Şimdi Ara

w210 düşünüyorum İyi Bir yıldız mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
1
Favori
12.922
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sevgili arkadaşlar
    w210 elegance kompressor düşünüyorum max model 1998 olabilir .Sizce motor hacmi ne olmalıdır hangi modelini tercih etmek lazım 200,240,320 ? gibi herkes yakıtından şikayetçi gibi otomatik mi manuel mi olmalı tüplü mü tüpsüz mü alınmalı ? Renk olarak bi tercihim yok ,gerçi her rengi güzel . Bilenlere bi soralım dedik .şimdiden teşekkürler



  • Mercedese bindiğinizi hissetmek istiyorsanız e320 alın. E320 hakkında sorularınızı yanıtlayabilirim bu arada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kellesh


    tüpsüz ocağına incir ağacı diker o araba.
    Bulabilirsen kesinlikle manuel al.
    Mercedesin kelimenin tam anlamıyla efsanesidir.
    Tank gibi arabadır deyim yerindeyse.
    200 kompressor modeli en ideali.
    Önemli olan temizini bakımlısını bulmak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LiveForSpeed

    Mercedese bindiğinizi hissetmek istiyorsanız e320 alın. E320 hakkında sorularınızı yanıtlayabilirim bu arada.

    Tabiki ilk olarak yakıt beygir ve tork değerlerini soracağım ayrıca e 320 ye tüp taktırsak uyar mı kompressor ve elegance olması şartıyla . Kompressorlerde tüp problemi oluyor diyorlar doğrumudur ayrıca e320 kaç silindir nasıl bi motor? motor hacmi ne kadar ?
  • Kompressor olanlarda 2 litre 186hp'lik motor var. E320 ise 3.2 V6 218hp olması lazım. 136'lık E200'lerin manuel olanını bulursunuz ama Kompressor ve E320'lerde bulamazsınız. Zaten bu arabalardaki motor ve şanzımanlar ömürlük resmen. Otomatikten yana süpheniz olmasın pek. Bendeki benzinli 2000 model 186'lık E200 K'nın 60krş civarı bir benzin tüketimi var. Sürüşe göre bunun altında veya üstünde tüketimler de elde edebiliyorum ama genel tüketimim bu şekilde. Bu modellerin tamamına tüp takılıyor. Gerçi konuştuğum ustalar tüp takıldıktan sonra aracın eskisi gibi olmadığını söylüyorlar ama kendim LPG'li kullanmadığım için bu konuda kesin bir şey söyleyemiyorum.

    Eğer çok performans takıntınız yoksa 136'lık düz vites E200 alıp güzel bir LPG kiti ile uzun yıllar sorunsuz binersiniz. Yakıt olarak biraz daha makul olabilir bu seçenek.
  • Mercedes E serisinden başlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeremy Klakson -- 7 Ekim 2012; 18:18:44 >
  • Ben olsam makyajlı kompressör E200 alırdım, avantgarde. Gerçek bir efsane
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kellesh

    quote:

    Orijinalden alıntı: LiveForSpeed

    Mercedese bindiğinizi hissetmek istiyorsanız e320 alın. E320 hakkında sorularınızı yanıtlayabilirim bu arada.

    Tabiki ilk olarak yakıt beygir ve tork değerlerini soracağım ayrıca e 320 ye tüp taktırsak uyar mı kompressor ve elegance olması şartıyla . Kompressorlerde tüp problemi oluyor diyorlar doğrumudur ayrıca e320 kaç silindir nasıl bi motor? motor hacmi ne kadar ?

    E320 ve E240 larda kompressor yok. Çünkü gerek yok kompresör gibi bir aşırı besleme ünitesine.

    V6 motor olanlar daha sessiz oluyor ayrıca.

    Kompresörlü olanlarda kaliteli lpg kiti takılıysa sorun yaşayacağınızı sanmıyorum.


    E320 224 Beygir 310 Tork Şehir İçi 15.4L Şehir dışı 7.5 V6 motor 3.2L Motor hacmi 0-100 7.7 saniye

    E240 170 Beygir 225 Tork Şehir İçi 14.8 Şehir dışı 7.6 V6 motor 2.6L motor hacmi 0-100 9.6 saniye

    E200K 186 Beygir 280 Tork Şehir İçi 14 Şehir dışı 7.9 Sıralı 4 silindir 2L motor hacmi 0-100 8.9 saniye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LiveForSpeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: kellesh

    quote:

    Orijinalden alıntı: LiveForSpeed

    Mercedese bindiğinizi hissetmek istiyorsanız e320 alın. E320 hakkında sorularınızı yanıtlayabilirim bu arada.

    Tabiki ilk olarak yakıt beygir ve tork değerlerini soracağım ayrıca e 320 ye tüp taktırsak uyar mı kompressor ve elegance olması şartıyla . Kompressorlerde tüp problemi oluyor diyorlar doğrumudur ayrıca e320 kaç silindir nasıl bi motor? motor hacmi ne kadar ?

