Şimdi Ara

W205 MERCEDES C-Class ANA KONU (99. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17.121
Cevap
181
Favori
1.221.427
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 979899100101
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • erciftci E kullanıcısına yanıt
    BMW 3 serisi ve Mercedes C serisi araçlar gerek iç hacim, gerek dış boyutlar ve bagaj hacimleri olarak D segmentinin çok gerisindeler. Bu yönleriyle tam bir C segmenti sedan ayarındalar. Literatürel olarak onları D segmentinden tutan sadece dingil mesafeleri var. Eğer bu araçlar Almanya'dan ve Premium olmasaydı, kimse onları D olarak sınıflamazdı.

    Bu yorumum otomotiv sektöründe literatüre uygunluk açısından. Ancak gerçek hayata geçince sınıfların pek de bir önemi yok. Burada tamamen kullanıcıların beğenileri ve araçların ihtiyaçlarını karşılayıp, karşılamadığı önem kazanıyor.

    Benim şahsi görüşüm; eğer bir literatür konulmuşsa bu literatüre uyulması gerekir. Uyulmayacaksa neden konulur ki? Örneğin BMW 3 serisi bir Mazda 3 boyutlarındaysa, 3 serisi D sınıfı, Mazda 3 ise C sınıfı ise??? Mazda 6 Mercedes E class boyutlarında ise, biri E birisi D sınıfıysa bu konulara önem veren insanların kafaları karışıyor doğal olarak!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    quote:

    Orijinalden alıntı: karti

    Bugün C yi bir kez daha test ettim uzun uzun inceledim ön.................


    yeni C kasa eskisinden daha büyüdü, hatta şu anda D segment araçlar arasında en büyük ve ferah araç, kaldı ki Mercedesin her aracında sundugu cam tavan içeriyi daha da ferah yapıyor. Sizin sıkıntınız AMG koltuktan olabilir belden kavrıyor ve arac yere daha yakın.
    Ayrıca araç 100gr kadar hafifledi ve guvenlik açısından daha ileride. Birde sınıfının en güvenli aracı seçildi. Bir de C180nin daha da geliştirdiği, tüketim/performans değerleri kendisınıfında 2.0 dizel motorlarla yarışır hale geldi. Ben hem AUDI A4 hem de 3.20d karşılaştırılacak hale geldi nerdeyse, çünkü 3.16i den çok daha iyi.



    D segmentte C serisinden daha büyük ve ferah araçlar var, burada isimlerini yazmaya gerek görmüyorum.

    Tüketim performans olarak ise önce 320ied'yi yakalaması lazım, daha 320d'ye kadar çok yolu var
    Zaten 1.6 benzinli bir aracın 2 litre dizele rakip olmasını beklemek (hele ki 320d'ye) pek mantıklı olmaz.




    Benim 3.2d ile kıyaslamadaki anlatmaya çalıştığım şey,bugun insanlar 3.20d veya Audi 2.0d yerine C180 1.6 benzinli alıyorsa, bu yerine tercih etmedir, büyük bir başarıdır bence, 1.6 benzinli motoru ile onlarla rekabet edebiliyor demektir. Ben bunu kastettim, yoksa dizel bir motorla benzinli bir motoru kıyaslamadım.

    Ayrıca 3.20i 2.0 litre 184 beygirlik bir motor, C180 le değil C200le kıyaslamak lazım onu, C200 de onun önünde.

    C180 yakıt tüketimi ve performans olarak belki değil ama satış olarak hem 3.20d hem de a4 2.0d ciddi rakibi.




  • karti K kullanıcısına yanıt
    BMW ZF şanzımanla iki adım önde derken hangi kriterlerden bahsediyorsunuz bilmiyorum. Ancak hayatında 4 adet BMW, 1 adet Mercedes sahibi olmuş biri olarak çok net söyleyebilirim ki, bazı konularda BMW ZF08, bazı konularda Mercedes 7G-Tronic öne çıkar. Yani her iki şanzıman için de her konuda tam bir üstünlük sahibidir diyemeyiz. Ve hatta başka markalardan başka şanzımanlara göre de bazı konularda eksiklikleri olabilir, her ikisinin de...

    Demek istediğim otomotivdeki teknik değerlendirmelerin o kadar fazla departmanda yapılma zorunluluğu vardır ki, bir tek ürünün tüm departmanlarda üstün olması imkan dahilinde değildir. Genellikle otomotiv magazini tarafından yapılan göreceli kısa testlerde değerlendirmeler performans odaklı olduğu için ZF08'in genellikle bu yöndeki üstünlüklerinden çokça bahsedilir. Bir de değerlendirilebilen/ölçülebilen teknik değerlerden başka, ölçülemeyen kişisel beğeniler ve tercihler gibi sübjektif konular var.

    Mesela ben Premium sınıfta şahsına münhasırlığa çok önem veririm. Benim için farklı marka ve modellerde paylaşılan ortak üretimler, beni yeterince özel hissettirmez. Çünkü bir gerçeği kabul edelim; bugün 70-75 bin TL verdiğinizde alacağınız sıfır bir araç her türlü aile, iş kullanım ihtiyaçlarınızı karşıladığı gibi, müthiş de güvenlik sağlayabiliyor. Ve hatta bu fiyata aldığınız bazı araçlarda C veya E sınıfında alamadığımız donanımlar (çok fiyat yükseldiği için) bile gelebiliyor. O zaman ödediğimiz paranın büyük kısmını o markanın bize vereceği hislere ödüyoruz demektir. Örneğin ben ZF'nin yeni geliştirdiği önden çekişli araçlar için 9 ileri otomatik şanzımanı büyük heyecanla takip ediyorum. BMW'nin yeni önden çekişli platformu için de bir ihtimal kullanılacak bu şanzıman galiba. Yine olasılıklar dahilinde Fiat grubunda, büyük ihtimalle Chrysler'den başlayarak kullanılacak. Bunun hiç sakıncası yok, modern ve global otomotiv Dünyası'nda çok sıklıkla karşılaşılan çok doğal bir teknoloji ve üretim imkanı kullanımı. Ama yeterince özel hissettirmiyor bana kendimi...

    Yine örneğin Seat, Skoda, VW'nin aynı motor ve şanzıman opsiyonlarını paylaşmaları benim için hiç problem değil. Ama bu opsiyonun Audi'de kullanılması teknik olarak değil ama hissiyat olarak bana hitap etmiyor.

    Bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos


    Benim 3.2d ile kıyaslamadaki anlatmaya çalıştığım şey,bugun insanlar 3.20d veya Audi 2.0d yerine C180 1.6 benzinli alıyorsa, bu yerine tercih etmedir, büyük bir başarıdır bence, 1.6 benzinli motoru ile onlarla rekabet edebiliyor demektir. Ben bunu kastettim, yoksa dizel bir motorla benzinli bir motoru kıyaslamadım.

    Ayrıca 3.20i 2.0 litre 184 beygirlik bir motor, C180 le değil C200le kıyaslamak lazım onu, C200 de onun önünde.

    C180 yakıt tüketimi ve performans olarak belki değil ama satış olarak hem 3.20d hem de a4 2.0d ciddi rakibi.



    C180 alan herkes motor/şanzımanının bmw'den (320ied'yi kastediyorum) kötü olduğunu bilerek alıyor zaten.

    320ied 1.6 motor 170 beygirdir. 2 litre 320i zaten uzun süredir satılmıyor
    C200'ün de satılmayacağı gibi

    Yılda 2500 lira mtv'yi önemsemeyen ya da zaten 30bin km'nin yakıt masrafıyla farkı rahatça kapatacağını düşünen zaten 2 litre dizel alıyor.
    320d'yi de C180 gibi doldurursanız, zaten fiyatlarının arasında ne kadar fark olduğunu göreceksiniz. Birinin yerine diğerini almak gibi bir durum yok bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    BMW ZF şanzımanla iki adım önde derken hangi kriterlerden bahsediyorsunuz bilmiyorum. Ancak hayatında 4 adet BMW, 1 adet Mercedes sahibi olmuş biri olarak çok net söyleyebilirim ki, bazı konularda BMW ZF08, bazı konularda Mercedes 7G-Tronic öne çıkar. Yani her iki şanzıman için de her konuda tam bir üstünlük sahibidir diyemeyiz. Ve hatta başka markalardan başka şanzımanlara göre de bazı konularda eksiklikleri olabilir, her ikisinin de...

    Demek istediğim otomotivdeki teknik değerlendirmelerin o kadar fazla departmanda yapılma zorunluluğu vardır ki, bir tek ürünün tüm departmanlarda üstün olması imkan dahilinde değildir. Genellikle otomotiv magazini tarafından yapılan göreceli kısa testlerde değerlendirmeler performans odaklı olduğu için ZF08'in genellikle bu yöndeki üstünlüklerinden çokça bahsedilir. Bir de değerlendirilebilen/ölçülebilen teknik değerlerden başka, ölçülemeyen kişisel beğeniler ve tercihler gibi sübjektif konular var.

    Mesela ben Premium sınıfta şahsına münhasırlığa çok önem veririm. Benim için farklı marka ve modellerde paylaşılan ortak üretimler, beni yeterince özel hissettirmez. Çünkü bir gerçeği kabul edelim; bugün 70-75 bin TL verdiğinizde alacağınız sıfır bir araç her türlü aile, iş kullanım ihtiyaçlarınızı karşıladığı gibi, müthiş de güvenlik sağlayabiliyor. Ve hatta bu fiyata aldığınız bazı araçlarda C veya E sınıfında alamadığımız donanımlar (çok fiyat yükseldiği için) bile gelebiliyor. O zaman ödediğimiz paranın büyük kısmını o markanın bize vereceği hislere ödüyoruz demektir. Örneğin ben ZF'nin yeni geliştirdiği önden çekişli araçlar için 9 ileri otomatik şanzımanı büyük heyecanla takip ediyorum. BMW'nin yeni önden çekişli platformu için de bir ihtimal kullanılacak bu şanzıman galiba. Yine olasılıklar dahilinde Fiat grubunda, büyük ihtimalle Chrysler'den başlayarak kullanılacak. Bunun hiç sakıncası yok, modern ve global otomotiv Dünyası'nda çok sıklıkla karşılaşılan çok doğal bir teknoloji ve üretim imkanı kullanımı. Ama yeterince özel hissettirmiyor bana kendimi...

    Yine örneğin Seat, Skoda, VW'nin aynı motor ve şanzıman opsiyonlarını paylaşmaları benim için hiç problem değil. Ama bu opsiyonun Audi'de kullanılması teknik olarak değil ama hissiyat olarak bana hitap etmiyor.

    Bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz?

    Ben acikcasi oyle dusunmuyorum keske her marka model ayni kalitede uretim yapsa ve bunu ucuza sunsa, ben premium alacam bana ozel olacak diye bisey olmamali kalite herkes icin olabilmeli. Bence zf tepkileri zamanlamasi daha dogru, 7g tronicte cok basarili ama gucu zf kadar aktaramiyor. Amg kullandim sport+ acikcasi altimdan ucup firlayacak bir araba bekliyordum ama gaz tepkilerine zamaninda yanit veremiyor bilmiyorum belkide bana boyle geldi. Yani daha hantal bir araba olan 5.20iden daha iyi degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • karti K kullanıcısına yanıt
    Görüşlerinize saygı duyuyorum. Sonuçta benim görüşlerim sadece beni bağlar ve en doğrusu olduğu söylenemez. Bu görüşümü sadece, teknik ürünleri değerlendirirken yalnızca teknik verilerin rol oynamadığını vurgulamak için yazmıştım.

    7G-Tronic şanzımanın vites değiştirme zamanlaması bir tercihtir. Bir tork konvertörü, basit anlatımla bir değişken limitli kaydırma sistemi gibidir. Bu tork konvertörünü biraz gecikmeli çalıştırarak konforu, özellikle de hızlanma esnasında aniden gaz bırakıp, sonra tekrar basma gibi kafa karıştırıcı uygulamalarda, öne çıkarabilirsiniz ve şanzıman elemanlarının ömrünü öne çıkarabilirsiniz. Ya da tamamen verimli aktarmaya ve performansa oynayabilirsiniz, bu durumda tork konvertörünü her vites aralığında ve sürüş koşulunda daha az kaydırmaya ve bazı vites aralıklarında da hiç kaydırmamaya oynayabilirsiniz. Bu durumda konfor ve ömürden taviz vermeniz gerekir. Her ikisi de üretimde bir mühendislik ve mühendislik tercihini de yöneten satış ve pazarlama, yani hangi müşteriye hitap edileceğine göre değişir. Sonuçta hem ZF hem Mercedes'in kullandıkları tork konvertörleri son derece modern ve verimli tork konvertörleri. Aralarında farkı yaratan, nasıl işlemek üzere ayarlandıkları.

    Kalite ifadesi bizde 2 şekilde kullanılır. 1- Fonksiyon etme, fonksiyon verme kalitesi. Bu kalite departmanında ZF üstün modeller üretmiştir her zaman. 2- Zaman içinde dayanıklılık, uzun ömür. Bu departmanda ise Dünya'da kalite lideri Japon üretimleridir. Şu anda Dünya'nın en iyi önden çekiş platformu klasik tork konvertörlü şanzımanlarından birisi de Mazda Skyactiv Drive AT şanzımanıdır. 60-75 bin TL bedelli bir 2014 Mazda 3 üzerinde bu şanzımanı bir test etmenizi tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtutun -- 8 Temmuz 2014; 14:45:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos


    Benim 3.2d ile kıyaslamadaki anlatmaya çalıştığım şey,bugun insanlar 3.20d veya Audi 2.0d yerine C180 1.6 benzinli alıyorsa, bu yerine tercih etmedir, büyük bir başarıdır bence, 1.6 benzinli motoru ile onlarla rekabet edebiliyor demektir. Ben bunu kastettim, yoksa dizel bir motorla benzinli bir motoru kıyaslamadım.

    Ayrıca 3.20i 2.0 litre 184 beygirlik bir motor, C180 le değil C200le kıyaslamak lazım onu, C200 de onun önünde.

    C180 yakıt tüketimi ve performans olarak belki değil ama satış olarak hem 3.20d hem de a4 2.0d ciddi rakibi.



    C180 alan herkes motor/şanzımanının bmw'den (320ied'yi kastediyorum) kötü olduğunu bilerek alıyor zaten.

    320ied 1.6 motor 170 beygirdir. 2 litre 320i zaten uzun süredir satılmıyor
    C200'ün de satılmayacağı gibi

    Yılda 2500 lira mtv'yi önemsemeyen ya da zaten 30bin km'nin yakıt masrafıyla farkı rahatça kapatacağını düşünen zaten 2 litre dizel alıyor.
    320d'yi de C180 gibi doldurursanız, zaten fiyatlarının arasında ne kadar fark olduğunu göreceksiniz. Birinin yerine diğerini almak gibi bir durum yok bence.




    Kimse daha iyi olduğunu düşündüğü için almıyordur, sanırım siz böyle düşünüyorsunuz. Burda yarıştıracak değilim. Ben de BMW de var, Mercedes de, audi de üçünün de sevdiğim ve sevmediğim yanları var. ve Bmw daha iyi motor üretiyor demek de doğru değil. BMW AUDI MERCEDES, hepsi çok iyi motor ve şanzımanlar üretiyor. hepsinin pazarlama stratejileri ayrı,

    Ben genel bir durumdan bahsettim, ne motor ne de şanzımanda özel olarak bahsetmedim. MERCEDES bunların içinde en çok premium hissettiren marka oldu. Bunda satıştan, teslimata, donanımdan motora, tasarımdan konfora, ikinci el değerine kadar her şey dahil. yıllardır 1.6 motorla rekabetin içinde oldukları hatta belirli dönemlerde üstünlük kurdukları için 2.0 dizel motor getirme ihtiyacı bile hissetmemişler. Bu benim fikrim.

    Özellikle de bayi farkını hissettim, bmw açık ara bayi açısından geride. audi de mercedes de bu bakımdan önde ki ben audi ile mercedesi yetkili servise götürürken bmwyi BORUSANA asla götürüyorum. BORUSANın tavrı ve sadece para koparmaya odaklanmış yapısı bile çok zarar veriyor.

    Amacım yarıştırmak değil tekrar söyleyeyim ama sizin dediğiniz gibi daha iyi motor daha iyi şanzıman üretiyor fikri demek doğru değil bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    Kimse daha iyi olduğunu düşündüğü için almıyordur, sanırım siz böyle düşünüyorsunuz. Burda yarıştıracak değilim. Ben de BMW de var, Mercedes de, audi de üçünün de sevdiğim ve sevmediğim yanları var. ve Bmw daha iyi motor üretiyor demek de doğru değil. BMW AUDI MERCEDES, hepsi çok iyi motor ve şanzımanlar üretiyor. hepsinin pazarlama stratejileri ayrı,

    Ben genel bir durumdan bahsettim, ne motor ne de şanzımanda özel olarak bahsetmedim. MERCEDES bunların içinde en çok premium hissettiren marka oldu. Bunda satıştan, teslimata, donanımdan motora, tasarımdan konfora, ikinci el değerine kadar her şey dahil. yıllardır 1.6 motorla rekabetin içinde oldukları hatta belirli dönemlerde üstünlük kurdukları için 2.0 dizel motor getirme ihtiyacı bile hissetmemişler. Bu benim fikrim.

    Özellikle de bayi farkını hissettim, bmw açık ara bayi açısından geride. audi de mercedes de bu bakımdan önde ki ben audi ile mercedesi yetkili servise götürürken bmwyi BORUSANA asla götürüyorum. BORUSANın tavrı ve sadece para koparmaya odaklanmış yapısı bile çok zarar veriyor.

    Amacım yarıştırmak değil tekrar söyleyeyim ama sizin dediğiniz gibi daha iyi motor daha iyi şanzıman üretiyor fikri demek doğru değil bence.

    2.2 dizel motor vergiye takıldığından gelmiyor hocam, bunu zaten herkes biliyor
    Dizel ihtiyacı var ki 1.6 dizel getirecekler.

    Herkes ihtiyaçları ve beklentileri doğrutusunda alıyor.
    Arabada neye önem veriyorsanız ona göre tercih yapmanız yerinde olur.
    Siz de bu doğrultuda tercih yapmışsınız, mesele yok




  • Hocam ben siparişi verdiğimde hiçbir engel yoktu. Sipariş formum ekte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahmi2253

    Hocam ben siparişi verdiğimde hiçbir engel yoktu. Sipariş formum ekte


    Bende bu sekilde konfigüratörden araç oluşturdum ürün müdürümüze verdim değisiklikleri sisteme girsin diye ama arka koltuk guvenlik paketi alınamadi, bana iletti bende müsterime ilettim. Yeni C icin formda ki siparis vericekler arkadaşlara söyleyecegim not;

    Siparisi verdiniz, siparis sisteme geçtikten sonra size birde o son resmi teklifini göndersin. Yoksa herkes konfigüratörden aracımı oluşturdum der sonrasını düsünmez araç gelincede pişman olurlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam bayimdeki satış temsilcisi merkezle görüştü. Cevapları bizim sipariste problem yok oldu. Almanya 15 Mayıs'ta opsiyonu kaldırmış dediler. Sonuçta yazdık cevap bekliyoruz dediler. Sonucta olan bana oldu arabamı halen alamıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koray.cano


    quote:

    Orijinalden alıntı: rahmi2253

    Hocam ben siparişi verdiğimde hiçbir engel yoktu. Sipariş formum ekte


    Bende bu sekilde konfigüratörden araç oluşturdum ürün müdürümüze verdim değisiklikleri sisteme girsin diye ama arka koltuk guvenlik paketi alınamadi, bana iletti bende müsterime ilettim. Yeni C icin formda ki siparis vericekler arkadaşlara söyleyecegim not;

    Siparisi verdiniz, siparis sisteme geçtikten sonra size birde o son resmi teklifini göndersin. Yoksa herkes konfigüratörden aracımı oluşturdum der sonrasını düsünmez araç gelincede pişman olurlar.

    Hocam siz bizimkikere bakabilir misiniz rica etsek? Neticede yine kendi kendi danismanima sormak istemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeniserdar


    quote:

    Orijinalden alıntı: koray.cano


    quote:

    Orijinalden alıntı: rahmi2253

    Hocam ben siparişi verdiğimde hiçbir engel yoktu. Sipariş formum ekte


    Bende bu sekilde konfigüratörden araç oluşturdum ürün müdürümüze verdim değisiklikleri sisteme girsin diye ama arka koltuk guvenlik paketi alınamadi, bana iletti bende müsterime ilettim. Yeni C icin formda ki siparis vericekler arkadaşlara söyleyecegim not;

    Siparisi verdiniz, siparis sisteme geçtikten sonra size birde o son resmi teklifini göndersin. Yoksa herkes konfigüratörden aracımı oluşturdum der sonrasını düsünmez araç gelincede pişman olurlar.

    Hocam siz bizimkikere bakabilir misiniz rica etsek? Neticede yine kendi kendi danismanima sormak istemiyorum

    Farklı bayii siparislerini göremem malesef. Kendi müsterilerime yardimci olabilirim sadece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koray.cano


    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniserdar


    quote:

    Orijinalden alıntı: koray.cano


    quote:

    Orijinalden alıntı: rahmi2253

    Hocam ben siparişi verdiğimde hiçbir engel yoktu. Sipariş formum ekte


    Bende bu sekilde konfigüratörden araç oluşturdum ürün müdürümüze verdim değisiklikleri sisteme girsin diye ama arka koltuk guvenlik paketi alınamadi, bana iletti bende müsterime ilettim. Yeni C icin formda ki siparis vericekler arkadaşlara söyleyecegim not;

    Siparisi verdiniz, siparis sisteme geçtikten sonra size birde o son resmi teklifini göndersin. Yoksa herkes konfigüratörden aracımı oluşturdum der sonrasını düsünmez araç gelincede pişman olurlar.

