Şimdi Ara

Windows 7 64 bit MSN donma sorunu yaşayanlara kesin çözüm !!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
2.622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • uzun süredir yaşanan bu soruna bi çözüm buldum.
    windowslivehelp.com'dan ALINTIDIR


    Windows Live uygulamaları (mesela Messenger, Mail, Sync, Fotoğraf Galerisi) çalıştırdığınız zaman, uygulama randımanlı çalışsa bile Windows Live Başlangıç Deneyimi için bir kilit diyaloğu çıkar. Windows Live Başlangıç Deneyimi, tüm Windows Live Müşteri Uygulamaları (Messenger, Mail, Mesh, Fotoğraf Galerisi, Movie Maker, Yazıcı ve Aile güvenliği) için ortak bileşendir. Herhangi bir Windows Live Temel Parçalarını kurup ilk defa aktive ettiğiniz zaman bu bileşen çalışır.

    Bu sorunu gidermek için aşağıdaki adımları izleyiniz:
    (Not: Bu geçici çözüm sadece Windows Live Temel Parçaları 2011 kullanıcıları herhangi bir Windows Live uygulamasını açtıkları zaman kilitlenme diyaloğu alıyorlarsa onlar için geçerlidir.)

    Lütfen aşağıdaki adımları izleyiniz:

    Uyarı! Eğer siz Kayıt Defteri Düzenleyicisini doğru kullanmıyorsanız, ciddi problemlerle karşılaşmanız muhtemeldir ve İşletim Sistemini tekrar kurmanız talep edilebilir. Microsoft Kayıt Defteri Düzenleyicisini yanlış kullanmaktan kaynaklan problemler için garanti veremez. Herhangi bir riske karşı Kayıt Defteri Düzenleyicisi kullanın. Kayıt Defterinde değişiklikler yapmadan önce eski bilgilerinizi yedeklediğinizden ve bir problem oluştuğunda kaydınızı nasıl saklayacağınızdan emin olun.

    Kayıt Defteri Yedekleme Dosyaları:

    Kayıt Defteri Düzenleyicisini açınız:

    1. Başlat ‘ı tıklayınız, Başlat Arama kutusuna regedit yazınız ve klavyenizdeki Enter tuşuna basınız.

    2. Eğer Bilgisayarınızdaki aşağıdaki programlarda değişiklik yapmak istiyormusunuz? mesajı yazılı diyalog kutusu açılıyorsa lütfen Evet seçiniz.

    3. Kayıt Defteri Düzenleyicisi penceresinde Dosya kutusuna tıklayınız ve Vermek… seçiniz.

    4. Dosyayı masaüstüne veya istediğiniz herhangi bir yere kaydediniz. Dosyanın yedekleme dosyası halinde varsayılan uzantısı extension (*.reg) şeklinde olacaktır.

    5. Kayıt Defterini yeniden depolamak için Kayıt Defteri Düzenleyicisi penceresindeki Dosya tıklayınız ve Almak… seçiniz.

    6. Göz atınız ve extension .reg ile biten dosyayı arayınız and Aç tıklayınız.

    Sorunu çözmek için Kayıt Defteri’ni geliştirme:

    Kayıt Defteri Düzenleyicisini açınız:

    1. Başlat ‘ı tıklayınız, Başlat Arama kutusuna regedit yazınız ve klavyenizdeki Enter tuşuna basınız.

    2. HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows Live\Common

    altında bulunan her bir öğedeki + işaretine tıklayınız

    3. Panelin sağ tarafında bulunan FREDate çift tıklayınız

    4. Data değerini de,ae,b0,d0,3a,8b,cb,01 olarak değiştiriniz ve Tamam’ı tıklayınız

    5. Kayıt Defteri Düzenleyicisini kapatınız ve bilgisayarınızı tekrar başlatınız.

    6. Windows Live Uygulamalarını çalıştırınız.




    Kaynak:http://windowslivehelp.com/solution.aspx?solutionid=0db14477-e204-4d23-b246-af7aec53b626







  • Varmı deneyen arkadaslar,Ayarları yapınca Donma sorunu çozuluyormu?
  • aynı sorun bendede mevcut bu son surumu yükledim güncellemeler tamam ama acılıyor öylece donup kalıyor tık yok görev yöneticisinden baktıgımda yanıt vermiyor yazıyor ve aradım taradım çözüm bulamadım.Arkadasın önerisini bir deneyecem bakalım olacakmı.win7 64 bit home premium
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chester57

    uzun süredir yaşanan bu soruna bi çözüm buldum.
    windowslivehelp.com'dan ALINTIDIR


    Windows Live uygulamaları (mesela Messenger, Mail, Sync, Fotoğraf Galerisi) çalıştırdığınız zaman, uygulama randımanlı çalışsa bile Windows Live Başlangıç Deneyimi için bir kilit diyaloğu çıkar. Windows Live Başlangıç Deneyimi, tüm Windows Live Müşteri Uygulamaları (Messenger, Mail, Mesh, Fotoğraf Galerisi, Movie Maker, Yazıcı ve Aile güvenliği) için ortak bileşendir. Herhangi bir Windows Live Temel Parçalarını kurup ilk defa aktive ettiğiniz zaman bu bileşen çalışır.

