|
Uzun süredir Windows 10 işletim sisteminde tarayıcı olarak Chrome kullanıyorum ve çok memnunum. Üzerimde tarayıcımı Edge ile değiştirme konusunda Microsoftun sürekli baskısını hissediyorum. Hemen her update sonrası "tarayıcınızı Microsoft tarafından önerilen tarayıcı (Edge) ile değiştirin" mesajı geliyor. Ayrıca her fırsatta Edge kullanın, "yer imlerini Chrome'dan yüklememizi istermisin?" diye sorular geliyor. Bu baskı artık bir mobbinge dönüştü. Ben Chrome kullanmaya devam ediyorum. Sizlerden de bu konuda rahatsızlığı olan var mı? Bu uyarıları engellemenin bir çaresi var mı? |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt






