Şimdi Ara

Yeni AURİS 2013 (437. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8.972
Cevap
62
Favori
605.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 435436437438439
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 2013 multridrive s araç var 1600 motor

    lastik basıncı kafama takıldı, bir arkadaşta kitapçık var, rica ettim ona lastik basıncı kaç olmalı diye.

    kitapçıkta şöyle yazıyormuş, 160 km ve üzeri sürüyorsan 38 psi
    160 km altı sürüyorsan 33 psi
    ECO mode'da sürüyorsan 39 psi

    dedi.

    ben genelde ECO mode'da şehir içi kullanıyorum, 100 km'yi geçmem bile. senede 3 - 4 defa otoyolda şehirlerarası gittiğim olur, onda da 120 - 140 km en fazla yaparım.

    şu halde benim aracın lastik basıncı ECO mode'a göre yani 39 psi mi olmalı ?
  • 33

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • socialworker kullanıcısına yanıt
    teşekkürler hocam. benzincilerde ya 32 ya 33 oluyor zaten lastik şişirme
  • 2014 model Auris 1.6 otomatik benzinli cam tavan. Biraz önce lpg aldım karışık 8,2 litre yakmış 100km de.
    41 tl ile 251 km yol yapmışım, Yani 0.163 tl kilometrede.
    Aygaz 1,99tl

    Kit : prins silverline 5bin km de takıldı şu an 18bindeyim sorunsuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://www.youtube.com/watch?v=Gi2n5qiPhrg

    Şu videodaki sorunu yaşadım uzun yolda. Hiç yormadılar, yol testine dahi çıkmadan balataları garantiden değiştirdiler. Yaşayan varsa servise gitsin, ustaya da bu videoyu izlettim. Hatta ben dedim boşuna çıkmayalım teste çünkü nadiren yapıyordu.
  • Merhaba arkadaşlar. 2013 model 1.6 manuel Auris Active modelinde yokuş kalkış var mı? Bilen kullanan varsa cevap verebilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozk991

    Merhaba arkadaşlar. 2013 model 1.6 manuel Auris Active modelinde yokuş kalkış var mı? Bilen kullanan varsa cevap verebilir mi?

    Her modelde var 2013 yeni kasanın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emekkk kullanıcısına yanıt
    Peki bi yerden aktif etmek mi gerekiyor yoksa devreye girmesi için farklı bi yöntem mi var? 2014 model Clio'da yokuşta frene basıp bırakınca hemen kilitliyodu. Auris'te farklı mı yöntem?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erincar

    https://www.youtube.com/watch?v=Gi2n5qiPhrg

    Şu videodaki sorunu yaşadım uzun yolda. Hiç yormadılar, yol testine dahi çıkmadan balataları garantiden değiştirdiler. Yaşayan varsa servise gitsin, ustaya da bu videoyu izlettim. Hatta ben dedim boşuna çıkmayalım teste çünkü nadiren yapıyordu.

    hocam videoyu izleyemiyorum sana zahmet sorununu yazarak da anlatabilir misin?
    belki başımıza geldi haberimiz yok :)
  • arkadaşlar otoyolda 130 - 140 km hız yaptım ECO mode'da, motor bağırdı sanki biraz. Sport mode'a alsam daha mı iyi olurdu ?
    sürekli hız yapan biri değilim, sport mode'a almak aklıma gelmedi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jerryh -- 12 Temmuz 2016; 1:43:27 >
  • burakbrkl B kullanıcısına yanıt
    hocam yolda giderken bir ıslık sesi geliyor, frene basınca geçiyordu. öyle ki radyo açıkken bile fonda duyuyorsun. Ama sıkıntı her zaman olmaması, dolayısıyla ustaya duyuramamak. Anlattım, video izlettim değişim yaptılar.
  • Ön cam baya pahalı dikkatli sürelim arkadaşlar %20 320 TL verdim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar anahtarın pili bitse bile, anahtarın içinden çıkan metal anahtar ile arabayı çalıştırabilir miyiz ?

    metal anahtar ile kapıyı açınca arabanın bunu algılayıp motoru çalıştırılabilir hale getirmesi gerekir mantık olarak. oluyor mu böyle ?
  • Hocam yokuşta dururken freni bırakınca kendi devreye giriyor. Bir süre sonra da bırakıyor aracı uzun süre beklerseniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: azengin

    Hocam yokuşta dururken freni bırakınca kendi devreye giriyor. Bir süre sonra da bırakıyor aracı uzun süre beklerseniz.

