WUCHANG: Fallen Feathers | PS5 | ANA KONU (7. sayfa)





-
-
-
Uzakdoğulu yapımcılar sayesinde woke olayından kurtulacağız.
Japonlar o olaya bulaşmıştı, ama Çinliler ve Koreliler sallamıyor. Hatta Koreliler tamamen zıttını yapıyor
Çinlilerin sıkıntısı, şu ana kadar sadece feodal Uzakdoğu tarzı oyunlar yapmaları. Batılı tarzda oyun yaptıklarında, hem benim gibilere daha çok hitap eder, hem de woke konusunda Batılı yapımcıları daha çok etkilerler.
Çinliler, yakında Tides of Annihilation'la ilk Batılı tarzda oyunu çıkaracaklar. Bakalım nasıl olacak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ PS5 Pro | LG G4 OLED 65 | Samsung Q990C Soundbar | Samsung Odyssey G7 27 | Creative SBX G6 + Beyerdynamic DT 990 Edition | Galaxy S23 Ultra -
x (formerly twitter)
WUCHANG: Fallen Feathers (@playWUCHANG) on Xhttps://x.com/playWUCHANG/status/1949882025982497274_____________________________ -
Oyun çok iyi olmaya başladı. Haritalar fena zorluyor. Bana dark souls 1’in acımasız haritalarını hatırlattı.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ -
-
-
Havalar aşırı sıcak oyunu indirip oynuyorsan sorun arama bu sıcaklarda
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Ne alakası var şimdi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
pes etmedim zorluyorum ben de kendimi alistikca acilmaya basladi oyun
_____________________________ -
Evet deflecti mutlaka açın bence de çok işe yarıyor ve zaman süresini baya uzun tutmuşlar, lies of p'nin yanında nimet resmen.
Bir de performans modunda oynuyorum ben 120fps olarak, oyun çok seri olduğu için akıcılık şart.
_____________________________ -
Ps5 proda grafik modundan performans alınca %100 bozuyor grafikleri
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
-
-
Oyundan Platinum aldım ama deli etti bosslar aşırı dengesiz nefes aldırmıyor.
_____________________________ PSN: YunusIEmre -
Sana bunları yazdıran oyun bize neler yapar. Hayırlısı artık
agırlıklı ana silah ne kullandın?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MustafaKemal.. -- 30 Temmuz 2025; 15:31:57 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Lashing Whip kullandım hocam
_____________________________ PSN: YunusIEmre -
Sonlara doğru bosslar felaket, underlevel kalana geçmiş olsun
_____________________________ DH FORUM 2008 Üyesi - Baldurs Gate 3 - Demon's Souls - Dark Souls - Bloodborne - Witcher - KOTOR -
Son yılların en iyi souls like oyunlarından biri olabilirmiş, ramak kalmış ama bazı tercih hataları oyunu aşağı çekmiş vaziyette. 35 saati devirdim, ilk olarak, en sinir bozucu şeylerden biri silahlar arası güç ve etki farkı; uzunca bir süre spear kullandım ve bunda da direndim açıkçası ancak oyunun meta silahı axe ve bir noktada ona geçiş yapak zorunda kaldım. Bu geçiş resmen Hard'dan Easy zorluğuna düşürüyor oyunu, karakter seviyesi aynı olmasına rağmen iki farklı silah tipinin oynanışa bu kadar etki etmesi hoşuma gitmedi. Spear kullanmaya bayılan biriyim, ki bu oyunda da muhteşem animasyonlar eklenmiş bu konuda fakat bir müddet sonra ilerlemeyi işkenceye dönüştürüyor, oyun sizi kullanmamaya zorluyor. İkinci olarak Shrine'lar arası mesafeleri bence biraz daha dengeli yapabilirlerdi, bazı yerlerde sinir bozucu aralıklar var, kısa yolu açmak için bile belli bir mesafeyi göze almanız gerekiyor. Üçüncü olarak boss dengesi bayağı bozuk, oyunu bu konuda Commander Honglan boss'undan öncesi ve sonrası olarak iki bölüme ayırabiliriz net şekilde. Öncesi daha çok tutorial kıvamında geçiyor, Honglan'a gelince oyun sizin dengenizi bir bozuzor, mesajı veriyor, sonrasındaki boss'lar ise bambaşka bir dünya. Ufak bir eleştiri de terimler konusunda yapabilirim, yılların alışkanlık olmuş terimlerine yeni isimler vermenin bence hiç anlamı yokmuş. Mana yerine Skyborn Might, Rune yerine Benediction, Skill yerine Discipline, mesela Weapon Buff olarak işleyen sistem Tempering olarak karşımıza çıkıyor, Dark Souls'larda Enchantable Weapon olarak aklımıza kazınmış misa, yersiz bir kafa karıştırma.
Benim için artıları; mekanları sevdim, yavan kalan yerler var ama genel anlamda sevdim. Haritaların labirent yapısı da hoşuma gitti, gezerken kayboluyorsunuz ama köşe bucak araştırmak, loot peşinde koşmak çok hoşuma gittiği için beni rahatsız etmedi, oynayanı dürtüyor zaten araştırmaya güzel bir şey. Her silahın animasyonları çok iyi, akrobasinin hakkını veriyor karakter, bu anlamda oynamak da izlemek de fazlasıyla keyifli. Görmek istediğimiz türden bir ana karakter
armor çeşitliliği iyi, build imkanı sunuyor ki muhtemelen NG+'daki build imkanı oyunu çok daha verimli hale getirecektir. Fiyat olarak 2k bandında verilecek bir oyun bence, ama kesinlikle çok daha iyi bir oyun olabilirmiş, o potansiyele sahip. Lords of the Fallen 2'yi güncellemeler ile çok iyi bir hale getirmişti yapımcısı, belki zamanla benzer bir durum olur bunda da.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melkor23 -- 30 Temmuz 2025; 17:6:11 >_____________________________ Yaşa Mustafa Kemal Paşa yaşa
-
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X