Şimdi Ara

+Yeni LAGUNA III Ana Konu+ 0 Bir Laguna Aldım (Resim Ekledim+Modifiye Edildi) (134. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.860
Cevap
51
Favori
381.371
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 132133134135136
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dosyalari maillerinize yolladim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mng

    Sayın onuroruc
    Elektronik park frenini yokusta cekin. Kavrama yapmaya başlayınca kendisi elektronik park frenini indiriyor böylece yokuş kalkış destegi sağlanmış oluyor.

    Ama sistem volkawagen deki autohold gibi degil yokuşda durunca sizin Manuel'in olarak park düğmesini yukarı çekmeniz gerekiyor.


    Ohayyam bana da mail atabilirmisiniz kılavuzları size pm sen mail adresimi yazarım

    elektronik park freni ile filan oynamaya gerek yok. Rampada frene basin durun. Ayaginizi fren pedalindan kaldirin. Araba duruyorsa adi herneyse o sistem vardir. Auto hold mu yoksa yokus kalkis destegimi... O el freni dugmesiyle bence fazla oynamayin tavsiye ederim

    Benim aracta aynen dedigim gibi. rampada frene basip durduktan sonra fren pedalindan ayagimi kaldirinca arac durur geriye kaymaz. El frenine aldigimdan beri pek dokunmadim :) hatta giderken ceksem mi diye aklima gelmiyor degil, ne olacak diye merak ettigimden



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ohayyam -- 13 Eylül 2013; 8:58:12 >




  • hocam mailinizi aldım çok teşekkür ederim. çok faydalı olacağına inanıyorum.

    ayrıca ben bahsettiğiniz gibi frenden ayağımı kaldırınca geri kaçıyor tutmuyor.
  • ohayyam
    dosyaları aldım tesekkur ederim.
  • paylasmak ve yardimlasmak icin buradayiz degil mi ? tesekkure bile gerek yok
  • Benim araçta da yokuşda frenden atağını çekince arac kayıyor. Yani el freni frene basıp arac tam durduktan sonra ayağı fren pedalından çekince otomatik devreye girmiyor

    Benim arac 1.5 dizel 2010 model

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mng

    Benim araçta da yokuşda frenden atağını çekince arac kayıyor. Yani el freni frene basıp arac tam durduktan sonra ayağı fren pedalından çekince otomatik devreye girmiyor

    Benim arac 1.5 dizel 2010 model

    Sanirim sizin araclar manuel vites oldugundan yokus kalkis destegi yok galiba...
  • muhtemelen ondan. bizim ki manuel oldugu icin otomatik devreye girmiyor. biz de yokusta manuel olarak kendimiz cekiyoruz. bunun bir sakıncası oldugunu dusunmuyorum zira yukarı cekme imkanı olduguna göre boyle olsa gerek.
  • Otomatiklerde geri kaydirmayi birak araç ileri gidiyor.
    Aracın hergün yeni biseyini öğreniyorum. Sofor kapisindaki dugmeye cift tiklayinca kumandadaki gibi süper kilitleme yapıyor. Cam sunroof hepsini kapatiyor.
    Bir de benim araç faz 2 diye geçiyor.

    www.ultimatespecs.com
    Specs for all Renault Laguna 3 Phase 2 versions
    http://www.ultimatespecs.com/car-specs/Renault/M3483/Laguna-3-Phase-2

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bluetooth ile müzik dinlenebiliyor.
    Ses komutuyla telefon araması yapiliyor. (Bunu henüz yapamadim. Sesli kayit bulunamadi diyor. Telefon rehberine ekrandan ulaşıp arama yapabiliyorum)
    Bas ayarlarını aracin değişik yerlerine yapabiliyor.
    Radioyu Alfabetik sıralıyor istersen de frekansa göre.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Laguna 2.0 T

    Bluetooth ile müzik dinlenebiliyor.
    Ses komutuyla telefon araması yapiliyor. (Bunu henüz yapamadim. Sesli kayit bulunamadi diyor. Telefon rehberine ekrandan ulaşıp arama yapabiliyorum)
    Bas ayarlarını aracin değişik yerlerine yapabiliyor.
    Radioyu Alfabetik sıralıyor istersen de frekansa göre.


    Eğitim şart Okumak lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Laguna 2.0 T

    Bluetooth ile müzik dinlenebiliyor.
    Ses komutuyla telefon araması yapiliyor. (Bunu henüz yapamadim. Sesli kayit bulunamadi diyor. Telefon rehberine ekrandan ulaşıp arama yapabiliyorum)
    Bas ayarlarını aracin değişik yerlerine yapabiliyor.
    Radioyu Alfabetik sıralıyor istersen de frekansa göre.


