Şimdi Ara

Yeni Ford Ranger (2016)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
2
Favori
13.881
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  Yeni Ford Ranger (2016)

    YENİ FORD RANGER
    Ford Ranger, her yere gidebilen ve her işi yapabilen bir pick-up araç olarak saygınlık kazandı.

    Sağlam ve Fonksiyonel
    3.500 kg'a* varan çekme kapasitesi ve 800 mm derinliğe kadar suda ilerleme kabiliyeti ile Yeni Ranger kendinden beklenenden çok daha fazlasını sunuyor.

    Yeni Ranger, her gün, en sert çevre şartlarında kullanabileceğiniz, en zor işlerde güvenebileceğiniz ve olağanüstü bir sürüş deneyimi sunma konusunda sizi yanıltmayacak bir araçtır.

    Akıllı Teknolojiler
    Yeni 8” renkli ekrana sahip Ford SYNC 2 ile ses ve dokunma kontrolü teknolojisi. Geri görüş kamerası, ön ve arka park sensörleri zaten üstün özelliklere sahip araçta bulunan dikkate değer yeni özellikler.

    Motor ve şanzıman iyileştirmeleri ile yeni Elektrikli Direksiyon Destek Sistemi, üstün yakıt ekonomisine ve CO2 emisyonuna (6.8L/100 km / 177 g/km) katkıda bulunarak Yeni Ranger'ı iş ve özel hayatınız için ideal bir seçim haline getirmektedir.

    Daha güçlü ve daha ekonomik dizel motorlar
    Performansını, gücünü ve güvenilirliğini sahada kanıtlayan 2.2L TDCi Duratorq dizel motor ek güç ve ekonomi sunacak şekilde geliştirilmiştir.

    6 ileri vitesli manuel şanzımanlı veya 6 ileri vitesli otomatik şanzımanlı 160PS.

    Daha fazla güce mi ihtiyacınız var? O halde 200 PS ve 470 Nm torklu 3.2L TDCi Duratorq dizel seçeneğini tercih edebilirsiniz.

    Etkileyici yakıt ekonomisi ve düşük emisyonlar 6,8L/100 km ve 177 g/km CO2 emisyonlarla (6 ileri vitesli manuel şanzımanlı ve 3,15 FDR'li 160PS 4x2) sağlanır.


    Detaylı Bilgi:
    http://www.ford.com.tr/ticari-araclar/Ranger/Tasarim


    Fiyat Listesi : 24.10.2016

    2.2L TDCi 160PS (385 Nm) Euro 5 4x2 6 İleri Manuel XLT 99.700 87.880 81.880
    2.2L TDCi 160PS (385 Nm) Euro 5 4x2 6 İleri Otomatik XLT 106.325 93.715 90.715
    2.2L TDCi 160PS (385 Nm) Euro 5 4x4 6 İleri Manuel XLT 113.125 99.855 96.855
    2.2L TDCi 160PS (385 Nm) Euro 5 4x4 6 İleri Otomatik XLT 115.465 101.915 98.915
    3.2L TDCi 200PS (470 Nm) Euro 5 4x4 6 İleri Otomatik Wildtrak 136.140 120.390 120.390

    Güncel Liste:
    http://apps.ford.com.tr/vehicleconfigurator/pdf/ranger.pdf



    Forumda yeni ranger ile alakalı olarak çok aktif konu bulunmaması üzerine açılmış bir konudur.


    Eylül ayında Ford Ranger'ı ve diğer rakiplerini inceleme ve kıyaslama fırsatımız oldu. Ford'un kullanmış olduğu 2.2 Lt 160 Hp 385NM torklu motoru diğerlerine göre güçsüz hissettirdi. Bu motoru kullanıp kıyaslama yapacak ve yeni araç alacak arkadaşlara önerilerde bulunacak arkadaşları konuya bekleriz.







