Şimdi Ara

Yardımlarınızı bekliyorum ...

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
1
Favori
502
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar büyüklerim . Ekim sonunda 16 yaşıma gireceğim . Boy 1.75 civarı kilo ise 84 yani normalden çok daha fazla kilo olduğu gerçeğini kabullenmiş durumdayım . Ve bu gerçeği "Evet eskiden öyleydim ." diyerek değiştirmek istiyorum . Fakat ne yapabileceğim konusunda hiç bir fikrim yok . İnternetten biraz araştırdım fakat anlamadığım bir sürü şey çıktı . Daha çok kafam karıştı . İstediğim şey yağları yakmak ve daha fit bir görünüm kazanmak . Spor salonu için ayıracak vaktim yok . O yüzden evde yapabileceğim egzersizler nelerdir ? Elimde 5 kg lık 2 adet dumbell ve kapı barfiksi bulunmakta . Yaklaşık olarak aralıksız 40 - 45 arası mekik ve 7 - 10 arası şınav çekebiliyorum . Şınavda 5 ten sonrası ölüm zaten . Barfikste ellerim bana dönük halde 5-7 arası kollarımı en fazla 50 derece kırarak çekebiliyorum . Ama kararlıyım . Çok profesyonel bir şey istemiyorum . Amacım şekle girmek . Hatalarım varsa kusura bakmayın yardımlarınızı bekliyorum . Cevap verenlere şimdiden teşekkürler .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Absenthia -- 29 Eylül 2012; 2:38:05 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: Live `

    Merhabalar büyüklerim . Ekim sonunda 16 yaşıma gireceğim . Boy 1.75 civarı kilo ise 84 yani normalden çok daha fazla kilo olduğu gerçeğini kabullenmiş durumdayım . Ve bu gerçeği "Evet eskiden öyleydim ." diyerek değiştirmek istiyorum . Fakat ne yapabileceğim konusunda hiç bir fikrim yok . İnternetten biraz araştırdım fakat anlamadığım bir sürü şey çıktı . Daha çok kafam karıştı . İstediğim şey yağları yakmak ve daha fit bir görünüm kazanmak . Spor salonu için ayıracak vaktim yok . O yüzden evde yapabileceğim egzersizler nelerdir ? Elimde 5 kg lık 2 adet dumbell ve kapı barfiksi bulunmakta . Yaklaşık olarak aralıksız 40 - 45 arası mekik ve 7 - 10 arası şınav çekebiliyorum . Şınavda 5 ten sonrası ölüm zaten . Barfikste ellerim bana dönük halde 5-7 arası kollarımı en fazla 50 derece kırarak çekebiliyorum . Ama kararlıyım . Çok profesyonel bir şey istemiyorum . Amacım şekle girmek . Hatalarım varsa kusura bakmayın yardımlarınızı bekliyorum . Cevap verenlere şimdiden teşekkürler .



    http://bigboihouseofpain.blogcu.com/tabata-yaglarini-benzin-gibi-yak/12978115




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kivancokten4099

    quote:

    Orijinalden alıntı: Live `

    Merhabalar büyüklerim . Ekim sonunda 16 yaşıma gireceğim . Boy 1.75 civarı kilo ise 84 yani normalden çok daha fazla kilo olduğu gerçeğini kabullenmiş durumdayım . Ve bu gerçeği "Evet eskiden öyleydim ." diyerek değiştirmek istiyorum . Fakat ne yapabileceğim konusunda hiç bir fikrim yok . İnternetten biraz araştırdım fakat anlamadığım bir sürü şey çıktı . Daha çok kafam karıştı . İstediğim şey yağları yakmak ve daha fit bir görünüm kazanmak . Spor salonu için ayıracak vaktim yok . O yüzden evde yapabileceğim egzersizler nelerdir ? Elimde 5 kg lık 2 adet dumbell ve kapı barfiksi bulunmakta . Yaklaşık olarak aralıksız 40 - 45 arası mekik ve 7 - 10 arası şınav çekebiliyorum . Şınavda 5 ten sonrası ölüm zaten . Barfikste ellerim bana dönük halde 5-7 arası kollarımı en fazla 50 derece kırarak çekebiliyorum . Ama kararlıyım . Çok profesyonel bir şey istemiyorum . Amacım şekle girmek . Hatalarım varsa kusura bakmayın yardımlarınızı bekliyorum . Cevap verenlere şimdiden teşekkürler .



