Şimdi Ara

World of Warcraft : Legion [Ana Konu] (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
402
Cevap
2
Favori
22.943
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Neden bilmiyorum ama BM monk Artifact'i gözüme çok güzel gözüktü Monk / DH gider'm legionda galiba Diğer class değişiklerini bekliyorum
  • Death Knight

    Yapımcılar Death Knight'ın hikayesinin oynanış şekliyle bağlantılı olmasını istemişler. Bu açıdan bakarken, en gelişime gereksinim görünen alanın Rune sistemi olduğuna karar vermişler. Rune'ler ikonik bir resource olmasına rağmen, fonksiyonellikleri hep tartışılmış. Legion'da daha tekdüze bir rune sistemi olması açısından, rune tipleri olan Blood, Frost, Unholy ortadan kaldırılmış. Death Knight'lar artık 6 tane düz rune'e sahip ve maksimum 3 tanesi aynı anda recharge olabilecek. Bu değişimle rotasyonlarda ve oynanış şeklinde çok büyük farklılıklar görünmeyecek. Ancak Core özelliklerde küçük değişiklikler var, Rune kullanım miktarlarında da bir ayarlamaya gidilmiş. Rune değişimleriyle daha önce Frost DK'ların Obliterate, Obliterate, Obliterate vb. rotasyonun oluşmasını da istememişler. Disease DoT'ların sırayla kullanıması olayını da değiştirip, her Spec'e birer tane Disease vermişler. Her Spec'in Disease'ine de ekstra özellik ekleyip her birine özel talentlar ayarlanmış.

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Blood

    Core yetenekler pek değişmemekle birlikte, spellere netlik gelmesi açısından değişiklikler yapıldı. Her core yetenek blood üzerinden avantajlar sağlayıp, survivalı artırıyor. Örnek vermek gerekirse, Death Strike artık Rune yerine Runic Power kullanıyor. Bu değişiklikle, yanlış zamanda Rune kullanıp kendinizi healleyemeyecek pozisyona düşmeyeceksiniz.
    Death Strike'a kombo olarak Rune Tap yerine artık Bone Shield olacak, bu şekilde oyun stiline aktif defans ve daha fazla esneklik getirecek. Marrowrend yeni ofansif atak ve Bone Shield kazandırıyor. Rune değişikliğiyle birlikte, Blood Strike'a normaline ek olarak Runic Power kazandırıyor.

    Spellere bakalım;

    - Blood Strike : 1 Rune kullanıyor ve Instant. Orta fiziksel hasar yapıyor ve hedefe Blood Plague debuff bırakıyor. 10 Runic Power kazandırıyor.

    - Blood Plague : Blood Spec'in disease'i, 30 sn'lik bir debuff. Küçük miktarda Shadow hasar verirken, 30 sn. boyunca her 3 sn.'de bir DK'nın %1 canını dolduruyor.

    - Marrowrend : 2 Rune kullanıyor ve instant. Güçlü fiziksel hasar verirken 3 charge Bone Shield kazandırıyor.

    - Bone Shield : Standart Bone Shield. Alınan hasarı %25 azaltıyor. Alınan her atak 1 charge götürüyor. 30 sn. veya charge'lar bitene kadar aktif kalıyor.

    - Death Strike : 40 Runic Power kullanıyor, Instant. Güçlü fiziksel hasar verip son 6 sn.'de alınan hasarın %50'si kadar healliyor(minimum toplam Hp'nin %7'si kadar) Eğer DK %35 Hp'nin altındaysa, sahip olduğu tüm Runic Power harcanıp, ona bağlı healing miktarı artıyor.

    - Mastery: Blood Shield : Kendinizi heallemek için Death Strike'ı her kullandığınızda, aldığınız healin %40'ı oranda fiziksek Absorb Shield'ı kazanıyorsunuz. Aynı zamanda Attack Power'ı %20 artırıyor.

    - Death and Decay : 1 Rune kullanıyor, 30 yard range2i var, Instant ve 30 sn. cooldown'a sahip. Bildiğimiz D&D. Eğer DK etkilenen alanın içinde durursa, Blood Strike yakındaki diğer düşmanlara da vuruyor.

    - Crimson Scourge : Pasif. Blood Plague debuff'ı olan hedefe vurulan oto ataklar %25 şansla D&D'nin cooldown'ını resetliyor.

    Blood DK spesifik talent;

    - Bonestorm : Instant, 1 dk. cooldown var. Her saniye 15 Runic Power kullanıyor. Etraftaki tüm düşmanlara küçük shadow hasar veren kemikler :) Her hasar verdiklerinde maksimum Hp'nin %1'i kadar healliyorlar.

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Frost

    Frost DK'ların mekaniklerinin oldukça iyi olduğu ve fazla değiştirmek istemediklerini söylemişler. Aşağıda belirtilecek Core yeteneklerin geneli tanıdık gelecek. Geliştirilmesi için gerekli görülen bir küçük alan, Killing Machine'in pasif etkisinin core rotasyonla olan etkileşimi. Bunu düzenleme açısından, Killing Machine'in hem Obliterate hem Frost Strike yerine sadece Obliterate'i etkilemesi öngörülmüş.

    Spellere bakalım,

    - Howling Blast : 1 Rune kullanıyor, Instant, 30 yard range'i var. Hedefe ve 10 yard içerisindeki tüm düşmanlara küçük Frost hasar verip, tamamına Frost Fever etkisi uyguluyor.

    - Frost Fever : Frost DK'nın Disease'i bu. 30 sn.'lik debuff. Küçük miktarda frost hasar verip, 30 sn. boyunca her 3 sn.'de bir 5 Runic Power kazandırıyor.

    - Obliterate : 2 Rune kullanıyor, Instant. 2 silahla birlikte çok yüksek fiziksel hasar veriyor.

    - Rime : Pasif. Obliterate %45 şansla, bir sonraki Howling Blast'ın Rune harcamamasına, Runic Power kazandırmamasına ve yaptığı hasarın %300 artmasına sebep oluyor.

    - Killing Machine : Pasif. Oto ataklar bir sonraki Obliterate'in otomatik olarak Crit vurmasını sağlıyor.

    - Remorseless Winter : 1 Rune kullanıyor, 30 sn. cooldown'ı var, Instant. DK'nın 10 yard etrafındaki tüm düşmanlara orta miktarda frost hasar veriyor, 10 sn. boyunca.

    - Mastery: Frozen Heart : Tüm Frost hasarı %40 artırıyor.

    Frost DK spesifik talent;

    - Glacial Advance : 1 Rune kullanıyor, instant ve 12 sn. cooldown'ı var. Yerden çıkıp ileriye doğru hareket eden spike'lar summonlıyor, etkileştiği düşmanlara hasar veriyor.

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Unholy

    Unholy diğer spec'lere nazaran daha fazla mekaniksel değişiklikler görecek. Unholy'nin asıl hasarı Disease üzerine olma özelliğinin kalması istendiği için, zamanla önemini yitiren Festerin Strike'a yeni mekanik eklenerek, Unholy rotasyonunda kalması sağlanmış.

    Spellere bakalım;

    - Outbreak : 1 Rune kullanıyor, 30 yard range'i ve 6 sn. cooldown'ı var. Hedefe minik shadow hasar verirken, etrafını miyasma ile sarar. Bu miyasma çevrede bulunan tüm düşmanları Virulent Plague ile etkiler.

    - Virulent Plague : Unholy DK'nın Disease'i. 21 sn. boyunca her 3 sn.'de bir orta seviyede Shadow hasar uygular. Hedef öldüğünde patlar ve yine orta seviye shadow hasar verir(bu hasar çevredeki düşmanlar arasında paylaşılır). Disease ayrıca her hasar verdiğinde %30 şansla patlama ihtimali vardır.

    - Festering Strike : 2 Rune kullanıyor, Instant. Yüksek fiziksel hasar verir ve hedefi 1 ila 3 Festering Wounds'la etkiler.
    - Festering Wounds : Scourge Strike vurulduğunda orta seviye shadow hasar verip 3 Runic Power kazandıran debuff.

    - Scourge Strike : 1 Rune kullanıyor, instant. Yüksek fiziksel ve shadow hasar verir. Eğer hedef üzerinde Festering Wound varsa, 1 stack'ini aktif eder.

    - Death Coil : 30 Runic Power kullanıyor, 40 yard range'i var. Instant. Hedefe fırlatılan unholy enerji, güçlü Shadow hasar uygularken, Ghoul'a 10 enerji kazandırır.

    - Sudden Doom : Pasif. Oto ataklar şansla bir sonraki Death Coil'i Runic Power harcamadan kullanılmasını sağlar.

    - Dark Transformation : Instant, 1 dk. cooldown'ı var. Ghoul'u 20 sn.'liğine transform ediyor.

    - Death and Decay : 1 rune kullanıyor, 30 yard range'i ve 30 sn. cooldown'ı var, Instant. Bildiğimiz D&D. DK D&D içinde duruyorsa Scourge Strike çevredeki diğer düşmanlara da vurur.

    - Mastery: Dreadblade : Tüm shadow hasarı %50 artırır.

    Unholy DK spesifik talent;

    - All Will Serve : Raise Dead spell'i ekstra Skeletal Minion summonlar ve cooldown'ı artık yok.

    İşte bunlar da Legion'da DK'lar :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrecanonline -- 12 Kasım 2015; 13:57:59 >




  • emrecanonline kullanıcısına yanıt
    Hocam tüm bunları tek bir başlık altında toplamanız daha iyi olmazmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Demon Hunter ve Hunter oynıycam

    Hunter 4 layf

    Bu arada farkettiniz mi bilmiyorum, tüm classların yeni gelen / değişen skillerine bakın böyle bi moba oyunu andırıyor. Survival Hunter fena olcak gibi bide melee falan ama zevkli bişiy moba ları seviyom ya olsun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha çok değişiklik olacaktır, henüz open beta başlamadı. İlgisi olan zaten bu ana başlıktan takip eder, değişen olunca yine buradan konuşulur, fikir alışverişi yapılır.
    Legion Ana konu başlığı sayfanın tepesindeyken, Legion şu tarihte çıkıyormuş diye gereksiz başlık açanlara hoş bakmadığım için kendim yeni başlık açıp aynı duruma düşmek istemem.

    Shaman gelmiş bu arada, iş durumuna göre bakayım da akşam olmadan yazmaya çalışırım onu da. En merak ettiğim sınıflardan biridir :)
  • Shaman

    Yıllar içerisinde Shaman'ların birçok özelliklerinde değişiklikler yapıldı. Uzun zaman Totemlerle ilgili sürekli olarak, kısıtlamalar(aynı elemental tip totemlerin aynı anda kullanılamaması), canlarının az olması (5 hp) vb. sebeplerden dolayı, bunları karşılaması açısından Totemic Projection ya da Totemic Persistence gibi talent&speller getirildi. Ardından da Shaman'ın bu özellikleri es geçebilmesini sağlayacak talent&spell uğraşısına girmek zorunda kaldık.
    Basit olarak, bu sınırlamaları Legion'da görmeyeceksiniz.

    Aynı elemental tipteki totemler aynı anda summonlanabilecekler, yani Healign Stream Totem ve Healing Tide Totem'i aynı anda kullanmak mümkün olacak. Elementaller arttık totemlere bağlı değil fakat sizi takip edip, destekleyecek gardiyanlar olacaklar :P Totem Hp'leri Shaman'ın maksimum Hp'si ile orantılı olacak. Bunlara ek olaran, spesifik noktalara yerleştirilmesi gereken totemler, kullanılmak istediklerinde hedef işareti çıkacak ve istenilen yere yerleştirilebilecekler(hunter'ın uzaktan trap olayı gibi sanırım :) ). Örneğin kalabalık bir düşman grubunun ortasına Earthgrab Totem atabilmek için artık içlerine girmeniz gerekmeyecek, totem atarken öldü nedir ki :) .

    Son olarak, Shaman resource'lerine bir netlik getirmek gereği hissettik. Bu açıdan, Elemental Shaman için Lightning Shield, Enhancement Shaman için Maelstrom Weapon, ve Mana elemental ve enhancement shamanlar için artık YOK. Onun yerini Maelstrom almış. Restoration Shaman'lar mana ile devam ediyor.

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Elemental

    Elemental Shaman'lar hali hazırda yapımcılarınm istediği yerde, Legion'da da aynı düzeni koruyacağı belirtilmiş. Sadece keskin köşeleri törpüleyelim demişler. Resource olarak Maelstrom'a geçiş en belirgin değişiklik. Elemental Shaman'lar Lightning Bolt, Lava Burst ve Chain Lightning kullanıp Maelstrom kazanacak ve Shock'lar ile Earthquake ile bu Maelstrom'u kullanacaklar. Bu değişiklik bize, Shock'ların cooldown'ını iptal etme olanağı sağladı. Bir diğer değişiklikse Elemental Mastery Overload'da dönüş olmuş.

    Spellere bakalım;

    - Lightning Bolt : 40 yard range'i, 2 sn. cast süresi var. Bildiğin Lightning Bolt, 15 Maelstrom kazandırıyor.

    - Lava Burst : 40 yard range'i, 2 sn. cast süresi ve 8 sn. cooldown'ı var. Bildiğin Lava Burst. Eğer hedef üzerinde Flame Shock varsa, Lava Burst %50 daha fazla vuruyor. 15 Maelstrom kazandırıyor.

    - Flame Shock : Instant, 45 yard range'i var. 0 ila 20 Maelstromn kullanıyor. Kullanılan Maelstrom miktarına bağlı olarak DoT'un süresi değişiyor. 20 Maelstrom kullanımı, her 2 sn.'de bir Fire hasar veren 30 sn.'lik bir DoT bırakıyor hedefe.

