|
herkese selamlar. bi tanıdığımızın corsa d si için yağ soğutucusu bakıyorum. opel gm 6bin tl. kale 2400 bir de waxell diye bir marka var o da 1800. waxell i parçacı önerdi bi sorun çıkmadı dedi şimdiye kadar. normalde opel gm alıp geçecektik ancak aracın başka masrafları da çıktığı için bütçeyi hesaplı bir şekilde yönetmek zorundayız. normalde opel gm'ye ufi üretiyor ancak parçacım piyasada ufiyi bulamıyoruz dedi. yoksa direkt ufi alıp geçecektim. sizce kale mi yoksa waxell mi tercih etmeliyim? aracın soğutma sistemini tertemiz yaptım bakım sonrası antifrizini tamamlayınca en ideal soğutma sıvısıyla kullanılacak dolayısıyla pas ve tortunun olmadığı ve oluşmayacağı ortama maruz kalacak bu parça. yine de delinme vb. sorunlar yaşatır mı yan sanayi de olsa? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi facepunchS -- 25 Nisan 2024; 16:26:13 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler







