Şimdi Ara

YENİ COROLLA (SEDAN) 1.6 VVTİ OTOMATİK VİTES (MMT) NASILDIR ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
6.693
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • YENİ COROLLA (SEDAN) 1.6 VVTİ OTOMATİK VİTES (MMT) NASILDIR ?

    Özellikle performansı, vites geçişleri, servis ücretleri, yedek parça fiyatları, 2 eli, konforu, yol tutuşu, yakıt sarfiyatı (ş.içi ve ş.dışı) nasıldır ?
    Fiyat olarak da bayii 43.000 ytl diyor. Sizce fiyatı nasıl ?
    Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...



  • Aynı motoru ve şanzımanı kullanan toyota Aurisi yaklaşık 10 aydır kullanmaktayım...

    Performans: Gerçekten çok başarılı bir motoru var aracın.. Özellikle yüksek devirlerde çok keyif veren bir motor...

    MMT şanzıman: ASLA VE ASLA klasik bir otomatik şanzıman kadar konforlu değildir.. 1 den 2 ye geçişler sarsıntılıdır. Bu sarsıntıyı alıştıkça ayağınızı vites değişiminde gazdan çekerek aza indirebilirsiniz... Araç yokuşlarda yığılma yapabilir spor viteste bu sorun ortadan kalkar.
    Direksiyondaki kulakçıklar sayesinde ivmelenmeyi arttırmak veya yığılmayı önlemek için vitese müdahele edebilirsiniz..(aynı zamanda motor frenini kullanmak için).. Bunu hem otomatik modda hem manuelde yapabilirsiniz.. Otomatik modda bir süre sonra(yaklaşık 7 sn ) araç tekrar kendi otomatik moda dönecektir.
    Yokuşlarda geri kaçırır.. Çok dik yokuşlarda el frenle kalkmanız daha iyi olacaktır..
    Ancak bunlar gibi bazı dezavantajlarını spor vitesteki mükemmel performansıyla, normal modda manuel şanzımandan daha az yakmasıyla ve kontrolün klasik otomatiklerden çok daha fazla sizde olmasıyla affettirir..
    Yinede test sürüşüne çıkmanız ve kendiniz değerlendirmeniz önerilir.. Çünkü çok seveni olduğu gibi nefret edenide olan bir şanzımandır..

    Servis ücretleri ve yedek parçası gayet makuldur..
    2.eli en güçlü araçlardan biridir..
    Konfor olarak gayet yeterlidir.. Yol tutuşunu corollanın bilemiyorum tam olarak ancak ben auristen çok memnunum..

    Kendi yakıt sarfiyatlarım: şehir içi sakin kullanım:8.6 litre performanslı kullanım 9.7 litredir..
    Başka sorunuz olursa yardımcı olmaya çalışırım..




  • dizeli su an daha ucuz tercihini bu durumda dizele cevirmeni öneririm satarken bile kara gecersin.
  • Vites geçişleri senin için önemli bir kriter olduguna göre MMT şanızman sana göre değil. .ben auris test ettim ve şaştım kaldım adeta. 43000lira biraz fazla sanki, Jetta 1.4tsi dsg midline olursa o paraya mantıklı olabilir. Hem sarsıntısız vites geçişleri hem ekonomik hem performanslı bir şanzımandır DSG.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    dizeli su an daha ucuz tercihini bu durumda dizele cevirmeni öneririm satarken bile kara gecersin.


    Banada pahalı geldi fiyat dizel modelide hemen hemen o fiyatlardaydı toyota olacaksa dizel daha mantıklı gibi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yıldırans


    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    dizeli su an daha ucuz tercihini bu durumda dizele cevirmeni öneririm satarken bile kara gecersin.


    Banada pahalı geldi fiyat dizel modelide hemen hemen o fiyatlardaydı toyota olacaksa dizel daha mantıklı gibi


    Yeni Nesil Corolla Dizel 1.4 D-4D Elegant M/M 41,850 YTL


    hatta 43 e otomatik vscli alinabiliyor dizel


  • Doğruya doğru, insana şu öneriyi babası yapmaz.


    quote:

    Orjinalden alıntı: kaya5789

    Vites geçişleri senin için önemli bir kriter olduguna göre MMT şanızman sana göre değil. .ben auris test ettim ve şaştım kaldım adeta. 43000lira biraz fazla sanki, Jetta 1.4tsi dsg midline olursa o paraya mantıklı olabilir. Hem sarsıntısız vites geçişleri hem ekonomik hem performanslı bir şanzımandır DSG.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Dizel Clio 4 Edc otomatik
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kaya5789

    Vites geçişleri senin için önemli bir kriter olduguna göre MMT şanızman sana göre değil. .ben auris test ettim ve şaştım kaldım adeta. 43000lira biraz fazla sanki, Jetta 1.4tsi dsg midline olursa o paraya mantıklı olabilir. Hem sarsıntısız vites geçişleri hem ekonomik hem performanslı bir şanzımandır DSG.

    Ama arkadas sorunsuzluk uygun servis ve yedek parca demis..
    O zaman VW hic ona gore degil.. 48 mılyara gelıyor nerdeyse mıdlıne jetta metalik renkle vs. 1.4tsı dsg.. Bu daha mı mantıklı.. Bırakın millete kazık atan doğuşun otolarını mantıklı diye savunmayı... Gider Honda Civic veya Toyota Corolla alırım en full.. 5-6 milyarda cebime kalır.. Seneye kasa değiştirecek arabaya 50 milyar say diyorsun birde midline donanım olsun diyorsun birtaneside çıkıp babası yapmaz bu öneriyi diyor.. Babası tabi yapmaz bırak babayı düşmanı yapmaz...
    Eger vites gecisi sorunlu gelirse ki(dedıgım gıbı sarsıntılıdır ancak alışırsanız öyle gariplikleri yoktur 1den 2 ye geçişte hissederseniz sadece sarsıntıyı) Honda Civic sedan bakın..

    Ekleme: Easytronic, i-shift, mmt gibi şanzımanları kullanmayı bilmeden 5 dakkalık test sürüşleriyle burda karalamayın.. Biz binlerce kilometre yapıp insanları bilgilendiriyoruz.. Çıktım yukarıda delikanlı gibi iyisiyle kötüsüyle şanzımanı yazdım. Hem olumlu hem olumsuz.. 5 dakka auris test edip de burda şaştım kaldım vs. yazıp insanları alacağı aracı etkilemeyin... Burda yazdıklarınızla insanların kararları değişebilir bu sorumluluğu bilerek yazın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi levent-- -- 8 Ekim 2008; 23:39:35 >




  • DSG li WV Golf'ü tavsiye ederim...TSi...
  • quote:

    5 dakka auris test edip de burda şaştım kaldım vs. yazıp insanları alacağı aracı etkilemeyin... Burda yazdıklarınızla insanların kararları değişebilir bu sorumluluğu bilerek yazın...

    Kimisi 5dk'da anlar kimisi binlerce km yaptıktan sonra ne diyim ben şimdi. Dediğim herseye bişey bulmuşsunuz maşallah. Bir vitesin sarsıntısız oldugunu anlamak cok da kolay bişey ben 30çsaniyeden anladım mmt'nin nası bişi oldugunu. Siz binlerce kmden sonra anlayabilmişsiniz. Toyota'da calısan kuzenim var yakın zamanda mmt sanzıman kalkacak dedi, kullanıcılardan acayip şikayet olıyoruz diyo.
    Seneye de jettanın kasa değiştirecegi filan yok bence siz yanlış yönlendirmeyin insanları.
    Ayrıca farkındaysanz benim cevabım tamamen VİTES üzerine. Kimseyi zorlamadm Jetta al diye.

    edit: Arkadasın ana sorusu: Yenİ COROLLA (SEDAN) 1.6 VVTİ OTOMATİK VİTES (MMT) NASILDIR ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaya5789 -- 9 Ekim 2008; 0:39:44 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kaya5789

    quote:

    5 dakka auris test edip de burda şaştım kaldım vs. yazıp insanları alacağı aracı etkilemeyin... Burda yazdıklarınızla insanların kararları değişebilir bu sorumluluğu bilerek yazın...

    Kimisi 5dk'da anlar kimisi binlerce km yaptıktan sonra ne diyim ben şimdi. Dediğim herseye bişey bulmuşsunuz maşallah. Bir vitesin sarsıntısız oldugunu anlamak cok da kolay bişey ben 30çsaniyeden anladım mmt'nin nası bişi oldugunu. Siz binlerce kmden sonra anlayabilmişsiniz. Toyota'da calısan kuzenim var yakın zamanda mmt sanzıman kalkacak dedi, kullanıcılardan acayip şikayet olıyoruz diyo.
    Seneye de jettanın kasa değiştirecegi filan yok bence siz yanlış yönlendirmeyin insanları.
    Ayrıca farkındaysanz benim cevabım tamamen VİTES üzerine. Kimseyi zorlamadm Jetta al diye.