    - Earth Shock : Instant, 45 yard range'i var. 10 ila 100 Maelstrom harcıyor. Kullanılan Maelstrom miktarına göre değişen miktarda Nature hasar veriyor.

    - Lava Surge : Pasif. Aynı. Flame Shock DoT'ları her hasar verdiğinde Lava Burst'ün cooldown'ını resetleme ve instant cast şansı var.

    - Mastery: Elemental Overload : Efsane Elementgal Mastery'si :) %40 şansla, Lightning Bolt, Chain Lightning veya Lava Burst, 2.'sini tetikliyor. İkinci birincinin %75'i kadar hasar veriyor ve threat üretmiyor.

    Elemental Shaman spesifik talent;

    - Maelstrom Totem : Instant, 40 yard range'i, 30 sn. cooldown'ı var. Maelstrom Totem summonlıyor, 30 yard içinde bulunan düşmana Nature hasar veriyor. Her hasar verdiğinde Shaman 5 Maelstrom kazanıyor.

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Enhancement

    Enhancement Shaman'ı tanımlaması güzel ama yapımcılar mekaniklerin tam anlamıyla oturmadığını düşünmüşler. Bu spec'in Battle Mage hissi veren, melee-elemental-shaman'dan daha fazlası olması gerektiğini belirtmişler. Enhancement Shaman'ların daha yıkıcı olması gerekliliğinden yola çıkıp, güçlerini Maelstrom rejenerasyonundan alıp, bu arttıkça daha ölümcül hale gelmeleri şekline büründürmüşler. Tabi bu Maelstrom'larını maksimuma yakın tutup ziyan edecekleri anlamına gelmiyor.

    Spellere bakalım;

    - Rockbiter : 10 yard range, Instant. Nature hasar veriyor. 15 Maelstrom kazandırıyor.

    - Flametongue : 10 yard range'i ve 12 sn. cooldown'ı var. Instant. Hedefe Fire hasar verip, silahlarınızı enhance ediyor; sonraki 16 sn. boyunca silahlarla her vuruşunuz ekstra fire hasar uyguluyor; hasarın miktarı silah hızına göre değişiklik gösteriyor.

    - Windfury : Pasif. Main Hand ile yaptığınız her atak %7 şansla 3 ekstra atak tetikliyor, bu ataklar küçük fiziksel hasar yapıyor.

    - Lava Lash : 30 Maelstrom kullanıyor, Instant. Güçlü Fire hasar veriyor.

    - Stormstrike : 60 Maelstrom kullanıyor. Instant ve 16 sn. cooldown'ı var. Çok yüksek fiziksel hasar veriyor.
    60 Maelstrom, Melee Range, Instant, 16 sec cooldown

    - Maelstrom Weapon : Pasif. Melee silahla her vurduğunuzda 5 Maelstrom kazanıyorsunuz.

    - Stormfury : Pasif. Her atağınız %2 şansla Stormfury tetikliyor, Stormstrike'ın cooldown'ını resetliyor, bir sonraki Stormstrike'ın Maelstrom kullanım miktarını %50 azaltıyor ve cooldown kullanmıyor. Ekstra 1 Stormstrike vuruşu.

    - Mastery: Enhanced Elements : Stormfury ve Windfury proc şansını %5 artırıyor ayrıca tüm Fire ve Nature hasarı %40 artırıyor.


    Enhancement Shaman spesifik talent;

    - Sundering : 60 Maelstrom kullanıyor, Instant, 20 sn. cooldown'ı var. Yarıyor, evet yeri yarıyor, önündeki düşmanları sağa sola atıyor :)

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Restoration

    Restoration da memnun oldukları spec'lerden bir diğeri. Değişiklikler oyun stilini biraz daha eğlenceli hale getirmek üzerine yapılmış. Artık biraz daha fazla single target, biraz daha az chain heal spem olacakmış. Talentları da belirgin bir şekilde geliştirmişler. Totem sınırlamalarının kaldırılmasından en büyük kazancı Resto almış :)

    Spellere bakalım;

    - Healing Wave : 40 yard range'i, 2.5 sn. cast süresi var. %2.1 mana kullanıyor. Bildiğin Healing Wave, yavaş ve etkili peh peh.

    - Healing Surge : 40 yard range'i 1.5 sn. cast süresi var. %4.1 mana kullanıyor. Bu da bildiğin Healing Surge, hızlı, efektif.

    Şu noktaya ekleyeyim, Holy paladin yazar gibi oldum.

    - Chain Heal : 40 yard range'i, 2.5 sn. cast süresi var. %5.6 mana harcıyor. 4 hedefi healleyen, her hedefte etkisi %30 azalan strandart Chain Heal.

    - Riptide : 40 yard range'i, 6 sn. cooldown'ı var. %1.5 mana harcıyor, Instant. 18 sn.'lik HoT.

    Bunun cooldown'ı var mıydı?

    - Healing Rain : 40 yard range'i, 2 sn. cast süresi, 10 sn. cooldown'ı var. %4.3 mana harcıyor. Bildiğin Healing Rain.

    - Healing Stream Totem : Instant, 30 sn. cooldown'ı var. %1.7 mana harcıyor. 15 sn. healliyor işte.

    - Tidal Waves : Pasif. Chain Heal veya Riptide cast ettiğinizde, Tidal Waves efekti alıyorsunuz. Bu efekt bir sonraki Healing Wave'in cast süresini %40 azaltıyor veya bir sonraki Healing Surge'ün crit şansını %40 artırıyor. 2 kez stacklenebiliyor bu.

    - Mastery: Deep Healing : Tüm healing spellerinin etkisini %60 artırıyor, bu etki hedefin hp'sine bağlı olarak değişiyor(daha düşük hp'si olan daha fazla heal alıyor.

    Restoration Shaman spesifik talent;

    - Wellspring : 30 yard range'i, 1.5 sn. cast süresi, 12 sn. cooldown'ı var. %2.4 mana harcıyor. İleri doğru suyu boşaltıyorsunuz, kime değerse heal atıyor.

    Şu SoO'da kutu boss'ta healerların aldığı buff gibi sanırım :)

    Shaman da burada bitti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrecanonline -- 12 Kasım 2015; 13:59:43 >




  • ELine diline sağlık:)
  • Rogue da ne var hocam. Bide rogue patlat bize.
  • kator K kullanıcısına yanıt
    O en son, tek bildiğim shadow dance %20 passifve.
  • Warrior

    Warrior aynı warrior, çok büyük değişikliklere gidilmemiş sınıfta. Legion için hedeflenen değişikliklerden biri etkili şekilde talent kullanımı olmuş, özellikle Arms ve Fury için. Aşağıdaki core yetenekler yavan görünüyorsa bunun sebebiy hem Arms hem Fury için 5 sıra Core talent olmasından kaynaklı, bu talentlar ana rotasyona giren speller; proc'lar, pasif'ler ve cooldown'lardan oluşuyor. Bu yeni talentların yanında, eski Overpower, Heroic Strike, Opportunity Strikes, Avatar, Dragon Roar ve Storm Bolt'u da bulmak mümkün olacak.