    E320 ve E240 larda kompressor yok. Çünkü gerek yok kompresör gibi bir aşırı besleme ünitesine.

    V6 motor olanlar daha sessiz oluyor ayrıca.

    Kompresörlü olanlarda kaliteli lpg kiti takılıysa sorun yaşayacağınızı sanmıyorum.


    E320 224 Beygir 310 Tork Şehir İçi 15.4L Şehir dışı 7.5 V6 motor 3.2L Motor hacmi 0-100 7.7 saniye

    E240 170 Beygir 225 Tork Şehir İçi 14.8 Şehir dışı 7.6 V6 motor 2.6L motor hacmi 0-100 9.6 saniye

    E200K 186 Beygir 280 Tork Şehir İçi 14 Şehir dışı 7.9 Sıralı 4 silindir 2L motor hacmi 0-100 8.9 saniye




    v6 lar boxör motor mü ve ayrıca da elegance tercihim avantgarde mı olmalıydı yoksa? Çok performans düşkünü değilim ama önce ki araçlarımı sayayım 1.7 1990 lada 4x4 niva ;1.9 tdı 130 hp 2001 passat ; 2006 1.4 lpg albea; 110D 1999 vito; 2008 1.4 tdci fiesta albea hariç hepsi atak araçlardı motordaki canavarı hissedersin . ama şu var ki yeri gelip 90la gitmeyi de severim 180lede gittiğim zamanlar olur . AMa herşeyden önce yıldızlı bi konfor.eğerki 136lık e200 flan kompressörsüz bi mercedes alırsam mesela e320ler daha bi ucauz ve şehir içinde 1 ltlik fazla yakıtda bana koymaz. ama performansa da çok ihtiyaç duymam hatta fabrika değerlerinin altına düşürdüğüm araç çoktur passatla tdı uzun yolda 1.9 motorla 3,6 lt gördüm 6 ileri olmasıydı . şmdi bu sakin kullanımla küçük motor mu alayım(performansa önem vermediğim için) yoksa büyük motor alayım sakin kullanımda E200 e yakınlaşır satmakta problem olmaz vergisi flan da çok yüksek değildir mi nedir işte onları da bi söyleyiverseniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    Kompressor olanlarda 2 litre 186hp'lik motor var. E320 ise 3.2 V6 218hp olması lazım. 136'lık E200'lerin manuel olanını bulursunuz ama Kompressor ve E320'lerde bulamazsınız. Zaten bu arabalardaki motor ve şanzımanlar ömürlük resmen. Otomatikten yana süpheniz olmasın pek. Bendeki benzinli 2000 model 186'lık E200 K'nın 60krş civarı bir benzin tüketimi var. Sürüşe göre bunun altında veya üstünde tüketimler de elde edebiliyorum ama genel tüketimim bu şekilde. Bu modellerin tamamına tüp takılıyor. Gerçi konuştuğum ustalar tüp takıldıktan sonra aracın eskisi gibi olmadığını söylüyorlar ama kendim LPG'li kullanmadığım için bu konuda kesin bir şey söyleyemiyorum.

    Eğer çok performans takıntınız yoksa 136'lık düz vites E200 alıp güzel bir LPG kiti ile uzun yıllar sorunsuz binersiniz. Yakıt olarak biraz daha makul olabilir bu seçenek.

    Otomatik düşünüyorum bi de hangi lpgler tercih edilmeli . Performans kompresör olmayanlarda acaba çok mu düşük. Araçlarda turbo olmaması bence büyük avantaj.Şehir içinde flan ne yaktığını önemsemem uzun yol önemlidir ama arabada rahat ve istediğim hızda gitsin isterim tercihim büyük motor mu yoksa küçük motor mu olmalı?




  • Makyajlı E200 Avantgarde kompressor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kellesh

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    Kompressor olanlarda 2 litre 186hp'lik motor var. E320 ise 3.2 V6 218hp olması lazım. 136'lık E200'lerin manuel olanını bulursunuz ama Kompressor ve E320'lerde bulamazsınız. Zaten bu arabalardaki motor ve şanzımanlar ömürlük resmen. Otomatikten yana süpheniz olmasın pek. Bendeki benzinli 2000 model 186'lık E200 K'nın 60krş civarı bir benzin tüketimi var. Sürüşe göre bunun altında veya üstünde tüketimler de elde edebiliyorum ama genel tüketimim bu şekilde. Bu modellerin tamamına tüp takılıyor. Gerçi konuştuğum ustalar tüp takıldıktan sonra aracın eskisi gibi olmadığını söylüyorlar ama kendim LPG'li kullanmadığım için bu konuda kesin bir şey söyleyemiyorum.

    Eğer çok performans takıntınız yoksa 136'lık düz vites E200 alıp güzel bir LPG kiti ile uzun yıllar sorunsuz binersiniz. Yakıt olarak biraz daha makul olabilir bu seçenek.

