Şimdi Ara

YENi Fiat EGEA (ANA KONU PAYLASIMLAR BURADAN) (111. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11.387
Cevap
172
Favori
896.194
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 109110111112113
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ciko44 C kullanıcısına yanıt
    Şimdi konu çok farklı yerlere gitti arkadaşlarxan bazısı yine konuyu saptırdık diye söylenecek ama kusura bakmasınlar.
    Dediklerinize kesinlikle katılıyorum. Petrol 28 dolar yani 80 tl olduğu halde benzinin litresi hala 4tl üzerinde. Varil fiyatı 240tl iken bil 5tl anca görmüştü. Bu yüzden ekonomi yani lpg gerekli. Benim demek istediğim e5 normunu tutturmak için subapları magnezyumdan yapmışlardı. Chevrolet forumlarında bu konudan çok konuşuldu, lpg kullananlar subaplar çeliğe çevrildi. Fire motorda eski sistem 8 v iken egea 16v. Subaplarda çelik değilse sorun yaşamak olası. Umarım böyle bir sorun ortaya çıkmaz,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 urban alev kırmızı 51.750 ye aldım. 185 TL dosya masrafı verdim. 1055 TL kasko(578) ve trafik sigortasını(477) verdim. Hayat sigortası yaptırmadım. Yani toplam egea bana 52.990 TL ye geldi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • erdalnihal E kullanıcısına yanıt
    Sanirim zam gelmis simdi 1.4 kirmizi renk 53 civari. Siz iyi almissiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • halils2 H kullanıcısına yanıt
    LPG yi kesinlikle servise taktırmak lazım. Bir aya kadar başlayacaklar. Motor garantisi de bozulmayacak. LPG nin sorun yaratacağını düşünseler kesinlikle böyle bir işe girişmezlerdi. Az kaldı. BRC ile anlaşılmış. Bayi öyle diyor. Bakalım işin ayrıntıları nasıl olacak. Motor garantisini FIAT mı verecek yoksa BRC mi verecek yakın zamanda belli olur. Ben herşey netleşinceye hatta kullanıcı yorumlarını alana kadar düşünmüyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


  • Henüz Tipo'nun reklamı çıkmadı sanırım ama çekimler çok başarılı olmuş. Bu araca skydome çok iyi giderdi.
  • Yarısı şehir içi yarısı şehir dışı, malum Ankara'nın son haftasındaki ağır kış şartları, kışlık lastikler ile rodaj sürecinde ki 1.4 Egea nın yakıt durumu

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • erdalnihal E kullanıcısına yanıt
    Fiat'ın Türkiye'deki resmi LPG'cisi Landirenzo'dur, BRC değil. Eğer bayi size BRC dediyse, o bayinin kendi anlaştığı firmadır. Aracın distribütör garantisini etkiler.

