Şimdi Ara

Yeni Kia Sportage Alanlar ve Alacaklar (1356. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27.257
Cevap
186
Favori
2.711.664
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13541355135613571358
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • e.mutlu kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler öncelikle, ben mi anlamadım bilmiyorum ama , sadece güneşliği açmak yazmıyor burda çoğu varyasyonu denedim yarım açıp durdurup kapatıyorum o şekilde güneşliği açıyorum ...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar linkteki araç hakkında düşünceniz nedir ? Almak mantıklı mı ?
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-kia-boyasiz-hatasiz-servis-bakmli-800304045/detay
  • MR.BERK kullanıcısına yanıt
    güzel görünüyor. ama daha düşük km olup aynı fiyata var. daha düşük fiyata çamurluk değişmiş var. onlara da bakmanı tavsiye ederim.

    bir de 196.000 istedikleri araç ağır hasar kayıtlı. bu insanlar ne içiyor böyle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s_mavus

    Merhaba, video için teşekkürler.
    Faydalı oldu.

    Oncar yüklerken telefona ayrıca plugin vs yüklediniz mi?
    Telefon ekranı sürekli açık mı kalıyor?
    Setupta belirttiğiniz şifre genel mi? Sizin araçta mi öyleydi?
    Usb ile bağlanmıyor değil mi?

    Teşekkür ederim.
    Oncar uygulamasını direk yükledim.
    Ekran açık kalıyor maalesef. Kapatınca ekran da kapanıyor.
    Şifreyi internette buldum. Hyundai tucson da bile aynı şifre ile girenleri gördüm.
    USB ile telefonu bağlamayı denemedim ama bağlanıyor olmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar arkadaşlar. Ben aracımı 1 ay önce sattım ve şu an 2015 model otomatik sportage düşünüyorum. konu hakkında deneyimli birisi bana yardımcı olabilir mi? piyasa malum çok bozuk ve bende kia ya yabancıyım. şimdiden teşekkür ederim.
  • alpersalpers A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bende 2015 Otomatik 1.6 benzinli kia sportage var, concept plus paket. Merak ettiğiniz ne varsa sorabilirsiniz.
  • sabah bir iki model vardı incelediğim. birisiyle anlaştım ve pazartesi notere gidicez kısmet olursa. benimki en boş paket, multimedya taktırıcam. önerdiğin bi marka var mı? lpg taktırmaya değer mi?
    çok sağol hocam şimdiden.
  • Ben aldığımda multimedya vardı, Çin markası bir şey. Forumlarda nevcox öneriyorlar genelde, 1500 civarı ücreti olması lazım.

    İlk sahibi tüp takmamış, ben 50 bin kmde aldım. Şehir içi 10 lt (İzmir) şehir dışı 8 lt yakıyordu. Ben hemen prins vsi2 taktım. Gdi motorlara en uyumlu ve en sorunsuz sistem bu. Çok çok memnunum. %45 tasarruf sağlıyor, hemen hemen hiç benzin tüketmiyor. Performans olarak da hiç bir fark yok, o yüzden eğer çok km yapıyorsanız tavsiye ederim. Ancak bu sistem 8000 TL civarı o yüzden iyi karar vermek lazım. Atiker vs gibi diğer markalar daha ucuz ama hem çok benzin tüketiyorlar ( en iyisi %30 tasarruf sağlar) hem de sorun çıkarma ihtimalleri fazla.

    Aracın belki de tek olumsuz yanı, atmosferik motorlu ağır bir araç olduğu için yokuşlarda bayılıyor. Yüksek devirle girerseniz sorun yaşamaz ama yine de turbolu bir araç ya da dizel araç performansı beklemeyin. Motora bağlı olarak hızlanması da iyi değil. Ani sollama yapamazsınız. Ben her zaman sakin kullanırım o yüzden benim için bunlar eksi değil. Aracın sağladığı konfora kıyasla bu ağırlık bence kabul edilebilir. Tork konvertorlü otomatik vitesi dsg gibi hızlı geçiş yapmaz ama hiç sorun çıkarmayan harika bir vitestir.

    Bayılma sorununa karşı çözüm de pedal commander. Yakıt tüketimi artar ancak araç çok atik hale geliyor. Ben bir ara kullandım sonra eski sahibi istedi geri verdim. Ancak kendim tekrar takmayı düşünüyorum.

