Şimdi Ara

YENi Fiat EGEA (ANA KONU PAYLASIMLAR BURADAN) (236. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
11.401
Cevap
174
Favori
897.100
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 234235236237238
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu sayfaya ne olmuş böyle nerde egea severler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: utkubulutsimsek


    quote:

    Orijinalden alıntı: aabidinnakka

    Egea SW fiyatları açıklanmış. Aynı motor ve donanımdaki HB fiyatlarından 2 bin lira fazla. Bu SWnin rekabet gücünü azaltır. Zira fiyat halen rakiplerinden düşük olsa da aynı motor ve donanımdaki kardesinden yüksek olması mantık içermiyor. Halen ailedeki en mantıklı seçenek sedan.

    Evet sedan kardeşlerine göre ucuz otomatik seçeneğide var fakat ben görüntü olarak hatchbacki beğeniyorum. 1 Temmuzdan beri de hatchback urban plus kullanıyorum 1800 km oldu memnunum. Hatta inşallah bayram sonu arabayı aldığım yere satıp lounge plus modele geçeceğim. Geri görüş kamerası şart bence. Birde arabayı alırken lounge plus un jantında gözüm kalmıştı. Benim arabanın motoru 1.4 fire imkanım olursa motoruda tjet veya 1.6 multijet2 ile değiştirmek istiyorum. Bakalım hayırlısı :) Uzun yolda araba çok güzel konforlu fakat rampada klima ile çekiş düşüyor bu çekiş düşmesi tjet olsa daha az olur 1.6 da ise rampa kralı olacağını düşünüyorum:)

    SW içinse 2000 TL fazlalık bayi pazarlığı ile halledilebilir. Fiyatı aynı tutsalar güzel olurdu Aralık gibi bi kampanya gelebilir belki

    Hocam lounge almak bence de oldukça mantıklı. Donanım dikkate alındığında ardaki fiyat farkına fazlasıyla değiyor. 1.4 ten sonra hem 1.4 t jet hem de 1.6 multijet oldukça iyi gelir. Fakat ben 1.6 multijeti tercih ederim. Bu arada keşke otomatik ile sunulan 1.6 lık atmosferik tork motoru manuel de piyasaya sürülseydi. İnanın bu motor turboyu aratmıyor, rampalarda inanılmaz çekiyor. Üstelik turboya göre dayanıklılığı çok daha yüksek. Benim palio 16 yaşını geçti ama 1.6 tork motoru sayesinde adeta rampada uçuyor, o nedenle egeada da aynı motorun manueli olmasını isterdim. Gerçi en azından otomatiği var, manuel sevmeyenlere çok iyi bir seçenek.

    Bayramda uzun yol yapanların tecrübe paylaşımlarını bekliyorum.

    Selamlar




  • merhaba

    1.6 multijet aracim 5000 km ye yaklasti muhtemelen onumuzdeki ay servise kontrol amacli goturecegim (muhtemelen yag ve su seviyesine bakip gonderecekler) bu ara servis falan incelerken bazi kisilerin 5000 kmde yag ve filitrenin degismesi gerekir yagda ve motorda capak falan varsa diye yazilar gozume ilisti normal periyodik bakim ya 20.000 yada heryil ayni ay diyor servis . alali 3 ay oldu 5000 e yeni yaklasiyor sizlerden boyle bir degisim gerceklestiren oldumu yada ilk bakim masraflari ne oldugu hakkinda bilgi paylasan olursa cok makbule olur

    bu arada arac hakkinda binmeyen kullanmayan tonla insan yorum yazmis nacizane incelemem

    arac 1.6 multijet urban

    bir kere devirli kullanilirsa acayip atik inanilmaz hizlaniyor ve ciďdi anlamda hizinizi ibrede gorunce hadibe diyebilirsiniz

    firenler gayet basarili

    yol tutusu gayet basarili rampa yukari sanki rampa asagi gibi aliyor basini gidiyor

    ic malzeme kalitesi sinifina gore burda en onemli cumle sinifina goredir normal sayilir

    hosuma gitmeyen yanlari

    on cam alanindaki sag alt kose ve sol alt kosedeki kavis bence gorus alaninda azda olsa daraltiyor

    takoz gibi sustali anahtari

    yedek lastik ve aracta takili olan lastiklerin birbirinden farkli marka ve desende olmasi

    multimediya unitesinin bagli oldugu konsol ve havalandirma yapisi yuzunden hic bir zaman baska gelismis bir multimediya taktiramayacagimi bilmek

    aracin sehir ici cok yogun trafikte 6.8 lerde gene sehir ici az trafikte 6.2 sehirler arasi 5.8 lerde gezmesi bence yuksek degerler umarim duser

    mazot deposu 45 litre bu da sehir ici bir depo ile lamba yanmadan ortalama 600-650 km gibi bir km yapmaniz buda ayni benzinli gibi hisetmenizi sagliyor

    yakit ibresi dijital bi anda anlamsiz dusme ve bazen nadirde olsa tutarsiz olabiliyor

    son olarak malum sitelerdeki ikinci el degerleri acayip tutarsiz yersen modunda tonla ilan var buda hicbi zaman vw kivaminda olmayacagini belirtisi

    carpisma testi ve guvenlik bence sinifi ne ki bu arac 5 yildiz alsin bunu bilerek alin. hatta youtube crash test diyip istediginiz araci inceleyin aractan sogursunuz o carpisma testleri 70 km ile yapilir arastirin goreceksiniz


    sunu net bir sekilde diye bilirim

    ayni fiyatta ayni ozellikte ayni motor kuvettinde bence baska arac yok sifirsa tabi abuk subuk clise sembol falan demeyin gulunc olur

    sifir olsun ikinci elde macera aramayip paramin karsiligini aliyim satarken rahat satilsin diye dusundum son derece memnunum

    simdi sorarsaniz tavsiye edermisin cok paran varsa etmem git baska arac al . ama para sinirliysa dusunmeden al .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cem_b C kullanıcısına yanıt
    Benim araç 14 bine geldi hocam. İlk kontrolünü 3000 de yaptılar dediğiniz gibi bakıp gönderdiler.
    Yağın kontrol edilmesi yada ilk km lerde değiştirilmesi gibi yazılar benimde gözüme ilişti ve bununla ilgili fiyat aldım. Mazot ve hava filtresi ile yağ değişimine 300 tl gibi bi rakam alınca vazgeçtim 20 bin yada yılda bakıma götürmeye karar verdim. Gerçi ilk bakım içinde 650 tl rakam aldım biraz tuzlu gibi ya neyse bakalım.

    Şehir içi yakıt tüketimi 6 nın altına düşmez gibi duruyor hocam. Benimki 6,5 lerde dolaşıyor.

    Son paragrafiniza aynen katılıyorum. Elimde peşin 68 olsa bu aracı almazdım ama malum sitede üç ay dirsek çürütüp adam gibi araç bulamayınca egeayi taksitle düşünmeden aldım ve gayet de memnunum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomatik arac arastirmasindayim.Egeanin tupsuz uzun yol perfoansini merak ediyorum. Yargic hocamin yorumlarini takip ediyorum 68 pesin parasi olsa hangi araci alirdi acaba merak ediyorum .Olmassa o aracin pesine duselim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • daldiy D kullanıcısına yanıt
    Beni nasıl takip ediyorsunuz hocam. focussever olduğumu defalarca yazdım. Merak ediyorsan da muhtemelen dizel Focusa yönelirdim. araç işi birazda nasip işi. Aklımda Fiat hiç yoktu ama şimdi kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daldiy

    Otomatik arac arastirmasindayim.Egeanin tupsuz uzun yol perfoansini merak ediyorum. Yargic hocamin yorumlarini takip ediyorum 68 pesin parasi olsa hangi araci alirdi acaba merak ediyorum .Olmassa o aracin pesine duselim.

    Daldiy hocam, müsadenizle ben de sorunuza cevap vereyim.