  • Tasarımı çok güzel olmuş.
  • Bu araba ile taşrada yaşayacaksın arabayı amacına yönelik kullanacaksın dağda derede mis gibi doğa ve temiz havayla içiçe depresyondan uzak
  • Vergiler çok fazla bu arabalarda galiba.

    Yoksa al geç dağ tepe bayır aşarsın...

    Türkiye'deki bozuk yollara da birebir olması cabası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Malafat Rosto

    Vergiler çok fazla bu arabalarda galiba.

    Yoksa al geç dağ tepe bayır aşarsın...

    Türkiye'deki bozuk yollara da birebir olması cabası.

    Motor hacmi düşünüldüğünde, 4x2'lerde çok değil vergisi, yıllık 1500TL civarında. 4x2'ler kamyonet sınıfında olduğundan motor hacmine bakılmıyor. 4x4 olursa arazi taşıtı sınıfına girdiğinden otomobil gibi vergilendirip adamın ocağına incir serası açıyorlar.

    Ssangyong yeni 2.2 E-XDI motorunda 180hp alıyor Ford'un değerleri niye düşük onu anlamadım. Ayrıca 6.8lt/100km demişler, bu araba uzun yolda 80e sabitlese yine 6.8lt'ye inemez, alacak olan 10lt'yi kafaya koysun şehir içi yakıtta.

    Eskiden pikapları hiç sevmeyen biri olarak kullandıktan sonra bağımlısı oldum gerçekten. Bu araçların zevki başka. Yüksek ve güçlü olmaları çok cezbediyor beni. Sedan otomobilleri kullandığımda artık bir türlü rahat edemiyorum. Daha 2 gün önce arkadaşımın C180 benzinli aracını kullandım, tamam zevkli araç ama C180 mi pikap mı deseler gözüm kapalı pikap derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SelamiŞahin

    Vergiler çok fazla bu arabalarda galiba.

    Yoksa al geç dağ tepe bayır aşarsın...

    Türkiye'deki bozuk yollara da birebir olması cabası.
    Amarok daha yakışıklı duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diablo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Malafat Rosto

    Vergiler çok fazla bu arabalarda galiba.

    Yoksa al geç dağ tepe bayır aşarsın...

    Türkiye'deki bozuk yollara da birebir olması cabası.

    Motor hacmi düşünüldüğünde, 4x2'lerde çok değil vergisi, yıllık 1500TL civarında. 4x2'ler kamyonet sınıfında olduğundan motor hacmine bakılmıyor. 4x4 olursa arazi taşıtı sınıfına girdiğinden otomobil gibi vergilendirip adamın ocağına incir serası açıyorlar.

    Ssangyong yeni 2.2 E-XDI motorunda 180hp alıyor Ford'un değerleri niye düşük onu anlamadım. Ayrıca 6.8lt/100km demişler, bu araba uzun yolda 80e sabitlese yine 6.8lt'ye inemez, alacak olan 10lt'yi kafaya koysun şehir içi yakıtta.

    Eskiden pikapları hiç sevmeyen biri olarak kullandıktan sonra bağımlısı oldum gerçekten. Bu araçların zevki başka. Yüksek ve güçlü olmaları çok cezbediyor beni. Sedan otomobilleri kullandığımda artık bir türlü rahat edemiyorum. Daha 2 gün önce arkadaşımın C180 benzinli aracını kullandım, tamam zevkli araç ama C180 mi pikap mı deseler gözüm kapalı pikap derim.

    Pick Uplar çok iyi evet. Birde devletimiz 4x4 lerine özel muamele göstermese çok iyi olacak.

    Ford Ranger motoruna karşılık Nissan Navaradaki 2.3DCI 160hp 403nm torklu motoru kıyasladığımızda Nissanın performans ve yakıt tüketimi olarak bir tık ilerde olduğunu düşünüyorum.
    Ford Ranger in test sırasında ivmelenmesi oldukça düşük olup, buna rağmen yakıt tüketimi 10lt civarındaydı. Sakin kullanmak diye birşey ilk kalkışlarda pek mümkün olmuyor. Gitmesi için gaza basmak gerekiyor.
    Fakat sağlamlık, uzun ömürlülük ve kokpit malzemesi olarak ford rangerı çok iyi buldum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood

    quote:

    Orijinalden alıntı: Diablo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Malafat Rosto

    Vergiler çok fazla bu arabalarda galiba.

    Yoksa al geç dağ tepe bayır aşarsın...

    Türkiye'deki bozuk yollara da birebir olması cabası.

    Motor hacmi düşünüldüğünde, 4x2'lerde çok değil vergisi, yıllık 1500TL civarında. 4x2'ler kamyonet sınıfında olduğundan motor hacmine bakılmıyor. 4x4 olursa arazi taşıtı sınıfına girdiğinden otomobil gibi vergilendirip adamın ocağına incir serası açıyorlar.

    Ssangyong yeni 2.2 E-XDI motorunda 180hp alıyor Ford'un değerleri niye düşük onu anlamadım. Ayrıca 6.8lt/100km demişler, bu araba uzun yolda 80e sabitlese yine 6.8lt'ye inemez, alacak olan 10lt'yi kafaya koysun şehir içi yakıtta.

    Eskiden pikapları hiç sevmeyen biri olarak kullandıktan sonra bağımlısı oldum gerçekten. Bu araçların zevki başka. Yüksek ve güçlü olmaları çok cezbediyor beni. Sedan otomobilleri kullandığımda artık bir türlü rahat edemiyorum. Daha 2 gün önce arkadaşımın C180 benzinli aracını kullandım, tamam zevkli araç ama C180 mi pikap mı deseler gözüm kapalı pikap derim.

    Pick Uplar çok iyi evet. Birde devletimiz 4x4 lerine özel muamele göstermese çok iyi olacak.

    Ford Ranger motoruna karşılık Nissan Navaradaki 2.3DCI 160hp 403nm torklu motoru kıyasladığımızda Nissanın performans ve yakıt tüketimi olarak bir tık ilerde olduğunu düşünüyorum.
    Ford Ranger in test sırasında ivmelenmesi oldukça düşük olup, buna rağmen yakıt tüketimi 10lt civarındaydı. Sakin kullanmak diye birşey ilk kalkışlarda pek mümkün olmuyor. Gitmesi için gaza basmak gerekiyor.
    Fakat sağlamlık, uzun ömürlülük ve kokpit malzemesi olarak ford rangerı çok iyi buldum.

    Alıntıları Göster
    Motor gücüne, ağırlığına bağlı olarak binek dizellerin iki katı yakmasa düşünmeden alıcam. Bir tanıdıkta iş gereği bu tarz araç var, uzun yola gideceği zaman araç kiralıyor, kira+yakıt bedelinin bu araçlarla gitmekten ucuza geldiğini söylüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-FE2F1DE54

    Motor gücüne, ağırlığına bağlı olarak binek dizellerin iki katı yakmasa düşünmeden alıcam. Bir tanıdıkta iş gereği bu tarz araç var, uzun yola gideceği zaman araç kiralıyor, kira+yakıt bedelinin bu araçlarla gitmekten ucuza geldiğini söylüyor.

    Alıntıları Göster
    bu araçlar ülke şartlarına göre çok lüks, amarok da navara da hliux da çok yakıyor, aslan besleyen yemini düşünmez durumu da bu araçlar için geçerli değil çünkü sonuçta bunlar arazi taşıtı, alan kişi de bunu mu alayım mercedes e mi alayım diye düşünmüyor, hedef kitlesi de haliyle bu yakıtlardan ötürü tercih etmiyor, ayrıca istanbul gibi bir şehirde yaşayan için hiç kullanışlı değil, aracı otoparktan otoparka götürmek gerek yoksa park etmek mümkün değil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: syerturan

    Motor gücüne, ağırlığına bağlı olarak binek dizellerin iki katı yakmasa düşünmeden alıcam. Bir tanıdıkta iş gereği bu tarz araç var, uzun yola gideceği zaman araç kiralıyor, kira+yakıt bedelinin bu araçlarla gitmekten ucuza geldiğini söylüyor.

    Valla yakar acımaz, İstanbul - Nevşehir arası 800km yolu tam 1 depo ile gidiyorum, 75lt deposu var. Ortalama yakıt da zaten 10LT civarına sabitleniyor. Hesap aşağı yukarı doğru.
    Üstelik 100-110 gibi bir hıza sabitliyorum, gece çıkıyorum yola, saatlerce ne gaza ne frene dokunmuyorum. Buna rağmen 10lt yakıyor. Manuel olsa biraz daha düşer yakıt ama binek araç seviyesine inmesi kesinlikle imkansız.

    Bu tip araçları binek olarak günlük işe güce kullanmak yakıt masrafı açıyor malesef. Ama bana kalırsa değer mi değer.

    Ülkemizin üstün adalet ve vergilendirme sistemi sağolsun, milletimize mazotu içen kasalı pikap kamyonetleri bile çok görüyorlar. 4x4 olanları da arazi taşıtı sınıfa sokup ordan vergi cukkalıyorlar, oh ne ala memleket. Hız limitine gelince kamyonet, köprüden geçmeye, kızılaya girmeye gelince kamyonet, vergi almaya gelince otomobille suv ile aynı.




  • 4x4 pikapların yüksek vergisi için Hülya Avşar'a teşekkür edin .


    Cadillac Escalade yerine , aynısının kamyonet versiyonu ile medyada yer alınca , Maliye'nin dikkatini çekti .
  • Yakıttan ziyade, vergilendirme içler acısı bu araçlarda, özellikle 4x4 lerde.
  • Orman genel mudurlugu alsin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood

    Yakıttan ziyade, vergilendirme içler acısı bu araçlarda, özellikle 4x4 lerde.

    Aracın arka kasa uzunluğu, aks aralığının yarısından fazla olur ise, 4x4 olsa bile kamyonet olarak 4x2 gibi vergilendiriliyor imiş. Ama kasa uzunluğu artınca çıkan sonuca örnek vereyim.

    Ssangyong Korando Sports 4x4'ün düşük vergi sınıfına girebilmesi için özel üretim yapmış arka kasayı uzatarak, ülkemize de gelmiş. Ama araç tipsizlik abidesine dönüşmüş arka kasa uzunluğu ile.

    Aşağıya fotoları ekliyorum, kırmızı olan normal boydaki 4x4, ülkemize gelmiyor. Diğer fotoğraflar ise uzun kasa 4x4, 4x2 vergili.

    Bu araç zaten arka süspansiyonda makas kullanmıyor, 700kg taşıma kapasitesi var, bunun kasasının uzun olanını kim niye alsın anlamadım ki.

     Yeni Ford Ranger (2016)
     Yeni Ford Ranger (2016)
     Yeni Ford Ranger (2016)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Diablo -- 28 Ekim 2016; 14:11:34 >




  • Ssangyong un sitesinde 4x4 modelinin teknik ayrıntıları yazmıyor. Ekstra uzatılmış kasa olayını ilk defa duydum. Normal kasası baya başarılı, hem 2.0motor, hem multilink süspansiyonlu, hemde monokok sasi var. Üstelik yalıtımı cok cok iyi. Nissan navara icin sinifinda ilk multi link süspansiyon dediler ama Ssangyong yıllardır kullanıyordu. Fiyat listesine baktığımda 4 çeker olani 88bin tl. Diğer rakiplerine gore, uygun gibi
  • 2 aydır 4*2 otomatiğini kullanıyorum. Benim için tek dez avantajı yakıt tüketimi. Şehir içi 10 lt, uzun yolda 8 e kadar düşürebildim. Park ederken geri görüş kamerası olduğu için büyük bir sıkıntı oluşturmuyor. Uzun yolda binek araçtan daha rahat bence. İstanbulun bozuk yolları için de ideal. Daha önce honda acordum vardı 3 kere jant düzelttirmiştim. En büyük avantajı eğer şirketiniz varsa aracı şirket üzerine alarak yüzde 18 kdv, amortisman, mazot ve bakım giderlerini vergiden düşebiliyorsunuz. Sıfır dizel otomotik focusun 90 bin küsür fiyatını göz önüne alırsak ranger daha mantıklı gibi geliyor bana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: johnberq

