Şimdi Ara

W205 MERCEDES C-Class ANA KONU

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
17.121
Cevap
183
Favori
1.200.156
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • W205 MERCEDES C-Class ANA KONU

    TEKNİK ÖZELLİKLER

    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU
    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU
    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU
    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU

    DONANIMLAR

    Comfort

    Standart iç mekan tasarım konsepti
    Standart dış mekan tasarım konsepti
    Siyah ARTICO deri döşeme
    Konforlu, hıza duyarlı direksiyon sistemi
    Aktif Fren Yardımcısı
    Çakmak ve küllük
    Yağmur sensörü
    Sunroof
    9G-TRONIC, 9 ileri oranlı otomatik şanzıman
    HOLD fonksiyonuna sahip hız sabitleyici ve sınırlayıcı
    Lastik basınç kontrol sistemi
    Motor altı koruması
    Audio 20 GPS
    THERMATIC İki Bölgeli Otomatik Klima Sistemi
    Statik LED farlar ve LED gündüz farları
    Konforlu süspansiyon
    Yangın Söndürücü
    Siyah piyano boyası süslemeler
    İç Aydınlatma Paketi
    KEYLESS-GO Start
    66 litre yakıt tankı
    Geri görüş kamerası
    Aktif Park Yardımcısı
    Otomatik kararan sol dış ve iç dikiz aynaları
    Elektrikli katlanan dış dikiz aynaları
    Dış aynaların altında zemin aydınlatması
    16 inç, çok kollu, hafif alaşım jantlar
    Run-flat lastikler
    Kadife paspaslar

    Exclusive (Comfort ek)

    Exclusive iç mekan tasarım konsepti
    Exclusive dış mekan tasarım konsepti
    Siyah ARTICO deri / Derry kumaş döşeme
    Konforlu, hıza duyarlı direksiyon sistemi (C200d)
    Elektrikli ve hafızalı ön yolcu koltuğu
    Elektrikli ve hafızalı sürücü koltuğu
    Elektrikli, 4 yönlü bel desteği
    Asimetrik katlanır arka koltuk sırtlıkları
    Panoramik Sunroof
    Akıllı telefon entegrasyon paketi
    Apple CarPlay
    Android Auto
    12.3 inç, geniş dijital gösterge paneli
    10.25 inç, merkezi medya ekranı
    Kahverengi ceviz ağacından, mat cilalı ahşap süslemler
    Isıtmalı ön koltuklar
    Ambiyans aydınlatması
    17 inç, 10 kollu, vanadyum grisi, hafif alaşım jantlar
    EQ Boost marş jeneratörü (C200 4MATIC)

    AMG (Exclusive ek)

    AMG iç mekan tasarım konsepti
    AMG dış mekan tasarım konsepti
    Siyah ARTICO deri döşeme
    Konforlu, hıza duyarlı direksiyon sistemi (C200d)
    Konforlu süspansiyon (C200 4MATIC)
    Alçaltılmış konforlu süspansiyon (C200d)
    Antrasit, meşe ağacından, mat cilalı ahşap süslemeler
    AMG gövde tasarımı
    AMG jantlar için genişletilmiş çamurluklar
    18 inç, beş kollu, tremolit grisi, AMG tasarımı, parlak tornalanmış hafif alaşım jantlar
    AMG paspaslar
    EQ Boost marş jeneratörü (C200 4MATIC)
    Kromajlı egzoz çıkışı (C200 4MATIC)


    BOYUTLAR

    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU
    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU
    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU
    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU

    W205 MERCEDES C-Class ANA KONUW205 MERCEDES C-Class ANA KONUW205 MERCEDES C-Class ANA KONUW205 MERCEDES C-Class ANA KONUW205 MERCEDES C-Class ANA KONUW205 MERCEDES C-Class ANA KONU

    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU


    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU
    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU
    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU
    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU
    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU
    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU
    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU
    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU
    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU
    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU
    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU
    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU
    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU
    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 4 Kasım 2022; 10:3:1 >







  • Umarım bana hak verirsiniz arkadaşlar. Tonlarca para ver, plastik bardak tutucusundan tut arka kol dayanasına katlamasına kadar, 20 liralık sd kart içine yüklenmiş 100-150 mb yer kaplayan yandeks navigasyonun eline su dökemeyecek olup 600 Euro istenecek opsiyon ile yani para ödediğin aracın üzerine yine para ile en temel basit opsiyonu al. Öte yandan aylarca (aramızda 6 aydır aracını bekleyenler var) bekle, yüklü miktarda teslimatı yapılacak AMG partisine daha yola çıkmamış araca diğerler mercedes modellerinden daha fazla yüzdede ( %3 yani 5-6 bin liracık yani nerdeyse aracın 3 yıllık Kasko bedeli kadar) beklerken yine zam gelsin.

    Tabi bu anlattıklarım henüz herşey mükemmelken Fsürtünmenin olmadığı uzayda yani istanbul trafiğini dikkate almadan karşılaşılan hoşgeldin masrafları. Daha Iki bin küsür lira kasko, yıllık kaç bin liralık bakım masrafı, trafik sigortası mtv si cabası.

    Ha bi de Daha istanbulun katil minibüslerinden, trafik canavarlarından, duran aracınızın çizilmesinden ya da vurulmasından bahsetmiyorum. Siz suçsuz olursunuz size gelir vurur bir de kaçar. Umrunda olmaz o maganda minibüsçünün o kız gibi canım mercedesi kaça aldığın. AMG araçtaki tamponu gördüm de maşallah o nasıl bir heybet, yerle arasındaki mesafe 1 karış bile ya var ya yok :) bu demek ki biz aracı bayiden alıp eve gidene kadar ön tampon haşat olacak belli. Abi elin Alman'ı Türk'ün kasistli çukuru yollarına göre yapmamışki aracı. CilloP gibi asfalt aracı yapmış. Bayiden bizim eve gelene kadar en az 5 kasist den geçeceğime ve her kasistin 7-8 cm olduğunu ve ortalama 20-30 km hızla bile fren yapsam itme momentum prensibine göre araç 1450 kg ağırlıkta öne eğileceğinden kesin o tamponun kenarları kırılacak :) hatta bizim evin otoparkı ile ana yok arasında 7-8 cm kaldırım kota farkı var. Kesin ön tampon haşat olur :) dikkatimi çekti çakallar ön tampona çakma krom havası da vermiş AMG de. Orda şu var çarptığında eskisi gibi tamir olamasında gelsin bizden orjinal parça alsın mantığında Mercedes. Ha Biz hala taksidini ödemeye devam edelim 166 küsür bin liranın. Sen yıldız Kasko yap 2500 küsür liradan sonra işin düşünce, Yıldız Kasko sana araç vermesin ya da en dandik aracı versin senin aracın tamirdeyken. Öte yandan böyle sürpriz tampon gibi masraflar çıksın ki mercedes Türkiye'nin avucunu biraz daha ovuşturalım gelecek ek masraflarla. İşte o zaman lanet edersin ve dersin ki "hay ben senin gibi mercedese ya da bmw'ye" .

    Benzinciden benzin alırsın pompacı der ki "abi merco'dan pompa çıkmıyor at bi 10-20 kaat ki pompa çıksın". Vermezsen pompanın ucunu arkaya sürterek çıkartır sen o an farkına varmazsın arka taraftan boya kalkmıştır bir kere. Geri döndüğünde hayatta ispatta edemezsin iş işten geçmiştir. Sonra, Mekana gideceksen eğer, aracı sağa sola bırakmak istemezsin. Illaki valeye vereceksin. Mekan çıkışı aracı valeden alırken valeye 5 lira para vereceksin vale de sana "abi bu da paramı bende sende 20-30 kaat beklerdim, altında merco var verdiğin paraya bak" diyecek ve sen o adama pata küte girişeceksin. Yanında ailene eşine ya da kız arkadaşına da rezil olacaksın onlarında sinirleri bozulacak. Sonra olan senin sinir sisteminede olacak.

    Arkadaş şaka değil gerçek 166 küsür bin lira bu araç. "Kim 500bin ister" yarışmasında bu parayı kazanmak için 15 sorudan 13. Soruyu bilmek bile bi parayı kazanmaya yetmiyor :) ya da "var mısın yok musun" yarışmasında bi parayı kazanan ya da Hamdi Bey'in teklif ettiği kaç kişi vardır acaba :)

    166 küsür bin veriyorum bu araca ve hala aracın yok hoparlörü güçsüz ses çıkmıyor yok touch pad i arıza çıkartıyor. Yani hala sorunlu. Üstelik sorunun çözümüne zaman alıyor. Elde hazır parça olmadığından ve gerekli altyapı olmadığından, Yok Almanya ile yazışmalar Almanya tamam desin parça kargoya verilsin. 1 ay araç serviste beklesin. Ölme eşşeğim ölme. Arkadaş YUH DURBSS ÇÜŞŞŞ OHA derim ben bu kendini afedersin bi halt zanneden araba markasına. YUH 100 değil 1000 değil milyon kere YUH.

    Daha şimdiden gördüğüm 154 sayfanın 3 kelimelik özeti. "PARANLA REZIL OLMAK" . Saygılar arkadaslar. Sizi seviyorum.
    Çok katılmıyorum. Karizma tek bir sebeple meydana gelen bir durum değil. C serisinin karizması, lüks imajı, salon beyefendilerini andıran şıklığından geliyor. 3 serisinin ise şehirli olmakla birlikte dinamik ve sportif bir karizması var. Örneğin Subaru kullanıcısı tanıdığım bir çok arkadaşım için, Subaru markasının karizması hiç bir araçta yok. Onun arazi yetenekleri, çamur ve taşları savura savura giden imajından geliyor karizması...

    Özetle hem C sınıfı, hem de 3 serisi karizmatik araçlardır. Sadece karizmaları farklı konulardadır. Bir örnek vereyim tam anlaşılması için; C180'in 3.20i'ye geçilmesi onun karizmasını çizmez, çünkü karizması bu konu ile alakalı değildir. Ama 3.20i geçilirse bu onun karizmasını çizer. Mercedes 3 serisinden iç mekanda 1 tık kaliteliyse, bu 3 serisinin karizmasını çizmez ama tersi C sınıfının karizmasını çizer.

    Sizin örneğinizden yola çıkarak 136 bg 3.16i'nin beygir gücü 20 bg aşağıda olduğu halde sportif ve dinamik karizması C sınıfından yüksektir.

    M paketli bir 3 serisi Usain Bolt tarzı bir adamı yansıtırken, AMG paketli bir C sınıfı spor takım elbise giymiş dinamik bir iş adamını yansıtır.

    Yine Luxury Line paketli bir 3 serisi ceket, gravat ile kot veya kanvas pantolon giyen bir kişiyi yansıtırken, Fascination veya Elegance paketli bir C sınıfı pırıl pırıl makosen ayakkabılı ve jilet gibi takım elbiseli bir kişiyi yansıtır.


    Tabi ben yukarıda biraz da esprili örnekler ile açıklamaya çalıştım. Ama özetle; bir aracın sizin beğenilerinize uyması, diğerinin karizmatik olmadığı anlamına gelmez.
    2017 0 km beyaz ici bej c 180 eksluve alarak araniza katildim.araba su anda bursa megerlerde sali gunu alanyadan gidip teslim alacagim.antalya.konya.ankara gibi yakin yerlerde bulamadim istedigim arabayi anca bursada bulabildim.30 senedir duz vites kullaniyorum.ilk defa otomatik kullanacagim.bacanak otomatik kullandigi icin onla teslim alacagim. Plakaninda sonu 1881 atamizin dogum yili

    Oldu. Kimsenin tekerine tas degmesin kazasiz gunler
    kısacık bir şey yazayım;

    o avm'ler, içindeki çalışan işçi kardeşlerimizin 2-3 ay maaşı sekteye uğrayıp ödenmediği anda iflas eder. o doluluğa fazla güvenmesinler...

    emlak sektöründeyim, kelepir ve gerçek ihtiyaç dışında kimse konut almıyor.

    Allah sonumuzu hayır etsin. üretmeden tüketen toplumuz, almanlar bile bu kadar tüketmiyordur eminim.
    Yeni C200 d'yi aylar öncesinde zaten stoklamışlardı. Biara yol üzeri geçerken Kocaeli mengerlere uğramıştım bayinin yanında büyük bir otopark var onlarca satışa çıkarılmamış yeni c200d vardı. Benim şahsi fikrim artık benzin ve mazot fiyatı arasında neredeyse hiç bir fark yok. Ayrıca araç sürekli gürültülü çalışıyor ben ikisinide uzun süreli test ettim benim tercihim c200 4 matic oldu. Tabi bu kişiden kişiye göre değişir motor sesini seven varsa rahatsız etmeyebilir hepimizin kulağı aynı oranda sesde almıyor bu da bir etken. Fakat beni son derece rahatsız etmişti aralıksız bir motor gürültüsüyle İstanbul trafiğini çekmeye niyetim yoktu.

    4matic'de normal günlük sürüşlerinizde alt devirlerde hibrit motor desteğiyle çalıştığı için motor sesi neredeyse hiç yok, yüksek hızlarda devirli kullanırsanız bir miktar kabine ses giriyor fakat yüksek hızda gazdan ayağınızı çektiğinizde süzülme moduna girdiği için yine motor sesi rahatsızlık duyacağınız seviyelerde olmuyor ama aşırı agresif sürmeyi seviyorsanız ani devir yükselttiğinizde bu araçta da ses tabiki duyuyorsunuz ama c200 d deki kadar değil.

    Performansından ve yol tutuşundan son derece memnunum yüzümü güldürdü diyebilrim. Ama bu performansı yüzünüzü güldürecek şekilde almak için gaz pedalıyla biraz pratik ve sport + modunda olmanız şart. Aracın diğer sevdiğim tarafı ise sakin ve 120'ye kadar olan günlük süratlerde mercedes konforunu hissettiriyor. Her ne kadar yalıtımı çok başarılı olmasada genel olarak bu limitlerdeki kullanımda sessiz. Virajlı yolları çok sever oldum 4 çeker farkını bariz ortaya koyuyor. Yağışlı havalarda onlarca su birikintisinden yüksek süratle geçtim hiç tedirginlik yaşatmıyor. İçime sinmeyen beni soğutan tek tarafı yüksek süratlare çıktığınız zaman başlıyor. Makyaj öncesi gibi rüzgar sesi ciddi şekilde mevcut yüksel limitlerde yalıtımdan beklediğiniz kaliteyii vermiyor. Bu kadar güzel bir araça hiç yakıştıramadığım bir sorun maalesef. Bakalım servis çözülüneceğini söyledi Pazartesi götüreceğim. Diğer bir hoşuma gitmeyen tarafı vitesleri yükseltirken hissettirmiyor fakat düşürürken özellikle 3 den 2 ye geçerken zaman zaman hissettiriyor. Eski bir bmw kullanıcı olarak zf vites geçişlerini hiç hissettirmiyordu bu konuda açık ara zf önde.

    Yakıt tükemim 4.679km de ortalama hız 49km tüketim 8,8 L
    Mercedes me görüntüsünüde paylaşıyorum. İstanbul'da ikamet ediyorum trafiğe giriyorum, zaman zaman otobanda 180-200km hızla performanslı sürüşlerimde oldu. Sorularınız varsa fırsat buldukça yanıtlamaya çalışırım.

    Arkadaşlar Mercedes c200d aracımla ilgili motor yağı eksiltme duman atma olayı ile ilgili haber yaptırdım. Aşağıda linklere tıklayıp göre bilirsiniz. Fatih ünlü yağ yakan Mercedes diye haberlerden aratın haberleri okuyun.
    http://Http://finans. Mynet.com/haber/detay/ekonomi/yag-yakan-sifir-otomobil-icin-yenisiyle-degisim-karari/358075/
    http://www.haber7.com/izmir/2922070-aldigi-otomobil-arizali-cikmisti-mujdeli-haber
    https://www.turkiyegazetesi.com.tr/ekonomi/666806.aspx
    Yapay Zekanın Yanıtı

    W205 Mercedes C-Serisi: Önemli Bilgiler

    Motoru Çalışır Bırakma

    W205 Mercedes C-Serisi araçlarda, "aracı durdurun motoru çalışır bırakın" özelliği bulunur. Bu özellik, örneğin kısa süreli beklemelerde veya yakıt alırken motorun çalışmaya devam etmesini sağlar.

    Yakıt Alımı Sırasında Yağ Seviyesinin Kontrolü

    Yakıt alırken aracınızın motor yağ seviyesini kontrol etmeniz önerilir. Mercedes araçlarda, motor yağ seviyesini gösterge panelindeki bir sensör aracılığıyla kontrol edebilirsiniz.

    Çarpışma Önleme Asistanı Plus Arızası

    Mercedes C-Serisi araçlarda bulunan Çarpışma Önleme Asistanı Plus sistemi arıza yaparsa, bu durum aracın güvenliği için risk oluşturabilir. Bu sorunu gidermek için yetkili bir servise başvurmanız gerekir.

    Park Sensörü Ses Ayarı

    W205 Mercedes C-Serisi araçlarda park sensörlerinin ses seviyesini ayarlayabilirsiniz. Bu ayar, araç ayarları menüsünden yapılabilir.

    Önemli Hatırlatmalar

    • Aracınızı uzun süre "aracı durdurun motoru çalışır bırakın" özelliğinde bırakmayın.
    • Motor yağ seviyenizi düzenli olarak kontrol edin.
    • Çarpışma Önleme Asistanı Plus sistemindeki arızaları ciddiye alın ve en kısa sürede giderin.
    • Park sensörlerinin ses seviyesini uygun seviyede ayarlayın.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • şimdi 100bin tl'den fazla para verip CLA alanlar düşünsün.
  • Çok güzel olmuş
  • Benim olmalı!!!!
  • Beyaz renk yine çok fena yakışmış : ) artık görürüz her yerde .
  • Başlığa kota düşmanı konu diye uyarı ekle bence :)
    Eski kasa dış görünüş olarak daha iyiydi , içi çok güzel olmuş.
    Boşu çok kötü duracak anlaşıldığı kadarıyla.
    Toplam da 3 serisi hala daha iyi bana göre .
    Bizim açımızdan en büyük artısı 1.6 dizel olur ama o da vergi sistemi değişmeden gelirse ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Disconnectus_Erectus -- 16 Aralık 2013; 20:04:53 >
  • Exclusive donanım konsepti nefis olmuş.

    Dış kavansit mavisi, döşemeler espresso kahverengi, konsolun üst yarısı siyah, süslemeler de siyah dişbudak oldu mu tadından yenmez.
  • Sınıfında bir ilk olarak opsiyon olarak AIRMATİC geliyor.. E serisinden bir dolu müşteri çalacaktık ayrıca 100 kg hafifletmisler ve bu hızlanma surelerine ve tüketime yansıtılmis.

    Ve sanirim dikkat ettigim kadarıyla artik el freni otomatik olmus :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 9 cm boy artışı umarım arka koltukta ferahlık yaratmıştır. Passatı alırken hem c hem de 3 serisine bakmış, şaft tünelinin çok yüksek olması ve çok sıkışık olmalarından dolayı baz geçmiştim. Arka koltuğu gösteren bir resim var mı acaba?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • W205 MERCEDES C-Class ANA KONU
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro



    Anlaşılan şaft tüneli yine yüksek. En azından diz mesafesi iyileşmiş gibi geldi resimden çok anlaşılmasa da.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam teknik verilerde bir hata var.
    Mercedes'in Almanya sitesinde C 180'in motor hacmi 1596 cc gözüküyor fakat sizin eklediğiniz resimde 1991 cc. Düzeltirseniz sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _MaxPayne_ kullanıcısına yanıt
    o mercedesin paylaştığı braşürde vardı. Hatayı onlar yapmış ama konunun başında 1.6 dedim. siliyim o resmi en iyisi
  • konunun başındaki 3. videoyu izle. Adam arka koltuklara geçiyor baya konuşuyor.
  • Daha sonra eklenecek motor listesinde yer alan c 180 eco motor ne ola ki? Bu da mı 1.6 l yoksa 2.0 mı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu konuda da Piranha Navigasyon benzetmesi yapılmaması rica olunur.

    Araç için söylenecek pek birşey yok. Mercedes coştu bir kere.
  • o da 1.6 litre. sabah paylaştığım teknik özellik resmi hatalıydı. C180 sadece 1.6 litre olacak, 2.0 litre olayı yanlıştı
  • Mını s class. Cok ıyı olmus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    konunun başındaki 3. videoyu izle. Adam arka koltuklara geçiyor baya konuşuyor.

    Videoyu izledim, teşekkürler.
    Tahmin ettiğim gibi diz mesafesi ve baş mesafesi iyileşmiş ama şaft tünelinden dolayı 3 kişi arkada hala zor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • oha çok iyi olmuş beyaz ve siyah haricinde bolca gelse de görsek
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.