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Arms

    Arms için Legion'da tercih edilen Talent'lara göre değişebilecek oynayış stilleri öngörülüyor. Arms'ın yeni Mastery'si Colossal Might, Colossus Smash'ın etkisini artırıyor. Arms Warrior'ın rage üretimi oto ataklardan geliyor.

    Spellere bakalım;

    - Mortal Strike : 20 Rage kullanıyor, instant. 6 sn. cooldown'ı var. Bildiğimiz MS.

    - Slam : 15 Rage kullanıyor, Instant. Bildiğimzi Slam.

    - Colossus Smash : Instant, 45 sn. cooldown. Yine aynı Colossus Smash.

    - Execute : 10 Rage, Instant. Aynı aynı.

    - Tactician : Pasif. Slam, Whirlwind ve Execute vurduğu her bir hedef için %20 şansla Colossus Smash'in cooldown'ını resetliyor.

    - Mastery: Colossal Might : Colossus Smash'in hasarını %50 artırıyor ve hedefin alacağı ekstra hasar oranını da %50 artırıyor.

    Arms Warrior spesifik talent;

    - Titanic Might : Pasif. Colossus Smash'in süresini %200 artırır fakat etkisini yarıya indirir.

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Fury

    Oynanış şeklinde yapılan değişikliklerle, daha seri Rage kazanımı ve bu kazancı Rampage ile hasara çevirme yoluna gidilmiş. Enrage artık daha güçlü, atak hızını ikiye katlıyor(dolayısı ile Rage kazanımını, çünkü kazanımın çoğu yine oto ataklardan olacak) ve Mastery de buna bağlanmış. Arms gibi, Fury de seçtiği talentlara göre değişik oyun stillerine sahip olabilecek.

    Spellere bakalım;

    - Bloodthirst : Instant, 4.5 sn. cooldown. 10 Rage kazandırıyor, %5 Hp restore ediyor. Bloodthirst ekstra %40 crit şansına sahip.

    - Enrage : Pasif. Bloodthirst critleri veya Berserker Rage kullanımı warriorı Enrage'i aktive ediyor. Atak hızı %100, hasar alımı %30 artıyor 6 sn. boyunca.

    - Raging Blow : 10 Rage kullanıyor, Instant. İki silahla birden fiziksel hasar veriyor. Sadece Enrage'ken kullanılabiliyor.

    - Rampage : 50 Rage kullanıyor, Instant. 2 sn. içinde 5 kez yüksek fiziksel hasar veriyor. Rampage hasarı Enrage'deymiş gibi yapıyor.

    - Execute : 30 Rage kullanıyor Instant. Stadart Execute.

    - Mastery: Unshackled Fury : Enrage durumdayken yapılan hasarı %28 artırıyor.

    Fury Warrior spesifik talent;

    - Frenzy : 15 Rage kullanıyor, Instant. orta ayar fiziksel hasar yaparken, Haste 10 sn.'liğine %5 artıyor. 5 kez stacklenebiliyor.

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Protection

    Mekaniklerde güzel bir ayarlamaya gidilmiş. Shield Block ve Shield Barrier genelde kritik tercih pozisyonu yaratmaları sebebiyler Shield Barrier kaldırılıp, yerine Ignore Pain gelmiş. Ignore Pain yüksek oranda hasar azaltıyor ve birincil Rage harcanacak skill durumuna gelmiş. Shield Block ile rakip olamıyor ve ekstra tercih olarak rotasyondaki yerini alıyor. Protection Warrior'lar artık Rage'in büyük bölümünü aldığı hasarlardan kazanıyor. Bu Ignore Pain mekaniğiyle uyumlu, özellikle çok fazla hasar alırken ya da çok fazla Rage'e sahipken.

    Spellere bakalım;

    Ofansif;

    - Devastate : Instant, fiziksel hasar verir. Devastate %30 şansla Shield Slam cooldown'ını resetler.

    - Revenge : Instant, 9 sn. cooldown'ı var. Önündeki tüm düşmanlara vuruyor. 4 Rage kazandırıyor. Başarılı dodge ve parry, Revenge cooldown'ını resetliyor(3 sn.'de bir kez gerçekleşebiliyor.)

    - Deep Wounds : Pasif. Devastate ve Revenge hedefin kanamasına sebep oluyor, 15 sn.'lik DoT. Hedefin canı fullenirse DoT gidiyor.

    - Thunder Clap : Instant, 6 sn. cooldown, 8 yard içindeki moblara vuruyor, hareket hızlarını 10 sn. %50 azaltıyor.

    - Shield Slam : Instant, 9 sn. cooldown. 6 Rage kazandırır. Fiziksel hasar verir.

    - Heroic Strike : 30 Rage kullanır, Instant. Fiziksel hasar verir. Global cooldown dışında kullanılabilir.

    Defansif

    - Shield Block : 10 Rage kullanıyor, 2 charge'ı, 12 sn. recharge süresi var. 6 sn. boyunca gelen melee atakları bloklar, crit. blok olabilir. Shield Block aktifken, Shield Slam %30 daha fazla hasar verir.

    - Ignore Pain : 40 Rage kullanıyor, Instant. Bir sonraki atakla gelecek hasarın %90'ını azaltır(maksimum hp ile bağıntılı).

    - Spell Reflection : Instant, 25 sn. cooldown'ı var. 5 sn. içinde gelecek olan ilk spell'i reflect eder, alınan magic hasarı %30 azaltır.

    - Mastery: Critical Block : Block şansını %10, Critical Block şansını %30 artırıyor, ayrıca Attack Power'ı %20 artırıyor.

    Protection Warrior spesifik talent;

    - Shield Discipline : Pasif. Shield Slam, Shield Block'un süresini 2 sn. uzatır. Shield Block, Shield Slam'in hasarını ekstra %30 artırır.

    Monk ve Druid gece gelecek olan sınıflar. Rogue yarına artık :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrecanonline -- 12 Kasım 2015; 14:01:06 >




  • Monk

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Brewmaster

    Şu an için Brewmaster prototipine pek uymuyor. Düşmanların zayıflıklarını gören, Stagger olmadan yüksek hasar alan savaş ustaları olmak yerine, yüksek Absorb Shield'lerine ve kendilerini healleme yeteneklerine önem verildi. Yeni yaklaşımda, güçlü, içerikli yönleri ele alınmış. Chi'nin resource olarak kullanılması kaldırılmış, bunun yerine Brew yeteneklerinin Charge'ı şekline dönüşmüş; diğer yeteneklerle etkileşen bir oyun stiline girilmiş.

    Spellere bakalım;

    Defansif

    - Ironskin Brew : Instant, 3 Charge'ı var, 20 sn. recharge süresi. Stagger miktarını 6 sn.'liğine %60 artırıyor. Purifying Brew ile Charge'ları paylaşıyorlar.

