Şimdi Ara

W205 MERCEDES C-Class ANA KONU (98. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
17.121
Cevap
181
Favori
1.221.398
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 96979899100
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahmi2253

    Bu arada Benim araba gelmiş. Bayi ön kaput filmi için ısrar edip duruyor ne dersin anlamı varmı? Ayrıca seramik boya koruma yapalım diyor ne dersiniz? Ben daha önce kendim bazı malzemeleri alıp uygularım diyordum ama adamda çok ikna edici

    Ben önceki aracımı teslim almadan önce serviste kaput filmi yaptırmıştım. Ama 1 yıl olmadan sarardı ve çok kötü gözükmeye başladı. O yüzden bu aracı alırken yaptırmadım. Boya korumayıda kendim alıp uyguladım. Su iticiliği parlaklığı şuan istediğim gibi. Görsel olarak sizi rahatsız etmezse kaput filmi yaptırın. Ama emin olun bir yıl dolmadan sararacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @rahmi
    Banada çok baskı yapmışlardı kaput filmi için,kabul etmedim. Sararmaması mümkün değil sürekli ısı var,hem motor hem güneş. Ama karar sizin hayırlı olsun aracınız. AMG miydi sizinkide ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burak reis -- 7 Temmuz 2014; 11:48:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Seramik boya koruma iyidir, kaput filmi ise yarım değil tam uygulanır iki senede bir yenilenirse faydası yok değil. Her fırçasız yıkamaya güvenmeyin, fırça ile yıkamadan ve silikon silgeç ile kurulamadan da uzak durun. En iyi koruma en başta bunlardır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahmi2253

    Bu arada Benim araba gelmiş. Bayi ön kaput filmi için ısrar edip duruyor ne dersin anlamı varmı? Ayrıca seramik boya koruma yapalım diyor ne dersiniz? Ben daha önce kendim bazı malzemeleri alıp uygularım diyordum ama adamda çok ikna edici


    Arabanız hayırlı olsun öncelikle.

    Mercedes'te var mı bilmiyorum ama bazı arabaların kitaplarında, araba yeniyken boya henüz yumuşak olduğu için ilk birkaç zaman fırça ve basınçlı su ile yıkatmayın yazar

    Eğer böyle bir durum varsa, adamların fırça değdirmeyin dediği boyaya polisaj makinesi ile dalmak bana biraz riskli geliyor, havayla tüm temasını kesip film kaplamak da aynı...

    Ben bu tarz işlemlerin 1-2 ay sonra uygulanmasından yanayım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onrakmn -- 7 Temmuz 2014; 13:50:49 >
  • onrakmn O kullanıcısına yanıt
    Bu günün boya teknolojisinde, boya fırınları kullanılarak kurutulup sertleştiriliyor öyle yumuşak yeni boya pek kalmadı. Hem Mercedes , Bmw olsun çoğu alman markası piyasanın aksine sert yapılı boyalar kullanıyorlar hali hazırda. Tabi ki bu demek değil ki bu arabalar çizilmez, cam bile boyadan daha sert olmasına rağmen çizilebiliyorsa,boyalara da özenli davranmak gerekiyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • selcukakman S kullanıcısına yanıt
    Süper bir ortalama , gerçekten moral veriyorsunuz bize
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onrakmn

    boyaya polisaj makinesi ile dalmak bana biraz riskli geliyor, havayla tüm temasını kesip film kaplamak da aynı...

    Ben bu tarz işlemlerin 1-2 ay sonra uygulanmasından yanayım.

    Kılcak çizik olmayan yepyeni boyaya zaten polisaj yapmaz hiçbir firma. Yapsa da bir işe yaramaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak reis

    @rahmi
    Banada çok baskı yapmışlardı kaput filmi için,kabul etmedim. Sararmaması mümkün değil sürekli ısı var,hem motor hem güneş. Ama karar sizin hayırlı olsun aracınız. AMG miydi sizinkide ?

    Benimki fascination

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada benim araba siparişteki bir donanım eksik gelmiş. Sipariş veriyoruz 2 ay bekliyoruz. Parası ile donanım alıyoruz. Araba geliyor yok. Neyse araştırıldı burada problem yok, Almanya Mercedes fabrikası kendi kendine opsiyonu Mayıs ayında kaldırmış. Adamlar Müşteri şikayeti sözkonusu diye Almanya'ya mail attı. Cevap bekleniyor, sonuçta bir özür indirimi gelebilir dediler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahmi2253

    Bu arada benim araba siparişteki bir donanım eksik gelmiş. Sipariş veriyoruz 2 ay bekliyoruz. Parası ile donanım alıyoruz. Araba geliyor yok. Neyse araştırıldı burada problem yok, Almanya Mercedes fabrikası kendi kendine opsiyonu Mayıs ayında kaldırmış. Adamlar Müşteri şikayeti sözkonusu diye Almanya'ya mail attı. Cevap bekleniyor, sonuçta bir özür indirimi gelebilir dediler

    Hangi donanım eksik geldi acaba? Ne kadar önemli diye merak ettim de..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahmi2253

    Bu arada benim araba siparişteki bir donanım eksik gelmiş. Sipariş veriyoruz 2 ay bekliyoruz. Parası ile donanım alıyoruz. Araba geliyor yok. Neyse araştırıldı burada problem yok, Almanya Mercedes fabrikası kendi kendine opsiyonu Mayıs ayında kaldırmış. Adamlar Müşteri şikayeti sözkonusu diye Almanya'ya mail attı. Cevap bekleniyor, sonuçta bir özür indirimi gelebilir dediler

    Hangi donanim kalkmis acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fettah

    Süper bir ortalama , gerçekten moral veriyorsunuz bize

    Önceki aracım Volvo S60 T4 180bg idi. Benzinli araba nasıl az yakar staj yaptım diyebilirim :) şunu rahatlıkla söyleyebilirimki volvoya göre 1-2lt arası az yakıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler konuya uzun zamandır uzağım mercedes c serisinde navigasyon olayını çözdümu mercedeste navigasyon yoksa audi veya bmw de varmı tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuray

    quote:

    Orijinalden alıntı: rahmi2253

    Bu arada benim araba siparişteki bir donanım eksik gelmiş. Sipariş veriyoruz 2 ay bekliyoruz. Parası ile donanım alıyoruz. Araba geliyor yok. Neyse araştırıldı burada problem yok, Almanya Mercedes fabrikası kendi kendine opsiyonu Mayıs ayında kaldırmış. Adamlar Müşteri şikayeti sözkonusu diye Almanya'ya mail attı. Cevap bekleniyor, sonuçta bir özür indirimi gelebilir dediler

    Hangi donanım eksik geldi acaba? Ne kadar önemli diye merak ettim de..



    Arka koltuk güvenlik paketi eksik geldi. Bazısına önemsiz gelebilir ama benim ilk eklettirdiğim donanımdı. Sonuçta arkada çocuklarım oturacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahmi2253


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuray

    quote:

    Orijinalden alıntı: rahmi2253

    Bu arada benim araba siparişteki bir donanım eksik gelmiş. Sipariş veriyoruz 2 ay bekliyoruz. Parası ile donanım alıyoruz. Araba geliyor yok. Neyse araştırıldı burada problem yok, Almanya Mercedes fabrikası kendi kendine opsiyonu Mayıs ayında kaldırmış. Adamlar Müşteri şikayeti sözkonusu diye Almanya'ya mail attı. Cevap bekleniyor, sonuçta bir özür indirimi gelebilir dediler

    Hangi donanım eksik geldi acaba? Ne kadar önemli diye merak ettim de..



    Arka koltuk güvenlik paketi eksik geldi. Bazısına önemsiz gelebilir ama benim ilk eklettirdiğim donanımdı. Sonuçta arkada çocuklarım oturacak

    Anladim. Tesekkurler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karti

    Bugün C yi bir kez daha test ettim uzun uzun inceledim öncelikle şunu söyleyim kendi aracım 2003 model w211.
    Gözüme çarpan ve beni bu aracı almaktan vazgeçiren bir kaç konuya değineceğim.

