Şimdi Ara

yeni focus neden tutmadı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
0
Favori
15.025
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Focus her yeni kasada düzenli olarak geriye gitmeyi başarıyor. Yol tutuş (skidpad değeri) her kasada biraz daha azaldı, iç mekanı küçüldü vs. en son kasasında da bağımsız süspansiyonları kaldırıp mum diktiler.

    Donanımı az, fiyatı fazla, elindeki tek koz olan yol tutuş olarak da rakiplerinden bir farkı kalmadı. İlk çıktığında bu hali ile sadece Ford fanatikleri alır demiştim öyle de oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Özellikle kalite tasarım sonra gerisi.
    Parçaları aşırı pahalı değil bakımı gayet uygun sayılır.
    Kendini sürekli geliştirdi. Motoru şanzımanı ve kasayı vs.
    Tek rakibi golf o da hep ayni zaten. Motoru vs.
    Focus 3.5 dan bahsettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yksln -- 30 Ağustos 2019; 12:28:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus 2018 aralık ayında çıktı ve senin o gördüğün trafikte ki araçların hepsi maximum 2017 model. Sıfır araba alacak baba yiğit kaldı mı? Tespitin çok yanlış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yksln kullanıcısına yanıt
    Ayrica o fiyatlara bmw 1, 3 yada mercedesin a,c serisi var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yksln kullanıcısına yanıt
    Kalite olarak bi esprisi yok, titanium olmadığı sürece 3.5 kasanın malzeme kalitesi de yüksek değildi, kapı içleri komple sert malzeme idi neyin lider kalitesi, iç hacim ve bagaj zaten en darı, motor-şanzımanın da lider olacak bi tarafı yok, iyi sadece. Güç desen 1.6 cdti, crdi, mj var, sorunsuzlukta en iyisi desen o da değil. Tasarım da göreceli zaten, bana göre bi numarası yok, çok sade. Tek akılda kalan tarafı sürüş keyidir o kadar, focus diyince akla o gelir zaten.

    Yeni focusun zaten arka kapı içlerini görünce bi gülme aldı beni, sandero rakibi olmuş resmen o malzeme, bide döşeme var gibi görünsün diye plasitğe şekil vermeye çalışmışlar, bi kumaş parçasını bile çok görmüşler Torsiyona dönmesi de cabası, yeni corolla daha iyi hissettiriyor focustan.

    Bu yeni kasalar çıkmadan önce corolla focusa göre daha iyi hissettirecek, daha keyifli olacak deseler kahkaha tufanı olurdu, ama şu an böyle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 30 Ağustos 2019; 12:36:44 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğin handikaplar doğru veya doğru bile olsa segmentinde bu handikapların olmadığı bir tek araç yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Altin Elbiseli Adam A kullanıcısına yanıt
    Fiyata göre araç seçmiyoruz.
    O zaman Volvo da var, merso da var, passat da var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Satılmamasının sebebi aracın kendi değil distribütörü, saçma sapan paketleri ve fiyatları yüzünden satılmıyor.
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Adana da Ankara dan daha çok satılıyor demek ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tatil beldesindeyim..tr nin her yerinden araç gelip otoparkımıza parkeder..yeni focusun gelmediği kadar xc90 g serisi mercedesler geliyor.ama yeni focus yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tasarımı bence eski nesillere göre daha kötü
    İçi dar
    Fiyatı çok pahalı
    Bagajı çok geniş değil
    Yedek parça fiyatları çok uygun değil

    Tutması için pek sebep göremedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araba güzel amma pahalı.

    Amma Ford garip bir havaya girmiş.
    En ful paketi Titanium. Amma gel gör ki, arabada herşey opsiyon. Bunlar gerçekten milleti keriz sanıyor. Ya da bu koç, zamanında sahinlerde, sag aynayı opsiyon diye satıyordu. Gene aynı kafa devam.
    Allah'tan sag aynayı opsiyon yapmamıslar. Çok şükür.

    Yer mi Anadolu çocuğu bu numaraları.

    Demem o ki, 240 bin TL ye keriz alır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sunduklarına göre çok pahalı. Titanium pakette halojen far kullanmışlar. Rezalet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otv indiriminde dahi cok yüksek fiyatlar verildi.

    Arada kalite farki cok fazla yok
    Focus baz otomatik kampanya vs ile fiyati 138. 6-7 hurdaya istiyor 145, pazarlikla 140 olsun

    Kasasi yeni corolla baz otomatik hurda dahil 110-115

    Kasa eski astra classic otomatik baz yine hurda ile 110-115

    Üstelik corolla ve astra tam otomatik. Powershift ne kadar konforlu olsa da çift kavrama uzun vadeli kullanici için risk (kısa vadede dsg kadar hassas değil). Corollada lpg uyumu avantaji, astra da 140 hp avantaji var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asıl 1.5 ti-vct 123ps model nerede? Gören bilen var mı, 1 sene olacak araba piyasada? Bir tane test-izlenim yok, çıkıp bir kişi aldım dememiş yazmamış. Varlığı yokluğu belli değil. Sen LPG'nin bu kadar avantajlı olduğu pazarda, tüplü rakiplerin çatır çatır sattığı bir pazarda port enjeksiyon Lpg uyumlu atmosferik alternatif getiriyorsun ama esamen okunmuyor?

    Üst paketler pahalı modeller çok önemli değil, onları kimse satamıyor. Fiyaskonun gerçeği burada.
  • Kusura bakmasınlar; Koç şirket çalışanlarına %20 iskonto ile satılan Ford marka araçları alacak kadar enayi değiliz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astra j yi lineayla kıyaslamak cost engineering yapılmaktan yolunmuş kaza dönmüş focusla karşılaştırmaktan daha büyük hadsizlik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Focus her yeni kasada düzenli olarak geriye gitmeyi başarıyor. Yol tutuş (skidpad değeri) her kasada biraz daha azaldı, iç mekanı küçüldü vs. en son kasasında da bağımsız süspansiyonları kaldırıp mum diktiler.

    Donanımı az, fiyatı fazla, elindeki tek koz olan yol tutuş olarak da rakiplerinden bir farkı kalmadı. İlk çıktığında bu hali ile sadece Ford fanatikleri alır demiştim öyle de oldu.
    Inanın şu an ülkede kriz olmasa da Focus 4 satılmazdı hocam Focus 2'deki karakteristik tasarımı yoltutuş hissiyatını koruyamadılar, Focus 3 de iç taraf çok dardı makyajsız kasasının tipi bir garipdi makyajla epey toparladılar tam oluyor derken Focus 4'te sadece boyutlar büyüdü Ön tarafın tasarımı facia arkada torsiyon sundular ne kadar iyi yol tutuyor densede konforlu densede torsiyonlulara göre iyidir ancak tam bağımsız süspansiyon avantajı sunamayacaktır, muadillerine göre fiyatının çok pahalı olması etken birde satılmaması için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polestar191 -- 30 Ağustos 2019; 21:39:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.