    - Purifying Brew : Instant, 3 Charge'ı var, 20 sn. recharge süresi. Stagger'ı siliyor. Charge'ları Ironskin Brew ile paylaşıyorlar.

    - Gift of the Ox : Pasif. Her hasar aldığında sadece Brewmaster Monk'a görünen bir Healing Sphere summonlama şansı var, Bu Sphere'in üstünden geçerse maksimum Hp'nin %25'i kadar heal alıyor. Brewmaster'ı canı düşük olduğunda Healing SPhere summonlanma ihtimali artıyor.

    - Mastery: Elusive Brawler : Her melee atak aldığında %20 dodge kazanıyor, bir atak dodge'layana kadar bu buff kalıyor. Ayrıca Attack Power'ı %20 artırıyor.

    Ofansif

    - Keg Smash : 40 Enerji kullanıyor, 15 yard range'i var, Instant ve 8 sn. cooldown. Hedeflenen bölgede 8 yard içindeki düşmanlara hasar verip, hareket hızlarını 15 sn. boyunca %50 azaltıyor. Brew'lerin cooldown'larını 4 sn. düşürüyor.

    - Tiger Palm : 50 Enerji kullanıyor, Instant. Küçük hasar yapıp, Brew'lerin kalan cooldown süresini 1 sn. azaltıyor.

    - Blackout Strike : Instant, 3 sn. cooldown'ı var. Orta seviye fiziksel hasar yapıyor, Breath of Fire ile cooldown paylaşıyor.

    - Breath of Fire : Instant, 3 sn. cooldown'ı var. Önündeki düşmanlara küçük fire hasar veriyor. Eğer hedefler Keg Smash ile etkilenmişlerse, 8 sn.'lik Fire DoT uyguluyor. Blackout Kick ile cooldown paylaşıyor.

    Brewmaster Monk spesifik talent;

    - Elusive Dance : Pasif. Purifying Brew ekstra olarak 6 sn. boyunca %15'e kadar Dodge kazandırıyor, miktarı silinen Stagger hasarıyla orantılı.

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Mistweaver
    Mistweaver'lar için bazı core değişikliklere gidilmiş. Monk bazı spelleri kullanmak için birkaç diğer skill'i kullanması gerektiği durumdan kurtarılıp, direkt olarak yeteneklerini kullanabileceği bir pozisyona gelmiş. Buna örnek olarak, Renewing Mist, Uplift için kullanılırken, kendisine özgü bir skill haline getirilmiş. Uplift ise birkaç yeni spell ile replace edilmiş. Bu speller Vivify(okunuşu bile güzel :)) ve Essence Font. Ek olarak yeni pasif Soothing Mist, Mistweaver'lara daha unique bir oyun stili sunacakmış.
    Mistweaver'lar da diğer healerlar gibi Mana kullanımına geçmişler. Birçok durumda oynanışı sınırladığı, çeşitliliğe engel olduğu için Chi gitmiş.

    Spellere bakalım;

    - Mastery: Gust of Mists : Hedef alarak attığınız heallar küçük bir miktarda ekstra heal'a sebep oluyor, Mastery ile artıyor.

    - Soothing Mist : Pasif. Effuse, Enveloping Mist ve Vivify(çok hoş) kullanımı Soothing Mist tetikliyor. Bu spelleri kullandıktan sonra, hedefe mist channel'a devam ediyorsunuz. Başka herhangi bir hareket yapana kadar her 0.5 sn. küçük miktarda heal atıyorsunuz.
    Yapımcı Yorumu:
    Etkili heal mi istiyorsunuz? Herhangi bir heal spell'i kullanın, sonra sabaha kadar bedava heal atın.
    Keskin, çok miktarda, hızlı heal mı istiyorsunuz? Birine heal atın, sonra bir diğerine heal atın siz de.
    Mistweaver'lar için global cooldown kullanmayacağı zamanlar elbette olacak, kime ne lazım ki ? Sizin için Soothing Mist var.

    - Effuse : 40 yard range'i, 1.5 sn. cast süresi var. %1.8 Mana kullanıyor. Hızlı ve etkili.

    - Enveloping Mist : 40 yard range'i, 2 sn. cast süresi var. %6 mana kullanıyor. 6 sn.'lik HoT, süresince hedefin sizden gelen heal alımını %30 artırıyor.

    - Renewing Mist : Instant, 6 sn. cooldown, %3.5 mana kullanıyor. 20 sn.'lik etkili HoT. Eğer Renewing Mist kullandığınız oyuncunun canını doldurursa, 20 yard içindeki yaralı başka bir oyuncuya gidip orada devam ediyor :) Renewing Mist her heallediğinde %4 şansla, bir sonraki Vivify'ın etkisini %50 artırıyor.

    - Essence Font : 40 yard range. Channel spell. %8 mana. 25 yard içindeki 6 hedefi, 3 sn. boyunca her saniye healliyor(Chain heal'a benzemiş). Her healing borusu önce direkt heal atıp, üstüne bir de 8 sn.'lik HoT bırakıyor.

    - Vivify : 40 yard range'i, 1.5 sn. cast süresi var. %5 mana kullanıyor. Hedefi ve en yakınındaki 2 kişiyi healliyor. (ismi kadar olmasa da etkili)

    Mistweaver Monk spesifik talent;

    - Mistwalk : 40 yard range'i, 2 Charge'ı, 20 sn. recharge süresi var. Bir dostunuza koşup, sarılıp, güzel miktarda healliyorsunuz.

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Windwalker

    Brewmaster gibi Windwalker'ın da komplekslikten çıkarma yönünde adımlar atmak istemişler. Yeni Windwalker mastery'si ile tanışın : Combo Strikes! Storm, Earth and Fire'a da ufak ayar verilmiş. Enerji ve Chi kullanımı devam ediyor.

    Spellere bakalım;

    - Mastery: Combo Strikes : Yetenekleriniz bir önce kullandığınızı kullanmamanız şartıyla %25 daha fazla vuruyor. Ne demek bu diye sormayın! Kim 1-2-3-1-2-3-1-2-3'ü daha hızlı yaparsa kazanır.

    - Tiger Palm : Instant, 50 enerji. küçük hasar verip 2 Chi kazandırıyor. Tiger Palm %8 şansla bir sonraki Blackout Kick'in Chi gerekmeksizin kullanılmasını sağlayabiliyor.

    - Blackout Kick : 1 Chi kullanıyor, Instant. Orta seviye fiziksel hasar.

    - Rising Sun Kick : 2 Chi kullanıyor, Instant ve 8 sn. cooldown'a sahip. Çeneye tepik, güçlü hasar verip hedefin aldığı healing miktarını 10 sn.'liğine azaltıyor.

    - Fists of Fury : 3 Chi kullanıyor, Channel spell, 20 sn. cooldown'ı var. 4 sn. boyunca güzel vuruyor ama ikincil hedeflere biraz düşük vuruyor. Hareket halinde kullanılabiliyor.