    1-Benim için bu aracın içi çok küçük, 15 dk lık test sürüşünde bile daraldım. Bence eski C daha ferah onda bu kadar daralmamıştım.
    2-Piyano black konsol kesinlikle seçilmemeli, test aracı çizikler içindeydi. Başka bir seçenek varsa onu seçmelisiniz.
    3-Denediğim araç Amg paket amg suspansiyon ve sport+ daydı. Şöyle söyleyim resmen 15 dk da içim dışıma çıktı. tamam sert olurda buda çok sert bence . Özellikle ülkem yollarında çok sıkıntılı bence konfor süspansiyon seçilmeli.(satıcı arkadaş seçebilirsiniz dedi.)
    4-Bence mercedes bu tasarım çizgisi ile o oturaklı heybetli görünüşünü duruşunu kaybediyor.
    5-Ekran emanet gibi zaten o konuda herkes hem fikir.
    6-kesinlikle bu fiyatı haketmiyor. Bana facination + metalik,kadife paspas için 153000TL fiyat verdiler(temmuz sonu teslim). Bu araç bu parayı bana göre haketmiyor.(şimdi düşünüyorumda w211 i bedavaya almışım). C ne kadar kaliteyi bir çıta yukarı çıkarmış olsada E serisi ile hala aralarında dağlar kadar fark var. Bence aradaki fark 30000TL değil en az 60000TL olmalı. yani 153000 c veriyorlarsa en ucuz e 210000 TL olmalı.

    Gelelim beni asıl vazgeçiren duruma; ne yazıkki iç hacmi beklentilerimin çok altında araç çok basık.
    Bu durumda 520i almaya karar verdim.
    line+comfort+premium için 175000TL teklif aldım. kesinlikle daha mantıklı benim açından

    Herhangi bir sorunuz olursa cevap vermeye çalışırım.


    yeni C kasa eskisinden daha büyüdü, hatta şu anda D segment araçlar arasında en büyük ve ferah araç, kaldı ki Mercedesin her aracında sundugu cam tavan içeriyi daha da ferah yapıyor. Sizin sıkıntınız AMG koltuktan olabilir belden kavrıyor ve arac yere daha yakın.
    Ayrıca araç 100gr kadar hafifledi ve guvenlik açısından daha ileride. Birde sınıfının en güvenli aracı seçildi. Bir de C180nin daha da geliştirdiği, tüketim/performans değerleri kendisınıfında 2.0 dizel motorlarla yarışır hale geldi. Ben hem AUDI A4 hem de 3.2d karşılaştırılacak hale geldi nerdeyse, çünkü 3.16i den çok daha iyi.

    Sizin karşılaştırmanız üst segment bir araçla, markalar zaten üst segment araçları farklı yapıyorlar ki , alt segmentten farkı olsun, ama bence büyüklük avantajı olduğu kadar yakıt ve performans dezavantajı olacaktır. yılda fazladan ödenen yakıt 25.000km yol yapsanız 4000tl civarında olur.

    Bir de üst segment bir araçta Cde olan donanımların tamamını bulmak da mumkun değil, ekletince fiyat uçuyor. Bi ara en de acaba 20 bin ekleyip daha az donanım da olsa e180 ya da x3 1.6 alayım mı diye dusundum ama bu araçları 2.0 dizelden aşağı almak mantıklı gelmedi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahmi2253


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuray

    quote:

    Orijinalden alıntı: rahmi2253

    Bu arada benim araba siparişteki bir donanım eksik gelmiş. Sipariş veriyoruz 2 ay bekliyoruz. Parası ile donanım alıyoruz. Araba geliyor yok. Neyse araştırıldı burada problem yok, Almanya Mercedes fabrikası kendi kendine opsiyonu Mayıs ayında kaldırmış. Adamlar Müşteri şikayeti sözkonusu diye Almanya'ya mail attı. Cevap bekleniyor, sonuçta bir özür indirimi gelebilir dediler

    Hangi donanım eksik geldi acaba? Ne kadar önemli diye merak ettim de..



