Şimdi Ara

Yeni Dacia Spring, Avrupa'nın en ucuz elektrikli otomobili olmaya geldi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
90
Cevap
0
Favori
7.300
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • spinattimyalnizliga kullanıcısına yanıt

    Çok bir para değildi ki 25 Euro idi.. o zaman Euro gayet uygundu..


    Batarya kirası aslında çok mantık lı bir şeydi.. Bataryan performans düşüklüğü , verimsizlik, yada arıza halinde bedava değişiyordu..


    Şimdiki araçlarda öyle bir şey olsa garantisi de bitmişse dünyanın parasını verirsin..


    O bence bahane değil.. Bizde huy var .. bir şey çıkar öfff hemen gelsin alırım bir tane , abi bu yok satar falan filan denir sonra ürün bir gelir kimse almaz....


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ben sero

    45 beygir ne. Küfür mü
    Millet şehir içi kullanıyor ya zaten hocam bir de bunların Torku düz çizgi çiziyor mishal araba bir kaç km hıza çıkınca da son hızda da aynı tork oluyor.
    Yakın ilçede çalışan memur arabası bence. Merkezde oturup hafif taşraya gidip gelen. Hala hoştur hiçbirimiz in özel garajı yok ama hep hayalimdir dizel yerine şöyle araçlar kullanmak 30-40 km yollar icin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben sero B kullanıcısına yanıt
    fiyatlar bu şekilde devam ederse, zaten bisiklet kullanımı başlayacak.. gittikçe gelir düşüyor hayat daha pahalı oluyor.. şahin broadwayler tekrar yollarda..

  • Tam şirket araçlarına uygun. Fiyat uygun gelirse araçları buna çerviririz tek sıkıntı şarj istasyonu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Varsayki bir saatte doluyor. Peki dolum istasyonlarında beş dakika yakıt almaya tahammülü olmayan bu millet bir saat bekleyecek sonra kaç km gidecek biz halen 90 model arabayla gezerken bu teknoloji biraz kalın. Ha dolumu yapınca şöyle bi 2 bin km gitse bekle bir iki saat

  • Zenginin malı fakirin çenesini yorar.

  • 8700 dolar civarı bekleniyor araç. Günümüz kuru ve vergileri ile ortalama 115 bin lira olacak. Şehir içi 200km menzili Kendi evinizde 15 lira, hızlı şarj istasyonunda bile doldursanız 60 liraya gidebileceksiniz. 45bg 125 torka az diyen olmuş ama gaza dokunduğun an torku vereceği için motorun gidişi 68bg 160 torklu 1.4 dizel fiestalar gibi olur. Uzun yol sıkıntı ancak evinde 2 aracı olanlar için birini şehir içi kullanıma yönelik bunun ile değiştirmemek için hiçbir sebep göremiyorum.

  • Renault un uygun otomobil markasimi?
    Ayni fiyat Renault ile.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben sero B kullanıcısına yanıt
    Elektrikli scooterlar 3 beygir oradan hesap edersen baya güclü...

  • Bu araba Türkiyeye 75 bin tl veya altında fiyatla pazara çıkarsa, Türkiye Avrupada ki en büyük elektrikli araç pazarı kesin sahip olur.

    7500 Euro olsa 70000 bin civarı yapıyor, %3 Ötv ve %18 Kdv ile 85000 Tl’ye tekabül ediyor. Ama umarım Renault Türkiyeye özel bir fiyatlandırma yaparda Türkiye de ki Elektrikli araç alt yapısının gelişmesine neden olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kuru falan boş verin. Adamlar 8.700 birim verecek arabayı alacak. Sen de 8.700 TL verdiğini varsay. Alır mısın almaz mısın? Adamların iki kuruşu üstüne 24 ay taksit yapsalar ayda 400 birime araba sen almaz mısın kardeşim.

  • Olmazda hani.

    Aynı aracın Çin'de satılan versiyonu sanırım 9.000 usd satış fiyatı.

