Şimdi Ara

YENi Fiat EGEA (ANA KONU PAYLASIMLAR BURADAN) (110. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
11.401
Cevap
174
Favori
897.137
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 108109110111112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ne opelde ne vw de atmosferik motor kalmadı. Şuan japonlar ve renoda atmosferik motor mevcut, pejo bile turbo şarjlı motor kullanırken fiatın elinde olduğu halde kullanmaması bana da saçma geliyor. Amaç rekabet olabilir fakat farbikaya bu motorların maliyeti çok çok düşük. Bugün opel 1.0 turbo motoru 64k dan verirken yakın şartlardaki 0.9 motoru fiat pek ala 50 52 k ya verebilir. Hangi amaçla getirilmedi bilmiyorum fakat hb versiyonla da geleceğini sanmam. Gelecek olsa puntodan lineadan kaldırılmazdı. Ben gelmesi taraftarıyım ama gelmez. Yurtdışında birçok motor seçeneği mevcut ama bize sınırlı. 1.6 otomatik ben istemem şahsen, manuel olarak alınırsa güzel olur ama onda da lpg uyumu ve ne kadar ekonomik olduğu önemli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • halils2 H kullanıcısına yanıt
    Bu turbo motor muhabbeti ne alaka anlamadım. Daha doğrusu burda niye konuşuluyo onu anlamadım. Yapımcılarına sorun niye koymuyorsunuz diye. Burda alanlar turbo olmadığını biliyo. Turbo almak isteyenler alsınlar. Burda Fiat'ın politikasını tartışmak tamamen bilgi kirliliği. Aracı kullananlar ne gibi artı ve eksileri var onları konuşursak daha faydalı bi forum haline gelecektir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yargicc kullanıcısına yanıt
    Turbo motor muhabbetinin, önceki mesajları okusaydınız nerden çıktığını anlardınız. Konuya mesaj yazan bir arkadaşın kendi fikrini biraz abest şekilde ifade etmesiyle oluştu.
    Bahsettiğiniz kişilere ulaşabilirsem neden turbo şarjlı motor koymadıklarını sormak isterim. Ayrıca her ne kadar araç özellikleri, kullanıcı yorumlarının paylaşıldığı bir platformsa bile, bu vb. konularda araçlardaki bu tip eksikler bence konuşulabilmeli. Ha yok konuşulmayacaksa bu konu aa ne kadar güzel araba, herşeyi 4*4 lükten öte muhabbetlerin ötesine geçemez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adam gibi Turbo benzinli yerine, Çapulcunun Çapulcusu 1.4 Mussolini döneminde kalma uyduruk Fire motor geldiği için EGEA ülkemizde tutulmadı.

    Linea gibi efsane olamadı.

    1.4 FIRE olanın hakkı 39.900TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senersongur -- 24 Ocak 2016; 20:39:08 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence de egea ya uygun olduğu düşünülen diğer fiat motorları hakkında konuşulabilmeli...
    Gerginliğin sebebi önceki sayfalarda ismi lazim değil bir parazitin konuyu sürekli sabote etmesi ilgili sanırım

    Konuya dönersek; bence, nasıl linea benzinlide tjet daha ileri bir motor olmasına rağmen fire motor daha problemsiz olduğu için açık ara daha çok tutuldu ise,
    egea da da yeni bir başlangıcı, tutması en muhtemel olan, kendini bir çok defa kanıtlamış ve lpg nin sorunsuz uygulanabildigi fire motor ile yapmıştır.
    Egea tutuldukca motor çeşidinin de artacağını düşünüyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • senersongur kullanıcısına yanıt
    Hocam sizde amma abarttınız, piyasada eli ayağı düzgün bırakın sedanı hb arabalar 45 50k dan başlıyor, böyle bir aracı bu fiyata bulmak gayet uygun. Motor konusunda tamam seçenklere koysa çok iyi olurdu ama koymadı diye de bu kadar yermeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belki fiatin elinde olan bir motoru sıfırdan tasarladığı bir araçta kullanmamasi eleştirilebilir fakat turbo benzinlililerin de kendilerine gore handikaplari var. Performanslı kullanımda 1.2 turbo motor 1.6 atmosferik ten fazla yakıyor.Yani yakit olarak avantaj saglamasi zor. Vergide avantaji olur tabi. Yanısıra zamanla ortaya çıkan turbo masrafı ve motorun yüksek basınç altında çalışması gözönünde alınmalı. Renault 0.9 motorda yağ yakma şikayetleri malum. Atmosferik motorların daha sorunsuz olduğu kesin. Yüksek tork ve hp etkisiyle tabiki güç konusunda ibre turbo motordan yana. Tercih meselesi birazda. Seçenek olmasıda her zaman iyidir. İsteyen istediğini seçer.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ciko44 C kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme amaçlı, fire motorda da motor olarak değil ama sanırım elektronik olarak bir sıkıntı var. Linea forumda e5 fireda lpg sıkıntısı yaşayan/yaşayanlar var. Brc lpg montajı yapan bir tanıdığım var onunla konuşmuştum. Aynı model yılı içinde aynı 2 araca uyguladığını 1inin sıkıntı çıkartmazken diğerinin çıkarttığını söyledi. Umarım emisyon normlarından dolayı egeada bu durum ortaya çıkmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halils2

    Turbo motor muhabbeti sadece burda geçmedi, linea punto forumlarında da geçti. Fiat bı konuda bence yalnış yapıyor. Yeni araç çıkartıp turbo şarjlı benzinli motor koymaması bencede yanlış, birçok kullanıcıyı mahrum bırakıyor,fiatı bu konuda korumaksa tamamen fanatiklik bana göre.

    Hocam bakın bu konuyu sizinle de konuştuk. Mevzu Fanatiklik değil. Elbette koysun o motoru ama sizin gibi söylemek ayrı şu koyduğu motora bak demek ayrı. Siz diğer 2 kişi gibi yazmadiniz yorumu.benim onlara tepkim aldığım aracın motoruna kullanmadan belki parası bile yok onu almaya ama iş ahkam kesmeye gelince fazlasıyla ceneleri düşüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erka1907 kullanıcısına yanıt
    Maalesef 5 parmağın 5 i de aynı olmuyor bildiğiniz gibi. O tip yorumları bende sevmiyorum ama düzgün şekilde cevap verildiğinde onlarda durmuyor gidiyor. Fiat forumlarında bu tip mezajlar çok oluyor birde insanlar artık yermeyi mi çok sever oldu bilmiyorum konu hakkında bilgisi olsun olmasın yerden yere vuruyor. Doğal olarak araç sahiplerinin de bu duruma canı sıkılıyor, ben de dahil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erka1907


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976

    quote:

    Orijinalden alıntı: erka1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976

    quote:

    Orijinalden alıntı: erka1907


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976


    quote:

    Orijinalden alıntı: erka1907


    quote:

    Orijinalden alıntı: halils2

    Bravo sahibi arkadaş 120lik veya 140lık turbo benzinli kullanıyorsa egeanın motor seçeneklerine laf söylemekte haklı, açıkçası bende turbo motor seçeneği bekliyordum. Onun haricinde motor sağlamlığı açısından laf söylemek yalnış olur.

    Tamam da hocam bravo performans aracı egea ise aile Sedani. Belki ilerde koyabilirler ancak 120 lik dizel şimdilik fazlasıyla yeterli bence.

    Hocam ona kalırsa Skoda Rapid ve Seat Toledo da performans aracı değil onlarda 1.4 tsi 125 hp motor olmasına ne diyorsunuz.

    O zaman gidip o araçların alınıp o forum konularında gezilmesi lazım.