    Arka koltuk güvenlik paketi eksik geldi. Bazısına önemsiz gelebilir ama benim ilk eklettirdiğim donanımdı. Sonuçta arkada çocuklarım oturacak

    Müsteri temsilciniz size arka koltuk güvenlik paketinin alınamayacağını söylemesi lazımdı. Bi ara kısıt vardı bende müsterime alamamıştım. 360 derece kamera ile birlikte alınamıyordu ama şimdi ikisinide alabilirsiniz. Canınızı sıkmayın aracınız tekrardan hayırlı olsun.

    PS: Eger araç olusturma programında yada arac teklif formunda "arka koltuk guvenlik paketi" yazıyor ve gelmemiş ise indirim talep edebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    quote:

    Orijinalden alıntı: karti

    Bugün C yi bir kez daha test ettim uzun uzun inceledim ön.................


    yeni C kasa eskisinden daha büyüdü, hatta şu anda D segment araçlar arasında en büyük ve ferah araç, kaldı ki Mercedesin her aracında sundugu cam tavan içeriyi daha da ferah yapıyor. Sizin sıkıntınız AMG koltuktan olabilir belden kavrıyor ve arac yere daha yakın.
    Ayrıca araç 100gr kadar hafifledi ve guvenlik açısından daha ileride. Birde sınıfının en güvenli aracı seçildi. Bir de C180nin daha da geliştirdiği, tüketim/performans değerleri kendisınıfında 2.0 dizel motorlarla yarışır hale geldi. Ben hem AUDI A4 hem de 3.20d karşılaştırılacak hale geldi nerdeyse, çünkü 3.16i den çok daha iyi.



    D segmentte C serisinden daha büyük ve ferah araçlar var, burada isimlerini yazmaya gerek görmüyorum.

    Tüketim performans olarak ise önce 320ied'yi yakalaması lazım, daha 320d'ye kadar çok yolu var
    Zaten 1.6 benzinli bir aracın 2 litre dizele rakip olmasını beklemek (hele ki 320d'ye) pek mantıklı olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    quote:

    Orijinalden alıntı: karti

    Bugün C yi bir kez daha test ettim uzun uzun inceledim öncelikle şunu söyleyim kendi aracım 2003 model w211.
    Gözüme çarpan ve beni bu aracı almaktan vazgeçiren bir kaç konuya değineceğim.

    1-Benim için bu aracın içi çok küçük, 15 dk lık test sürüşünde bile daraldım. Bence eski C daha ferah onda bu kadar daralmamıştım.
    2-Piyano black konsol kesinlikle seçilmemeli, test aracı çizikler içindeydi. Başka bir seçenek varsa onu seçmelisiniz.
    3-Denediğim araç Amg paket amg suspansiyon ve sport+ daydı. Şöyle söyleyim resmen 15 dk da içim dışıma çıktı. tamam sert olurda buda çok sert bence . Özellikle ülkem yollarında çok sıkıntılı bence konfor süspansiyon seçilmeli.(satıcı arkadaş seçebilirsiniz dedi.)
    4-Bence mercedes bu tasarım çizgisi ile o oturaklı heybetli görünüşünü duruşunu kaybediyor.
    5-Ekran emanet gibi zaten o konuda herkes hem fikir.
    6-kesinlikle bu fiyatı haketmiyor. Bana facination + metalik,kadife paspas için 153000TL fiyat verdiler(temmuz sonu teslim). Bu araç bu parayı bana göre haketmiyor.(şimdi düşünüyorumda w211 i bedavaya almışım). C ne kadar kaliteyi bir çıta yukarı çıkarmış olsada E serisi ile hala aralarında dağlar kadar fark var. Bence aradaki fark 30000TL değil en az 60000TL olmalı. yani 153000 c veriyorlarsa en ucuz e 210000 TL olmalı.

