Şimdi Ara

YENi Fiat EGEA (ANA KONU PAYLASIMLAR BURADAN) (235. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
11.370
Cevap
172
Favori
894.413
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 233234235236237
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cevap için teşekkürler...
    otomatik iyi bir fiyatla çıkarsa satısı ciddi artar diye düşünüyorum. 2013 icon edc fluence sahibi olarak almayı düşünebilirim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mng M kullanıcısına yanıt
    Sizin aracınız da güzel hocam özel bi nedeniniz yoksa pek maceraya gerek yok gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sagolun araçtan memnunum. yeni megane sedan ekimde çıkacak bu durum fluencelerin değerini biraz dusurur bir de aracın km'si 60.000 oldu. satarken dizel psikolojisi devreye giriyor araç birden cok değer kaybediyor.60 bindeki araçla 100.000 km deki araç fiyatları cok fark ediyor. O sebeple belki değiştirip 2-3 yıl problemsiz dizel otomatik araca binerim diye düşünüyorum. eskiden punto dizel kullandım 5 yıl problemsiz. fiata karsı önyargım yok o yüzden...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mng M kullanıcısına yanıt
    Haklısiniz hocam dizel ve yüksek km birleşince hele bide otomatik faktörü eklenince ister istemez uzak duruluyor. Egea otomatik sedanin fiyatı 80k bandında gelecek muhtemelen cebinizden hatri sayılır bi miktar çıkacak. Tercih tabikide sizin hocam bende nacizane görişlerimi belirttim. Ne diyelim hayırlısı olsun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhaba;
    4 ay önce bana şirket tarafından Urban 1.4 Fire beyaz alındı. Şahsi aracım olarak kullanıyorum.
    Şu anda 7000 km de. Bundan önce 97 model 1,6 ford escort clx vardı. Yapacağım değerlendirmeler
    beni bağlar ancak eski aracımı bu değerlendirmeleri sizde değerlendirebilin diye belirttim.

    Yakıt: Yol bilgisayarım 6,9 gösteriyor. Sadece şehir içinde 8 lt/100km değerini okuyorum. Pompada
    doldur boşalt ile 8,8 lt/100km değerini ölçtüm.Yani araba kullanıma göre şehir içinde 35-40 krş arası
    yakıyor. Ben gaza basmayı esirgemiyorum. Çünkü bu aracın her türlü masrafı şirkete ait.( Lastik, bakım,
    servis, kasko, sigorta, ogs vs..) Ben sadece benzinimi alıyorum. Bu sebeple yakıt canımı acıtmıyor.
    Fakat normal şartlarda ya dizel alınmalı yada dizele 10.000 tl fark vermek istemeyenler için lpg seçeneği
    düşünülmeli. Ama hemen belirtiyim 1,4 benzinli motor ile lpg beraber olursa performans hiç kalmayacaktır.
    Bu sebeple egea dediniz mi ya dizel olacak yada olmayacak. Çünkü dolu dizelleri de pek ucuz sayılmaz.

    Performans:1,3 veya 1,6 dizel egea kullanmadım. Bu dizellerden 1,3olanları hakkında ki tecrübelerim
    şirkette ki doblolara ve birkaç kez sürdüğüm linealara dayanıyor. Hacmine göre tork olarak yeterli olsada
    yeni kasa dobloda 1,3 mjet hafif kalmış. Ama kullandığım benzinli modelin performansına gelecek olursa
    basit bir eh işte diyeceğim. Çünkü ayağınız devamlı döşemeye yapışmak zorunda kalkışlarda felan.
    Bunu da geçtim yüksek hızda sollamalarda felan güce ihtiyacınız oluyor ama nafile. Motor tepkisiz kalıyor.
    Tabi dizellerin böyle davrandığını sanmam. Belirttiğim durum benzinli için elbette. Sonuçta 127 n.m tork var bu
    motorda. 1,3 dizel 200 civarı snırım 1,6 dizel 320 olması lazım. Burada takdir sizin. Ben sakin kullanırım derseniz
    tatmin edebilir ama 1,6 ford escorttan sonra bile ki 97 model olmasına rağmen beni tatmin etmedi.