    Hocam siz bizimkikere bakabilir misiniz rica etsek? Neticede yine kendi kendi danismanima sormak istemiyorum

    Farklı bayii siparislerini göremem malesef. Kendi müsterilerime yardimci olabilirim sadece.

    Anladim tesekkur ederim. Peki eylul teslimli amg ler icin uretim planina alinmasi gibi ya da farklu bi gelisme olur mu bugunlerde? Yoksa erken mi hala?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    quote:

    Orijinalden alıntı: karti

    Bugün C yi bir kez daha test ettim uzun uzun inceledim öncelikle şunu söyleyim kendi aracım 2003 model w211.
    Gözüme çarpan ve beni bu aracı almaktan vazgeçiren bir kaç konuya değineceğim.

    1-Benim için bu aracın içi çok küçük, 15 dk lık test sürüşünde bile daraldım. Bence eski C daha ferah onda bu kadar daralmamıştım.
    2-Piyano black konsol kesinlikle seçilmemeli, test aracı çizikler içindeydi. Başka bir seçenek varsa onu seçmelisiniz.
    3-Denediğim araç Amg paket amg suspansiyon ve sport+ daydı. Şöyle söyleyim resmen 15 dk da içim dışıma çıktı. tamam sert olurda buda çok sert bence . Özellikle ülkem yollarında çok sıkıntılı bence konfor süspansiyon seçilmeli.(satıcı arkadaş seçebilirsiniz dedi.)
    4-Bence mercedes bu tasarım çizgisi ile o oturaklı heybetli görünüşünü duruşunu kaybediyor.
    5-Ekran emanet gibi zaten o konuda herkes hem fikir.
    6-kesinlikle bu fiyatı haketmiyor. Bana facination + metalik,kadife paspas için 153000TL fiyat verdiler(temmuz sonu teslim). Bu araç bu parayı bana göre haketmiyor.(şimdi düşünüyorumda w211 i bedavaya almışım). C ne kadar kaliteyi bir çıta yukarı çıkarmış olsada E serisi ile hala aralarında dağlar kadar fark var. Bence aradaki fark 30000TL değil en az 60000TL olmalı. yani 153000 c veriyorlarsa en ucuz e 210000 TL olmalı.

    Gelelim beni asıl vazgeçiren duruma; ne yazıkki iç hacmi beklentilerimin çok altında araç çok basık.
    Bu durumda 520i almaya karar verdim.
    line+comfort+premium için 175000TL teklif aldım. kesinlikle daha mantıklı benim açından

    Herhangi bir sorunuz olursa cevap vermeye çalışırım.


    yeni C kasa eskisinden daha büyüdü, hatta şu anda D segment araçlar arasında en büyük ve ferah araç, kaldı ki Mercedesin her aracında sundugu cam tavan içeriyi daha da ferah yapıyor. Sizin sıkıntınız AMG koltuktan olabilir belden kavrıyor ve arac yere daha yakın.
    Ayrıca araç 100gr kadar hafifledi ve guvenlik açısından daha ileride. Birde sınıfının en güvenli aracı seçildi. Bir de C180nin daha da geliştirdiği, tüketim/performans değerleri kendisınıfında 2.0 dizel motorlarla yarışır hale geldi. Ben hem AUDI A4 hem de 3.2d karşılaştırılacak hale geldi nerdeyse, çünkü 3.16i den çok daha iyi.

    Sizin karşılaştırmanız üst segment bir araçla, markalar zaten üst segment araçları farklı yapıyorlar ki , alt segmentten farkı olsun, ama bence büyüklük avantajı olduğu kadar yakıt ve performans dezavantajı olacaktır. yılda fazladan ödenen yakıt 25.000km yol yapsanız 4000tl civarında olur.

    Bir de üst segment bir araçta Cde olan donanımların tamamını bulmak da mumkun değil, ekletince fiyat uçuyor. Bi ara en de acaba 20 bin ekleyip daha az donanım da olsa e180 ya da x3 1.6 alayım mı diye dusundum ama bu araçları 2.0 dizelden aşağı almak mantıklı gelmedi.

    Performans/tuketim olarak eğer c180, 320ied'yi yakalasın buyrun alın benim anahtarı:))

    İnsanların fikrini soylemedi guzeldir holtur da braz ağızdan cıkanı kulak duymalı. Daha estetik, iç mekan daha ferah geldi gibi subjektif konularda fikir beyan edilir ama apacık konularda fikir belirtmeye ne gerek var....

    Bende yeni c çıkınca almayı dusundum bmw'yi satıp ama sonra erteledim. Bunun için nedenim daha yeni olması, donanım acısından daha doyurucu olmasıydı. Ama gidip de performansı c180'in daha ii demek yani çok yersiz bir sey....

    Bu performans durumu da ilelebet boyle olacak değil. Mercedes bi arge yapar daha guclu/verimli hale getırır , bu jez de bmw geri kalır. Oyunun kuralı bu. Ama su anda performance olsrak c180 bmw320ied'nin gerisinde. Bunu kanul ediniz. Mesela mercedesin donanım konusunda daha bonkör olduğunu ben kabul ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi simsar4 -- 10 Temmuz 2014; 7:30:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.6 dizel seçeneği Almanya'da manuel 6 vites seçeneğiyle sunulmuş.Konfigatöre bugün baktım bakım var uyarısı çıktı.Umarım tez zamanda Türkiye'ye gelir ancak yukarıdaki resimde 6 litreden bahsediliyor eğer ki öyleyse 2015 yaza kadar beklemeye hiç gerek yok diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: simsar4

    quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    quote:

    Orijinalden alıntı: karti

    Bugün C yi bir kez daha test ettim uzun uzun inceledim öncelikle şunu söyleyim kendi aracım 2003 model w211.
    Gözüme çarpan ve beni bu aracı almaktan vazgeçiren bir kaç konuya değineceğim.