    Motor özellikleri yani güç ve tork olarak egeaya rakip olacak en mantıklı araç bence 1.6 dci yeni megane sedan olur. Yargıc hocam focus hayranı ama focusun gerek torkunun biraz daha azlığı gerekse donanımlarının dengesizliği fiyatının yüksekliğiyle birleşince mantık sınırlarıı aşıyor. Astranın 1.6 cdti 136 hp lip motoru da güzel ama maksimum torkunu egeadan 250 devir daha yukarda üretmesi dezavantaj, ve araç daha ağır. Bir de yakında emekli olacak bir araca göre aracın fiyatı yüksek. Elantra eski kasanın gölgesinde kaldı ve dizelin donanım seçeneklerinin kısıtlı olması tuhaf. Crdi motoru dengeli ama torku az da olsa yine düşük, fiyatı yüksek. Kia cerato onun aynısı ama makul fiyatlısı yalnız yeni değil makyajlı kasası ülkemize gelen, yani eski elantra kasasının kia olanı. Onun da manuel dizeli yok, en mantıklı dizel otomatik onda. Jettada dizel yok fiyasko sonrası, olsa da vw kazığı yemeye değmez, zira aracın malzeme kalitesi sınıfının altında, torku düşük, fiyatı yüksek. Nihayetinde geçen yıldan kalan egea fluance savaşı egea - megane sedan olarak devam eder. Egea 1.6 multijet fiyat performans oranı olarak çok uygun geliyor. Otomatik arayanlara kia ceratoya bakmalarını öneririrm. Megane sedan 1.6 dci ise pahalı bir seçenek olacaktır yine de tutulur. Son tahlilde egea makul ve baskın çıkıyor.

    Seamlar




  • Yanlis anlasilmis olabilirim.Ben benzinli 1.6 tam otomatik ege kastetmistim. Yukardaki araclarin tamamini denedim. Ïmkan olsa dizel tam otomatik gonlumden gecen . EGE tam otomatik benzinli her nekadar test etmis olsamda araci bizzat kullanan kadar tecrube etmek imkansiz. Yargic hocami takip derken burdaki yorumlari babinda.

    Kendim 2015 i20 elite kullaniciyim ,aracimdan memnunum fakat otomatik rahatliģini gordum ve niyetim artik o yonde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daldiy

    Yanlis anlasilmis olabilirim.Ben benzinli 1.6 tam otomatik ege kastetmistim. Yukardaki araclarin tamamini denedim. Ïmkan olsa dizel tam otomatik gonlumden gecen . EGE tam otomatik benzinli her nekadar test etmis olsamda araci bizzat kullanan kadar tecrube etmek imkansiz. Yargic hocami takip derken burdaki yorumlari babinda.

    Kendim 2015 i20 elite kullaniciyim ,aracimdan memnunum fakat otomatik rahatliģini gordum ve niyetim artik o yonde.

    Pardon hocam ben dizelden bahsediyorsun sanmıştım o nedenle dizelleri sıraladım.
    Egea 1.6 benzinli otomatik düşünüyorsan bence hiç tereddüt etme. Çünkü aracın motoru tork motoru. Yani hemen hemen her devirde maksimum çekiş sağlıyor asla yığılmıyor. Benim palioda bu motorun manifoldu metal olan eski versiyonu var inanılmaz çekiyor ve sürüş konforu sunuyor. Diğer benzinliler rampada tıkanıp zorlanırken bu motora sahip araçla rampa çıkmak adeta zevk oluyor, gaz tepkileri çok iyi ve atik. Otomatik viteste ozellikle torkun devirlere yayılması çok önemli. Çünkü tork yelpazesi geniş araç sık vites değiştirmiyor ve vites değişiminden kaynaklanan güç kaybı azalıyor. Şanzuman da tork konvektörlü yani oldukça dayanıklı. CVT gibi gürültülü, çift debriyajlılar gibi nazik, otomatikleştirilmiş manueller gibi sarsıntılı değil. Ben aynı motora sahip araç kullanan ve bansettiğim türdeki şanzumanlara sahip araçların hepsini denemiş birisi olarak egea 1.6 otomatiği öneririm hocam, fiyat performans olarak diğer önemli modellerin önünde olduğunu düşünüyorum. Tabi sizin beklentileriniz nedir tam bilemiyorum, açarsanır görüş ve deneyimlerimle yardımcı olmak siterim.




  • Hocam kendim orta halli bir sehirdeyim kendi aracimla karma tuketimim 5.5 ve tupten hoşlanmayan biriyim.Aracimda katlanir ayna sogutmali torpida navigasyon vb. bir suru ivir zivir var ama radyosu tirt.Ben guzel ceken net bir radyo daha cok tercih ederim. Benim ana cekincem tuketim. Aisin sanzimanindan motorundan suphem yok ama birden 10 11 litre tuketim.beni yorar . Yi
    lda km ortalamam 15 bin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daldiy -- 15 Eylül 2016; 16:58:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • daldiy D kullanıcısına yanıt
    Hocam otomatik araçta doğal olarak tüketim seninkinin yukarısında olacaktır. Ama yeni nesil tork motorunda, yani e-tork olarak adlandırılıyor, tüketim eski nesil tork motoru kullanan palio serisininkinden az seninkinden çok olacaktır. Yılda 15 bin civarında yol gittiğini ve tüpten hoşlanmadığını düşünürsek bence de tüpe gerek yok. Tabi tüketim çoğu zaman sürücüye bağlı.

    Radyo meselesine gelince, malesef uzakdoğu markaları aynı araca amerika kıtasına gönderirken daha kaliteli müzik sistemleri eklerken bizde daha düşük kalitelileri kullanıyorlar. Internet araştırması yapınca bariz gerçek ortaya çıkıyor malesef. Egea deneme sürüşünde müzik sistemini oldukçe beğenmiştim. Hem ses şiddeti hem de en ince tınıyı dinletebilmesi anlamında. Palioda 2002ye kadar clarion müzik sistemi kullanmışlardı, benimki de bundan, çok memnunum. Sonra 2002den itibaren blaupunkt koydular, o clarion kadar olmasa da kötü değil. Yani fiatın müzik sistemleri genelde iyi oluyor hocam. i20 troy ve i30 müzik sistemlerini denemiştim, çok kötü diyemem ama arabanın kalitesinin çok gerisinde yani sana katılıyorum. Son olarak egea müzik sisteminin bence tek eksiği direksiyondan kayıtlı kanallar arsında gezinti yapamamak. Kanal arama yapılabiliyor ama kayıtlı kanallar arası geçiş sadece dokunmatik ekrandan oluyor, ya da easy donanımında radyonun üstünden, bu da sürüş güvenliği açısından sıkıntılı. Başka bir arkadaş da aynı problemi dile getirmişti. Belki ayarlar ile bu sorun gideriliyordur ama biz bulamamışızdır.




  • Direksiyondan kanal degistirememek cok enteresan olmus .Bilmeden alsan aklina gelmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar egea Sedan için paspas alacağım memnun kaldığınız bir marka var mı galiba internette bosse markasını daha çok övüyorlar Bir de sizin fikrinizi almak istedim.
  • Hocam 80-90 arasi bisi dusunuyosan pufi marka ozellikle pufi bubble modelini tavsiye ederim kalitelidir koku yapmaz 3 aracimdada kullandim tavsiye ederim .Ozdilek magazalarinda bulunyor genelde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilk3r

    Arkadaşlar egea Sedan için paspas alacağım memnun kaldığınız bir marka var mı galiba internette bosse markasını daha çok övüyorlar Bir de sizin fikrinizi almak istedim.

    4d havuzlular iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yargicc kullanıcısına yanıt
    650 tl mi,yuhhhh

    Çok pahalı

    1.6 Tdci 115 ps Focus3 2014 Dizel in bakimini geçen sene 350 tl ye yaptırdım yetkili serviste

    Bence o fiyatta bir yanlışlık vardır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daldiy

    Hocam 80-90 arasi bisi dusunuyosan pufi marka ozellikle pufi bubble modelini tavsiye ederim kalitelidir koku yapmaz 3 aracimdada kullandim tavsiye ederim .Ozdilek magazalarinda bulunyor genelde.

    hocam direk egea için dizayn edilmiş havuzlulara bakmayı düşünüyorum.

    4d 170 lira pahalı olduğu için 3d modellerini 80 90 civarına alacağım bu konudada bosse markası nın araçla uyumunu merak ediyorum.
  • ilk3r İ kullanıcısına yanıt
    Hocam 3d duydum da 4d nedir?
  • aabidinnakka A kullanıcısına yanıt
    Beyler 1.6 dizel otomatik sedanda manuelden 6.500 tl fark ile gelmiş.

    Urban 77.400
    Lounge 81.400
  • daldiy D kullanıcısına yanıt
    Yanlış bilgi.. Direksiyondan kanal değiştirme ve kaynak değiştirme hatta sesli komutla radyo değiştirme bile var.
  • 
Sayfa: önceki 234235236237238
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.