    Otomatik düşünüyorum bi de hangi lpgler tercih edilmeli . Performans kompresör olmayanlarda acaba çok mu düşük. Araçlarda turbo olmaması bence büyük avantaj.Şehir içinde flan ne yaktığını önemsemem uzun yol önemlidir ama arabada rahat ve istediğim hızda gitsin isterim tercihim büyük motor mu yoksa küçük motor mu olmalı?

    Performans farkı oldukça fazladır. Bu durumda sizin için en ideal araç otomatik vites E200K. Piyasada E320'ler E200 Kompressor kadar yaygın değiller. 186'lık motoru da hem uzun yolda hem de şehir içinde fazlasıyla yeterli performans sunuyor. Eğer bulabilirseniz 2000 model almanızı öneririm. 2000 modeller makyajlı kasa çünkü. Bazı güzel değişiklikler var 99 ve öncesine göre.





  • Bugün bi tane E200 kompressor 97 model lacivert bakıcam 30Bin diyo eğer beğenirsem olacak gbi
  • Kesinlikle net olarak sadece E320 alın. Vergisi azdır. Çok zannetmeyin. Aracın modeli eski olduğundan alt dilimden vergi ödersiniz. Kasa olarak w210 kasa olduğundan motor aksamı dışında bütün her şeyi E200, E200 Kom, E230, E240 ile birebir aynıdır. Kasa aynı ama motor büyük olunca yakıtıda az oluyor. Uzun yolda kaliteli bir lpg kit ile lpg 2,8 ilen 25 krş yakan bir arabadır. Şehir içi %10 daha fazladır diğerlerine göre ama inan değer. Motoruna 0-40w yağ koyup bakımlarını aksatmadığın sürece o motorun ömrünü bitirmeye ömrün yetmez. Alacaksan eğer mutlaka V6 olanı bulacaksın. V6 dır ve her piston başına iki buji vardır. Aynı şu alfa twinspark gibi. Tek ekstra masrafın ekstradan alacağın 8 buji ve 2 ltr yağdır. Bununda bakımdan bakıma sana maliyeti 150 tl dir. Yağ filitreleri radyatörler vs vs vs herşey aynı. Hem piyasada bu araçlar daha uygundur ve daha doludur. Alacaksanda kesinlikle Avangarde E-2 paket alacaksın. 2001 model bulabilirsen koltuk soğutmaya kadar her şeyi bulursun o araçta. Kısacası tek tercihin E320 Avangarde E-2 Paket. Diğerleri yanına yanaşamaz. Kısa bir bilgi vereyim kompressorün kompressor parçasının sıfırı 7000 tl ikinci eli 3500 tl civarı ve turbo lgp kit ile bazı sorunları olabiliyor. Durum budur.




  • Eldoradoya ne oldu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: kellesh


    tüpsüz ocağına incir ağacı diker o araba.
    Bulabilirsen kesinlikle manuel al.
    Mercedesin kelimenin tam anlamıyla efsanesidir.
    Tank gibi arabadır deyim yerindeyse.
    200 kompressor modeli en ideali.
    Önemli olan temizini bakımlısını bulmak.


    şu konuya girer girmez direk senin yorumuna bakıyorum, nereye kadar bu anti-mersoculuk ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schneeflocke

    şu konuya girer girmez direk senin yorumuna bakıyorum, nereye kadar bu anti-mersoculuk ?

    anti mersocu dediğin adam temiz e200ü lpgli bul tadından yenmez diyor.
    Demek ki anti mersocu falan değilmişim dimi?
  • Bir arkadaşımda 97 model E200 K Elegance Otomatik vardı.
    Bizzat kendim kullandım.. Ve oldukça keyif aldım.
    LPG ile 200-220 gibi hızlara soluksuz çıkabilen bir araç.
    Konfor uyku getiren türden.

    Gelgelelim bakımları parçaları pahalı olabiliyor malum.
    Bahsettiğim araç 200-220bin km'lerdeydi şunu söyleyebilirim bu araca km felan dokunmuyor.
    Araç her nekadar yaksada hakkını veren bir araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arian Galatian -- 3 Kasım 2012; 5:21:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erkyuo

    Bir arkadaşımda 97 model E200 K Elegance Otomatik vardı.
    Bizzat kendim kullandım.. Ve oldukça keyif aldım.
    LPG ile 200-220 gibi hızlara soluksuz çıkabilen bir araç.
    Konfor uyku getiren türden.

    Gelgelelim bakımları parçaları pahalı olabiliyor malum.
    Bahsettiğim araç 200-220bin km'lerdeydi şunu söyleyebilirim bu araca km felan dokunmuyor.
    Araç her nekadar yaksada hakkını veren bir araç.




    50 krştan fazla yakmıyorsa sıkıntı yok be kardeş..
  • Valla hocam 210 kasa doğru tercih.ancak makyajlısını öneriyorum kesinlikle.ayrıca 136 hp kompresörsüz e200 tavsiye etmem.çok hantal kalıyor.tam anlamıyla sürüş keyfi istiyorsanız e240 ve 320 alın derim.v6 nın tadı gerçekten tarifsiz.e200 e benzemezler.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.