    Satış fiyatının üzerinden %3 ötv + %18 kdv koyuyorum.
    Alış fiyatı üzerine koymam gereken vergileri satış fiyatı üzerinden koyuyorum ki afaki saçma fiyat belirlenirse bilmiş oluruz.

    Bunların hepsini üzerine koyunca total rakam 86.000 civarına çıkıyor.
    Ki bu fiyattan çıkarsa satış rakamlarını alt üst eder.
    En düşük egea bile 120 bin iken.
    Bu araçta yakıt maliyetin ortadan kalkıyor.
    Mtv %75 daha az ödüyorsun (ki SAÇMALIĞIN DANİSKASI teşvik etmeleri gerekirken)

    Bu araç olurda bu fiyatlardan çıkarsa şehiriçi ve yokuş testlerinde yeterli gidişi sağlıyorsa alabilirim.

    Ama burası Türkiye bu fiyatlar imkansız.

    Menzil'e gelirsek şehir içi için gayet yeterli haftalık tek şarjla benim ihtiyacımı karşılayacak düzeyde.
    Şehirlerarası ise bu araçla hiç bir yere gidemem.
    En fazla memlekete gider dönerim şarjım eve gelinceye kadar anca yeter.
    Şu araçları neden 400 km menzille çıkartmazlar anlamam.

    Ola ki 5 sene sonrasında ciddi bataryada sıkıntı çıkarsa önceki elektrikli fluenceler gibi 80 km zor gider batarya ile.Sonrası çöp zaten.

    Bataryaya ise en azından 5 sene garanti vermeleri şart.
    Yoksa sonu zoe ve diğer elektrikliler gibi olucaktır.





  • Togg denen ucube yerine bundan çıkarsalar şimdiye kadar çıkmıştı asgari ücretlide biniyordu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 15k euro olması lazım fiyatın nerede gördüm hatırlamıyorum. çin'deki 9k avrupa da zor. Ha inşallah olur. Türkiyeye bu fiyatlar ile girerse ve elektrikli ötv bu haliyle kalırsa muhteşem olur.

  • Guest-7F946B81C G kullanıcısına yanıt

    Arkadaş togg da ki olay bambaşka. Herkes en ucuzun peşinde değil. 5 sene sonra otomotiv piyasası böyle olmayacak. Rekabet markalaşma vs. Var herşeyin hesabı. Bide ucube demişsin. Koy yanyana dışarıda insanlara sor ucube hangisi yüzde 99 spring e ucube derler. İleride araçların büyük çoğunluğu elektrikli olacak o zaman otonom ve teknolojik özellikleri ön plana çıkacak. Togg un B suv modelinin özellikle düşük donanımda piyasaya göre ucuz olmasını bekliyorum. Tabi bütün bunlar 4 5 sene sonrası için. Belki elektrikli egea filanda görebiliriz ileride bunun fiyatıda spring gibi olur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atakan Erdur HACPJ A kullanıcısına yanıt

    Hocam uzun yolda çok endişe edilecek bir durum yok aslında. Şehirler arası yollarda büyük dinlenme tesislerinde hızlı şarj noktaları hatrısayılır hale gelmiş durumda. Zaten 200-300 km yol yapınca ister istemez yemek yeme ihtiyaç molası için durmak gerekiyor o sırada da batarya boş olduğu için gayet hızlı şekilde dolacaktır 30-50 dk arasında %80 e yaklaşacak duruma geldi bir çok otomobil markası. Şuan tek handikap şehir içi kullanımda şarj etme problemi. Eğer kapalı otoparkınız yoksa iş yerinde de öyle bir imkan yoksa şehir içinde AVM’lere şarj zorunluluğu oluyor o da insanı uğraştırır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzınlı araba ne zsman tedavulden kalkıcak. Elimizde mi patlıcak elektrıklıler hakim olunca

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ben sero

    45 beygir ne. Küfür mü
    100 görür mü bu görsede 40 saniyede falan anca çıkar heralde

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bizim 95 model springde daha cok beygir var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.