Şimdi Ara

World of Warcraft : Legion [Ana Konu] (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
402
Cevap
2
Favori
22.943
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hadi bakalım Ion'dan gelen bilgilere.

    The Broken Shore senaryosunun, sinematiğin bittiği yerde başladığını söylemiş.
    Oldukça kalabalık Alliance ve Horde güçleri Tomb of Sargeras'a doğru saldırıyormuş.
    Legion'dan önceki patchte Demon Invasion olacakmış, tüm haritalarda olacak diyor ancak sanırım Azeroth'la sınırlı kalması muhtemel.
    Azeroth'un sahipleri bu saldırıya karşı atak yapmaya karar verirler.
    Oyuncular gemilere binecek ve farklı 'stage'lerden oluşan senaryoya katılacaklar. Stage'ler raid grubunun birlikte çabasıyla ilerleyecek, kiminde binalar yıkılacak kiminde demonlar, generaller öldürerek. Sonunda sahilden Tomb of Sargeras'ın önüne kadar geliniyor, ardından bir değişik aksiyonlar, olaylar olaylar, spoilera girmiyoruz ancak sonunda invasion'ı tamamiyle durdurulamayacakmış.
    40 kişi olacağı söyleniyordu ancak Ion senaryonun 1-20 arasında scale olacağını söylemiş. Paket başında sıkıntı olmasa da ilerleyen zamanlarda senaryo girmek istendiğinde birkaç dakika beklemek yeterli olacak bu şekilde demiş.
    Paket öncesi invasion patch'i daha önceki paketlerdeki gibi bir zamanlamaya sahip olacak demiş.
    Bu patch geldiğinde, pre-order yapanlar süreç boyunca Demon Hunter oynama fırsatı yakalayacaklarmış.


    Challange Mode zindanların da Tier'leri olacakmış sanırım. Tamamlanan zorluk seviyesine göre ödül de yükselecekmiş. Zorluk derecesinde sınır olmaması gerektiğini ancak ödülün sınırlanacağını söylemiş.
    Loot'lar 6.2.3 patch'te olduğu gibi belirli bir ilevel aralığında olabilecek, mythic raidlerden alınabilecek seviyede itemlar dahi elde edilebilecek, tabi asıl beklenen bu değil :p
    Keystone sistemi; sınırsız sayıda deneme yapabilirsiniz ancak sınırsız ödül alamazsınız.
    Her oyuncu haftada bir tane Keystone alabilecek(bonusla iki olabilir çok nadir), bu keystone'lar challenge mode zindanın başlangıcında kullanılacak ve eğer süresinde tamamlanamazsa yanacak. Yanmış olan Keystone ile yine denemeler yapılabilir ama onu yakan oyuncular daha sonraki denemelerde başarıyla zindanı tamamlasalar bile ödül alamayacaklar(ödülden kasıt item çantası sanırım).
    Örnek:
    Eğer Level 6 Halls of Valor deniyorsanız ve çok yakın farkla kaçırdığınızda, grup Level 6 kalitede loot kazanacak ancak zindan zamanında tamamlanamadığı için Keystone yanmış olacak, fakat aynı Keystone ile tekrar edip Level 6 Halls of Valor bitirince yanmış olan Keystone'u Level 7 yanmamış keystone'a upgrade etmek mümkün olacak. Bu şekilde Level 7 challenge zindana girilip tamamlandığında loot alınabilecek.
    Bu şekildeki Challenge mod zindanlardan item kazanmak mümkün olurken, asıl amaç haftalık challenge mod çantasındaki ödül olacakmış.
    Challenge mod hediyesi/achievementla armor set olmayacakmış ancak Artifact'ların modelleriyle bağlantısı olacakmış.

    Raid;
    Raid oyuncu sayılarında değişiklik yok. Mythic 20man kalıyor.
    Cross-realm mythic raid olayı her zamanki gibi, önce kapalı sonra açılacak.
    Paket başında 2 raid olacak.
    Takım çok bosslu tek bir tier için tek raid alanından ziyade birbirini tamamlayan az bosslu 2 raid alanı fikri üzerinde düşünüyormuş. Yani Hfc gibi 13 boss yerine, TK ve SSC gibi 2 raid tek tier gibi.

    Quest & Reputation

    World quest'lerden bahsedilmişti, Class Hall'da emissery'den alınan. Bunların yanında haritalarda random zamanlarda ve süreli olarak belirecek world questler olacak. Bu görevler gold, experience, Artifact Power, craft materialleri, mounts, pets vs. şeklinde ödülleri olacak.
    Class Hall'dan görevi almadan da haritadan World Questleri görebileceksiniz. Tamamlanmaları için gereken/kalan süreyi de.
    İstediğiniz kadar World quest yapabileceksiniz. Zamanla haritada görev kalmadığını görüp, beklemeniz gerekecek. (ben hiç gitmedim ama sanırım bu Ashran eventları + draenor haritalarındaki Objective birleşimi bir şey :P )
    Haliyle nadir görünen world questlerin ödülleri de sık görünenlere göre daha ilgi çekici olacak.
    Hepsini yapmanın bir zorunluluğu olmaması gerek, Emissary'den alınan görev yeterince yapıp yapmadığınızı belirleyecek diyor.
    Reputation kazanımı çoğunlukla daily görevler, birkaçı da grind ile olacak demiş.
    Reputation ödülleri Draenor'daki gibi.
    Emissary görevinden yüklü miktarda, ayrıca her world quest için rep kazanılacak.
    Zone Scale olayında; 102 level bir oyuncunun saldırdığı mob oyuncuya 102 level görünürken, aynı moba saldıran 106 level biri mobu 106 level görecek. Buna göre de dmg-hp vs. değişecek. Total kill süresi aynı kalacak deniyor.
    Haritadaki görev zincirinin ortasındaki arkadaşınıza katılmanız mümkün olmayacak. Zone Scale olayı arkadaşların level farkı olsa da birlikte bir zona başlayıp görevleri beraber yapabilmelerine olanak sağlamak.

    Artifact ve genel olarak da bir şeyler söylemiş ama daha önce söylenmeyen bilgi yok.
    Sınıflarla ilgili blog açıldı battle.net'te, bugün Hunter yayınlandı. Yarın Priest, Mage, Paladin, sonraki gün Warlock, Death Knight, Shaman, perşembe Warrior, Monk, Druid ve son olarak Cuma Rogue ile kapanacak :)




  • Güzel bir ek paket olacağa benziyor. Belki yıllar sonra oyuna dönerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Legion Class Preview Series

    HUNTER

    Genel bir hunter bilgisi ve heyecanlandırma paragrafını es geçip;

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Beast Master

    Oyunda şu an bulunan Beast Master'ların diğer hunterlar arasındaki yerleri fena görülmese de, üzerinde birkaç değişiklik yapılmış. Beast Master'ın asıl olayı peti ve onu kontrolü olması gerekirken, bunu yapabileceği/yapması gereken durumlarda, dövüş sırasında (spell cd vs.) sürekli Cobra Shot kullanılıyor. Focus yenilenmesine zarar vermeden, bahsedilen şekilde davranılabilmesi için Beast Master'lara, şu an talent olan Dire Beast ana yetenek olarak ekleniyor.