    - Spinning Crane Kick : 1 Chi, channel spell. 8 yard içindeki düşmanlara 1.5 sn. dönen tekme atıyorsunuz.

    - Storm, Earth, and Fire : 3 Elemental Spirit'e bölünüyorsunuz, 3 veya daha fazla düşmana saldırıda kullanıma uygun. Her spirit normal hasar ya da healin %50'si kadar yapıyor. Earth ve Fire spiritler, Monk'u taklit ederken, Storm Spirit tamamiyle Monk'un kontrolünde. Kapatılana ya da Earth veya Fire Spiritlerden biri öldürülene kadar aktif kalır.
    Yapımcı Yorumu: Artık hedef değiştirip spiritleri yollamaya gerek yok, onlar kendiler kafalarına göre en yakındaki hedefe dalacakmış.

    Windwalker Monk spesifik talent;

    - Hit Combo : Pasif. Her başarılı atak, Combo Strikes'ı tetikliyor ve %1 hasar artırıyor, 10 kez stackleniyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrecanonline -- 12 Kasım 2015; 14:01:50 >




  • Yapımcı ben olsam mana sistemini kaldırırım, saçma bir sistem.
    Low mana ?
    Çok heal attın kanka yeter bu kadar.
    Napıcam ben ?
    Az az atcan dikkatli olcan abanma hemen.
  • asıl sorun healer. öyle bi spec olmaması gerekiyo. benim pvp yapmamı engelleyen tek şey. biri bana can basarken ben kimseyle dövüşemem. hile açmış gibi oluyosun zevk almıyosun. veya birine can basılıyosa niye ona saldırayım direk uzarım ordan.
  • Druid

    Legion'da Balance oynanışını geliştirilip, Guardian yeteneklerini güçlendirip, genel olarak formlar arası geçişleri daha belirgin hale getirme üzerine çalışılmış.
    Farklı durumlarda farklı form kullanımları, ya ihtiyaç olan ancak hepsine sahip olunamayan off-spec'ler ya da formlar arası geçişin istenilen şekilde akıcı olmamasından kaynaklıydı. Bunu düzenlemek açısından, Heart of the Wild talentı bir sıra Affinity talentları ile değiştirilmiş. Bu şekilde her druid kalan 3 spec'ten bir tanesini daha sadece form değiştirerek kullanabilir hale gelecekmiş.
    Affinity'ler 2 avantaj sağlıyor, birincisi sürekli fayda sağlayan pasif bir yetenek(main spec'e de faydası olan); ikinci olarak söz konusu spec'le ilgili birçok önemli yeteneğe de erişim sağlıyor. Seçilecek olan Affinity Druid'in oynanışına büyük etki yaratacak, hangi formda olduğunuzun önemi olmadan.
    Affinity'lerin sağladığı pasif özellikler;

    Balance Affinity : -> Astral Influence : Tüm spell, yetenek ve oto atakların range'ini 5 yard artırıyor.

    Feral Affinity : -> Feline Swiftness : Hareket hızını %15 artırıyor.

    Guardian Affinity : -> Thick Hide: Alınan hasarı %10 azaltır.

    Restoration Affinity : -> Ysera’s Gift: Sık sık druid'i healler, druid'in canı full'se yakındaki birini healler.

    Heart of the Wild'ın aksine, Affinity'ler geçici bufflar değiller. Kombat sırasında ilginç tercihler yapıp uygulanmasına olanak sağlayacak gelişmiş bir off-spec olayı.

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Balance

    Yıllardır Balance Druid'ler belirli bir rotasyonla, daha önceden belirlenmiş spelleri kullanarak, sürekli proc vs. takibi yaparak oynadılar. Legion'da daha rahat bir kombat deneyimi kazandırması açısından, her birinin spesifik amacı olan ve istediği gibi kullandığı yetenekler şekline dönüştürülmüş. Eclipse Bar'ı Astral Power resource'ü ile değiştirilmiş. Balance oynanışı, DoT'ların ayarlanması; Lunar Strike ve Solar Wrath ile Astral Power kazanımı, Starsurge ve Starfall ile Astral Power harcanması şeklinde ilerleyecek.

    Spellere bakalım;

    - Moonfire : 45 yard range, Instant. 18 sn.'lik Arcane DoT. Bear Form'da kullanılabilir.

    - Sunfire : 45 yard range, Instant. 14 sn.'lik Nature DoT. Hedefe ve hedefin 5 yard yakınında bulunanları etkiler.

    - Lunar Strike : 45 yard range, 2.5 sn. cast süresi var. Hedefe güçlü, 5 yard yakınında bulunanlara küçük Arcane hasar verir. 15 Astral Power kazandırır.

    - Solar Wrath : 45 yard range, 1.5 sn. cast süresi var. Nature hasar verir, 9 Astral Power kazandırır.

    - Starsurge : 45 yard range, Instant, 40 Astral Power kullanıyor. Yüksek Astral hasar verir. Lunar ve Solar Empowerments buff'ı verir. Sırasıyla ardından kullanılan Lunar Strike ya da Solar Wrath hasarını %30 artırır. 3 spell'e kadar bu buff birikebilir.

    - Starfall : 45 yard range, Instant, 60 Astral Power kullanıyor. Hedeflenen yerde bulunan düşmanlara 8 sn. boyunca yüksek Astral hasar yapar. Bu alanın içinde bulunan düşmanlar, Moonfire ve Starfire'dan %30 daha fazla hasar alırlar.

    - Mastery: Starlight : Starfall ve Starsurge'ün yaptığı hasarı %30 ayrıca bunların Empowerments hallerinin hasarını ekstra %30 artırır.

    Balance Druid spesifik talent;

    - Blessing of the Ancients : Instant. 2 farklı kazanımı aktive etmek ya da aralarında geçiş yapmaya imkan sağlayan, Blessing of the Ancients özelliği kazandırır.
    Blessing of Elune : Solar Wrath ve Lunar Strike'tan kazanılan Astral Power miktarını %50 artırır.
    Blessing of An'she : Her 2 sn.de 3 Astral Power kazandırır.

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Feral

    Feral'lerin oynayış şekillerinden ziyade, talentlarına yoğunlaşılmış Legion'da. Savage Roar'ın Draenor'da talenta çekilmesi iyi sonuç verdiği için Legion'da bunu geliştirip Savage Roar'a rakip 2 güçlü alternatif talent oluşturulmuş. Her biri farklı oynayış stillini sağlayacak deniyor.

    Spellere bakalım;

    Ofansif

    - Shred : 40 Enerji kullanıyor, Instant. Orta seviye fiziksel hasar verir, 1 combo point kazandırır. Hedefte Bleeding efekt varsa, hasar %20 artar. Stealth pozisyonda Shred'in hasarı %20 artar ve crit şansı ikiye katlanır.

    - Rake : 35 Enerji kullanır, Instant. Ufak bir bleed hasar verir ve 15 sn.'lik Bleed DoT bırakır. Hedefin hareket hızını 12 sn.'liğine %50 azaltır. 1 combo point kazandırır. Stealth pozisyonda Rake hedefi 4 sn. stun eder.