    Konfor:Aldığınız fiyata göre kıyaslarsanız konfor 10 numara. Neye göre söylüyorum bunu açıklamam lazım
    çünkü konfor tüm gözlemlerim içinde belki de en göreceli bir durum. 90 km/saat hızla yol-motor ve rüzgar sesi neredeyse
    sıfır. 120 km/saat hızda yol sesi oluyor biraz. Ama rüzgar sesi hala yok. Motor sesi rahatsızlık vermiyor.
    Daha yüksek hızlarda da durum çok farklı değil. Araç yolu hissettirmiyor. Çok bozuk stabilize tarzı yollarda ön takımın
    kıpır kıpır oynadığını hissediyorsunuz ama emin olun daha pahalı arabalarda da durum bu maalesef. Koltuk pozisyonu
    ve direksiyon pozisyonu iyi ki zaten her ikisinde de ayarlama imkanı mevcut. Ama o sürücü koltuğunda ki kafalık yokmu,
    insanın boynunu mahvediyor. Keşke yukarı aşağı ayarla beraber öne ve arkaya eğdirme şansımızda olsaydı. Kafalık
    çok önde duruyor ve maalesef kafamı öne öne itiyor. Bunu engellemek için de koltuğu daha geriye yatırıyorum ama
    bu seferde dik durmaktan taviz vermiş oluyorum. Burası can sıkıcı. Ama konfor adına araç ergonomisi çok iyi.
    Fonksiyonel direksiyonda her kontrol mevcut. Deri paketi ile haz hissi dahada artıyor. Vites geçişleri iyi ve yumuşak.
    İç ve dış dizayn çok hoş bence. Öne eğilmeden radyo ve klima kontrolünü yapabiliyorsunuz. Bence mesafeler iyi ama benim boyum uzun
    ve kollarımda uzun sayılır. Görüş açısı ve alanı iyi gibi. Ama sürücü koltuğunu çok kaldırırsanız ki araç yüksek olduğu için koltuğuda kaldırıp
    jip gibi binmek isteyebilirsiniz, işte o zaman görüşün üst kısmı sınırlanıyor. Pozisyonu iyi ayarlamak lazım. Klimadan memnunum.
    Bir özelliği var. Max ac ye basınca var gücüyle soğutmaya geçiyor bir süre, bir de max'a basınca arka cam ısıtma ızgaralarını da aktif hale
    getirerek tüm gücüyle her kanaldan sıcak üflüyor. Bu ani buğulanmalar için bire bir. Başka araçların klimalarında da vardır bu özellik
    muhtemelen ama Egea'dada görmek hoşuma gitti. Bu arada 6 hoparlör, direksiyondan kumanda ve dokunmatik ekranı ile radyo ses sistemi
    çok çok iyi. Ses kalitesi çoğu araçtakinden çok iyi. Bu ses sisteminden şarkılarımı dinleyerek seyehat etmekten dolayı çok mutluyum.
    Birde telefon rehberinizde ki kişilerin sadece isimlerini söyleyerek arama yapabilmeniz ve fm 101 diyerek 101. frekanstaki radyo istasyonunu
    seçebilmeniz de bayağı havalı. Tabi neye göre. Benim ödediğim 54.000 tl ye göre. Ama yinede neden sürücü tarafı dışında ki diğer camların
    tek tuşlka açıldığını fakat tek tuşla kapanamadığını anlayamıyorum. Elbette güvenlik ile alakalı ama sıkışma koruması vardır camlarda herhalde.
    Aracı stop ediyorum. kendi camımı kapatmak için tuşa basıp çekiyorum ama yolcu tarafı camı için elimi basılı tutuyorum. Ufak ama can sıkıcı bir
    detay bence. Birde araçta çakmak ve kültablası yok. Yorum yapmayacağım. Bunu kimi sevecek kimisi de sevmeyecek elbette. Ama hadi yorum yapayım
    yine de, sigara içen adam her şartta içecek ve bu sefer izmaritini ve külünü kesin yerlere atacak. Bu sebeple keşke olsaydı ama neyse.

