Şimdi Ara

Yeni 13m mercedes travego (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
297
Cevap
1
Favori
14.242
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bindiğim en lüks otobüs bu zamana kadar Setra S431dt 'idi,sonrasında da 417 HDH ve Travego S 17 SHD gelir.Bu üçünün ortak paydada birleştiği tek bir nokta var,Mercedes-Benz imzası taşımaları.En büyük imza motor kısmında zaten,motor kısmı bu üçünde Om502la'dır.Bu motorun olduğu her otobüsle yolculuk benim için rüya niteliğinde zaten,o safkan V8 kükremesi ve sesi ile yol gitmek gerçekten harikadır.Belkide otobüslerde göreceğimiz son V8 bile olabilir,bu yüzden benim için yeri her zaman ayrı olmuştur.Setra 417 HDH'de gerçekten muazzam ötesi bir diz mesafesi var,bütün yolu en arkada yatarak geldim diyebilirim hatta s431dt de bile o kadar iyi diz mesafesi yok.S431dt'den zaten bahsetmeme bile gerek yok,yolların 747'si.Travego'yu benim için özel kılan şey ise yine Om502la,hele bir de Special Edition 17 SHD geldi mi onlar da tadından yenmez,bir Setra değil ama kesinlikle bununla da yol gidilir.Kralları bir kenara ayırmak gerekirse,çok sefer Safire bindim,Safirin standartı tam ekonomi sınıf otobüs,koltuklar pek rahat değil,diz mesafesi eh işte,konfor tartışılır.Motor sesi,içinde Paccar MX300 ya da MX11 olduğu için bir süre zevkle dinlenebiliyor olsa da,yalıtım yetersiz olduğundan turbo sesi 4. saatin sonunda beyninizi delmeye başlıyor eğer en arkadaysanız.Bir de yarı otomatik şanzımanı özellikle yokuşlarda ve kalkışlarda kararsız kalıp arabayı silkeliyor,bu da konforun sarsılmasına neden oluyor haliyle.Ama Temsa Plus'a da bindim,standartında olan nerdeyse tüm negatif şeyleri bertaraf etmeyi başarmışlar,yalıtım hariç.Üstelik donanım bakımından şahane özelikler sunuyor,şerit takip asistanı ve acil fren asistanı gibi.Man Lion's Coach'a gelecek olursak,konforu ve yalıtımı Safirden iyi,iç malzeme kalitesi olarak eskide kalmış ve kalitesiz gibi.Trim sesleri Safirdekinden bir tık daha fazla geliyor,koltuklar Safirden bir tık daha konforlu diyebilirim.Tourismo'nun eskisine de yenisine de bindim ancak eskisine bineli çok fazla yıl geçtiği için ona yorum yapmıyorum.Yenisi gerçekten beklentimin çok altında oldu,koltuklar tabure düzeyinde konfor sunuyor,diz mesafesi yok denecek kadar az,konfor eh işte idare eder.Trim sesleri daha otobüs 400 bin km de olmasına rağmen bol bol geliyor,yalıtım iyi.Lakin son model orta düzey otobüs olmayı dahi haketmiyor bana kalırsa şu haliyle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    takip ettiğim birkaç kişi var; sen, zotacing, command. sen bandan yeni kurtuldun command 1 aylık ban aldı zotacing banlanmış. neler oluyor forumda? anlamsızca, trolca yorum yapanlara birşey yok, benim ciddiye alıp birşeyler öğrendiğim ne kadar adam varsa banlanıyor

    Alıntıları Göster
    Zotacing'e denk gelmiştim, değişik bir arkadaş. Makas atıp emniyet şeridinde bir anneyi öldüren katil adamı savunmak için, makas atanlar haklı sol şerit dolu fln yazıyordu

    Bu en hafif tabirle saçma mesajı görünce bayağı şaşırmıştım, aklımda kalmış

    Diğer arkadaşları ben de takip edeyim division bell'e burda dikkat ettim. Forumu bir süredir ara ara takip ederdim ama yeni üye oldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2000'li yılların ortalarında, henüz 403'lerin cirit attığı dönemde üstü camlı setra top class otobüslerle seyahat etmek çok havalı hissettiriyordu. Şoförün artist gibi sol taraftaki kapıyı açıp binmesi ayrı bir olaydı. Travego'ların piyasaya girmesiyle onlar da kayboldu sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o tısss lama sesinin hastasıyım bende
  • haluk 23 kullanıcısına yanıt
    Doksanlarin sonunda piyasaya çıkan, acayip ciğerli motoru ve 8 ileri sanzimaniyla rampada önüne geleni madara eden Man s2000 leri unutmayalım.

    Yeni 13m mercedes travego


    Yeni 13m mercedes travego

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • PoloClassic75 kullanıcısına yanıt
    Om502la efsane bir unite kesinlikle katılıyorum. Skalanin en üstündeki Actross çekicilere de aynı motor hayat veriyor. Tam bir stress ve tork canavarı. Tek dingilli travegolardaki motor bunun yanında çok çelimsiz kalıyor.


    Yeni 13m mercedes travego

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Vaaaay. Hedef saptırmaca.
    Yok bre vallahi dağdayim. Likya yolu üzerinde bir dağ evindeyim. Coronadan kaçtım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Günlerdir haşlanmış patates ve yumurta yemekten anam ağladı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumda herkes gizli otobüs sevdalısıymış

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Om502la efsane bir unite kesinlikle katılıyorum. Skalanin en üstündeki Actross çekicilere de aynı motor hayat veriyor. Tam bir stress ve tork canavarı. Tek dingilli travegolardaki motor bunun yanında çok çelimsiz kalıyor.