    2 aydır 4*2 otomatiğini kullanıyorum. Benim için tek dez avantajı yakıt tüketimi. Şehir içi 10 lt, uzun yolda 8 e kadar düşürebildim. Park ederken geri görüş kamerası olduğu için büyük bir sıkıntı oluşturmuyor. Uzun yolda binek araçtan daha rahat bence. İstanbulun bozuk yolları için de ideal. Daha önce honda acordum vardı 3 kere jant düzelttirmiştim. En büyük avantajı eğer şirketiniz varsa aracı şirket üzerine alarak yüzde 18 kdv, amortisman, mazot ve bakım giderlerini vergiden düşebiliyorsunuz. Sıfır dizel otomotik focusun 90 bin küsür fiyatını göz önüne alırsak ranger daha mantıklı gibi geliyor bana.

    Merhaba,

    Rangeri tipi ve iç mekanı dolayısıyla çok düşündüm, baya güzel. Ancak motor 160hp bana çok yetersiz geldi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?




  • Fleetwood kullanıcısına yanıt
    kalkışlarda binek araçlar gibi hızlı ivmelenmiyor ama 2. vitesden sonra gayet iyi gidiyor. motor gücü bence yeterli. genelde yakıt ekonomisi için sakin kullanıyorum. yokuşlarda bile çok fazla devir vermeden rahatça çıkabiliyor. herhangi bir ford satış servisinde deneme sürüşü yapabilirsiniz daha rahat karar vermiş olursunuz
  • Arkadaşlar merhaba bu ilk mesajım bu sitede.

    Biraz Ford a sitem için kayıt oldum.

    2016 haziran ayında 2,2 4x4 otomatik XLT araç aldım. Aracı Hususi kullanıyorum. Herhangi bir yük filan taşımıyorum. Araç çok seri değil ama kalktıktan sonra iyi gidiyor. Kulanımı çok rahat. amortisörleri biraz sert ama konforlu bir yolculuk sunuyor.

    yaklaşık 5 ayta 13000 km yol yaptım. ortalama 9,6 lt yol bigisayarıda gösteriyor.

    Benim hesaplamam göre 9,8 lt.

    en sakin kullanımlarda 8,5 lt yakıyor tabi böyle kullanmak otomatik vites araçlarda hiç zevk vermiyor.

    full gaz gidersen 12 lt gibi yakıyor.
    2300 kg araç için çok iyi bence

    Tek problem FORD TÜRKİYE

    Aracının arkasıda dumuyor. Ön Sol Amortisörüm yağ kaçırıyor

    Servise gidiyorum Parçayı sökmeden foto çekip resmi FORD merkeze gönderiyor.

    Fordun mükemmel mühendisleri resimden nasıl anlıyorlarsa fabrika hatası yok, kullanıcı hatası diyorlar. Tam bir rezillik.

    4x4 araçla tümsekten hızlı geçip yada çukura düşmüşünüzdür diyorlar. Ya bu araç 4x4 reklamlarda siz uçuruyorsunuz.

    Rapor gönder diyorum rapor veremezlermiş Yetkiliye bağla diyorum en yetkili 444 lü hattaki elemanmış.

    Ne yazıkki Türkiyedeki herşey gibi FORD TÜRKİYE de bu sisteme girmiş

    Nasıl olsa hakkını araman için zaman gerekli o zamanda bizde yok

    sadece forum sitelerinden yazabiliyoruz.

    Araçla yumurta taşıyacak arkadaşlara öneririm




  • Bende yeni aldım 2016 4x2
    bilemedim mesajları okuyunca iyimi kötümü 😀
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.