    Kia hiç sorun çıkarmayan konforu oldukça yüksek bir araba. Umarım uzun yıllar rahatça binersiniz. Yine de fırsatınız varsa test sürüşü yapın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mirohingi kullanıcısına yanıt
    çok teşekkür ederim. mutlaka göz önünde bulundurucam söylediklerini.
  • mirohingi kullanıcısına yanıt
    merhaba,
    tucsonla bunun arasındaki fark nedir. bunu ona tercih etmek için. makumunuz ikiside aynı araç.
    turbosuzda tork konvertorlü varken turbolu olanda hangi şanzuman var.
    Almayı düşünüyorum ama karar veremedim ikinci el alıcam. param yeterse turbolu yetmezse turbosuz.
    Önceliğim konfor. özellikle kasislerde geçisi sert mi. şu an bende 2014 civic var. araç acayip sert.
    arkadakilerin kıçlarına yastık koymaları lazım. sanki ralli yapıcaz araçla. geçen bagaj kapağına kafamı vurdum.
    kodumun hondası bagaj kapağına yay koymamış. 10 liralık yay. öyle kızdımki. ilk fırsatta satıcam dedim ben bu arabayı.
  • jubeii kullanıcısına yanıt
    Tucson ile kasa farklı, ön konsol ve donanımlar ufak tefek farklı. Onun dışında hemen her şey aynı, motordan şanzumana kadar. Konforu gayet yeterli, özellikle Concept plus (2014-2015 kasalar) donanımı gırtlak dolu tabirini veriyor, ama Mercedes konforu beklemeyin tabi ki. İki markada da hem turbolu hem de turbosuz motor seçeneği var, bütçeniz yetiyorsa turbolu modeli tavsiye ederim çünkü performans olarak çok fark ediyor. Bildiğim kadarıyla turbo motorlu modellerde ve 2016 sonraki hem Kia hem de Hyundailerde DCT (çift kavramalı) otomatik bir şanzıman var. VW grubundaki DSG'ye benziyor, geçişler daha pürüzsüz, yakıt tüketimi daha düşük ve DSG'den daha sorunsuz. Ancak yine bildiğim kadarıyla, klasik tork konvertorlü (atmosferik seçenekte olan) şanzıman kadar sorunsuz değil. Eğer arabayı 100 bin kmden fazla kullanmam, satarım diyorsanız sizin için sıkıntı olmaz.

    DCT şanzıman ve turbo motor ile araba çok güzel bir performansa ulaşıyor, yine de ağır bir araç olduğu için binek araç gibi az yakmasını beklemeyin. Arabayı sürmeden karar vermeyin fakat eski bir Toyota sahibi ve Japon araç hayranı olarak şunu söyleyeyim, Alman araçlar kadar konforlu değil ama Japonlardan kesinlikle daha iyi ve onlar kadar da uzun ömürlü/dayanıklı.

    Benim gönlümde turbo motorlu Hyundai vardı çünkü hem daha heybetli duruyor hem de turbo motor performansı çok güzel. Ancak bütçem atmosferik motorlu Kia Sportage'a yetti. Performansı düşük biliyorum ama pedal commander ile "bana yetecek kadar" performans veriyor. İkinci elde donanım seviyelerini takip etmenizi tavsiye ederim, örneğin 2014 Kia Sportage Concept Plus 2015'ten daha donanımlı, 2015 te 2016 dan daha dolu. Çelik Motor ithal ederken işi bayağı karıştırmış. Tahminimce aynısı Hyundai için de geçerlidir. Facebook gruplarında donanım bilgisi oluyor.