    Bu sorunu gidermek için aşağıdaki adımları izleyiniz:
    (Not: Bu geçici çözüm sadece Windows Live Temel Parçaları 2011 kullanıcıları herhangi bir Windows Live uygulamasını açtıkları zaman kilitlenme diyaloğu alıyorlarsa onlar için geçerlidir.)

    Lütfen aşağıdaki adımları izleyiniz:

    Uyarı! Eğer siz Kayıt Defteri Düzenleyicisini doğru kullanmıyorsanız, ciddi problemlerle karşılaşmanız muhtemeldir ve İşletim Sistemini tekrar kurmanız talep edilebilir. Microsoft Kayıt Defteri Düzenleyicisini yanlış kullanmaktan kaynaklan problemler için garanti veremez. Herhangi bir riske karşı Kayıt Defteri Düzenleyicisi kullanın. Kayıt Defterinde değişiklikler yapmadan önce eski bilgilerinizi yedeklediğinizden ve bir problem oluştuğunda kaydınızı nasıl saklayacağınızdan emin olun.

    Kayıt Defteri Yedekleme Dosyaları:

    Kayıt Defteri Düzenleyicisini açınız:

    1. Başlat ‘ı tıklayınız, Başlat Arama kutusuna regedit yazınız ve klavyenizdeki Enter tuşuna basınız.

    2. Eğer Bilgisayarınızdaki aşağıdaki programlarda değişiklik yapmak istiyormusunuz? mesajı yazılı diyalog kutusu açılıyorsa lütfen Evet seçiniz.

    3. Kayıt Defteri Düzenleyicisi penceresinde Dosya kutusuna tıklayınız ve Vermek… seçiniz.

    4. Dosyayı masaüstüne veya istediğiniz herhangi bir yere kaydediniz. Dosyanın yedekleme dosyası halinde varsayılan uzantısı extension (*.reg) şeklinde olacaktır.

    5. Kayıt Defterini yeniden depolamak için Kayıt Defteri Düzenleyicisi penceresindeki Dosya tıklayınız ve Almak… seçiniz.

    6. Göz atınız ve extension .reg ile biten dosyayı arayınız and Aç tıklayınız.

    Sorunu çözmek için Kayıt Defteri’ni geliştirme:

    Kayıt Defteri Düzenleyicisini açınız:

    1. Başlat ‘ı tıklayınız, Başlat Arama kutusuna regedit yazınız ve klavyenizdeki Enter tuşuna basınız.

    2. HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows Live\Common

    altında bulunan her bir öğedeki + işaretine tıklayınız

    3. Panelin sağ tarafında bulunan FREDate çift tıklayınız

    4. Data değerini de,ae,b0,d0,3a,8b,cb,01 olarak değiştiriniz ve Tamam’ı tıklayınız

    5. Kayıt Defteri Düzenleyicisini kapatınız ve bilgisayarınızı tekrar başlatınız.

    6. Windows Live Uygulamalarını çalıştırınız.




    Kaynak:http://windowslivehelp.com/solution.aspx?solutionid=0db14477-e204-4d23-b246-af7aec53b626

    denedim ama yok olmuyor sorun devam ediyor.eski sürümü tam mb olarak bulabileceğimiz bir site yokmu sorunsuz olan.bu nedir böyle yaa masaüstünde böyle bir sorunumuz yok ama notebook a gelince çile.




  • konuyu hortlatmış gibi oldum ama cevap yazayım, aynı sorundan muzdarip olan olursa belki faydası olur. aynı sorun bende vardı. messenger yada windows live mail'i açıyodum, hiç birine dokunamıyodum. masaüstünde resim gibi kalıyolardı. bikaç kere yükleyip sildim sorun düzelmedi. tüm windows güncelleştirmelerini aldım, net framework filan güncelledim bi türlü geçmedi. en son hiç alakasız şekilde wl mail açıkken masaüstüne sağ tıklayıp kişiselleştir kısmına girdim. temam aero yani saydam cam destekli bi temaydı. sonra normal saydam camı kapatan bi tema seçtim, windows basic teması gibi. ardından wl mail de msn de çalışmaya başladı. saydam camı tekrar etkinleştirdim bu sefer sorun yoktu ortada. işletim sistemim win7 ultimate 64 bit. sorunu olan arkadaşlar varsa bende böyle çözüldü. siz de bi deneyin.

    düzenleme/ekleme: bir süre sonra bu da patladı. hala sorun devam ediyo.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huseyinv26 -- 1 Mayıs 2012; 21:25:10 >




  • Windows 7 Home bende de var klasik tema kullanıyorum sorunla karsı karsıyayım, windows temal parçaçıkları kurdum 2011 diye microsoftun sitesinden ama program ekle kaldıra baktığımda farklı farklı dıllerde setup bilgileri yer aldıgını gördum komple sıldım. hotmail.com üzerinden kullanıyorum.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.