Şimdi Ara

yeni corolla 1.33 yakıt tüketimi ve performans

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
81
Cevap
1
Favori
11.620
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba;

    c.tesi günü göztepeden depomu fulleyip (35 LT) tekirdağ üzerinden çanakkale -ardından da küçükkuyu'ya hareket ettim.Tekirdağ tarafı bir hayli yoğundu ve dur kalk trafikte 1 saate yakın vakit kaybettim.
    Dönüş yolunda da küçükkuyu'dan yine göztepe'ye balıkesir üzerinden geri döndüm. Ayrıca küçükkuyu -assos arasında gittim geldim ve şehir içinde de bir miktar dolaştım.

    Toplamda 1000 km yol yaptım ve 95 lt lpg tükettim. Şuanda da bir miktar daha kaldı 20-30 km daha gideceğini tahmin ediyorum.

    Kısaca 100 km'de uzun yolda 9-9.5 lt civarı lpg tüketimi var. ( araç 1000 km'de bir miktar yakıt düşebilir)

    Yol koşullarına gelirsek , 120-140 km arasında kullandım ve hiç 120'nin altına düşmedim.Giderken 3 kişi + devamlı klima kullanıldı , dönüşte bagaj full dolu + 3kişi +klima olarak seyahat ettim. Yol bilgisayarında ortalama hız göstermediği için net hızı veremiyorum.

    Aracın performansına gelirsek ; Araçta bagaj boşken 120-140 km hıza çok rahat çıktım hiç kasmadı , yokuşlarda düz yolda güzelce kaptırıp gelirseniz 100-120 km hızı koruyarak 5.viteste çıkıyor , yavaş yokuşa girerseniz 3. yada 4.viteste 80 km ile çıkıyorsunuz. Motor hacmi nedeniyle bayılma var. Dönüşte ise bagajında dolu olması sebebiyle 100 km'ye kadar çok nazlanarak çıktı fakat 100'den sonra yine atikleşip 140- 160 km hızları çok rahat gördüm.

    Bu aracın 1.6 sı sanırım uzun yolda daha az yakıyordur , ben devamlı motoru kastırdığım için benzinde 7.5 lt lpg de 9 lt civarı yakıtı gördü.

    Araçtan kısaca bahsedersem , 140km'ye kadar rüzgar sesi almaması , yokuşlarda güven vermesi , arka yolcunun çok rahat sıkılmadan seyahat etmesi gönlümce bagajı doldurabilmem beni memnun etti.Aracın ekipmanına hiç girmiyorum çünkü artık hiçbir araçtan ekipman beklemiyorum.

    Umarım corolla 1.33 düşünenlere yardımcı olabilmişimdir.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    merhaba;

    c.tesi günü göztepeden depomu fulleyip (35 LT) tekirdağ üzerinden çanakkale -ardından da küçükkuyu'ya hareket ettim.Tekirdağ tarafı bir hayli yoğundu ve dur kalk trafikte 1 saate yakın vakit kaybettim.
    Dönüş yolunda da küçükkuyu'dan yine göztepe'ye balıkesir üzerinden geri döndüm. Ayrıca küçükkuyu -assos arasında gittim geldim ve şehir içinde de bir miktar dolaştım.

    Toplamda 1000 km yol yaptım ve 95 lt lpg tükettim. Şuanda da bir miktar daha kaldı 20-30 km daha gideceğini tahmin ediyorum.

    Kısaca 100 km'de uzun yolda 9-9.5 lt civarı lpg tüketimi var. ( araç 1000 km'de bir miktar yakıt düşebilir)

    Yol koşullarına gelirsek , 120-140 km arasında kullandım ve hiç 120'nin altına düşmedim.Giderken 3 kişi + devamlı klima kullanıldı , dönüşte bagaj full dolu + 3kişi +klima olarak seyahat ettim. Yol bilgisayarında ortalama hız göstermediği için net hızı veremiyorum.

    Aracın performansına gelirsek ; Araçta bagaj boşken 120-140 km hıza çok rahat çıktım hiç kasmadı , yokuşlarda düz yolda güzelce kaptırıp gelirseniz 100-120 km hızı koruyarak 5.viteste çıkıyor , yavaş yokuşa girerseniz 3. yada 4.viteste 80 km ile çıkıyorsunuz. Motor hacmi nedeniyle bayılma var. Dönüşte ise bagajında dolu olması sebebiyle 100 km'ye kadar çok nazlanarak çıktı fakat 100'den sonra yine atikleşip 140- 160 km hızları çok rahat gördüm.

    Bu aracın 1.6 sı sanırım uzun yolda daha az yakıyordur , ben devamlı motoru kastırdığım için benzinde 7.5 lt lpg de 9 lt civarı yakıtı gördü.

    Araçtan kısaca bahsedersem , 140km'ye kadar rüzgar sesi almaması , yokuşlarda güven vermesi , arka yolcunun çok rahat sıkılmadan seyahat etmesi gönlümce bagajı doldurabilmem beni memnun etti.Aracın ekipmanına hiç girmiyorum çünkü artık hiçbir araçtan ekipman beklemiyorum.

    Umarım corolla 1.33 düşünenlere yardımcı olabilmişimdir.


    güzel değerler.1,33 motor zaten performans değil tasarruf odaklı lpg uyumu olan güzel bir motor.güle güle binin aracınıza.




  • Öncelikle hayırlı olsun hocam.Arabanın donanım anlamında da eksi ve artılarını paylaşabilirseniz seviniriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • On numara araba bir ara para bulabilirsem alacagim
    1.33 life aslında 1.33 değilde 1.29 olsa dadindan ywnmeyecwkti ama olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • performans bekleyenler almasın bence diğer yönleriyle alıp yıllarca binilecek araba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Klorf

    Öncelikle hayırlı olsun hocam.Arabanın donanım anlamında da eksi ve artılarını paylaşabilirseniz seviniriz

    donanım birazda kişiye göre değişen bir durum bana göre eksisi hız sabitleyici. Gerçi onu da aliexpressten siparişini verdim yakında gelir kendim takacağım.
    orjinal park sensörü bence olmalı çok saçma (130 tl) para ödedim. Far yağmur sensörleri çok ucuz şeyler üstünde olabilirdi.
    Kol dayaması hareketli olabilirdi , birde teybinde bluetooth olsa daha keyifli olurdu
  • lt bazında çok yakmış ama lpg sağolsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    lt bazında çok yakmış ama lpg sağolsun.

    1.33 olması kaynaklı 120-140 yüklenince haliyle yakıyor. 90 -100'e sabitlersen 5.5 lt civarı benzin 7.5 lt civarı lpg yakıyor.

    Lpg şuan çok ucuz olduğu için kassam 1000 km'de 20 lt civarı lpg az yakardım 20 *2 = 40TL ederdi.
  • İnceleme için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: Klorf

    Öncelikle hayırlı olsun hocam.Arabanın donanım anlamında da eksi ve artılarını paylaşabilirseniz seviniriz

    donanım birazda kişiye göre değişen bir durum bana göre eksisi hız sabitleyici. Gerçi onu da aliexpressten siparişini verdim yakında gelir kendim takacağım.
    orjinal park sensörü bence olmalı çok saçma (130 tl) para ödedim. Far yağmur sensörleri çok ucuz şeyler üstünde olabilirdi.
    Kol dayaması hareketli olabilirdi , birde teybinde bluetooth olsa daha keyifli olurdu

    İlk önce bilgilendirme için emeğinize sağlık diyorum

    1,33 motorda tek seçenek olan donanım zaten düşük seviyede Bu motorda bir üst donanım seçeneği olsa iyi olurmuş Sizin olsa olabilirdi diye belirttiğiniz özellikler ise aslında firmaların bize attığı kazıkları özetliyor 3 kuruşluk malzemelere 10 bin tl fiyat farkı koyuyorlar




  • 2011 auris 1.33 ile son 1 ayda yaklaşık 7bin km yol yaptım. Ortalama tüketim 6.1 litre civarlarında. Bunun içerisinde yoğun trafik, yaylalar vs vs derken çok dik rampalar vs de var.

    Aracın amacı ekonomik olması. Hem ilk alımda hem de kullanımda. Bu açıdan süper bir araç. Ama biraz performanslı olsun, sürüş zevki olsun derseniz tavsiye etmem. Hem donanım hem motor olarak tatmin etmez. Uygun fiyata iş görecek en iyi araba ama zevkli değil.
  • Iyi gunlerde kullanın aracınızı.

    Şu kısım çelişkili geldi bana:

    "Dönüşte ise bagajında dolu olması sebebiyle 100 km'ye kadar çok nazlanarak çıktı fakat 100'den sonra yine atikleşip 140- 160 km hızları çok rahat gördüm. "

    1.33 hacime sahip atmosferik bir araba üstüne üstlük doluyken nasil oluyor da 100 km/h a cikarken nazlanip 100 km/h dan sonra atiklesiyor?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

    Iyi gunlerde kullanın aracınızı.

    Şu kısım çelişkili geldi bana:

    "Dönüşte ise bagajında dolu olması sebebiyle 100 km'ye kadar çok nazlanarak çıktı fakat 100'den sonra yine atikleşip 140- 160 km hızları çok rahat gördüm. "

    1.33 hacime sahip atmosferik bir araba üstüne üstlük doluyken nasil oluyor da 100 km/h a cikarken nazlanip 100 km/h dan sonra atiklesiyor?


    motorun yapısı gereği alt devirlerde cansız olan araç üst devirlerde canlı olabilir mi ? Vites şanzıman oranı vs.. bir sürü değişkeni var. Tekrar yazayım belki anlam karmaşası olmuştur.
    normal şartlarda 0 -100 km arasında normal hızlanıp 120 sonrası araç daha atik hale gelip 140-160ı rahat görüyor.
    Araç yüklüyken 0-100 km arası hızlanması çok daha yavaş fakat 100 km hız sonrası yine atik hale gelip 140-160'ı görebiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozay06