    Çok mantıklı bir cevap teşekkürler!!!!

    Sen bu aracı aldin mi veya almayi dusunuyo musun.

    Alırım yada almam bu sizi ilgilendiriyor mu ? Siz gereksiz bir cevap vermişsiniz bende yazma gereği duydum.

    Almayacaksiniz burasi sizin gibi boş muhabbete gelenlerin cogunu gönderdi. Tartışma yaratmayın. Alın kullanın öyle konuşun ya da susun.gecmis sayfaları biraz karıştır anlarsın.

    Gerçekten komik oluyorsunuz artık.Boş muhabbet yapan kişi belli kimse burda Fiat ı yada Egea modelini kötülemiyor (sizin saldırıp durduklarınızdan bahsediyorum) ama siz arabanızı gözünüzde öyle yüceltmişsiniz ki en ufak bir eleştiriye bile tahammülünüz yok.Bu saçmalığı bırakın artık.Şuan Eleştiri yaptığım tek şey motor oda yıl olmuş 2016 Turbo besmeli benzinli motor olması GEREKİYORDU anladınız mı? ????????

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: halils2

    Bilgilendirme amaçlı, fire motorda da motor olarak değil ama sanırım elektronik olarak bir sıkıntı var. Linea forumda e5 fireda lpg sıkıntısı yaşayan/yaşayanlar var. Brc lpg montajı yapan bir tanıdığım var onunla konuşmuştum. Aynı model yılı içinde aynı 2 araca uyguladığını 1inin sıkıntı çıkartmazken diğerinin çıkarttığını söyledi. Umarım emisyon normlarından dolayı egeada bu durum ortaya çıkmaz.

    LPG birazda yapan ustanın marifeti ile alakalı, sonuç olarak dışarıdan bir sistem enjekte ediyorsunuz motor içerisine

    Ben hiç lpg kullanmadım ama konuda bildiğim bir şey var ise şuanda lpg için fire motor opel in vw nin vs olmadığı kadar uyumlu

    Onun için bizim gibi benzini fahiş fiyatlarla kullanan memleketlerde lpg uyumlu olması bir motor için turbo olmasında daha önemlidir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Herkes erka1907 kullanıcısının forumu nasıl karıştırdığını görmesi için bu mesajı atıyorum

    Aşağıda yazdığım mesaja gelen cevaplar

    quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    quote:

    Orijinalden alıntı: yargicc

    Hızlıca bi göz attımda baya giydirmişler ama son sayfalardaki bi yorum hoşmuş. Bravo 6 yılda 5500 satmış egea 2,5 ayda 6000 satmış diyo biri. Başkasıda cevaben Fiat bravoya ancak 5500 seçkin kişi binebilir diyo.

    Yorumsuz

    Bravo %100 ithal, Egea %70 yerli bir araç. TOFAŞ getirdiği her Bravo'yu minumum karla ya da zararla sattı. Egea'da ise durum tam tersi. Bravo'ya 5500 seçkin kişinin bindiği doğrudur. Sonuçta seçipte aldık. Golf Focus Civic yerine gidip Bravo'yu seçtik. Kimi Delta seçer, kimi Jülyet kimi de gider Egea alır. En büyük hatayı kalıplaşmış düşüncelerle hareket edip araç alanlar yapıyor.

    Fiat neticede İtalyan olarak "güzel" araçlar yapar. Bütün dünyada bu kabul görür. Fiat Multipla falan hariç hoş o da neredeyse türünün tek örneği. İtalya'da her gördüğümde gidip bakasım gelmişti. İsteyen Fiat'a istediğini sallasın ama bende bunu bilir bunu söylerim adamlar taş gibi motor yapıyor. Gerek benzinli gerek dizel motorları minör sorunlar hariç başlarına hiçbir şey gelmiyor. 7 senedir Fiat'a biniyorum 1 kez yolda bırakmadı. 1 kez çalışmamazlık etmedi. Her gün sabah evden aldı işe götürdü getirdi. Bir arabadan daha fazlasınıda istemem. Bozuk arabayı kim ne yapsın.


    yargicc adlı kullanıcı cevap veriyor

    quote:

    Orijinalden alıntı: yargicc

    Bakıyorum da herkes egea sayfasını takipte


    Bu mesaja cevabım

    quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    Bravo'dan sonra beklediğim bir araçtı. Ancak bu motor seçenekleriyle bana hitap etmiyor ne yazık ki.


    Şimdi bu mesajın altına erka1907 ne cevap yazıyor

    quote:

    Orijinalden alıntı: erka1907

    Egea nin motoruna da laf edildi ya pes artık. Yalnızca türkiyede olur sanırım böyle şeyler.


    Bu kadar fanatik olmayın. Benim egea hakkında çamur atma maksadıyla atılmış 1 tane mesajımı bulamazsınız. ama eleştiririm. kullandığım aracıda eleştiririm, almayı düşündüğüm aracıda eleştiririm. burada egea hakkında olumsuz bir yazıya tahammül gösteremeyecek kadar olgun değilsen o zaman o kişiyi bloklarsın olur biter. herkese iyi forumlar.




  • Arkadaşlar bugün egeam ile 300. km. mi yaptım. 35 km ortalama hızla 7.4 e düştü yakıt tüketimim. Yalıtım ve yol sesinden son derece memnunum. Yukarıdaki tartışmaları okudum. Evet turbo motor seçeneği olmalı ama 1.0 veya 0.9 gibi turbo motorlar satmıyor. Renault kadjar alacaktım bir ara bayi tanıdık diye. 0.9 turbo motoru almamam konusunda kırk takla attı. Sebebi motordaki sorun değil sadece tutulmaması. Öncelikle kendinize şunu sorun; sedan bir araçta bu motoru alır mısınız? Ne yazık ki ülkemizde 1.2 turbo motorların bile satışları iyi değil. Örnek verecek olursam, kayınpederim 2 ay önce golf 1.4 TSİ comfortline ve artı olarak hız sabitleyici paketini aldı. Bu araca 67.300 TL ödedi. 1.2 al fazla verme gerek yok deneme rağmen 1.2 araba mı alınır diyerek almadı. Üstelik 1.2 jettayı test etmesine ve tüm çabalarıma rağmen. Çoğu yaş gurubunda bu düşünce hakim. FIAT sanırım bu ticari kaygılarla ilk etapta bu motoru koymadı ama koymalıydı. Bu arada golf ile arabamı da bol bol karşılaştırma şansım oldu. Öncelikle iki araç arasında 16 bin TL fark olduğunu hatırlatırım. TSI motor harika. Araç akıyor altında. Benim aracım daha yavaş hızlanıyor. Bu normal bir durum tabi. Ama egea inanın bu motorla çok başarılı. Gaza yüklenince istediğim gücü alabiliyorum. 100 e 2-3 saniye geç ulaşmam benim açımdan problem yaratmıyor zira ailenin tehlike atmamak için zaten bu kadar hızlı kullanmıyorum. Egea yerden yüksek bir araç. Binen herkes aynı şeyi söylüyor. 110 ile giderken arabadakiler neden bu kadar yavaş gidiyorsun dedi. Süratini söyleyince 70-80 ile gidiyorsun zannettik dediler. Motor sesi çok az geliyor içeriye. İnanın golf ile arasında 16 bin TL fark var ama kalite farkı bu kadar değil. Sıfır araç almak istiyorsanız, ileride LPG taktırabilirim diyorsanız, sedan olsun, donanımı bol olsun, şık bir tasarımı, 5 yıl da garantisi olsun diyorsanız, en önemlisi benim gibi 67 bin liranız yoksa düşünmeden alın derim. Golf comfortline da hız sabitleyici yok. Kayınpederim gibi 1500 TL daha verip almanız gerekiyor. Bluetooth yok. Bu nedenle telefondan kablosuz iletişim kurulamıyor. Telefondan kablosuz müzik dinlemek, biriyle konuşmak çok güzel.