    Gelelim beni asıl vazgeçiren duruma; ne yazıkki iç hacmi beklentilerimin çok altında araç çok basık.
    Bu durumda 520i almaya karar verdim.
    line+comfort+premium için 175000TL teklif aldım. kesinlikle daha mantıklı benim açından

    Herhangi bir sorunuz olursa cevap vermeye çalışırım.


    yeni C kasa eskisinden daha büyüdü, hatta şu anda D segment araçlar arasında en büyük ve ferah araç, kaldı ki Mercedesin her aracında sundugu cam tavan içeriyi daha da ferah yapıyor. Sizin sıkıntınız AMG koltuktan olabilir belden kavrıyor ve arac yere daha yakın.
    Ayrıca araç 100gr kadar hafifledi ve guvenlik açısından daha ileride. Birde sınıfının en güvenli aracı seçildi. Bir de C180nin daha da geliştirdiği, tüketim/performans değerleri kendisınıfında 2.0 dizel motorlarla yarışır hale geldi. Ben hem AUDI A4 hem de 3.2d karşılaştırılacak hale geldi nerdeyse, çünkü 3.16i den çok daha iyi.

    Sizin karşılaştırmanız üst segment bir araçla, markalar zaten üst segment araçları farklı yapıyorlar ki , alt segmentten farkı olsun, ama bence büyüklük avantajı olduğu kadar yakıt ve performans dezavantajı olacaktır. yılda fazladan ödenen yakıt 25.000km yol yapsanız 4000tl civarında olur.

    Bir de üst segment bir araçta Cde olan donanımların tamamını bulmak da mumkun değil, ekletince fiyat uçuyor. Bi ara en de acaba 20 bin ekleyip daha az donanım da olsa e180 ya da x3 1.6 alayım mı diye dusundum ama bu araçları 2.0 dizelden aşağı almak mantıklı gelmedi.

    Olaya biraz c hastası biri olarak bakmıssınız tabiki kalite olarak segmentlerde fark olacak ama C serisi hala benim 11 senedir bindiğim w211 kalitesine ulaşamamış. Ayrıca C nin motoru 3.16 dan üstün olabilir ama 3.20i hele ki 320d ile kıyaslanamaz. Zaten bmw zf şanzuman ile iki adım önde bunu en koyu mercedesçide kabul ediyor. Ama iç kalite c de 3 e göre daha iyi ama daha ferah mı sanmıyorum aynı gibiler bir fark hissetmedim ben.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karti


    quote:

    Orijinalden alıntı: symmachos

    quote:

    Orijinalden alıntı: karti

    Bugün C yi bir kez daha test ettim uzun uzun inceledim öncelikle şunu söyleyim kendi aracım 2003 model w211.
    Gözüme çarpan ve beni bu aracı almaktan vazgeçiren bir kaç konuya değineceğim.

    1-Benim için bu aracın içi çok küçük, 15 dk lık test sürüşünde bile daraldım. Bence eski C daha ferah onda bu kadar daralmamıştım.
    2-Piyano black konsol kesinlikle seçilmemeli, test aracı çizikler içindeydi. Başka bir seçenek varsa onu seçmelisiniz.
    3-Denediğim araç Amg paket amg suspansiyon ve sport+ daydı. Şöyle söyleyim resmen 15 dk da içim dışıma çıktı. tamam sert olurda buda çok sert bence . Özellikle ülkem yollarında çok sıkıntılı bence konfor süspansiyon seçilmeli.(satıcı arkadaş seçebilirsiniz dedi.)
    4-Bence mercedes bu tasarım çizgisi ile o oturaklı heybetli görünüşünü duruşunu kaybediyor.
    5-Ekran emanet gibi zaten o konuda herkes hem fikir.
    6-kesinlikle bu fiyatı haketmiyor. Bana facination + metalik,kadife paspas için 153000TL fiyat verdiler(temmuz sonu teslim). Bu araç bu parayı bana göre haketmiyor.(şimdi düşünüyorumda w211 i bedavaya almışım). C ne kadar kaliteyi bir çıta yukarı çıkarmış olsada E serisi ile hala aralarında dağlar kadar fark var. Bence aradaki fark 30000TL değil en az 60000TL olmalı. yani 153000 c veriyorlarsa en ucuz e 210000 TL olmalı.