    http://bigboihouseofpain.blogcu.com/tabata-yaglarini-benzin-gibi-yak/12978115

    Tamamdır bende buna başlıyorum teşekkürler :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NedenAllahım

    quote:

    Orijinalden alıntı: kivancokten4099

    quote:

    Orijinalden alıntı: Live `

    Merhabalar büyüklerim . Ekim sonunda 16 yaşıma gireceğim . Boy 1.75 civarı kilo ise 84 yani normalden çok daha fazla kilo olduğu gerçeğini kabullenmiş durumdayım . Ve bu gerçeği "Evet eskiden öyleydim ." diyerek değiştirmek istiyorum . Fakat ne yapabileceğim konusunda hiç bir fikrim yok . İnternetten biraz araştırdım fakat anlamadığım bir sürü şey çıktı . Daha çok kafam karıştı . İstediğim şey yağları yakmak ve daha fit bir görünüm kazanmak . Spor salonu için ayıracak vaktim yok . O yüzden evde yapabileceğim egzersizler nelerdir ? Elimde 5 kg lık 2 adet dumbell ve kapı barfiksi bulunmakta . Yaklaşık olarak aralıksız 40 - 45 arası mekik ve 7 - 10 arası şınav çekebiliyorum . Şınavda 5 ten sonrası ölüm zaten . Barfikste ellerim bana dönük halde 5-7 arası kollarımı en fazla 50 derece kırarak çekebiliyorum . Ama kararlıyım . Çok profesyonel bir şey istemiyorum . Amacım şekle girmek . Hatalarım varsa kusura bakmayın yardımlarınızı bekliyorum . Cevap verenlere şimdiden teşekkürler .



    http://bigboihouseofpain.blogcu.com/tabata-yaglarini-benzin-gibi-yak/12978115

    Tamamdır bende buna başlıyorum teşekkürler :)

    yazımın ilk cümlesini dikkate almanızı rica ederim.
    ne kadar kolay gözükse de çok zor ve ciddi bir programdır, adamı öttürür.
    sağlık problemi, hamlık vs varsa denemeyin lütfen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kivancokten4099

    quote:

    Orijinalden alıntı: NedenAllahım

    quote:

    Orijinalden alıntı: kivancokten4099

    quote:

    Orijinalden alıntı: Live `

    Merhabalar büyüklerim . Ekim sonunda 16 yaşıma gireceğim . Boy 1.75 civarı kilo ise 84 yani normalden çok daha fazla kilo olduğu gerçeğini kabullenmiş durumdayım . Ve bu gerçeği "Evet eskiden öyleydim ." diyerek değiştirmek istiyorum . Fakat ne yapabileceğim konusunda hiç bir fikrim yok . İnternetten biraz araştırdım fakat anlamadığım bir sürü şey çıktı . Daha çok kafam karıştı . İstediğim şey yağları yakmak ve daha fit bir görünüm kazanmak . Spor salonu için ayıracak vaktim yok . O yüzden evde yapabileceğim egzersizler nelerdir ? Elimde 5 kg lık 2 adet dumbell ve kapı barfiksi bulunmakta . Yaklaşık olarak aralıksız 40 - 45 arası mekik ve 7 - 10 arası şınav çekebiliyorum . Şınavda 5 ten sonrası ölüm zaten . Barfikste ellerim bana dönük halde 5-7 arası kollarımı en fazla 50 derece kırarak çekebiliyorum . Ama kararlıyım . Çok profesyonel bir şey istemiyorum . Amacım şekle girmek . Hatalarım varsa kusura bakmayın yardımlarınızı bekliyorum . Cevap verenlere şimdiden teşekkürler .



    http://bigboihouseofpain.blogcu.com/tabata-yaglarini-benzin-gibi-yak/12978115

    Tamamdır bende buna başlıyorum teşekkürler :)

    yazımın ilk cümlesini dikkate almanızı rica ederim.
    ne kadar kolay gözükse de çok zor ve ciddi bir programdır, adamı öttürür.
    sağlık problemi, hamlık vs varsa denemeyin lütfen.