    Laguna'larda yokuş kalkış destek sistemi yok, otomatiklerde sıkıntı olmuyor kolay kolay geri kaymıyor ama çok aşırı dik rampalarda hafif hafif geriye kaçıyor gaza basmazsan.
  • Hiçbir yokusta, ne kadar dik olursa olsun geri kacirmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Laguna 2.0 T

    Hiçbir yokusta, ne kadar dik olursa olsun geri kacirmiyor.

    Hocam, çok dik yokuşta ayağını gazdan çekip beklersen kaçırıyor, ha çok mu önemli bence değil, şimdiye kadar (15000 km oldu) sadece bir yerde böyle bir rampada durdum, zaten gaza basmadan neden bekleyesin ama yokuş kalkış desteği sistemi olmadığını gösteriyor.
  • Arkadaşlar, 2009 Laguna 1,5 dci arabamın 90.000 bakımını yetkili servise yaptırdım.% 30 indirim kampanyası ile 450 tl ye mal oldu. Arabamın ön tarafından ses geldiğinden onu da gösterdim, servisten araca binerek test ettiler, tekrar serviste ön tekerleri söktüler ve sağ ZROTU ile VİRAJ LASTİKLERİ nin bozuk olduğunu bununla birlikte sol tarafın da değiştirileceğini söylediler. ZROTU:134x 2=268 TL, VİRAJ LASTİKLERİ:81x2=162 TL, İşcilik dahil 550 TL istediler.
    Pahalı olması nedeniyle servise yaptırmadım ve internetten parça fiyatlarını araştırdım orijinal SİSMAK marka ve TEKNOROT marka diye yazmışlar, bir tanesi ZROTU:25 TL, VİRAJ LSTİKLERİ:10 TL.
    Arkadaşlar şimdiye kadar servis harici araç bakımı yaptırmadım ,garantisi dolması nedeniyle servis harici yaptırmak istiyorum, arızalı parçaları dışardan alsam bir zararı olurmu? tam karar veremiyorum, 550 TL yide vermek istemiyorum, bu konuda önerileriniz nedir bana yardımcı olursanız memnun olurum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi halhal -- 16 Eylül 2013; 23:35:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: halhal

    Arkadaşlar, 2009 Laguna 1,5 dci arabamın 90.000 bakımını yetkili servise yaptırdım.% 30 indirim kampanyası ile 450 tl ye mal oldu. Arabamın ön tarafından ses geldiğinden onu da gösterdim, servisten araca binerek test ettiler, tekrar serviste ön tekerleri söktüler ve sağ ZROTU ile VİRAJ LASTİKLERİ nin bozuk olduğunu bununla birlikte sol tarafın da değiştirileceğini söylediler. ZROTU:134x 2=268 TL, VİRAJ LASTİKLERİ:81x2=162 TL, İşcilik dahil 550 TL istediler.
    Pahalı olması nedeniyle servise yaptırmadım ve internetten parça fiyatlarını araştırdım orijinal SİSMAK marka ve TEKNOROT marka diye yazmışlar, bir tanesi ZROTU:25 TL, VİRAJ LSTİKLERİ:10 TL.
    Arkadaşlar şimdiye kadar servis harici araç bakımı yaptırmadım ,garantisi dolması nedeniyle servis harici yaptırmak istiyorum, arızalı parçaları dışardan alsam bir zararı olurmu? tam karar veremiyorum, 550 TL yide vermek istemiyorum, bu konuda önerileriniz nedir bana yardımcı olursanız memnun olurum.

    Z rotu meselesi aynen benim de başıma geldi. Servis aynı fiyatları çekti pahalı deyince 40 tl indirim yaptılar. Yine kabul etmedim. Bunlar standart parçalar teknorot da iyi sayılabilecek bir marka. Ben 2 adet z rotunu yerlimarka olan orjin marka 30 tlye aldım 30 da işçilik verdim. Tertemiz oldu. Servis Laguna'ya ne geçirsem o kardır modunda. %30 kampanyasında bakım yaptırayım dedim 440 tl fiyat çıkardılar, bekledim aracın 5. Senesi doldu Renault avantaj indirimim %25 oldu. %30 kampanyası bitmişti. Yaptırdım %25 indirimle 358 tlye. Ayrıca motor yağına indirim uygulamadıkları için fiyat böyle oldu ona da uygulasalarda 300 tl olacaktı. %30 kampanyası bitince bakım fiyatını sorun daha az fiyat çekeceklerine eminim. Maalesef insanı keriz yerine koyuyorlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ___Murat___


    quote:

    Orijinalden alıntı: halhal

    Arkadaşlar, 2009 Laguna 1,5 dci arabamın 90.000 bakımını yetkili servise yaptırdım.% 30 indirim kampanyası ile 450 tl ye mal oldu. Arabamın ön tarafından ses geldiğinden onu da gösterdim, servisten araca binerek test ettiler, tekrar serviste ön tekerleri söktüler ve sağ ZROTU ile VİRAJ LASTİKLERİ nin bozuk olduğunu bununla birlikte sol tarafın da değiştirileceğini söylediler. ZROTU:134x 2=268 TL, VİRAJ LASTİKLERİ:81x2=162 TL, İşcilik dahil 550 TL istediler.
    Pahalı olması nedeniyle servise yaptırmadım ve internetten parça fiyatlarını araştırdım orijinal SİSMAK marka ve TEKNOROT marka diye yazmışlar, bir tanesi ZROTU:25 TL, VİRAJ LSTİKLERİ:10 TL.
    Arkadaşlar şimdiye kadar servis harici araç bakımı yaptırmadım ,garantisi dolması nedeniyle servis harici yaptırmak istiyorum, arızalı parçaları dışardan alsam bir zararı olurmu? tam karar veremiyorum, 550 TL yide vermek istemiyorum, bu konuda önerileriniz nedir bana yardımcı olursanız memnun olurum.

    Z rotu meselesi aynen benim de başıma geldi. Servis aynı fiyatları çekti pahalı deyince 40 tl indirim yaptılar. Yine kabul etmedim. Bunlar standart parçalar teknorot da iyi sayılabilecek bir marka. Ben 2 adet z rotunu yerlimarka olan orjin marka 30 tlye aldım 30 da işçilik verdim. Tertemiz oldu. Servis Laguna'ya ne geçirsem o kardır modunda. %30 kampanyasında bakım yaptırayım dedim 440 tl fiyat çıkardılar, bekledim aracın 5. Senesi doldu Renault avantaj indirimim %25 oldu. %30 kampanyası bitmişti. Yaptırdım %25 indirimle 358 tlye. Ayrıca motor yağına indirim uygulamadıkları için fiyat böyle oldu ona da uygulasalarda 300 tl olacaktı. %30 kampanyası bitince bakım fiyatını sorun daha az fiyat çekeceklerine eminim. Maalesef insanı keriz yerine koyuyorlar.

    Yanıtın için teşekkür ederim içim rahatladı yani..doğrusun servise fazla para vermeye gerek yok...benimde araç indirimim% 25 ama servisle pazarlık edileceğini sayenizde öğrenmiş oldum...sağolun.




  • halhal H kullanıcısına yanıt
    Aslında pazarlık etmedim bu fiyat pahalı yaptırmıyorum dedim, sonra arayıp biz müşterimizin aracı arızalı bir şekilde servisten çıksın istemeyiz deyip indirim yaptılar. Ayrıca %25 kampanyasında yağı dahil etmedikleri için Renault'u arayıp böyle saçma iş mi olur modunda konuştum, birgün sonra bakımı yaptırdığım servis aradı size %15 özel müşteri indirimi tanımlayalım burda mağdur oldunuz dediler. Söylediklerine göre bundan sonra tüm mekanik işlerde Renault avantaj indiriminden sonra %15 daha indirim yapacaklarımı, bakalım göreceğiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ___Murat___ -- 17 Eylül 2013; 0:36:22 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • benimde radyo- derece gösterge paneli çizgi çizgi oluyor ve yarısı kararıyordu servise gittim geçmiş gün 380 tl mi,680 tl mi ocivarında para istemişlerdi ben yaptırmadım ertesi gün aryıp hep serviste bakım yapılmış diye ücretsiz değiştirmişlerdi.Şimdi de vites kolu başlığı derisi kararma yaptı onu ücretsiz değişim için genel müdürlüğe yazalım dediler.Haftam içi gideceğim bakalım ne olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi halhal -- 17 Eylül 2013; 0:56:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halhal

    benimde radyo- derece gösterge paneli çizgi çizgi oluyor ve yarısı kararıyordu servise gittim geçmiş gün 380 tl mi,680 tl mi ocivarında para istemişlerdi ben yaptırmadım ertesi gün aryıp hep serviste bakım yapılmış diye ücretsiz değiştirmişlerdi.Şimdi de vites kolu başlığı derisi kararma yaptı onu ücretsiz değişim için genel müdürlüğe yazalım dediler.Haftam içi gideceğim bakalım ne olacak.

    Araciniz kac model ? garanti devam ediyor muda ucretsiz degistirdiler ?
  • 
Sayfa: önceki 132133134135136
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.