Şimdi Ara

Yeni Citroen C5 Aircross Türkiye fiyatı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
2
Favori
12.349
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Fransız üretici Citroen’in en yeni SUV modeli C5 Aircross Türkiye pazarına giriş yaptı. Tasarımıyla dikkatleri üzerine çekmeyi başaran yeni Citroen C5 Aircross fiyatı 204 bin TL’den başlıyor.



    Markanın küçük kardeşi C3 Aircross ile yakaladığı şık tasarım dilini başarılı bir şekilde taşıyan yeni Citroen C5 Aircross, PSA Grubu’nun diğer modellerine de hayat veren EMP2 platformu üzerine kurulu. Uzunluğu 4,50 metre olan aracın genişliği 1,85 metre, yüksekliği 1,69 metre, aks mesafesi ise 2,73 metre olarak ölçülüyor. Olukça geniş bir yaşam alanına sahip olan yeni C5 Aircross’un bagaj hacmi de 580 ile 720 litre arasında değişiyor. Fransız üretici bu değerin sınıfının en iyilerinden biri olduğunu belirtiyor.





    Yeni C5 Aircross tasarımı



    Yeni Citroen C5 Aircross’un ön tasarımına baktığımızda diğer modellerden aşina olduğumuz bölünmüş far tasarımı gözümüze çarpıyor. Alt taraftaki farlar ince panjurla güzel bir bütünlük oluştururken, hemen üstünde de krom şeritlere entegre LED gündüz farları dikkat çekiyor. Tamponun altında da farklı renk çerçevelerle tercih edilebilen hava girişleri bulunuyor. Yan tarafa geçtiğimizde yeni siyah-gri jantları ve kapı altlarına ufak da olsa yerleştirilen airbump’ları görüyoruz. Arka kısımda da dört parçalı grafiklere sahip stoplar ve büyük bir difüzör bulunuyor.



    Yeni Citroen C5 Aircross’un iç mekanında fonksiyon tuşlarına sahip üç kollu direksiyon, onun hemen arkasında ise 12.3 inç boyutunda dijital gösterge paneli mevcut. Merkezdeki 8 inç bilgi-eğlence ekranı da dikey olarak yerleştirilen havalandırmaların arasına sıkıştırılmış. Söz konusu sistemde Android Auto ve Apple CarPlay desteği de mevcut. Konsolun alt kısmına geçtiğimizde de Peugeot 3008 ve 5008 modellerinden hatırlayacağınız vites kolu ile karşılaşıyoruz. Onun hemen yanında da ESP ayarlarının yapılabildiği yuvarlak bir döner düğme bulunuyor.





    Yeni C5 Aircross motorları ve fiyatı



    Yeni Citroen C5 Aircross’un kaputu altında benzinli ve dizel olmak üzere iki farklı motor seçeneği sunuluyor. 130 beygirlik 1.5 litre BlueHDİ ünite dizel tarafını oluştururken, 180 beygirlik 1.6 litre PureTech de benzinli isteyenlerin tercihini oluşturuyor. Söz konusu motorların ürettiği güç yola EAT8 tam otomatik şanzıman vasıtasıyla aktarılıyor. Bu şanzımanın yerini aldığı 6 ileri otomatiğe göre yüzde 7’ye varan oranlarda yakıt tasarrufu sağladığı belirtiliyor.



    Yeni Citroen C5 Aircross’un dizel versiyonu Feel, Feel Adventure ve Shine olmak üzere üç farklı donanım seçeneğine sahip. Benzinli versiyonda ise yalnızca Shine versiyonu mevcut.



    Yeni Citroen C5 Aircross fiyat listesi



         
       
       
         


     








  • Herkese merhaba,
    Mevcut aracım olan BMW X1 sdrive aracımı satıp Peugeot 3008 veya Yeni Citroen C5 Aircross ile değiştirme aşamasındayım.
    Daha öncesinde 3008’i test etmiş ve genel anlamda başarılı bulmuştum. Bu sabah itibarıyla C5’i de uzun uzun test etme fırsatı buldum. Test aracı bin kmde shine donanımlı bir araçtı.
    Öncelikle C5’i hem mevcut aracımla hem de 3008’le kıyaslayarak incelediğimi belirteyim.

    Motor - şanzıman
    Bu ikiliyi zaten 3008’den biliyorsunuz. vitesin sarsıntısız geçişleri mevcut 3008 kullanıcıları için bilinen bir durum. Ancak benim için X1’deki meşhur zf’den sonra kesinlikle memnuniyet verici. Psa burada gerçekten çok iyi iş çıkarmış. Önceki nesil yarı otomatik şanzımandan sonra özellikle.
    Motor 3008’den biraz daha gitmeye istekli geldi. Aynı motor-şanzıman ikilisi, aynı platform araçlar oldukları halde üstelik C5 75 kg daha ağır olmasına rağmen 1 saniyeye yakın daha çabuk 100’e ulaşıyor.
    Dizel motorun gürültüsü 50 km hıza kadar kabinden duyuluyor. Daha üst hızlarda ses gelmiyor. Ben bu anlamda da C5’i beğendim.

    Yalıtım - kalite
    En beğendiğim kısım burası oldu diyebilirim.
    X1’den daha başarılı bir yalıtıma sahip araç. 120 km hızlara çıktığım tem yolunda kesinlikle kabine rüzgar ve yol sesi girmedi. Ki bugün İstanbul’da fena sayılmayacak bir rüzgar var. Bu anlamda zaten epey yüksek sürüş pozisyonuyla birleşen sessizlik size daha pahalı bir aracı kullandığınızı hissettiriyor. Malzeme kalitesi için şunu ekleyeyim. Aracı test etmeden önce inceleme videolarında sert ve yumuşak plastiğin aracın içine eşit şekilde dağıtıldığını görmüştüm. Kendi izlenimime göre sert plastikli kısımlarda bile çok iyi bir kalitenin peşine düşülmüş. Elinizle zorladığınızda çatırtı sesi gelmiyor.
    Cam tavanın kontrol butonunun olduğu tavan bölümünü yukarı elinizle zorladığınızda oynama yapmıyor. Ki bu bölüm x1’de de 3 serisinde de oynar.
    Öte yandan grip control tuşunun plastiği biraz aceleye getirilmiş. Çevirdiğinizde 3008’deki kadar iyi bir işçilik hissiyatı yok. Allahtan çok kullanılacak bir düğme değil.
    Sevmediğim bir başka özellikse sol alttaki sol ayak için uzatma bölümünün yarım olması. Ayağınızı tam olarak tutamıyorsunuz tasarımı yüzünden. Arkada kol dayama olmaması bir eksiklikken, koltukların 3’ünün de farklı farklı hareket ettirilebilmesi çocuklu aileler için büyük kolaylık.
    Ama benim için bu koltukları yatırıp kaldırması, öne çekip arkaya ittirmesi biraz fazla oyuncaklı.

    Konfor
    En merak ettiğim konu buydu. X1’den sonra 3008’in sportif tasarımı hoşuma gitse de C5 konfor anlamında bana ne söyleyecekti bunu görmek istedim. Özellikle üzerinde durulan süspansiyon kalitesi için çok farklı hissettiğimi söyleyemem.
    3008’de ne yakalanmışsa C5’te de aynısı diyebilirim. Ancak asıl etkileyici bulduğum kısım koltukların aşırı yumuşak dolgulu yapısı. Hiç akılda yokken uzun yola çıkartır insanı o kadar başarılı. Aracın klima performansı dış sıcaklığın 28 derece olduğu şartlarda aracı çok güzel iklimlendiriyor. Cam tavan perdesi ince olduğu halde. Hatırladığım kadarıyla 3008’in cam tavan perdesi daha kalındı.

    Multimedya
    Şahsi beğenidir ben gömülü ekranları çıkıklardan daha çok seviyorum. C5’in ekranı o yüzden bence 3008’den daha iyi duruyor. Oldukça geniş, parlaklığı ve dokunmatiği iyi. Ama kullanılan fontlar ve tasarım biraz C4 cactusteki eskimiş kırmızı font tasarımını hatırlatıyor. Çok detay bir konu benimkisi meslek hastalığı da olabilir.

    Tasarım
    3008’i daha agresif bulurdum. İlk kez C5’i canlı görünce fikrim değişti. Araç, boyutları itibarıyla ve ön kaput tasarımından dolayı çok heybetli duruyor. Tasarımını o kadar beğendim ki halojen farı bile içselleştirdim.
    Showroomda duran platinum gri aracı çok beğendim. Renk paketiyle airbumpları ve üst tavan raylarını kırmızı da alabiliyorsunuz. Böylece oldukça farklı kombinasyonda bir sürü araç oluşturulabiliyor.
    Testten döndüğümde platin gri aracın üzerine satıldı levhasını koyup aracı kilitlediler, araca olan talep de bu boyutta.
    Satılan araç 196’dan satılmış, yeni gelecek en erken parti ekim başı teslim gözüküyor şu anda verilen fiyat 198 ancak teslim aşamasındaki kura göre güncellenecek şekilde.