    Kabaca kombat için fikir vermesi açısından, ana yeteneklere bakmak gerekirse;

    - Cobra Shot : 30 Focus gerektiriyor, 40 yd range'i var ve Instant hale getirilmiş. Orta seviyede fiziksel hasar veriyor.

    - Dire Beast : 40 yard range'i var, Instant kullanılıyor ve 10 sn. cooldown'a sahip.
    Her kullanıldığında bir pet summon'lıyor ve bu pet hedefinize 8 sn. boyunca saldırıyor. Her atağında huntera 4 Focus kazandırıyor. Bu şekilde her summon'lanan pet, Bestial Wrath'in cooldown'ını 15 saniye düşürüyor.

    - Kill Command : 25 Focus gerektiriyor, 25 yard range'i var(pet ile hedef arası) Instant kullanılıyor ve 6 sn. cooldown'ı var. Petin yüksek hasar vermesini sağlıyor.

    - Wild Call : Pasif yetenek. Hunterın critical vuruşlarının %30 şansla Dire Beast yeteneğini cooldown'ını resetlemesini sağlıyor.

    - Mastery: Master of Beasts : Petin yaptığı hasarı %45 artırıyor.

    Bu ana yeteneklere ek olarak, Beast Master'a özel talentlardan bir örnek;

    Way of the Cobra : Pasif yetenek. Aktif halde bulunan her pet için Cobra Shot'ın verdiği hasarı %5 artırıyor.

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Survival

    Bow'unu satan hunter olmuşlar. Artık yeni bir melee dps var, evet Survival hunter :) Sadece bununla değil, trap kullanabilen tek hunter spec'i haline gelmişler(diğer spec'ler de kendilerine özgü CC yeteneklerine sahip olacaklarmış). Focus yenilenmesi üzerine aktif etkisi bulunan yetenekleri yok, ancak güçlü Snare ve Bleed yetenekleri olacakmış.

    Ana yeteneklere bakarsak;

    - Harpoon : Evet, Harpun :) 5-40 yard range'i var, Instant kullanılıyor ve 15 sn. cooldown'a sahip. Ben diyeyim Charge, siz diyin Roll. Kullanıldığında hunter'ı hedefe doğru çekiyor ve hedefi 3 sn. boyunca root'a alıyor :)

    - Raptor Strike : 20 Focus gerektiriyor, Melee range'de olması gerekiyor hedefin, Instant kullanılıyor. Orta seviye fiziksel hasar veriyor.

    - Laceration : 35 Focus gerektiriyor, Melee range'de olması gerekiyor hedefin, Instant kullanılıyor ve 10 sn. cooldown'ı var. 12 sn.'lik bir bleed DoT bırakıyor hedefte. Yapımcılar yüksek hasar vereceği konusunda söz vermişler :)

    - Mongoose Bite : Hedefin Melee range'de olması gerek, Instant kullanılıyor, 3 charge'ı var ve her charge 10 sn'de doluyor. Yüksek hasar verdiği belirtilmiş. 3.5 sn. içerisinde tekrar kullanıldığında hasarı %50 artırıyor. Bu 6 kez stackleniyor :)

    - Flanking Strike : 20 Focus gerektiriyor. 25 yard range'i var(hedef-pet arası), Instant ve 6 sn. cooldown'ı var. Aynı anda hunter ve peti hedefe vuruyor. Eğer hedef huntera vuruyorsa, petin vurduğu hasar ve threat %50 artıyor; eğer hedef başkasına vuruyorsa hunterın vurduğu hasar %50 artıyor.

    - Wing Clip : Hali hazırda bulunan yetenek, 30 Focus gerektiriyor ve Instant. Hedefin hareket hızını 15 sn. boyunca %50 azaltıyor.

    - Mastery: Hunting Companion : Petinizin atakları %20 şansla, ekstra Mongoose Bite charge'ı kazandırıyor.

    Yeteneklere ek olarak, Survival'a özel talentlardan;

    Snake Hunter : Instant kullanılıyor ve 1 dk. cooldown'ı var. Instant olarak 3 Mongoose Bite charge'ı veriyor.

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Marksmanship

    Lone Wolf draenor'da oldukça populerdi MM hunterlar arasında. MM huntera da oldukça uygun bir oynayış şekli oluşturmuştu, bu bağlamda Lone Wolf talent olmaktan çıktı ve MM hunterlara default olarak eklendi. Artık tek tabanca takılacaklar. Focus yenilenmesi açısındansa, artık Arcane Shot Focus kazandıracak. Survival hunter değişiklikleriyle birlikte, daha önce bu spec'te bulunan Black Arrow - Lock and Load gibi yetenekleri de MM hunter Talent ağacına taşıdılar.

    Kombat yeteneklerine bakarsak;

    - Arcane Shot : 40 yard range'i var, Instant kullanılıyor ve 5 Focus kazandırıyor.

    - Seek Vulnerabilities : Bu pasif yetenek, Arcane Shot veya Multi-shot kullandığınız hedefin şansla 6. sn'liğine Hunter's Mark almasına sebep oluyor.

    - Marked Shot : 30 Focus kullanıyor, 40 yard range'i var ve cast ediliyor. Hunter's Mark'la işaretlenmiş 3'e kadar hedefe aynı anda yüksek hasar vuruyor ve hareket halinde kullanılabiliyor. Hedefi snare ederek %15 hareket hızını azaltırken, 10 sn. içerisinde kullanılacak olan Aimed Shot'ın vereceği hasarı %25 artırıyor. Bu buff 3 kez stacklenebiliyor.

    - Aimed Shot : 50 Focus gerektiriyor, 40 yard range'i ve 1.5 sn. cast süresi var. Yüksek fiziksel hasar veriyor.

    Mastery: Sniper Training : Critical Strike ve tüm range atakların hasarını %12.5 artırıyor.

    Bunlara ek olarak, yukarıda bahsedilen ve artık MM spesifik talent olan;

    Lock and Load : Pasif yetenek. Aimed Shot'a explosive efekt ekliyor ve hedefle birlikte 4 yard içerisinde bulunanlara yüksek Fire hasar vermesini sağlıyor. Aynı zamanda range oto ataklar %5 şansla Lock and Load'ı aktif ediyor, buff alındıktan sonraki 2 Aimed Shot'ın Focus harcamadan ve Instant kullanılmasını sağlıyor.

    Burada bir class preview'in sonuna gelirken, umarım hoşunuza gitmiştir diyor ve Priest'te görüşmek üzere hoşçakalın diyoruz.

    Edit: Survival Hunter'ın Flanking Strike düzeltmesi yapıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrecanonline -- 10 Kasım 2015; 0:08:08 >




  • Vay be. Petsiz spec.. 2007 den beri ilk kez ve tekrardan melee ki bu sefer tam melee hunter. Umarım değişiklikler oyun mekaniğini bozmaz fakat en azından tazelik getirir ve bir süre daha oyalanırız. Çok uzun vakti kalmadı zaten oyunun. Hunterdaki yenilikler hoşuma gitti.
  • Hunter, specler arasında dps uçurumu olmazsa tam olmuş derim.
  • Elimiz değmişken bozmayalım.

    Priest

    Yine genel bir priest bilgisi ve heyecanlandırma paragrafını es geçip;

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Holy

    Spec'in geçmişi açısından, geniş yelpazede heal spelleri olmaya devam ediyor. Neredeyse tüm spelleri kullandırması, buffı aldığında rotasyon değiştirmesi vb. sebeplerle Chakra sisteminin hantal olduğu belirtilmiş ve bu yüzden Chakra gitmiş. Yerine daha dinamik oyun şekli açısından Holy Words gelmiş. Holy Words spelleri uzun süreli cooldown'larla etkileşip güçlü bir Holy Priest ortaya çıkarmış. Serendipity'nin yeni pasif etkileri uzun süreli cooldown'ları kısaltıp daha sık kullanılmalarına olanak sağlamış. Holy priestlerin inancı gereği Shadow spelleri kullanması engellenmiş :) Ancak hala Smite, Holy Fire, ve Holy Word: Chastise ile düşmanlara hasar verebiliyorlar.

    Şuradan healing spellerine göz atalım;

    - Heal : 40 yard range'i, 2.5 sn. cast süresi var. %2 mana kullanıyor. Yavaş fakat etkili bir heal spelli.

    - Flash Heal : 40 yard range'i, 1.5 sn. cast süresi var. %3.5 mana kullanıyor. Hızlı ve mana tüketen, etkili bir spell.

    - Holy Word: Serenity : 40 yard range'i ve 1 dk. cooldown'ı var. Instant kullanılıyor ve %4 mana harcıyor. Etkileyici oranda yüksek bir heal spelli.

    - Prayer of Healing : 40 yard range'i ve 2.5 sn. cast süresi var. %8 mana harcıyor. 15 yard içindeki 5 kişiyi güçlü oranda healliyor.

    - Prayer of Mending : 40 yard range'i ve 1.5 sn. cast süresi var. 10 sn. cooldown'a sahip ve %2 mana kullanıyor. Gruptaki bir oyuncuya buff olarak atılıyor ve oyuncu hasar aldığında onu orta seviyede healleyip, gruptaki 20 yard içerisinde bulunan başka bir oyuncuya zıplıyor. Totalde 5 kez zıplıyor ve her zıplama sonrası 30 sn. üzerinde kalıyor.

    - Holy Word: Sanctify : 40 yard range'i ve 1 dk. cooldown'ı var. Instant kullanılıyor ve %5 mana harcıyor. Yine etkileyici büyüklükte, 10 yard içinde bulunan 6 oyuncuyu healliyor.

    - Renew : 40 yard range'i var. Instant ve %2.5 mana harcıyor. 15 sn.'lik klasik priest HoT'u.

    - Serendipity : Pasif yetenek.
    Heal ya da Flash heal kullanımı, Holy Word: Serenity'nin cooldown'ını 6 sn. düşürüyor.
    Prayer of Healing ya da Prayer of Mending kullanımı, Holy Word: Sanctify'nin cooldown'ını 6 sn. düşürüyor.
    Smite ya da Holy Fire kullanımı, Holy Word: Chastise'in cooldown'ını 6 sn. düşürüyor.

    Mastery: Echo of Light : Direkt heal spellerinin %25'i kadarı ekstra olarak 6 sn'lik HoT olarak heal atılan oyuncuya ekleniyor.

    Bunlara ek olarak, Holy spesific talentlarından örnek;

    Apotheosis : Instant, 3 dk. cooldown'a sahip. 30 saniyeliğine Saf Holy forma bürünüyor ve Serendipity'nin etkisini %200 artırıyor.


    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Shadow

    Old God'ların shadow priest spell ve yeteneklerindeki etkisi uzun süredir değerlendiriliyordu ve Legion'la birlikte bu daha belirgin hale geliyor. Buna bağlı olarak, spec'e uygun olacağı düşünülerek yeni resource Insanity geldi. Mind Blast, Shadow Word: Pain, ve Vampiric Touch Insanity kazandıracak ve maksimum Insanity'ye ulaştığında Shadow formu Void forma dönüşüp Shadow Priest'e güçlü Void büyüleri yapma olanağı sağlayacak. Tabi bu form sınırsız/süresiz değil, Shadow priest'lere yeni bir oynama stili ile Insanity dengesini ayarlaması üzerine seçenekler sunacak. Insanity etkisi altındaki Shadow Priest yine eskisi gibi DoT'lar üzerinden işi yürütecek.
    Işığa ihanetleri sebebiyle Shadow Priest'lere Heal, Flash Heal, ve Prayer of Mending skillerinin kullanımı yasaklanmış. Heal olayını Power Word: Shield ve Shadow Mend ile halledeceklermiş :)

    Spellere bakacak olursak;

    - Voidform : Pasif. 100 Insanity'ye ulaştığında 'Mind' spellerini 'Void' spellere çeviriyor ve yapılan shadow hasarı %30 artırıyor.
    Void formdayken her 1 sn. %2 Haste kazanılıyor ve bu Haste buffı void form sona erdikten 20 sn. sonra kayboluyor.
    Void formu Insanity değerini gittikçe hızlanan bir şekilde düşürüyor ve sonunda 0 insanity'ye ulaşınca form sona eriyor.

    - Mind Flay : 40 yard range'i var ve channel ediliyor. 3 sn'de düşük seviye hasar verip, düşmanın hareket hızını %50 azaltıyor. Void formdayken 'Void Flay'e dönüşüyor ve Shadow Word: Pain'in etkisini 3 sn. uzatıyor.

    - Mind Blast : 40 yard range'i, 1.5 sn. cast süresi ve 9 sn. cooldown'ı var. Güçlü shadow hasar veriyor. 15 Insanity kazandırıyor. Void formdayken 'Void Blast'a dönüşüyor, Void Blast 4.5 sn. cooldown'a sahip ve Vampiric Touch'ın süresini 3 sn. uzatıyor.