    Fiat'ın websitesinde anlaşmalı LPG servisleri yazıyor. Bildiğim kadarıyla da başladılar uygulamaya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erdalnihal E kullanıcısına yanıt
    Her servis lpg montajı yapmıyor. Piyasada bilindik iyi montaj yapan kimse, aracı ona götürüyorlar. Montajın kime yaptırıldığını öğrenip o kişiye gitmek fiyat konusunda daha avantajlı olur. Tabi bayi yapıyoorsa bayiye gitmek hariç garanti konusunda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar devir ekonomi devri artık benzinli araba devri malesef Türkiye de bitti çünkü benzin çok pahalı. Tamam katılıyorum benzinli bir arabanın yerine dizele binmek zulüm diyorsunuz özellikle de genç arkadaşlar 170bg lik benzinli den sonra 120bg dizele binilirmi diye.Binilir efendim binilir hemde öyle bir binilir ki doya doya torku yeter herşeyden önce bakın bana s320 Long 231bg lik arabadan inip 120bg dizele geçtim çok ta memnunum neden çünkü cebim rahatladı yahu bir yerden biryere kaç lira yakar acaba demekten kurtuldum. Herşeyden önce şu lanet olası lpg den kurtuldum. Lpg nin girdiği araba ne olursa olsun motoru bitiyor arkadaşlar lpg de motorun yarı ömrünü yiyor siz hiç arslanın ot yediğini gördünüzmü hiç!!
    Lpg kullanan arkadaşlar ben 43 yaşındayım sayısını unutum alıp sattığım arabaların ve çoğu da lpg li idi inanın bana lpg de insanın tasarruf ettiği falan yok. Niye mi anlatayım lpg li araçların buji değiştirme aralıkları benzin 40000 ise lpg de 20000 dir. Hava akış metre si benzinde 80000 giderken lpg li araçlarda ortalama 40-50 bin km de akışmetresini bozar ve çok pahalı bir parçadır malesef buji kabloları bobinler hepsi lpg den kaynaklı motor ısınmasından tutun lpg li olduğu için bobinler ateşleme süreleri de uzadığını da düşünürsek ekstra gizli maliyetler çıkarır. Lpg birde Prince ise ozaman iyice hapı yuttunuz demektir. Çünkü Prince nin filitre değişim maliyeti 220TL tutuyor da ondan. Eeee soruyorum size lpg taktırmanın ne anlamı kaldı!!?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim 120 hp dizel lounge petlas 225 45 r17 kis lastigi ile ortalama hiz 78 km ortalama yakit tüketimi 5.8 lt..arabada ben ve esim aetik 50 kg civari valizlerle 120 sabit hizda 5.5 lt...ayni durumda hizi 105 e sabitledigimde 4.2 civari tabiki kis lastikleriyle araba 4450 km de..yakinda resim ekleyeceğim..ben com ama cok memnun kaldim arabadan..36.500 tl pesin verip geri kalani FAIZSIZ kredi ile aldim..gercek anlamda faizsiz...herkese iyi forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • movacikli1 M kullanıcısına yanıt
    benzinin pahalı olduğu bir gerçek ama dizelinde bakım masrafı + satış fiyatı daha yüksek olduğunu göz önünde bulundurursanız dizeli amorti etmek için iyi bir hesap yapmak gerekiyor. ben ayda 700-1000km yol yapıyorum o da max. dizel benim için mantıksız. uzun yol yapmıyorum. iki kez lpg alıyorum 60x2=120 lira. 50 lirada benzin 170 liraya ayda 900-1000km yol yapıyorum. zaten bu hesap dizel ile kafa kafaya. altımda turbo benzinli motorum var. kışın ısınma derdim yok. sessiz motorum var vs vs. öncelikle yaşım 30. çok genç sayılmam. 43'e göre gencim evet. 40 yaştan sonra bu kadar performans delisi olur muyum orası ayrı. s320'den 120bg'e geçmişsiniz ancak s320long'da çok performanslı bir araç değil. 3.2 litre neredeyse 2 ton araç. 231 beygir ancak 0-100'ü 8.9 saniye. son hız 225km. bu gün 1.4 150bg tsi veya tjet bu araçtan daha performanslı. bakın sağlam ya da kaliteli demiyorum daha performanslı. s320den 120bg dizel araca geçtiğinizde torku hissetmeniz çok normal çünkü s320 atmosferik bir araç. 315tork var onuda 3500-4000 bandında veriyor. egeada ise gaza bastığınız anda tüm tork emrinize amade. yani uzun lafın kısası s320 bu konunun biraz dışında. kendisi bir makam aracı. yapılış amacı çok çok farklı.

    lpg konusu biraz şans işi. şu an kullandığım tjet motor 110bin km yaptı ve bunun 60bin km'si brc turbo kit ile yapıldı. arada bir kelepçeden su kaçırması dışında hiçbir sorun yaşamadım. tjet ve fiat'ın atmosferik motoru LPG'ye %100 uyumludur ve uzun yıllar uzun kmler binilir. eski aracım 1.6 103bg atmosferik fiat motoruydu. 148bin km'de lavolli sıralı sistemle sattım araç computestten %98 almıştı. multiairin lpg uyumu biraz muallakta. taktıran arkadaşlar var ancak tjete göre biraz daha risk aldıkları ortada. her sistemi beğenmiyor. prins kaliteli bir lpg ancak 2 katı para verip taktırmaya değer mi? bence değmez. brc ve muadilleri fazlasıyla yetiyor. prins biraz daha motor hacmi yüksek premium araçlar için tercih edilmeli.

    1.4 egea alanlar lpg taktırdıklarında dizel ile kafa kafaya hesaplı bir araca biniyor olacaklar buna eminim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: W0lkidonkisss


    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Adam gibi Turbo benzinli yerine, Çapulcunun Çapulcusu 1.4 Mussolini döneminde kalma uyduruk Fire motor geldiği için EGEA ülkemizde tutulmadı.

    Linea gibi efsane olamadı.

    1.4 FIRE olanın hakkı 39.900TL

    Johnylere, hanslara, philippelere domalmayı ne çok seviyor bizim millet anlatamam. 39.900 fiyat verdi adam. Sen git hanslara söyle onu. Kendi milletini aşağılamakta üstlerine yok. Size herşey müstehak aç kalın açıkta kalın. Gün gelecek o johny götüne tekmeyi basacak hemde senin paranla.

    Saygılar

    birincisi fiat ne zaman yerli marka oldu da haberimiz yok? öbürü coniyse fiat da albertini.
    ikincisi sonuna saygılar diye kondurmuşsun ama araya ayıp bir küfür sıkıştırmakta hiçbir sakınca görmemişsin.
    üçüncüsü de bu zamandan sonra atmosferik benzinli araç a-lın-maz. nasıl ki atmosferik dizeller tarihe karıştı, atmosferik benzinliler de tarih olacak yakında. son atmosferik benzinlileri alıyorsunuz. 1.400 devirde 200 tork veren turbolar varken 4.500 devirde 127 tork verebilen zavallı atmosferiklere para gömülür mü bu zamanda?




