Binbaşı
15 Ocak 2010
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
3 üye
Görüntülenme
Toplam: 74 (Bu ay: 2)
Gönderileri

n11 den 09.05.2021 tarihinde alışveriş yaptım, 16.05.2021 tarihinde siparişim tarafıma ulaştı. kutuyu açtım işlemcinin içinde bulunan kutu yarı açıktı, tam kapatılmamıştı. içime sinmedi, yol boyunca sağa sola gitmiştir, vs.. denemeyi düşündüm, denersem çalışmasa iade edemem iyisi mi iade edeyim dedim, iade kaydı açtım, işlemciyi geldiğinden 100x daha iyi paketleyip bildirdikleri referans numarası ile yurt içi kargo ile geri gönderdim.20 mayıs tarihinde saat 10 sıralarında ürün satıcıya ulaştı, kullanmadığım ve geldiğinden daha iyi bir şekilde teslim ettiğim ürünün hemen onaylanacağını düşündüm..

yok öyle dava, önce 11 haziran 2021 tarihine kadar değerlendirme süreci olduğu nu belirten bir yazı gördüm, müşteri hizmetlerine bağlanıp durumu anlattım, ön bilgilendirme ve sözleşmede 14 gün diyor, kanun 14 gün diyor, mesafeli sözleşlemeler 14 gün diyor, iş günü değil takvimi günü diyor,

tam kapanma nedeniyle 17 iş günü içinde değerlendirilir falan demeye başladılar, sitenizde 3 iş günü ve en fazla +24 saat diyor yanıtı verdim, tamam dediler, bitti mi?? hayır bitmez.. tarihe baktım 25 mayıs tarihine kadar mağazanın yanıtı bekleniyor şeklinde güncelleme gördüm, 25 mayıs geldi tekrar müşteri hizmetleriyle görüştüm bu sefer mağaza servise göndermiş elektronik ürünler servis raporu olmadan iade edilmiyormuş, en fazla 10 iş günü içinde tarafıma dönüş yapılacakmış, denildi. mağazaya kullanmadığım,denemediğim hiç bir süretle mali değerini düşürmediğim ambalajını açmadığım jelatinin çekmediğim ürüne teknik servis raporu gerekiyormuş.. teknik servis sağlam dese bana geri mi göndereceksiniz, teknik servis arızalı dese bana iade mi vereceksiniz, teknik servisin vereceği rapor beni neden bağlasın, kullanmadığım denemediğim geldiği gibi geri gönderdiğim ve mağazanın teslim aldığı ürünün nesine rapor kesilecek.. aşağıda aynen görüşme kaydını bırakıyorum arkadaşlar. siz siz olun n11 den alışveriş yaparken aynen göz önüne alınız.. süreç nasıl işleyecek aynen yazacağım.. aynı durumu yaşayan veya yaşaması muhtemel arkadaşlara belki yardımı olur.


N11 ÇALIŞANIYLA YAPTIĞIM GÖRÜŞME

Burak

n11.com Canlı Destek Hizmetine hoşgeldiniz. Size nasıl yardımcı olabilirim?11:25:41

merhaba11:25:56

iyi çalışmalar..11:26:03

201838332856 nolu siparişim için 16 mayıs tarihinde iade başlattım11:26:22

20 mayıs tarihinde satıcıya ürün ulaştı11:26:35


Burak

Merhaba, teşekkür ederim. AMD Ryzen 5 5600X 100-100000065 3.7 GHz Soket AM4 32 MB Cache 65 W İşlemci Tray ürün bu mudur ?11:26:37

25 mayıs tarihine kadar mağazanın değerlendirmesi gerekiyordu11:26:57

jhalen değerlendirmede gözüküyor11:27:06

kullanmadığım ürün,11:27:16

geldiği gün iade başlattım11:27:29


Burak

18-May-2021 08:33:00 tarihinde iade talebinizin alındığını görüntülemekteyim. Tam kapanma nedeniyle iade taleplerinin sonuçlandırılması 17 iş günü olarak güncellenmiştir. Bu sebepten dolayı henüz iade talebiniz sonuçlanmamıştır. Mağazanız 17 iş günü içerisinde iade talebinizi sonuçlandırmaz ise sistem tarafından otomatik olarak iade talebiniz onaylanmaktadır.11:27:48


Burak

Dilerseniz bu konuda mağazanızla görüşme sağlayarak bilgi alabilirim.11:28:07

mağazanızda 3+ 24 saat iş günü deniliyor11:28:33

sözleşmede 17 iş günü geçmiyor11:28:50

lütfen mağaza ile görüşünüz,11:29:01

ama 17 iş günü diye bir durum yok11:29:14

yasal veya sözleşmede 17 iş günü yok11:29:27


Burak

Normal sürecimiz 3 iş günü + 24 saat fakat tam kapanma süreci nedeniyle bu dönemde iade talebi süreci 17 iş günü olarak ve iade süresi 30 gün olarak değiştirilmiştir.11:29:45

Burak

Anlık olarak mağazanızla görüşme sağlayacağım , lütfen hattan ayrılmayınız.11:29:48

lütfen11:30:11


Burak

Beklediğiniz için teşekkür ederim. Mağazanızla görüşme sağlamış bulunmaktayım. Ürünü 21.05.2021 tarihinde servise yönlendirdiklerini ve servisten yanıt beklediklerini belirtmiştir. Elektronik ürünlerin iadesinde servis raporu gerekmektedir. Mağazanız maksimum 10 gün içerisinde servisten yanıt geleceğini ve iade talebinizi sonuçlandıracağını belirtmiştir.11:32:32

tarafıma fatura göndermeniz mümkün mü11:33:25

e faturanın bir örneği lütfen11:33:37


Burak

Faturalar mağazalar tarafından kesilmekte ve gönderilmektedir. Sistem üzerinde faturalarınız kayıt altında tutulmamaktadır. Fatura için mail adresinizi ve mail adresinizin spam-gereksiz- tanıtım klasörlerini kontrol etmiş miydiniz ?11:34:25

mail adresime gelmedi, spamlara baktım yok11:34:50

ayrıca mağaza doğru söylemiyor.11:35:02


Burak

Ürünü aynı gün iade sağladığınız için mağazanız fatura gönderimine gerek duymamış olabilir. Belirtmiş olduğum gibi mağazanız servis raporu ile iadenizi sonuçlandıracaktır merak etmeyiniz. Aksi durumda bizlere iletmeniz yeterlidir. Sizlere konu hakkında her türlü desteği sağlayacağımızdan şüpheniz olmasın lütfen.11:35:40

..

Hakkında
Konum: Mardin, Merkez
Meslek: akademisyen
Forum İmzası:
İntel i7 6700k / Asus z270 a prime / AOC U3277PWQU /Gskill TridentZ 3200 (4*8)Memory/ Phanteks Eclipse P400 Midi Siyah/ Enermax ELC-LMR240-BS Liqmax /Logitech G502 Proteus/ SteelSeries QcK Gaming fare pad / Logitech Z333 multimedya hoparlör / Corsair Raptor Gaming Klavye k30 / Samsung 970 EVO M.2 NVMe 1 Tb / Seagate 4TB BarraCuda/EVGA SuperNOVA 750 G3
Forum İkinci El İmzası:
Konuşmak öğrenmeye yol açar; ama dehanın okulu yalnızlıktır. "GIBBON"
Hakkımda:
Konuşmak öğrenmeye yol açar; ama dehanın okulu yalnızlıktır. "GIBBON"
Sistem ve Tercihleri
Mobil cihaz
HTC
TV
panasonic
Ses Sistemi
Ses Sistemi
İşlemci
Intel
Anakart
MSI
Sabit Disk
Seagate
Sabit Disk
Samsung
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: dün
Son Mesaj Zamanı: 3 gün
Mesaj Sayısı: 1.616
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.740
İkinci El Bölümü Mesajları: 87
Konularının görüntülenme sayısı: 2.782 (Bu ay: 140)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1.145 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.