    - Vampiric Touch : 40 yard range'i ve 1.5 sn. cast süresi var. 24 sn.'lik DoT; DoT her hasar verdiğinde priesti healliyor. Eğer Vampiric Touch dispell edilirse, dispelleyen 3 sn.'liğine Horor etkisi alıyor. Vampiric Touch her hasar yaptığında 3 Insanity kazandırıyor.

    - Shadow Word: Pain : 40 yard range'i var. Instant kullanılıyor. Direkt olarak ufak bir shadow hasar verdikten sonra 18 sn.'lik yüksek hasar veren bir DoT bırakıyor. Shadow Word: Pain her hasar verdiğinde 3 Insanity kazandırıyor ve %10 şansla Mind Blast'ın cooldownını resetliyor.

    Mastery: Madness : Yapılan hasarı ve Mind Blast, Shadow Word: Pain, Vampiric Touch, ve Shadow Word: Death'in ürettiği Insanity miktarını %20 artırıyor.

    Bunlara ek olarak, Shadow Priest spesifik talenta örnek olarak;

    Oblivion : Instant ve 2 dk. cooldown'ı var. Anında Insanity seviyesini 100'a çıkarıyor.


    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Discipline

    Absorb mekaniğinin geçmişte garip durumlara yol açabilmesi sebebiyle, Legion için bir düzenleme gerektiği düşünülmüş. Disc. Priest'ler rollerinde öyle efektif oldular ki; absorb ile alınması muhtemel hasarın engellenmesi şeklinde, diğer healerlar biri hasar alsa da heal atsak diyorlarmış :D Atonement sistemine ayar verilmesi gerekmiş. Her neyse, artık hem Holy hem Shadow spelleri kullanabilen, çok yüksek oranlarda absorb'a sahip olmasa da healer rolü ile grupta bulunurken belirgin hasar veren bir spec haline gelmişler. Power Word: Barrier ve Pain Suppression'ın yanına yeni bir cooldown eklenmiş, Rapture; bu spell Power Word: Shield'in cooldown'ını geciçi olarak siliyormuş.

    Spellere bakmak gerekirse;

    - Atonement : Pasif. Plea; Power Word: Shield ve Shadow Mend hedefinizde 15 sn.'liğine Atonement etkisi yaratıyor. Bu durumda, hasar verdiğinizde, grupta üzerinde Atonement bulunan tüm herkes, hasarın %50'si kadar heal alıyor. Bu heal paylaşılan heal değil, 10k vurduysanız, Atunement olan herkes 5k heal alıyor şeklinde.

    - Mastery: Absolution : Atonement ile yapılan healing'i %28 artırıyor.

    Defensif

    - Plea : 40 yard range'i var, Instant ve %1.2 mana kullanıyor. Ufak bir heal.

    -Shadow Mend : 40 yard range'i ve 1.5 sn. cast süresi var. %3 mana kullanıyor. Yüksek miktarda heal atıyor ancak bir bedelle geliyor. Heallenen kişi kombattan çıkana ya da heallenen miktarın yarısı kadar hasarı almış olana kadar her saniye hasar alıyor.

    - Power Word: Shield : 40 yard range'i, 6 sn. cooldown'ı var. Instant ve %3.5 mana kullanıyor. Standart Shield.

    - Power Word: Radiance : 40 yard range'i 2.5 sn. cast süresi var. %7 mana kullanıyor. Hedefe ve çevresinde bulunan 5 kişiye orta seviye heal atıyor ve normalinin yarısı oranda Atunement ekliyor.

    Ofansif

    - Smite : 40 yard range, 1.5 sn. cast süresi var. %0.75 mana kullanıyor. Azıcık hasar veriyor.

    - Mind Blast : 40 yard range, 1.5 sn. cast süresi var. %3 mana kullanıyor. Güzel hasar veriyor.

    - Penance : 40 yard range, 9 sn. cooldown, channel ediliyor ve %2.5 mana kullanıyor. 2 sn'de güzel hasar veriyor. Hareket ederken kullanılabiliyor.

    - Revelation : Pasif. Smite ve Mind Blast kullanımı %30 şansla Penance'ın cooldown'ını resetliyor.

    - Shadow Word: Pain : 40 yard range, Instant, %2 mana kullanıyor. Standart Pain.

    Bunlara ek olarak Discipline spesifik talent görecek olursak;

    Grace : Pasif. Atonement olmayan healing'i ve Atonement'ı olan hedeflerdeki absorb oranını %30 artırıyor.


    Priest bitti. Mage'e bakarız artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrecanonline -- 12 Kasım 2015; 13:52:25 >




  • blizzardın yine parası bitti heralde :) en fazla bu paket 2 ay sürer yine biter
  • Yıllar önce hayalini kurduğum class geliyor . Yeniliklerde cezbedici gibi. Ne kadar ömrü olur bilmiyorum ama kesinlikle alıp en azından lore için oynuyacam . Bir an önce çıksa bari
  • Cşass yenilikleri heyecan verici, hunter ve priest çok cezbediyor beni ya ama ben malee adamım bakalım nolucak Ön sipariş verene sanırım direk 100 level Boost hakkı veriliyor bi hunter boostlarız bakalım nasıl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mage

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Arcane

    Arcane mage yetenekleri ve oynanışından memnun olan yapımcılar, üzerine cila atmışlar. Arcane Charge'lar artık buff/debuff şeklinde değil de, mana bar'ın altında ekstra resource pozisyonuna gelmiş. Kullanım şekilleri eskisiyle neredeyse aynı kalacakmış. Asıl önemli değişim Mastery'ye yapılmış. Mastery Arcane Charge'ların kazandırdığı ekstra hasarı ve mana miktarını % bazında artıracakmış. Bu şekilde rotasyon ve oynayış üzerinde daha kontrol sağlanması öngörülmüş.

    Spellerere bakalım;

    - Arcane Blast : 40 yard range'i ve 2.25 sn. cast süresi var. %5 mana kullanıyor. Orta seviye hasar veriyor ve Arcane Charge kazandırıyor. Arcane Blast'ın yaptığı hasar sahip olunan her bir Arcane Charge ile %50 artarken, yine her Charge için mana kullanım miktarı %100 artıyor.

    - Arcane Missiles : 40 yard range'i var ve channel spell. 2 sn. içinde 5 tane misil yolluyor hedefe ve Arcane Charge kazandırıyor. Arcane Missiles hasarı her Arcane Charge ile %50 artıyor. Arcane Missiles kullanılan diğer spell cast'lerinden sonra aktif olma şansına sahip ve 3 charge'la limitlenmiş.