    Çok teşekkürler hemen başlıyorum . İlk günün sonunda yazmaya çalışırım eğer yazmaya halim olursa .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Live `

    quote:

    Orijinalden alıntı: kivancokten4099

    quote:

    Orijinalden alıntı: NedenAllahım

    quote:

    Orijinalden alıntı: kivancokten4099

    quote:

    Orijinalden alıntı: Live `

    Merhabalar büyüklerim . Ekim sonunda 16 yaşıma gireceğim . Boy 1.75 civarı kilo ise 84 yani normalden çok daha fazla kilo olduğu gerçeğini kabullenmiş durumdayım . Ve bu gerçeği "Evet eskiden öyleydim ." diyerek değiştirmek istiyorum . Fakat ne yapabileceğim konusunda hiç bir fikrim yok . İnternetten biraz araştırdım fakat anlamadığım bir sürü şey çıktı . Daha çok kafam karıştı . İstediğim şey yağları yakmak ve daha fit bir görünüm kazanmak . Spor salonu için ayıracak vaktim yok . O yüzden evde yapabileceğim egzersizler nelerdir ? Elimde 5 kg lık 2 adet dumbell ve kapı barfiksi bulunmakta . Yaklaşık olarak aralıksız 40 - 45 arası mekik ve 7 - 10 arası şınav çekebiliyorum . Şınavda 5 ten sonrası ölüm zaten . Barfikste ellerim bana dönük halde 5-7 arası kollarımı en fazla 50 derece kırarak çekebiliyorum . Ama kararlıyım . Çok profesyonel bir şey istemiyorum . Amacım şekle girmek . Hatalarım varsa kusura bakmayın yardımlarınızı bekliyorum . Cevap verenlere şimdiden teşekkürler .



    http://bigboihouseofpain.blogcu.com/tabata-yaglarini-benzin-gibi-yak/12978115

    Tamamdır bende buna başlıyorum teşekkürler :)

    yazımın ilk cümlesini dikkate almanızı rica ederim.
    ne kadar kolay gözükse de çok zor ve ciddi bir programdır, adamı öttürür.
    sağlık problemi, hamlık vs varsa denemeyin lütfen.

    Çok teşekkürler hemen başlıyorum . İlk günün sonunda yazmaya çalışırım eğer yazmaya halim olursa .

    dene bakalım, yorumlarını bekliyorum :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kivancokten4099

    quote:

    Orijinalden alıntı: Live `

    quote:

    Orijinalden alıntı: kivancokten4099

    quote:

    Orijinalden alıntı: NedenAllahım

    quote:

    Orijinalden alıntı: kivancokten4099

    quote:

    Orijinalden alıntı: Live `

    Merhabalar büyüklerim . Ekim sonunda 16 yaşıma gireceğim . Boy 1.75 civarı kilo ise 84 yani normalden çok daha fazla kilo olduğu gerçeğini kabullenmiş durumdayım . Ve bu gerçeği "Evet eskiden öyleydim ." diyerek değiştirmek istiyorum . Fakat ne yapabileceğim konusunda hiç bir fikrim yok . İnternetten biraz araştırdım fakat anlamadığım bir sürü şey çıktı . Daha çok kafam karıştı . İstediğim şey yağları yakmak ve daha fit bir görünüm kazanmak . Spor salonu için ayıracak vaktim yok . O yüzden evde yapabileceğim egzersizler nelerdir ? Elimde 5 kg lık 2 adet dumbell ve kapı barfiksi bulunmakta . Yaklaşık olarak aralıksız 40 - 45 arası mekik ve 7 - 10 arası şınav çekebiliyorum . Şınavda 5 ten sonrası ölüm zaten . Barfikste ellerim bana dönük halde 5-7 arası kollarımı en fazla 50 derece kırarak çekebiliyorum . Ama kararlıyım . Çok profesyonel bir şey istemiyorum . Amacım şekle girmek . Hatalarım varsa kusura bakmayın yardımlarınızı bekliyorum . Cevap verenlere şimdiden teşekkürler .



    http://bigboihouseofpain.blogcu.com/tabata-yaglarini-benzin-gibi-yak/12978115

    Tamamdır bende buna başlıyorum teşekkürler :)

    yazımın ilk cümlesini dikkate almanızı rica ederim.
    ne kadar kolay gözükse de çok zor ve ciddi bir programdır, adamı öttürür.
    sağlık problemi, hamlık vs varsa denemeyin lütfen.

    Çok teşekkürler hemen başlıyorum . İlk günün sonunda yazmaya çalışırım eğer yazmaya halim olursa .

    dene bakalım, yorumlarını bekliyorum :)

    Gerçekten çok terletiyor ağrı falan yok sayılır . Düzenli olarak deneyip sonuca ulaşıcam . Çok teşekkürler kivancokten4099 .




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.