    Güvenlik: Henüz test edemedim çok şükür. Ama virajlara girerken güven verdiğini söyleyebilirim. Firenleri de tatminkar.
    Birkaç kez abs devreye girmek zorunda kaldı. Biri çok ciddiydi hatta sanırım öndeki araca 3-5 cm kala durmuş olabilirim.
    Abs nin ve iyi lastiğin önemini o zaman daha iyi kavradım. Esp olması da ayrı bir tedbir tabi. Virajda kalkış desteğide bu fren sistemi
    üzerine inşaa edilmiş bir özellik olup maalesef her eğimde aktif olmuyor. Ama dik eğimlerde mutlaka devreye girdi ve hiç geri kaçırmıyor.

    Vites: Vites için ayrı başlık açma ihtiyacı duydum çünkü vites başlıbaşına bir vakka. Problem şu ki 1. vitese atmanızla 2 ye atmanız
    ardından 3 e takmanız bir oluyor. Ve bir bakıyorsunuz daha 50 km/h hızındasınız. Vites araları çok dar. zırt pırt vitesle oynamanız gerekiyor.
    (Bu cümle yanlış anlaşılmasın). Hakeza 6. viteste de bence bir problem var. 90 hızda 5. vites ideal. Devir sanırım 3000 e yakın seyrediyorsunuz.
    Ama 6 ya atınca ve hızınız 120 e gelince devir 3500 lerde felan oluyor. Benim ford escort 5. vites 120 hızda 3100 devirde oluyordu ve tüm vites
    aralıkları hem daha geniş hemde daha seriydi araç. Egea daki sıkıntı düşük tork. Bu sebeple bence vites aralıkları kısa tutulmuşki araç güçten
    düşmesin diye. 6. viteste yüksek devrin sebebide yine bence tork. Yanılıyor olabilirim. Diğer 6 vites araçlar hakkında pek bilgim yok ama
    egeada sık vites değiştirmek insanı bayıyor adeta. Araba zaten çekmiyor birde habire vites değiştirmek için aracı boşa almanız sebebi ile
    hiç gidemiyorsunuz keyifle. Ama uzun yolda keyfine diyecek yok. Hakkını yemeyelim.

    Görünüm/Estetik: Önce şunu belirteyim. Biz Ankara Ali Uğurlu otomotivden aldık aracı. Bize paspas hediye ettiler. Ayrıca ön cam hariç amerikan siyah film
    çektiler. Birde kaput koruması geçirdiler. Şu şeffaf olanlardan. Keşke yarım yerine tüm kaputa yapsalardı ama neyse. Sonuçta aracı ben almadım.
    Genel olarak alaşım jantları, çekik farları bendeki siyah camları, geniş görünümü ile bence dışı harika. Arkadan çok hoş durmadığı kanaatindeyim ama
    kasa oldukça çekici ve en önemlisi güncel çizgileri var. Bu araca birde makyaj gelirse dahada hoş olacaktır diye düşünüyorum. İç güzelliği ise en az dışı kadar
    hoş. Bence kalite hissi veriyor. Özenilmiş bir işçilik ve sırıtmayan bir malzeme kalitesi var.

    Genel: Genel olarak araba benim çok hoşuma gidiyor. Tabi, 97 model bir araçtan geçtiğimi unutmamak gerekse de, en azından egea ya alıştıktan sonra bile
    kötü yorum yazabilirdim ama bence araba harika. Sadece dizel olan tercih edilir ve urban donanım seviyesinin altına inilmezse ki urban bence gayet yeterli
    o zaman egea yıllarca yol arkadaşı olur. Gerek diz ve baş mesafeleri, gerek geniş bagajı, gerek güncel ve ergonomik yapısı, gerek satış fiyatı ile bence güçlü
    bir tercih sebebi diye düşünüyorum. (fiyatı çok düşük değil elbette aynı fiyata başka araçlarda bulunur ama egea kadar dolu olmayabilir, yada b sınıfı felan olur
    yada en fazla kore arabası felan olabilir sanırım. Piyasayı çok bilmem ama bence bu şartlarda satış fiyatları iyi gibi)