    1-Benim için bu aracın içi çok küçük, 15 dk lık test sürüşünde bile daraldım. Bence eski C daha ferah onda bu kadar daralmamıştım.
    2-Piyano black konsol kesinlikle seçilmemeli, test aracı çizikler içindeydi. Başka bir seçenek varsa onu seçmelisiniz.
    3-Denediğim araç Amg paket amg suspansiyon ve sport+ daydı. Şöyle söyleyim resmen 15 dk da içim dışıma çıktı. tamam sert olurda buda çok sert bence . Özellikle ülkem yollarında çok sıkıntılı bence konfor süspansiyon seçilmeli.(satıcı arkadaş seçebilirsiniz dedi.)
    4-Bence mercedes bu tasarım çizgisi ile o oturaklı heybetli görünüşünü duruşunu kaybediyor.
    5-Ekran emanet gibi zaten o konuda herkes hem fikir.
    6-kesinlikle bu fiyatı haketmiyor. Bana facination + metalik,kadife paspas için 153000TL fiyat verdiler(temmuz sonu teslim). Bu araç bu parayı bana göre haketmiyor.(şimdi düşünüyorumda w211 i bedavaya almışım). C ne kadar kaliteyi bir çıta yukarı çıkarmış olsada E serisi ile hala aralarında dağlar kadar fark var. Bence aradaki fark 30000TL değil en az 60000TL olmalı. yani 153000 c veriyorlarsa en ucuz e 210000 TL olmalı.

    Gelelim beni asıl vazgeçiren duruma; ne yazıkki iç hacmi beklentilerimin çok altında araç çok basık.
    Bu durumda 520i almaya karar verdim.
    line+comfort+premium için 175000TL teklif aldım. kesinlikle daha mantıklı benim açından

    Herhangi bir sorunuz olursa cevap vermeye çalışırım.


    yeni C kasa eskisinden daha büyüdü, hatta şu anda D segment araçlar arasında en büyük ve ferah araç, kaldı ki Mercedesin her aracında sundugu cam tavan içeriyi daha da ferah yapıyor. Sizin sıkıntınız AMG koltuktan olabilir belden kavrıyor ve arac yere daha yakın.
    Ayrıca araç 100gr kadar hafifledi ve guvenlik açısından daha ileride. Birde sınıfının en güvenli aracı seçildi. Bir de C180nin daha da geliştirdiği, tüketim/performans değerleri kendisınıfında 2.0 dizel motorlarla yarışır hale geldi. Ben hem AUDI A4 hem de 3.2d karşılaştırılacak hale geldi nerdeyse, çünkü 3.16i den çok daha iyi.

    Sizin karşılaştırmanız üst segment bir araçla, markalar zaten üst segment araçları farklı yapıyorlar ki , alt segmentten farkı olsun, ama bence büyüklük avantajı olduğu kadar yakıt ve performans dezavantajı olacaktır. yılda fazladan ödenen yakıt 25.000km yol yapsanız 4000tl civarında olur.

    Bir de üst segment bir araçta Cde olan donanımların tamamını bulmak da mumkun değil, ekletince fiyat uçuyor. Bi ara en de acaba 20 bin ekleyip daha az donanım da olsa e180 ya da x3 1.6 alayım mı diye dusundum ama bu araçları 2.0 dizelden aşağı almak mantıklı gelmedi.

    Performans/tuketim olarak eğer c180, 320ied'yi yakalasın buyrun alın benim anahtarı:))

    İnsanların fikrini soylemedi guzeldir holtur da braz ağızdan cıkanı kulak duymalı. Daha estetik, iç mekan daha ferah geldi gibi subjektif konularda fikir beyan edilir ama apacık konularda fikir belirtmeye ne gerek var....

    Bende yeni c çıkınca almayı dusundum bmw'yi satıp ama sonra erteledim. Bunun için nedenim daha yeni olması, donanım acısından daha doyurucu olmasıydı. Ama gidip de performansı c180'in daha ii demek yani çok yersiz bir sey....

    Bu performans durumu da ilelebet boyle olacak değil. Mercedes bi arge yapar daha guclu/verimli hale getırır , bu jez de bmw geri kalır. Oyunun kuralı bu. Ama su anda performance olsrak c180 bmw320ied'nin gerisinde. Bunu kanul ediniz. Mesela mercedesin donanım konusunda daha bonkör olduğunu ben kabul ediyorum.

    Size katılıyorum.. c180 316i ile 320 ied arasında performans olarak... 320 ied aracım olsa satıp c almazdım c aracım olsada satıp 320ied almazdım ama ikiside yokken tercihim c den yana oldu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeniserdar

    quote:

    Orijinalden alıntı: simsar4

    quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    quote:

    Orijinalden alıntı: karti

    Bugün C yi bir kez daha test ettim uzun uzun inceledim öncelikle şunu söyleyim kendi aracım 2003 model w211.
    Gözüme çarpan ve beni bu aracı almaktan vazgeçiren bir kaç konuya değineceğim.

