Şimdi Ara

Xiaomi YU7'nin gerçek menzili açıklanandan 258 kilometre düşük çıktı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
2.276
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Xiaomi YU7'nin gerçek menzili açıklanandan 258 kilometre düşük çıktı
    Çinli yayın kuruluşu Sohu, 2026 model Xiaomi YU7 Max versiyonunu teste tabi tuttu. Xiaomi bildiğiniz üzere aracın CLTC döngüsüne göre tek şarjla 750 kilometre yol kat edebileceğini belirtmişti. Ancak gerçekleştirilen bağımsız testler elektrikli SUV'nin beyan edilen menzil değerinin oldukça altında kaldığını ortaya koydu.



    Ayrıca Bkz.MG'den Tesla Model S ve Model Y'ye rakip: IM5 sedan ve IM6 SUV



    Testler, YU7'nin 21 inç jantlı versiyonuyla gerçekleştirildi. Lastik basıncı 2.9 bar (yaklaşık 42 PSI) olarak ayarlanmış, sürüş modu "Konfor" olarak seçilmişti. Kabinde yalnızca sürücü ve bir yolcu bulunuyordu. Klima sıcaklığının 23–24 dereceye ayarlandığı, dış ortam sıcaklığının ise 30 derece olduğu belirtiliyor. Araç, yaklaşık 100 km/s hızla 84 kilometrelik dairesel bir güzergahta kullanıldı.



    Xiaomi YU7'nin gerçek menzili açıklanandan 258 kilometre düşük çıktı



    Büyük fark dikkat çekti



    Tüm bu şartlar altında YU7, göstergedeki menzil sıfırlanana kadar 483 kilometre yol yaptı. Ardından, batarya tamamen tükenene kadar 9 kilometre daha gitmeyi başardı. Böylece toplamda ulaşılan mesafe 492 kilometre olarak kayıtlara geçti. Bu da Çinli şirket tarafından resmi olarak beyan edilen menzilin %65.5'ine denk geliyor. Yani arada 258 kilometre gibi azımsanamayacak bir fark var.



    Xiaomi YU7'nin gerçek menzili açıklanandan 258 kilometre düşük çıktı
    Çin'in CLTC ölçüm metodunun Avrupa'daki WLTC'ye göre %15-25 daha iyimser olduğu bilinse de, Xiaomi YU7 Max'teki bu büyük fark dikkat çekici bulundu. Araç bilgisayarına göre ortalama enerji tüketimi 100 kilometrede 20.2 kWh olarak gerçekleşti. Şarj performansının ise oldukça etkileyici olduğunu belirtelim. Batarya, 0'dan %100'e 37 dakikada dolarken, %5'ten %70'e sadece 14 dakikada ulaştı.




    Kaynak:https://www.sohu.com/a/914446080_383324







  • BYD de 1200 dedi 750 o zaman 😁

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ne yazık ki, tüm elektrikli araç şirketleri, bu menzil bilgisini şişirerek verme konusunda birbirleriyle yarış halinde...
    Şu anda vadedilen menzile yakın sonuçlar görülebilir dediğimiz, Mercedes CLA'nın da, gerçek dünya verilerini göreceğiz yakında...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oricin -- 19 Temmuz 2025; 17:14:1 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Burada ciddi bir tüketiciyi yanıltma durumu var.20-30 km neyse de 258 çok ciddi bir fark sonuçta bu araçların ilk bakılan özelliği menzilidir.Sen şimdi çık böyle bir sahtekarlık yap.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Çoğu değerler tahmini veriliyor zaten ulaşamaz o km lere. 2 kişi o menzili yaptıysa 4 veya 5 kişi valiz ve yük dolu klima açık belki 400 bile yapamazlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu markanın telefonları ne ki arabası ne olsun

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • DaggeredByRuhtan kullanıcısına yanıt
    Abi telefonları güzel ya. 14T Pro kullanıyorum. Çok memnunum. 120W şarj var.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • DaggeredByRuhtan kullanıcısına yanıt
    Telefonları da diğer bir çok tüketici ürünü de gayet başarılı... Elektrikli araçları da fiyat performans ürünleri olacaktır. Sorun bunda değil, araçların menzil verileri konusunda dürüst davranmaması...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 35dk da %100 şarj bende en güzeli evet km aldatmacası var.

  • Uzun yolda 1000km menzil gelene kadar mantıksız en azından ülkemizde. Çok yaygın şarj ağı olsa belki şimdi olurdu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Normal CLTC herzaman abartı olur.
    WLTP gerçeğe daha yakın.
    EPA ise en doğru menzili gösterir.

    CLTC verisi kullanıldığı için 200km fazla çıkması beklenilebilir durum ve reklam için Çinliler bunu ihtiyaç görüyorlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • oricin kullanıcısına yanıt

    Yaptırım (enforcement) olmazsa menzil şişirme konusunda yarış halinde olurlar. EV'ye ilişkin menzil şişirme pazarlamada tüketiciyi yanıltma kapsamında sayılmalı ve cezası olmalı. 258 km devasa bir fark. Bu kadar büyük bir fark kabul edilemez.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • China number 1

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Çin'liler sadece şarj hızında doğruyu söylüyorlar sanırsam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Klima elektriği çok harcayan bir şey. o maksimum km olayı "enerji tasarrufu" gibi bir modda yapılmıştır. Koltuk ısıtma, klima buz gibi, müzik son seste, bütün ekranlar led ışıklar vb. elektirik harcayan şeyler açık olursa düşmesi normal.

  • Satış stratejisinden başka bir şey değil!

  • Amme hizmeti yapıyorlar ve ne hikmetse kurban olarak son zamanların gözdesi yeni yetme otomobil üreticisi XIAOMI seçmişler, fikir yürütmek kıyas yapmak için BMW, Mercedes,Mini,Porshce,Audi,Pejo,Citroen vb markalardan en azından birer model alıp toplu karşılaştırma verseydiniz ne olurdu? işinize geldiği gibi sadece xiaomi'yi masaya yatırıyorsunuz?

  • oricin kullanıcısına yanıt
    Devletlerin hepsi şuanda aptala yatıyor Herkes her şeyin farkında ama görmezden geliyor elektrifikasyona ket vurmamak için, + üreticilerde pazardan yer kapa bilmek için pil motor argesine çok büyük paralar akıtıyorlar. Yavaş yavaş devletler düzenleme çıkarmaya başladı tüketiciyi yanıltıcı menzil açıklayan firmalara ceza yazma haklarını ellerinde tutuklarını gösterecek şekilde bu iş bir noktada volswagen carbo salınım cezasına dönecek. ozamana kadar giderinde %30 fazla menziller duymaya devam. Bende ev3 var 770 diyor bugüne kadar en fazla 520km gittim mesela ama bunun böyle olduğunu bilerek aldım memnunum

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.