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: Klorf

    Öncelikle hayırlı olsun hocam.Arabanın donanım anlamında da eksi ve artılarını paylaşabilirseniz seviniriz

    donanım birazda kişiye göre değişen bir durum bana göre eksisi hız sabitleyici. Gerçi onu da aliexpressten siparişini verdim yakında gelir kendim takacağım.
    orjinal park sensörü bence olmalı çok saçma (130 tl) para ödedim. Far yağmur sensörleri çok ucuz şeyler üstünde olabilirdi.
    Kol dayaması hareketli olabilirdi , birde teybinde bluetooth olsa daha keyifli olurdu

    İlk önce bilgilendirme için emeğinize sağlık diyorum

    1,33 motorda tek seçenek olan donanım zaten düşük seviyede Bu motorda bir üst donanım seçeneği olsa iyi olurmuş Sizin olsa olabilirdi diye belirttiğiniz özellikler ise aslında firmaların bize attığı kazıkları özetliyor 3 kuruşluk malzemelere 10 bin tl fiyat farkı koyuyorlar

    bu aracın bir üst donanımı 1.6 ile bierlikte yaklaşık 12.000TL fark oluyor. 12.000TL fark için değer mi ? bence değmiyor o yüzdende zaten toyota 1.33ü peynir ekmek gibi satıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

    Iyi gunlerde kullanın aracınızı.

    Şu kısım çelişkili geldi bana:

    "Dönüşte ise bagajında dolu olması sebebiyle 100 km'ye kadar çok nazlanarak çıktı fakat 100'den sonra yine atikleşip 140- 160 km hızları çok rahat gördüm. "

    1.33 hacime sahip atmosferik bir araba üstüne üstlük doluyken nasil oluyor da 100 km/h a cikarken nazlanip 100 km/h dan sonra atiklesiyor?


    motorun yapısı gereği alt devirlerde cansız olan araç üst devirlerde canlı olabilir mi ? Vites şanzıman oranı vs.. bir sürü değişkeni var. Tekrar yazayım belki anlam karmaşası olmuştur.
    normal şartlarda 0 -100 km arasında normal hızlanıp 120 sonrası araç daha atik hale gelip 140-160ı rahat görüyor.
    Araç yüklüyken 0-100 km arası hızlanması çok daha yavaş fakat 100 km hız sonrası yine atik hale gelip 140-160'ı görebiliyor.


    0-100'ü yüksek viteslerde kat ediyorsaniz dediğiniz dogrudur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu aracin 1.6'si olsa tadindan yenmez diye dusunuyorum.

    Hocam daha once soylemistim,burdada soyluyorum.Aracinizla uzun yillar kazasiz belasiz surusler dilerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Guzel degerler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Bu aracin 1.6'si olsa tadindan yenmez diye dusunuyorum.

    Hocam daha once soylemistim,burdada soyluyorum.Aracinizla uzun yillar kazasiz belasiz surusler dilerim

    çok teşekkür ederim , 1.6 sı olunca kesinlikle daha keyifli olacaktır ama 12.000 TL şuanda benim için büyük farktı o yüzden almadım.
  • airarmada A kullanıcısına yanıt
    Sonucta son soz musteride.Bu arac size yetiyosa gerisi onemli degil.Tekrar hayirli olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozay06

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: Klorf

    Öncelikle hayırlı olsun hocam.Arabanın donanım anlamında da eksi ve artılarını paylaşabilirseniz seviniriz

    donanım birazda kişiye göre değişen bir durum bana göre eksisi hız sabitleyici. Gerçi onu da aliexpressten siparişini verdim yakında gelir kendim takacağım.
    orjinal park sensörü bence olmalı çok saçma (130 tl) para ödedim. Far yağmur sensörleri çok ucuz şeyler üstünde olabilirdi.
    Kol dayaması hareketli olabilirdi , birde teybinde bluetooth olsa daha keyifli olurdu

    İlk önce bilgilendirme için emeğinize sağlık diyorum

    1,33 motorda tek seçenek olan donanım zaten düşük seviyede Bu motorda bir üst donanım seçeneği olsa iyi olurmuş Sizin olsa olabilirdi diye belirttiğiniz özellikler ise aslında firmaların bize attığı kazıkları özetliyor 3 kuruşluk malzemelere 10 bin tl fiyat farkı koyuyorlar

    bu aracın bir üst donanımı 1.6 ile bierlikte yaklaşık 12.000TL fark oluyor. 12.000TL fark için değer mi ? bence değmiyor o yüzdende zaten toyota 1.33ü peynir ekmek gibi satıyor.


    Beni sanırım yanlış anladınız Toyotanın şu anda aracın bir üst donanımına 1,6 motoru da ekleyip farkı 12.000 tl yaptığını bende biliyorum 1,33 motor şu an beğeniliyor ve satılıyor Bunun için aynı motor olsaydı da örneğin 1,6 motorlar da olduğu gibi 2.500-3.000 tl farkla daha donanımlı seçenek yapsaydı Ya da 5.000 tl gibi farkla advance donanım 1,33 motorla da sunulsaydı çok kişi tercih ederdi 12.000 tl fark konusuna kesinlikle katılıyorum zaten




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.