Bildirim
yeni focus neden tutmadı (2. sayfa)
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
Sadece Focus değil, Lpg takılabilen modeller hariç hangi C sınıfı model satıyor ki, sadece Egea var o da araç B sınıf fiyatına olduğu için. Diğer sınıflarda da satış yok. Fiesta da sürünüyor örneğin.
Nitelikli araçların alım dönemi bitti. Doğrudan amaca ve ekonomiye yönelik otomobiller satar artık burada. -
Şuanki günümüzün koşuluyla
Para kazanmak yerine insan kazansalar daha iyi satış politikası yakalamış olurlardı.
10 yerine 5 kazan ama kazannn.
Demekki ford için para daha önemli.
Zaten focusun dışına pek birşey diyemem basit far, stop, sisler ben makyajlancam diye bagrıyor.
İç konsol titanyum olmasına ragmen araba boş donanım duruyor.
Tesadüfen trendx e denk geldim , boşun boşu gibi duruyor rezalet.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
tüm binek modellerinde satışları çakılan ford, fiesta modeli müşterilerini çoğunlukla hyundai'ye, focus müşterilerini fiat, renault ve toyota'ya, mondeo müşterilerini ise vag grubuna kaptırmış durumda. Malum dizel + otm. seçeneği sunamayan fiesta ve mondeo zaten bu sonuca büyük anlamda destek oldular. Ancak focus, rakip analizi yapılmadan ve ülke gerçekleri gözardı edilerek oluşturulan fiyatlarıyla zaten ölü doğan proje oldu. Dikkat edin 8-9 aydır tanıtım reklamları dönüyor. Neden? çünkü son kullanıcıya satılamıyor. holding bünyesinde iş yapan iş ortakları dışında kimse de kiralamaya yanaşmayınca ortalarda görülmeyen bir modele dönüşüyor. Yeni slogan :
''Focus, ortalarda yokuz...'' -
Fiyatlardan
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
alırsın fort olursun zort derlerdi halk arasında
heralde gerçeğe dönüşmüş
Egea,Megane,Civic ve Corolla nın üstünlüğüne VW grup bile yetişemezken bu fiyat&donanım uyuşmazlığında Focus duvara çok sert çarptı -
Full olanı bilmiyorum ama orta paket olana bindim sanırım arka koltukta
Torsiyondan sebep inanılmaz konforsuzdu
Resmen zıplayarak gidiyorsun
Zaten aşırı konforlu değil fakat kardeşimde bir önceki kasası var
Çok daha rahat geldi bana
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Halâ gözüm alışamadı yeni kasasına eskisi bence daha güzel
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mk3.5 Focus kullanıcısıydım. Bir yıl kadar kullandım. Araç fiyatına göre o yıllarda çok iyiydi. Lakin şu an mk4 Focus hem bağımsız süspansiyon eksiği hem de başlangıç fiyatı nedeniyle alınası değil.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-751620F32 -- 30 Ağustos 2019; 11:9:38 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Aynen ben de öyle düşünüyorum. Belki de yollarda sık göremediğimiz için alışamamışızdır.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
MK 3.5 ilw mükkemmel olan o tasarımı alıp ucube bişeye çevirdiler ayrıca 180bine (bayide geçen hafta gördüğüm fiyat) daha iyi seçenekler var bu sebeple satılmıyor -
astrayı 85bin e aldım 2019 model sıfır. focus 150bin-180bin civarına satılıyor. ikiside c. Sebebi gayet açık değil mi? -
Miladını doldurmuş astra sedanla zır yeni focusu kıyaslamak nasıl bir haddini bilmezliktir. Lineadan iyidir diye alınacak bir araba o kasa astra fazlası değil.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yeni Focus liste fiyatı 127 bin TL en düşük.
Yani 150-180 bin TL değil.
Ayrıca bir önceki yani focus 3.5 segmentte en iyisi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yksln -- 30 Ağustos 2019; 11:44:8 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arabayı gösteren bir şekle şemale sokan en önemli şey bence lastikler
En baz paket için bir şey diyemem
Ama orta ve dolu pakette geniş ve büyük lastik kullanmak arabaya başka bir hava katıyor
Gördüğüm facuslarda lastikler ince ve çok sönük kalıyor
C sınıfı orta paket bir araçta minimum 225 45-50 17 kullanılmalı bana göre
Focusu incelemedim ama muhtemelen böyle
Golf de aynı şekilde sönük kalıyor
Basit akla bile gelmeyen bir durum ama şahsi fikrim böyle
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Ford yeni Fiesta yıl tutuş olarak üstüne koysada performans ve iç konfor olarak gelişme göstermedi, yeni focusta torsiyona geçti ve dış ve iç tasarımda cuvalladi, arka koltuklar rahat değil , Ken blok kullandığı Spor görünümlü fordlar yok artık
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
çok komiksin aradaki fiyat farkına baktığında zaten düştüğün mantık hatasını anlamak zor değil. Linea dan iyi diye . iyi git sen 170bin e torsiyonlu c kasa al
-
bence en guzel tasarıma sahıp c sınıfı arabadır kendısı . Koç ailem indirimiyle %20 cıvarında ındırımlıs satılıyor dolayısıyla kasımda satar. Birde avrupada cok satıldıgı için fılo ındırımı de yapmıyor olabılırler keza zaten ulkede konkordato ılan eden kıralama sırketlerıde arttı dolayısıyla focus artık premıum segmentınde ulkemızde hak ettıgı yerı buldu en azıdnan sırket aracı klasmanından cıkmıs oldu. -
Kime göre en iyisi, neye görequote:
Orijinalden alıntı: yksln
Yeni Focus liste fiyatı 127 bin TL en düşük.
Yani 150-180 bin TL değil.
Ayrıca bir önceki yani focus 3.5 segmentte en iyisi.
Hacim, kalite, donanım, tasarım?
Sürüş keyfi var segmentte en iyi denebilecek, başka da bişey yok
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X