    - Arcane Barrage : 40 yard range'i var, 3 sn. cooldown'a sahip. %0.5 mana kullanıyor. Sahip olunan tüm Arcane Charge'larını kullanarak hedefe yüksek hasar veriyor. Arcane Barrage'ın yaptığı hasar her Arcane Charge için %50 artarken, hedefin yakınında bulunan ekstra bir düşmana da normal hasarının %50'si kadar vuruyor.

    - Evocation : Channel spell, 1.5 dk cooldown var. Toplam mananın %25'ini instant, kalan %75'ini de 6 sn. içerisinde dolduruyor.

    - Mastery: Savant : Mana yenilenme hızını ve maksimum Mana miktarını %20 artırıyor. Arcane Charge'ların etkilediği spellerle yapılan ek hasarı %10 artırıyor.

    - Displacement : Instant kullanılıyor, 1.5 dk. cooldown'ı var. Kullandıktan sonraki 4 sn. boyunca Blink cooldown'sız kullanılabiliyor :)

    Bunlara ek olarak Arcane Mage'e spesifik talent olarak ;

    - Quickening : Pasif. Arcane Blast ve Arcane Missiles kullanımı 6 sn.'liğine %2 haste hazandırıyor ve bu buff stackleniyor. Bu etki Arcane Barrage kullanıldığında siliniyor.

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Fire

    Fire mage'in de yetenekleri ve spec'in özü açısından iyi göründüğü belirtilmiş, bu sebeple sadece oynanışında ufak değişikliklere gidilmiş. Daha fazla seçenek sunulmuş. Örneğin Inferno Blast, hem Ignite'i yaymak hem de Heating Up'tan Hot Streak proc'latmak için kullanılıyormuş, bu durumdan Ignite olayını çıkarıp, Inferno Blast'ı daha özgürce, sadece Hot Streak proc için kullanılması şekline dönüştürülmüş. Bir diğer değişiklik Combustion üzerinde yapılmış, oldukça kompleks bir skill denilerek ama o kadar intellect'e rağmen hala anlamayan mage'ler olduğunu gördükleri için değiştirmişler :D Spell'in ya çok iyi ya çok kötü pozisyonundan çıkarıp, Fire rotasyonuna uygun daha düzenli bir hasar vermesi sağlanmış.

    Spellere bakalım ;

    - Fireball : 40 yard range'i ve 2.25 sn. cast süresi var. %4 mana kullanıyor. Standart Fireball.

    - Hot Streak : Pasif. Ardarda kullanılan 2 direkt spell'in critic olması durumunda, bir sonraki kullanılan Pyroblast ya da Flamestrike instant oluyor ve normal Ignite hasarını ikiye katlıyor. Yapımcılar, bir steak aktifken yeni bir steak gelmeyebilir demişler.

    - Inferno Blast : 30 yard range, %2 mana, Instant kullanılıyor, 2 charge'ı var ve recharge süresi 12 sn. Standart Inferno Blast, global cooldown dışında olduğu için, diğer speller cast edilirken kullanılabiliyor ve her zaman crit vuruyor.

    - Pyroblast : 40 yard range, %5 mana, 4.5 sn. cast :) Bildiğin Pyro.

    - Combustion : Instant, %10 mana kullanıyor, 2 dk. cooldown'ı var. 10 sn. boyunca Crit şansını %100 artırıyor. Ayrıca Crit stat değerine eşit miktarda Mastery kazandırıyor bu süre boyunca.

    - Mastery: Ignite : Fireball, Inferno Blast, Scorch, Pyroblast ve Flamestrike'ın yaptığı hasarın %30'u 9 sn.'lik DoT olarak hedefte kalıyor. Eğer efekt DoT süresinde tekrarlanırsa, kalan hasar bir sonrakine ekleniyor. Her 2 sn.'de bir Ignite yakındaki bir başka düşmana sıçrayabiliyor.

    Fire Mage spesifik Talent,

    -Cinderstorm : %1 mana, 40 yard range'i ve 1.5 sn. cast süresi var. 8 sn. cooldown'a sahip. Firestorm işte, dokunduğunu yakıyor.

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Frost

    Arcane ve Fire gibi, bundan da memnun oldukları için pek bir değişiklik yapmamayı uygun görmüşler. Frostfire Bolt'un fire'ını çıkarınca ikinci bir frostbolt olduğundan yürüyüp, frostbolt'u silmişler. Onun yerine Frozen Orb'u ana rotasyona eklemişler.

    Spellere bakalım;

    -Frost Bolt : 40 yard range, %4 mana, 2 sn. cast süresi, bildiğin frostbolt.

    - Frozen Orb : 40 yard range, %10 mana, Instant, 1 dk. cooldown. Hedefe atılıyor her saniye etyrafındaki düşmanlara vuruyor. Hedefine ulaştığında Mage'e 1 charge Fingers of Frost kazandırıyor. Frost Orb'un vurduğu hedefler 2 sn. %30 yavaşlıyor.

    - Ice Lance : 40 yard range, %1 mana, Instant. Bildiğin Ice Lance bu da.

    - Brain Freeze : Pasif. Forstbolt %10 şansla, Frozen Orb cooldown'ını resetliyor.

    - Fingers of Frost : Pasif. Frostbolt %15, Blizzard ve Frozen Orb %5 şansla Fingers of Frost kazandırıyor. Fingers of Frost etkisi, sonraki Ice Lance'in hedefi Frozen gibi görmesini ve %140 ekstra hasar vermesini sağlıyor.

    - Shatter : Pasif. Frozen hedeflere karşı crit şansını 1.5 ile çarpıp %50 ekliyor.

    - Mastery: Icicles : Frostbolt'un yaptığı hasarın %45'i Icicle olarak 30 sn. depolanıyor. Water Elementalin hasarını %45 artırıyor. Aynı anda maksimum 5 Icicle'a sahip olunabiliyor, fazlası üretilirse otomatik hedefe atılıyor. Ice Lance kullanımı Icicle'ları hedefe yollamanın bir diğer yolu.

    Frost Mage spesifik talent,

    - Glacial Spike : 40 yard range, 3 sn. cast süresi, %1 mana kullanımı. Büyük bir buz kütlesi oluşturup, sahip olunan Icicle'ları da ona katıp, hedefe yolluyor. Yüksek hasara, Icicle'ların hasarı da ekleniyor. Hedefi 4 sn.'liğine donduruyor(sonrasında hedefe yapılan vuruşlar, bu efekti silebilir.).
    Pasif olarak da Ice Lance'in Icicle'ları fırlatma özelliğini kaldırıyor.
    PvP talentı heralde :p

    Mage'in de sonuna geldik. Pek heyecanlanacak değişiklik göremedim ben. Paladin çıkmış bile. Neyse bakarız bir ara.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrecanonline -- 12 Kasım 2015; 13:53:02 >




  • Bunu begendigim daha rahat takip için güzel olmuş

    Arcane Charge'lar artık buff/debuff şeklinde değil de, mana bar'ın altında ekstra resource pozisyonuna gelmiş.