  • jubeii kullanıcısına yanıt
    Fark olarak söyliyeyim bizim gt line prestijle onun Elite plusu en yüksek donanımları bakımından ,,
    Motor aynı
    Yürüyen aynı
    Farklar
    Sportage artıları var
    + koltuk soğutma
    +elk bağaj
    + ön iki koltuk elektrikli ( tucson un yolcu koltuğunda manuel ayar da yok )
    +çarpışma önleme
    Tusconun üstün olduğu bir nokta yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mirohingi kullanıcısına yanıt
    Bak bu donanım farklarını bilmiyordum. İlanlarda yalan donanım çok gördüm. Milleti salak yerine koyuyorlar. Tüm araçların donanım isimleri farklı. Bu yüzden takip etmesi zor. Kia passat gibi gelen gideni aratmış demekki. Face kullanmadımdan burdan takip etmeye çalışıyorum. Bildiğiniz başka araç forumu var mı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jubeii kullanıcısına yanıt
    Açıkçası kia Türkiye diye bir forum var ama aktif değil. Ben de o yüzden Facebook gruplara üye oldum. Bunun dışında bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jubeii

    merhaba,
    tucsonla bunun arasındaki fark nedir. bunu ona tercih etmek için. makumunuz ikiside aynı araç.
    turbosuzda tork konvertorlü varken turbolu olanda hangi şanzuman var.
    Almayı düşünüyorum ama karar veremedim ikinci el alıcam. param yeterse turbolu yetmezse turbosuz.
    Önceliğim konfor. özellikle kasislerde geçisi sert mi. şu an bende 2014 civic var. araç acayip sert.
    arkadakilerin kıçlarına yastık koymaları lazım. sanki ralli yapıcaz araçla. geçen bagaj kapağına kafamı vurdum.
    kodumun hondası bagaj kapağına yay koymamış. 10 liralık yay. öyle kızdımki. ilk fırsatta satıcam dedim ben bu arabayı.
    Hocam ne yaptiniz bendede 2013 civic var ama kasislerde oyle sizin dediginiz gibi yastiga gerek duymuyoruz, size pratik bir tavsiyede bulunayim, lastik basinclarinizi kontrol ettirin...

    Ben her lastik degisiminde oyle yapiyorum. Cunku bizim lastikcilerimiz balans ayari icin biraz fazla hava basiyorlar. Bu durumu 10 yildir tecrube ettim, normal basinci 32-33 psi olmasi gerekiyorken her baktigimda 35-36-37 psi oldugunu gordum. Sonuc olarak lastik basinci cok etki ediyor.
    Tabi buzim araclarinda suspansiyonu biraz sert...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mehmet0303531 kullanıcısına yanıt
    lsatikleri hep 32 psi da tutuyorum. ödevimi hep yaparım. aracın kendisi sert üstadım. markalarda böle bi eğilim hep var. ama kıyaslama gerekirse alman ve fransız araçları daha yumuşak. kore araçlarını bilmiyorum.
  • gt line olan Arkadaşlar 19” olan lastiklerinizin hava basıncınızı kaç yapıyorsunuz ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 32-34 arası bende. Genelde 33'te tutuyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • s_mavus S kullanıcısına yanıt
    Benim tangır tungur gitmem. Normal ozmn 38-39 la

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba,

    2015 A3 aracım vardı. Onu sattım. 2016 1.6 t gdi gtline prestige aldım. Aracı almadan önce yakıtından baya korkmuştum. Açıkçası doyurucu bir cevap da görememiştim. km'de 1 lira yakıyorum diyenler bile vardı. O vesileyle burada merak edenlere bilgi vermiş olayım.

    Bazı araçların minimum tüketim kabiliyeti iyi oluyor bazılarının kötü. Mesela G30 520i var babamda. Akıcı trafikte ne kadar çabalasam(A3'le 3.5-4 ortalama tutturabilen biriyim) 8.5'un altına düşüremedim. Ama Kia öyle değil. Eğer çok dikkatli kullanırsanız tüketim de çok düşüyor. Ben 6.3'e kadar düşürebildim. Normal kullanım ortalamam 7.8 şu an. Güzergahım akıcı şehiriçi. Fakat basarsanız hiç affı yok. Hem gidiyor hem yakıyor.

    Şanzıman çift kavrama ama dsg ile yarışamaz. Düşük hızlarda 1-2'de saçma yarım debriyajları var, onu sevmedim. Ortalama bir kullanıcının anlamayacağı bir şey.

    Aracın büyük bir eksisi yok. Ses sistemi Audi'den sonra kötü geldi. Onun dışında yol tutuş konfor donanım sürüş her şey 10 numara. Herkese tavsiye ediyorum.

    Bu arada yurtdışı bir forumda gtline modelin 15mm alçak olduğunu okudum. Kesin bilgi değil ama burada dursun.




  • 
Sayfa: önceki 13541355135613571358
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.