    Kabaca izlenimlerim bunlar. Hala zahmet edip okuyorsanız teşekkür ederim.
  • dolekbas kullanıcısına yanıt
    Hocam bende Ankara ali uğurludan aldım bırakın paspas diğer şeyleri falan önceden konuştuğum Egea anahtarlığı bile vermemişlerdi kalmadı diyerek, araçta 1.6 yani.
    Şanslıymissiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dolekbas kullanıcısına yanıt
    Eline sağlık, güzel bir değerlendirme olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim. Tarafsız yorum yapmaya çalıştım. Araba hem benim değil hem de benim
    Şunu belirtiyim ki ali uğurludan şirket olarak aldığımız 3. araba. Bu sebeple aynı satış danışmanı biraz torpil geçiyor.
    Ama elbette cam filmi ve kaput koruma için 2000 tl aldılar. Paspas ve deri anahtarlık hediye. Fiyatta da yardımcı oldular.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dolekbas

    Teşekkür ederim. Tarafsız yorum yapmaya çalıştım. Araba hem benim değil hem de benim
    Şunu belirtiyim ki ali uğurludan şirket olarak aldığımız 3. araba. Bu sebeple aynı satış danışmanı biraz torpil geçiyor.
    Ama elbette cam filmi ve kaput koruma için 2000 tl aldılar. Paspas ve deri anahtarlık hediye. Fiyatta da yardımcı oldular.


    Hocam yorumunuz için teşekkürler oldukça bilgilendirici.
  • Şirket aracı olarak geçen hafta aldık. Baz donanım olduğu için biraz sıkıntılı ama kısaca 750 kmlik gözlemim güzel bir araç olduğu yönünde.Multijet 2 motor güzel fakat keşke 6 vitesli olsaydı. Yakıt tüketimi şehiriçi 5 lt/100 km. Uzun yolda 4.2'ye düştü ama daha iner tabi. Malzeme kalitesi, yol tutuş beğendim tabi bir golf ya da focus ayarında değil ama yeterli. Fiyat paylaşmam sonuçta üç tane birden alındı, fakat linea ile arasında az fark vardı egea'yı almamak aptallık olurdu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • deserthawk D kullanıcısına yanıt
    Egea sedana 1000 liraya kadar zam gelmiş arkadaşlar. Bu vesile ile birkaç tespitimi paylaşmak istiyorum. Sene içersindeki zamlar genelde şu şekilde oluyor: Ocak: en büyük zam genelde burada oluyor, gerek yeni model yılı gerek sene sonunda yapılmayan zamlar bunun nedeni. Ocak sonrası Şubat ve mart, zamlar devam ediyor: bu süre satışların en düşük olduğu zamanlardan. Nisan: Bu aydan itibaren zamlar ağırlşıyor, ya azalıyor ya da bu ayda pek yapılmıyor. Dolayısıyla araç almak için oldukça uygun bir ay. Mayıs, haziran: az da olsa zam oluyor. Temmuz: Temmuz bandrolünün de fiyatlara yansımasıyla büyük zam geliyor. Ağustos: Araba almak için yine iyi bir ay, genelde zam yapılmıyor. Eylül, ekim: senenin son zamları geliyor. Bu aya kadar almadıysanız, bu aylarda da almayın biraz daha bekleyin. Kasım aralık: sene içinde fiyatalrın en uygun olduğu ve genelde fiyatların agustos seviyesine gerilediği zamanlar. Dezavantajı model yılının sonu olması. Not: Ocağın başından itibaren önceki model yılına ait araçlar uygun fiyatla satılıyor ama dezavanaj bir önceki yılın aracının alınıyor olması.

    selamlar
  • Arkadaslar sol on kapida arnavut kaldirimi yollarda gidince tikirti sesi geliyor. Cami 1 cm kadar actigimda ses gidiyor. Bu sorunu yasayan veya nasil cozuldugu hakkinda bilgisi olan varmi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Şirket aracı olarak geçen hafta aldık. Baz donanım olduğu için biraz sıkıntılı ama kısaca 750 kmlik gözlemim güzel bir araç olduğu yönünde.Multijet 2 motor güzel fakat keşke 6 vitesli olsaydı. Yakıt tüketimi şehiriçi 5 lt/100 km. Uzun yolda 4.2'ye düştü ama daha iner tabi. Malzeme kalitesi, yol tutuş beğendim tabi bir golf ya da focus ayarında değil ama yeterli. Fiyat paylaşmam sonuçta üç tane birden alındı, fakat linea ile arasında az fark vardı egea'yı almamak aptallık olurdu.