    Öyle yapınca devreye girmedi. Acaba her modelde yok mu? Veya var da bi yerden devre dışı mı diye düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Etkinleştirme-devre dışı bırakma seçeneği yok bildiğim kadarıyla. Yokuşta yapıyorsunuz değil mi, düz yolda değil yani. Benim kullandığım otomatik ama manuelde de vitese alıp freni bırakınca devreye girmesi gerekiyor diye biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.viteste frene tüm gücünüzle yüklenin yokuş kalkış desteği devreye giriyor yalnız dikkat edin sadece 2 saniye devrede kalıyor. Ben çok kullanışsız buldum debriyaj kavrama noktasını yakalayıp kaldırıyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yokuş kalkış desteği benim çok sevdiğim ve yararlandığım bir özellik. Yalnız efektif olarak kullanılabilmesi için bazı küçük noktalara dikkat edilmesi gerekiyor:

    Bunlardan en önemlisi; devreye girmesi için frene zaten basıyorken biraz daha basmak gerekiyor. Yani halihazırda fren pedalı zaten az veya çok basılı halde olmalı.

    Genelde sistemin devreye girmemesinin ya da girmesi için frene abanmanın gerekmesinin sebebi bu koşulun sağlanmaması oluyor.

    Örnek vermek gerekirse;

    * Aşağıdaki senaryoda yokuş kalkış desteği gayet hızlı ve sorunsuz bir şekilde çalışır:
    Eğimli yolda trafik ışıklarına denk geldiniz. Ayağınız fren pedalına (az veya çok) basılı halde yeşil yanmasını bekliyorsunuz. Yeşil yandı ve fren pedalına biraz daha bastınız. Yokuş kalkış desteği hemen devreye girer ve 2 sn boyunca aracın geri kaçmasını önler. Bu süre içerisinde ayağınızı fren pedalından çekip gaza basarsınız ve hiç kaydırmadan aracı kaldırırsınız.

    * Bu senaryoda ise yokuş kalkış desteği devreye girmez ya da girmesi için frene abanmak gibi extra çabalar gerekir:
    Üstteki örnekteki gibi yokuşta trafik ışıklarında bekliyorsunuz. Yeşil yanmasına daha uzun süre olduğunu görünce el frenini çekerek ayağınızı fren pedalından çektiniz. (Ya da ışıkta tam frene basıp aracı durdururken yeşil yandığını gördünüz.) Yeşil yandığında el frenini indirdiniz ve sistemin devreye girmesi için fren pedalına bastınız. Bunu yaptığınızda frene iyice bastığınız halde sistem devreye girmez ya da girene kadar pedalı dibine dayamanız gerekir. Çünkü öncesinde frene basılı değilken sistemi devreye sokmaya çalıştınız. Bu haldeyken sistemi devreye sokmak için ayağınızı hafif çekip tekrar kuvvetlice basmanız gerekir ki devreye girebilsin.

    Bu noktaya dikkat ettiğinizde sistemin çok kolay ve rahat bir şekilde çalıştığını farkedeceksiniz.

    NOT: Her durumda sistemin devreye girmesi için el freni çekili olMAmalıdır.


    AURIS kullanım kitapçığında konu ile ilgili yazılanları da ekleyeyim, tam olsun:

     Yeni AURİS 2013 .  Yeni AURİS 2013


    2013 otomatik Aurisimde deneyimlerim bu şekilde ama her Toyota'da sistem bu şekilde sorunsuzca çalışıyor olmalı.




  • azengin kullanıcısına yanıt
    Evet yokuşta denedik ama ilk fırsatta bir daha deneyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zaferaxu kullanıcısına yanıt
    Ben de pek kullanmam aslında ama Auris bacanağımın. Bi muhabbetimizde konusu açıldı ve ben de burda sorayım bi dedim. Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 435436437438439
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.