    Buda güzel olmuş bu sayende daha rahat mana ayarlaması yapabılecez

    Asıl önemli değişim Mastery'ye yapılmış. Mastery Arcane Charge'ların kazandırdığı ekstra hasarı ve mana miktarını % bazında artıracakmış. Bu şekilde rotasyon ve oynayış üzerinde daha kontrol sağlanması öngörülmüş.

    Ne yalan söylim magede Arcane ve Frost rahat bir şekilde rotasyon becerebiliyorum dahada kolaylaştırmışlar ama Fire bende rotasyonun bir türlü tuturamıyordum

    Fire mage'in de yetenekleri ve spec'in özü açısından iyi göründüğü belirtilmiş, bu sebeple sadece oynanışında ufak değişikliklere gidilmiş. Daha fazla seçenek sunulmuş. Örneğin Inferno Blast, hem Ignite'i yaymak hem de Heating Up'tan Hot Streak proc'latmak için kullanılıyormuş, bu durumdan Ignite olayını çıkarıp, Inferno Blast'ı daha özgürce, sadece Hot Streak proc için kullanılması şekline dönüştürülmüş. Bir diğer değişiklik Combustion üzerinde yapılmış, oldukça kompleks bir skill denilerek ama o kadar intellect'e rağmen hala anlamayan mage'ler olduğunu gördükleri için değiştirmişler

    Magede en cok begendıgım nokta burası sonunda daha rahat rotasyonun yapabilecegim :)

    Emeğin için teşekkür ederim @emrecanonline



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cesarean -- 10 Kasım 2015; 12:08:45 >




  • Paladin

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Holy

    Yapımcılar Holy paladinin şu an bulunduğu pozisyonu beğendiklerini ve değişiklik olarak oynanış üzerinde ufak ayarlamalara gittiklerini söylüyorlar. Beacon of Light eşsiz yetenek aynı kalmaya devam ederken, diğer spell ve talent'lar Holy paladinin heal atmak istediği oyuncuya daha yakın pozisyon almayı tercih edeceği şekilde ayarlanmış(melee dahil). Bu oyun şekli, hedefle arasındaki mesafe azaldıkça daha fazla heal atmasına olanak sağlayan yeni Mastery: Lightbringer etkisi, buna ilave Aura talentlarıyla desteklenmiş. Bunun yanında Light of Dawn'ın ilk hali olan Cone şeklinde heal olayına geri dönülmüş.
    Talentlar tercihe göre heal spellerini kullanırken, ofansif yeteneklerini de sergileme imkanı sunuyor. Light of the Martyr, Holy paladinin kendi canından feda edip, heal atmasını sağlıyor. En büyük değişiklikse, oyuncuları spesifik bir rotasyon kullanmaya zorladığı düşünülen Holy Power'ın kaldırılması ve ana resource olarak Mana'ya dönüş olmuş Holy paladinler için.

    Spellere bakalım;

    - Holy Light : 40 yard range'i, 2.5 sn. cast süresi var. %2 mana harcıyor. Yavaş ve etkili heal.

    - Flash of Light : 40 yard range'i, 1.5 sn. cast süresi var. %4 mana harcıyor. Hızlı, pahalı heal :)

    - Light of the Martyr : 40 yard range'i var. Instant kullanılıyor. %2.5 mana harcıyor. Orta seviye canınızı düşürüp, orta oranda heal atmayı sağlıyor. Kendine cast edilemiyor(ne demekse bu :) )

    - Light of Dawn : 1.5 sn. cast süresi ve 12 sn. cooldown'ı var. %4 mana harcıyor. 15 yard içerisinde, önünde bulunan 5 kişiyi cone şeklinde healliyor.

    - Holy Shock : 40 yard range'i, 10 sn. cooldown'ı var. Instant kullanılıyor ve %1.5 mana harcıyor. Hedefe orta seviye hasar vermek veya heal atmak için kullanılıyor. Holy Shock crit şansı normalin iki katı.

    - Infusion of Light : Pasif. Holy Shock crit olduğu zaman, bir sonra kullanılacak olan Holy Light'ın cast süresini 1.5 sn. azaltıyor ya da bir sonra kullanılacak olan Flash of Light'ın etkisini %50 artırıyor.

    - Beacon of Light : 60 yard range'i 3 sn. cooldown'ı var. Instant ve %0.5 mana kullanıyor. Hedefe Beacon of Light buffı veriyor. Gruptan başka biri heallendiği zaman Beacon of Light olan hedef, heallenen miktarın %50'si kadar heal alıyor. Beacon of Light buffı attığınız kişi üzerine kullanılan Flash of Light ve Holy Light'ın harcadığı mananın %40'ı geri kazanılıyor.

    - Mastery: Lightbringer : Heal attığınız hedefle aranızda olan mesafe %30'a kadar daha fazla heal atmanızı sağlıyor.

    Holy Paladin spesifik talent;

    - Beacon of the Lightbringer : Pasif. Mastery: Lightbringer'ın bonusunu %24 oranında artırıyor ve mastery'nin sağladığı heal artışını Hedefe veya Beacon of Light attığınız kişiye olan mesafenize göre artırıyor(hangisi yakınsa).

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Protection

    Protection paladinlerin de bulunduğu pozisyondan memnun olan yapımcılar, Holy Power'ın silinmesinden kaynaklı birkaç değişiklik yapmışlar. Holy Power gerektiren yetenekler şimdi cooldown'a sahip ve diğer yeteneklerle bir harmoni oluşturması sağlanmış :D
    Crusader Strike ve Hammer of the Righteous üzerinde de çalışılmış. Birbirinin benzeri iki özellik(aoe hariç) üzerinde daha rahat kontrol sağlanabilmesi açısından, bir tanesini Consecration içinde durulurken, AoE proclaması şeklinde ayarlamışlar. Judgment, sabit kalırken, talentlar üzerinden değişikliklere gidilmiş. Defansif özellikler için, Word of Glory gitmiş, yerine paladinin kendi üzerine kullanacağı Light of the Protector gelmiş. Daha etkili olacağı belirtiliyor.

    Spellere bakalım;

    Defensive

    - Shield of the Righteous : 3 charge'ı var, 12 sn. recharge süresi var. Standart SotR, hedefe vuruyor ve 4.5 sn.'liğine %25 daha az hasar almasını sağlıyor.

    - Light of the Protector : Instant kullanılıyor ve 15 sn. cooldown'ı var. Kayıp canınızın %50'sini dolduruyor.