    Gelelim beni asıl vazgeçiren duruma; ne yazıkki iç hacmi beklentilerimin çok altında araç çok basık.
    Bu durumda 520i almaya karar verdim.
    line+comfort+premium için 175000TL teklif aldım. kesinlikle daha mantıklı benim açından

    Herhangi bir sorunuz olursa cevap vermeye çalışırım.


    yeni C kasa eskisinden daha büyüdü, hatta şu anda D segment araçlar arasında en büyük ve ferah araç, kaldı ki Mercedesin her aracında sundugu cam tavan içeriyi daha da ferah yapıyor. Sizin sıkıntınız AMG koltuktan olabilir belden kavrıyor ve arac yere daha yakın.
    Ayrıca araç 100gr kadar hafifledi ve guvenlik açısından daha ileride. Birde sınıfının en güvenli aracı seçildi. Bir de C180nin daha da geliştirdiği, tüketim/performans değerleri kendisınıfında 2.0 dizel motorlarla yarışır hale geldi. Ben hem AUDI A4 hem de 3.2d karşılaştırılacak hale geldi nerdeyse, çünkü 3.16i den çok daha iyi.

    Sizin karşılaştırmanız üst segment bir araçla, markalar zaten üst segment araçları farklı yapıyorlar ki , alt segmentten farkı olsun, ama bence büyüklük avantajı olduğu kadar yakıt ve performans dezavantajı olacaktır. yılda fazladan ödenen yakıt 25.000km yol yapsanız 4000tl civarında olur.

    Bir de üst segment bir araçta Cde olan donanımların tamamını bulmak da mumkun değil, ekletince fiyat uçuyor. Bi ara en de acaba 20 bin ekleyip daha az donanım da olsa e180 ya da x3 1.6 alayım mı diye dusundum ama bu araçları 2.0 dizelden aşağı almak mantıklı gelmedi.

    Olaya biraz c hastası biri olarak bakmıssınız tabiki kalite olarak segmentlerde fark olacak ama C serisi hala benim 11 senedir bindiğim w211 kalitesine ulaşamamış. Ayrıca C nin motoru 3.16 dan üstün olabilir ama 3.20i hele ki 320d ile kıyaslanamaz. Zaten bmw zf şanzuman ile iki adım önde bunu en koyu mercedesçide kabul ediyor. Ama iç kalite c de 3 e göre daha iyi ama daha ferah mı sanmıyorum aynı gibiler bir fark hissetmedim ben.

    Ben olaya C hastası gibi bakmadım, tam tersine tüm detayları değerlendirdim. benim c180 dışında A4 üm var bir de eşimde BMW var. üçünü de sürekli kullanan biriyim, hem servis kalitesini hem de detaylarına hakimim. Öyle Mercedes hayranlığım yok.

    Ama kullanıcı olarak bana premium hissini en çok Mercedes veriyor. Kalite konusunda da görüşünüze katılmıyorum, yeni C180 bunların fersah fersah önünde , özellikle iç kısımdaki işçilik ve kalite üst segmentleri ile yaraşır cinsten, sert bir bölge bulmak mümkün değil, ayak hiazına kadar en ince detaya dikkat etmişler.

    Şanzıman konusunda ise BMW yeni şanzımanı olmasına rağmen AUDInin 8 ileri şanzımanıın gerisinde bana göre. Mercedes ise yeni şanzımanı 9ileri olan hali hazırda iki modelinde kullanılıyor, bu araçlara bir de 9 ileri yeni şanzıman gelirse iyice performans/tüketim değerleri iyileşecektir.

    Benim 3.2d ile kıyaslamadaki anlatmaya çalıştığım şey,bugun insanlar 3.20d veya Audi 2.0d yerine C180 1.6 benzinli alıyorsa, bu yerine tercih etmedir, büyük bir başarıdır bence, 1.6 benzinli motoru ile onlarla rekabet edebiliyor demektir. Ben bunu kastettim, yoksa dizel bir motorla benzinli bir motoru kıyaslamadım.




  • 
Sayfa: önceki 96979899100
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.