Şimdi Ara

YENi Fiat EGEA (ANA KONU PAYLASIMLAR BURADAN) (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11.580
Cevap
180
Favori
919.034
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dıştan 10 numara da içi bildiğin fiat. Zamanımızı aracın içinde geçirdiğimizi düşünürsek iyi bi iç tasarımı, güzel ve kaliteli görünen koltuk minderleri önemli. Ben bu araçta bunu göremiyorum. Ama 120lik dizel motoru makul fiyatta otm olarak sunarlarsa o zaman tercih edilir. Fakat bence otm vites vermez fiat buna.
  • Tofaş filan hikaye bence araç bildiğin chrysler tasarımı bir araç. İç mekanı fiat tasarlamıştır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Dıştan 10 numara da içi bildiğin fiat. Zamanımızı aracın içinde geçirdiğimizi düşünürsek iyi bi iç tasarımı, güzel ve kaliteli görünen koltuk minderleri önemli. Ben bu araçta bunu göremiyorum. Ama 120lik dizel motoru makul fiyatta otm olarak sunarlarsa o zaman tercih edilir. Fakat bence otm vites vermez fiat buna.

    kaliteyi fotoğrafa bakarak mi anlıyorsunuz? Bırakın fotoğrafı Test sürüşünde bile kalite yada kalitesizlik tam anlamıyla anlaşılmaz. En azından araç gelsin ondan sonra bu kalite tartışmalarına gireriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • B segmenti fiyatına c segmenti havasında bir araç satmak istiyorlar.

    Linea Classic üretimden kalktı artık, bu araçla b+ segmentte boy göstericekki tofaşda öyle diyor zaten.
  • keşke el freni elektronik el freni olsaymış.
    anahtarsız giriş ve çalıştırma olsaymış.
    SW modelinde arka koltuklar biribirinden bağımsız kayabilen ve katlanabilen şekilde olsaymış
    panoramik cam tavan da gerek.
    bi xenon far da olsun.
    suyundan da koysunlar.
  • Tasarım filan çok iyi bence. Ama fiyatı açısından bir beklentim yok.İnsanımız deli gibi sıfır araç alıyor fiyatı ne olursa olsun. Onun için fiyatı uygun tutmazlar. Nasılsa alacaklar...
  • bu aracın B sınıfı olacağını düşünmüyorum C sınıfı olur
  • Araç için gerçekten çok kötü o küçücük ekranı neden koymuşlar anlamış değilim hiç beğenmedim
  • ilk cıhtıgındaki lansman fiyatıyla alınmalı belli bır sure kullanılıp zararsız bir şekilde satılmalı.....dış görunusunu beyendim....hayırlısı olsun hepimıze...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: extreme_oki

    bu aracın B sınıfı olacağını düşünmüyorum C sınıfı olur

    Araç B Sınıfı hocam..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale


    quote:

    Orijinalden alıntı: extreme_oki

    bu aracın B sınıfı olacağını düşünmüyorum C sınıfı olur

    Araç B Sınıfı hocam..

    Ne alaka bildiğin c segmenti bu araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: splendidhdmi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale


    quote:

    Orijinalden alıntı: extreme_oki

    bu aracın B sınıfı olacağını düşünmüyorum C sınıfı olur

    Araç B Sınıfı hocam..

    Ne alaka bildiğin c segmenti bu araç

    Üreticisinden daha iyi bilemez kimse değil mi?

    TOFAŞ CEO'su B Sedan yapıyoruz demiş 2 sene önce. Bu söylemi de takip eden dönemde tekrarladılar bilmem kaç defa. Araç üretime çıkmadan 3 ay önce bir anda mı segment atladı?

    Şu adresteki haberi okuyun isterseniz..



    Aracın tasarımı ve boyutları bu segment için devrim niteliğinde, B'de yapılabilecek en iyi aracı yapmışlar. Insanların gözü aldanıyor bu sebeple.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Integrale -- 27 Eylül 2015; 10:50:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: splendidhdmi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale


    quote:

    Orijinalden alıntı: extreme_oki

    bu aracın B sınıfı olacağını düşünmüyorum C sınıfı olur

    Araç B Sınıfı hocam..

    Ne alaka bildiğin c segmenti bu araç

    Üreticisinden daha iyi bilemez kimse değil mi?

    TOFAŞ CEO'su B Sedan yapıyoruz demiş 2 sene önce. Bu söylemi de takip eden dönemde tekrarladılar bilmem kaç defa. Araç üretime çıkmadan 3 ay önce bir anda mı segment atladı?

    Şu adresteki haberi okuyun isterseniz..

    http://m.milliyet.com.tr/yarim-milyar-lik-tofas-surprizi/ekonomi/detay/1782528/default.htm

    Aracın tasarımı ve boyutları bu segment için devrim niteliğinde, B'de yapılabilecek en iyi aracı yapmışlar. Insanların gözü aldanıyor bu sebeple.

    Linea c sevmentidir tüm spesifikasyonlarda böyle geçer, odd verileri c segmentidir . Milliyetle olacak şeyler değil bunlar. Automshow kimle kıyaslıyor dergisinde fluence jetta ... Biraz mantıklı olun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi splendidhdmi -- 27 Eylül 2015; 10:56:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • splendidhdmi kullanıcısına yanıt
    Ya Hu ne Milliyet'i?

    TOFAŞ CEO'su basına demeç vermiş, 2015 ikinci yarısında B sedan aracın üretimine başlıyoruz demiş. Bunu da bir kere değil, farklı zamanlarda birden fazla kez tekrarlamış.

    Bu demeçlerden birini Milliyet haber yapmış, sadece Milliyet değil, tüm basında bulabilirsiniz bu haberleri.

    Yani bu Milliyet'in masa başı haberi değil, TOFAŞ CEO'sunun beyanı.

    Linea ilk çıktığında araç B olmasına rağmen TOFAŞ kendince pazarlama stratejisi yapıp aracı C diye beyan etmiş, ODD'ye de bu şekilde bildirmiş. Sonra Kayıtlar bu şekilde devam etmiş. O konuyu referans almayın bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Integrale -- 27 Eylül 2015; 11:03:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    Ya Hu ne Milliyet'i?

    TOFAŞ CEO'su basına demeç vermiş, 2015 ikinci yarısında B sedan aracın üretimine başlıyoruz demiş. Bunu da bir kere değil, farklı zamanlarda birden fazla kez tekrarlamış.

    Bu demeçlerden birini Milliyet haber yapmış, sadece Milliyet değil, tüm basında bulabilirsiniz bu haberleri.

    Yani bu Milliyet'in masa başı haberi değil, TOFAŞ CEO'sunun beyanı.

    Linea ilk çıktığında araç B olmasına rağmen TOFAŞ kendince pazarlama stratejisi yapıp aracı C diye beyan etmiş, ODD'ye de bu şekilde bildirmiş. Sonra Kayıtlar bu şekilde devam etmiş. O konuyu referans almayın bence.

    Demek odd hikayesinide biliyosun tamam odd, autoshow, ams bunları dikkate almayacam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence biraz daha geniş motor ve şanzıman seçenekleri olursa daha iyi olur. Fiyatı da ne kadar az o kadar iyi. Hak edip etmeme meselesi değil, markalar geçirmeye çok hevesli.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkesi bir SEGMENT takıntısı almış gidiyor.

    B olsa ne olacak C olsa ne olacak? Komik oluyorsunuz?

    "Alacaktım ama baktım B segmentiymiş, vazgeçtim" mi diyeceksiniz?

    Hayatımda segmentine bakıpta araba satın alan duymadım. Arabaya bakarsın, beğenirsen ve eğer kesenede uyuyorsa alırsın.

    Sayfalardır segment tartışması yapılıyor. Boş işler bunları bırakın. Sayfaları yok yere şişirmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celebic -- 27 Eylül 2015; 12:24:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    Herkesi bir SEGMENT takıntısı almış gidiyor.

    B olsa ne olacak C olsa ne olacak? Komik oluyorsunuz?

    "Alacaktım ama baktım B segmentiymiş, vazgeçtim" mi diyeceksiniz?

    Hayatımda segmentine bakıpta araba satın alan duymadım. Arabaya bakarsın, beğenirsen ve eğer kesenede uyuyorsa alırsın.

    Sayfalardır segment tartışması yapılıyor. Boş işler bunları bırakın. Sayfaları yok yere şişirmeyin.

    aracın alıcı kitlesi bellidir. Alacak olan B olsa da C olsada alacaktır. Ama asıl sıkıntı fiyatlandirmada olacak. Çoğu insan B sınıf sedan olarak gördüğü için C sınıfı fiyatlandirmasiyla girerse tartışma daha da şekillenecektir. Bence firma önce hangi segment olduğuna son noktayı koymalı. Linea C segmenti iken yeni aracın B segment olması size ne kadar mantıklı geliyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _TerryLeather_

    2013 fluence kullandım dci dışında bir özelliği yok 2012 linea kullandım objektif yorum yapayım şu an önüme sıfır full 1.6 multijet linea mı dci fluence koysalar linea yı seçerim zaten ikiside yerli yapım avrupada satılmadı.

    Bende sana şunu söyleyim renault nun lagunadan başka sağlam aracı yok

    anladığım kadarıyla business gibi bi model kullanmışşınız sizin fikrinize saygı duyuyorum herkesın bı fıkrı olur zaten benı sınırlendıren herkesın anında - vermesı bu - veren ınsanların 10 tanesının 1 tanesı 2015 fluence kullanmadı sadece ön yargı ben daha önce fiat kullandım linea ile fluence yıllardır kapışır ama farkı anlamak lazım artık SEGMENT farkını bılmeyenler var hala aegea güzel ama klasik fiat gene filolara gider en boş modelleri diye düşünüyorum. gene boş iş. segmente laf eden arkadaşıma cevaplıyım segment farkını anlamamışşın güzel kardeşim c segmenti c olduğuna göre birşeyleri kazanmıştır örnek olarak : fluencenin kasası , genişliği , motor farkı , atikliği , hacimleri , parça ucuzluğu vs. kazanmıştır.


    saygılar şimdiden söyleyeyim gene - atacaksanız teşekkür ediyorum sizlere, eğer hala okuyupta anlamıyorsanız...

    İYİ FORUMLAR.




  • auto_man A kullanıcısına yanıt
    Linea c segment mi?😅 Jetta, fluance ile karşılaştırma yapanları saygıyla anıyorum. Bu aracın en dolusu 55-60 bin arası olursa bence çok satar. Boş poloya 60 verene kadar mis gibi araba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.