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Yazdiklarinda haklısın ama bu tamamen senin görüş açın. bu Yazdığın değerleri çoğu insan bilmezki kaç devirde kaç tork veriyomus falan. Sen ben derinlemesine konuşuruz ama sizde biliyosunuzki torkmus devirmis atmosferikmis turboymus bunlarla ilgilenmeyen ve bilmeyen bi dünya insan var. Bu açıdan düşün sende hak verirsin alanlara.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    benzinin pahalı olduğu bir gerçek ama dizelinde bakım masrafı + satış fiyatı daha yüksek olduğunu göz önünde bulundurursanız dizeli amorti etmek için iyi bir hesap yapmak gerekiyor. ben ayda 700-1000km yol yapıyorum o da max. dizel benim için mantıksız. uzun yol yapmıyorum. iki kez lpg alıyorum 60x2=120 lira. 50 lirada benzin 170 liraya ayda 900-1000km yol yapıyorum. zaten bu hesap dizel ile kafa kafaya. altımda turbo benzinli motorum var. kışın ısınma derdim yok. sessiz motorum var vs vs. öncelikle yaşım 30. çok genç sayılmam. 43'e göre gencim evet. 40 yaştan sonra bu kadar performans delisi olur muyum orası ayrı. s320'den 120bg'e geçmişsiniz ancak s320long'da çok performanslı bir araç değil. 3.2 litre neredeyse 2 ton araç. 231 beygir ancak 0-100'ü 8.9 saniye. son hız 225km. bu gün 1.4 150bg tsi veya tjet bu araçtan daha performanslı. bakın sağlam ya da kaliteli demiyorum daha performanslı. s320den 120bg dizel araca geçtiğinizde torku hissetmeniz çok normal çünkü s320 atmosferik bir araç. 315tork var onuda 3500-4000 bandında veriyor. egeada ise gaza bastığınız anda tüm tork emrinize amade. yani uzun lafın kısası s320 bu konunun biraz dışında. kendisi bir makam aracı. yapılış amacı çok çok farklı.

    lpg konusu biraz şans işi. şu an kullandığım tjet motor 110bin km yaptı ve bunun 60bin km'si brc turbo kit ile yapıldı. arada bir kelepçeden su kaçırması dışında hiçbir sorun yaşamadım. tjet ve fiat'ın atmosferik motoru LPG'ye %100 uyumludur ve uzun yıllar uzun kmler binilir. eski aracım 1.6 103bg atmosferik fiat motoruydu. 148bin km'de lavolli sıralı sistemle sattım araç computestten %98 almıştı. multiairin lpg uyumu biraz muallakta. taktıran arkadaşlar var ancak tjete göre biraz daha risk aldıkları ortada. her sistemi beğenmiyor. prins kaliteli bir lpg ancak 2 katı para verip taktırmaya değer mi? bence değmez. brc ve muadilleri fazlasıyla yetiyor. prins biraz daha motor hacmi yüksek premium araçlar için tercih edilmeli.

    1.4 egea alanlar lpg taktırdıklarında dizel ile kafa kafaya hesaplı bir araca biniyor olacaklar buna eminim.

    1.4 fire motor zaten yeterince güçsüz, bir de lpg ile daha da güçsüz olacak. o kadar az km yaparken niye aracına lpg taktırdın anlamam. araç zaten turbo olduğu için az yakıyordur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: movacikli1

    Arkadaşlar devir ekonomi devri artık benzinli araba devri malesef Türkiye de bitti çünkü benzin çok pahalı. Tamam katılıyorum benzinli bir arabanın yerine dizele binmek zulüm diyorsunuz özellikle de genç arkadaşlar 170bg lik benzinli den sonra 120bg dizele binilirmi diye.Binilir efendim binilir hemde öyle bir binilir ki doya doya torku yeter herşeyden önce bakın bana s320 Long 231bg lik arabadan inip 120bg dizele geçtim çok ta memnunum neden çünkü cebim rahatladı yahu bir yerden biryere kaç lira yakar acaba demekten kurtuldum. Herşeyden önce şu lanet olası lpg den kurtuldum. Lpg nin girdiği araba ne olursa olsun motoru bitiyor arkadaşlar lpg de motorun yarı ömrünü yiyor siz hiç arslanın ot yediğini gördünüzmü hiç!!
    Lpg kullanan arkadaşlar ben 43 yaşındayım sayısını unutum alıp sattığım arabaların ve çoğu da lpg li idi inanın bana lpg de insanın tasarruf ettiği falan yok. Niye mi anlatayım lpg li araçların buji değiştirme aralıkları benzin 40000 ise lpg de 20000 dir. Hava akış metre si benzinde 80000 giderken lpg li araçlarda ortalama 40-50 bin km de akışmetresini bozar ve çok pahalı bir parçadır malesef buji kabloları bobinler hepsi lpg den kaynaklı motor ısınmasından tutun lpg li olduğu için bobinler ateşleme süreleri de uzadığını da düşünürsek ekstra gizli maliyetler çıkarır. Lpg birde Prince ise ozaman iyice hapı yuttunuz demektir. Çünkü Prince nin filitre değişim maliyeti 220TL tutuyor da ondan. Eeee soruyorum size lpg taktırmanın ne anlamı kaldı!!?

    lpg'ye ben de karşıyım ama maliyetleri s320 üzerinden düşünürsek yanılırız... :)
    s320'ye binip lpg taktırdığına göre belli ki yaşlı bir araç almışsın. çok parası olan hem geç s320 alır hem de lpg filan taktırmazdı. e s320 dediğin zaten masraflı bir araç. yaşlısı daha da masraflıdır. benim öyle birşeyi gözüm yemezdi doğrusu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yargicc

    Yazdiklarinda haklısın ama bu tamamen senin görüş açın. bu Yazdığın değerleri çoğu insan bilmezki kaç devirde kaç tork veriyomus falan. Sen ben derinlemesine konuşuruz ama sizde biliyosunuzki torkmus devirmis atmosferikmis turboymus bunlarla ilgilenmeyen ve bilmeyen bi dünya insan var. Bu açıdan düşün sende hak verirsin alanlara.

    sadece zaman meselesi. nasıl ki şu an insanlarda sebebinin turbo olduğunun farkına varmadan dizeller güçlüdür iyi tork verir diye bir algı oluşmuşsa turbo benzinliler için de bir algı oluşacak. bugün pejo 308'e bakınca atmosferik benzinli model yok. adam vermiş yazılımı 1.2 turbo benzinlinin 50 tane modelini çıkarmış. 1.4 tsi almasam muhtemelen 308 1.2 alırdım. çok güzel motorları var. birkaç sene içinde bu algının tamamen oturacağına inanıyorum.




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    ben takdırmadım aldığımda takılıydı zaten. tjet mair'e göre daha fazla yakıyor. lpg olmasa kendi aracım şehir içi 8.5-9 litreden aşağı kurtarmaz. biraz gazlasan çok rahat 10-11leri görürsün.

    1.4 fire fabrika verisi şehir içi 7.7 litre diyor. ankara istanbul dur kalk trafiği için 8 litre desen lpg'de yakacağı 9 litre civarı olur. 80 lira dolumla 400-450km menzil demek bu.
  • YSF_023 kullanıcısına yanıt
    Bu değerler 1.6 Mjet mi yoksa 1.4 benzinli mi ? Eğer 19 km ortalama hızla 5.4 lt/100 km benzinli ise efsane. dizelse iyi sonuç.
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    İki yıl önce sıfır araç alicaktim. En ucuz iki üç araca baktim. Sembol 27 polo 31 ibiza 26 sandero 23 lira idi. En rahat hangisini satarim diye araştırdım. karadeniz Bölgesinde reno peynir ekmek gibi sattığı için sembol aldim. Tabi bunda sedan olmasininda etkisi var. Egeaya karar verince 31 liraya iki üç gün içinde sattim. Araç 1.2 sembol joy idi.

    Şimdi bu aracin ne özelliği varki tutuyo piyasada 75 hp traktör gibi arka camlar manuel vs vs. Dicem şu egea parasina göre tam türkiyeye göre yakışıklı bi araç. torku kaç devirde veriyomus turbo ne işe yariyomus falan bu kafayla araç alan çok az bi kitle var. Satılır tutarda merak etmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S320 nin son hızı 225km değil hocam yanlış biliyorsunuz. Ben o araçta saatte 250km hız da gaz kestirdim o araca kaç tane 1.4 tsı yı otobana gömdğümü hiç anlatayım size. 1.4 tsı yı bagaja koyar gezdiririm s320 de. 35 derece eğimli yokuşta siz 1.4tsı ya 6 kişiyi bindirin.kalkış yapın bakalım yerinizden debriyaj balatasını yakmadan kalkabilecekmisiniz. merak ediyorum doğrusu. S320 ye performanssız araç demişsiniz ya o bakımdan söylüyorum.kaldıki ben volvo 850t5 kullanıcısıyım aynı zamanda. Volvo ile 260km ibreyi ters çevirdim desem yeridir. Ama en güzel torku mercedesden aldım onuda söyleyeyim öyle 3500-4000 devir aralığında değil 1500devirden itibaren o torku alırsınız s320 de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 109110111112113
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.