    Bu arada bazı forumlarda egeada dikiz aynasında sinyal konulmamasını eleştirmişler. Araç zaten yeterince şık bana göre. Sinyalin nerede olduğunun bir önemi yok diyorsanız alın derim. Bir diğer eleştiri de led gündüz farının olmaması demişler. Gündüz sürüş farım var ama led değil. Sizin için önemli değilse alın derim. Arka fren disk değil urbanda. Bence fren performansı çok iyi. Zaten bir sürü destekleyici ekipman var.
    Sözün özü ihtiyacım olan herşey var. Paranız varsa tabi gidin golf veya jettayı alın. Bu konuda hemfikiriz. Ama benim gibi kredi çekip zar zor denleştiriyorsanız kesinlikle alın. Araç sizi fazlasıyla mutlu edecektir. Ben aracın kullanıcısıyım. Yukarıdaki yorumlarımda da yazmıştım. Beğenmesem aracı yerden yere vuracak ilk kişi ben olurdum çünkü herkes gibi kaldırılmaya hiç tahamülüm yoktur. Ben ettim siz etmeyin derdim. Sorularınız varsa seve seve cevaplarım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • halils2 H kullanıcısına yanıt
    Yanlış anlamayın hocam sözüm size değil tabikide.foruma girdigim esnada en son sizin mesajiniz olduğu için alnti yaptım. Tabikide turbo seçeneği olabilirdi bu bizim lehimize olurdu. Forumu aktif olarak kullanıyorum bilenler bilir. Demek istediğim fiatin politikasini tartışmak bana pek faydalı gelmedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • senersongur kullanıcısına yanıt
    Hocam yani sizde ama yani. Yazdığınız bu fiyati şöyle yorumlarsak daha iyi olur. Turkiyede bu tip araçların fiyati 39 40k olmalı diye. Yoksa eski aracim semboldu ve 2016 fiyati 48k oldu. Bu aracin fiyati Türkiye şartlarında normal düzeyde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erdalnihal E kullanıcısına yanıt
    Yazdiklariniza katilmamak elde değil hocam güzel demissiniz.
    Zaten artık forumu okuyan herkes şunu anlatmıştır aracı kullanipta beğenmeyen yada bu parayi haketmiyo diyen kimse yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Adam gibi Turbo benzinli yerine, Çapulcunun Çapulcusu 1.4 Mussolini döneminde kalma uyduruk Fire motor geldiği için EGEA ülkemizde tutulmadı.

    Linea gibi efsane olamadı.

    1.4 FIRE olanın hakkı 39.900TL

    Nasıl tutulmadı ? Bi dur mübarek 2 ay oldu kendini göstereli.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egea ya konulacak bir turbo motorun fiyatlandırması nasıl olurdu acaba. Eğer 1.4 motordan 5000 tl farkla gelecekse şahsen ben turboyla uğraşmayıda göze aldıktan sonra biraz daha zorlar turbo dizel alırım. Hem tork yüksek olur hem de tüp olur mu, olursa güvenli olur mu, motora zarar verir mi diye düşünüp yol bilgisayarından vazgeçmek zorunda kalmam. Elbette turbo benzinlinin de belli oranda müşterisi olur fakat yakıt fiyatlarının bu şekilde olduğu bir ülkede turbo benzinli motor dizele fiyat olarak çok yaklaşırsa çoğunluk bence dizeli tercih eder.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Caramanian83 -- 24 Ocak 2016; 22:34:45 >
  • erdalnihal E kullanıcısına yanıt
    Hocam araba her şeyi ile kaça geldi size ?
  • 
Sayfa: önceki 108109110111112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.