    Sanırım ben kararımı verdim. Ve aylar süren audi A3 mü, 3008 mi, Subaru XV mi, C5 mi sorumun cevabını buldum.
    Darısı diğer herkesin başına.
    Bilgilerinizi düzelteyim

    1. Saydığınız 3008 sorunları kronik ve genelleyecek kadar çok sayıda olan sorunlar değil. Bir. Çoğu da 2016-2017 başı araçlarda olum yazılım ile giderildi. Sanırım takip edemediniz.
    2. Balata (ön) yaklaşık 30 bin de değişiyor servis tarafından kendiniz değiştirmek isterseniz 40a kadar gider. Artık araçlarda 70-80 bin giden on balatalar malesef kullanılmıyor.
    3. Trim sesi csuv segmentinde en iyi araç 3008 diyebilirim. 2.5 yıl kullandım (52bin km) tek çıt gelmedi. Ki ses hassiyeti olan birisiyim m
    4. 3008 ile ilgili kullanıcı deneyimlerini merak ediyorsanız tekil bilgilerden tume varmak yerine 3008 ana konuda belirli periyotlarla yaptığımız anket sonuçlarını inceleyebilirsiniz. Araçtan memnuniyet %90 gibi çok yüksek bir oranda
    5. C5 sistemleri güncel değil 3008 ile ortak. Son üretilen 3008 ler neyse c5 de o. Altyapı da ortak, platform da.
    3008 çok abartılan bir araç 2 tane tablet ekran koyunca millet kendini uzay mekiğinde sanıyor, Kimse kullanışlılıktan bahsetmiyor. Yaz sıcağında ekran donunca kullanılamayan klima kontrolleri, 10 bin km den sonra kapıların içinden gelen trim sesleri, yerinden çıkan klima kabloları, balataları çok erken bitmesi veya ses yapmadı vs. Küçük sorunlar gibi gözüküyor ama sıfır araba alıp 1 sene sonunda sürekli bu tür sorunlardan dolayı servise gitmek hiç hoş değil.
    C5 biraz daha güncel sistemler barındırıyor en azından bilinen bir sorunu yok şimdilik sırf bu sebepten dolayı bile C5 alınabilir.
    km77 geyik testinde benim diyen c segment hb ve sedanların bir çoğundan iyi iş çıkarttı.

    Bu C5 aircross testi
    https://www.youtube.com/watch?v=rRh5BzzIuOQ


    Örnek Bu Leon testi
    https://www.youtube.com/watch?v=4NTdQ1Wvsls


    A3 Testi
    https://www.youtube.com/watch?v=1OHM3QGA_6o


    C5 Aircross evet yatma eğilimde ancak güvenlik sistemleri tam zamanında devreye girerek aracı topralıyor.
    Hele güvenli dediğiniz A3 ün nasıl dağıttığına dikkatinizi çekerim.

    @22mert
  • Abla niye arabaya tekme atıyor?

  • Fiyat listesi gözükmüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C5 Ana konuda pek paylaşım olmamış sanırım.

    Peugeot 3008 ana konuda c5 incelemesi ve 3008 kıyaslamalarini görebilrisiniz

    Dileyenleri bekleriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BekirHan kullanıcısına yanıt
    Bagaj kapağının açmak için sensöre ayağını uzatıyor olabilir...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onden pek bi Duster'i hatirlatti bana

  • 3008'den daha geniş ama malesef daha güzel değil.
  • BekirHan kullanıcısına yanıt
    "Citroen !!!" demek istemis olabilir.


    @BekirHan ironi yapmis ama anlamamislar

  • alidolek A kullanıcısına yanıt
    Farkındayım. Salak bir espri yaptım, affola.
  • eAkman E kullanıcısına yanıt
    Bu devrin en büyük problemi anlaşılamamak. Saygılar.
  • alidolek A kullanıcısına yanıt
    Bagaj kapağı öyle arka tamponun altından sensörle mi açılıyor? Peki ne bileyim geri geri giderken büyük taş neyim olsa da otomatik açılacak mı? Ya da kedi neyim geçse :D

  • 3008 ile aynı platformda üretilen bir araç ama 3008 varken bunu almam ya

  • 3008 çok abartılan bir araç 2 tane tablet ekran koyunca millet kendini uzay mekiğinde sanıyor, Kimse kullanışlılıktan bahsetmiyor. Yaz sıcağında ekran donunca kullanılamayan klima kontrolleri, 10 bin km den sonra kapıların içinden gelen trim sesleri, yerinden çıkan klima kabloları, balataları çok erken bitmesi veya ses yapmadı vs. Küçük sorunlar gibi gözüküyor ama sıfır araba alıp 1 sene sonunda sürekli bu tür sorunlardan dolayı servise gitmek hiç hoş değil.
    C5 biraz daha güncel sistemler barındırıyor en azından bilinen bir sorunu yok şimdilik sırf bu sebepten dolayı bile C5 alınabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni Citroen C5 Aircross Türkiye fiyatı ve özellikleri


    2 sene öncesine kadar benzer araçlar 100-120 bin TL arasına alınabiliyordu. Neyse ki ülkemizde istikrar var (!)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fractal design -- 9 Eylül 2019; 9:48:1 >
  • 3008'den güzel değil görüntü olarak ama iç mekan çok daha kaliteli.

  • fractal design kullanıcısına yanıt
    3008 çıktığında 100 bin altı fiyatlara satılıyordu, biraz durumları toparlasam alırım bu arabayı çok hoş diyordum....derken hayallere gömüldü düşünceler..
  • citroen cactüs formunda bir suv denemiş. kötü değil, ama albenili de değil. fiyatlar hep pahalı zaten. bu iç ve dış tasarım bu modeli 6 sene daha taşımaz bence.
  • manisa_tr kullanıcısına yanıt
    Bu fiyata bu donanimda ve csuv bir araç yok( feel adventure)
    O açıdan bakmak lazım.
    Clio symbol kaç tl. Olmuş ülkede ucuz araç yokki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı inceleme fırsatınız oldumu bilmiyorum ama malesef c5 alın kabini 3008 den bir tık altta. Gerek kullanılan sert plastikler gerek, ekran çözünürlükleri, gerekse tasarım anlayışı bunu Hissettiriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alicaptain88

    3008 çok abartılan bir araç 2 tane tablet ekran koyunca millet kendini uzay mekiğinde sanıyor, Kimse kullanışlılıktan bahsetmiyor. Yaz sıcağında ekran donunca kullanılamayan klima kontrolleri, 10 bin km den sonra kapıların içinden gelen trim sesleri, yerinden çıkan klima kabloları, balataları çok erken bitmesi veya ses yapmadı vs. Küçük sorunlar gibi gözüküyor ama sıfır araba alıp 1 sene sonunda sürekli bu tür sorunlardan dolayı servise gitmek hiç hoş değil.
    C5 biraz daha güncel sistemler barındırıyor en azından bilinen bir sorunu yok şimdilik sırf bu sebepten dolayı bile C5 alınabilir.
    Bilgilerinizi düzelteyim

    1. Saydığınız 3008 sorunları kronik ve genelleyecek kadar çok sayıda olan sorunlar değil. Bir. Çoğu da 2016-2017 başı araçlarda olum yazılım ile giderildi. Sanırım takip edemediniz.
    2. Balata (ön) yaklaşık 30 bin de değişiyor servis tarafından kendiniz değiştirmek isterseniz 40a kadar gider. Artık araçlarda 70-80 bin giden on balatalar malesef kullanılmıyor.
    3. Trim sesi csuv segmentinde en iyi araç 3008 diyebilirim. 2.5 yıl kullandım (52bin km) tek çıt gelmedi. Ki ses hassiyeti olan birisiyim m
    4. 3008 ile ilgili kullanıcı deneyimlerini merak ediyorsanız tekil bilgilerden tume varmak yerine 3008 ana konuda belirli periyotlarla yaptığımız anket sonuçlarını inceleyebilirsiniz. Araçtan memnuniyet %90 gibi çok yüksek bir oranda
    5. C5 sistemleri güncel değil 3008 ile ortak. Son üretilen 3008 ler neyse c5 de o. Altyapı da ortak, platform da.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.