    Golf değiştirdikten ne kadar sonra Jettanın kasa değiştirmesini bekliyorsunuz?
    Ben vites sarsıntısız dedim mi?
    Siz 30 saniyede anlamışsınız mmtnin nası birşey olduğunu.. Ben ne diyebilirim ki.. Binlerce insan anlayamamış gitmiş MMT almış ama siz anlamışsınız tebrik ederim..
    Eksilerini çıktım yazdım yukarıda.. MMT şanzıman kalkmayacak üzerinde iyileştirmeler yapılacaktır. Çünkü bazı konularda gerçekten eksiklikleri mevcuttur bu şanzımanın. Ekonomi konusunda çok başarılı olmasına rağmen konfordan zaman zaman ödün vermektedir.
    Kuzeniniz çok üst düzey bir yönetici olsa gerek çünkü böyle bir bilgi Ankara da 3 büyük Toyota plazadan birinin genel müdürüne bile ulaşmamışken kuzeninize ulaşmış.. Bu konuda kuzeninizin konumunu bilmediğim için yorum yapamayacağım..
    Sizi tebrik ederim 30 saniyede anladığınız için MMT yi ancak 1 den 2 ye geçişte ayağınızı gazdan çekeceğinizi anlayamamışsınız..
    Daha fazla tartışıp arkadaşın sorusunu arka plana itmeyelim sizden ricam.. Eksileri artıları 10 bin km kullanan birinin gözünden TARAFSIZCA YUKARIDA YAZILI..




  • Gerçekten güzel yorum yapmışsınız sayfanın basında biraz once tekrar okudum. Gayet objektif. Ama tartışmayı ben baslatmadım. Ne yazık ki siz benim önerime saygı göstermediniz ve yorumuma binlerce laf ettiniz. Arkadas mmt nasıldır demiş siz de 1den 2ye geçerken ayagını gazdan cekersen sarsılmaz demişsinz ve nasıl bir şanzıman oldugunu söylemişsinz aslında ben birşey söylemesem de yetermiş. Bu arada kuzenim de istanbuldaki 3büyük plazadan birinin genel müdürü Neyse iyi geceler dilerim. Bundan sonra hiç bir arabayı 10bn km kullanmadan yorum yapmamaya dikkat edicem
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kaya5789

    Gerçekten güzel yorum yapmışsınız sayfanın basında biraz once tekrar okudum. Gayet objektif. Ama tartışmayı ben baslatmadım. Ne yazık ki siz benim önerime saygı göstermediniz ve yorumuma binlerce laf ettiniz. Arkadas mmt nasıldır demiş siz de 1den 2ye geçerken ayagını gazdan cekersen sarsılmaz demişsinz ve nasıl bir şanzıman oldugunu söylemişsinz aslında ben birşey söylemesem de yetermiş. Bu arada kuzenim de istanbuldaki 3büyük plazadan birinin genel müdürü Neyse iyi geceler dilerim. Bundan sonra hiç bir arabayı 10bn km kullanmadan yorum yapmamaya dikkat edicem

    Belki sizin onerinize gerekli saygiyi gosterememis olabilirim.. Bunun nedeni de maalesef ki bundan once forumda fanatik arkadaslarimizin heryerde ihtiyaclara ters dusse bile bir markayi savunmalaridir..
    Kuzeniniz hakkinda birsey soylememeye ozen gosterdim cunku ne gorevde oldugunu bilmeden yorum yapmanin yanlis oldugunu dusundum. nitekim kademesi geregi soylediginin dogru olma ihtimali yuksektir.
    MMT hakkinda sikayet oldugu da dogrudur. Ozellikle bayanlara gore bir sanziman degil benim kanaatimce..
    10 bin km kullanmadan yorum yapmamanizi ima etmedim sadece deneme surusuyle boylesine aliskanlik gerektiren bir sanzimani cok kotulemenizi elestirdim.. Elbette bu sanzimani begenmek ya da begenmemek sizin fikrinizdir.

    Tek onem verdigim nokta boyle konularda insanlari dogru bilgilenidirebilmek.. Cunku bazi insanlarin 10 saniyede yazdiklari afedersiniz ama sallama dedigimiz cevaplar insanlarin kararlarini etkileyebilir ve memnun olunmayacak sonuclar dogurabilir.. Sorun MMT yi kotulemeniz degil. Ayni seyi ben DSG icin yapsam bende yanlis yapmis olurum.. Umarim kendimi anlatabilmisimdir..

    Ayrica sizin MMT de yasadiginiz soku ilk Easytronic kullandigimda bende yasamistim. Ancak sonradan anladim ki eksiklikleri olmasina ragmen Easytronic de cok basarili bir sanziman...




  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusufy -- 3 Mart 2009; 11:06:57 >
  • bende ilk defa easytronic kullandığımda afalamıştım ama şimdi bir elmanın iki yarsı gibiyiz.bu yarı otomatik manuelden elekronik bozma şanzımanların hepsi alışkanlık istiyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.