraya bile karışım giriyor. Zaten aracin onu cok surtmez. Ancak kasislere cok hizli girip ani fren yaparsaniz surter. Araç sert bir araç ama altını yere çok surttugune tanık olmadim. 1 kere hafif surttu ama Garajın yapisindan dolayiydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 171172173174175
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.