    1-Benim için bu aracın içi çok küçük, 15 dk lık test sürüşünde bile daraldım. Bence eski C daha ferah onda bu kadar daralmamıştım.
    2-Piyano black konsol kesinlikle seçilmemeli, test aracı çizikler içindeydi. Başka bir seçenek varsa onu seçmelisiniz.
    3-Denediğim araç Amg paket amg suspansiyon ve sport+ daydı. Şöyle söyleyim resmen 15 dk da içim dışıma çıktı. tamam sert olurda buda çok sert bence . Özellikle ülkem yollarında çok sıkıntılı bence konfor süspansiyon seçilmeli.(satıcı arkadaş seçebilirsiniz dedi.)
    4-Bence mercedes bu tasarım çizgisi ile o oturaklı heybetli görünüşünü duruşunu kaybediyor.
    5-Ekran emanet gibi zaten o konuda herkes hem fikir.
    6-kesinlikle bu fiyatı haketmiyor. Bana facination + metalik,kadife paspas için 153000TL fiyat verdiler(temmuz sonu teslim). Bu araç bu parayı bana göre haketmiyor.(şimdi düşünüyorumda w211 i bedavaya almışım). C ne kadar kaliteyi bir çıta yukarı çıkarmış olsada E serisi ile hala aralarında dağlar kadar fark var. Bence aradaki fark 30000TL değil en az 60000TL olmalı. yani 153000 c veriyorlarsa en ucuz e 210000 TL olmalı.

    Gelelim beni asıl vazgeçiren duruma; ne yazıkki iç hacmi beklentilerimin çok altında araç çok basık.
    Bu durumda 520i almaya karar verdim.
    line+comfort+premium için 175000TL teklif aldım. kesinlikle daha mantıklı benim açından

    Herhangi bir sorunuz olursa cevap vermeye çalışırım.


    yeni C kasa eskisinden daha büyüdü, hatta şu anda D segment araçlar arasında en büyük ve ferah araç, kaldı ki Mercedesin her aracında sundugu cam tavan içeriyi daha da ferah yapıyor. Sizin sıkıntınız AMG koltuktan olabilir belden kavrıyor ve arac yere daha yakın.
    Ayrıca araç 100gr kadar hafifledi ve guvenlik açısından daha ileride. Birde sınıfının en güvenli aracı seçildi. Bir de C180nin daha da geliştirdiği, tüketim/performans değerleri kendisınıfında 2.0 dizel motorlarla yarışır hale geldi. Ben hem AUDI A4 hem de 3.2d karşılaştırılacak hale geldi nerdeyse, çünkü 3.16i den çok daha iyi.

    Sizin karşılaştırmanız üst segment bir araçla, markalar zaten üst segment araçları farklı yapıyorlar ki , alt segmentten farkı olsun, ama bence büyüklük avantajı olduğu kadar yakıt ve performans dezavantajı olacaktır. yılda fazladan ödenen yakıt 25.000km yol yapsanız 4000tl civarında olur.

    Bir de üst segment bir araçta Cde olan donanımların tamamını bulmak da mumkun değil, ekletince fiyat uçuyor. Bi ara en de acaba 20 bin ekleyip daha az donanım da olsa e180 ya da x3 1.6 alayım mı diye dusundum ama bu araçları 2.0 dizelden aşağı almak mantıklı gelmedi.

    Performans/tuketim olarak eğer c180, 320ied'yi yakalasın buyrun alın benim anahtarı:))

    İnsanların fikrini soylemedi guzeldir holtur da braz ağızdan cıkanı kulak duymalı. Daha estetik, iç mekan daha ferah geldi gibi subjektif konularda fikir beyan edilir ama apacık konularda fikir belirtmeye ne gerek var....

    Bende yeni c çıkınca almayı dusundum bmw'yi satıp ama sonra erteledim. Bunun için nedenim daha yeni olması, donanım acısından daha doyurucu olmasıydı. Ama gidip de performansı c180'in daha ii demek yani çok yersiz bir sey....

    Bu performans durumu da ilelebet boyle olacak değil. Mercedes bi arge yapar daha guclu/verimli hale getırır , bu jez de bmw geri kalır. Oyunun kuralı bu. Ama su anda performance olsrak c180 bmw320ied'nin gerisinde. Bunu kanul ediniz. Mesela mercedesin donanım konusunda daha bonkör olduğunu ben kabul ediyorum.

    Size katılıyorum.. c180 316i ile 320 ied arasında performans olarak... 320 ied aracım olsa satıp c almazdım c aracım olsada satıp 320ied almazdım ama ikiside yokken tercihim c den yana oldu...

    Aynen bunu kastediyorum bende. Yani birebir katılıyorum size. Herkes subjektif unsurlarda fikrini beyan edebilir. Ama doğruluğu tartışma goturmeyen konularda fikir beyan etmek anlamlı olmuyor.

    Benim c serisi alma hewesim tamamen yeni kasa olmasındandı. Sonradan erteledim zaten. Yeni kasanın sonu yokmuş:)) sracımdan şimdilik memnunum. İnşallah hepimiz sorunsuz bineriz araclarımıza

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu araçtan almış olan arkadaşlara kısa ve öz bir sorum olacak. (Cevapları isteyen özel mesajla iletebilir)

    Bende bu araçtan almak istiyorum AMG paket 152 küsür bin TL fiyat aldım. Liste fiyatı tabiki. Pazarlık yaptığınızdaki fiyatlar ne oldu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: simsar4


    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniserdar

    quote:

    Orijinalden alıntı: simsar4

    quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    quote:

    Orijinalden alıntı: karti

    Bugün C yi bir kez daha test ettim uzun uzun inceledim öncelikle şunu söyleyim kendi aracım 2003 model w211.
    Gözüme çarpan ve beni bu aracı almaktan vazgeçiren bir kaç konuya değineceğim.