    5 vitesli dediğiniz araba dizel mi benzinli mi? Ve kaç motor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhabalar,
    Yeni öğrendiğim bir özelliği paylaşayım.
    Uconnect sisteminden telefon üzerinden internetten (streaming) müzik vb dinlemek için, telefon Bluetooth bağlı iken Spotify tune in, YouTube vs ne istiyorsanız açın, sonra direksiyonun sol arkasında şarkı istasyon atlama düğmesinin ortasına basıp kaynak olarak telefona getirin. İşlem tamam.
    Belki çoğunluk biliyordur ama ben daha yeni öğrendim, çok da güzel oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coderMX


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Şirket aracı olarak geçen hafta aldık. Baz donanım olduğu için biraz sıkıntılı ama kısaca 750 kmlik gözlemim güzel bir araç olduğu yönünde.Multijet 2 motor güzel fakat keşke 6 vitesli olsaydı. Yakıt tüketimi şehiriçi 5 lt/100 km. Uzun yolda 4.2'ye düştü ama daha iner tabi. Malzeme kalitesi, yol tutuş beğendim tabi bir golf ya da focus ayarında değil ama yeterli. Fiyat paylaşmam sonuçta üç tane birden alındı, fakat linea ile arasında az fark vardı egea'yı almamak aptallık olurdu.

    5 vitesli dediğiniz araba dizel mi benzinli mi? Ve kaç motor?

    1.3 dizel
  • Yeni sedan dizel otomatiklerde fiyatlar (yaklaşık otomatik farkı 7 bin TL ye geliyor)

    Urban 1.6 multijet 120 dct 77.400 TL
    Lounge 1.6 multijet 120 dct 81.400 TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XYAĞMUR -- 11 Eylül 2016; 8:00:17 >
  • XYAĞMUR kullanıcısına yanıt
    kendi sitesinde goremedim fiyatları hb icin otomatik fiyatları var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcroses

    kendi sitesinde goremedim fiyatları hb icin otomatik fiyatları var mı?

    HB otomatik daha gelmedi. Otomatik seçeneği sadece sedanda şimdilik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egea SW fiyatları açıklanmış. Aynı motor ve donanımdaki HB fiyatlarından 2 bin lira fazla. Bu SWnin rekabet gücünü azaltır. Zira fiyat halen rakiplerinden düşük olsa da aynı motor ve donanımdaki kardesinden yüksek olması mantık içermiyor. Halen ailedeki en mantıklı seçenek sedan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aabidinnakka

    Egea SW fiyatları açıklanmış. Aynı motor ve donanımdaki HB fiyatlarından 2 bin lira fazla. Bu SWnin rekabet gücünü azaltır. Zira fiyat halen rakiplerinden düşük olsa da aynı motor ve donanımdaki kardesinden yüksek olması mantık içermiyor. Halen ailedeki en mantıklı seçenek sedan.

    Evet sedan kardeşlerine göre ucuz otomatik seçeneğide var fakat ben görüntü olarak hatchbacki beğeniyorum. 1 Temmuzdan beri de hatchback urban plus kullanıyorum 1800 km oldu memnunum. Hatta inşallah bayram sonu arabayı aldığım yere satıp lounge plus modele geçeceğim. Geri görüş kamerası şart bence. Birde arabayı alırken lounge plus un jantında gözüm kalmıştı. Benim arabanın motoru 1.4 fire imkanım olursa motoruda tjet veya 1.6 multijet2 ile değiştirmek istiyorum. Bakalım hayırlısı :) Uzun yolda araba çok güzel konforlu fakat rampada klima ile çekiş düşüyor bu çekiş düşmesi tjet olsa daha az olur 1.6 da ise rampa kralı olacağını düşünüyorum:)

    SW içinse 2000 TL fazlalık bayi pazarlığı ile halledilebilir. Fiyatı aynı tutsalar güzel olurdu Aralık gibi bi kampanya gelebilir belki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 233234235236237
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.