    - Redoubt : Pasif. Oto atak criti 1 charge Shield of the Righteous veya Light of the Protector kazanılmasını sağlıyor.

    - Mastery: Divine Bulwark : Shield of the Righteous'ın kazandırdığı daha az hasar alma miktarını %10, melee atakları blocklama şansını %20, sahip olunan Attack power'ı %20 artırıyor.

    Offensive

    - Avenger’s Shield : 30 yard range, Instant, 15 sn. cooldown'ı var. Standart Avenger's Shield. Ek olarak bir sonraki Shield of Righteous veya Light of the Protector'un etkisini %20 artırıyor.

    - Hammer of the Righteous : 2 charge'ı var, Instant kullanılıyor ve 3 sn. recharge süresi var. Hedefe orta seviyede fiziksel hasar veriyor. Eğer Consecration içinde duruluyorsa kullanıldığında, 8 yard içindeki diğer hedeflere de bir miktar holy hasar veriyor.

    - Grand Crusader : Pasif. Bir melee atağı avoid ettiğinizde veya Hammer of the Righteous kullandığınız zaman %15 şansla Avenger's Shield cooldown'ı resetleniyor.

    - Judgment : 30 yard range, Instant, 6 sn. cooldown. Bildiğin Judgment.

    - Consecration : Instant, 9 sn. cooldown. Bu da bildiğin Consecration.

    Protection paladin spesifik talent;

    - Blessed Hammer : Instant, 2 charge'ı ve 3 sn. recharge süresi var. İleriye doğru AoE vuruş, çarptığı düşmanlara orta seviye holy hasar veriyor. Hammer of the Righteous'ı replace ediyor.

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Retribution

    Retribution paladinde sağlam değişikliklere gidilmesi düşünülmüş. Özellikle uzaktan kullanabildiği birçok spell bulunması kendilerini melee pozisyonunda mı spell caster mı yoksa ne bunlar sorularını ortaya çıkardığından dolayı olmuş bu değişiklikler. Yeni yetenek, Blade of Justice(ve beraberinde birçok talent) oynanış şeklinde büyük etki yaratacak deniyor. Retribution Paladinler Holy Power kullanmaya devam edeceklermiş.

    Spellere bakalım;

    - Crusader Strike : Instant, 4.5 sn. cooldown. Standart Crusader Strike, 1 Holy Power kazandırıyor.

    - Blade of Justice : 12 yard range, Instant, 12 sn. cooldown. Yüksek miktarda Holy hasar verirken, 2 Holy Power kazandırıyor.

    - Judgment : 30 yard range, Instant, 12 sn. cooldown. Judgment. 6 sn. içinde kullanılan, Holy Power üretici ya da harcayıcı yeteneklerin yaptığı hasarı %30 artırıyor.

    - Templar’s Verdict : 3 Holy Power kullanıyor, Instant. Yüksek holy hasar veriyor.

    - Divine Storm : 3 Holy Power kullanıyor, Instant. 8 yard içindeki düşmanlara güçlü holy hasar veriyor.

    - Conviction : Pasif. Crusader Strike ve Blade of Justice, %20 şansla ekstra Holy Power kazandırabiliyor.

    - Mastery: Hand of Light : Crusader Strike, Blade of Justice, Divine Storm, ve Templar’s Verdict %45 ek Holy hasar veriyor.

    Retribution Paladin spesifik talent;

    - Lothar’s Might : 30 yard range, Instant, 30 sn. cooldown'ı var. Kılıcı bir noktaya fırlatıyor, tekrar aktive edildiğinde Paladin'i kılıcın olduğu yere teleport ediyor ve o noktada bulunan düşmanlara orta seviye holy hasar veriyor. Çılgın :) Hand of Hindrance'ı replace ediyormuş.

    Paladin de bu kadar şimdilik. Pek fena gelmedi bana değişiklikler hoş. Bi retri'yi caster olmaktan çıkaracağız diyip, blink vermek nedir onu anlamadım :D




  • emrecanonline kullanıcısına yanıt
    priest, demon hunter ve warlock üçlüsüyle gideceğim legion da. DPriest ve DH güzel ama lock ne olacak merak ediyorum, Demonic Circle'a bir buff bekliyorum.
  • Bende Lock ile gitmeyi düşünüyorum. Ne zaman açıklanacak acaba...
  • carsi1410 kullanıcısına yanıt
    şimdi sitesine baktımda yayınlamıştır, destro dan burning ember'i kaldırmışlar yada ben mi yanlış anladım, çeviriyi bekliyorum arkadaşımızdan
  • aschil kullanıcısına yanıt
    Burning ember, soul sharda çevrilmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yanlış olmuş bence, ember den heal da alıyorduk (bunun telafisi olur) ve shard random kazanılacak sanırım dps kontorlümüzü zayıflatır.
  • Al sana Warlock :) Demonic Circle'da bir değişiklik yazılmamış maalesef.

    Warlock

    Warlock sınıfı Warcraft lore'unda önemli bir yere sahip. Yapımcılar uzun yıllardır Affliction ve Destruction spec'lerinin pozisyonunu beğenseler de Demonology'yi tam yerine oturtamadıklarını, özünü bulmadığını düşünmüşler. Legion'da Affliction ve Destruction eski motifleriyle devam ederken, Demonology özüne dönüp, kendi demon olmak yerine :) demon summonlama ve summonladığı demonları bufflama üzerine özelleşecekmiş.
    Bir diğer değişiklik de resource konusunda yapılmış ki, yapımcılar Warlock resource'lerinin hantal olduğu ve karışıklığa yol açtığını belirtip Legion'la birlikte, standart Mana ve Soul Shard ikilisine fikslenecekmiş. Ayrıca Demon çeşitliliği ve destekleri artırılacak ama bazı demonlar bazı spec'ler için daha fazla tercih edilir durumda olabilir diyorlar.

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Affliction

    Her zaman DoT'ları daha ön planda olan Affliction Warlock'lar için bu durumu daha önemli hale getirmişler. DoT kullanımının boşluklarında kullanılan spell'leri iyice ikinci plana almışlar.
    Soul Shard kazanımı ve harcanmasını, DoT üzerinden gidecek olan dps'i kötü yönde etkilememesi şeklinde ayarlamalara gidilmiş. Corruption üzerinden Soul Shard kazanımı iptal olmul, onun yerine Agony DoT'u üzerinden Soul Shard kazanımı getirilmiş. Bu şekilde multi-dot'tan kazanç artırılması hedeflenmiş. Ardından biriken Soul Shard'lar güçlü DoT, Unstable Affliction ile harcanacakmış.
    Bunlara ek olarak, yine Affliction genetiğini bozmamak üzere, Malefic Grasp ve Drain Soul yerine Drain Life filler spell olarak kullanılacak. Bu şekilde direct spellerin, DoT'ların gerisinde kalması fikri desteklenmiş.