    OM457La tam ekonomik ve parça konusunda sıkıntı çıkarmayan bir motor,ama güç olarak çelimsiz kalıyor biraz.Sonunda aynı dili konuştuğum birini bulmakta beni ayrı mutlu etti Millet alışmış 457'nin sesine hep övgü alan motor o oldu,Youtube'a baktığımız zamanda ortalık OM457 dolu çok nadir OM502 var.Birde OM501 var ki aynısının 6 silindirlisi,o da iyidir.

    Tam bir sanat eseri gerçekten;
    https://www.youtube.com/watch?v=WI8f9-gIC_A
    https://www.youtube.com/watch?v=6D-_LXqrAvo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PoloClassic75 -- 28 Nisan 2020; 13:57:20 >




  • PoloClassic75 kullanıcısına yanıt
    eğer ki v8 motor kükremesi istiyorsanız neoplan megaliner a binmenizi tavsiye ederim. iyi kükrerdi. ulusoyun neoplanlarına binme şansı ve tecrübesine sahip olduğun için rahatlıkla söyleyebilirim ki mercedes konforda neoplanın eline su dökemez.
  • PoloClassic75 kullanıcısına yanıt
    zamanında babam OM501 motorlu actros kullanırdı, gerçekten sesi ve çalışma karakteriyle efsane bir motor. bu böyleyse v8i nasıldır acaba derdik, hala v8 actrosa denk gelince durup dinlerim V8i bilemem ama V6 motor, döneminin sıralı 6 rakiplerinden tüketim ve performans olarak biraz geride kalıyordu, zaten sonunda mercedes de V motorlarını bitirdi. herşeye rağmen rölantiden itibaren dolu dolu torku ve kendine has sesiyle özel bir motor serisiydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 55nci sn den itibaren dikkat



    Bu motor sıralı 6 mi yoksa v6 mi acaba? Makyajsizinda eski nesil V8 vardı kaldırdılar çok yakıyor ve emisyonu yüksek diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    55nci sn den itibaren dikkat



    Bu motor sıralı 6 mi yoksa v6 mi acaba? Makyajsizinda eski nesil V8 vardı kaldırdılar çok yakıyor ve emisyonu yüksek diye.
    düz altı gibi duruyor dengeli çalışıyor. homurdanmıyor.




  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Aynen. Bana da öle geldi.

    Hastayım bu markaya ya. Adamların mekanik konusunda A dan Z ye imal ettiği herşey çok üst kalite ve mühendislik ürünü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • a.celik A kullanıcısına yanıt
    2007 yılında askerlikten terhis olunca Ankara - İstanbul arasında binmiştim cam tavan setraya çok keyifli bir otobüstü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a.celik

    2000'li yılların ortalarında, henüz 403'lerin cirit attığı dönemde üstü camlı setra top class otobüslerle seyahat etmek çok havalı hissettiriyordu. Şoförün artist gibi sol taraftaki kapıyı açıp binmesi ayrı bir olaydı. Travego'ların piyasaya girmesiyle onlar da kayboldu sanırım.
    Yıl 2008 idi sanırım, malatya-izmir yolculuğu yapacaktım, peronlara yaklaşırken benim bilet aldığım şirketin iki aracı yan yana biri setra 417 biri 403, hangisinin izmir otobüsü olduğunu görene kadar geçen 10 saniye çok heyecanlıydı

    Setra 417 top sky panorama kuşakları olan 2007 izmir fuarında sergilenen araç idi izmir otobüsü, bir o seyahati bir de starliner ile yaptığım yolculuğu unutamam, o konfor gerçekten başkaydı.

    Fuardaki fotosunu da buldum internetten, ama maalesef bu güzel araç 2012 yılında sefer sırasında yanarak kullanılamaz hale geldi, çok şükür kimseye bisey olmadı.


    Yeni 13m mercedes travego



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 28 Nisan 2020; 18:55:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Om502la efsane bir unite kesinlikle katılıyorum. Skalanin en üstündeki Actross çekicilere de aynı motor hayat veriyor. Tam bir stress ve tork canavarı. Tek dingilli travegolardaki motor bunun yanında çok çelimsiz kalıyor.


    Ben açıkçası 15 shd de kullanılan om 402 la olmasi lazım, 428 HP lik motoru daha çok beğeniyorum hem motor sesi hem vibrasyon hemde tork ve gücün daha lineer olmasından ötürü fakat beni şaşırtan durumlardan biride yüksek devirde sesin azalip turbo sesinin alttan alttan gelmesi büyüluyor insani v8 de tr17 shd den ziyade o403 un eski kasasının sesi efsanedir ve değişik bir devirlenme karakteri var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    bu bir tarih ve yaşanmışlık içeriyor kesip atamayız..

    303 lerle başladım ben mesela..

    Alıntıları Göster
    O302 o303 e binsemde şehirlerarası yol yapamadım yaştan oturu fakat o304 maraton prenses eski kasa o403 s2000 zamanına yetiştim ve bende yeri ayrı olan araçlar hele o salınması yokmu prensesin böyle bir yumuşaklik yok ana kucağı gibi şimdi konfor adı altında bazı standartları kolayca sağlasınlar diye hem otobüsler hem araçlar çok sertleşti o eski zamanları özlüyorum açıkçası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.