    1-Benim için bu aracın içi çok küçük, 15 dk lık test sürüşünde bile daraldım. Bence eski C daha ferah onda bu kadar daralmamıştım.
    2-Piyano black konsol kesinlikle seçilmemeli, test aracı çizikler içindeydi. Başka bir seçenek varsa onu seçmelisiniz.
    3-Denediğim araç Amg paket amg suspansiyon ve sport+ daydı. Şöyle söyleyim resmen 15 dk da içim dışıma çıktı. tamam sert olurda buda çok sert bence . Özellikle ülkem yollarında çok sıkıntılı bence konfor süspansiyon seçilmeli.(satıcı arkadaş seçebilirsiniz dedi.)
    4-Bence mercedes bu tasarım çizgisi ile o oturaklı heybetli görünüşünü duruşunu kaybediyor.
    5-Ekran emanet gibi zaten o konuda herkes hem fikir.
    6-kesinlikle bu fiyatı haketmiyor. Bana facination + metalik,kadife paspas için 153000TL fiyat verdiler(temmuz sonu teslim). Bu araç bu parayı bana göre haketmiyor.(şimdi düşünüyorumda w211 i bedavaya almışım). C ne kadar kaliteyi bir çıta yukarı çıkarmış olsada E serisi ile hala aralarında dağlar kadar fark var. Bence aradaki fark 30000TL değil en az 60000TL olmalı. yani 153000 c veriyorlarsa en ucuz e 210000 TL olmalı.

    Gelelim beni asıl vazgeçiren duruma; ne yazıkki iç hacmi beklentilerimin çok altında araç çok basık.
    Bu durumda 520i almaya karar verdim.
    line+comfort+premium için 175000TL teklif aldım. kesinlikle daha mantıklı benim açından

    Herhangi bir sorunuz olursa cevap vermeye çalışırım.


    yeni C kasa eskisinden daha büyüdü, hatta şu anda D segment araçlar arasında en büyük ve ferah araç, kaldı ki Mercedesin her aracında sundugu cam tavan içeriyi daha da ferah yapıyor. Sizin sıkıntınız AMG koltuktan olabilir belden kavrıyor ve arac yere daha yakın.
    Ayrıca araç 100gr kadar hafifledi ve guvenlik açısından daha ileride. Birde sınıfının en güvenli aracı seçildi. Bir de C180nin daha da geliştirdiği, tüketim/performans değerleri kendisınıfında 2.0 dizel motorlarla yarışır hale geldi. Ben hem AUDI A4 hem de 3.2d karşılaştırılacak hale geldi nerdeyse, çünkü 3.16i den çok daha iyi.

    Sizin karşılaştırmanız üst segment bir araçla, markalar zaten üst segment araçları farklı yapıyorlar ki , alt segmentten farkı olsun, ama bence büyüklük avantajı olduğu kadar yakıt ve performans dezavantajı olacaktır. yılda fazladan ödenen yakıt 25.000km yol yapsanız 4000tl civarında olur.

    Bir de üst segment bir araçta Cde olan donanımların tamamını bulmak da mumkun değil, ekletince fiyat uçuyor. Bi ara en de acaba 20 bin ekleyip daha az donanım da olsa e180 ya da x3 1.6 alayım mı diye dusundum ama bu araçları 2.0 dizelden aşağı almak mantıklı gelmedi.

    Performans/tuketim olarak eğer c180, 320ied'yi yakalasın buyrun alın benim anahtarı:))

    İnsanların fikrini soylemedi guzeldir holtur da braz ağızdan cıkanı kulak duymalı. Daha estetik, iç mekan daha ferah geldi gibi subjektif konularda fikir beyan edilir ama apacık konularda fikir belirtmeye ne gerek var....

    Bende yeni c çıkınca almayı dusundum bmw'yi satıp ama sonra erteledim. Bunun için nedenim daha yeni olması, donanım acısından daha doyurucu olmasıydı. Ama gidip de performansı c180'in daha ii demek yani çok yersiz bir sey....

    Bu performans durumu da ilelebet boyle olacak değil. Mercedes bi arge yapar daha guclu/verimli hale getırır , bu jez de bmw geri kalır. Oyunun kuralı bu. Ama su anda performance olsrak c180 bmw320ied'nin gerisinde. Bunu kanul ediniz. Mesela mercedesin donanım konusunda daha bonkör olduğunu ben kabul ediyorum.

    Size katılıyorum.. c180 316i ile 320 ied arasında performans olarak... 320 ied aracım olsa satıp c almazdım c aracım olsada satıp 320ied almazdım ama ikiside yokken tercihim c den yana oldu...

    Aynen bunu kastediyorum bende. Yani birebir katılıyorum size. Herkes subjektif unsurlarda fikrini beyan edebilir. Ama doğruluğu tartışma goturmeyen konularda fikir beyan etmek anlamlı olmuyor.

    Benim c serisi alma hewesim tamamen yeni kasa olmasındandı. Sonradan erteledim zaten. Yeni kasanın sonu yokmuş:)) sracımdan şimdilik memnunum. İnşallah hepimiz sorunsuz bineriz araclarımıza





    aynen yeninin sonu yok bencede değiştimeyin aracınızı... sportline 320 ied nin görünüşüde bence çok çok güzel




  • 
Sayfa: önceki 979899100101
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.