    Spellere bakalım;

    - Corruption : 40 yard range. Instant. %3 mana kullanıyor. 14 sn.'lik shadow DoT

    - Agony : 40 yard range, Instant, %3 mana kullanıyor. 18 sn.'lik shadow DoT. Hasar önce ufak sonra artarak ilerliyor. Agony her hasar verdiğinde, Warlock Sould Shard kazanma şansına sahip.

    - Unstable Affliction : 40 yard range, 1.5 sn. cast süresi var. 1 Soul Shard kullanıyor. 8 sn.'lik yüksek shadow DoT. Eğer hedef DoT süresinde ölürse, Soul Shard geri kazanılır. Eğer Unstable Affliction dispell edilirse, dispell eden kişi yüksek shadow hasar alır ve 4 sn. silence olur.

    - Drain Life : 40 yard range, channel spell, %3 mana + her saniye için 4800 mana kullanır. 6 sn. boyunca hedefe bir miktar shadow hasar verirken Warlock'un %18 canını doldurur. Drain Life'ın hasarı hedef üzerinde bulunan her bir Corruption, Agony ve Unstable Affliction ile %50 artar.

    - Mastery: Potent Afflictions : Agony, Corruption ve Unstable Affliction'ın hasarını %62.5 artırır.

    Affliction Warlock spesifik talent;

    - Contagion : Pasif. Unstable Affliction cast ettikten sonraki 3 saniye içerisinde kullanılan bir diğer Unstable Affliction Soul Shard kullanmaz.

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Demonology

    Tüm warlock spec'leri demon summonlamaya devam ederken Demonology bu konuda master hale geliyor. Yıllardır bu özelliklerinden uzak olan Demonology warlocklar, Legion paketiyle özlerine dönüyorlar.
    Draenor paketinde Demo. Warlock oynayanlar, belirgin değişikliklerle karşılaşacaklar Legion paketinde. Tabi bu beta sürecinde değişiklik gösterebilir.

    Spellere bakalım;

    - Shadow Bolt : 40 yard range ve 2.5 sn. cast süresi var. %6 mana kullanıyor. Standart Shadow Bolt. 1 Soul Shard kazandırıyor.

    - Call Dreadstalkers : 40 yard range ve 2 sn. cast süresi var. 15 sn. cooldown'ı olan bu spell, 2 soul shard kullanıyor. 12 sn. süresince aktif olan 2 tane Dreadstalker summonlıyor.

    - Hand of Gul’dan : 40 yard range ve 1.5 sn. cast süresi var. 1 ila 5 soul shard kullanıyor. İçinde çılgın impler bulunan demonic meteor indiriyor. İmpler 12 sn. boyunca aktif hedefe saldırıyor. Summonlanan imp sayısı kullanılan Soul Shard sayısına bağlı.

    - Demonic Empowerment : 1.5 sn. cast süresi var. 3 Charge ve 12 sn. recharge süresi var. %6 mana harcıyor. 3'e kadar summonlanmış demonları bufflıyor, haste ve hp'lerini %50 artırıyor 12 sn.'liğine. Güçlü olan demonları bufflamayı tercih ediyor.

    - Mastery: Master Demonologist : Demonic Empowerment hp ve haste buff'ın yanında demonların yaptığı hasarı da %50 artırıyor.

    - Doom : 40 yard range, Instant, %2 mana kullanıyor. 20 sn. sonra çok yüksek shadow hasar veriyor. Hasar verdiği zaman 1 soul shard kazandırıyor.

    - Demonwrath : Channel spell, her saniye %2.5 mana kullanıyor. Demonlar çıldırıyor, 10 yard range'lerinde bulunan düşmanlara küçük shadow hasar yapıyorlar. Demonwrath her hasar verdiğinde %15 şansla Soul Shard kazandırıyor. Hareket halinde kullanılabiliyor.

    Demonology Warlock spesifik talent;

    - Implosion : Instant, %6 mana kullanıyor. Aktif tüm impler hedefe doğru gidip, ulaştıklarında patlıyor ve çevrelerinde bulunan tüm düşmanlara hasar veriyorlar.

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Destruction

    Destruction spec'in mekanikleri istenilen pozisyonda olduğu belirtilmiş, bu yüzden Legion'da ufak cila ile devam edecek. Yukarıda da belirtildiği gibi artık Burning Ember'ların yerine Soul Shard'lar resource olarak kullanılacak.

    Spellere bakalım;

    - Incinerate : 40 yard range'i ve 2 sn. cast süresi var. %6 mana kullanıyor. Standart Incinerate.

    - Immolate : 40 yard range'i ve 1.5 sn. cast süresi var. %6 mana kullanıyor. Standart Immolate. Crit hasar verdiği zaman %30 şansla Soul Shard kazandırıyor.

    - Conflagrate : 40 yard range'i, 2 charge'ı, 8 sn. recharge süresi var. %2 mana kullanıyor. Fire hasar verir ve Soul Shard kazandırır. Ayrıca Backdraft buff'ı verir, 5 sn.'liğine Incinerate ve Chaos Bolt'un cast süresini %30 düşürür.

    - Chaos Bolt : 40 yard range'i ve 2.5 sn. cast süresi var. 2 Soul Shard kullanıyor. Yüksek Shadow hasar verir. Chaos Bolt her zaman crit vurur ve crit değeriniz chaos bolt hasarını artırır.

    - Havoc : 40 yard range'i var. Instant kullanılıyor ve 20 sn. cooldown'a sahip. %8 mana kullanıyor. Standart Havoc. 8 sn.'liğine 2 hedefe birden vurulmasını sağlıyor.

    - Mastery: Chaotic Energies : Destruction spellerinin %40'a kadar ekstra hasar vermesini sağlıyor, % hasar random.

    Destruction Warlock spesifik talent;

    - Channel Demonfire : Channel spell, 12 sn. cooldown'ı var. %4.8 mana harcıyor. 40 yard içerisinde, üzerinde immolate olan hedeflere 3 sn. içinde 15 Felfire yolluyor. Her biri orta seviyede Fire hasar yapıyor.


    Değişik olmuş. Gece Death Knight ve Shaman gelecek, onlara da bakarız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrecanonline -- 12 Kasım 2015; 13:57:00 >




  • Demonology op olmuş

    Legionda Warlock demonhunter mage oynucam
  • emrecanonline kullanıcısına yanıt
    Eline sağlık, teşekkür ettim hocam. Destro olmamış bence, affli de bir sıkıntı yoktu temel mekaniği tam oturmuştu wod ile. Demo tam cuk oturmuş.
    affli / disc. / dps dh oynarım... şimdi sıra yazın gelmesini beklemekte
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.