    - Rip : 30 Enerji ve 1 ila 5 Combo Point kullanır, Instant. 24 sn.'lik Bleeding DoT.

    - Ferocious Bite : 25 Enerji ve 1 ila 5 Combo Point kullanır, Instant. Ekstra 25 Enerji'ye kadar kullanarak, yaptığı hasarı %100'e kadar artırması mümkün. Hedefin Hp'si %25'in altındaysa, Ferocious Bite, hedef üzerindeki Rip'in süresini yeniler. Crit şansı Bleed DoT'u olan hedeflere karşı 2 katıdır.

    - Omen of Clarity : Pasif. Oto atakların bir sonraki Cat Form yeteneği kullanımı için gereken Enerji kullanımını sıfırlama şansı var.

    - Primal Fury : Pasif. Combo Point kazandıran yeteneklerinizle Crit vurduğunuz zaman ekstra Combo Point kazanıyorsunuz. DoT'lar sayılmıyor.

    - Mastery: Razor Claws : Cat Form Bleed yeteneklerinin hasarını %60 artırır.

    Feral Druid spesifik talent;

    - Jagged Wounds : Pasif. Rip, Rake ve Thrash normal hasarlarını verir ama %33 daha kısa sürede yapar.

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Guardian

    Guardian Druidler artık Dodge'dan ziyade, Hp; armor üzerine yoğunlaşacak. Buna bağlı olarak da yeteneklere ayar verilmiş, dodge giderken yerine armor, hp, mitigation ve regeneration üzerine yoğunlaşılmış.

    Spellere bakalım;

    - Mangle : Instant, 6 sn. cooldown. Güçlü fiziksel hasar yapar, hedefin hareket hızını 12 sn.'liğine %50 azaltır. Bleed DoT'u olan hedeflere %20 fazla hasar verir. 5 Rage kazandırır.

    - Lacerate : Instant, 3 sn. cooldown. Ufak Bleed hasar ardından, 15 sn.'lik Bleed DoT. 3 kez stacklenebilir. %25 şansla Mangle cooldown'ını resetler.

    - Thrash : Instant, 6 sn. cooldown. 8 yard içindeki tüm düşmanlara vurur, küçük Bleed hasar verir ve hedeflere Lecarate DoT uygular.

    - Moonfire : 40 yard range, Instant. Bildiğin Moonfire, Bear Form'da kullanılabilir.

    Defansif

    - Ironfur : 40 Rage kullanır, Instant. 6 sn.'liğine armoru %100 artırır. Tekrar kullanımı oranı artırır.

    - Mark of Ursol : 40 Rage kullanır, Instant. Alınan magic hasarı 6 sn.'liğine %30 azaltır.

    - Frenzied Regeneration : 10 rage kullanır, 2 charge'ı, 20 sn. recharge süresi var. Son 6 saniyede alınan toplam hasarı 6 sn.'lik HoT şeklinde geri dönüştürür.

    - Mastery: Nature’s Guardian : Maksimum Hp ve heal alımını %40 artırır. Attack Power'ı %20 artırır.

    Guardian Druid spesifik talent;

    - Rend and Tear : Üzerinde Lacerate olan hedefin Druid'e yaptığı hasarı azaltır, Druid'in hedefe yaptığı hasarı da artırır, her stack için %3.

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Restoration

    Resto Druid'ler tam da istenileni verdiği için minimal değişiklikler yapılmış. Mastery değiştirilmesi muhtemel en geniş alanmış.

    Spellere bakalım;

    - Mastery: Harmony : Hedef üzerinde bulunan her bir HoT için, Druid'in hedefe olan heal'ı %10 artıyor.

    - Healing Touch : 40 yard range'i, 2.5 sn. cast süresi var. %2 mana kullanıyor. Bildiğin Healing Touch.

    - Regrowth : 40 yard range'i, 1.5 sn. cast süresi var. %3.7 mana harcıyor. Orta seviye healleyip + 12 sn.'lik HoT bırakıyor. Ekstra %60 crit şansı var.

    - Rejuvenation : 40 yard range, Instant, %1.9 mana kullanıyor. Bildiğin 15 sn.'lik ReJu HoT.

    - Lifebloom : 40 yard range, Instant, %2 mana kullanıyor. Bildiğin Lifebloom.

    - Efflorescence : 40 yard range, Instant, %4.3 mana. Bildiğin Efflorescence.

    - Swiftmend : 40 yard range, Instant, %1.6 mana kullanıyor, 30 sn. cooldown'ı var.

    - Wild Growth : 40 yard range'i, 1.5 sn. cast süresi, 10 sn. cooldown'ı var. %7.5 mana harcıyor. 30 yard içindeki 6 oyuncuya 7 sn.'lik HoT atıyor.

    - Living Seed : Pasif. Swiftmend, Regrowth ve Healing Touch critleri hedefe Living Seed buff'ı verir. Bir sonra alınan hasarda, crit heal'in %50'si kadar heallenir.

    - Omen of Clarity : Pasif. Lifebloom her heallediğinde %4 şansla Clearcasting aktive ediyor. Bir sonraki Regrowth'u beleşe getiriyor.

    Resto Druid spesifik talent;

    - Flourish : Instant, 1 dk. cooldown. 60 yard içinde tüm hedeflerde bulunan HoT'ları 10 sn.'liğine uzatır.


    Bu da bitti, Rogue da ilerleyen saatlerde gelebilir sanıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrecanonline -- 12 Kasım 2015; 13:51:14 >




  • Rogue

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Assassination

    Rogue'lar için Assassination'dan daha fazla kendini özetleyen bir talent ağacı yok. Şimdiki haliyle memnun olduklarını söyleyen yapımcılar, bunu ileri düzeye taşıyorlarmış. Legion'la birlikte Assassination, Poison ve Bleed etkilerine sahip tek Rogue spec'i olacak. Yapılacak hasarın büyük bölümü zamanla gerçekleşecek. Poison ve Bleed kombinasyonu üzerinden tetiklenen Venomous Wounds bu oyun şeklini vurguluyor. Mutilate şu an efektif, ancak Seal Fate'in biraz ayara ihtiyacı vardı, artık hem main hem offhand Mutilate ile tetikleniyor.

    Spellere bakalım;

    - Garrote : 45 Enerji kullanıyor, Instant, 15 sn. cooldown'ı var. 18 sn.'lik güçlü DoT, 1 combo point kazandırıyor. Stealth'ken kullanılınca hedefi 3 sn. silence ediyor.

    - Mutilate : 55 Enerji kullanıyor, Instant. 2 silahla birden yüksek fiziksel hasar veriyor. 2 combo point kazandırıyor.

    - Envenom : 35 Enerji ve 1 ila 5 combo point kullnıyor, Instant. Nature hasar veriyor ve hedefin poison'dan etkilenme şansını %30 artırıyor. Hasar ve süre, kullanılan combo point sayısına göre değişiyor.

    - Rupture : 25 Enerji ve 1 ila 5 combo point kullanıyor, Instant. Bleeding DoT. Süresi harcanan combo point'e göre değişiyor.

    - Seal Fate : Pasif. Combo point kazandıran yetenekler crit vurduğunda ekstra combo point kazandırıyor.

    - Venomous Wounds : Pasif. Hedefin üzerinde Poison etkisi varken her Bleed hasarı Rogue'a 10 Enerji kazandırır.

    - Mastery: Potent Poisons : Poison hasarını %70 artırıyor.

    Assassination Rogue spesifik talent;

    - Elaborate Planning : Pasif. Combo point harcayan skiller 4 sn.'liğine %20 hasar artıran buff kazandırır.


    Combat

    GİTTİ!

    Yok, tamamen gitmedi. Combat'ın oyun stili ve Rogue'un özüne olan eksikliği sebebiyle ayar çekilmiş ve yeni ortaya çıkan Rogue, Outlaw olmuş.

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Outlaw

    Rogue 'Swordmaster' fantazisini gerçekleştirebilmek için Outlaw Rogue ortaya çıkmış. Birçok yeni ve yenilenmiş yetenekle, Saber Slash ve Pistol Shot gibi, geliyor. Stealth'e de, tek açılış yeteneği olarak Ambush kalmış. Stealth hala bir parçaları ancak Outlaw'lar daha ziyade dişe diş dövüşme taraftarı. Combat'tan kalan yetenekleri de var elbet, Adrenaline Rush ve Blade Flurry gibi.

    Spellere bakalım;

    - Saber Slash : 50 Enerji kullanıyor, Instant. Fiziksel hasar verip 1 combo point kazandırıyor. Saber Slash %35 şansla, ekstra bir vuruş daha yapıp; ekstra bir combo point kazandırıp, bir sonraki Pistol Shot'ı beleş hale getirebiliyor.

    - Pistol Shot : 40 Enerji kullanıyor, 20 yard range'i var, Instant. Silahı çekip hızlıca bir atış yapıyor :) Fiziksel hasar verip, hedefin hareket hızını 6 sn.'liğine %50 azaltıyor. 1 combo point kazandırıyor.

    - Slice and Dice : 25 Enerji kullanıyor, Instant. Bildiğin Slice and Dice. Harcadığı Combo Point'e göre atak hızını artırıyor.

    - Run Through : 35 Enerji, 1 ila 5 combo point kullanıyor. 8 yard range'i var. Instant. Kullandığı Combo point'e göre hasar veriyor.

    - Combat Potency : Pasif. Off-hand vuruşlarınız 15 Enerji kazandırma şansı var. Yavaş silahlar daha yüksek şansa sahip.

    - Ruthlessness : Pasif. Combo Point harcayan yetenekler %20 şansla, harcadığı her bir combo point için combo point kazandırabiliyor.

    - Mastery: Main Gauche : Main-hand ataklar %44 şansla, küçük fiziksel hasar veren bir off-hand atak tetikliyor.

    Outlaw Rogue spesifik talent;

    - Quick Draw : Pasif. Saber Slash proc'uyla beleşe gelen Pistol Shot; 1 combo point kazandırıyor ve %50 daha fazla vuruyor.

    World of Warcraft : Legion [Ana Konu]


    Subtlety

    Stealth oyunun masterları olan Subtlety Rogue'ların oyun stilini, Stealth'in kullanımını daha ileri aşamaya taşıyıp, bu özelliklerini ana kombat mekaniği haline getirdik. Yeni Shadow Dance, Subtlety'nin rotasyonal olarak stealth'e girip çıkması şekline dönüşmüş. Shadowstrike stealth formdayken olağanüstü hareketlilik sağlıyor. Son olarak, yeni yetenek Nightblade, Shadow DoT uyguluyor.

    Spellere bakalım;

    - Shadowstrike : 40 Enerji kullanıyor, 30 yard range'i var. Instant, Stealth gerektiriyor. Hedefin arkasında belirip güçlü fiziksel hasar veriyor. 2 combo point kazandırıyor.

    - Backstab : 35 Enerji kullanıyor, Instant. orta seviye fiziksel hasar yapıyor. Rogue hedefin arkasındaysa hasar %30 artıyor. 1 combo point kazandırıyor.

    - Nightblade : 25 Enerji ve 1 ila 5 combo point kullanıyor, Instant. Shadow DoT uyguluyor ve hedefin hareket hızını %50 azaltıyor. Hasar ve süre kullanılan combo point sayısına göre değişiyor.

    - Eviscerate : 35 Enerji ve 1 ila 5 combo point kullanıyor, Instant. Barsakları deşip, kullanılan combo point sayısına göre hasar verir.

    - Shadow Dance : Pasif. Combo Point kullanan, bitirme vuruşları kullanılan her bir combo point için %20 şansla Stealth'i aktive eder. 3 sn. boyunca hasar alınırsa ya da oto atak yapılırsa bile Stealth bozulmuyor. Shadow Dance procladığında gölgeniz bu süreçte sizmişsiniz gibi düşmanı şaşırtır :P
    Yapımcı Yorumu: Bu PvP'de biraz farklı olacak, Stealth gerektiren yeteneklerin kullanımına izin verecek ama ortadan kaybolmayacaksınız :D

    - Shadow Techniques : Pasif. Oto atakların combo point kazandırma şansı var.

    - Mastery: Executioner : Bitirici vuruşların hasarını %55 artırıyor.

    Subtlety Rogue spesifik talent;

    - Relentless Strikes : Pasif. Stealth forma geçtiğinizde ekstra 40 Enerji kazanıyorsunuz.

    Rogue'un yayınlanmasıyla birlikte Legion sınıf tanıtımları sona erdi. Yayında ve yapımda emeği geçen.. Betada görüşürüz artık.




  • Bütün Sınıfların ön bakışları ilk mesaja eklenmiştir.


    emrecanonline@ Teşekkür ederim ön bakışlar için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mczaga -- 12 Kasım 2015; 17:12:22 >
  • Ellerine sağlık yararlı bir konu oldu sayende.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrecanonline kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler emeğin için.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • subtlety gibi bir specte cooldown ı pasif yapmaları hoş olmadı
  • Merhaba, @emrecanonline ellerinize sağlık, çok faydalı bir çalışma olmuş.
    Blizzard'ın en başarılı olduğu alanlardan biri de hiç şüphesiz 'cinematic'lerdir; Legion Cinematic Trailer -ki bunun bir serinin ilki olduğunu düşünüyorum- Kral Varian'ın gözünden yansıtılmış ve dikkat edilirse gemilerde mürettebat yok, karaya çıkanlar da keza liderler yalnızca; yani demem o ki bu yalnızca bir giriş olmalı. Legion'un istilası sonrasında Anduin'le devam edecek asıl cinematic daha "zengin" içerikli olacaktır kanımca...
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.